פורום כאב - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תרופה לטיפול בכאב סרטני
    יוסי
    19/04/2009

    שלום רב,
    אבא שלי סובל מכאב סרטני נוראי , אני יודע שנכנסו לסל הבריאות תרופות לטיפול בכאב סרטני , בייחוד לכאב כזה שמתפרץ כל כמה שעות , ראיתי בעיתון שזה משהו שניתן כמו סוכריה על מקל האם הוא צריך לראות מומחה לכאב כדי לקבל את התרופה הזו או שמספיק לבקש אותה מהאונקולוג שלו ?
    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תרופה לטיפול בכאב סרטני

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול בכאב סרטני

    ד``ר זאב קריסטל
    19/04/2009

    שלום יוסי
    לתרופה שאתה מתכוון קוראים ACTIQ והיא כאמור ניספגת דרך רירית הפה ופועלת לשיכוך כאב תוך מספר דקות אך למשך זמן קצר, לכן היא יעילה לטיפול בכאב מתפרץ. זה כאב חד בעיקר בזמן תנועה, לרוב עקב גרורות בעצמות. לכאב מתמשך יש את המדבקות DURAGESIC הנותנות מענה מתמשך למשך כשלושה ימים. את המרשמים ניתן לקבל בתחילה במסגרת מרפאת הכאב או המרפאה האונקולוגית כאשר בהמשך ניתן לקבלם על בסיס קבוע על ידי רופא המשפחה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי מחזור קשים
    חן
    19/04/2009

    שלום אני בת 18. יש לי כאבי מחזור קשים.
    אני בזמן מחזור ממש לא מתפקדת יש לי בחילות וכו'.
    אני לוקחת אדוויל ואמרו לי להפסיק לקחת את זה כי זה עושה בעיות בכבד.
    מה אתם מייעצים לי? אשמח לקבל תשובה לעומק. תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי מחזור קשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    ד``ר זאב קריסטל
    19/04/2009

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=81 id=link]גניקולוגיה - רפואת נשים[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אממ

    שיר
    27/05/2009

    גם אני הייתי ככה ממש סבלתי לפני ובזמן מחזור, אחרי בדיקות אצל רופא נשים הוא המליץ לי לקחת גלולות ואמר שזה יקל על התסמינים הללו. אחרי חודשיים בערך של לקיחת פמינט התחלתי להרגיש פחות בחילות ופחות תסמינים שונים
    תלכי לרופא נשים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מינון האוקסיקונטין...
    דניאל
    15/04/2009

    שלום !
    מזה כמה שנים ,אני מטופל באוקסיקונטין ,בגלל פריצות דיסק .עברתי ניתוח מוצלח בסוף 2005 ,אבל בינתיים ,נשארתי עם האופיאט ! עד שיהיה אפשרי לעבור גמילה מהירה תחת הרדמה כללית ,כמו אצל דר. ויסמן ב"ברזילאי" תמורת 25.000 שח!!.....אבל בבית חולים ציבורי ,ללא תשלום ,אני מבקש לדעת האם נכון להיום ,איני יכול לקבל יותר מ50 מ"ג ליום ? או שכן אפשרי לקבל מרשם עבור אוקסיקונטין גם למינון שבין 50-100 מ"ג ליום !?אני מציין -אינני מקרה אונקולוגי ,הבעיה שלי היא של כאב כרוני ,הצורך של הגוף מאוד לא יציב ! ולא פעם ,אני זקוק ליותר מ50 מ"ג ליום. אשמח מאוד אם אחד הרופאים יכול לתת לי תשובה ברורה בנושא תקנת משרד הבראות בנושא זה -תודה וחג שמח !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מינון האוקסיקונטין...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוקסיקונטין

    ד``ר זאב קריסטל
    19/04/2009

    שלום דניאל
    לתרופות נרקוטיות כמו אוקסיקונטין יש הגבלת מינון לפי תקנות משרד הבריאות, לכן אין אפשרות לקבלם במינון גבוה יותר, כטיפול בכאב כרוני. בקרים יוצאי דופן ניתן לקבל המלצה של מרפאת כאב אותה יש להגיש לרוקח המחוזי ואז באישורו ניתן לקבל את התרופה במינון גבוה יותר.
    בכל מקרה מומלץ על ביקור במרפאת הכאב לקבלת פתרונות טיפוליים אלטרנטיביים אפקטיביים יותר להורדת הצריכה בתרופות נרקוטיותץ
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ראש מסוג מיוחד
    חיים
    14/04/2009

    שלום רב,
    יש לי כאב ראש שאינו עונה על אף הגדרה "מיינסטרימית" ומלווה אותי כבר חודשיים. לפני כחודשיים התחילו לי כאבי גב עליון וצוואר. אתחיל בזה שלפני כחודשיים היה לי כאב חד באזור העין שגרם לי ממש לרצות לדחוס את העין פנימה. מאז מלווה אותי תחושה עמומה מעל אותה עין (עין ימין) שמשנה מעט את צורתה ולעתים מתרחבת לאזור המצח (תחושה עמומה של נימול קל). שמתי לב שהכאב מתחזק לאחר יום שבו אני מבלה בשמש. אציין כי יש לי מעין התקפי נוקשות של שרירי הגב והצוואר העליונים במהלך היום ללא כל הסבר סביר (כמה פעמים ביום). בעבר שמתי לב שיש גם קורלציה בין תפיסות הגב העליון ושרירי הצוואר לכאב בעיניים (אגב, גם הצד הימני בגב העליון הוא הכואב). עשיתי בדיקות סי.טי, נוירולוג, אף אוזן גרון, עיניים והכל תקין. לא נראה לי שמדובר במיגרנה או בכאב ראש מקבצי שכן הכאב הוא קבוע ומורגש מתחת לגבה בייחוד כשאני לוחץ עליה. אולי זה משהו של עצבוב שמשפיע לי גם על השרירים וגם על העיניים?. אציין כי לפני כחודשיים כאשר פקד אותי כאב העין החד שתיארתי אותו גם אותה עין היתה מעט אדומה. האם יש לך כיוון לפתרון התעלומה והמלצה למי לפנות (רצוי באזור ירושלים).
    בברכת חג שמח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב ראש מסוג מיוחד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ראש מיוחד

    ד''ר אברהם לזרי
    04/05/2009

    שלום רב
    אני סבור שעליך ךהתייעץ עם נוירולוג המתמחה בכאבי ראש ופנים. בדוק נא בקופת החולים אליה אתה שייך על יועץ כזה. אם לא תמצא- אני מציע שתפנה למרפאת כאבי ראש ופנים בבי"ח איכילוב בת"א (!).
    בריאות שלמה
    ד"ר לזרי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גב תחתון עם הקרנה לרגל ימין-דחוף!
    הני
    12/04/2009

    שלום רב,

    לאמי בת 76, עם יל"ד אבל, ספורטאית ונמרצת, החלו לפני כשלושה חודשים כאבים עזים בגב תחתון, עם הקרנה לרגל שמאל. מטופלת בפלשטבס 50 מ"ג (שגורם לה בחילות איומות) ונרות וולטרן 50 מ"ג ואופטלגין בנוזל.
    בבקור במרפאת כאב קיבלה זריקת אפידורל לגב שלא היטיבה כלל אלא\ להפך.
    יש לה תורים לאי אם גי ובנוסף מיפוי עצמות, כל יום שעובר הבוקר מתחיל מעט טוב ולקראת הערב
    העניין הופך לסיוט, הכאבים עזים ביותר היא הולכת עקום ואינה מסוגלת לשבת או לשכב, לכן היא מאד תשושה גם, הפחד שלי הוא שהיא הפסיקה כל פעילות ספורטיבית בגלל מצבה, היא נראית לי מדרדרת מיום ליום ואני מרגישה חסרת אונים,מה עושים להקל עליה ???
    אודה על התייחסותכם המהירה.
    הני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי גב

    ד``ר זאב קריסטל
    12/04/2009

    שלום הני
    לאמך תסמינים של גרויי שורש עיצבי בעמוד השידרה, לרוב בין החוליה המותנית הרביעית והחמישית.
    הטיפול האפקטיבי בשלב זה הוא סידרה של 3 הזרקות אפידוראליות של סטרואידים ואם זה לא מקל על המצב יש לבצע הזרקה ישירות למוצא השורש העצבי, תחת שיקוף רנטגן. כל זה מבוצע במסגרת מרפאות כאב מוסמכות.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייעצות דחופה!
    ארז
    11/04/2009

    שמי ארז, בן 26.
    לפני 4 חודשים אחרי חודש וחצי של ריצות בחדר הכושר היו לי כאבים בקרסוליים שהתחזקו עם הזמן ועלו לברכיים.
    בצילום CT היה כתוב שזה נראה כמו שברי מאמץ.
    במיפוי העצמות היה כתוב:

    ממצאים: קיימות קליטות מוגברות דיפוזית בקרסוליים דו"צ, בולטת במדיאל ולטרל-מלאולוס דו"צ, ובמדיאל קונדיל בטיביה דו"צ.
    סיכום: קליטות מוגברות כנ"ל ככל הנראה על רקע שינויים ניווניים או דלקתיים לקורולציה קלינית ורדיולוגית.

    שתי הקרסוליים שלי עם בצקות, מתנפחות בעמידה ממושכת ועם הזמן הופיע תחושה של חום שעולה מהקרסוליים כלפי מעלה.
    האורטופד אמר לי שאני יכול להמשיך להתאמן רק חצי גוף עליון בחדר הכושר. התאמנתי יומיים ואז התחילו לי הסימנים האלה גם במרפקים והתפשטו בכל הגוף העליון.

    כיום כל הגוף שלי חם, שורף, דוקר, כואב, ויש גירוי מחיכוך עם הבגד (למשל שיש לי גרב על הרגל או שאני לובש ג'ינס)
    הייתי אצל כל כך הרבה רופאים וכל כך הרבה בדיקות ולא יודעים מה זה!
    בבקשה תנסו לעזור לי!
    האם זה יכול להיות CPRS RSD??? או פיברומיאלגה??? או משהו במערכת העצבים??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התייעצות דחופה!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    ד``ר זאב קריסטל
    12/04/2009

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=84 id=link]אורתופדיה[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שם אומרים לי שזה ברפואת כאב!!!

    ארז
    12/04/2009

    כרגע זה ממש כאב כרוני 24 שעות ולא כאב בעצם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחצים ברגל שמאל כתוצאה מהתעמלות יתר
    מוני
    09/04/2009

    שלום רב ,

    אני בן 23 , מתאמן כמעט יום-יום , כלפני חודשיים הייתי במכון ועשיתי שעה וחצי ספינינג , יותר מאשר אני רגיל לעשות כ50 דק' .

    אחרי יום אני מרגיש לחצים ברגל שמאל , חשבתי שזה יעבור אחרי יומיים . אחרי שזה נמשך יותר משבועיים פניתי לרופא אורטופדי , ונתן לי ויטמין B12 . ביום שני 06.04.2009 , קמתי בבוקר וכמעט לא יכולתי ללכת על הרגל ,

    פניתי אתמול לרופא ונתן לי תרופה בשם Arcoxia - ארקוקסיה , ולטענתו יש לי בעיה בגב (למרות שאיני מרגיש כאבים בגב) ויש לטפל בו ולנוח למרות שכבר מחודשיים אני מנותק מספורט .

    הכאבים שאני מרגיש וכאילו נמתח לי שריר , אך כל הזמן מורגש כאב כזה .

    אני ממש מודאג מהתרופה הזאת , ורציתי לדעת אם להמשיך לקחת למרות שאני בריא ושלם ,

    אודה לכם אם תעזרו לי בנושא .

    חג שמח .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    ד``ר זאב קריסטל
    09/04/2009

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=84 id=link]אורתופדיה[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בכפות הרגליים ועוד
    אולגה
    05/04/2009

    שלום, אני בת 28, בריאה בדרך כלל, מזה כחצי שנה סובלת מכאבים עצביים חזקים מסוגים שונים (עיקצוצים, נימול, שריפות, דקירות) בעיקר בכפות הרגליים וקצת בידיים. יש לי גם כאבים לא חדשים בגב העליון וכאבים חדשים אך נסבלים בגב התחתון. לאחר טיפולים כירופקטיים הכאבים פחתו ועוצמתם פחתה אך עדיין מפריעים לי מאוד בעיקר לאור זה שאני מנסה להכנס להריון ולא אוכל לקחת כדורים. בהתחלה לקחתי מסוליד והוא עזר לי מאוד אך כשהייתי בהריון קצר ולא לקחתי אותו הכאבים חזרו ביתר שאת והיו בלתי נסבלים. כעת אני ללא כדורים אך עם כאבים די חזקים. אני יכולה לשכב רק על הגב ולשבת לאורך זמן רק עם גב ישר מאוד. כמו כן קשה לי לנסוע באוטובוסים בישיבה בגלל הטלטולים.
    בדיקת הסי טי שלי הראתה בלט קל באל 5 אך לטענת הרופא בלט בדרגה כזאת לא יכול לגרום לכאבים. בדיקת הולכה עיצבית תקינה. בבקשה עצתך לאיזה עוד רופא אוכל לפנות בשביל בירור נוסף. בתודה מראש, אולגה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים בכפות הרגליים ועוד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בכפות הרגליים

    ד``ר זאב קריסטל
    09/04/2009

    כאבים ממקור עיצבי היקפי יכולים להגרם עלידי מספר רב של גורמים ביניהם ניתן למנות הפרעות בתזונה עם חוסר בויטמינים, הפרעות בתיפקוד בלוטת התריס, סכרת (אפילו סכרת סמוייה), חשיפה לרעליפ שונים, שתיה מופרזת של אלכוהול, מחלות אוטואימוניות ועוד.
    יש לעשות בירור מקיף לגבי סיבת הפגיעה העיצבית ולטפל קודם כל בגורם. במקביל ממליץ על טיפול תרופת ב - LYRICA להרגעת הסימפטומים ושיפור באיכות החיים.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב בשלוחת עצב
    דנית
    05/04/2009

    אובחנתי עם כאב עצבי בשלוחת עצב הטריגימינל בלסת עליונה

    בעקבות 3 עקירות. כדורי אלטרול אינם מעלימים אותו..

    האם יש התערבות שיכולה לעזור לי? אני מאד סובלת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב בשלוחת עצב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב בשלוחת עצב

    ד``ר זאב קריסטל
    09/04/2009

    שלום דנית
    נאוראלגיה טריגמינאלית מגיבה באופן קלאסי לתרופה הנקראת TEGRETOL. כיום יש כבר תרופות מתקדמות יותר ממשפחה זאת, עם פחות תופעות לוואי בלתי רצויות, כמו LYRICA ו- GABAPENTIN. רצויי לגשת למרפאת הכאב הקרובה ליעוץ בנושא וקבלת המלצה לטיפול התרופתי המתאים.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ראש בצד ימין עם הקרנה לעין
    שירלי
    31/03/2009

    לראשונה בחיי, אחרי אימון ספורט ( ספינינג) חשתי כאב ראש עז עם הקרנה לעין, העין כולה אדומה.
    קרה לפני 12 שעות, עדיין אין הקלה.
    סובלת בעברי ממגרנות, היום פחות, מטפלת ברילרט. הפעם רילרט לא עזר. ( האם לקחת עוד כדור רילרט?)

    בנוסף לאחרונה סובלת מבעיות בשינה (הירדמות+ התעוררות בלילה), שמתי לב שאחר שתיית אלכוהול ( אפילו כוס אחת) השינה אינה טובה.

    בת 37,עושה בשגרה המון ספורט ( 3-5 שעות אימוני ארובי/ ספינינג בשבוע.)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ראש

    ד``ר זאב קריסטל
    09/04/2009

    שלום שירלי
    מה שאת מתארת מתאים מאוד להתקף של מיגרנה. זו מחלה שיכולה להתקדם עם הזמן ולכן לא להגיב לתרופות שקודם לכן עזרו מאוד. יש לנסות תחילה מנה נוספת של רילרט אם המנה הראשונה לא עזרה. אם אין תגובה גם למנה השנייה יש לנסות תרופות נוספות כמו שילוב של נוגדי דלקת + TRAMADOL וכן תרופות נוספות כמו TOPAMAX. מעקב מסודר ומרשמים נרצויי לקבל במרפאה נוירולוגית המתמחה בטיפול בכאבי ראש.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איזה כדור יותר חזק נגד כאבים?
    עינב אור
    25/03/2009

    שלום רב ד"ר
    שמי עינב אור ואני בת 33 אני סובלת מפריצת דיסק בגב ושנים אני לוקחת נקסין 500 מי"ג פעמיים ביום ועכשיו הרופא הציע לי לעבור לכדור ליריקה כי זה יותר חזק במינון 75 מיליגרם
    השאלה שלי מה יכול לעזור לי יותר נגד הכאב שלא מפסיק מהגב התחתון ומקרין כל הזמן לרגל ימין ומקשה עלי לעמוד ללכת ואפילו לשבת זמן רב
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי גב

    ד``ר זאב קריסטל
    26/03/2009

    שלום עינב
    שתי התרופות שהזכרת שונות אחת מהשניה בדרך פעולתן והן ניתנות למטרות שונות לחלוטין, לכן לא ניתן להשוות אותן מבחינת העוצמה לשיכוך כאב. נקסין היא תרופה אנטי דלקתית ולכן היא ניתנת במצבי דלקת. לא הוכחה יעילות של תרופה ממשפחה זאת במצבים של גרויי שורש עצב עם כאב המקרין לרגל כמו שתואר אצלך. עדיף לבצע סידרה של הזרקות אפידוראליות של סטרואידים שהם הרבה יותר אפקטיביים במצב זה. ליריקה היא תרופה נוירולוגית המרגיעה עצבים מגורים ולכן היא יעילה רק במקרים של בעייה עיצבית. המינון האפקטיבי הוא 150 מ"ג פעמיים ביום.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי חזה גב וקושי בנשימה
    לירון
    24/03/2009

    שלום לכולם לאמא שלי יש מזה ארבעה ימים כאבים בחזה בצד שמאל.הכאבים מלוויםם בקושי וכאבים בלקיחת נשימות עמוקות.וכאבים ביד שמאל ובגב.היא הייתה אצל רופא בבית חולים אמרו שה א.ק.ג הראה לא תקין אבל ששאין בעיה של הלב.היא עשתה בדיקות דם גם הן תקינות.היא השתחררה בעת הליכה של 150 מ היא התחילה להסתחרר הלחץ דם היה גבוה והדופק מהיר.חובש של מדא שבדק העלה אותה שוב לבית חולים ושוב לא ראו את הסיבה לבעיה כי הכל כמו שאמרתי למעלה.כרגע היא יושבת בבית שהמצב הוא אותו דבר.אני רוצה להאיר את העובדה שידוע שיש לה אבן בכליה השאלה אם יכול להיות מצב שזה נובע מהכליה.היא לא רוצה לעלות לבית חולים כי הכל עם אותן התשובות .מה נראה לכם לעשות אני פשוט לא יודע
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי חזה גב וקושי בנשימה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי חזה

    ד``ר זאב קריסטל
    26/03/2009

    שלום לירון
    הכאבים שתיארת יכולים להתאים לבעייה בעמוד שידרה גבי עליון כמו דלקת של פרקים בין-חוליתיים, שיכולה לתת את הסימפטומים האמורים. כאב המתגבר בזמן נשימה יכול להיות גם ממקור של הקרום שעוטף את הריאה, עקב דלקת של קרום זה. אם אמך סבלה ממחלת חום בלתי מזוהה לאחרונה לך על האבחנה השנייה. אם לא עמוד השדרה הוא המקור. מיפויי עצמות ו - CT של עמוד השדרה הגבי יכולים לאתר את מיקום הבעייה לצורך טיפול ממוקד.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי גב חולי כליות כרוני
    עמליה
    19/03/2009

    בעלי חולה כליות כרוני וסוכרתי עבר מספר צנטורים בעבר מזריק אינסולין לילה ויום סובל מכאבי גב כמעט שנה סוחב רגל הולך מכופף עושה פיזיוטרפיה כמעט ולא עוזר . איזה כדור לכאבים מותר לו לקחת במצבו אודה על תשובתך המהירה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי גב חולי כליות כרוני

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול נוגד כאב לחולה כליות

    ד''ר אברהם לזרי
    22/03/2009

    שלום רב
    הטיפול באנשים עם מחלת כליות, הסובל מכאבים- מורכב. רוב התרופות נוגדות הדלקת והכאבים, מתפנות דרך הכליות ועלולות להחמיר אי ספיקה שלהן. אני ממליץ שתפנו למרפאת כאב, על מנת שייבדקו מכלול ההפרעות של בעלך ויותאם לו טיפול. בין הטיפולים המומלצים- הזרקת חומר לאלחוש מקומי, טיפולים פיסיקאליים דוגמת: לייזר רך, גירוי חשמלי עדין (TENS), דיקור וכדומה.
    בריאות שלמה
    ד"ר לזרי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • crps כהשלכה לממצאים נוספים אחרים
    עמית
    18/03/2009

    לרופאים שלום רב , אני מבקש לדעת ברשותכם ,האם ידועה ברפואה זיקה בין כאב כרוני קשה בעמוד השידרה פריצת דיסק גב תחתון וניתוח ופריצה חוזרת , לבין אוסטופורוזיס (אצל גבר) . הכאבים העזים והטיפולים הינם מעל 7 שנים כבר, ומטופלים במרפאת כאב . השאלה נשאלת, היות ועקב בדיקות מסוימות ותלונות נישלחתי ע"י הרופאה האנדוק- רינולוגית לבדיקה לצפיפות העצם . נדמה לי שקראתי בעבר שישנו קשר כזה .האם חלמתי ? תודה מראש עמית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • CRPS?

    ד''ר אברהם לזרי
    22/03/2009

    שלום רב
    אינני בטוח שהתופעה שאתה מתאר קשורה לתסמונת CRPS. אני מניח שחוסר בתנועה בשל כאבים קשים וממושכים עלולה לתרופ לאוסטיאופורוזיס. עד כמה שידוע לי אין קשר ישיר בין כאב גב, לכשעצמו, ובין דלדול מסת העצם.
    רפואה שלמה
    ד"ר לזרי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלטרול וליריקה
    רונית
    15/03/2009

    אם עוברים מטיפול בכאב נוירופטי באלטרול לטיפול בליריקה איך עושים את זה? מפסיקים את האלטרות בהדרגה ובמקביל מתחילים עם ליריקה? אסור ביחד? אודה לתשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אלטרול וליריקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעבר תרופתי

    ד''ר אברהם לזרי
    15/03/2009

    שלום רב
    רצוי שמעבר בין טיפול אחד למשנהו יתבצע ע"י רופא/ה הבקיאים בכך, בין אם מדובר ברופא משפחה או מרפאת כאב. אני מציע לא!! לבצע זאת ללא פיקוח.
    בריאות שלמה
    ד"ר לזרי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום