מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאביןם בבית החזהשירה13/09/2009
שלום רב,
ברצוני לשאול לפני כ- 4 חודשים בעקבות כאבים בחזה , ביצעתי את הבדיקות :
א.ק.ג + בדיקות דם + גסטרוסקופיה + צילום חזה + CT חזה + בטן + מיפוי עצם + אולטרסאונד שדייים + ממוגרפיה אשר יצאו תקינים.
אני עדיין סובלת מכאבים בבית החזה, איזה עוד בדיקות עליי לעשות והאם כדאי כבר שאדרוש MRI לבית החזה ???
הבנתי שבדיקת MRI היא בדיקה יותר טובה מ - CT מה שגורם לי לחשוש כי אני חשבתי שאם ה- CT תקין אז הלחץ מהכאבים הוא פחות.. לכן האם כדאי שאדרוש MRI ?? אודה לעצתך .
נירית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ד"ר ישר
ד''ר תמר ישר13/09/2009לא ניראה לי שיש צורך בMRI
התיעצי עם רופא משפחה
ד"ר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ליריקהאלי12/09/2009
לאחר שימוש של מספר חודשים ב-600 מ"ג ליריקה ביום,הפסקתי את השימוש בבת אחת.
מזה שבוע ימים אני מרגיש רע:הזעה מרובה,צמרמורות לאורך כל היום.שלשול פעם ביום.
האם התופעות שייכות להפסקת הכדורים?אם כן,מה עלי לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ד"ר ישר
ד''ר תמר ישר13/09/2009אלי שלום
אין מפסיקים ליריקה בבד אחת ולכן כל תופעות הלואי!!
נסה לקחת למס ימים 75 מ"ג פעמיים ביום וואח"כ פעם ביום ואז לרדת
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים עצומים בבליעהגם הכבוד עזב11/09/2009
לפני כ4 ימים תפסתי דלקת גרון עם חום שעד עכשיו לא כל כך פוסק...
והיתי פשוט 4 ימים מרותק למיטה לא הי הלי כוח לאכול רק שתיתי
ומאתמול פתאום התחילו לי כאבים עזים ממש כאבי תופת באיזור הריאות כשאני אוכל
לא משנה מה אכלתי פירה ואכלתי דברים הרב היותר קשים
לפעמים גם בשתיה זה קורה
פשוט מה שקורה זה שאני מקבל ישירות כאבים עזים באזור הריאות ממש עזים שאני מתקפל על המיטה ובוכה לאלוהים שיעזור לי
לא אכלתי כבר 4 ימים אני ממש בתת תזונה מזל שאני שותה
רציתי לדעת האם זה נוצר עקב כך ששכבתי כמה ימים שלמים ובקושי קמתי אז הגוף צריך להתרגל לבליעה של אוכל?? מה האפשרויות מה זה יכול להיות כי כרגע אני ממש לא יכול לאכול ואני רעב!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ד"ר ישר
ד''ר תמר ישר12/09/2009הכאבים בבליעה אינם ניגרמים הגלל השכיבה.
גש לרופא משפחה או לגסטרו אנטרולוג
הרבה בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ארקוקסיהדנה11/09/2009
לכאבים במפרק ירך אני לוקחת מינון נמוך של ארקוקסיה.
הבעיה היא שהטיפול נמשך כבר קרוב לשנה.
מדובר ב- 2 כדורים לשבוע של 6 מ"ג כל אחד.
האם יש סכנה לכליות או ללב ממינון ממושך כזה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ד"ר ישר
ד''ר תמר ישר12/09/2009ד. שלום
2כדורים של ארקוקסיה לשבוע לא מזיקים - למה כל כך הרבה זמן ?יש קודם כל להבין מה הגורם!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזו שחיקת סחוס
דנה12/09/2009אני צעירה יחסית ומעוניינת לדחות את החלפת המפרק ככל הניתן.
המינון הזה לצד תזונה ופעולות אחרות שאני נוקטת עוזר לי לבלום את הדלקת.
האם אוכל להמשיך ככה במשך שנים אחדות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובהגל09/09/2009
המלצתם לי להגיע למרפאת כאב יש לי שתי שאלות:
1. האם יש בבית חולים רמבם מרפאה לכאב ראש.
2. איזו הפניה אני צריך לבקש מרופא המשפחה שלי?
תודה על תשובתכם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב ראש
ד``ר זאב קריסטל14/09/2009יש באיכילוב ובילינסון. לגבי רמבם יש לברר במרפאת חוץ - נוירולוגיה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי רגלייםלילי09/09/2009
כבר יותר משבוע אני סובלת מכאבים -פעם ברגל הימנית באזור שמעל לאצבעות(חשבתי בהתחלה שזה בגלל משהו שנפל לי על הרגל אבל הכאב לא חולף)
ופעם ברגל השמאלית לכל אורך השוק,יש לציין שזהו מעין כאב מתמשך שאינו מוגבר בזמן מאמץ או מנוחה למרות ששמתי לב שכשאני מתעוררת בבוקר,לפני שאני קמה מהמיטה אין לי כאבים.
אני ממש מודאגת,ממה זה נובע?לאיזה רופא לפנות במידת הצורך?האם זה דבר שיחלוף או עלול להחמיר,אני בחורה בריאה בת 36,ואין לי מושג למה לשייך את הכאב.אודה על התייחסות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ד"ר ישר
ד''ר תמר ישר12/09/2009לילי
לפי התאור הכאב יכול לנבוע ממקור ע":ש מתני - גשי לאורטופד לעשות הערכה - יכול להיות שזה קרה לאחר מאמץ גופני ,חדר כושר???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מריחואנהe07/09/2009
הרופא הציע לאמא שלי קנאנאביס רפואי ואמר שיעזור לה לכאבים.
אנחנו היינו בשוק. מה פתאום הוא מציע סמים.
אמא כבר לוקחת המון תרופות כמו פרקוסט, אוקסיקוד אקטיק שזה הסוכריה על מקל, וגם בקרוב ישתילו לה אולי משאבה. כי את הגידול אי אפשר לנתח יותר.
יש לה סרטן ברחם וכאבים חזקים.
אנחנו רצינו לעבור רופא אבל אמא מאוד מעריכה אותו.
מה לעשות ? מותר לרופא להציע לה סמים ?
זה חשיש ?
למה הוא אמר שזה יעזור ?
אמא בכלל לא מעשנת. מה הוא חשב לעצמו.
דוקטור מה עושים ?
e
משפחה דואגת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ד"ר ישר
ד''ר תמר ישר08/09/2009שלום
לאור מצבה של אמא ונטילת ה"המון תרופות" וכמובן סיבלה הרב -הצעת הרופא = קאנביס שזה טיפול מקובל מבוקר ומאושר ע"י משרד הסריאות!!!! אינה חריגהץ
המשך לבטוח ברופא שלה.
ד"ר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב חזקעדי06/09/2009
איך אפשר להתגבר על כאבי מחזור מאוד חזקים ??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניסית משככי כאבים?
איריס07/09/2009ניסית לקחת למשל נורופן או דקסמול?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן ניסיתי...
עדי08/09/2009ניסיתי גם אקמול וגם נורופן אבל זה לא ממש עוזר כי יש גם דימומים חזקים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר ישר
ד''ר תמר ישר08/09/2009יש היום מגוון רב של תרופות
יש להוועץעם רופא כאב ולהתאיםלך התרופה המתאימה
ד"ר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתרופות
עדי08/09/2009האם תוכל להסביר על האפשרויות הקיימות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבי מחזור
ד``ר זאב קריסטל08/09/2009שלום עדי
טיפול בכאב אקוטי בדרך כלל מגיב טוב לטיפול תרופתי. אם התרופות המקובלות לטיפול בכאב כמו קספו, נוירופן, אתופן וכו' אינן עוזרות יש לעלות שלב בסולם ולנסות תרופות בינוניות בעוצמתן כמו פרקוסט, טרמדול, זלדיאר. רק במקרים קשים במיוחד אין מנוס משיכוך כאב ע"י תרופות חזקות מסוג האופיאטים כמו אוקסיקונטין.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים במיפשעהמיכאל מושקובי05/09/2009
עברתי לפני 7 שנים צינתור לב ,לאחר הצינתור שמו לי חוסם עורקים שגרם לי לכאבים עזים,
אמרו לי שהכאב יחלוף לאחר מספר ימים . אבל מאז קשה לי להזיז את המפשעה , אני מקבל דקירות אם אני מזיז את המפשעה כמו סכין. לפני שנה עשיתי דיקור סיני זה עזר למשך חודש ימים והכאב חזר.
טופלתי מספר פעמים בכדור ארקוקסיה וזריקות לעצב הכאב עבר לתקופה קצרה וחזר שוב.
האם יש פיתרון לבעיה הזו.
מיכאל מושקוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים במיפשעה
ד``ר זאב קריסטל08/09/2009שלום רב
הכאב שאתה מתאר יכול להתאים לכאב שמקור בתפקוד לקויי או פגיעה עיצבית מקומית באיזור המפשעה. לאישור האבחנה יש לבצע בדיקת EMG לאיתור נזק עיצבי וכן חסם עיצבי מקומי, ע"י הזרקת חומר הרדמה מקומית. לפי תוצאות האיבחון יש להתחיל בטיפול בתרופות נוירולוגיות לשיכוך הפעילות החשמלית החולנית של הצעב הפגוע.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב ראש לוחץ מה לעשות? למי לפנות?גל03/09/2009
לפני זמן מה (יומים לאחר הפסקת עישון) הרגשתי חוסר יציבות בעת הליכה ( לא ישיבה).
בבדיקות לחץ דם של רופא המשפחה היה לי לחץ דם גבוה לטענתו אך הוא נתן לי למדוד בעצמי במהלך שבוע. בבדיקות שלי לחץ הדם נע 130-140/80-90.
נשלחתי לבדיקות:
1. דם שיצאו תקינות למעט כולסטרול ושומנים.
2. נשלחתי לבדיקת דופלר לב שנמצא תקין חוץ משריד מהיותי עובר SHUNT.
3. בדיקת מאמץ יצאה תקינה (הגעתי למקסימום דפיקות לב 187 רק בשלב הרביעי של הבדיקה)
4. דופלר צווארי מימין ומשמאל אינטמה מעובה כיוון זרימה בעורקים וורטבראלים קראניאלי
מהירות זרימת דם בגדר הנורמה סיכום - שינויים טרשתיים מינמלים כמתואר
הקרדיולוג טען שהכל תקין ונתן לי תרופות ללחץ דם וכולסטרול..
לאחר תחילת הטיפול התרופתי החלו כאבי ראש מעל העורף ובין הרכות (מעין תחושת לחץ). הפסקתי עם התרופות אך גם לאחר שבועיים שאני לא נוטל את הכדורים כואב הראש
בנוסף לאמור, הכאב נמשך כ - 95% מהיום הוא יכול להפסיק לחמש דקות ולשוב ואף מתי שאין כאב קיימת תחושה לא נעימה מעל העורף. לעיתים רחוקות הכאב מתאפין בדקירות ולעיתים רחוקות אני מרגיש נמלול בעיקר מעל העין.
דוקטור מה לדעתך הבעיה לאיזה רופא עלי לגשת, אני די עובד עצות הדבר הזה פשוט משפיע עלי כל היום אני פשוט מושבת בעקבות כאב ראש.
אודה לך על תשובתך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב ראש
ד``ר זאב קריסטל08/09/2009עליך לפנות למרפאה נוירולוגית המתמחה בכאבי ראש (יש באיכילוב ובילינסון). שם יפנו אותך לבדיקות איבחוניות כמו CT ראש וכן ימליצו על טיפול בהתאם.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב נוראי שלא מפסיק לרגעארז31/08/2009
שלום,
שמי ארז, בן 26,
אני ממש מבולבל מכל העניין של RSD CRPS ! האם ניתן לראות RSD בירידה בעצבים הקטנים בגוף?
לי יש כאב עצבי בכל הגוף שהתחיל משברי מאמץ בקרסוליים.
האם זה RSD או משהו נוירולוגי אחר?
בביופסיית עור שעשיתי לפני כחודש רואים ירידה בעצבים הקטנים.
ואילו במיפוי העצמות יש קליטות מוגברות, תהליכים דלקתיים או ניווניים בקרסוליים, קצת בברכיים, בכתפיים קצת, במרפקים, ובאצבעות הרגליים.
אני ממש מבולבל מכל העניין ולא יודע לאיזה כיוון לפנות! נירולוגי, אורטופדי, רפואת כאב?
ראומוטולוג שלל משהו שקשור אליו.
נ.ב. העניין הזה כבר 8 חודשים שמתפתח לאט לאט, למרות שכל הגוף כואב, דוקר, מציק, חם, שורף.........לפני יומיים פתאום רגל ימין מתחת לברך וכל כף הרגל בחלק העליון הפכה להיות חצי רדומה.....ממש מציק ומקשה עליי ללכת.
לאיזה כיוון צריך לפנות כי כל רופא מפנה אותי לתחום אחר ולא יודעים מה הגורם לבעיה!!
אשמח לחוות דעתך
תודה
ארז
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פגיעה בעצבים הקטנים
ד``ר זאב קריסטל08/09/2009שלום ארז
התסמינים שאתה מתאר יכולים בהחלט להתאים לתסמונת נדירה של פגיעה בעצבים הקטנים. תסמונת זו היא לרוב משנית למחלות אחרות כמו הרעלות, מחלות אוטו-אימוניות, תת-פעילות בלוטת התריס ועוד.
יש לבצע בירור מלא לשלילת מציאות מחלה בסיסית אחרת כגורם. במקביל יש להתחיל בטיפול בתרופות נוירולוגיות להשקטת הפעילות החולנית של העצבים הפגועים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דורגסיקe31/08/2009
שלום רב לדוקטורים.
אני בת 68, כבר הרבה זמן לוקחת מדבקות דורגסטיק לכאב כרוני 300 מג.
בגלל סרטן .
בזמן האחרון קופת חולים מכבי לא מנפיקה יותר דורגיסטיק.
למדבקות פנטה אני אלרגית -וגם הם פחות עוזרות לי. כך שאני בצרות ואין פתרון.
לפני שבוע נתנה לי הרוקחת שאריות של תרופות שיש לה אבל במינון של 75 כלומר לקחת 4 מדבקות של 75 במקום 3 של 100 מ"ג - היא אמרה שאין שום הבדל
אלא ש.. הגוף אומר לי אחרת.. - מאז יש קפיצה גדולה בכאב ומשהו מרגיש לא בסדר בגוף. דופק, הזעה, חולשה, סחרחורת - כמו בפעם הראשונה שלקחתי את התרופה.
וכל שאר הדברים גם לא עוזרים (אמ אר אי ואקטיק)
אני מרגישה שזה מהמדבקות.
אולי יש הבדל בין ה75 ל-100 ? וזה יוצר בלבול ?
כאילו סה"כ לגוף אין מספיק מורפיום..
אני גרה בצפון ולהגיע למרפאת כאב שוב ולאונקולוגית שלי זה מסובך.
מה דעתכם ?
האם גם במרכז יש בעיה להשיג דורגסטיק ?
מה עושים ?
סבתא זיוה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דורגסיק
ד``ר זאב קריסטל08/09/2009הפסקת השפעה של דורגסיק יכולה לנבוע גם מהתקדמות המחלה הבסיסית, וכן מצב של התפתחות סבילות לתרופה. יש לפנות למרפאת כאב לקבלת יעוץ לגבי החלפת הטיפול או לתרופה אחרת או למתן מורפין ישירות לעמוד השדרה באמצעות משאבה המושתלת תת-עורית.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםאור א29/08/2009
שלום,ד''ר יש ל כאבים הרבה זמן בצדדי הראש כל יום, ואני רואה בסדר ואין לי טשטושים האם זה יכול להיות מיגרנה? והאם זה מהווה סיכון כלשהו .
אשמח לקבל את תשובתך בהדקם האפשרי .תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש
ד``ר זאב קריסטל08/09/2009שלום רב
המקום לבירור ואבחון סיבה לכאבי ראש הוא מרפאה נוירולוגית (רצויי מרפאת כאבי ראש).
בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסבר לגבי תוצאה של CT בבקשהדגנית27/08/2009
שלום כך זה מתחיל
בגובה L5-S1 בקע דיסקי אחורי לטרלי מימין עם לחץ על השוק הטיקלי והיצרות של פורמינה
מימין.בנוסף זיזים מסויידים באזור זה שמצביעים על כך שמדובר בשינויים כרוניים
כאשר גורמיים גם להיצרות נוספת של הפורמינה מימין
שינויים ניוודים במפרקים הפאצטליים בגובה הנ"ל ???
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ד"ר ישר
ד''ר תמר ישר27/08/2009קיים בלט של דיסק בגובה המצוין עם לחץ על מוצא העצב והיצרות המעבר של העצב המעצבב את הירך מהצד ומצידו האחורי .
בנוסף שינויים ניווניים במפרקים הקטנים הבינחולייתיים -פצטאליים .
כל זה תרגום ישיר של הכתוב -חשובה הקורלציה עם הקליניקה!
בברכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה אבל.........
דגנית29/08/2009בוקר-טוב
הבנתי אותך נכון
לפי תשובה שנתנו לי יש לי פריצת דיסק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שימוש בגאבאפנטיןגידי24/08/2009
שלום,
רופא הכאב נתן לי תרופה בשם גאבאפנטין לטיפול בכאב נוירופטי בכף הרגל.
בתקופה האחרונה אני מתעורר עייף מאוד ושנתי איננה טובה.
האם יש קשר בין התרופה שקיבלתי לתופעת העייםות והשינה הלא טובה?
אם כן מה ניתן לעשות בכדי להקל על הדבר?
בברכה
גידי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גאבאפנטין
ד``ר זאב קריסטל24/08/2009שלום גידי
לכל התרופות הפועלות על מערכת העצבים יש תופעות לוואי הנובעות מהשפעתן על מערכת העצבים המרכזית. זאת הסיבה שגם גבפנטין יכול לגרום לסחרחורות, חולשה והפרעה בשינה. בכדי לשפר את השינה ניתן להוסיף לפני שהולכים לישון כדור אחד של CLONEX , שגם מרדים וגם מחזק את פעולת הגבפנטין כמייצב עיצבי.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

