מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כמה ויטמין B12 לצרוך בשבועמיכל29/06/2017
שלום
אני לוקחת 1 גלוקומין ביום כבר מעל שנה . בבדיקות לפני חצי שנה של ויטמין B12עמד על 311 ירידה מפעם קודמת לפני לקיחת הגלוקומין
במהלך חמישה חודשים צרכתי קופסא של 100 טבליות. מאחר והקופה מכבי לא מאפשרת לעשות בדיקה חוזרת רק בעוד שנה ומאחר ואני יודעת שהגלוקומין מונע ספיגה של הויטמין מהמזון. אני רוצה להמשיך לקחת את הויטמין.
כמה פעמים בשבוע אתה ממליץ לי לקחת?
לציין שאני אוכלת גבינות כל יום. סלמון 3 פעמים בשבוע וביצה כל יום.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר B12
צחי כנען02/07/2017האם פרט לדגים וביצה מדי יום את אוכלת בשר בקר? עוף ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה B12
מיכל03/07/2017אני לא אוכלת אף פעם בשר בקר חזה עוף פעם בשבוע
מה המלצתך לגבי תדירות הצריכה של הויטמין?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהB12
צחי כנען06/07/2017לטעמי מספיק 3-4 בשבוע , 1000 מק"ג בכל פעם או שבועי כ 3000-4000 מקג
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- b12 - צריכתו לאחר הפסקת בקר ועוףלזר20/06/2017
אני בן 66 בריא ולא צורך תרופות. רצוני להפסיק לגמרי עוף ובקר אך להמשיך 3 ביצים בשבוע ומוצרי חלב כ100גר ביום. איזה מינון b12 ליטול ביום?
אוכל הרבה ירק כולל עלים ירוקים ופרי , לכן נראה לי שלגבי ברזל לא תהיה בעיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר B12
צחי כנען27/06/2017ייתכן שלא תצטרך כלל לתסף בויטמיןB12.
במידה ונמנע ממוצרים מן החי כולל דגים אפשר גם ביצה מדי יום (במיוחד הצהוב).
וצריך לבדוק את רמת הויטמין הנוכחית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נטילת דואודארט ועליה במשקלגרשון19/06/2017
האם נטילת התרופה דואודארט יכולה לגרום להשמנה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא ידוע לי על קשר
צחי כנען28/06/2017* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חלבון שאלה של ספיגהמוריה10/06/2017
כמה זמן לוקח לביס הראשון של חלבון להתחיל להיספג בתאי הגוף?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קצב ספיגת החלבונים
צחי כנען06/07/2017כדי לחדד את התשובה ...לאיזה צורך את שואלת ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חלוקת ארוחות ואבות המזוןשלומי כהן28/05/2017
היי צחי.צהריים טובים.
היי צחי שלום.מה שלומך??
רציתי להגיד ולשאול משהו בקשר לאבות המזון..וחלוקת הארוחות לאורך כל היום..
אנחנו כבר דיברנו על זה וענית לי וכל זה וזה היה מזמן..
פשוט יש לי משהו קטן לשאול....נגיד אם יש לי תפריט של 5-6 ארוחות ביום....
אומנם כל יום אני אוכל 5 ארוחות ביום..אבל לפעמים אני רואה שאני הולך לישון מאוחר באיזה 12-1 בלילה....
ואז אני רואה שרק ארוחת ערב שאכלתי בשמונה ורבע-ועשרים בערב עד אחד בלילה..עבר מלא זמן...
אז אני שואל אם אני יכול לאכול אפילו ביום 6 ארוחות??(כלומר פחמימות 50%-60%)
כלומר לאכול כרגיל ולהוסיף עוד ארוחת קלה וקטנה בלילה כמו פרי,אגוזים ושקדים(3 ארוחות ביניים)?
בכל מקרה אפשר לאכול 6 ארוחות ביום?
מחכה לתשובה ושיהיה המשך יום טוב ובהזדמנות זאת חג שבועות שמח...
שלומי כהן.
נ.ב-אני אוכל כל יום 5 ארוחות כי לי זה עושה טוב סתם לא קשור...
ואני שאלתי את זה כי יש לי תפריט מדיאטנית של 5-6 ארוחות ביום..אז בגלל זה שאלתי את זה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חלוקת ארוחות במשך היום
צחי כנען28/05/2017התשובה ברורה בוודאי להוסיף ארוחה נוספת ואפילו בלילה במיוחד אם ער יותר שעות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום צחי כצבצ ליכי הורמוני השובע כמו CCKהדר19/05/2017
ו GLP1 מופעלים תוך דקות ספורות מזמן שאוכלים את הביס הראשון,
אז מדוע אם אני מסיימת לאכול ארוחה בתחושה כבדה ,אחרי כמה דקות אני ארגיש אפילו יותר תחושה של כבדות בבטן?
כאילו השובע מתגבר בלי שאני מוסיפה אוכל..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מהירות תחושת השובע
צחי כנען28/05/2017מנגנון השבוע שלנו מורכב מהורמונים רבים, מעבירנים עיצביים ואפילו רצטורים (חיישני) שובע על דופן הקיבה.
GLP איינו היחיד למעשה מכאן הוא רק חלק מהמנגנון השלם
ההמלצה הישנה לאכול לאט ולהמתין לשובע בסבלנות היא-היא התשובה לשובע נעים ולא מדי :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אילו אמצעים תזונתיים אפשר לנקוט כאשר רמת הפריטין נמוכהעמוס11/05/2017
כמות הפריטין אצלי בדם נמוכה מהנורמה, 14.6. קבלתי הנחייה מהמטולוג לטפל בתכשירי ברזל פומי. לא ידעתי על מה מדובר ולכן לא שאלתי את ההמטולוג. אני קורא מידע ורואה תופעות לוואי לא נחמדות. מכיוון שאני נוטל כמות די גדולה של תרופות שונות (לחץ דם, הפרעות קצב, פרוסטטה, אסטמה, אזופגיטיס ועוד) אני מבקש עיצה לתחליפים תזונתיים במקום תכשירי ברזל.
בתודה ובברכה, עמוס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקורות לברזל
צחי כנען11/05/2017מהחי - עופות, דגים ובקר
מהצומח - קטניות , דגנים מלאים, ברוקולי, אגוזים, טחינה מלאה אפילו תאנים.
שים לב שהספיגה מהצומח נמוכה מזו שמהחי ואך גבוה יחסית כאשר במקביל צורכים ויטמיןC (דרך פירות הדר, פלפלים, מיץ לימון).
לעיתים הרמות הברזל נמוכות מאוד ולכן הכמות מהמזון לא תספיק ובכל זאת לא תהיה ברירה אלא לתסף בתכשירי ברזל (פומי = דרך הפה)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיאטה והשמנה למרות מאמץשלומית04/05/2017
בת 34 נמצאת בדיאטות ובשמירה מגיל 13.
לאחרונה כל מאמץ שלי לרדת במשקל נכשל ואני רק משמינה (1.63 שוקלת 83)
אוכלת ארוחות מסודרות, עושה אירובי פעם בשבוע, שתיה לא ממותקת (חוץ מסופ"ש ואז זה גם כולל בין 2-3 כוסות שוופס)
בשרי אני כמעט ולא אוכלת ובמקום צורכת קטניות, שקדים ואגוזים.
סך הקלוריות היומיות שלי מסתכם ב 1500 פלוס מינוס.
מה יכולה להיות הבעיה?
הבדיקות דם האחרונות שלי היו מצויינות, סוכר, כולסטרול, שומנים, בלוטת תריס וכו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שומרת ולא מרזה
צחי כנען11/05/20172 אופציות:
1. לא מעריכה נכון את מס הקלוריות במזון
2. מטבוליזם נמוך (ניתן למדידה בקליניקה)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם רמות לפטין יורדות בין ארוחותאור30/04/2017
בין האורחות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רמות לפטין לאחר הארוחה
צחי כנען11/05/2017שאלה יפה...למה חשוב לך ?
בכל אופן - ריכוז ההורמון עולה בשעה הראשונה ומתחיל לרדת אח"כ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכלומר אני כן יכול להחשיב
אור19/05/2017את ההורמון כחלק מוויסות כמות וזמני האורוחות גם?
כלומר-אם אכלתי בארוחה מסויימת יותר מדי,לפטין יאט את קצב התרוקנות הקיבה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלות על הורמוני שובעהדר27/04/2017
הורמוני השובע CCK וGLP מופרשים מהתרסריון נכון?
לגוף לוקח כמה שעות עד שהאוכל עובר מהקיבה לתרסריון נכון?
אז למה קראתי שהורמונים אילו הם הורמוני שובע בזמן הארוחה עצמה אם לוקח זמן עד שאוכל מגיע לתרסריון וגורם להורמוני שובע ילו להיות מופרשים לזרם הדם?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הורמוני הרעב
צחי כנען27/04/2017המזון מגיע לתרסריון מהר הרבה יותר מכפי שציינת, לעיתים דקות ספורות למשל סוכרים ולעיתים יותר לאט.
טיימינג הפרשת ההורמנים בהתאם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה ועוד קצת
שאלה27/04/2017אז כמה זמן היית אומר שלוקח לארוחה המכילה חלבון פחמימה ושומן להגיע לתרסריון? ושאלה נוספת שעלתה לי-הורמון הגרלין משפיע על כמות האוכל שאוכלים בכל ארוחה? כלומר אין צורך לחשוב שבכל ארוחה צריך למלא הקיבה כדי שחיישניה ירגישו מתיחה ומכאן יבשרו למוח על שובע? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תסמינים של הפסקת שתיית קולהאדם26/04/2017
שלום.אני בן 35 שותה כמה שנים טובות כל יום קולה בין חצי ליטר לליטר ליום. גם תורם לי לרגיעה זמנית,שיפור האנרגיה ומצב הרוח.
מצד שני,לאור השמנה,בעיות טריגליצרידים ושיניים החלטתי להפסיק. הורדתי בהדרגה כל שבוע 100 מ"ל עד להפסקה מלאה.
חלפו כשבועיים מאז הפסקה מלאה של המשקה ואני מרגיש תחושת דיכדוך,ירידה במצב רוח עד כדי דיכאוניות מסוימת.
אני מקשר תחושות אלו להפסקת שתיית המשקה.
האם אלו תופעות מוכרות כאשר "נגמלים" מקולה שהרכבה העיקרי הוא סוכר בכמות גבוהה מאוד וקפאין? כמה זמן צפויה תופעה זו להמשך? מספר שבועות? האם מומלץ לחזור לשתות קולה כדי להפסיק את הסבל הקשה ולחשוב על דרכים אחרות להפחית במשקל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קולה והתמכרות
צחי כנען27/04/2017אכן לצריכת קופאין וסוכרים קבועה יש מאפיינים של התמכרות.
מניעתם או הפחתתם יכולים אצל חלק מהאנשים להופיע ממש כמו הפסקת התמכרות של אלכוהול , סיגריות וכו'
קרוב לוודאי שתסמינים אלו יחלפו :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סוכר החלב וחלבוני החלבשלומי כהן25/04/2017
בוקר אוררר,בוקר טוב לכם לפורום תזונה קלינית.
שלום לכם...מה שלומכם???
רציתי לשאול ומקווה שזה בסדר.....רציתי לשאול אך ורק לידע כללי....לכלליות..
שני שאלות:
1) סוכר החלב הלקטוז נגיד בארוחה שמכילה סידן..ובכלל בכללי..הלקטוז מתפרק טוב בגוף האדם האנושי???הוא עובר תהליכי עיכול מלאים??
2) חלבוני החלב הקזאין והwhay שמשתמשים בהם לצורך בניית שרירים לאחר פעילות גופנית ושמירה על מסת העצם ובריאותה..ואני שואל את זה בכללי ללא שום סיבה או משהו רפואי אני מקווה שזה בסדר..
בחלבוני החלב יש את כל חומוצות האמינו הדרושים לבניית שריר לאחר פעילות גופנית..הגוף יודע לסנתז את זה בשריר..אם הבנתם למה התכוונתי...
שוב..זה שני שאלות שסתם רציתי לדעת עליהם את התשובה לידע כללי..אני אוכל בתזונה שלי הכל....פירות,ירקות,חלב ומוצריו,דגנים מלאים,שומנים..הכל..
והרבה פעמים לאחר פעילות גופנית אני אוכל מוצרי חלב....
וסתם רציתי לדעת את התשובה מבחינה גופנית..באופן כללי.
מחכה לתשובה ושיהיה לכם אחלה של יום וכיפי....
שלומי כהן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מרכיבי החלב
צחי כנען27/04/2017גם חלבוני החלב -מי הגבינה+ הקזאין וגם פחמימת החלב - לקטוז מתפרקים במערכת העיכול ללא כל הפרעה אצל רוב בני באדם
ואין חשש כלל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם אני יכול לקחת תוסףמרי20/04/2017
קלציום על דעת עצמי? קראתי שרובנו יש להם מחסור בזה,אין בזה סיכון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוסף סידן
צחי כנען22/04/2017אין כל ראיה שצריכת סידן ללא אינדיקציה רפואית תועיל לבריאותינו
לא פשוט להעריך חסר סידן מכיוון שבבדיקות הדם אין קשר בין חסר או עודף שלו וחסר ברקמות הגוףלמשל בעצם.
בקיצור- לא ממליץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוסף סידן תגובה
שלומי כהן22/04/2017שבוע טוב לכולם ולזה ששאל פה על תוסף סידן.
אהה רק רציתי להגיד ולהוסיף ומקווה שזה בסדר ושלא תכעסו עליי...
אני יודע שספיגת סידן בגוף טובה יותר מתוסף סידן.....
זה מה שרק רציתי להוסיף ולהגיד.
שלומי כהן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תפריט דיאטה להורדת משקלי20/04/2017
שלום אני בת 45 + כרגע המשקל שלי לא תקין - התחלתי דיאטה שמכילה כל היום
ירקות ללא הגבלה
לחמניה קטנה רכה רגילה
קוט'ג 5
מעדן דיאט
ביצה קשה
דג אמנון
2 כוסות נס קפה
וכן קפה הפוך בארומה לנפש
אשמח לקבל התייחסות סוף שבוע נפלא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיאטה
צחי כנען22/04/2017תפריט להרזיה הוא דבר אישי וצריך להנות על פי פרמטרים רפואיים, מטבולייים, גופניים התנהגותיים וכו'
כך שכל התייחסות שלי לתפריט שרשמת איננה רצינית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סקיני פסטה וחסימת מעייםמנחם15/04/2017
מה האמת באמירה שסקיני פסטה המופק משורש הקונג'ק, עלול לגרום לחסימת מעיים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סקיני פסטה וחסימת מעיים, תשובה רישמית מבית העסק
סקיני פסטה16/04/2017"סקיני פסטה" אכן מורכב מסיבים תזונתיים,אך הוא מגיע כבר מבושל וספח את כל המים האפשריים בתהליך הייצור, יתירה מכך הוא מגיע לצרכן ארוז בתוך שקית כשהוא מושרה כבר במים. משמעות הדבר היא, כי הסיבים שבו מהווים פחות מ-2.5% וכמעט סיימו את פעולותיהם, פעילים רק חלקית ולכן אינם יכולים לגרום לחסימת מעיים. נציין בנוסף כי אנו ממליצים לאכול שקית אחת בארוחה במסגרת תפריט יומי מאוזן ובנוסף מומלץ לשתות כוס מים לאחר הארוחה.ד שתי מנות ביום. "סקיני פסטה" הינו מוצר המבוסס על הלהיט הדיאטטי העולמי: אטריות שיראטקי המבושלות המשווקות מזה עשר שנים בעשרות מיליוני שקיות בארה"ב אירופה והמזרח.
עמלנו במשך שנה עם עשרות ניסויים ומבחני טעימות ונסיעות הלוך ושוב למזרח הרחוק בכדיי לקחת את המוצר הגאוני הזה להוציא ממנו את ריח הדגים, להקטין את כמות סיבי הקונג'אק מ-5% ל-2.5%, לשפר את מרקמו ולהביא אותו לישראל, והצלחנו לבסוף להוציא לשוק הישראלי את הפתרון המהפכני הזה ללא ריח ובמרקם דומה לפסטה, ללא סוכר, ללא גלוטן, ללא שומן, ללא מלח ועם 9 קלוריות ל-100 גרם. זוהי יזמות ועשייה שנותנת פתרון אמתי מדהים לסוכרתיים, חולי לב, חולי צליאק, לצמחוניים, טבעוניים, לספורטאים שמחפשי להוריד אחוזי שומן, לחולי כליות וכבד, למפרידים חלבון מפחמימה, לסופרי נקודות, קלוריות, לנגמלים מסוכר וגלוטן,
המוצר נושא את התקן האירופאי BRC , התקן האמריקאי FDA, תקן בקרת תהליכי ייצור ISO-22000 , ולבסוף קיבל תעודת הכשר חתם סופר ונבדק ואושר כמובן על ידיי משרד הבריאות.
בשל היותו בהגדרת משרד הבריאות מוצר ללא גלוטן "לאוכלוסיה רגישה" הוא אף עובר בקרה ובדיקות מחמירות בכל משלוח.
יש לעשות הבחנה ברורה בין צריכת הקונג'אק כחומר בסיסי באבקה ואו בקפסולות שבהן הריכוזים הם גבוהים לבין צריכתו בצורתו של סקיני פסטה בו הוא לא מהווה יותר מ-6 גרם לשקית שלמה. נציין שאיטריות הקונג'אק נמכרות בעשור האחרון בהיקף של עשרות מליוני שקיות בשנה, רק בישראל בלבד מכרנו עד כה למעלה מ2 מליון שקיות, ובעולם כולו לא שמענו על שום מקרה שבו מישהו יתלונן חלילה על איזו שהיא תופעת לוואי הנובעת מהצריכה מעבר לתחושת המלאות והשובע שזהו אחד מיתרונותיו של המוצר .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)


