פורום כאב - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבי דיכאון
    גלית
    26/01/2010

    אפשר לקבל הסבר על הסיבה שדיכאון עלול לעורר כאבים (כמו כאבי ראש/בטן)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי דיכאון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון

    ד``ר זאב קריסטל
    31/01/2010

    שלום גלית
    תחושת הכאב עוברת במערכת העצבים המרכזית דרך שער הנפתח או נסגר תחת השפעת גורמים רבים. אחד הגורמים לפתיחת שער זה הוא מסלולים היורדים מהמוח לחוט השידרה המופעלים על ידי מצבי דיכאון. זאת הסיבה שלתרופות נוגדות דיכאון השפעה טובה מאוד על מצבי כאב כרוניץ
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב

    גלית
    08/02/2010

    רשמו לי תרופה בשם ויפאקס XR - תוך כמה זמן אני צפויה להרגיש טוב יותר ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול בנוירומה ע"ש נורטון בגלי רדיו
    דלית
    26/01/2010

    האם מומלץ הטיפול בגלי רדיו גם לנוירומה ע"ש נורטון. והאם יש סיכון בטיפול.
    הבנתי שיש 2 סוגים בטיפול בגלי רדיו. מה המומלץ?
    תודה , דלית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול בגלי רדיו

    ד``ר זאב קריסטל
    31/01/2010

    שלום גלית
    ניתן לטפל בנוירומה באמצעות גלי רדיו. כפי שהזכרת יש שתי שיטות, 1. צריבה של הנוירומה בחום של 90 מעלות 2. טיפול בפולסים של גלי רדיו שאינם גורמים נזק לרקמה רק מווסתים את הפעילות העצבית של הנוירומה. תמיד כדאי לנסות תחילה את השיטה השנייה ולעבור לשיטת הצריבה רק אם אין תוצאה חיובית.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב כרוני בברך...
    יעקב...
    24/01/2010

    שלום לך ד"ר תמר רציתי לשאול אותך בקשר לכאב כרוני בברך ולאחר שתי אורטוסקופיות שלא מצאו דבר מיוחד אני אחרי נפילה סובל מהברך כבר חמש שניים עם כאב קשה אציין שאני מתהלך טוב ללא חריקות של הברך אני שותה תרופה בשם טרמדקס שקצת עוזרת ואני מרגיש חסר אונים מהתרופה ואם זה בסדר שאני לוקח ועד מתי....? הכאב הוא קשה ופוגע לי בחיים ואיכות חיים ירודה....? מה לעשות...?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב כרוני בברך...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הודעה של: יעקב....

    ד''ר תמר ישר
    24/01/2010

    יעקוב שלום
    ניתן לשתות טרמדקס כמשכך כאב וגם לאורך זמן - אם אין סיבה אובייקטיבית בארטרוסקופיה - הייתי מנסה כל דרך אלטרנטיבית אחרת - דיקור סיני ,רפלקסולוגיה וכו

    ד"ר ישר תמר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב בצד כף רגל ימין
    מירב
    21/01/2010

    שלום רב,

    לאחר תקופה ארוכה מאוד בה סבלתי מדלקת בכף הרגגל, קיבלת טיפול תרופתי וכאב הדלקת עבר, אך נשארתי עם תחושת נימול קלה, גם באזור צד כף הרגל הפימי, ימין, אשר מפריע לי.

    זה קורה בעיקר כאשר יש לחץ ולו הקטן ביותר על אזור כרית כף הרגל, כמו בנהיגה למשל.

    השאלה שלי היא, האם מדרסים יפתרו את הבעיה, האם יש עוד אפשרות חוץ מהמדרסים. האם זה עובר....

    מאז תחילת של הדלקת ועד היום אני ממש סובלת, אני לא יכולה לעשות פעילות גופנית, אני עולה במשקל ואני צולעת.

    לעזרתך אודה,
    מירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב בצד כף רגל ימין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב בצד כף רגל ימין

    ד''ר תמר ישר
    21/01/2010

    מירב שלום
    הנני מניחה שכמו שהכאב עבר גם תחושת הנימול ברגל תעבור- מדובר בזמן.
    כרגע מדרסים או נעליים נוחות יעזרו.
    אולי תנסי טיפול אלטרנטיבי שיעזור ויזרז הריפוי !
    ד"ר ישר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • tactiq
    ציפי
    17/01/2010

    שלום רב, אבי בן 80 עם גרורות בעצמות, לאחרונה החמרה בכאב, פנה למיון, לא יכלו לעזור, אחת הרופאות ביררה ונתנה לו מרשם לtactiq מחוץ לסל, היכו ניתן להשיג את התרופה, האם בכל בית מרקחת פרטי? לציןן שגרים באיזור קריות חיפה. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    tactiq

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • Aactiq

    ד``ר זאב קריסטל
    19/01/2010

    שלום ציפי
    תרופה זאת נמצאת בסל הבריאות ומשמשת לטיפול ב"כאב מתפרץ" בחולי סרטן המטופלים במינונים גבוים של תרופות נרקוטיות. יש לקבל מרשם ראשוני במרפאת כאב מוסמכת והמשך מתך מרשמים על ידי רופא מטפל קבוע.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זריקת אפידורל
    דורית
    16/01/2010

    שלום,

    אימי כבת 84, סובלת משינויים רבים בגב, חוליות בעיתיות, 4 בלטים, בקיצר כאב מהישבן ועד לרגל
    מטה, אי מיחושים, נימולים וקושי בהליכה. קיבלה זריקת אפידורל לפני כ- 6 שנים וזה "תפס" נהדר.
    עתה, ומלץ שוב על זירה, שאלתי, האם מחמת גילה, יש בעייה במתן הזריקה, האם יכולה להיות השפעה
    שלילית, כמובן, מלבד עליית סוכר ולחץ דם - האם יש סכנה בגילה לקבל זריקה ?

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זריקת אפידורל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זריקת אפידורל

    ד''ר תמר ישר
    18/01/2010

    דורית שלום
    אין מניע לתת זריקה אפידוראלית מחמת גילה של אימך
    המניע היחידי האם נוטלת נוגדי קרישה אחרים
    האם סובלת מבעיות אחרות - יתר ל"ד לא מאוזן
    שיהיה בהצלחה
    ד"ר ישר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב כרוני באצבעות הרגליים
    דובי
    13/01/2010

    שלום,

    אבי, בן 57, עם רקע של אי ספיקת לב וסכרת סובל מזה חודשיים עקב תופעה שאובחנה
    כ- blue toe syndrome.
    מדובר בתסחיפי כולסטרול הגורמים לכאבים איסכמיים בכל אצבעות הרגליים.

    מטופל בסימבלטה 60 מ"ג + טרגין 20 מ"ג פעמיים
    ובתוספת אוקסיקוד 3 מ"ל/אופטלגין במידת הצורך.

    חרף הטיפול הנ"ל כאביו בלתי נסבלים ובלתי נשלטים.

    היאוש הרב מביא אותי לכאן, שכן אולי ימצא רעיון שיאפשר ריסון הכאבים
    ואולי בשאיפה יגמול אותו מהטיפול התרופתי - שלא רק שאינו" עושה את העבודה", איני אוהב את
    ההשפעה הישנונית שנגרמת.

    תודה,

    דובי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב כרוני באצבעות הרגליים

    ד``ר זאב קריסטל
    19/01/2010

    שלום דובי
    התופעה יכולה להגרם על ידי פגיעה בעצבים הפריפריים הקטנים, כסיבוך של מחלת הסכרת. ניתן לטפל באמצעות סידרה של ערויים עם מגנזיום ולידוקאין, תרופות כמו ליריקה וגבפנטין, ואם כל אלה לא עוזרים ניתן לטפל באמצעות השלת אלקטרודה לגרויי חוט השדרה, שעוזרת במרבית המקרים.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ראש אחורי
    בת 21
    13/01/2010

    שלום!
    אני לא יודעת אם הגעתי לפורום המתאים אך אשמח אם תוכלי להפנות אותי למקום המתאים.
    לפני כשבועיים התחילו לי כאבי ראש אחוריים איפשהו בגבול בין העורף לבין תחילת הגולגולת מאחור. הכאב הוא מותח/ לוחץ ולפני כמה ימים התחלתי להרגיש אותו גם באיזור הרקות (טיפה אחורה יותר). הכאב מוחמר מאוד בשכיבה ולעיתים אני אפילו מתקשה להירדם. יש לציין שבמהלך היום הכאב הוא נסבל ולעיתים נחלש או מתבגר אך לא עד כדי חוסר תפקוד לגמרי.
    הקאות לא היו לי ובחילות גם כמעט ולא. היום ניסיתי לקחת אלגולזין פורטה וזה לא עזר.
    יש לציין שלפני שנתיים היו לי כאבים מאחורי העין ובאיזור הראש האחורי אך יותר בצדדים ולא בכל החלק האחורי, הייתי אצל נוירולוג שאבחן אצלי שרירי צוואר רפויים ושלח אותי לפיזיותרפיה שעזרה למשך שנתיים ועכשיו הכאב חזר אך לא בדיוק באותה צורה כמו אז (לא כואב לי מאחורי העין) אך גם אז הכאב הוחמר מאוד בשכיבה והפריע להרדמות.
    יש לציין שעשיתי רנטגן עמוד שדרה והייתה אבחנה של יישור הלורדוזיס הרגילה אך אני לא יודעת אם זה קשור.
    מה שבטוח זה שהכאב הוא לא מיגרנה משום שלא מדובר על התקפים ואין אאורה וזה פשוט המשכי למשך כל הזמן.
    מה זה יכול להיות?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב ראש אחורי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ראש

    ד``ר זאב קריסטל
    19/01/2010

    שלום
    כאב הראש שאת מתארת מרורו במתח שרירי העורף ובסיס הגולגולת Tension Type Headach
    אני ממליץ על הקלדת מונח זה בגוגל לקבלת אינפורמציה והדרכה בנושא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ראש אחרוי

    פפפ
    27/05/2010

    גם אני סובלת מאותה תופעה כבר שלושה חודשים הייתי אצל נירולוג והוא אמר להיות במעקב בעוד חודשיים ואי מה לעשות בדיוק מה שאת מתארת כך אני מרגישה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריפוי כאבי גב בשל פריצת דיסק
    ריטה
    11/01/2010

    בעלי סובל מהחמרה של פריצת דיסק מותנית למשך 3 חודשים.

    אני מזהה החמרה וכאבי תופת בליווי איכות חיים ירודה.

    אם הייתי במצבו הייתי נכנסת לניתוח בעקבות המלצת רופאי עמוד שידרה.

    האם לדעתכם יש מקום לעזרה במרפאת כאב בעיקר בשל הכאב העצבי ברגל.


    אשמח לתשובתכם מיואשת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פריצת דיסק

    ד``ר זאב קריסטל
    12/01/2010

    שלום ריטה
    יש בהחלט מקום לפנות למרפאת כאב מוסמכת לצורך טיפול בתהליך הדלקתי הגורם לכאבי גב ורגל, בעקבות פריצת דיסק. לניתוח גב במצב כזה יש כעת הוראות מוגבלות ביותר וגם אז האפקטיביות שלו היא לזמן מוגבל. לניתוח יש בנוסף סיכונים של סיבוכים היכולים להחמיר את המצב באופן ניכר. לכן יש לנסות אלטרנטיבות אחרות תחילה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פירוש של בדיקת CT
    מור
    10/01/2010

    שלום רב,
    הייתי מעורבת בתאונת דרכים לפני כחצי שנה מאז אני סובלת מכאבים ביד+ הירדמות של אצבעות+ כאבים בצוואר
    לאחר בדיקת EMG אובחן נזק אפשרי בC7
    נשלחתי לCT ובו רשום "ניוון הדיסק ללא בלט"
    מה זה אומר?????
    האם זה קשור לדקירות שיש לי בבטן (כנראה מהמעיים) דקירות שהולכות וחוזרות וכל פעם מופיעות במקום אחר- בטן עליונה/תחתונה/ צד שמאל/ צד ימין וכ'ו.. האם יש קשר?)
    אודה על תשובתכם בהקדם
    יום טוב ושבוע טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פירוש של בדיקת CT

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תאונת דרכים

    ד``ר זאב קריסטל
    12/01/2010

    שלום מור
    בתאונת הדרכים שעברת כפי הנראה ארעו נזקים ברקמות ובעמוד השדרה הצווארי, עקב טילטול הראש בעוצמה רבה קדימה ואחורה (צליפת שוט). הסימפטומים בעקבות ארוע כזה לרוב חולפים תוך שנתיים, אך יכולים להמשך זמן רב יותר ולפגוע משמעותית באיכות החיים. ניתן לטפל במצב זה על ידי הרפייה, כירופרקטיקה, טיפול תרופתי, פיזיוטראפיה וטיפול מיוחד באמצעות גלי רדיו בתדר גבוה. ממליץ לפנות למרפאת כאב מוסמכת לקבלת יעוץ וטיפול מתאים.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    חיים
    07/01/2010

    לאחרונה אני חווה כאבים בצוואר, הצוואר נתפס וכואב והמצב יכול להימשך כמה ימים ברצף. גם כשהוא חולף אני תמיד מרגיש שהצוואר "על סף להיתפס". מה עושים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בצוואר

    ד``ר זאב קריסטל
    12/01/2010

    שלום חיים
    כאבים בעורף ברובם ממקור שרירי, לכן טיפולים כמו הרפייה, מסאז', כירופרקטיקה, דיקור סיני וביו-פידבק לרוב עוזרים במקרה כמו שלך. במידה ואין תגובה חיובית יש לעבור לשלב הבא של טיפול תרופתי עם נוגדי דלקת ומרפי שרירים ולאחר מכן הזרקות ממוקדות לגורמי דלקת בעמוד שדרה צווארי. עליך לפנות למרפאת כאב מוסמכת לקבלת יעוץ וטיפול בהתאם.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב אונקולוגי
    מרינה
    02/01/2010

    אימי חולה אונקולוגית(סרטן שלפוחית השתן-עברה כתיתת השלפוחית ושני קורסים של כימטרפיה(יש פיזור גרורתי בעצמות ובריאות)--) בתום קורס הטיפולים השני,הופיע כאב ,שבתחילה נשלט ע"י טיפות אופטלגין,בהתגבר הכאב נוסו תכשירים אופייטים(טרגין,מריחואנה,M.I.R,אוקסיקוד,אוקסיקונטין,פרקוצט,..)שהופסקו בגלל תופעות לוואי קשות של הקאות ,ערפול ההכרה,הזיות וישנוניות.כמו כן נעשים הקרנות(טרם נצפתה השפעתן).נכון להיום: מקבלת מדבקות פנטה 150 מ"ג,ליריקה 75 מ"ג בלילה,ושותה מורפין 10 מ"ג, יש הקלה מסויימת בכאב אבל ישנוניות קשה.שאלתי היא:
    1.מתי מתחילה השפעת ההקרנות 2. האם יש משהו שעדיין לא ניסתה והוא יעיל יותר,3. האם ערפול ההכרה והישנוניות הם הכרח?
    מציינת כי בנוסף מקבלת פרוקור 200 מ"ג ביום,אוקסר פלוס,אלטרוקסין, ובאבחנות שלה: קיראטינין 2,המוגלובין .8.8(מקבלת מנות דם אחת לחודש),בעבר קיבלה רקורמון,האם יכולה להמשיך?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב אונקולוגי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מרינה

    ד''ר תמר ישר
    02/01/2010

    מרינה שלום
    נראה לי שאמך ניסתה את כל התרופות המשפיעות על כאב בעל עוצמה חזקה ,אם מסתמנת הקלה משילוב של פנטה וליריקה הייתי ממשיכה עם השילוב הנ,ל כאשר רצוי להעלות את מינון הליריקה בלילה לפני השינה ואולי פעמיים ביום ואז אולי השילוב הנ"ל יחסוך את תוספת המורפין ויוריד את הישנוניות.
    לגבי זמן השפעת ההקרנות והרקורמון יש להוועץ עם הרופא האונקולוג שהינו בעל ניסיון רב יותר
    ד"ר ישר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חודשיים עם כאבי ראש
    שרונית74
    30/12/2009

    לפני כחודשיים הרגשתי כאב חד ומוזר בראש למספר שניות. בחיים שלי לא הרגשתי משהו דומה לזה!!! אם לנסות לתאר את זה אז הרגשתי ממש כאילו מתפוצץ לי הראש. אחרי שהכאב החד הפסיק הרגשתי שהראש בוער לי מבפנים הרגשתי ממש חום.
    כעבור מספר דקות אותם תופעות פסקו אך הרגשתי חולשה בגוף לא יכולתי לעמוד, היו לי סחרחורות במשך כל היום ואפילו כמה ימים אחריי, הרגשתי אי שיווי משקל.
    היו לי עוד תופעות כמו טשטוש ראייה, דיברתי לא ממש ברור (כולם אמרו שזה נשמע להם שאני מדברת כמו מתוך שינה).
    למחרת אותו מקרה פניתי לקופת חולים כדי לאבחן מה יש לי - והרופאה אמרה שזה שום דבר ושלחה אותי הביתה למנוחה של מספר ימים.
    מאחר והתופעות לא נעלמו ומאחר והתחילו להופיע כאבי ראש - חזרתי שוב לרופאה שלי והיא אמרה שזה שום דבר ושוב אמרה לי לנוח בבית.
    אחרי שבוע כמעט של כאבי ראש/מיגרנות ממש מטרידות שוב חזרתי לקופת חולים והפעם קיבלתי הפניה לבית חולים (בילינסון). אחרי סדרת בדיקות של נוירולוג, נאמר לי שהכל אצלי בסדר וגם הוא שלח אותי הביתה למנוחה.
    לאחר עוד שבועיים שוב הלכתי לקופת חולים כי עדיין לא עברו לי כאבי והראש ושוב הפנו אותי לבית חולים. הפעם עשו לי בדיקות CT וגילו שיש לי 2 ממצאים שלא ידעו להגיד בוודאות מה הם ולכן הפנו אותי לעשות MRI + MRA.
    נכון להיום שאני כבר חודשיים לאחר אותו מקרה ראשון ואחרי המון המון בדיקות שעשיתי אני עדיין סובלתי מכאבי ראש, סחרחורות ומדי פעם חולשה כללית.
    אין כמעט יום שאין לי כאב ראש. בחלק מהמקרים הכאב הוא מקדימה (מצח, עיניים, רכות וכו'), בחלק מהמקרים הכאב הוא מאחורי הראש.
    כל הבדיקות שעשיתי עד היום לא העלו דבר.
    MRI + MRA הראו שני גידולים אבל לאחר התייעצות עם נוירולוג נאמר לי שהכל תקין. שהגידולים לא גורמים לכאבי ראש.
    בדיקות עיניים תקינות.
    בדיקות דם הורמוניות גם כן תקינות.
    עשו לי גם אולטרהסאונד עמוד שדרה צווארי וגם הוא תקין.
    אני מרגישה מיואשת מכל זה.
    הפסדתי המון ימי עבודה, החיים שלי ממש השתנו!
    יש לי 2 ילדי קטנים ואני מתקשה לתפקד עם כאבי הראש האלה.
    איזה עוד בדיקות היית ממליץ לי לעשות?
    האם יכול להיות שהיה לי אירוע מוחי ואף בדיקה לא מראה את זה?
    ממה יכול להיות הכאב ראש שלא עובר?
    אודה לך אם תוכל לענות לי בהקדם!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חודשיים עם כאבי ראש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש

    ד``ר זאב קריסטל
    30/12/2009

    שלום שרונית
    כאבי ראש הבזקיים כמו אלו שתיארת יכולים בהחלט להצביע על תהליך חולני במערכת העצבים המרכזית, כמו גידול, לחץ על עצבים וטרשת נפוצה. עךייך לדרוש שוב ברור נוירולוגי יסודי במרפאה מיקצועיתת כולל MRI ובדיקת נוזל חוט שידרה. במקביל יש לטפל בסימפטומים על ידי תרופות מתאימות כמו ליריקה או גבפנטין.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ערבוב תרופות
    ורד
    29/12/2009

    שלום רב. אני לוקחת צפורל בשל דלקת כלשהי, וסובלת מאד מכאבים(כרוניים), ולכן רוצה לברר האם אני יכולה לקחת במקביל לצפורל גם ארקוקסיה או וולטרן. תודה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ערבוב תרופות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ערבוב תרופות

    ד``ר זאב קריסטל
    30/12/2009

    כאשר לוקחים מספר תרופות יחד תמיד יש תגובה הדדית ביניהם, אלא שתגובה כזאת איננה משמעותית מבחינה קלינית, לכן את יכולה להמשיך ולקחת אנטיביוטיקה ונוגדי דלקת במקביל.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש בלתי נסבלים, חייבת עזרה
    דנה, סובלת !
    25/12/2009

    אני בת 18 ונמצאת לפני גיוס. מזה כחודש אני סובלת מכאבי ראש נוראיים כל יום כל היום, כואב לי בשני צידי הראש ברכות מעל העיניים בחיבור של העיניים והאף ובראש עצמו . אני כבר מיואשת ! בלילות לפעמים כאב הראש מתעצם ואני מרגישה כאילו דופקים לי עם פטישים בתוך המוח !!
    הייתי אצל נוירולוג שאמר שזו מיגרנה ונתן לי כדורים שמיועדים לחולי אפילפסיה שאני לא לוקחת אותם כי אני פוחדת נראה לי שהם מזיקים יותר ממועילים. ועוד כדור ממש חזק שמיועד לכאבי ראש של מיגרנה ששכחתי את שמו שעשה לי לחצים בחזה וקשיי נשימה ולא לקחתי אותו יותר. ביצעתי גם בדיקת עיניים שיצאה תקינה.
    אני כבר לא יודעת מה ל עשות בבקשה תעזרו לייייי !!
    האם לבצע עוד בדיקות ?
    איך להיפטר מהכאב ראש הזה?
    אני רוצה להתגייס בראש שקט :(
    דרך אגב אני לאיודעת אם זה קשור או לא, נ דמה לי שלא, אבל יש לי אבנים בכליות ...

    מתחננת לעזרה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דנה, סובלת !

    ד''ר תמר ישר
    27/12/2009

    דנה שלום
    ישנם עוד בירורים שניתן לעשות:
    בדיקת אף אוזן גרון -צילום מערות פנים -אולי מדובר בסינוסיטיס .
    כשי לשלול סיבות אחרות -יש לבצע MRI ראש.
    באם כל הבדיקות תקינות - התחילי דיקור סיני שיכול להקל.
    בהצלחה
    ד"ר ישר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום