פורום כאב - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאב בברך ימין
    מלי
    25/04/2010

    שלום
    אני בת 21 בימים האחרונים אני חשה כאב דוקר ברגל ימין בשעה שאני מותחת את הרגל
    אין נפיחות או אודם. מה זה יכול להיות?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב בברך ימין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב בברך ימין

    ד''ר תמר ישר
    30/04/2010

    יעל שלום
    אם הכאב בברך ימין הינו מס ימים ורק במתיחה - קרוב לודאי שזה ניגרם ממאמץ יתר או תרגיל בתעמלות
    מקוה שיעבור ספונטנית בימים הקרובים
    ד"ר תמר ישר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש חזקים ביותר 24/7
    דורין
    21/04/2010

    שלום רב!

    כבר 7 ימים אני סובלת מכאבי ראש חזקים שמעולם לא חוויתי, עין ימין כואבת מאוד, ואני מרגישה שאיני יכולה להתכופף או להשתעל כי זה נורא כואב...
    מה עליי לעשות?? להבדק ? לחכות? זה בלתי נסבל!

    תודה רבה על ההתייחסות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי ראש חזקים ביותר 24/7

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אגב שום כדור לא משכך את הכאבים-דורי

    דורין
    21/04/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי רגליים חזקים
    שירה .ב
    16/04/2010

    מזה כחודש אני סובלת מכאבים חזקים ברגליים, תחילה חשבתי שאולי נתפסו השרירים אבל הכאב מחמיר, ויותר כשקר לי. כואב לי ללכת ואפילו מוצאת את עצמי צולעת. הכאב מתרכז מהברכיים ומטה עד הקרסול. בתקופה האחרונה אני הייתי חולה מאוד עם המעיים הורדתי ממשקלי שהיה 64 ל55 תוך תקופה קצרה, לא אכלתי כמעט כלום בחודשים האחרונים. אני סובלת מרגישות ללקטוז ואני לא צורכת מוצרי חלב. עשיתי בדיקה לורידים והיא יצאה תקינה. הכאבים מחמירים האם זה אומר שיש לי מחסור חמור בסידן והכאב נובע מהעצמות? כואב לי ללכת, אפילו שאני שוכבת במיטה בלילה הכאבים מחמירים. השאלה מה יכול להיות לי? וגם זה התחיל קודם ברגל שמאל ועכשיו גם רגל ימין מהברך ומטה מתחיל לכאוב. בנוסף יהש לי סיסטות בקרסוליים, אבל אני הולכת עם נעליים טובות ולפעמים תחבושת תמיכה לקרסול. חה הלאה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי רגליים חזקים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי רגליים

    ד``ר זאב קריסטל
    18/04/2010

    שלום שירה
    הסיפור של ירידה חדה במשקל שלאחריה הופיעו כאבי רגליים יכול להצביע לכיוון חוסר בויטמינין בעיקר ממשפחת ה - B. חוסר זה משבש את התיפרוד הנורמאלי של העצבים ההיקפיים דבר שמתבטא בכאבי הרגליים. עלייך לקבל תוספי מזון בהתאם ובמקביל לבצע בדיקות דם לאיתור חוסרים בויטמינים וכן בדיקות המיועדות לאתר נזק עיצבי היקפי.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה קנאביס רפואי
    א'
    16/04/2010

    רופאים נכבדים שלם רב
    אני גבר בן 48 שסובל ממחלות רבות בין השאר הובחנתי כסובל מכאבים נוירופתים ברמה הגבוהה ביותר (10) אני מבקש
    (מתחנן)לעזרה בכל הנושא של קנאביס רפואי ואם יש רופא שמוסמך לעזור לי אשמח מאוד
    שיצור איתי קשר
    (מנסיוני הרב של 30 שנה הקנאביס עזר לי מאוד מאוד מאוד בנושא הכאב נאלצתי להפסיק להתשתמש
    עקב הסתבכות עם החוק דבר שאני לא מעוניין בו בכלל )
    אני מקבל תרופות נגד כאבים (OXYCONTIN 40MG X2 ליום) דבר שידוע לי שהוא גרוע מאוד מאוד מאוד כי זה בעצם סם נרקוטי (מה ההיגיון?)

    אשמח לקבל עזרה בהקדם האפשרי כי אנ י במצב נואש לחלוטין
    בתודה מראש




    (אתם מצילים פה משפחה שלמה כי אני על סף קריסה נפשית עקב הכאבים)


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה קנאביס רפואי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קנאביס

    ד``ר זאב קריסטל
    18/04/2010

    שלום רב
    ניתן לקבל המלצה לקבלת אישור לקנביס רפואי בכל מרפאת כאב מוסמכת. עם ההמלצה יש לפנות למנהל מרכז רפואי אברבנאל לקבלת אישור סופיץ
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרופה
    שולה
    15/04/2010

    שלום דוקטור תודה על התשובה הקודמת
    רציתי לדעת מה הסיבה שמשרד הבריאות
    כולל בתי המרקחת מסתכלים בעין לא יפה
    במי שלוקח תרופה נרקוטית לטיפול
    בכאבי התופת בגב לאחר שנוסו הרבה תרופות מכול הסוגים . האם הסיבוכים מתרופה נרקוטית כול כך נוראיות
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תרופה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    שולה
    18/04/2010

    כמובן חוץ מהימכרות.

    ואם יש הצעה מה לעשות כי הטיפול יהיה מאוד מאוד ממושך
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרופה נרקוטית

    ד``ר זאב קריסטל
    18/04/2010

    שלום רן
    הסיבה לכך היא ההגבלה בחוקיות השימוש בתרופות מסוג זה לצורך מסחר ושימוש בלתי רפואי אצל צרכני סמים וסוחרי סמים. סיבה נוספת היא הדיעה הקדומה והלא נכונה של התמכרות.
    שימוש נכון ומושכל בתרופות אילו לחולים עם כאב כרוני קשה, אצלהם הוכחה הקלה בסבל על ידי תרופות ממשפחה זאת, הוא נכון, ראוי ואין הצדקה רפואית למנוע אותו מהחולה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים
    ס
    08/04/2010

    שלום
    אני בת 36, סובלת מכאבי גב כ-15 שנים, ללא שום ממצא של משהו חריג,
    בשנתיים האחרונות יש לי כאבים בכפות הרגליים וקשה לי לעמוד הרבה, וגם בשכיבה
    הכאבים מורגשים, כמו כן אני סובלת מכאבי שרירים בכל הגוף שמפריעים לי מאוד בתפקוד,
    ויש לילות שקשה לי להרדם וגם נרדמות לי מידי פעם היידים, בעיקר בלילה.
    היתה לי בשנתיים האחרונים שקיעת דם קצת חריגה ואני נמצאת במעקב אצל ראמטולגית,
    שלטענתה יש לי פיברומאלגיה, אבל לא בטוחה עדיין.
    בדיקה של מיפוי עצמות נמצאה תקינה ונשלחתי ע"י הראמטולגית למרפאת כאב.
    במרפאת כאב המליצו לי על טיפול של ליקודאין שאני אמורה לקבל דרך עירוי, שאני מאוד
    חוששת מהטיפול, ולא הבנתי בדיוק מה זה, הרופא אמר שזה חומר מרדים וזה אמור להקל
    על הכאב ולא ידע להגיד לי אם הטיפול יהיה חד פעמי.
    השאלה שלי האם החומר שהומלץ לי בטוח והאם זה יעזור לי לכאבים, והאם מספיק טיפול אחד,
    לפתור את הבעיה שלי.
    אני מאוד מתוסכלת מללכת כל הזמן לרופאים ואף אחד לא מוצא מה הבעיה שלי, ואני מאוד סובלת
    מכאבי שריריםבכל הגוף, גם בצוואר, שאני כבר ממש מדוכאת מזה.
    האם אני צריכה לפנות לנוירולוג ?
    אשמח לשמוע את עצתכם
    תודה ס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים

    ד''ר תמר ישר
    10/04/2010

    שלום לך
    לפי הסימטומים שאת מתארת כנראה מדובר בפיברומיאלגיה .
    הרופאה הראומטולוגית הציעה לך טיפול בהינו מתשך התרופה ניתנת בטיפטוף איטי בוריד פעם או פעמיים בשבוע ויכולה מאד להקל על מכאוביך!
    רצוי לשמוע גם חוות דעת של נוירולוג שיכול לשלב טיפול תרופתי תומך

    בהצלחה ד"ר ישר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בלתי נסבלים-בטן תחתונה
    יולי
    06/04/2010

    ביולי האחרון עברתי ניתוח להוצאת טבעת (להרזיה) שהזדהמה. בזמן הניתוח נקשר המעי סביב עצמו ובניתוח מיידי אח"כ הוא שוחרר.השתחררתי מביהח.כעבור חודשיים התחלתי לסבול מכאבי בטן.
    הכאבים מגיעים בהתקפים של כחצי שעה, ההרגשה היא של לחץ מטורף מאיזור המעי הגס עד הוגינה. ההרגשה היא של רצון להתרוקן אבל דבר לא קורה. לפעמים מקיאה אבל זה לא עוזר ואחרי חצי שעה זה עובר ומותיר אותי עם כאבים עמומים למשך כמה שעות טובות.
    מאז הכאבים היציאות יחסית מאוד רכות ואף שילשוליות. הטווחים בזמן האחרון מתקצרים ומפעם לחודש אני יכולה גם לסבול פעמיים בשבוע.החיים שלי נפגעו לחלוטין ואף רופא לא מצליח לגלות מה קורה לי. הייתי אצל הרופא שניתח אותי שפסל שמדובר במשהו כתוצאה מהניתוח. שני גניקולוגים שאחת מומחית אולטראסאונד לא מצאה דבר והתשובה הכוללת-ללמוד לחיות עם זה-אי אפשר לחיות עם זה!!! אני מבקשת עזרה ולו רק אילו בדיקות היית ממליץ לעשות על מנת לגלות מה יש לי. קראתי אודות מחלות אך לא זיהיתי באף אחת את התסמינים הללו.
    בברכה
    יולי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בלתי נסבלים-בטן תחתונה

    ד''ר תמר ישר
    10/04/2010

    יולי שלום
    יכול להיות שבעיקבות הוצאת הטבעת היו שינויים בכמויות והרגלי אכילה
    הייתי מתיעצת עם רופא גסטרואנטרולוג ובאם גם הוא לא ימצא מקור לכאבים התיעצי עם מרםאת כאב
    בהצלחה
    ד"ר ישר תמר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב כרוני
    רן
    06/04/2010

    שלום דוקטור
    רציתי לדעת אם זה נכון שמדבקת דורוג'זיק
    מתאימה לטיפול בכאב כרוני מאוד ממושך
    וניתן לקחת אותו לתקופות ממושכות -שנים-

    ולעומת זה טרמדקס זה לטיפול קצר מועד.

    ואיזה נזק לגוף המדבקה יכולה לעשות חוץ מהיתמכרות אפשרית.

    ברקע סרקואידוזיס( טיפול מתמשך )ושבר באגן
    כאבים קשים מאוד.
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב כרוני

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך רן

    רן
    07/04/2010

    סליחה על הטעות שם המדבקה בוטרנס.
    אם תוכל להפיג את החשש שלי מבוטרנס.

    ושוב תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב כרוני

    ד''ר תמר ישר
    10/04/2010

    שלום רן
    מדבקת דוראג'זיק מתאימה לכאב אקוטי וגם כרוני .
    ניתן לטפל בטרמדקס גם לאורך זמן השאלה אילו מהתרופות מאימהומכחת את הכאבים יותר
    כמובן ללא תופעות לואי כמובן יש לשלב תרופת ממשפחות אחרות כדי לחסוך בתרופות משכחות כאבים כגון אלו
    השיקולים הם שונים ומגוונים
    ד"ר ישר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש רקות וצוואר דחוףףףףף מאוד,
    המאם
    04/04/2010

    לפני כחצי שנה באופן פתאומי בזמן עמידה הופיע כאב חזק מאוד דוקר ברקה הימנית שנמשך כשעה וחצי מלוואה בחוסר תחושה בכל חצי הראש הימני כמו כן נימול בידיים.
    הופניתי למיון ברמב"ם ושם נעשה CT מוח ויצא תקין.
    אחרי שבוע ימים חל להרגיש בסחרחורות לחץ בראש בעיקר ברקות ובעורף ובשרירי הצוואר.לחץ אוזניים לעיתים קושי בנשימה.אין סחרחורת סיבובית אך יש חוסר יציבות בעמידה ובהליכה.
    בחודש 11/09 הופניתי לרמב"ם בשל כאבים חזקים בראש וברקות במיוחד.
    בדק אותי נוירולוג והוסכם כח מדובר ב- tension headahe .
    התחלתי באולטרול עד היום לא עוזר.
    עברתי בדיקה מקיפה מאוד כגון:
    ביקת ENG שיווי משקל-תקינה
    ביקת שמיעה-תקינה
    א.א.אג- תקין
    עיניים-תקין
    צילום חזה -תקין
    בדיקות דם -תקין
    עברתי CT צווארי ויצא בלט דיסק פורמינלים בגבהים T1-C7 דו צדדי
    C4C5C6C7 שמאלי.

    בתקופה האחרונה התחלתי להרגיש בכאבים בלסת במפרקי לסת תפוסה.
    הופניתי למרפאה פה ולסת ואמרו לי צריך טיפול פיזיותרפי צוואר ומפרקי לסת.
    עד היום עשיתי טיפול אחד ללא יעילות.

    האמת אני מבולבל לא יודיע לאיפו לפנות אולי מרפאת כאב תעזור לי ,,,,
    אבקש כב' לתת לי כמה עצות אולי אולי אני אענה על תשובתך ובסוף אני אצליח לצאת מהכאבים הנ"ל
    אני מודה לך מראש,,,,



    הערה:
    מדובר בגבר בן 35 בריא בד"כ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש

    ד``ר זאב קריסטל
    05/04/2010

    שלום רב
    כאבי הראש שאתה מתאר יכולים לנבוע מבעייה במפרק שבין הלסת והגולגולת. יש לבצע צילום מכוון למפרק זה לשם קבלת אישור לאבחנה. אפשרות נוספת היא פריצת דיסק בין חולייתי בצוואר. ניתן לבצע נסיון טיפולי על ידי הזרקה לשורשי העצב העליונים בצוואר (תחת שיקוף רנטגן) ולהמשיך עם טיפול בגלי רדיו לאותו המיקום, במידה והתגובה חיובית. לצורך כך עליך לפנות בהקדם למרפאת כאב מוסמכת ליעוץ וטיפול.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים ועיקצוצים ברגל ימין
    ריטה
    02/04/2010

    ד"ר שלום רב!

    אני בת 52 ובדרך כלל בריאה פרט לרמת כולסטרול גבוהה שמטופל על ידי כדורים.
    מזה שלושה חודשים אני סובלת מכאבים שמתחילים מאזור הגב התחתון המפסעה ועד כף הרגל. מוקדי הכאב הופיעו לסרוגין, תחילה במפסעה ולאחר מכן בירך, בשלב מאוחר יותר הכאב עבר לשוק, רגל ימין בליווי עיקצוצים חזקים.
    התופעה נמשכת כל שעות היום ומחריפה בזמן השינה (במצב שכיבה מאוזן). עכב הכאבים איני מצליחה להירדם כבר כמה לילות .
    טופלתי על ידי אורטופד ששלח אותי לצילום C.T עם חשש לפריצת דיסק.
    בדיקת ה - C.T יצאה תקינה ונשללה האופציה לבעיה אורטופדית (פריצת דיסק, או בלט)
    הטיפול התרופתי כלל כדורי "ארקוקסיה" וויטמין - B.
    הרופאים לא "עולים" על מקור הבעיה ואינים יודעים כיצד לטפל פרט למשכחי כאבים

    מה לדעלך הסיבה?

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים ועיקצוצים ברגל

    ד``ר זאב קריסטל
    05/04/2010

    שלום ריטה
    האם ניסית להפסיק את הטיפול בתרופות להורדת כולסטרול?
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי גב טורקלים כרונים
    רויטל
    01/04/2010

    שלום רב.
    אני סובלת מזה 10 חודשים מכאב גב טורקלי (איזור D6-D8) פארא ורטברלים משמאל. הכאב החל בצורה חדה וחשבתי שנתפס לי שריר ( עד אז עסקתי בספיניניג ויוגה). אחרי שטיפול בנוגדי דלקת לא הועיל עברתי לזריקות סטרואידים למקום, הזריקה הרכאשונה הקלה במידת מה, אך הזריקה השנייה גרמה להחמרה קשה. בעקבות זאת אושפזתי למתן סטרואידים לוריד, במהלך האישפוז בוצע מיפוי עצמות שהיה תקין. בהמשך עקב הופעת סימנים נוירולוגים של החזרים ערים ברגל שמאל ובבינסקי חיובי, נשלחתי ל MRI שפוענח בהתחלה כתקין ולאחר חוות דעת שנייה נמצאה פריצת דיסק לטרלית קטנה ב D7-8 שאינה מסבירה את הכאב. באולטראסאונד נמצא ממצא באיזור של הדורסל רוט ב D6 , ממצא זה לא נצפה בבדיקות MRI חוזרות.
    אני מטופלת במרפאת כאב בתה"ש. במהלך התקופה ניסינו טיפולים שונים כגון: אלטרולט, טרמדקס, כעת אני מטופלת במינון מקסימלי של ליריקה, מדבקת בוטרנס 10 מק"ג, ועל זה מוסיפה בימים קשים, אוקסיקוד במינונים עולים (הגעתי עד ל 40 מ"ג ליום).
    קיבלתי זריקת אפידורל לאיזור D7-8, ללא הועיל, וכעת אני שבוע וחצי אחרי זריקת הרדמה לאיזור הדורסל רוט ב D6, ללא שיפור.
    אני מטפסת על הקירות מרוב כאבים, אני בדיכאון מטורף ולא מסוגלת להמשיך לחיות. משגע אותי שאין אבחנה ברורה, ואני גם לא יודעת לאן לפנות הלאה.
    אעריך מאוד במידה ויש למישהו רעיון כלשהוא כיצד ניתן לעזור לי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי גב טורקלים כרונים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גם לי יש פריצה כזאת

    נטלי
    02/07/2015

    לי יש פריצת דיסק טורקאלית חוליות d6.7.8. 9 אשמח לשוחח איתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי גב טורקלים

    ד``ר זאב קריסטל
    05/04/2010

    שלום רויטל (האם את רופאה?)
    עלייך לעבור מספר פרוצדורות איבחוניות במסגרת מרפאת הכאב (יתכן שכבר עברת אותן?). 1 - EMG לאיבחון ומיקום נזק עיצבי שורשי טורקאלי. 2 - הזרקה לשורש D6 או D6 (לפי הממצאים ב EMG), תחת שיקוף רנטגן. 3 - במידה ויש תגובה חיובית יש לחזור על הפעולה תוך שימוש בגלי רדיו בתדירות גבוהה. 4 - שלב אחרון הוא השתלת אלקטרודה אפידוראלית לגרויי חוט השידרה, טיפול עם יעילות גבוהה אותו ניתן לנסות אם כל שאר הטיפולים אינם נותנים תשובה משביעת רצון.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ראש נקודתי בחלק האחורי מצד שמאל
    שני
    31/03/2010

    שלום,
    ביומיים האחרונים יש לי כאב חד בא והולך וגם בין לבין כאבים עמומיים בחלק העליון של הראש מאחור בצד השמאלי. ההרגשה היא דקירה מדי פעם ובין לבין כאב מאד חלש ועמום. יש מצב שגם טיפה מקרין על האוזן השמאלית.
    יש לציין שיש הסטוריה של סרטן מעי הגס במשפחתי.
    אני אשה בריאה , מתאמנת ואוכלת בריא.
    האם יש לי מה לדאוג?

    תודה על התשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    שני
    31/03/2010

    לא ציינתי שאני בת 35..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ראש נקודתי

    ד``ר זאב קריסטל
    05/04/2010

    שלום שני
    הכאב שאת מתארת יכול להתאים לכאב ממקור עיצבי. עלייך לפנות למרפאת כאב מוסמכת לקבלת טיפות המיועד לתופעה ייחודית זאת. זה כולל חסמי עצב מקומיים ותרופות מייצבות.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי בטן שמאל תחתונה והקרנה על הגב
    ל
    30/03/2010

    שלום רב,
    זמן רב אני קוראת את האתר הזה, ועדיין לא מצליחה לפענח את הכאבים שלי.
    אני בת 23, בריאה בדר"כ,נוטלת גלולות למניעת הריון,ללא אלרגיות,יציאות סדירות,משקל גובה וכד' תקין.

    לפני כ10 חודשים החלה לי תחושת מלאות בבטן שמאל תחתונה, על גבול המפשעה.

    עשיתי בדיקת אולטראסאונד גניקולוגי שיצאה תקינה לגמרי-שחלה שמאל גדולה משחלה ימין ב10מ"מ(תקין?), בדיקת שתן כללית ותרבית שיצאה תקינה(אין דם בשתן,או כאב במתן שתן).

    לאורך הזמן החלה הקרנה על גב תחתון שמאל, לעיתים על רגל שמאל ועד קו החזייה.

    ומאז ועד היום הייתי באולטרא סאונד בטן תחתונה כליות ומפשעות-הכל תקין(כלי דם, ללא נוזל חופשי,לא
    הודגם בקע)

    אורטופד-חשב שזו דלקת באזורGT והמליץ על אטופן400-לא היה שיפור.הכאבים לא קשורים למאמץ ולא מעירים משינה.כמו כן איתר רגישות מעל עצב הסיאטי-קלה, ורגישות מעל צלעות שמאל
    נשלחתי לצילומי רנטגן תוצאות בדיקת אגן:ב.מ.פ ועקמת קמורה שמאלה,מרווחים בין חולייתים שמורים.

    נשלחתי לספירת דם התוצאות הורו על שיקעת דם מואצת ESR 40.0 PROTEIN 0.6 HTC 36.4% LOWוMONO% 3.1 LOW

    כירורג-שלל בקע.

    נשלחתי לבדיקת CT(אחרי לחץ רב מצידי) לפני כחודש,וטרם התקבלה תשובה ולכן אני ממתינה לתור אצל רופאת המשפחה כרגע (אני משערת שאם היה ממצא חריג היו יוצרים קשר עם הרופא/איתי כבר-תקנו אותי אם אני טועה)?

    נשלחתי לבדיקת גסטרו שתתקיים רק באוגוסט-אין שינוי ביציאות/אין כאב ביציאות/אין בעיות אכילה ותיאבון.

    לאורך כל 10 החודשים האלו,אני מרגישה טוב,ופשוט תחושת מלאות בבטן שמאל תחתונה והקרנה על גב תחתון שמאל לסירוגין.

    מה השערותייך?האם יש כיוון שעוד לא נבדק?
    חוץ מנוירולוג הייתי אצל כל מומחה רלוונטי.

    מחכה לשמוע את השערותייך...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי בטן

    ד``ר זאב קריסטל
    05/04/2010

    שלום ל
    התופעות אותם את מתארת יכולות להתאים לכאב ממקור של עמוד השדרה הגבי (לא המותני), לכן CT של עמוד שדרה מותני אותו עשית יהיה כפי הנראה תקין. הלייך לפנות למרפאת כאהב מוסמכת לצורת טיפול ספציפי במצב מיוחד זה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מלאות בבטן שמאל תחתונה והקרנה על גב

    ל
    21/04/2010

    תודה רבה על התגובה.
    פניתי בהמלצתך אל רופאת המשפחה שלי לקבלת הפנייה למרפאת כאב והיא טענה שהכאב אצלי לא כל כך חזק כדי ללכת למרפאת כאב (הכאב לא חלש אך לא חזק) ששם מזריקים משכחי כאבים למינהם.

    האם לדעתך המקור אכן אורתופדי גם אם אני מרגישה שהכאב בעקבות בטן שמאל תחתונה?
    האם יש לך רעיון למי לפנות לחוות דעת חדשה/שונה על מקור הבעיה וטיפול בה?

    אני כבר אובדת עצות....

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כבר שנה........
    חסוי
    28/03/2010

    היי,
    כבר שנה אני סובלת מכאבים עזים בבטן (צד ימין למטה). עברתי ניתוח תוספתן לפני 16 שנים (היום בת 26).
    עשו לי בדיקות רבות: ספירת דם, סיטי אנרטרוגרפי, לפרסקופיה.... כל שמצאו היה הידבקויות כנראה מהניתוח הראשון (כאמור - תוספתן. אולי יש לציין שלאחר הניתוח הטן הייתה פתוחה קצת כדי ל"נקות" את האיזור מהדלקת שהייתה).
    אחרי הלפרסקופיה, הרגשתי קצת יותר טוב ואף נכנסתי להריון. במהלך ההריון לא הרגשתי רע היו כאבים אבל נסבלים.היום 4 חודשים לאחר הלידה הכאבים חזרו בצורה מאוד ברורה וכואבת.
    אני אובדת עצות, הייתי אצל כ"כ הרבה רופאים (נשים, גסטרולוג,כירורג,וכמובן משפחה). כל הרופאים לא ששו לעזורוכל אחד רק שמח שמסר כי יש עליי לעבור לרופא הבא.
    שוב, היום אני עם תינוקת קטנה וללא עזרה אז אני מאוד מפחדת לעבור עוד פעם שורה כ"כ ארוכה של רופאים.
    אשמח מאוד לעזרה:
    אני לא יודעת איך להתחיל את הנושא מחדש? מהיכן להתחיל? והאם יש משהו שאולי לא בדקתי?
    הכאבים הם ממש באיזור של התוספתן.
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כבר שנה........

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הודעה של: ליאת

    ד''ר תמר ישר
    28/03/2010

    ליאת שלום
    לפי הסיפור הכאבים נובעים מההתדבקויות אך גם ניראה שיש מרכיב הורמונאלי שמשפיע
    יכול להיות שיש שוב להוועץ עם גניקולוג ולטפל בגלולות .
    כמו כן עד שימצא מקור הכאב קחי משככי כאבים - חשוב איכות חיים
    חג שמח
    ד"ר תמר ישר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש (ועיניים)
    ניר
    27/03/2010

    שלום,
    בשבועיים האחרונים סבלתי פעמיים מכאבי ראש חזקים, שמורגשים גם באזור העפעפיים (לחץ על גלגל העין באזור העפעפיים וכן ברקה מרגיע את הכאב לרגע). הכאב חזק יחסית, לא עובר בזמן שכיבה במיטה (אור כבוי).
    נזכרתי גם שלפי הכאב (שנמשך כ-24 שעות) הייתי בבריכה + בג'קוזי, האם יש סיכוי שהדבר קשור למרות שהקפדתי לשתות לפני ואחרי האימון. יש קשר בין כאב ראש לשאיפת כלור?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי ראש (ועיניים)

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש

    ד``ר זאב קריסטל
    28/03/2010

    שלום ניר
    הקשר עם שחייה בבריכה יכול להיות על ידי אבחנה של סינוסיטיס - דלקת במערות האף . עליך לפנות לרופא אף אוזן וגרון לצורך ביצוע צילום מערות אף ואיבחון הבעייה. בינתיים טיפול במשככי כאב יכול לשפר את איכות החיים.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום