מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ד"ר זאב קריסטל , אם הבנתי נכון.27/06/2010
שלום דוקטור
עליה בדרישה וירידה באפקטיביות של התרופה מקורה לרוב בהחמרה במצב החולה או הופעת גורמי כאב נוספים.
דוקטור אם הבנתי נכון , עלייה במינון של אוקסיקונטין זה בה בעקבות החמרה בכאב,
או תוספת של כאבים נוספים.
אז במידה והכאבים שלי נשארים באותו עוצמת כאב כול הזמן אז אני יכול לצפות להישאר
על אותו מינון של 60 מ"ג אולי תמיד , כי לא ייחסתה לשאלה שלי שהגוף מתרגל לתרופה ,ואז מעלים מינון.
לפי ניסיונך בטיפול האם יש אנשים שאתה דוקטור משאיר אותם שנים על אותו המינון.
חשוב לי תשובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עליה במינון
ד``ר זאב קריסטל02/07/2010שלום רב
מאחר ואין אדם אחד זהה למשנהו, יש אנשים הלוקחים תרופה עם אותה אפקטיביות לאורך זמן רב. לעומתם יש כאילו המפתחים מנגנוני התנגדות או פירוק מזורז של התרופה וכתוצאה מתפתחת ירידה באפקטיביות שלה עם הזמן. במצב כזה יש אמנם לעלות במינון בכדי לקבל את אותו האפקט.
לרוע המזל עליה במינון מעל לרמה מסויימת, הספציפית לכל אחד ואחד, יכולה לגרום לתופעות לוואי רעילות, לכן מומלץ במצב זה לשלב טיפולים אחרים או להחליף לתרופה אחרת ממשפחת האופיואידים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה לשוהה בחו"לital27/06/2010
אני בת 53 בריאה רזה, פעילות ספורט 4-5 בשבוע, צפיפות עצם נורמאלית לקבוצת גילי עם נטייה גבולית.משתמשת בהורמונים חלופיים כבר הרבה שנים.
לפני כחודש וחצי עברתי ממדבקות לכדור (אויינה) לאחר כ 5 ימים התחלתי להרגיש לא טוב, עייפות גדולה, קושי בעלייה במדרגות כאבים בירכיים קשיי נשימה וחולשה, כעבור 24 כדורים חזרתי למדבקות, התסמינים המשיכו עוד כשבועיים, בזמן זה עברתי בדיקות , אאג בדיקת דם ששללה המצאות דלקת
בדיקת לב ובדיקת תסחיף ריאתי (הכל היה תקין).
קבלתי הומאופתיה, הרגשתי טוב ל כ 3-4 ימים ביום החמישי לקחתי לקחתי שוב 2 גלובולי כי הרגשתי שוב כאבי שרירים, בשוקיים וירכיים, ותחושת חול בגרון. ועייפות אמנם פחות קיצונית.
לא עסקתי בספורט כמה שבועות פרט ל 15 דק' יוגה כל בוקר
ביומיים האחרונים ניסיתי לחזור לרכב במישור, לאחר כ 5-6 ק"מ של נסיעה במהירות נמוכה, שרירי הרגליים וקצת בזרועות מאד כואבים לי, ועליה במדרגות ממש קשה לי בשוקיים
אנא כוונו אותי לבדיקה או טיפול המתאים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הודעה של: ital
ד''ר תמר ישר28/06/2010שלום לך
נראה לי שמדובר בשינוים הורמונליים בעיקבות שינוי מהותי בטיפול
הנושא בתחום טיפולו של גניקולוג או אנדוקרינולוג
בהצלחה
ד"ר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בטןןשחף26/06/2010
שלום אני בן 15 אני סובל מכאבים בבטן, עצירויות והקאות. עברתי בדיקות [אני לא יודע את השמות אני יתאר] כמו משהו לסרטן המעי הגס שבודקים צואה, בדיקות דם, ואפילו הכניסו לי מצלמה למערכת העיכול עם הרדמה מלאה והכל .ועכשיו אני יושב מול המחשב עם כאבי בטן שבאים והולכים אחרי ששילשלתי ועוד שניה אני מרגיש כאילו אני הולך להקיא ממה זה נובע אולי אני אוכל יותר מידי אולי אוכל משהו לא טוב אולי אלרגי אין לי שום מושגג כל תשובה תעזור ליי . תודה שחף.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תקין
שחף26/06/2010שכחתי לציין שכל הבדיקות תקינות אבל למהה אני ממשיך לסבול??!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתקין
שחף26/06/2010שכחתי לציין שכל הבדיקות תקינות אבל למהה אני ממשיך לסבול??!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההעברת הודעה לפורום אחר
ד``ר זאב קריסטל02/07/2010לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=288 id=link]גסטרואנטרולוגיה, מחלות דרכי העיכול[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום דוקטור זאב קריסטל.25/06/2010
שלם דוקטור
אמא שלי בעקבות אריטריטיס יש לה כאבי תופת, עצמות ופרקים .
קיבלה מהרופא אוקסיקונטין ופעם שנייה טרגין
ופעם שלישית פרקוסט 10 , עם כול כדור בניפרד גם לקחה אוקסיקוד 10 סירופ.
כול הכדורים עשו לה תופעות לוואי קשות ,
מה שנישאר כרגע זה אוקסיקוד 10 סירופ ,שלא עושה תופעות לוואי קשות,
אבל היא צריכה לקחת אותו בערך כול 4 שעות.
האם בלית ברירה זאת יכול להיות אלטרנטיבת טיפול כסירופ אוקסיקוד בילבד.
המינון 5 cc כול פעם , כלומר במיקרה הטוב 4-5 פעמים ביום שהיא קמה מאוחר
כלומר ביום זה יוצא בין 40 מג" ל- 60 מג" ליום
וניתן לחשב גם את הזמן שהתרופה נעלמת מהגוף ולתת לה את הטיפול השני כ- 20 דקות לפני שיתחיל לה שוב הכאב מה דעתך?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אריטריטיס
ד``ר זאב קריסטל02/07/2010שלום רב
הייתי ממליץ לנסות תרופה אחרת ממשפחה זאת כמו מדבקות בוטראנס או דורוג'זיק.
טיפול ב"קפיצות" איננו טיפול טוב בכאב כרוני.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לגביי שאלה חשובה לדוקטור זאב קריסטל.25/06/2010
שלום דוקטור
אני לוקח אוקסיקונטין ,רציתי לשאול לדעתך האם שווה לקחת מינון נמוך ,(מיבחינת מה שנרקוטיקה יכולה לעולל לגוף)
ועדיין להמשיך ליסבול כאבים חלקית . (כמובן אחרי תקופה של סבל נוראי)
או שפשוט לקחת את המינון המתאים שהוא יותר גבוהה מהמינון הנוכחי.
כי המשך של כאב זה סתם סבל, וזה יותר מזיק מבחינה גופנית.
מה דעתךדוקטור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוקסיקונטין
ד``ר זאב קריסטל02/07/2010שלום רב
בשאלה שלך כב כללת את התשובה - ברור שאם כבר אתה לוקת תרופה מסויימת רצויי לקחת אותה במינון אפקטיבי ולא. ברוב המקרים אין בעייה מבחינת תופעות לוואי בלתי רצויות.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חייב עזרה לגבי הכאבים!!!!עדן י24/06/2010
שלום!כלפני חודש יצאתי לטיול שנתי.
הבעיה היא שחזרתי הביתה הלכתי לשורתים והקאתי.דודה שלי אחות בתואר שני אז שאלנו אותה והיא אמרה שהיתייבשתי קשות.לאחר 3 ימים השתקמתי וחזרתי להיות בריא,הרגשתי טוב.
אבל יום למחרת תפס אותי כאב בטן נורא. הלכנו לרופא והוא שתפס אותי וירוס בבטן אך לא ידוע מי מה.הוא הביא לי כדורים אומפרדקס.לקחתי במשך שבועיים ובשבועיים האלה הרגשתי טוב וכשהפסקתי לקחת הרגשתי רע שוב אבל במקום אחד (מצרף תמונה).כולם אמרו לי שאני בריא וזה מלחץ מאירוע גדול שיש לי.והאירוע עבר ואני עדיין מרגיש על הפנים
שאני שוכב יש לי בחילה לפעמים אני מזיע ושאני נוסע עם האופוניים יש לי בחילה נוראית.נעזרתי באתרים של תרופות סבתא לאכול מלפפון תה וכאלה אבל זה עוזר לכמה דקות.
יכול להיות שהוירוס נבע מההיתיבשות?
מה אני צריך לעשות כדי לגרום לזה לעבור?
יש כדור אחר ממולץ?
בבקשה עזרה מהר עדן [email protected]
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בנוסף
עדן24/06/2010שאני קם בבוקר אני ישר הולך לספה לשבת.וכול פעם שאני קם מהספה אני רואה נקודות שחורות בעניים וכאב ראש קל.רק לכמה שניות.ואז כאב הבטן מתקיף שוב
נגיד שקמתי ב-8:00 וקמתי מהספה פעמיים לפני שאכלתי ריאיתי נקודות שחורות,ובשעה 9:00 אכלתי-שקמתי מהספה אחרי האוכל הייתי בסדר חוץ המכאב בטן.
חוץ מזה גם אחותי התחילה עם כאבי בטן ושילשול.יכול להיות שהדבקתי אותה?חוץ מזה אני לא משלשל,הרופא אמר שהוירוס היה יוצא בשלשול אבל לא יצא.קקי אני עושה גם פעם ב-יומיים יום.
חייב עזרה דחוף כול דבר יעזור....!!!111* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההעברת הודעה לפורום אחר
ד``ר זאב קריסטל24/06/2010לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=288 id=link]גסטרואנטרולוגיה, מחלות דרכי העיכול[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיגרנה עם אאורהחנה24/06/2010
ביתי בת 33 וקצת סובלת קשות ממיגרנה ואאורה. מטופלת ברילרט - 40 מ"ג מעונינת לדעת אם אפשר לשים התקן מירנה(יש הורמונים?) בגלל כאבים באזור החיץ ופי הטבעת ונפיחות בזמן המחזור)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
ד``ר זאב קריסטל24/06/2010לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=102 id=link]נוירולוגיה, שבץ מוחי, אירוע מוחי[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גדי לילה טוב ד"ר זאב קרסטל.24/06/2010
שלום
יש אנשים עם פעילות כבדית מהירה מאוד ולכן הם מפרקים תרופות כמו טרגין במהירות רבה יותר מהממוצע. זאת הסיבה מדוע התרופה מספיקה מעט שעות.
דוקטור במידה ויש לי פעילות כבדית מהירה למשל עםה- 20 מג טרגין שמפסיק להשפיע אחרי 7 שעות . האם במינון של 40 שהרופא העלה לי , גם זמן ההשפעה תהייה 7 שעות.
או שכתוצאה מהעליה במינון של הטרגין .
זמן ההשפעה של הטרגין בגוף יתארך בגלל הכמות הקצת
יותר גבוהה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טרגין
ד``ר זאב קריסטל24/06/2010שלום גדי
פרוק מזורז של תרופה בכבד ניתן אמנם לשפר על ידי עליה במינון, אך יש לכך סיכון של עלייה חדה של רמת התרופה בדם עקב הספיגה במעי של מינון גבוה, עם סיכון לתופעות לוואי בלתי רצויות. לכן עדיף להוסיף מנת ביניים בין שתי המנות שאתה מקבל באופן קבוע בכדי למלא את החלל שנוצר ביניהןץ
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בבקשהלביאה23/06/2010
אני 7 שנים אחרי תאונת דרכים עם חבלות בצוואר , כתף ורגל. טופלתי במיון ושחררתי. שלושה חודשים אחר כך פניתי לטיפול רפואי עם כאבי הליכה וירידה ביכולת ההליכה בשתי הרגליים. באותו הזמן הועלה על ידי רופא נשים חשד לסרטן שחלות שנשלל לאחר כשנה. עברתי בירור אורטופדי ונתגלו ממצאים בע"ש מותני ליסטזיס וליזיס בגובה S1-L5 דרגה שניה. כן גם בצילום אגן היצרות SIJ משמאל ושינויים ניווניים. כך גם בעמ"ש צווארי. אובחנה פיברומיאלגיה. אחר כך היה חשד לMS בשל ממצאי MRI מוח אך נשלל.
סובלת מקשיי הליכה ניכרים! (לא יכולה ללכת יותר מ-500 מ' וגם זה לאט) , בעיות שיווי משקל, נפילות, חולשה, נימולים, עוויתות בשרירים, מתקשה לעמוד ללא הישענות, בעיות קוגנטיביות. עברתי טיפולים פיסיותרפיים, הידרותרפיה, מתרגלת באופן קבוע פלדנקרייז וכמה שיכולה "ספורט".
טופלתי בבקלוסל, קסנקס, ציפרלקס, גילקס, לוריוון, סימלטה, פלקווניל, טרמדקס, ליריקה וגאבאפנטין, אך כל אלה לא הועילו מסיבות שונות.
הופניתי סוף סוף למרפאת כאב, והרופא המליץ על טיפול בקנביס רפואי. (ניסיתי בעבר ועזר רבות), שיפור בהליכה, בשיווי משקל, בכאבים ובשינה.
הבעיה – ההמלצה הנ"ל מפנה לפסיכיאטר, וכאן אני נתקעת. כושר התנועה שלי מאד מוגבל. אני מהצפון ובנוסף חסרת ממון עקב כל הבעיות הללו, (=חזרתי לעבודה חלקית מאד ועם הרבה חובות מהתקופה בה לא יכולתי לעבוד כלל).
האם יש לך רעיון היכן ואיך אני יכולה לקבל את הפסיכיאטר שיבדוק ויראה שהסיכון במקרה שלי אינו משמעותי (בטח לא יותר ממה שכבר נוסה עלי). אני כעת לא מטופלת ומצבי מתדרדר במהירות. מהעבר אני יודעת שהטיפוס למעלה מאד קשה וממושך.
אודה לך להתייחסותך. (פניתי למרפאה לבריאות הנפש בעיר מגורי, אך הם אמרו שאינם מטפלים בכך).
תודה
לביאה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
ד``ר זאב קריסטל24/06/2010לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=177 id=link]פסיכיאטריה[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי רגלייםדניאלה20/06/2010
שלום
אני בת 16 ו-7 חודשים..
אני אוכלת מסודר : 3 ארוחות בוקר צהריים ערב
ובין לבין פרי/ירק
אני עושה אימון כל יום לחיטוב כ-20 דקות בערך
וכל זה על מנת לשמור על אורח חיים בריא ומשקל תקין.
לאחרונה יש לי כאבי רגליים שאף פעם לא היו לי..כואבים ואף מעצבנים
וגם כשאני ישנה זה מפריע
רציתי לדעת אם זה אולי קשור לאימון שאני עושה כל יום
או משהו?
זה כאב שהוא די בלתי נסבל ומעייף..
בבקשה מחכה לתשובה
תודה:]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי רגליים
ד``ר זאב קריסטל22/06/2010שלום דניאלה
כאבי הרגליים יכולים בהחלט לנבוע מאימוני הכושר שלך. נסי לנוח מספר ימים תוך כדי לקיחת מספר כדורי אתופן או אדויל ותראי שהכאב יעלם כלא היה.
בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בטן לחולה סרטן הוושטרחל רציב18/06/2010
שלום, בעלי אובחן מזה שמונה חודשים כחולה בסרטן הוושט. מקבל טיפולים כימותרפיים מאז. לפני כשבועיים תקפו אותו כאבי בטן שאינם פוסקים. הרופא האונקולוגי טוען שזה משהו שקשור לרירית הבטן. נתן לו אומפרדיקס וטירגיד ואוקסיקוד. כלום לא עוזר. עלי לציין שהכאבים מופיעים תמיד כשעתיים אחרי האוכל. מה עושים? רחל, אשתו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי בטן
ד``ר זאב קריסטל19/06/2010שלום רחל
אין סיבה שחולה סרטן יסבול מכאבים עקב מחלתו. חוסר טיפול בכאב בחולים אלו או אות קלון למקצוע הרפואה. עלייך לפנות בהקדם למרפאת כאב מוסמכת להתחלת טיפול מתאים ואפילו אישוז לצורך איזון כאב.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלירן.17/06/2010
שלום
ידוע לי שניתן אם אין ברירה ,להגיע גם ל-120 מ"ג אוקסיקונטין ליום.
אני לוקח ליום 70מ"ג אוקסיקונטין .
כבר 10 חודשים.
חשוב לי מאוד לקרא מתוך הניסיון שלכם והידע של שנים, מה ניגרם
לחולים שלוקחים את המינון הזה במשך שנים.
מיבחינת,לחץ דם,לב,וכולי ובעיות גופניות אחרות.
תודה מחכה בקוצר רוח לתשובתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוקסיקונטין
ד``ר זאב קריסטל19/06/2010שלום אלירן
המחקרים הרפואיים בדקו טיפול כרוני במינונים של עד 180 מ"ג מורפין ביום, שזה מקביל למינון דומה באוקסיקונטין. תופעות לוואי כמו התמכרות, התרגלות וכדומה נדירות בחולים עם כאב כרוני וכאב ממקור סרטני. עליה בדרישה וירידה באפקטיביות של התרופה מקורה לרוב בהחמרה במצב החולה או הופעת גורמי כאב נוספים. לא רצויי לעלות למינונים גבוהים יותר עקב הופעת סיבוכים רעילים כמו פגיעה במערכת העצבים עם רגישות יתר לכאב, ותופעות לוואי מוטוריות שונות, פגיעה במערכות החיסון ובמערכות ההורמונליות בגוף. עדיף לעבור לתרופה אחרת ממשפחת האופיואידים או לשלב טיפולים אחרים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דניאל,16/06/2010
שלום דוקטור
רציתי לדעת אם התרופה פרוקסט 10 יכול לעשות
בעיות בקיבה או דימומים
כמו התרופות נגד דלקות שמשתמשים בהם תדיר מאוד.
אם אתה יכול לומר קצת על התרופה פרוקסט 10,
שהרופא טענה שלא יעשה תופעות לוואי, כמו שאר הנרקוטיקה שאמא שלי קיבלה, שעשה לה את כול תופעות הלוואי שהייה רשום בעלון של התרופה
(ואם היא תרופה בטוחה לשימוש ארוך)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרוקסט
ד``ר זאב קריסטל22/06/2010שלום דניאל
פרקוסט מכיל אקמול + אוקסיקודון , שניהם אינם משפיעים על רירית הקיבה. אוקסיקודון היא תרופה ממשפחת האופיאטים כמו מורפין וקודאין, לכן היא גורמת לכל תופעות הלוואי האופייניות לתרופות ממשפחה זאת. ברוב החולים תופעות הלוואי נעלמות תוך מספר ימים והחולים יכולים להנות מהאפקט של שיכוך כאב לאורך זמן ממושך ללא התרגלות וללא פגיעה משמעותית במצב העירנות.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תודה לפורום הרופאים,15/06/2010
שלום לפורום הרופאים , אני לא רואה את השאלה שלי. לכן רשמתי שוב.
יש לי את השאלה האחרונה לגבי טרגין.
,בסופו של דבר מאחר ו-20 מ"ג טרגין בבוקר
עזר חלקית בהפחתת הכאב ,ומשך הזמן.נעשה נסיון גם ב- 30 מג" טרגין
וכרגע המינון שעוזר בצורה טובה הוא 40 מ"ג טרגין בבוקר ו- 20 מ"ג טרגין ערב
ו(וזה בא אחרי המון שנים של סוגי תרופות וסבל נוראי)
אם רשמתם תשובה מקודם ,עקב בעיה טכנית אני לא רואה
אם אפשר לענות שוב.
השאלה אם 40 מ"ג בבוקר ו 20 מ"ג בערב
זה מינון שאפשר ללא חשש לקחת לזמן של שנים.
ודבר נוסף ברשותכם,אם יש אפשרות גם שבמהלך השנים הרופא לא יצטרך לעלות מינון.עקב היתרגלות הגוף לתרופה.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היתרגלות
ד``ר זאב קריסטל19/06/2010שלום
קרא את התשובה תחת הכותרת אוקסיקונטין.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב גבבסאם14/06/2010
מזה שנה ואני סובל מכאבי גב תחתון שמקרין לרגל ימין.
מבדיקת CT נמצא שיש בקע אחורי בין החוליות L4-L5 אשר לוחץ על העצב בעיקר משמאל.
שאלתי האם צריבת עצב באמצעות גלי רדיו תעזור במצב שלי ואם כן למי לפנות.
רוצה לציין שאני 3 שנים לאחר ניתוח מעקפים במצב טוב.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב גב
ד``ר זאב קריסטל14/06/2010שלום בסאם
כאב גב הקורן לרגל יכול להגרם ממגוון של סיבות, כאשר פריצת דיסק היא רק אחת מהן. לצורך איבחון בסיבה האמיתית לבעייה מבצעים תחילה חסם עיצבי של שורש העצב החשוד במעורבות בתהליך הפאתולוגי. אם החסם גורם להעלמות זמנית של הסימפטומים רק אז יש מקום לנסות את הטיפול בגלי רדיו, שתפקידו לוסת את התיפקוד העיצבי ולא לצרוב את העצב.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

