מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- רביולישירי07/08/2015
האם במסעדה אני יכול להסמין מנת ריביולי שתכלול מנת דגנים וחלבונים לארוחת צהרים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רביולי - תגובה
צחי כנען09/08/2015רביולי עשוי מן הסתם מקמח חיטה ולכן נחשב דגן ואם ממולא בגבינה אזי גם חלבונים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוכל לילדיםשירי02/08/2015
נתקלתי בהרבה מסעדות שמנות הילדים שלהם כוללות שניצלונים וציפס וספגטי ללא רוטב מבושל. למה אי אפשר להציע לילדים מנות בריאות יותר? למשל פירה במקום ציפס. חזה עוף על האש ברוטב כלשהו? דרך אגב בהרבה מסעדות אין פירה בכלל גם למבוגרים ומציעים רק ציפס.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוכל לילדים - תגובה
צחי כנען02/08/2015דווקא התרשמותי שונה..בהרבה מסעדות בהחלט יש אופציות חלופיות ולא רק סלט כולל פירה או תפוא בתנור ....
עדיין אלו הם כוחות השוק, ככל שיהיה ביקוש גבוה יותר למנות בריאות גם לילדים כך יהיו יותר. ראי דוגמאת המנות ללא גלוטן (לצליאקים) שרק יכולנו לחלום עליהן לפני שנים אחדות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבאיזה אוכל בריא נתקלת?
שירי02/08/2015אני נוהגת לקנות לילדים אוכל מתפריט המבוגרים. כי למשל רק שם יש חזה עוף על האש. בכל תפריט ילדים מככבים השניצלונים והציפס. הייתי שמחה לדעת אילו מאכלים מציעים המסעדות ואת שם המסעדה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבאיזה אוכל בריא נתקלת? - תגובה
צחי כנען04/08/2015לא אוכל להתייחס למסעדה ספציפית, אלפי מסעדות ברחבי הארץ ובחלקם הגדול ניתן למצוא כפי שצייני גם לא מטוגנים אלא בשר על האש, קציצות, תפוא, פסטה, פירה, אורז...לא חסר :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהברור שיש את כל זה במסעדה
שירי05/08/2015אבל בתפריט ילדים ספציפי הם מציעים בעיקר את מה שציינתי. אולי לא ביקרתי במספיק מסעדות. אבל נזל שאפשר להסמין לילדים גם מנות מבוגרים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנכון שיש
גל05/08/2015נכון שיש משהו שמתרי אותך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיאטהblumoon01/08/2015
שאלה שמטרידה אותי,האם בגיל 64 ניתן לעשות דיאטה(להוריד 25 קילו) ולא להראות זקנה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בכל גיל אפשר לעשות דיאטה
שירי02/08/2015רק שמתבגרים זה יותר קשה. זה חרא להזדקן. אבל את יכולה לשלב ספורט. זה יעזור לך להראות צעירה. כמו כן תשתי הרבה מים. תחייכי אל העולם ותהיי עסוקה והרפתקנית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדיאטה - תגובה
צחי כנען02/08/2015בוודאי שכן, מן הסתם ספורט ותזונה מאוזנת וגם עזרה מהגנטיקה כמו תמיד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך זה שלתימנים יש מאכלים שמניםליאור31/07/2015
כמו גחנון ומלוואח והם רזים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איך זה שלתימנים יש מאכלים שמנים - תגובה
צחי כנען02/08/2015התימנים חיו בארץ מוצאם באופן אחר לגמרי מבחינת פעילות הגופנית היומית כמות האוכל וטיב האוכל (לא רק גחנון ומלאווח המפורסמים).
סטטיסטית הם אולי רזים יותר אך הם למשל העדה מספר אחת בישראל בשיעור תחלואת הסוכרת. הסיבה כנראה גנטית. לא הייתי מתחלף איתם :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם לזרוקשולה30/07/2015
קניתי בסופר דגי סלמון קפואים עד שהגעתי הביתה הם הפשירו. למרות זאת הקפאתי אותם שוב. האם להשתמש או לזרוק?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם לזרוק - תגובה
צחי כנען02/08/2015אם הפשירו מעט מאודועדיין קפואים אז קרוב לוודאי שאין בעיה, במידה וממש נשארו בחוץ -רחוק מטמפרטורת הקיפאון יש חשש לקילקול..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פתיתים למול פסטהליאור29/07/2015
למה פתיתים לא צריך להרתיח ופסטה כן? האם הם לא סוג של פסטה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פתיתים למול פסטה - תגובה
צחי כנען02/08/2015לא בטוח שזה הפורום הנכון לשאול שאלה בנושא אופן בישול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בצליםליאור26/07/2015
מה ההבדלים בין בצל לבן ירוק וסגול? האם הם בריאים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דילגת על השאלה שלי גם
ליאור05/08/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבצלים - תגובה
צחי כנען05/08/2015לכל צבע בטבע יש סיבה. צבעים ירוקים קשורים לפעולת הנשימה של הצמח וצבעים אחרים קשורים להגנה של הצמח ממזיקים ומהשמש הקופחת. אותן תכונות מבוססות על תרכובות הנוצרות בצמח ותורמות לתזונת האדם בעיקר ויטמינים מינרלים ונוגדי חימצון.
מכאן אין עדיפות צבע אחד על השני אלא לצריכת מגוון הצבעים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שתיה חמהשירי24/07/2015
האם יש הבדל מבחינה קלורית בין נס קפה לקפה הפוך ואספרסו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נראה לי שקפה הפוך מכיל יותר חלב
ליאור06/08/2015אז מן הסתם יותר קלוריות. ואספרסו זה כמו קפה. זה גם כמות קטנה. אבל זה טעים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשתיה חמה - תגובה
צחי כנען06/08/2015לאספרסו אין עלות קלוריות במידה ושותים ללא תוספת חלב.
נס קפה - כמות הקלוריות בהתאם לכמות החלב , 1 כוס חלב 3% =כ 120 קלוריות
קפה הפוך תלוי גודל הכוס כי רובו חלב. הפוך קטן - כ 120 קקל, גדול כ 200* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אין זמן לאכולליאור23/07/2015
לעיתים יוצא לי ימים שכמעט כל היום אני בקושי אוכלת או מפספסת ארוחת צהרים. איך ז יכול להשפיע על המשקל ומבחינה בריאותית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין זמן לאכול - תגובה
צחי כנען02/08/2015יש ניסיון לקשר בין זמן הארוחה ביום, טווח הזמן בין הארוחות למשקל הגוף.
עדיין עבודות המחקר ראשוניות והרוב נסמך על דעות ולא מדע ממשי.
לאחרונה, התפרסמו מחקרים בנושא זמן הארוחה אך בהקשר השונות בין האנשים - כלומר מה שטוב לאחד לא טוב לאחר וכו'. אנחנו בראשית המחקר בנושא תזונה מותאמת אישית...ונכונו לנו שנים מענינות בתחום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרוסתצהובה גבינהרוביק22/07/2015
שלום,
האם אכילת פרוסה אחת או שתיים של גבינה צהובה 5% שומן על בסיס יומיומי תורמת או מזיקה לבריאות, באופן כללי? אלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרוסתצהובה גבינה - תגובה
צחי כנען23/07/2015לא כל מזון שאוכלים יכול להיות תחת ההגדרה של טוב או רע, שחור או לבן
באופן כללי ממליץ לאכול גבנצ 28% בכמות קצת יותר קטנה מאשר את טעם ה-5%.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה היתרון
רוביק24/07/2015שלום,
לא הבינותי מה היתרון של גב"צ 28% (פרט לטעם, שאין לי בעיה אתו בגב"צ 5%).
כמו כן, לא הצלחתי להבין האם יתרונה עולה על חסרונה, או להיפך, או שאין זה משנה בכלל.
אודה על הבהרתך. בברכה, אלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה היתרון - תגובה
צחי כנען29/07/2015גבנצ 5% יש מן הסתם פחות שומן אך העדר השומן גורר את הטעם "המסטיקי" שלו. אם מבחינתך הטעמים שווים אזי מבחינתי איכות המוצר דומה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנזק לעורקים
רוביק30/07/2015האם אין נזק או סכנה בריאותית (בעיקר לעורקים) במזונות עתירי שומן (28%, כאשר 60% מהשומן הוא רווי, כמו בגבינה צהובה), לעומת מזונות דלי שומן (5%), כפי שמפורסם בספרות ומקובל בהנחיות תזונתיות רגילות - למשל בהמלצות FDA? אלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנזק לעורקים - תגובה
צחי כנען02/08/2015אין בצריכת שומן רווי בכמות מתונה!!! קשר לתחלואה במחלות לב ובטח ובטח ללא קשר לאחוז השומן הכללי במזוננו...
הFDA "מפגר" בהמלצותיו בנושא זה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכמות מתונה
רוביק05/08/2015שלום,
מאחר שהסוגיה רצינית (לפחות לעניות דעתי), אבקש הבהרה מהי כמות יומיומית מתונה, בהקשר האמור, של גבינה צהובה 28% (ו/או 5%) המועילה יותר משהיא מזיקה (בהנחה, כמובן, שתזונת האדם בכללה מאוזנת, בהתאם להנחיות התזונה המקובלות). אלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכמות מתונה - תגובה
צחי כנען06/08/2015אין נייר עמדה לפי מיטב ידיעתי בכל העולם המציין את הכמות "הנכונה" אלא הכלל הוא צריכה מתונה כחלק מתזונה כללית טובה ומאוזנת הכוללת גם מוצרי חלב וגם פירות וירקות וכו'
ובאשר לעמדתי - 1-2 פרוס גבנ"צ 28* הם בהחלט כמות הגיונית למבוגר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אורזליאור22/07/2015
האם אורז יותר בריא מפסטה????????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אורז - תגובה
צחי כנען22/07/2015לא, שניהם מקבוצת הדגנים ומכילים כמות סיבים, פחמימות וחלבונים די דומה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שניצל טבעולשירי22/07/2015
האם שניצל טבעול מקביל במרכיבים שלו לשניצל עוף? מי יותר בריא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דילגת על השאלה שלי
שירי05/08/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשניצל טבעול - תגובה
צחי כנען05/08/2015שניצל טבעול עשוי מן הסתם מתערובת דגנים ותוספות אחרות ולכן לא ניתן להשוואה מול שניצל עוף.
ההגדרה בריא ובמיוחד מי יותר בעייתית ...צמחונים יגידו בוודאי הצומח ואוכלי בשר יגידו כמובן את העוף.
כדיאטן וכצמחוני מעדיף את עולם הצומח אך בוודאות לא את תערובת השניצל המוכנה (טבעול,זוגלובק ואחרים) אלא בייצור עצמי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חילוף החומרים נפגע ואין דרך חזרה?חנוש18/07/2015
שלום רב,
אני בת 23, משקלי הוא 62.2 והגובה 152 וכל חיי נאבקתי במשקלי. שנה שעברה עשיתי דיאטה ואכלתי כ-600 קלוריות ביום ותוך חודש רזיתי כמעט 8 קילו. לאחר מכן עליתי מהר מאוד במשקל והגעתי למשקל של היום. לפני כשלושה שבועות התחלתי תזונה נכונה בשילוב ספורט ואני אוכלת כ-1200 קלוריות ביום. אני רק מעלה במשקל מאז שהתחלתי את הדיאטה ואני מיואשת...כנראה שחילוף החומרים שלי נפגע מאוד וזאת התוצאה. מה אני יכולה לעשות כדי לרזות עם תזונה של 1200 קלוריות ביום?
אני אובדת עצות..
אשמח מאוד אם תעזרו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חילוף החומרים נפגע ואין דרך חזרה? - תגובה
צחי כנען20/07/2015שלום רב, ממליץ לפנות לאחד המרכזים לבדיקת חילוף החומרים הבסיסי (כולל אצלי אבל יש אחרים) כדי לאשרר את הרגשתך בעינין הקלוריות ואחריו כמובן להתיעץ עם דיאטן המתמחה בתחום
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם זה נכון?גל17/07/2015
שמעל גיל 40 הרבה יותר קשה לרזות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם זה נכון? - תגובה
צחי כנען20/07/2015בוודאי, כל שנה יש עליה באחוז השומן וירידה בכמו תהשריר, עם שינוי בפרופיל ההורמנאלי ובמטבוליזם הכללי.
ככלל - X קלוריות בגיל 20 ישמרו על המשקל אבל אותן X יעלו אותך במשקל בגיל מאוחר יותר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פסטרמהליאור16/07/2015
האם זה מאכל בריא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פסטרמה - תגובה
צחי כנען20/07/2015לא ולא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה????????
ליאור22/07/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה???????? - תגובה
צחי כנען22/07/2015אין עתיר קלוריות וגם אינו מכיל הרבה שומן אבל....כמות המלח והפוספטים אדירה !
יש עוד מזון בקירור שתאריך התפוגה שלו חודשיים ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהואם אני קונה טרי ממעדניה
ליאור22/07/2015ןאוכלת את זה באותו יום זה עדיין לא בריא?מעניין תמיד במסגרות של הרזיה המליצו על זה. גם דיאטניות בקופח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהואם אני קונה טרי ממעדניה - תגובה
צחי כנען23/07/2015קרוב לוודאי שהקצב לא משתמש בחומרים שהזכרתי או לעשות בבית (המון מתכונים באינטרנט)
זה שחלקן ממליצות לא "מלבין" אותו :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)


