מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ספונדילוליסטזיס והריוןהדס07/08/2010
שלום, שמי הדס, בת 36. סובלת מכאבי גב קשים יומיומיים ומזה שנה חלה החמרה בכאבים.
הממצאים לאחר CT: חוליות L4-L5 ספונדילוליסטזיס דו צדדי עם ליסטזיס דרגה 1.
דיסקית בינחולייתית מנוונת עם תופעת ואקום. בלט דיסק צדדי ימני מלווה בזיזים בולטים מגופי החוליות הסמוכות. נצפית דחיקת מוצא העצב הימני. מודגמת חוליית מעבר L5 עם המיסקראליזציה משמאל.
בחודשים האחרונים אני נוטלת ארקוקסיה לשיכוך הכאבים וכעת מעוניינת להכנס להריון.
ידוע לי שלא אוכל ליטול משככי כאבים כארקוקסיה בהריון ובהנקה ואני תוהה איך אשא את הכאבים ללא תרופות.
יש סיכוי שהריון יבטל/יצמצם את הכאבים במצבי?
אני שוקלת ניתוח אך בשל גילי אני מעדיפה להכנס להריון קודם כל.
כמה זמן לאחר ניתוח עמוד השדרה ישוקם על מנת להכנס להריון והאם הריון לא יפגע בהשגי ניתוח?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון
ד``ר זאב קריסטל07/08/2010שלום הדס
לצערי אין לי בשורות משמחות עבורך. עומס ההריון איננו בריא לגב ולכן צפויי שבעיות גב יחמירו בשלבי ההריון המתקדמים. גם תרופות משככות כאב אינן מועילות להתפתחות העובר ולבריאותו. ניתוח גב יכול להיות פתרון זמני אך גם בו יש סיכונים, סיבוכים ואחוז לא מבוטל של כישלון. באין ברירה יש לנסות תחילה הזרקות אפידוראליות של סטרואידים , לאחר מכן טיפול בגלי רדיו ואם כל אילו לא נתנו רגיעה לטווח ארוך, יש ללכת על ניתוח.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פנתאנילאורי03/08/2010
שלום לכם
שמי אורי,בן 47 מרמת גן
ברשותי מדבקות פנתאניל שאני משתמש בהם לעיתים רחוקות בכאב גב חזק וטורדני במיוחד
הבעייה בגב,ספונדילוליסטזיס..
ברצוני לדעת האם בבעיית צוואר עם כאבים חזקים בסיבוב הראש לשני הכיוונים (אובחנה ספונדילוליזה בחוליות הצוואר לפני 5 שנים) -אוכל להשתמש במדבקה ,או שההתוויה הרפואית למדבקה מהסוג הנ'ל-הן אך ורק לטיפול בכאב גב?
תודה
אורי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פנתאניל
ד``ר זאב קריסטל05/08/2010שלום אורי
פנטאניל זו תרופה ממשפחת האופיאטים (כמו מורפין), הניתנת לספיגה דרך העור. יש לה עוצמת שיכוך כאב פי מאה יותר חזקה ממורפין, לכן היא יעילה לשיכוך כאב מכל מקור שהוא בגוף.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראש חזקיםהילה03/08/2010
שלום. כבר 5 ימים שיש לי כאבי ראש ברקה בצד ימין ומעל הגבה באותו צד..הכאבים מורגשים לעיתים כדקירות ולפעמים ככאב עמום.ולוחץ.כמו כן כשאני נוגעת במקום,לוחצת במקום(ברקה בצד ימין) המקום כואב,רגיש. )..אני מצליחה לישון בלילה.אך ברגע שאני מתעוררת ופותחת את העיניים הכאב חוזר. אקמול לא עוזר.ממה יכולים לנבוע כאבים אלו? אציין שאני בתקופה די לחוצה. האם זה יכול לנבוע מלחץ? מיגרנה ? אשמח לחוות דעת. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש
ד``ר זאב קריסטל05/08/2010שלום הילה
הכאב אותו את מתארת יכול בהחלט להיות כאב מיגרנוטי, לכן עלייך לפנות למרפאה נוירולוגית המתמחה בסוג זה של כאבי ראש לצורך איבחון וטיפול בהתאם. אפשרות נוספת היא שמדובר בנאוראלגיה עיצבית ואז הטיפול הוא על ידי תרופות נוגדות פירכוסים. בכל מקרה יש לפנות למרפאה האמורה לקבלת יעוץ וטיפול מתאים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב כרוני בברךירון01/08/2010
שלום
אני בן 23 וסובל מזה שנה וחצי מכאב בברך ימין. בחצי שנה האחרונה פיתחתי סוג של תלות לכדורי איבופרופן שבלעדיהם אני לא מסוגל לזוז או לישון מרוב כאב. לפני כשבוע קיבלתי זריקת קורטיזון למקום הכאב שעזרה לזמן מה אך השפעתה פגה. בצילומי הרנטגן שעשיתי לא רואים דבר, במיפוי עצמות רואים קליטה מוגברת באיזור הכאב (ראש הפיבולה) ובאם אר איי רואים כמות גדולה של בצקת.
הרופאים שאצלם הייתי משוכנעים שהכאב יעבור עם הזמן אך הכאב רק מחמיר עם הזמן. הרופא האחרון שהייתי אצלו אמר שיש סיכוי שהבעייה היא בעצב הפירונאלי. הכאב עצמו מאוד חד באיזור ראש הפיבולה ומאופיין גם במין זרמים מהברך עד הקרסול.
אבקש את עצתך מאחר ואני אובד עצות ולא יודע כבר מה לעשות.
האם טיפול בכאב מסוג כלשהו יכול לעזור?
האם קיים פתרון ארוך טווח בטיפול בכאב?
האם טיפול בכאב יכול לפתור בעיה בעצב הפירונאלי?
תודה
ירון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב כרוני בברך
ד``ר זאב קריסטל02/08/2010שלום ירון
כדי להגיע לאבחנה עליך לבצע בדיקת EMG לאיתור הפרעה בתפקוד העצב האמור. לפי האבחנה ניתן לטפל בתרופות המיועדות לייצב פעילות חולנית של עצבים פגועים. במידה ומדובר בכאב ממקור דלקתי ולא עיצבי, עליך לפנות למרפאה ריאומטולוגית ליעוץ ראשוני ואיבחון לשלילת מחלה סיסטמית שיכןלה לעמוד מאחורי התופעה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראש חזקים ותכופיםגלי30/07/2010
אני בת 17, סובלת מכאבי ראש חזקים במיוחד כבר למעלה משנתיים.
הכאבים קורים כאשר אני קמה ממצב של ישיבה או שכיבה ומאור אך בדר"כ הם קורים ללא סיבה מסוימת ובאקראיות.
הכאבים מתרחשים ברקות, במרכז המצח לעיתים, באזור שמאחורי הראש ובקיצור בכל חלק שלו.
הייתי אצל רופא שמומחה למערכת העצבים (נוירולוג) חיכיתי שנה עד לתור וכשבאתי לשאול לעצתו ולאבחון שלו הוא אמר שהוא מעולם לא נתקל בעניין כזה ולא שמע על זה. הוא שלח אותי הביתה.
הוא בדק את מערכת העצבים והכל היה תקין אבל אני אמורה פשוט להמשיך לסבול מזה?
זה מטרד בלתי אפשרי שפשוט גורם לסחרחורת נוראית ולתחושה של חולשה. לפעמים אני מרגישה שאני עומדת להתעלף כתוצאה מזה.
מה אפשר לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש חזקים ותכופים
ד''ר תמר ישר31/07/2010שלום לך
יותר מדי זמן את סובלת - ממליצה להוועץ בנוירולוג נוסף ולבקש לעשות CT אוMRI ע"ש צאורי וראש
בהצלחה
ד"ר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בהמשך לכאבי גב כרונייםשרה29/07/2010
תודה על התשובה. שוב לגבי אמי בת ה- 73 הסובלת מכאבי גב כרוניים שנים רבות.
ההבעיה היא שכשהיא לוקחת כדור כמו אוקסיקונטין אפילו במינון נמוך - היא מרגישה רע מאוד, על סף עילפון, גם קספו 8 שהיא עושה לה רע. למעשה היא מנסה להיסתדר עם אדקס 400 ואטופן, אך הכאבים ממש מפריעים לאיכות חייה.
מדובר בכאב עיצבי חזק, האם יש טעם לגשת למרפאת כאב ולבקש קנאביס רפואי במצב כזה.
מדובר באיזה מלאת חיוניות שרק הכאב הזה מפריע מאוד לאיכות חייה.
האם נותנים במצב כזה קנאביס?
בתודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי גב
ד``ר זאב קריסטל30/07/2010שלום גלית
כפי שכבר ציינתי יש להמנע משימוש ממושך בתרופות ממשפחת נוגדי הדלקת כמו קספו, אדקס, אתופן וכדומה. אם תרופות מסוג הנרקוטיקה גורמות לתופעות לוואי בלתי רצויות, ניתן לנסות תרופות אחרות כמו טרמדקס בשילוב עם טיפולים פולשניים - הזרקות, גלי רדיו וגרויי חוט השדרה באמצעות אלקטרודה אפידוראלית. קנביס רפואי אמנם כעת בתקשורת אך הוא בהחלט איננו תרופת הקסם כפי שהוא מוצג ובטח לא מתאים לטיפול במצבים כרוניים בגיל מתקדם.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי גב כרונייםגלית26/07/2010
אמי בת 73 סובלת שנים רבות מכאבי גב הנובעים מבלט בדיסק.
הכאבים מקרינים לרגל וגם לצוואר וליד. היא נעזרת בכדורים לכאבים, אבל כל כמה ימים - יש לה כאבים ממש חזרים והיא לוקחת קספו 8 ובעבר לקחה גם oxicontin 10 מ"ג .
שני הכדורים האלה מצליחים מעט להפחית את הכאב ואז היא יכולה לתפקד (אע"פ שיש לה תופעות לוואי מהכדורים האלה).
שאלתי: האם היא יכולה לקחת כדורים אלה באופן קבוע? כשהיא לא לוקחת אותם היא נעזרת בכדורים חלשים יותר, ולמעשה יוצא שכל הזמן היא סובלת מכאבים.
האם יש מקום לשקול טיפול בקנאביס רפואי?
בתודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי גב
ד``ר זאב קריסטל29/07/2010שלום גלית
תרופות מסוג נוגדי הדלקת כמו קספו יש לקחת לתקופה מוגבלת בלבד (עד 10 ימים ברצף)
במיוחד בחולים המבוגרים. זאת עקב תופעות לוואי בלתי רצויות כמו פגיעה בתפקוד הכליות, עליה בלחץ דם, פגיעה בתפקוד הלבבי, נטיה לדימומים, פגיעה ברירית הקיבה. אוקסיקונטין במינון נמוך כמו זה שאמך לוקחת, ניתן לקחת לאורך זמן ממושך (שנים), במידה ואין תופעות לוואי בלתי נסבלות כמו פגיעה בעירנות ועצירות קשה. ניתן להפחית את כאב הגב גם על ידי שילוב של טיפולים נוספים כמו הידרותרפיה, הזרקות של סטרואידים לגב וטיפול בגלי רדיו. כל אילו יכולים להפחית במידה ניכרת את הצורך במינונים גבוהים של משככי כאב חזקים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראשנועה26/07/2010
שלום אני ממש חייבת עצה
בזמן כל מחזור מתחילים אצלי כאבי ראש, אני בחורה בריאה, בת 17 אבל בזמן מחזור אני מרגישה כבדה בגלל הכאבי ראש וממש לא בא לי לצאת לשום מקום בגלל זה בטח בחום הזה שעוד מוסיף לכאבי ראש
יש לי חברה שאומרת שכשהיא התחילה לקחת גלולות (היא לוקחת מסוג פליים) היא רואה שהכאבי ראש שגם היו לה נעלמו
יש סיכוי שזה קשור באמת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
ד``ר זאב קריסטל29/07/2010לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=81 id=link]גניקולוגיה - רפואת נשים[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבי ראש
ד''ר תמר ישר31/07/2010נועה לשאלתך יש סיכוי !
תתיעצי לפני הכל עם רופא גניקולוג
ד"ר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- amnon.25/07/2010
שלום
האם הגוף מפתח סבילות (TOLERANCE) לתרופת ליריקה.
ואם יש מינון גג לתרופה ליריקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליריקה
ד``ר זאב קריסטל29/07/2010שלום אמנון
לא ידוע לי על סבילות לליריקה. בעבודות שנעשו בקבוצות גדולות של חולים נמצא שהמינון האפקטיבי הוא 150 מ"ג פעמיים ביום. עליה למינון גבוה יותר של 300 מ"ג פעמיים ביום לא נתנה תוצאה טובה יותר משמעותית. חוסר תגובה מראה שיש לנסות טיפול שונה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאילת24/07/2010
אני בת 30 וסובלת מכאב באיזור הצוואר וספסטיות אין לי בעיה בחוליות ואין לי בעיה נויורולוגית
המליצו לי על הזרקה של בוטולניות לשרירים נכנסתי קצת לאינטרנט וקראתי על הנושא גם במרפאת בוטלניום וקראתי גם במרפאת כאב על הזרקות לחסימת עצב אשמח לדעת מה ההבדל בין שני הטיפולים הבנתי שבשניהם מזריקים חומר במרפאת בוטלניום בוטוקס אבל לא הבנתי מה מזריקים במרפאת כאב. אודה לתשובתכם
אילת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אילת
ד''ר תמר ישר24/07/2010אילת שלום
חשוב לאבחן ממה נובעת הספסטיות?!
החומר המוזרק במרפאת כאב ההינו חומר הרדמה מקומי וקורטיזון בד"כ בסמיכות לעצב או צומת עצבים
יום טוב
ד"ר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה
אילת25/07/2010האבחנה הראשית לגבי הספאסטיות כי כנראה ממנח לא תקין של הצוואר
הטיפול שהוצע לי נראה לך מתאים? (טיפול בקורטיזון אינו מתאים כי לפי מה שהבנתי אין לי שם דלקת)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאביםגיא יעקובי21/07/2010
שלום רב ד''ר,
אני פונה אלייך בקשר לאימי ,אימי סובלת זה שנתיים מכאביים עזים אשר לא נותנים לה מנוחה הכאבים האלו הם פשוט בילתי נסבלים והם מאופינים במין פולסים של כאב בעיקר בחלק האמצעי של הגב והגב התחתון אמא שלי מרגישה מין גלי חום בילתי נסבלים מין עצב שמחליט מתי שהוא רוצה להכאיב ולהפוך את חיי אימי לבילתי נסבלים!!חשוב לציין שאימי לא מוגבלת בתנועתיות ,אימי כמובן היתה אצל כול הרופאים האפשריים ומיטב האורטופדים בארץ וכמו כן עשתה אין ספור בדיקות ולהלן ממצאי בדיקת הMRI כפי שניתנו לה :
אין עדות לתמט או תזוזה ,תעלה ספינלית ברוחב תקין
בגובה L2-L3 - מודגם בלט דיסק דיפוזי עם לחץ על השוק הדוראלי .
בגובה L3-L4 - מודגם בלט דיסק דיפוזי עם לחץ על השוק הדוראלי ועל השורש משמאל.
בגובה L4-L5 - מודגם בלט דיסק דיפוזי עם לחץ על השוק הדוראלי
בגובה L5-S1 - מודגם בלט דיסק דיפוזי עם לחץ על השוק הדוראלי
חוט השידרה בסיומת תקינה .
אותות תקינים ממח עצם חוליתי
סיכום: אין עדות לבלט דיסק:
אימי לקחה אין ספור סוגי כדורים והיתה בפיזיוטרפיה (כמו כן אני מציין שהיא עשתה אין ספור בדיקות דם וכליות )אך ללא הועיל כמו כן היא היתה במרפאת כאב והיא ניסתה מספר כדורים אשר גרמו לה לתופעות לוואי קשות ו שם נאמר לה כמו שנאמר לה ע'' מומחה אורטופד (ד''ר פולמן)שיש לה בעיה עיצבית!! וזה נורא קשה לטפל .
ד''ר נכבד אני פונה אלייך כי אני עובד עצות אימי לא מסוגלת לחיות ככה ואני לא יכול לראות אותה סובלת יותר ואני שואל אותך מה אתה מסיק מהמצב ?האם אתה יכול להמליץ על טיפול ? או בכלל על דעתך בנושא ?
תודה מקרב לב ,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גיא יעקובי
ד''ר תמר ישר24/07/2010גיא שלום
ראשית מה-MRI אני מסיקה שיש לחץ על השק הדוראלי ואפילו על שורש משמאל ולזה יש משמעות-
בגובה L2-L3 - מודגם בלט דיסק דיפוזי עם לחץ על השוק הדוראלי .
בגובה L3-L4 - מודגם בלט דיסק דיפוזי עם לחץ על השוק הדוראלי ועל השורש משמאל.
בגובה L4-L5 - מודגם בלט דיסק דיפוזי עם לחץ על השוק הדוראלי
בגובה L5-S1 - מודגם בלט דיסק דיפוזי עם לחץ על השוק הדוראלי
מדובר כניראה בנוירופטיה - סבל של עצב ולכן התופעות ולזה יש טיפולים תרופתיים ובהזרקות
בברכה
ד"ר ישר תמר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראש חזקים מאודחן21/07/2010
שלום לכולם,
אמא שלי בת 38 ויש לה כאבי ראש נוראיים מאד לעיתים קרובות מאוד כל יום היא מקבלת כ-5-8 פעמים כאבי ראש חזקים מאוד העין שלה ניהית אדומה והורידים מתנפחים ליד העין
לקחנו אותה להרבה רופאים ונתנו לה הרבה תרופות ולא עזר כלום מה עוד אפשר לעשות בבקשה תייעצו לי זה מאוד מאוד מאוד חשוב בשבילי תודה רבה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש חזקים מאוד
ד''ר תמר ישר24/07/2010חן
לא פרטת לאיזה רופאים פניתם אך מאד חשוב לראות נוירולוג -מומחה בכאבי ראש ויש כאלה
MRI ראש וכמובן בדיקת רופא עיינים
בהצלחה
ד"ר ישר תמר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב כרוני....יעקב21/07/2010
אני סובל מכאב כרוני בברך טרמדקס עוזר לי אבל יש לי תופעות של עצירויות ומידי פעם כאבים בכיבה מה ניתן לעשות האם זה נובע מהתרופה אציין שאני לוקח כמה טיפות טרמדקס הכאב שלי בלתי נסבל ואיכות חיי ירודה כבר כמה שניים....???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב כרוני....
ד''ר תמר ישר24/07/2010יעקב שלום
אמנם הטרמדקס גורם לעצירות אך אם נותן איכות חיים גם זמנית אז להעזר בחומרים משלשליים על בסיס טבעי
אולי כדי לבדוק מה שורש הבעיה וטפל בהתאן
חשוב גם על רפואה אלטרנטיבית
בהצלחה
ד"ר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנסה את טרגין
אורית29/08/2010גם אני קיבלתי טרמדקס בעקבות כאבים בשל גידול סרטני וסבלתי נורא מהעצירות.
הרופא החליף לי את הטיפול לטרגין ומאז אינני סובלת מהעצירות יותר.
זה פשוט שיפר לי את איכות החיים פלאים. לא צריך לסבול ולקחת את זה כמובן מאליו שזה חלק מהטיפול, כי יש אלטרנטיבה.
אגב כשטופלתי בלקסטיבים, רק סבלתי יותר, כי היו להם תופעות לוואי נוראיות, כאבי בטן, בחילות...
תיוועץ ברופא שרשם לך טרמדקס שוב, ותשאל אם טרגין תתאים לטיפול במקרה שלך. (אינני רופאה ולכן אינני יכולה לייעץ בנוגע לכאבים שלך באופן אישי, במקרה ראיתי את ההודעה שלך ואני רק מדברת מתוך ניסיון אישי שלי)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב נירופטי.21/07/2010
שלום
האם כאב נירופטי חייב להיות כמו כאב של פיברומיאלגיה ,עקצוץ שורף,דוקר
או כמו שלי יש ,כאב רגיל קשה מאוד שנימשך שנים, כתוצאה מחבלה קשה בגב התחתון,אגן.
שלא רואים את הבעיה בבדיקות כלומר תקינות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב נירופטי
ד''ר תמר ישר24/07/2010כאב נוירופטי בא לביטוי בשריפה עיקצוץ נימול שריפה לחץ ועוד.....
ד"ר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בטן חזקיםרונן19/07/2010
שלום!
אני חייל המשרת ביחידה קרבית שהיה לי משקל עודף....לפני שלושה חודשים התחלתי דיאטה בשילוב ריצות ארוכות 4 פעמים בשבוע.
לפני שבועיים חליתי והיה לי חום עם כאבי גרון הוירוס עבר וחזר לי אחרי שבוע שוב מלווה בכאבי בטן חזקים שבאים בהתקפי כאבים.
והקטע המוזר שאחרי מספר דקות של ריצה אני מתחיל להרגיש התרוקנות מצברים של הגוף ומפסיק את הריצה מחוסר כוחות ומרגיש מרוקן לגמרי ובנוסף באים לי הכאבי בטן(בטן תחתונה).
רציתי לשאול האם ידוע במה מ דובר ואיך לטפל בבעיה.תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי בטן חזקים
ד''ר תמר ישר20/07/2010רונן שלום
לא ברור מה מקור הכאב יכול להיות זיהומי:???
רצוי להתיעץ עם רופא משפחה ולעבור בדיקות מעבדה וUS בטן
הרבה בריאות
ד"ר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

