פורום כאב - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאב כרוני- זרמים ברגל
    נגבה
    19/07/2010

    שלום רב,
    סבי סובל מכאב עיצבי כרוני המתאפיין בזרמים ברגלו (אשר ברובה משותקת) שנובעים מפגיעה בגבו מלפני 20 שנה
    עם השנים סבי טופל באלקטרודות שהושתלו וצורך כמויות אדירות של משכחי כאבים אבל כל אלה אינם עוזרים והכאב משתלט לחלוטין על חייו.
    כששאלתי את סבי אם ביקש לנסות שימוש בקאנביס רפואי הוא טען כי הרופאה שלו מתנגדת לטיפול.
    ברצוני לדעת בבקשה האם הקאביס יכול להקל על סיבלו של סבי במקרה זה והיכן יוכל להתייעץ בנושא ולקבל חוות דעת אמיתית לטיפול בקאנביס רפואי.
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב כרוני- זרמים ברגל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב כרוני- זרמים ברגל

    ד''ר תמר ישר
    20/07/2010

    שלום
    במקרה של סבך ראנביס רפואי יכול מאד לעזר כי קרוב לודאי מדובר בנוירופטיה פני למרפאת כאב
    של בית חולים ושהרופא יעשה את הבקשה
    בהצלחה
    ד"ר ישר


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ עיצבי
    מיכל
    17/07/2010

    שלום דר
    אני בת 49 עברתי הגדלתחזה לפני 4 שנים אחרי שנה בדיוק הופיעו לי כאבים בשד שמאל וכן באזור הצלעול ומאחורי הגב כלחץ שריפות ונימלול
    לפני שנה וחצי הופיע לי דופק חזק שאני מרגישה אותו כל היום.
    הדופק 70 לדקה במנוחה ובמאמץ קל עולה הנדיקות קרדיולוג תקין אקו לב במאמץ תקין קדיולוג סבור שזה לא לבבי . בדיקות דם תקינות בלוטת תריס תקינה
    מבדיקה אצל פלסטיקאים יש הטוענים שיש לי לחץ על העצב מהשתל
    השאלה האם יתכן שמלחץ השתל על העצב אני מרגישה דופק חזק ?
    יש לציין שאני מרגישה תחושת עייפות וריחוף כל היום ואני בגיל המעבר
    האם זה יתכן שזה קשור ללחץ עיצבי שנוצר במקום מהשתל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לחץ עיצבי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ עצבי

    ד``ר זאב קריסטל
    29/07/2010

    שלום מיכל
    הסימפטומים שתוארו על ידך מתאימים לאבחנה של פעילות עיצבית בלתי תקינה. זה יכול לנבוע מנזק לעצב היקפי, שבמקרה שלך מדובר בעצה בין צלעי באיזור ניתוח כריתת השד. נזק כזה יכול להגרם על ידי הניתוח עצמו או כפי שהוזכר על ידך, על ידי לחץ וכליאה של עצב בתוך צלקת ניתוחית.
    הנזק לעצב גורם לפגיעה בתפקוד כל העצבים השכנים, כולל העצבים האחראים על קצב הלב ולכן זה יכול להסביר את דפיקות הלב המואצות שלך.
    הטיפול הוא על ידי תרופות לייצוב עיצבי, אותם ניתן לקבל במסגרת מרפאת הכאב.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיליקון

    מיכל
    12/08/2010

    דר שלום תודה על התשובה
    אבל לא עברתי חס וחלילה כריתה עברתי הגדלה וציינתי את זה
    אם יכןך להיות שזה נגרם משתל שלוחץ לי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיליקון

    ד``ר זאב קריסטל
    14/08/2010

    שלום מיכל
    לצערנו כל התערבות ניתוחית מהווה גורם סיכון ומקור לסיבוכים, ביניהם ניתן לכלול נזק עיצבי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום לך ד'ר קריסטל
    rivka
    15/07/2010

    שלום! הייה לי דלקת בשתן ולקחתי אנטיביוטיקה וזה עבר אין צריבות במתן שתן,אני סובלת הרבה מדלקות בשתן,
    יש לי כאבים בצדדים ובגב באזור המותנים האים זה קשור לדלקת שהייתה לי או שאין שום קשר? מה אני אמורה לעשות לכאבים? (זה לא כאבים חזקים) אבל אולי מראה על משהו לא טוב.
    תודה לך ד'ר ובהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום לך ד'ר קריסטל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד שאלה ביקצרה לד'ר קריסטל

    rivka
    15/07/2010

    שלום!
    כאבים בחזה קרוב לבית השחי מה יכול להיות? ניראה לי לפני שאני מקבלת מחזור זה כואב,
    כרגע יש לי איחור במחזור שבועים אין סיכויי שאני בהריון כי יש לי התקנת למניעת הריון של מרינה, אני מרגישה כמו שמתפוצץ לי הורידים מחלב ואני לא מניקה כבר שנתיים, זה טביעי שזה כואב או שזה מוזר? תודה לך ד'ר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש חזקים ומתמשכים
    רעות
    13/07/2010

    שלום רב,
    אני כבר ממש מתוסכלת ולא יכולה להתמודד יותר..
    אני בת 23 ומזה מספר חודשים סובלת מכאבי ראש חזקים באופן תכוף.
    תמיד היו לי כאבי ראש, אך ברמה סבירה כמו לכולם ובזמן האחרון זה בלתי נסבל.
    אני מרגישה כאילו הראש שלי כבד וחובקת אותו טבעת לחץ, המקיפה מהעורף ועד לקצה העליון של המצח.
    כמו כן בדרך הכאב משדר חזק מעל העיניים וברקות. אני סובלת ממיגרנות, אך הכאב הזה אינו דומה למיגרנה. לא משנה מה אעשה הוא לא עוזב, גם לא אחרי שינה ולפעמים אני מסתובבת ימים עם ראש בלתי נסבל..
    לפני כחודשיים צצו בגולגולת בליטות קטנות. הרופאה שלי בהתחלה התעלמה, אחר כך שלחה לבדיקות דם ואמרה לקחת אקמול פוקוס.. תודה באמת..
    בבדיקות נמצא שסבלתי ממונו.
    כמו כן, יש לי אנמיה כרונית ואני מתקשה בלקיחת ברזל שכן הוא משבש לי את מערכת העיכול (גם הטבעי והעדין ביותר.. שפעם היה בסדר אבל בסיבוב האחרון משהו השתבש).
    סליחה על ההודעה הארוכה, אך אני ממש מתוסכלת. איך אפשר לחיות ככה?! אני לא מקבלת את תשובת הרופאים שצריך ללמוד לחיות עם זה. בטוח יש פתרונות! או לפחות דרך להקל..
    אשמח לסיוע לפני שהראש שלי יתפוצץ באמת..
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי ראש חזקים ומתמשכים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש חזקים ומתמשכים

    ד''ר תמר ישר
    13/07/2010

    שלום רעות
    כאב הראש נמשך זמן רב מדי
    אחד הגורמים להחמרה יכולה להוות האנמיה וצריך למצוא דרך להתמודד עמה - תפקיד הרופא המטפל
    במנוסף יש לעשות בירור נוירולוגי כולל MRI ראש ומערות פנים לשלול כל בעיה אורגנית אחרת
    כמוכן יש צורך בהכוונה בטיפול תרופתי עד אשר תימצא הסיבה

    רק בריאות
    ד"ר ישר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום
    '
    12/07/2010

    שלום דוקטור

    כיצד אפשר לקבוע על מחלת פיברומאלגיה
    אמא שלי קיבלה המון תרופות,מכול הסוגים שקיימים, יש לה כאבים מופשטים בכול החיבורים של המיפרקים ובמיפרקים

    האם יש סיכוי שכדור ליריקה יעזור לה,יש לה את כול התסמינים שגם יכולים להצביע על פיברומאלגיה.

    בתוך כמה זמן כדור ליריקה משפיע ,האם זה משפיע מידי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הודעה של: '

    ד''ר תמר ישר
    13/07/2010

    שלום
    לגבי אבחנה של פיברומיאלגיה רצוי לפנות לרופא ראומטולוג שכן על פי התאור מדובר יותר בדלקת פרקים
    לגבי ליריקה -תרופה המותווית לפיברומחאלגיה השפעתה היא כבר מהימים הראשונים כמובן בהתאם למינון הרצוי
    הצעתי להוועץ עם ראומטולוג -כדי שהוא יקבע במה באמת מדובר ואז להתחיל טיפול!
    ד"ר ישר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב כרוני ופיזיותרפיה
    שי-לי
    11/07/2010

    שלום רב!
    אני סטודנטית לפיזיותרפיה המסיימת שנתה השלישית.
    במסגרת ההתנסויות שלנו אנו מתבקשים לבחור התנסות אחת בת חודשיים בנושא המעניין אותנו.
    רציתי לדעת האם ידוע לכם על מרפאת כאב, בארץ או בחו"ל אשר פיזיותרפיסטים הם חלק אינטגרלי מהטיפול בה, ושתסכים לקחת על עצמה הדרכת סטודנטית בשנה הבאה לחודשיים
    תודה,
    שי-לי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב כרוני ופיזיותרפיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב כרוני ופיזיותרפיה

    ד''ר תמר ישר
    13/07/2010

    שי-לי שלום
    במרפאתינו בי"ח איכילוב הפיזיוטרפיה אינה מובנית כחק מהמרפאה
    נסי במרפאת כאב של תל השומר
    בהצלחה
    ד"ר ישר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום דוקטור זאב קריסטל
    .
    08/07/2010

    שלום רב

    אנסה בקצרה

    אמא שלי בעקבות כאבים קשים מאוד כרוניים , הרופא נתן לה כדורי נרקוטיקה מכול הסוגים שיש
    מאחר ולכול הטיפול בנרקוטיקה הייה לה תופעות לוואי קשות מאוד מאוד מנסים להפסיק.

    מאתמול מנסים לגמול אותה מהכדורים הללו, כאשר נותנים פחות מינון, ופעמים של אוקסיקוד 10 .
    ומשתמשים בכדור אופטלין, וכדור דיקסמול ביחד 3 פעמים ביום,

    ((עליי לציין שבית חולים תל השומר המליץ להפסיק לה כדורים נגד דלקות לגמרי .))

    אם יש מה לעשות מבחינה תרופתית לכאב, כי כול הנרקוטיקה בכול המינונים והסוגים מהקטן לגדול לא מתאימים לה, מבחינת תופעות לוואי קשות כולל שילובים.

    הבעייה הבסיסית זה כאב קשה, בנתיים עד שנגיע למרפאת כאב ,
    כמה ניתן ביחד לקחת אופטלגין ודיקסמול ביממה,

    ועוד איזה כדור של כאב ניתן לתת לה ,ואם יש עוד אפשרויות למרפאת כאב מיבחינה תרופתית
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום דוקטור זאב קריסטל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    .
    11/07/2010

    שלום

    אין שום השפעה לדיקסמול ואופטלגין ,מה ניתן עוד לתת מבחינה תרופתית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בישבן הימני עקב תאונה .
    דוד
    06/07/2010

    שלום לפני שלושה חודשים החלקתי במהירות של 90 קמ"ש לערך בשביל עפר . במהלך שלושת החודשים סבלתי מכאבים איומים בעצם הזנב ובישבן . היה לי סימן כחול סגול על הישבן ונכון להיום הכאבים בעצם הזנב עברו אבל יש לי כאב בישבן הימני שמגביל אותי נורא . אני לא מצליח לרוץ ולא לקפץ את במדרגות . התחושה היא שיש בישבן מעין גוש שזז בכל תנועה קפיצית שאני מבצע . יש לציין שכשאני מעביר את ידי על הישבן הימני ניתן להרגיש באיזור קשה מהרגיל . לא הייתי אצל רופא וסביר להניח שאני גם לא אהיה כי אני סטודנט ואין לי שנייה פנויה אלא אם המצב באמת דורש טיפול באינו מנוחה . אשמח לשמוע חוות דעת מכל מי שיש לו מידע בנושא .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בישבן הימני עקב תאונה .

    ד''ר תמר ישר
    07/07/2010

    דוד שלום
    מדובר כנראה בלחץ על עצב הקורן לאיזור העכוז דיכול לנבוע משטף דם מקומי או ממקור בלט דיסק
    לשם הקלה פיתרון יש לבצע איזושהיא הדמיה ולהוועץ עם רופא כאב
    בהצלחה
    ד"ר ישר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב כרוני בראש ומאחורי העין
    אלדד
    05/07/2010

    שלום. אני בן 21, וסובל כשנה מכאבי ראש שמתבטאים בצורות הבאות:
    1. כאב עמום בחלק האחורי של הראש, קרוב לחיבור לעורף.
    2. תחושת לחץ כללית בראש ומאחורי העיניים, מלווה ברצון לשכב לנוח. התחושה הופכת לכאב בזמן תנועות חדות, כמו התכופפות והתרוממות מהירה.
    3. כאב מאחורי עין ימין.

    התחושות מופיעות לחילופין או במקביל זו לזו. הן חלשות למדי, מציקות אבל לא מפסיקות-תפקוד.
    הכאב מופיע כמה ימים בשבוע, מתחיל אחר הצהריים ונמשך כמה שעות.

    בדיקות שעברתי ויצאו תקינות:
    דופק, לחץ דם, נשימה, בדיקה של רופא עיניים (כולל לחץ תוך עיני), בדיקת ראייה, בדיקה פיזית נוירולוגית, בדיקות שתן ודם (כולל אלמנטים שקשורים לכאבי ראש).
    בנוסף קיבלתי מרשם לאינדומת'סין נגד tension type headache- לא עזר.

    קיבלתי הפנייה גם לבדיקות EEG ו-CT, שאני לא נלהב לבצע (בגלל הקרינה והטרחה של הגעה לבי"ח). בשלב זה עצרתי וחשבתי:
    את רוב הזמן אני מבלה בישיבה, ויתכן שהתנוחה שלי לא טובה. שמתי לב שהכאב אופייני בעיקר בימים שיוצא לי לעמוד לזמן ממושך או לעשות עבודה פיזית. לכן אני מתלבט אם לראות אורתופד לפני שאמשיך עם הבדיקות.

    נקודה נוספת: תמיד היתה לי בעיה של יובש בעיניים, שמציקה יותר בעין ימין, שם מתפרצים לעיתים כלי דם ויוצרים 'עין אדומה'. רופא העיניים לא מצא הסבר לכך שעין אחת רגישה יותר מהשניה, אבל גם לא הופתע מכך. בכל אופן, זו אותה עין שמאחוריה מופיע 'כאב הראש'.


    כעת לשאלות:
    א. בהתחשב בכלל הסימפטומים (כאב באחורי הראש, לחץ כללי בראש, כאב מאחורי עין אחת, כולם נפוצים יותר אחרי זמן ממושך של עמידה או פעילות), האם סביר כאב ראש ממקור אורתופדי?

    ב. אם כן, האם כדאי לקבוע תור לאורתופד לפני ביצוע בדיקות CT ו-EEG? לדוגמא, אם אורתופד ירצה לבצע צילום רנטגן או CT של העורף.

    ג. האם יש משמעות לכך שהסימפוטמים לא מופיעים כל הזמן, ולא מפריעים לתפקוד?
    כאמור, אני לא נלהב לבצע בדיקות נוספות. זו תחושה מוזרה- מצד אחד סובלים מכאבים במשך שנה, ומצד שני אין לי תסמינים נוירולוגיים וחיי היומיומם מתנהלים כסדרם.

    תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב כרוני בראש ומאחורי העין

    ד''ר תמר ישר
    07/07/2010

    אלדד
    הכאב ,אמנם מופיע-לא כל הזמן,אך מתמשך לאורך תקופה ארוכה מדי!
    לכן יש לבצע את הבדיקות שניתנו לך.
    חשוב בנוסף לבצע באותה הזדמנות גם CT ע"ש צאורי.
    לאחר ביצוע הבדיקות יש להוועץ עם נוירולוג ואורטופד
    כלטוב
    ד"ר תמר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים חזקים
    עדן
    03/07/2010

    שלום,
    לאמא שלי יצאה גולה די גדולה סמוך לבית השחי והדבר כואב לה לכאבים חזקים עד כדי כך שהרמת היד למעלה מכאיבה לה מאוד.
    שלחו אותה לבדיקת אולטרסאונד. האם יש לך מושג על מה מדובר ומה מקור הגולה הזאת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים חזקים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    ד``ר זאב קריסטל
    04/07/2010

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=122 id=link]כירורגיה כללית, כירורגיה אנדוסקופית[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    אני
    03/07/2010

    שלום, אני נוטלת כ-8 חודשים פלוטין 20 מ"ג עקב לחץ נפשי שהתבטא בסחרחורת, לחצים חזקים בראש ובחילות. כיום מצבי הרבה יותר טוב אך הלחצים עדיין לא עברו לגמרי (אני מרגישה אותם בעיקר בימים חמים ואם יש לי בעיקר יום לחוץ). רציתי להבין אם יש סיכוי שהלחצים האלו יעברו לגמרי? הנוירולוג שלי אמר שאפשר כבר עוד כחודשיים להתחיל להוריד את הכמות ולהפסיק בהדרגה אך אני מתלבטת בשל הלחצים שמדי פעם מופיעים. תחושה נוספת שמלווה אותי לעיתים די קרובות זו תחושת בחילה. האם זה יכול להיות תופעות הלוואי של הכדור?
    אמרו לי שאולי בפורום זה יוכלו לעזור או לכוון אותי בעניין, כך שאשמח להעזר בכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    ד``ר זאב קריסטל
    04/07/2010

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=177 id=link]פסיכיאטריה[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ראש
    ישראל
    01/07/2010

    שלום
    יש לי כאב ראש מאין לחץ כזה בצד ימין של הראש לפעמים גם שמאל
    את הכאב ראש יש לי כבר מיום ראשון
    ואתמול בלילה היו לי קצת בחילות
    לקחתי אדביל אבל הוא לא כלכך עזר

    מה לעשות ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב ראש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ד"ר קריסל אתה יכול בבקשה לענות ?

    ישראל
    03/07/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב בראש
    יובל
    29/06/2010

    כואב לי כבר כמה שעות כאב מעל אוזן שמאל בראש, כאב כאילו קיבלתי מכה יבשה.. הענין הוא שלא קיבלתי שום מכה, איך להעביר את הכאב? או ממה הוא נובע? יכול להיות שמתנועה לא נכונה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב בראש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הודעה של: יובל

    ד''ר תמר ישר
    01/07/2010

    יובל שלום
    כאב ראש של מס שעות יכול לנוע מהרבה סיבות
    צם
    שתיה מועתה
    תנועה לא נכונה
    אם זה מחמיר יש ליטול תרופה נוגדת כאב
    אם מתמשך פנה לרופא המשפחה
    בברכה
    ד"ר ישר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום דוקטור
    .
    28/06/2010

    שלום

    האם יש סכנה ב-השתלת משאבות אינטרה-טקליות

    היתפתחות סרטן וכולי.

    ומה הפרצדורה לזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום דוקטור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משאבה

    ד``ר זאב קריסטל
    02/07/2010

    שלום רב
    כל גוף זר המושתל בגוף יכול לגרום לתגובות כמו זיהום, דלקת ותגובת דחייה. בנוסף יכולות להיות תופעות לוואי מצד התרופה כמו גרד, עצירות, בעייה במתן שתן וכדומה. יש לשקול לפני ההשתלה את היתרונות בטיפול מסוג זה לעומת הסיכונים. לרוב חולים העוברים השתלה כבר ניסו כל טיפול אחר ומנסים טיפול זה כאמצעי אחרון. חולים אלו - לרוב חולי סרטן יכולים בהחלט להנות מהטיפול ולשפר את איב\כות החיים שלהם ככל שנותר.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכאבים פחתו בזכות ביו
    ליאת בהיר
    27/06/2010

    שמי ליאת. אבי היה בתערוכת הרפואה והוא קנה מכשיר שוויצרי לבית לריפוי.
    השתמשתי במכשיר הזה קוראים לו Bioptron וזה עוזר לי מאוד לכאבי הגב.
    אני לא יודעת איפה משיגים אותו אבל חשבתי שכדאי שתדעו שזהו מכשיר
    מאוד ידידותי וזה עזר לי מאוד לכאבי הגב שלי.

    אם יהיו לכם עוד שאלות עליו תוכלו לכתוב למייל שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הכאבים פחתו בזכות ביו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הודעה של: ליאת בהיר

    ד''ר תמר ישר
    28/06/2010

    תודה על האינפורמציה
    ד"ר ישר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום