פורום כאב - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נוירופתיה ו\או נויריטיס??
    אני
    11/10/2009

    שלום רב,אני בת 30.לאחר אשפוז בבי"ח עקב התייבשות שנבעה מהקאות בגלל גסטריטיס ודאודניטיס קשים.השתחררתי עם כאבים בסקפולה הימנית.שום תרופה שנטלתי עד כה(וולטרן זריקה ופתילות,ארקוקסיה,טרמדקס,זריקת קורטיזון ,לא עזרו.עקב החמרה וירידה בתחושה פניתי שוב לאורטופד.הוא אבחן קליניקה של פגיעה עצבית.דלדול שרירים באזור הסקפולרי.WINGING של סקפולה ימנית.ירידה תחושתית בפיזור אקסלרי.כוח גס ירוד מאוד בER מימין וכן במבחן ג'וב.והפנה אותי לביצוע בדיקת EMG.בבדיקה נמצאו הממצאים הבאים:
    כן,EMG reveald chronic reinervation changes in RT SS and ISmuscles
    DD between RT suprascalpular neuropathy and RT Brachial neuritis
    מה הצעדים הבאים??האם אפשר לדעת ממה זה נגרם??האם הנזק הוא לצמיתות והאם הדבר יכול לגרום לי לנכות??(כיום אני לא מצליחה להרים אפילו משהו קל ביד הימנית,תחושה של כובד וחולשה.
    לטעמי דלדול השרירים אפילו החמיר.הכאב מושך מאזור הצוואר לאורך השכמה והיד.אפילו שכיבה על הצד המקביל מרגישה מושכת וכואבת.אני בקושי מצליחה לישון בלי להתעורר עשרות פעמים.בנוסף,אפילו מגע נעים באזור נחווה ככואב מאוד.
    מה לעשות??אני כבר יוצאת מדעתי מכאבים.הטרמדקס גורם לי לבחילות ואני נעזרת בנוגדי הקאה ומפחדת שוב להקיא ולהתייבש כי מאזן המלחים בדם הוא עדין.
    אודה על כל תשובה ו\או כיוון,כי אני ממש בייאוש.
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נוירופתיה ו\או נויריטיס??

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח לתשובה....

    אני
    18/10/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נוירופתיה

    ד``ר זאב קריסטל
    19/10/2009

    שלום אני
    מה שאת מתארת יכול לנבוע בהחלט מנוירופאטיה של העצב הסופרה- סקאפולרי. לא ברור לי ממתי רופאים אורטופדים התחילו לטפל בבעיות של מערכת העצבים. אני ממליץ על פנייה למרפאת כאב מוסמכת לצורת ביצוע חסם עצב אבחנתי ובעקבותיו טיפול בתרופות נוירולוגיות המתאימות לנוירפאטיה, עם שילוב של נוירומודולציה עצבית באמצעות טיפול בגלי רדיו בתדירות גבוהה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעייה עצם הזנב
    tkuf
    11/10/2009

    אמא שליסובלת מכאבים חזקים זמן רב, לאחרונה אובחנה אצלה בעיה בעצם הזנב שמקרינה
    כאב בפלג הגוף התחתון עד כדי קושי בהליכה. היא מטופלת בכדורים חזקים ותקבל סדרת
    טיפולים ברמב"ם אבל היא מסרבת לפרט איזה. הכאב או הטיפול התרופתי גורמים לה
    לבעיות התנהגותיות וגם לדיכאון. קראתי עכשיו כעל הלייזר הרך.
    יש למישהו מושג מה זה או כל רעיון אחר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעייה עצם הזנב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ד"ר

    ד''ר תמר ישר
    13/10/2009

    ראשית יש לברר את מקור הכאב כמובן בהדמיה כמו CT מיפוי עצמות וכו'
    ישנן זריקות שיכולות לעזור וכן טיפול בלייזר רך באם מקור הכאב הוא גרמי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסבר מזה "הדור החדש"
    ד``ר זאב קריסטל
    08/10/2009

    אני סובלת מכאבים עזים באזור הכתף. אורטופד שביקרתי אצלו רשם לי ארקוקסיה 60 מ"ג., לטענתו זהו כדור מהדור החדש שיש לו פחות תופעות לוואי.
    הייתי שמחה אם תוכלו להסביר מזה "הדור החדש" ומה ההבדל בין ארקוקסיה לשאר התרופות שאנשים מדברים עליהן בפורום.

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הסבר מזה "הדור החדש"

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ארקוקסיה

    ד``ר זאב קריסטל
    08/10/2009

    שלום מיכל
    ארקוקסיה שייכת למשפחת התרופות נוגדות הדלקת. למשפחה זאת שייכות כל התרופות כמו וולטרן קספו, אטופן, אדקס וכו'. בעוד שכל האחרונים פועלים על כל סוגי האנזימים המפעילים את גורמי הדלקת, הרי שארקוקסיה פועלת רק על סוג אחד, כך ששאר הגורמים, הנחוצים לפעילות התקינה של מספר רב של מערכות בגוף, לא נפגעים ולכן יש פחות תופעות לוואי בלתי רצויות.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה

    מיכל
    12/10/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב כרוני בברך
    קובי
    07/10/2009

    שלום לכם שוב אני סובל יום יום מהברך כתוצאה מחבלה כאב קשה אני מתהלך טוב אין לי בעיה מכנית בברך אבל כאבי תופת כבר חמש שנים כמעט מה שעוזר לי לתפקד זה כדור בשם טרמדקס הפנו אותי למרפאת כאב אני לא מבין אני צריך לקחת כדורים כול החיים כי כול יום אני סובל ואני יודע שאין פתרון אז מה בעצם הכדורים יהרגו אותי בסוף או שלמרפאת כאב יש כדורים מיוחדים כי קשה לי להאמין שהכאב יחלוף מלבדו ללא איזה טיפול עברתי שתי ארטוסקופיות שלא הועילו....בתודה קובי???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב כרוני בברך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב כרוני בברך

    ד``ר זאב קריסטל
    07/10/2009

    שלום קובי
    כאשר אתה בעצמך מגדיר את הכאב שלך ככאב כרוני, זה אומר שהכאב איננו ניתן לריפויי אלא להקלה לצורך שיפור איכות החיים.
    מחלה כרונית= טיפול כרוני. למזלך אתה מגיב טוב לטיפול תרופתי ולהוכחה הטיפול בטרמדקס עזר לך מאוד. לכן אין מנוס מטיפול קבוע במשככי כאב, בדיוק כמו שיש לקחת טיפול קבוע במחלות כרוניות אחרות כמו סכרת, לחץ דם וכדומה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב כרוני בברך...?

    קובי
    08/10/2009

    תודה רבה ד"ר זאת היתה תשובה מקצועית ששום רופא לא העניק לי עד היום עם סבל נוראי זה כבר לא משנה שאני בחור צעיר כי אני מרגיש זקן כאב זה דבר הכי גרוע לבן אדם למרות שיש חששות מהכדורים אבל אין לי ברירה אני פשוט צריך לשרוד את החיים...מנסיונך כרופא יש הרבה אנשים שסובלים מכאב כרוני יום יום בכול מיני אזורים בגוף האדם...?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב כרוני בברך

    ד``ר זאב קריסטל
    08/10/2009

    אחוז ניכר מהאוכלוסיה סובלים ממידה זו או אחרת של כאב כרוני. לצערנו הנושא עדיין לא מקבל את תשומת הלב הראוייה לו ולכן הרבה אנשים ממשיכים לסבול ומחפשים פתרונות הזויים אצל כל מיני אופורטוניסטים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • fכאב ראש ועין
    דור
    07/10/2009

    אני בת 52 מזה 5 שנים שאני מתלוננת על כאב מאחורי העיניים. לאחרונה קיבלתי נימלול בחצי פלג ראש שמאלי שירד לכיוון יד שמאל ורגל שמאל , הרגשה כמו של יד נרדמת נימלול והתקשות.
    עברתי MRT מוח שבו הודגמו מוקדים פתלוגיים במעבר בין חומר לבן לאפור בסדרת מוקדים אלו אינם מקבלים האדרה לאחר הזרקת גדוליניום ואינם פריונטריקולרים.והשאר תקין.
    באקו נמצאה שיש לי מפרצת של 1 ס"מ ביןהמחיצה הבן עליתית ללא דליפה.
    וב MRT צווארי יש בליטות בגובה c5-c6 וב c6-c7 מרכזי ויותר שמאלי וכל בשאר תקין.
    כרגע יש לי עדין כאב ונימלול במחצית ראש שמאלי היורד לכיוון הצוואר ונימלול קל מאד באגודל ביד שמאל הנעלם וחוזר וכאב בעין שמאל. נרשם לי לקחת את תרופת הסימבלטה - 30 מ"ג בשבוע הראשון ומעבר לאחר מכן ל60 מ"ג.
    לאחר קריאה באינטרנט על התרופה אני פשוט פוחדת להתחיל לקחת אותה.
    אשמח על קבלת הסבר על התרופה הזאת לגבי כאב עיצבי ? האם יש מספיק ידע לגבי יעילותה ועל הנזק שלה? מה ניתן לעשות לשיפור ללא התרופה הזאת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    fכאב ראש ועין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ראש ועין

    ד``ר זאב קריסטל
    07/10/2009

    שלום דור
    מתפקידו של הרופא הרושם לך תרופה חדשה להסביר לך על התרופה, תופעות הלוואי וכו'. סימבלטה היא תרופה נוירולוגית המעלה את ריכוז הכימיכאלים במערכת העצבים המרכזית ועל ידי כך מונעת מעבר גרויי כאב ומעלה את הסף גם למצבים נוירולוגיים אחרים כמו מיגרנה, דיכאון ועוד.
    כמו לכל התרופות מסוג זה יש תופעות לוואי ידועות כמו ישנוניות, יובש בפה, עליה במשקל ועוד,
    שרובם חולפים עם הזמן.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי פנים ולסת
    דלית
    04/10/2009

    שלום רב, אני בת 39, סובלת מזה כחודש מכאבי פנים ולסת בצד ימין ולבלוטות נפוחות באותו צד. הכאבים עזים מאוד באיזורי הפנים והלסת ולעיתים הכאב מקרין לצוואר באותו צד. הכאבים מופיעים במהלך כל היום ללא כל הפסקות. משככי כאבים אינם עוזרים לי כלל. רופא א.א.ג ורופאת שיניים שללו. במרפאת פה ולסת - צילום פנורמי הראה על ניוון בפרק הלסת הימני, C.Tשל מפרק הלסת-תקין, כעת בדרך לבירור נויורולוגי. הייתי רוצה לדעת האם יש משהו שעליי לבדוק בתחום ומה אפשר לעשות על מנת להקל את הכאב העז, קיבלתי כבר אטופן, נקסין ואינדומיד במינונים גבוהים מאד וואליום בערב והכאב אינו פוסק. נקבע לי תור לנוירולוג לעוד שלושה שבועות. HELP

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי פנים ולסת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה אתם לא עונים ???

    דלית
    06/10/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי פנים ולסת

    ד``ר זאב קריסטל
    07/10/2009

    שלום דלית
    כאבי הפנים שאת מתארת יכולים לנבוע מעצה בפנים הפועל בצורה חולנית אם עקב גירויי כל שהוא או נזק שנגרם לו מסיבה זו או אחרת.
    בדיקה נוירולוגית אולי יכולה לאתר פגיעה עיצבית, רצויי לנסות טיפול בתרופות יעודיות למצב זה כמו טגרטול, ליריקה וכדומה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    אלונה
    28/09/2009

    אני רוצה לבצע ניתוח פלסטי שראיתי חברות עוברות ומתענות קשה בתקופת ההחלמה וזה ניתוח להגדלת חזה מתחת לשריר כלומר חותכים את שרירי בית החזה אבל אני רוצה לקבל בימי ההחלמה משכך כאבים כגון אוקסיקונטין והמנתח ממליץ על אופטלגין שלא עוזר מה עושים המקרה כזה? ומדוע המנתח לא מאשר משכך כאבים חזק ל3 ימים כאשר יקלו על המנותח להחלים ולא לעבור את ההחלמה בבכי ובמוגבלות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ד"ר ישר

    ד''ר תמר ישר
    28/09/2009

    אילונה
    אני מניחה שלמנתח יש ניסיון עם כאב לאח נתוח מסוג זה ולכן המלצתו הינה זו.
    אם אופטלגין לא יעזורבמידה מספקת יש רשימה שלימה של תרופותלפני האקסיקונטין וניתן
    לקבלן באמצעות רופא המשפחה!

    שנה טובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי בטן חזקים מאוד
    מרי
    25/09/2009

    מתאריך ה-21.9 החלו כאבים חזקים ואני הייתי בזמן מחזור אז חשבתי שזה כאבי מחזור אבל הם המשיכו כמה ימים גם לאחר סיום המחזור פניתי לרופאה שלי (יהיה לי 18 רק בנובמבר)
    והיא חשבה בהתחלה שזה וירוס עשיתי בדיקת שתן בדיקת דם והכל תקין היא שלחה אותי לגניקולוג
    ועשיתי אולטרסאונד והכל תקין הרופא בדק אותי אם יש דלקת ועדיין הכל תקין..
    אבל עדיין קיימים כאבים חזקים בלתי נסבלים שאני קמה בלילה בגלל הכאבים האלו ואני כבר מתחילה לצעוק מרוב כאב

    מימה זה נגרם? יש טיפול לכך? מה זה יכול להיות עם הכל תקין..?

    אשמח לתשובה בהקדם האפשרי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי בטן חזקים מאוד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ד"ר ישר

    ד''ר תמר ישר
    28/09/2009

    ממליצה להוועץ עם רופא גסטרו אנטרולוג- אולי מדובר בתסמונת המעי הרגיז או בעיה אחרת במערכת העיכול?!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליריקה
    אופיר
    24/09/2009

    שלום
    אימי קיבלה כדורי ליריקה בשל כאבים חזקים ומתמשכים בחלל הפה, לאחר שעברה לפני שנה וחצי הקרנות באיזור זה עקב גידול סרטני. היא מאד חוששת לקחת את הכדורים מאחר ובעלון מוזכרים תופעות לואי רבות כמו התנפחות וכו'. האם ש ממה לחשוש או שתופעות הלוואי נדירות מאד?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ליריקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ד"ר ישר

    ד''ר תמר ישר
    28/09/2009

    אופיר
    ליריקה זו תרופה מצוינת לטיפול בבעיות ממקור של נזק עיצבי - כאב נוירופטי.
    נכון שיכולות להיות תופעות לואי -לליריקה תופעות הלואי מועטות ואם אימך תיקח את התרופה במינונים עולים בהדרגה אני בטוחה שהיא תהנה ממנה !!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בבית החזה ובשד
    שירה
    24/09/2009

    שלום ,
    לפני כ- 5 חודשים בעקבות כאבים ברום הבטן ובצידי הבטן העליונה ימין ושמאל וכאבים בבית החזה ,בוצעו בדיקות דם שיצאו תקינות, ביצעתי אולטרסאונד בטן ונמצאו אבנים בכיס מרה , מאחר וכאבים של כיס מרה אינה מאופיינים ככאבים בבית החזה ובצד שמאל של הבטן ביצעו לי צילום חזנה שיצא תקין ,גסטרוסקופיה שיצאה תקינה ולאחר מכן הוחלט לעשות לי CT בטן ו- CT חזה כדי לשלול מקור אחר לכאב , ה- CT יצא תקין למעט האבנים בכיס מרה , ביצעתי גם ימפוי עצם שיצא תקין + אולטרסאונד שדיים + ממוגרפיה + אולטרסאונד בית שחי שיצאו תקינים ולכן הוחלט לבצע לי ניתוח והוציאו את כיס המרה לפני 3 וחצי חודשים , גם אחרי הניתוח ועד היום אני סובלת מכאבים מפוזרים בבית החזה ובשד המקרינים לי לגב לידיים ולבית השחי וישנם כאבים בצוואר גם כן, והכאב בבטן ימין עליונה ובבטן שמאל עליונה עד היום מופיעים מידי פעם ,לאף אחד לא מובן ממה אני סובלת ואותי יותר מתסכל שאני ממשיכה לסבול ולא מובן ממה ?
    מה עוד עליי לעשות ? איזה עוד בדיקות עליי לעבור ? ועל איזה כיוון עליי ללכת ? והאם עליי לבקש לבצע MRI חזה + MRI בית החזה ??
    אודה לעזרה !
    שירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים בבית החזה ובשד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ד"ר ישר

    ד''ר תמר ישר
    28/09/2009

    ממליצה CT או MRI ע"ש צאורי וע"ש גבי -טוראקאטלי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבקשה חייב תשובה דחופה וכנה
    ארז
    22/09/2009

    בבקשה שאלה ממש דחופה!!!
    כאשר יש קליטות מוגברות בכל הפרקים בגוף וכאב עצבי שורף דוקר חם ומציק, וקרסוליים מתנפחות.......האם כל הממצאים האלה מראים על CRPS RSD???
    ושאלה נוספת לאנשים שיש להם CRPS RSD TYPE 2 האם זה אומר שיש פגיעה במערכת העצבים? והאם רואים שיש ירידה בעצבים בביופסית עור?

    תודה
    ארז

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • CRPS

    ד``ר זאב קריסטל
    23/09/2009

    שלום ארז
    תסמונת כזו שתיארת המערבת את כל פרקי הגוף יכולה להיגרם על ידי מחלה סיסטמית. יש לחשוד במחלה אוטואימונית כמו זאבת וכדומה. מחלות אילו יכולות להופיע גם עם הפרעות בחלבוני הגוף ופגיעה בכלי הדם הקטנים וכתוצאה, פגיעה בעצבים ההיקפיים, המתבטאת בתסמינים הנוירולוגיים שתיארת - שריפה וכאב. עליך לבצע בירור מלא הכולל בדיקות דם מיוחדות לאיתור המחלה הבסיסית וטיפול בהתאם.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שריפה באזור הקרקפת
    אפרת
    18/09/2009

    שלום ד"ר
    מזה מס' חודשים אני סובלת מכאב באזור השמאלי של הצוואר התחושה היא כמו
    שהבלוטה נפוחה ומציקה וזה מלווה בכאב באזור הגב השמאלי.
    ניבדקתי אצל אף אוזן גרון וביצעתי סי.טי.צואר שנימצא תקין
    עשיתי בדיקות דם שגם הן תקינות
    טופלתי בנקסין וספרי ג'ל הכאב פחת אבל עדיין קימת תחושה מציקה
    ברצוני לציין שלפניי כ7 חודשיים אימי ניפטרה ומאז התחילו אצלי כל מיני מיחושים
    אני מוצאת את עמצי עוברת מרופא לרופא ועסוקה כל היום בכאב שלי
    לפני מס' ימים הגעתי למיון כי לא הרגשתי טוב שם בדק אותי ניורולוג
    שאמר שבסך הכל הבד' תקינה חוץ מצד שמ' שלי שבבדיקה ניראה היה שיש לי יותר
    רגישות והמליץ על MRI מוח
    משלשום התחלתי לקחת ציפרמיל חצי כדור (הכדור 20מג) מאז במהלך היום אני סובלת מתחושת
    שריפה באזור הקרקפת והעורף עם הידיים והרגשה של יובש בפה ועיקצוץ בשפתיים
    כולם כל הזמן אומרים לי שאין לי כלום -זאת חרדה ,אבל שזה תוקף אותי אני לא מתפקדת
    יש לי תחושה של עייפות נוראית וחוסר תיאבון , אבקש את היתרשמותך בתודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שריפה באזור הקרקפת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ד"ר ישר

    ד''ר תמר ישר
    19/09/2009

    אפרת
    תחושת העייפות יכולה להגרם בימים הראשונים של נטילת הציפרלקס-המשיכי עוד מס ימים ותראי שהגוף יתרגל לתרופה ואז היא תייטיב עמך.
    לגבי הכאב והשריפה בצאור - לדעתי יש להשיך ולבדוק -MRI מח הינו רעיון טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בקשת עזרה
    שלומית
    18/09/2009

    שלום לפורום
    אימי סובלת מזה שלושה חודשים מכאבי ראש \ לחץ על הראש המגיע מכיוון העורף
    עד למצח והעינים. הכאבים החלו לאחר התקף וורטיגו שטופל בעזרת פזיותרפיה . היא התחילה להרגיש סחרחורות וחוסר יציבות "פנימיים"(לא הסחרחורות וחסר היציבות של הוורטיגו)
    כאב הראש וכל התופעות הללו יכולים להופיע בלילה או מיד מרגע הקימה בבקר
    בנוסף אימי סובלת מאוסטאופרוזיס
    ניגשנו למיון איכילוב ושם עשו לה ct ללא חומר ניגוד ואמרו שהכל תקין בצילום עמוד שידרה צווארי שעשתה בקופח נאמר שהכל תקין
    שאלתי היא לאיזה כיון כדאי ללכת? מיותר לציין כמה היא סובלת ואין שום כיוון של פתרון...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בקשת עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ד"ר ישר

    ד''ר תמר ישר
    19/09/2009

    שלומית
    אני מציעה לעבור ברור מלא -עיניים ,אף אוזן גרון וכמובן נוירולוג
    כמובן יש להעזר במשכחי כאבים ללא קשר למקור הכאב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרדמה לתינוק
    מנח
    13/09/2009

    נודה מאוד על התייחסות הרופאים:
    אנו שוקלים לעשות הרדמה (מקומית) בעת טקס הברית אך יש לנו שתי שאלות:

    א) האם הזריקה עם המחט מכאיבה לילד? האם הכאב פחות יותר מהחיתוך של המילה עצמו?

    ב) במצב של הרדמה של האיזור, האם הדבר מאפשר למוהל לחתוך יותר ברוגע כך שהחיתוך נעשה באופן זהיר ומדוייק יותר? ז"א האם הרדמה יכולה לשפר את האיכות של החיתוך ולמנוע טעויות?

    תודה רבה

    מנחם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הרדמה לתינוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרדמה לתינוק

    ד``ר זאב קריסטל
    14/09/2009

    לקבלת תשובה יש לפנות לאתר בו יש יועץ הרדמה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לד"ר זאב
    אור
    13/09/2009

    שלום ד"ר.
    אני מנסה לשלוח לך הודעה למייל שנתת באתר ולא נשלח לי.
    האם הסיומת זה il?
    כי רשוםרק i.
    בכול אופן נסיתי את שתי האפשרויות ולא הצלחתי.
    בתודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לד"ר זאב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הודעה למייל

    ד``ר זאב קריסטל
    14/09/2009

    הסיומת היא כמובן il
    cvmkjv

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מייל

    ד``ר זאב קריסטל
    14/09/2009

    טעות, הסיומת היא il
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום