מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאבי דיכאוןגלית26/01/2010
אפשר לקבל הסבר על הסיבה שדיכאון עלול לעורר כאבים (כמו כאבי ראש/בטן)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיכאון
ד``ר זאב קריסטל31/01/2010שלום גלית
תחושת הכאב עוברת במערכת העצבים המרכזית דרך שער הנפתח או נסגר תחת השפעת גורמים רבים. אחד הגורמים לפתיחת שער זה הוא מסלולים היורדים מהמוח לחוט השידרה המופעלים על ידי מצבי דיכאון. זאת הסיבה שלתרופות נוגדות דיכאון השפעה טובה מאוד על מצבי כאב כרוניץ
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאב
גלית08/02/2010רשמו לי תרופה בשם ויפאקס XR - תוך כמה זמן אני צפויה להרגיש טוב יותר ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בנוירומה ע"ש נורטון בגלי רדיודלית26/01/2010
האם מומלץ הטיפול בגלי רדיו גם לנוירומה ע"ש נורטון. והאם יש סיכון בטיפול.
הבנתי שיש 2 סוגים בטיפול בגלי רדיו. מה המומלץ?
תודה , דלית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול בגלי רדיו
ד``ר זאב קריסטל31/01/2010שלום גלית
ניתן לטפל בנוירומה באמצעות גלי רדיו. כפי שהזכרת יש שתי שיטות, 1. צריבה של הנוירומה בחום של 90 מעלות 2. טיפול בפולסים של גלי רדיו שאינם גורמים נזק לרקמה רק מווסתים את הפעילות העצבית של הנוירומה. תמיד כדאי לנסות תחילה את השיטה השנייה ולעבור לשיטת הצריבה רק אם אין תוצאה חיובית.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב כרוני בברך...יעקב...24/01/2010
שלום לך ד"ר תמר רציתי לשאול אותך בקשר לכאב כרוני בברך ולאחר שתי אורטוסקופיות שלא מצאו דבר מיוחד אני אחרי נפילה סובל מהברך כבר חמש שניים עם כאב קשה אציין שאני מתהלך טוב ללא חריקות של הברך אני שותה תרופה בשם טרמדקס שקצת עוזרת ואני מרגיש חסר אונים מהתרופה ואם זה בסדר שאני לוקח ועד מתי....? הכאב הוא קשה ופוגע לי בחיים ואיכות חיים ירודה....? מה לעשות...?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הודעה של: יעקב....
ד''ר תמר ישר24/01/2010יעקוב שלום
ניתן לשתות טרמדקס כמשכך כאב וגם לאורך זמן - אם אין סיבה אובייקטיבית בארטרוסקופיה - הייתי מנסה כל דרך אלטרנטיבית אחרת - דיקור סיני ,רפלקסולוגיה וכו
ד"ר ישר תמר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב בצד כף רגל ימיןמירב21/01/2010
שלום רב,
לאחר תקופה ארוכה מאוד בה סבלתי מדלקת בכף הרגגל, קיבלת טיפול תרופתי וכאב הדלקת עבר, אך נשארתי עם תחושת נימול קלה, גם באזור צד כף הרגל הפימי, ימין, אשר מפריע לי.
זה קורה בעיקר כאשר יש לחץ ולו הקטן ביותר על אזור כרית כף הרגל, כמו בנהיגה למשל.
השאלה שלי היא, האם מדרסים יפתרו את הבעיה, האם יש עוד אפשרות חוץ מהמדרסים. האם זה עובר....
מאז תחילת של הדלקת ועד היום אני ממש סובלת, אני לא יכולה לעשות פעילות גופנית, אני עולה במשקל ואני צולעת.
לעזרתך אודה,
מירי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב בצד כף רגל ימין
ד''ר תמר ישר21/01/2010מירב שלום
הנני מניחה שכמו שהכאב עבר גם תחושת הנימול ברגל תעבור- מדובר בזמן.
כרגע מדרסים או נעליים נוחות יעזרו.
אולי תנסי טיפול אלטרנטיבי שיעזור ויזרז הריפוי !
ד"ר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- tactiqציפי17/01/2010
שלום רב, אבי בן 80 עם גרורות בעצמות, לאחרונה החמרה בכאב, פנה למיון, לא יכלו לעזור, אחת הרופאות ביררה ונתנה לו מרשם לtactiq מחוץ לסל, היכו ניתן להשיג את התרופה, האם בכל בית מרקחת פרטי? לציןן שגרים באיזור קריות חיפה. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר Aactiq
ד``ר זאב קריסטל19/01/2010שלום ציפי
תרופה זאת נמצאת בסל הבריאות ומשמשת לטיפול ב"כאב מתפרץ" בחולי סרטן המטופלים במינונים גבוים של תרופות נרקוטיות. יש לקבל מרשם ראשוני במרפאת כאב מוסמכת והמשך מתך מרשמים על ידי רופא מטפל קבוע.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זריקת אפידורלדורית16/01/2010
שלום,
אימי כבת 84, סובלת משינויים רבים בגב, חוליות בעיתיות, 4 בלטים, בקיצר כאב מהישבן ועד לרגל
מטה, אי מיחושים, נימולים וקושי בהליכה. קיבלה זריקת אפידורל לפני כ- 6 שנים וזה "תפס" נהדר.
עתה, ומלץ שוב על זירה, שאלתי, האם מחמת גילה, יש בעייה במתן הזריקה, האם יכולה להיות השפעה
שלילית, כמובן, מלבד עליית סוכר ולחץ דם - האם יש סכנה בגילה לקבל זריקה ?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זריקת אפידורל
ד''ר תמר ישר18/01/2010דורית שלום
אין מניע לתת זריקה אפידוראלית מחמת גילה של אימך
המניע היחידי האם נוטלת נוגדי קרישה אחרים
האם סובלת מבעיות אחרות - יתר ל"ד לא מאוזן
שיהיה בהצלחה
ד"ר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב כרוני באצבעות הרגלייםדובי13/01/2010
שלום,
אבי, בן 57, עם רקע של אי ספיקת לב וסכרת סובל מזה חודשיים עקב תופעה שאובחנה
כ- blue toe syndrome.
מדובר בתסחיפי כולסטרול הגורמים לכאבים איסכמיים בכל אצבעות הרגליים.
מטופל בסימבלטה 60 מ"ג + טרגין 20 מ"ג פעמיים
ובתוספת אוקסיקוד 3 מ"ל/אופטלגין במידת הצורך.
חרף הטיפול הנ"ל כאביו בלתי נסבלים ובלתי נשלטים.
היאוש הרב מביא אותי לכאן, שכן אולי ימצא רעיון שיאפשר ריסון הכאבים
ואולי בשאיפה יגמול אותו מהטיפול התרופתי - שלא רק שאינו" עושה את העבודה", איני אוהב את
ההשפעה הישנונית שנגרמת.
תודה,
דובי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב כרוני באצבעות הרגליים
ד``ר זאב קריסטל19/01/2010שלום דובי
התופעה יכולה להגרם על ידי פגיעה בעצבים הפריפריים הקטנים, כסיבוך של מחלת הסכרת. ניתן לטפל באמצעות סידרה של ערויים עם מגנזיום ולידוקאין, תרופות כמו ליריקה וגבפנטין, ואם כל אלה לא עוזרים ניתן לטפל באמצעות השלת אלקטרודה לגרויי חוט השדרה, שעוזרת במרבית המקרים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב ראש אחוריבת 2113/01/2010
שלום!
אני לא יודעת אם הגעתי לפורום המתאים אך אשמח אם תוכלי להפנות אותי למקום המתאים.
לפני כשבועיים התחילו לי כאבי ראש אחוריים איפשהו בגבול בין העורף לבין תחילת הגולגולת מאחור. הכאב הוא מותח/ לוחץ ולפני כמה ימים התחלתי להרגיש אותו גם באיזור הרקות (טיפה אחורה יותר). הכאב מוחמר מאוד בשכיבה ולעיתים אני אפילו מתקשה להירדם. יש לציין שבמהלך היום הכאב הוא נסבל ולעיתים נחלש או מתבגר אך לא עד כדי חוסר תפקוד לגמרי.
הקאות לא היו לי ובחילות גם כמעט ולא. היום ניסיתי לקחת אלגולזין פורטה וזה לא עזר.
יש לציין שלפני שנתיים היו לי כאבים מאחורי העין ובאיזור הראש האחורי אך יותר בצדדים ולא בכל החלק האחורי, הייתי אצל נוירולוג שאבחן אצלי שרירי צוואר רפויים ושלח אותי לפיזיותרפיה שעזרה למשך שנתיים ועכשיו הכאב חזר אך לא בדיוק באותה צורה כמו אז (לא כואב לי מאחורי העין) אך גם אז הכאב הוחמר מאוד בשכיבה והפריע להרדמות.
יש לציין שעשיתי רנטגן עמוד שדרה והייתה אבחנה של יישור הלורדוזיס הרגילה אך אני לא יודעת אם זה קשור.
מה שבטוח זה שהכאב הוא לא מיגרנה משום שלא מדובר על התקפים ואין אאורה וזה פשוט המשכי למשך כל הזמן.
מה זה יכול להיות?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב ראש
ד``ר זאב קריסטל19/01/2010שלום
כאב הראש שאת מתארת מרורו במתח שרירי העורף ובסיס הגולגולת Tension Type Headach
אני ממליץ על הקלדת מונח זה בגוגל לקבלת אינפורמציה והדרכה בנושא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאב ראש אחרוי
פפפ27/05/2010גם אני סובלת מאותה תופעה כבר שלושה חודשים הייתי אצל נירולוג והוא אמר להיות במעקב בעוד חודשיים ואי מה לעשות בדיוק מה שאת מתארת כך אני מרגישה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריפוי כאבי גב בשל פריצת דיסקריטה11/01/2010
בעלי סובל מהחמרה של פריצת דיסק מותנית למשך 3 חודשים.
אני מזהה החמרה וכאבי תופת בליווי איכות חיים ירודה.
אם הייתי במצבו הייתי נכנסת לניתוח בעקבות המלצת רופאי עמוד שידרה.
האם לדעתכם יש מקום לעזרה במרפאת כאב בעיקר בשל הכאב העצבי ברגל.
אשמח לתשובתכם מיואשת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריצת דיסק
ד``ר זאב קריסטל12/01/2010שלום ריטה
יש בהחלט מקום לפנות למרפאת כאב מוסמכת לצורך טיפול בתהליך הדלקתי הגורם לכאבי גב ורגל, בעקבות פריצת דיסק. לניתוח גב במצב כזה יש כעת הוראות מוגבלות ביותר וגם אז האפקטיביות שלו היא לזמן מוגבל. לניתוח יש בנוסף סיכונים של סיבוכים היכולים להחמיר את המצב באופן ניכר. לכן יש לנסות אלטרנטיבות אחרות תחילה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פירוש של בדיקת CTמור10/01/2010
שלום רב,
הייתי מעורבת בתאונת דרכים לפני כחצי שנה מאז אני סובלת מכאבים ביד+ הירדמות של אצבעות+ כאבים בצוואר
לאחר בדיקת EMG אובחן נזק אפשרי בC7
נשלחתי לCT ובו רשום "ניוון הדיסק ללא בלט"
מה זה אומר?????
האם זה קשור לדקירות שיש לי בבטן (כנראה מהמעיים) דקירות שהולכות וחוזרות וכל פעם מופיעות במקום אחר- בטן עליונה/תחתונה/ צד שמאל/ צד ימין וכ'ו.. האם יש קשר?)
אודה על תשובתכם בהקדם
יום טוב ושבוע טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תאונת דרכים
ד``ר זאב קריסטל12/01/2010שלום מור
בתאונת הדרכים שעברת כפי הנראה ארעו נזקים ברקמות ובעמוד השדרה הצווארי, עקב טילטול הראש בעוצמה רבה קדימה ואחורה (צליפת שוט). הסימפטומים בעקבות ארוע כזה לרוב חולפים תוך שנתיים, אך יכולים להמשך זמן רב יותר ולפגוע משמעותית באיכות החיים. ניתן לטפל במצב זה על ידי הרפייה, כירופרקטיקה, טיפול תרופתי, פיזיוטראפיה וטיפול מיוחד באמצעות גלי רדיו בתדר גבוה. ממליץ לפנות למרפאת כאב מוסמכת לקבלת יעוץ וטיפול מתאים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהחיים07/01/2010
לאחרונה אני חווה כאבים בצוואר, הצוואר נתפס וכואב והמצב יכול להימשך כמה ימים ברצף. גם כשהוא חולף אני תמיד מרגיש שהצוואר "על סף להיתפס". מה עושים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בצוואר
ד``ר זאב קריסטל12/01/2010שלום חיים
כאבים בעורף ברובם ממקור שרירי, לכן טיפולים כמו הרפייה, מסאז', כירופרקטיקה, דיקור סיני וביו-פידבק לרוב עוזרים במקרה כמו שלך. במידה ואין תגובה חיובית יש לעבור לשלב הבא של טיפול תרופתי עם נוגדי דלקת ומרפי שרירים ולאחר מכן הזרקות ממוקדות לגורמי דלקת בעמוד שדרה צווארי. עליך לפנות למרפאת כאב מוסמכת לקבלת יעוץ וטיפול בהתאם.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב אונקולוגימרינה02/01/2010
אימי חולה אונקולוגית(סרטן שלפוחית השתן-עברה כתיתת השלפוחית ושני קורסים של כימטרפיה(יש פיזור גרורתי בעצמות ובריאות)--) בתום קורס הטיפולים השני,הופיע כאב ,שבתחילה נשלט ע"י טיפות אופטלגין,בהתגבר הכאב נוסו תכשירים אופייטים(טרגין,מריחואנה,M.I.R,אוקסיקוד,אוקסיקונטין,פרקוצט,..)שהופסקו בגלל תופעות לוואי קשות של הקאות ,ערפול ההכרה,הזיות וישנוניות.כמו כן נעשים הקרנות(טרם נצפתה השפעתן).נכון להיום: מקבלת מדבקות פנטה 150 מ"ג,ליריקה 75 מ"ג בלילה,ושותה מורפין 10 מ"ג, יש הקלה מסויימת בכאב אבל ישנוניות קשה.שאלתי היא:
1.מתי מתחילה השפעת ההקרנות 2. האם יש משהו שעדיין לא ניסתה והוא יעיל יותר,3. האם ערפול ההכרה והישנוניות הם הכרח?
מציינת כי בנוסף מקבלת פרוקור 200 מ"ג ביום,אוקסר פלוס,אלטרוקסין, ובאבחנות שלה: קיראטינין 2,המוגלובין .8.8(מקבלת מנות דם אחת לחודש),בעבר קיבלה רקורמון,האם יכולה להמשיך?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מרינה
ד''ר תמר ישר02/01/2010מרינה שלום
נראה לי שאמך ניסתה את כל התרופות המשפיעות על כאב בעל עוצמה חזקה ,אם מסתמנת הקלה משילוב של פנטה וליריקה הייתי ממשיכה עם השילוב הנ,ל כאשר רצוי להעלות את מינון הליריקה בלילה לפני השינה ואולי פעמיים ביום ואז אולי השילוב הנ"ל יחסוך את תוספת המורפין ויוריד את הישנוניות.
לגבי זמן השפעת ההקרנות והרקורמון יש להוועץ עם הרופא האונקולוג שהינו בעל ניסיון רב יותר
ד"ר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חודשיים עם כאבי ראששרונית7430/12/2009
לפני כחודשיים הרגשתי כאב חד ומוזר בראש למספר שניות. בחיים שלי לא הרגשתי משהו דומה לזה!!! אם לנסות לתאר את זה אז הרגשתי ממש כאילו מתפוצץ לי הראש. אחרי שהכאב החד הפסיק הרגשתי שהראש בוער לי מבפנים הרגשתי ממש חום.
כעבור מספר דקות אותם תופעות פסקו אך הרגשתי חולשה בגוף לא יכולתי לעמוד, היו לי סחרחורות במשך כל היום ואפילו כמה ימים אחריי, הרגשתי אי שיווי משקל.
היו לי עוד תופעות כמו טשטוש ראייה, דיברתי לא ממש ברור (כולם אמרו שזה נשמע להם שאני מדברת כמו מתוך שינה).
למחרת אותו מקרה פניתי לקופת חולים כדי לאבחן מה יש לי - והרופאה אמרה שזה שום דבר ושלחה אותי הביתה למנוחה של מספר ימים.
מאחר והתופעות לא נעלמו ומאחר והתחילו להופיע כאבי ראש - חזרתי שוב לרופאה שלי והיא אמרה שזה שום דבר ושוב אמרה לי לנוח בבית.
אחרי שבוע כמעט של כאבי ראש/מיגרנות ממש מטרידות שוב חזרתי לקופת חולים והפעם קיבלתי הפניה לבית חולים (בילינסון). אחרי סדרת בדיקות של נוירולוג, נאמר לי שהכל אצלי בסדר וגם הוא שלח אותי הביתה למנוחה.
לאחר עוד שבועיים שוב הלכתי לקופת חולים כי עדיין לא עברו לי כאבי והראש ושוב הפנו אותי לבית חולים. הפעם עשו לי בדיקות CT וגילו שיש לי 2 ממצאים שלא ידעו להגיד בוודאות מה הם ולכן הפנו אותי לעשות MRI + MRA.
נכון להיום שאני כבר חודשיים לאחר אותו מקרה ראשון ואחרי המון המון בדיקות שעשיתי אני עדיין סובלתי מכאבי ראש, סחרחורות ומדי פעם חולשה כללית.
אין כמעט יום שאין לי כאב ראש. בחלק מהמקרים הכאב הוא מקדימה (מצח, עיניים, רכות וכו'), בחלק מהמקרים הכאב הוא מאחורי הראש.
כל הבדיקות שעשיתי עד היום לא העלו דבר.
MRI + MRA הראו שני גידולים אבל לאחר התייעצות עם נוירולוג נאמר לי שהכל תקין. שהגידולים לא גורמים לכאבי ראש.
בדיקות עיניים תקינות.
בדיקות דם הורמוניות גם כן תקינות.
עשו לי גם אולטרהסאונד עמוד שדרה צווארי וגם הוא תקין.
אני מרגישה מיואשת מכל זה.
הפסדתי המון ימי עבודה, החיים שלי ממש השתנו!
יש לי 2 ילדי קטנים ואני מתקשה לתפקד עם כאבי הראש האלה.
איזה עוד בדיקות היית ממליץ לי לעשות?
האם יכול להיות שהיה לי אירוע מוחי ואף בדיקה לא מראה את זה?
ממה יכול להיות הכאב ראש שלא עובר?
אודה לך אם תוכל לענות לי בהקדם!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש
ד``ר זאב קריסטל30/12/2009שלום שרונית
כאבי ראש הבזקיים כמו אלו שתיארת יכולים בהחלט להצביע על תהליך חולני במערכת העצבים המרכזית, כמו גידול, לחץ על עצבים וטרשת נפוצה. עךייך לדרוש שוב ברור נוירולוגי יסודי במרפאה מיקצועיתת כולל MRI ובדיקת נוזל חוט שידרה. במקביל יש לטפל בסימפטומים על ידי תרופות מתאימות כמו ליריקה או גבפנטין.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערבוב תרופותורד29/12/2009
שלום רב. אני לוקחת צפורל בשל דלקת כלשהי, וסובלת מאד מכאבים(כרוניים), ולכן רוצה לברר האם אני יכולה לקחת במקביל לצפורל גם ארקוקסיה או וולטרן. תודה!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ערבוב תרופות
ד``ר זאב קריסטל30/12/2009כאשר לוקחים מספר תרופות יחד תמיד יש תגובה הדדית ביניהם, אלא שתגובה כזאת איננה משמעותית מבחינה קלינית, לכן את יכולה להמשיך ולקחת אנטיביוטיקה ונוגדי דלקת במקביל.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראש בלתי נסבלים, חייבת עזרהדנה, סובלת !25/12/2009
אני בת 18 ונמצאת לפני גיוס. מזה כחודש אני סובלת מכאבי ראש נוראיים כל יום כל היום, כואב לי בשני צידי הראש ברכות מעל העיניים בחיבור של העיניים והאף ובראש עצמו . אני כבר מיואשת ! בלילות לפעמים כאב הראש מתעצם ואני מרגישה כאילו דופקים לי עם פטישים בתוך המוח !!
הייתי אצל נוירולוג שאמר שזו מיגרנה ונתן לי כדורים שמיועדים לחולי אפילפסיה שאני לא לוקחת אותם כי אני פוחדת נראה לי שהם מזיקים יותר ממועילים. ועוד כדור ממש חזק שמיועד לכאבי ראש של מיגרנה ששכחתי את שמו שעשה לי לחצים בחזה וקשיי נשימה ולא לקחתי אותו יותר. ביצעתי גם בדיקת עיניים שיצאה תקינה.
אני כבר לא יודעת מה ל עשות בבקשה תעזרו לייייי !!
האם לבצע עוד בדיקות ?
איך להיפטר מהכאב ראש הזה?
אני רוצה להתגייס בראש שקט :(
דרך אגב אני לאיודעת אם זה קשור או לא, נ דמה לי שלא, אבל יש לי אבנים בכליות ...
מתחננת לעזרה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דנה, סובלת !
ד''ר תמר ישר27/12/2009דנה שלום
ישנם עוד בירורים שניתן לעשות:
בדיקת אף אוזן גרון -צילום מערות פנים -אולי מדובר בסינוסיטיס .
כשי לשלול סיבות אחרות -יש לבצע MRI ראש.
באם כל הבדיקות תקינות - התחילי דיקור סיני שיכול להקל.
בהצלחה
ד"ר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

