מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קפהאביבית10/02/2015
שלום
אני תוהה אם יש לכם מושג מדוע קפה מגורען גורם לעצירות?
(לעומת קפה נמס אבקה שאני יכולה לשתות הרבה כוסות
ואין לי שום בעיות עיכול)
כשאני אומרת שהמגורען גורם לעצירות,
אני מתכוונת שאפילו חצי כפית! ממנו תגרום לי לעצירות
לעומת 5 כפיות אבקה ביום שלא עושות בעיה בקיבה.
נ.ב. לא הצלחתי לאתר טכנולוג מזון לשאול.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קפה - תגובה
צחי כנען11/02/2015האם בדקת קפה מגורען מכמה "חברות"?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן. כל סוג כזה
אביבית12/02/2015הי צחי
תודה רבה על התייחסותך.
כל סוג קפה מגורען גורם לי לעצירות
(אני הפסקתי לשתות, אבל מאד מעניין
אותי מדוע זה קורה.
בחברה אומרים אבקה ומגורען הכל אותו דבר
ואין תוספות וכ'
מה אגיד לך? תמוה בעיניי.
מה גם שלא מוכנים לתת לי לדבר עם טכנולוג מזון
זה לא חשוד?
אציין שקפה בבית קפה למשל
לא בעייתי.(וזה קפה חזק לפחות 5 גרם).
דעתך?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן. כל סוג כזה - תגובה
צחי כנען12/02/2015מעניין אבל אין לי ממש רעיון מהי הסיבה חוץ מתוספות שאולי קיימים בכל זאת.
דרך אגב לא שמעתי מעולם על תופעה כזו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא הכל יודעים
אביבית12/02/2015ולדעתי לא הכל מספרים לנו בייחוד בתעשיה
(כמו למשל ששמים חנקן לתהליך הגיבוש, כך קראתי
לא אחת כותבים 100% מוצר אבל לא מציינים תוספות
כאלו ואחרות)
בכל אופן, הרבה תודה לך צחי על ההתייחסות שלך.
שבת שלום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עודף חומצה פוליתלינא08/02/2015
הי לקחתי לאחרונה תכשירי ברזל שמכילים חומצה פולית.... אחרי בדיקת דם שערכתי רמת החומצה הייתה מאד גבוה....והברזל 70....השאלה שלי איך ניתן להיפטר מהעודף והאם יש סכנות ברמה גבוה????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עודף חומצה פולית - תגובה
צחי כנען08/02/2015חומצה פולית הוא ויטמין היוצא באמצעות פינוי הכליה, קרוב לוודאי שבבדיקה הבאה תראי ירידה בריכוזו.
וברזל - רק בריכוזים מאוד מאוד גבוהים יש סכנה בנטילתו, 70 אינו כזה. יחד עם זאת יוועצי עם הרופא אם את מוטרדת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מוצרי גבינה ועצירותאביבית08/02/2015
שלום
ברצוני לשאול האם יש קשר בין אכילת מוצרי חלב לבין עצירות?
אם כן - האם ידוע מהו המרכיב בתוך המוצרים שגורם לעצירות?
אני אוכלת גבינות רזות כולל 5% .
מקפידה לאכול ירקות טריים ומבושלים, פירות, מים.
תוהה אם יש קשר.
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מוצרי גבינה ועצירות - תגובה
צחי כנען08/02/2015בדרך כלל אם יש אי סבילות לחלב היא תלווה ביציאות רכות, גזים ונפיחות בבטן והרבה פחות בתלונה על עצירות
אבל...אפשר לבדוק בדרך פשוטה- הימנעי כמה ימים מכל מוצרי החלב. במידה ויש שיפור זוהי הסיבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פופקורו עד כמה הוא בריאמתי02/02/2015
שלום.
האם ערך התזונה של פופקורן שעושים בבית בסיר עם מעט שמן הוא בריא מה רמת הסוכר שיש בו אם בכלל? אשמח לשמוע דעתכם על המוצר הנ"ל.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פופקורו עד כמה הוא בריא - תגובה
צחי כנען03/02/2015פופקורן עשוי הרי מגרגרי תירס ותירס הוא דגן המכיל פחמימות וקצת חלבונים, דומה במרכיביו לאורז ולפסטה.
סה"כ עם מעט שמן וצריכה מתונה המוצר טוב יותר "כנש" מאחרים תעשיתיים כמו חטיפי "האנרגיה"/עוגיות/וופלים וכו'
הבעיה שלעיתים קשה לעצור לאכול בכמות גדולה ובמיוחד כאשר מוסף לו מלח.
הפופקורן בקולנוע בעייתי מאוד בלשון המעטה - עתיר מלח ושמן במיוחד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קינמונים של תלמה כמות סוכר ?מתי01/02/2015
שלום.
אשמח לדעת כמה סוכר מסתתר בקינמונים של תלמה ?680)? גרם, 28 שקל) יש 438 קלוריות ל?100-? גרם. כמות הסוכר לא מחושבת על האריזה, אבל מכל 100 גרם מוצר יש 79 גרם פחמימות מה זה אומר מבחינת סוכרים והאם מומלץ לתת זאת על הבוקר לילד עם סוכר גבולי 92.
מתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קינמונים של תלמה כמות סוכר ? - תגובה
צחי כנען03/02/2015כל דגני הבוקר פרט לפייבר1 (שאני גם הפרזנטור שלו) מכילים כמות סוכרים לא מבוטלת. זהו ממתק וצריך להתייחס אליו ככזה.
אם החברה לא ציינה את כמות הסוכרים לעולם לא תדע כמה באמת מכיל ועוד יותר בעייתי סוכרים אחרים מהסוכר הלבן כמו דבש/ממתקים אלכוהוליים (סורביטול,מלטיטול וכו') לא יצוינו בתוך הסוכרים.
וראה תגובתי לגבי ילדך והסוכר שלו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פחמימהמתי31/01/2015
שלום.
כאשר כותבים על מוצר כמו לחמניה וכל דבר אחר 70 גר פחמימות מה זה אומר כמה סוכר באמת יש בזה ?
לא הצלחתי להבין את התוויות הסבר לפעמים רואים פחמייה 70 גר שורה למטה 4 גרם סוכרים ולפעמים לא רשום סוכרים אלא רק פחמימה השאלה כיצד נדע כמה סוכר פשוט מסתתר שם ? האם פחמימה שווה לסוכר פשוט ? כלומר 70 גר פחמימה שווה ל 70 גרם סוכר ? נראה לי שאני טועה.
אשמח להסבר.
מתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פחמימה - תגובה
צחי כנען03/02/2015אכן יש בילבול בציבור!
ע"פ החוק חובה לציין את אבות המזון : חלבונים פחמימות ושומנים.
כל הפחמימות מהמזון מתפרקות בגוף לסוכרים בסופו של דבר.
ע"ג האריזה - מצוינים הפחמימות ובהם נכללים הסוכרים. ברצון היצרן הוא יציין כמה מתוך הפחמימות יש סוכרים אבל... כל סוכרים אחרים שאינם סוכר לבן (בלשון המיקצועית -הסוכרוז) שוב לא יצוינו כסוכרים אלא בכלל הפחמימות.
שורה תחתונה - רק דיאטן בלש יצליח להעריך את כמות הסוכרים האמיתית במוצר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תזונה נכונה לילד בן 10מתי31/01/2015
שלום,
בני בן 10 משקל וגובה תקינים קצת רזה.
ב 3 חודשים אחרונים גילינו סוכר גבולי 92 והומוגלובין סוכרתי 5.6 גם גבול עליון.
רצינו לשמור על מזון בריא ולנסות להוריד את רמות הסוכר.
האם עלינו להגביל את הילד ? תפריט שלו הוא,
בוקר לפני בית ספר : שקדים 8 יחידות או חביתיות קטנות.
בשעה 10 כריך או טונה או חביתה בעבר נתנו נוטלה אך הורדנו זאת.
בצהריים מגיע הביתה לארוחה חמה כמו קציצות ביתיות , שניצל, אורז , פתיתים וכדומה.
בשעה 16 קצת תותים ובננה עם 3 בסקויטים פתי בר רוצה קצת מתוק.
בשעות הערב אוכל ארוחת ערב יכול להיות טוסט או חביתה או טונה או משהו חם תלוי מה אכל בצהריים.
לקראת השינה הוא מבקש משהו כמומקצת בייגלה או פופקורן .
האם התפריט תקין ? הורדנו את המתוקים. משתדלים לתת לו כריך עם לחמניה מחיטה מלאה, פתיתים 30 אחוז חיטה מלאה, אורז רגיל לא אוהב מלא.
האם אכן קינמון מוריד סוכר ? במידה וכן כיצד ניתן לשלבו באיזה סוג של אוכל.
האם יש קורנפלקס קינמון עם מעט סוכר שיכול לסייע ?
תודה על תשובתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תזונה נכונה לילד בן 10 - תגובה
צחי כנען03/02/2015ניקח צעד אחורה...האם ראיתם אנדוקרינולוג ילדים ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך תשובה
מתי05/02/2015שלום,
אכן נפגשנו לפני יום עם מומחה אמר שהכל תקין רמות הסוכר תקינות אין צורך במעקב כלשהו המליץ בלי קשר לשמור על מזון בריא דבר שכבר התחלנו לבצע.
מתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך תשובה - תגובה
צחי כנען05/02/2015מצוין. בריאות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחליפיםאביבית30/01/2015
שלום
ברצוני לשאול מה אני יכולה לאכול במקום:
ביצים ועגבניה עקב אלרגיה קשה.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחליפים - תגובה
דרורית סירקיס-גדרון30/01/2015בעיקרון במקום ביצים ניתן לאכול חלבון אחר ,דוגמאת מוצרי חלב , עוף דגים בשר קיטניות הכל תלוי התזונה הכוללת ורגישות למזונות אחרים אם קיימת . בדומה לכך ירקות ניתן לאכול מיגוון ירקות אחרים אם יש רגישות לירק מסוים .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ויטמן D וברזלמירית27/01/2015
הי
השנה היתה לי עליה במשקל (מאמינה גם מאוכל )
אבל בבדיקות נמצאו חוסר בויטמן d ופרטין ומוגלובין נמוך
מה המלצתך לקיחת ויטמן D מתי שיהיה ספיגה טובה
וכדורי ברזל להרסו לי את הקיבה ))):
האם יש קשר לחוסר ויטמין והעליה במשקל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ויטמן D וברזל - תגובה
צחי כנען27/01/2015ויטמין D מסיס היטב בשמן ולכן כדאי עם ארוחה הכוללת משהו שומני כמו שמן זית, טחינה, אבוקודו וכו'. אפשר לקחת כמות של כמה ימים בבת אחת.
ברזל אינו נספג היטב עם תוספים אחרים הכוללים מגזניום וסידן למשל אבל אפשר בארוחה ללא מוצרי חלב ורק מעט ירקות....צריך לבדוק בראש וראשונה למה יש אנמיה וחוסר ברזל- האם היית בבירור כלשהו ?
אין עבודה מדעית הקושרת ויטמיןD לירידה או עליה במשקל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוספי סידן ומגנזיוםדורית24/01/2015
מה מרווח הזמן הדרוש בנטילת תוספי סידן ומגנזיום כדי שלא תופרע ספיגתם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספי סידן ומגנזיום - תגובה
צחי כנען26/01/2015קרוב לוודאי ש1-2 שעות יספיקו.
יחד עם זאת קיימת שונות גבוהה מאוד בשיעור הספיגה כתלות בגנטיקה, אילו מאכלים נאכלים עימם וכו'* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כיצד להמתיקרוביק22/01/2015
שלום,
אם אני אוהב לשתות אספרסו עם חלב, או קפוצ'ינו, מומתק אך ללא סוכר, האם עדיף להמתיקו בסוכרזית, סוכרלוז, סטיביה, דבש או מזון מלכות? בברכה, ר.א.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כיצד להמתיק - תגובה
צחי כנען26/01/2015דבש בהחלט אופציה המועדפת למרות שגם סוכלרוז / סטיביה מבין הממתיקים המלאכותיים בטוחים לשימוש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתה או קפה
רוביק30/01/2015שלום,
איזה משקה בריא יותר כקינוח ארוחה עיקרית - תה או אספרסו (ממותקים בממתיק) ? בברכה, ר.א.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתה או קפה - תגובה
צחי כנען03/02/2015אין עדיפות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שומן בטניאביתר21/12/2014
שלום,
אלו מזונות או צמחימרפא או תבלינים כדאי שאצרוך בכדי להוריד את השומן הבטני?
(המטרה היא לצמצמם את הכרס)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שומן בטני - תגובה
צחי כנען28/12/2014נכון למידע הקיים היום, אין לצערי מזון או צמח המפחית שומן ביטני באופן מיוחד וספציפי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמציע לך לעשות תרגילים לחיזוק בטן
אבי הכימאי30/12/2014משכיבה לישיבה ב 45 מעלת, פעם בימיים כמה שאת מסוגל ברצף, מנוחה של דקה ושוב , כשלש חזרות.
אם תעשה רק דייטה יהיה לך בעיה של עור רפוי ותלוי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשומן בטני
שחר15/01/2015מומלצת פעילות אירובית בדופק מתון בשילוב של תזונה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלות חשובות לגבי אפייהחיים21/12/2014
חג שמח יש לי שתי שאלות בקטנה.
1)תפוחי אדמה שאפיתי בתנור ושכחתי לשטוף האם מותר לאכול מהם?
2)האם לשים 2 תבניות בתנור אחת מעל השניה עם רוח ביניהם האם זה.
מותר התבניות עשויות מאמייל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלות חשובות לגבי אפייה - תגובה
צחי כנען28/12/2014אם החשש שלך הוא מליכלוך/אדמה רוב התפו"א מגיעים היום נקיים יחסית ולכן אין בעיה. דווקא תפו"א בלג בעומר יש הטעם הטוב ביותר :)
ואין בעיה למיטב ידיעתי באפיה כפולה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תזונה שתשנה לכם את החייםינון קדוש18/12/2014
כל הקרדיט לקווין ליאקס
אהלן, קוראים לי קווין
יכול להיות שאני טועה. תהיו איתי עד הסוף, ואולי זאת תהיה ההתחלה שלכם למשהו גדול. מקסימום שרפתם דקה שגם ככה לא הייתה תורמת לכם כלום בגלישה באינטרנט.
אם אתם כאן, סימן שחשוב לכם להשקיע בעצמכם, להיות טובים יותר, ולעלות על המסלול הנכון.
לפני שנה, אבא שלי סיפר לי, שחבר שלנו אמר שהדרך שלנו לאכול, עולה לנו בגדול. פחמימות פוגעות בנו. בתור מישהו שכמו רובנו חונך על "פחמימות מלאות שלוש שעות לפני אימון, פחמימה פשוטה לפני האימון, ולהתרחק משומן", זה נשמע לי מגוחך. התקשרתי לבחור והוא סיפר לי על קהילה שהולכת וגודלת, שאוכלת הפוך על הפוך ממה שמספרים לנו. פחמימות זה רע. כולסטרול זה טוב.
אני אדלג על כל החלק של הפיזיולוגיה, הדברים שהוא סיפר לי, והרחבת האופקים מאז אותו היום. רק אספר לכם איך אני מרגיש היום.
בתור מישהו שאומנם הייתה לו מסת שריר, אבל עם שכבת כרס קטנה (שהאירובי והמאזן הקלורי שלו לא שינה דבר), הספקתי להוריד אותה בקלות.
אני מרגיש הרבה, הרבה יותר חי. יותר אנרגיה, יותר חיובי, הרבה יותר דרייב באימון. היכולת שלי להשאר עירני ולעשות יותר בזמן שאחרים עייפים עלתה בכמה רמות. הרעב שלי יציב לאורך היום ואני לא מרגיש צורך כל שעתיים לפתוח את המקרר.
המטרה שלי פה היא לא לשכנע אותכם. כחלק מההשקפה שלי בזמן האחרון של לתרום ולעזור, אפילו לאדם אחד - החלטתי לשתף.
אז החלטתי להכין סדרת סרטונים בה אסביר לאט לאט את מהות התזונה.
אני לא מומחה גדול לנושא. גם לא בא מטעם אף אחד, ולא מייצג שום אג'נדה.
רק בן אדם שהחליט להתנסות ועבר תוצאות מאוד חיובית.
מקווה שאפילו רק בן אדם אחד ימצא בטקסט הקטן הזה אבן דרך לשינוי קטן עם ערך גדול!
* חשוב לי להגיד שאני מכבד את האג'נדה של הצמחונים, ולא בא לפגוע באף אחד. לא מנסה לקדם אף אחד וזכותם לעשות את מה שהם מאמינים בו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אתקינס מיסד התאוריה הזאת מת שמן
אבי הכימאי30/12/2014מהתקף לב.
כל דייטה מוזרה ולא מאוזנת שגורמת לגוף בחוסר באבות מזון מסויימים, בטווח הקצר אולי מרזה במהירות אבל בסופו של דבר גורמת נזקים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מגנזיוםשחר13/12/2014
שלום צחי
אני מתאמן שנים בחדר כושר עצימות גבוה וגם מבצע ריצות ארוכות.
תמיד אחרי אימון כח או אחרי ריצה השרירים שלי תפוסים לפחות יומיים למרות שאני מקפיד על תזונה נכונה לפי סוגי האימון וגם על מתיחות ושחרור.
יכול להיות שצריכת מגנזיום תועיל לי? תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מגנזיום - תגובה
דרורית סירקיס-גדרון19/12/2014בהחלט צריכת מגנזיום יכולה לשפר את הנושא הייתי ממליצה על כדור אחד לפני השינה מגנוקס ספורט. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)


