פורום זאבת, לופוס - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לופוס, APLA וטחורים
    לילי
    15/05/2011

    האם יש קשר בין לופוס, APLA וטחורים?
    אציין כי הטחורים מגיעים עקב שלשולים רבים ותכופים. האם יש קשר גם לזה ולמחלות הנ"ל.

    שאלה נוספת - אני נוטלת קומדין במינון של 70 מ"ג לשבוע - האם יש קשר בין הקומדין לטחורים?


    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לופוס, APLA וטחורים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילי שלום

    ד''ר ג'יזל גודארד
    15/05/2011

    אין קשר בין טחורים ומחלת זאבת/לופוס או תסמונת נוגדי פוספוליפידים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פענוח בדיקות
    דפנה
    13/05/2011

    שלום,
    אשמח לעזרה בהבנה של איפה אני נמצאת עד שהראומטולוג המטפל יהיה זמין (השביתה...)

    אני אחרי הריון שני, ובגלל כאבי פרקים מפושטים, פניתי לראומטולוג כדי לבדוק מה המצב, אם אין חו"ח התפרצות.
    בבדיקות האחרונות DNA ds Ab חיובי בטיטר 1:20, שמעולם לא היה עד כה חיובי.
    בעבר ועדיין - ANA חיובי, ANTI TPO חיובי, ENA חיובי, ANTI JO-1 חיובי, ו LAC גבולי
    (בנוסף - פקטור2 ו- MTHFR הטרוזיגוטית, ועברתי PE תחת קלקסן בהריון, בלי קשר למצב האימונולוגי)


    מה שמדאיג אותי הוא ה DNA ds Ab חיובי, אשמח להסבר
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פענוח בדיקות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דפנה שלום

    ד''ר ג'יזל גודארד
    15/05/2011

    במידה ואובחנת בעבר כסובלת מזאבת/לופוס- יתכן ומדובר בהתלקחות.
    לאחר הריון- מצפים יותר להתפתחות או התלקחות בזאבת/לופוס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות מוזרות
    רונן
    11/05/2011

    ראשית אודה לכם מאוד על תשובתיכם אליי, אני פשוט די במשבר שכן אני סובל מזה כשנתיים מתפקוד פיזיולוגי מאוד ירוד ועדיין אין לי מזור בהמשך לבדיקות שערכתי קיבלתי ANAN IFA שלילי בבדיקה שבודקת את כל הנוגדנים הANA חיובי והRNP A RNP -7.8חיוביים וכן RF 26 יש לציין כי בבדיקה שבודקת את כל הנוגדנים קיבלתי תשובה חיובית פעמיים ואותם הערכים . רק הANA IFA שלילי מכאן שאחת הבדיקות לא אמינה ובכן מה הסבירות שאחת אמינה מהשנייה ובכן אני ממש במצב של חוסר אונים והאמת גם כך הרופאים שלא רואים קשר בין הקליניקה שלי(סחרחורות , סינקופה, קשיי נשימה לעיתים, כאבי שרירים ומפרקים וכד'- קיבלתי אבחנה של פיברומילאגיה). יש לציין שבדיקות משלימות יצא כי C3 ןC4 תקינים וכן נוגדנים אחרים של קרדיוליפ ואי גי אם ועוד .....
    האם יש סיכוי לריפוי . התפקוד שלי ירוד פוגע בסביבתי (ילדים אישה וכד')אנא אם יש עיצה או כיוון מחשבה שאני צריך להוסיף ולבדוק סליחה על הטרחה ותודה על השירות רונן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות מוזרות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רונן שלום

    ד''ר ג'יזל גודארד
    15/05/2011

    ANA IFA זו בדיקה ספציפית למחלה אוטואימונית כמו זאבת/לופוס.
    כש-ANA IFA שלילי- הסיכוי לזאבת/לופוס אפסי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מרגישה לא טוב
    יעלה
    10/05/2011

    לופוס ברקע של 11 שנה-לא כל כך יודעת מה לעשות. אני מטופלת כבר 4 חודשים בערך במטטרוקסט ( IM( כרגע במינון של 20 מ"ג בפלקווניל ופרדניזון. המתתרוקסט שיפר מאוד את כאבי הפרקים אך בימים האחרונים הכאבים חזרו ללא כל אודם ונפיחות ואפילו הופיעו בלילה מאוחר. בנוסף אני כל כך עייפה כל הזמן כל הזמן רוצה לישון ואכן ישנה המון!!!!!! וגם כשאני מתעוררת עדיין מאוד עייפה. הבדיקות שעשיתי לפני שבוע וחצי לא הראו משהו מיוחד- שקיעת דם תקינה, סי ר פי ממש טיפה מעל הנורמה, C3 85, המוגלובין 11.5 וכל השאר תקין . אני נורא מפחדת שמא ה MTX הפסיק להשפיע. האם לחכות שהתקופה תעבור? האם ללכת להיבדק? מרגישה חולה רוב הזמן וחלשה כמו סמרטוט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מרגישה לא טוב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מרגישה לא טוב - תגובה

    ד''ר יאיר מולד
    10/05/2011

    עייפות וכאב כללי יכולים להיגרם מסיבות שאינן קשורות באופן ישיר ללופוס. רצוי להיבדק אצל רופאך כדי לשלול סיבות אחרות להרגשתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • RE מספר שאלות
    רות
    08/05/2011

    שלום.תודה על ההסבר המפורט.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    RE מספר שאלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • RE מספר שאלות - תגובה

    ד''ר יאיר מולד
    09/05/2011

    בריאות ושלום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מספר שאלות
    רות
    08/05/2011

    שלום.יש לי מספר שאלות ואני מקווה לקבל הסבר.שאלה ראשנה היא האים חולה לופוס בן 67 שמאובחן כבר 8 שנים ומטופל רק בכדור פלקווניל אחד והמחלה לא פעילה האים לחץ נפשי יכול לגרום לירידה של הכדוריות הלבנות למרות שאין שינוי בהרגשה הכללית ושאלה שניה האים ככל שמתבגרים רמת הנוגדנים של C3 תרד בחולי לופוס?שאלה שלישית מה זה הבדיקה IGA? והאים ככל שהערך נמוך בחולה לופוס זה יותר טוב או פחות טוב?ושאלה אחרונה היא האים ככל שעריך ה PT% יותר גבוה זה פחות טוב כשמקבלים כדור אספירין 100M"G בלבד? מקווה שאקבל תשובות ברורות תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מספר שאלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מספר שאלות -ד"ר מולד

    ד''ר יאיר מולד
    08/05/2011

    1) לחץ נפשי אינו משפיע על ספירת הדם. ירידה בכדוריות הדם הלבנות היא אחד מביטויי לופוס, אך יכול להיגרם מסיבות אחרות גם כן, כמו תרופות, חוסר ויטמין B12
    2) רמת נוגדנים או רמת C3 C4 אינם מושפעים ע"י הגיל
    3) IgA הוא תת קבוצה של אימונוגלובולינים בדם, שהם כלל הנוגדנים בדם. חסר מלידה של IgA מהווה את אחד מגורמי הסיכון להופעת לופוס . ערך נמוך מעיד על חסר של נוגדנים אלו.
    4) אספירין אינו משפיע על בדיקות דם, ובכללן אינו משפיע על בדיקות של תפקוד קרישה PT, PTT . ערך תקין של PT הוא בסביבות 100%

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחלה אוטואימונית והסרת שיער בלייזר
    שרון
    05/05/2011

    שלום רב,
    ברצוני לשאול האם יש בעיה כלשהי לבצע הסרת שיער בלייזר למי שחולה במחלה אוטואימונית . האם קיימת השפעה כלשהי לרעה.
    אני לא מוגדרת כחולה אבל נמצאת בתהליכי בירור (או כפי שהרופא אמר רואים שיש התחלה של משהו אבל כרגע עדיין לא נמצאה מחלה)
    תוצאות חריגות בבדיקות הדם: שקיעת דם 40 , 37.5 ASCA IgA 26.6 , ASCA IgG , Antinuclear Ab Adults 2.3 (עלה מ 1.6 בינואר ל 2 במרץ וכעת 2.3 ) , Immunoglobulin M 232 , Immunoglobulin G 1920 , Immunoglobulin A 498 , Smooth Muscle Ab POSITIV 1/160 (מבינה שזה גבולי)

    ייקח זמן עד שאגיע שוב לרופא , ואשמח לתשובה מוסמכת

    תודה רבה,
    שרון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחלה אוטואימונית והסרת שיער בלייזר - תגובה

    ד''ר יאיר מולד
    06/05/2011

    ריבוי התוצאות החיוביות, המתאימות למספר מחלות אוטואימוניות, מעלה סימן שאלה אם התוצאות אכן נכונות. לא ידוע על סיכון מיוחד להסרת שיער בלייזר במחלות אוטואימוניות, אך תפקידו וחובתו של זה שאחראי על הסרת השער ליידע אותך לגבי הסיכונים (והתועלת) בפעולה זו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קדחת ים תיכונית fmf
    רחלי
    05/05/2011

    אני סובלת מקדחת ים תיכונית ומטופלת בכולחיצין.רציתי לשאול איזה משככי כאבים ניתן לקחת בזמן התקף?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קדחת ים תיכונית fmf

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קדחת ים תיכונית fmf - תגובה

    ד''ר יאיר מולד
    06/05/2011

    כל תרופה מקבוצת NSAID (נגזרות של אספירין, כגון וולטרן, נקסין, ארקוסיה, סלסקוקס, אטופן) במידה ואין הוריית-נגד. לכן על כל מקרה יש להיוועץ עם רופאך. שאלות נוספות בענין FMF נא להפנות לפורום דלקות מפרקים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רונן האם זה לופוס המשך ...
    רונן
    05/05/2011

    בבדיקה נראה כאילו יש עלייה ברמת הנוגדן rf אני יודע שקשור למפרקים 0גם שם יש כאבים כאמור .....רציתי לברר מה רמת ה=ana ifa שמחשידה ללופוס . תודה רונן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רונן האם זה לופוס המשך ...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רונן האם זה לופוס המשך ... - תגובה

    ד''ר יאיר מולד
    06/05/2011

    כייל של נוגדנים נגד גרעין ANA > או = 1:80 נחשב משעותי, כאשר 1:160 ומעלה נחשב מאד משמעותי.
    RF יתכן בלופוס, אך חסר משמעות אבחנתית או פרוגנוסטית במחלה זו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם לופוס?
    אירית
    04/05/2011

    אני בת 52 סובלת מכאב בגוף מספר חודשים.
    זה החל בכאב באזור הזרוע והכתף של יד ימין ,נבדקתי אצל אורתופד ניתנו תרופות נגד דלקת ופיזיוטרפיה אך זה לא עזר.
    במהלך אותה תקופה התחלתי גם להרגיש קושי במעבר מישיבה לעמידה והליכה וזה החמיר.
    קשה לי ללכת או לעלות במדרגות,יש לי כאב באגן שמקרין לרגליים וכאב בשתי הידיים.
    ct עמוד שדרה סביר,emg תקין,צילום כפות ידיים בסדר,צילום אגן תקין,בצילום עמוד שדרה צווארי יש היצרות דיסקוסים c5-6-7.
    עשיתי בדיקות דם:
    complement c4=41
    complement c3=149
    c-reactive protein=0.81
    rheumatoid factor=<11.30
    dna=3
    antinuclear ab_ana=negative
    esr=46
    הייתי אצל ראומטולוג שאמר ויתכן וזה psoriatic arthritis כי יש י גם כמה נגעים של פסוריאזיס או אולי polymyalgia rheumatic אך זה לא בטוח ובנתיים נתן לי פרדניזון שנטלתי 5 ימים ובכלל לא עזר כאב הכתף החמיר ואתמול לאחר מעט הסתובבות הרגשתי כאב בגפיים,חולשה ומין דקירות ומשיכות לאורך כל הרגליים.
    אני כבר לא יודעת מה לעשות ואלו עוד בדיקות לבצע כדי לדעת כבר מה יש לי
    אשמח לדעתכם?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם לופוס?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עינב שלום

    ד''ר ג'יזל גודארד
    04/05/2011

    אין שום עדות ללופוס/זאבת לפי התיאור שלך.
    נא להפנות את השאלה שלך לפורום ראומטולוגיה באתר BEOK.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • SCL מחוץ לטווח
    ניסן
    04/05/2011

    שלום רב מומחי BEOK
    קיבלתי תוצאה של בדיקות מעבדה לאחר כאבים בברכיים
    רציתי שתעזרו לי בבקשה בפיענוח
    תודה ויום טוב


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    SCL מחוץ לטווח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניסן שלום

    ד''ר ג'יזל גודארד
    04/05/2011

    נא להפנות את השאלה שלך לפורום ראומטולוגיה באתר BEOK.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם זה לופוס ?
    רונן
    03/05/2011

    לפני חודשיים עברתי בדיקת דם התגלה אצלי חשד ללופוס למרות שהראומטולוג טוען שיש לי רק פיברומאלגיה . שלח אותי לבדיקות מקיפות יותר כל זאת כל רקע של חולשה קשה פעמיים מקרים של סינקופה כאבים מפושטים בגוף של השרירים ולעיתים סחרחורות קשות.להלן התוצאות .
    RF 26.04 IU/ML ( 0.00- 20.00) (.........)*
    CPK 140.60 U/L ( 40.00- 200.00) (.....*...)
    NEUTROPHILS % 45.00 % ( 46.00- 68.00)*(.........)
    LEUCOCYTES UR. NEGATIVE
    NITRITE
    CARDIOLIP. IGG 2.89 GPL/ML ( 0.00- 10.00) (..*......)
    Negative
    CARDIOLIP. IGM 1.85 MPL/ML ( 0.00- 7.00) (.*.......)
    Negative
    ANA POSITIVE
    ANTI DS DNA 2.00 IU/ML ( 0.00- 5.00) (...*.....)
    Negative
    ANTIRIBOSOMALP. <0.2 ( 0.00- 0.90)
    ANTI RNP 7.80 AI ( 0.00- 0.90) (.........)*
    Positive
    ANTI RNP-A 7.80 AI ( 0.00- 0.90) (.........)*
    Positive
    ANTI SM <0.2 ( 0.00- 0.90)
    ANTI SM/RNP <0.2 ( 0.00- 0.90)
    ANTI SCL-70 <0.2 ( 0.00- 0.90)
    ANTI RNP 68 <0.2 ( 0.00- 0.90)
    ANTI RO (SS-A) <0.2 ( 0.00- 0.90)
    ANTI LA (SS-B) <0.2 ( 0.00- 0.90)
    ANTI SS-A 52 <0.2 ( 0.00- 0.90)
    ANTI SS-A 60 <0.2 ( 0.00- 0.90)
    ANTI CHROMATIN 0.20 AI ( 0.00- 0.90) (.*.......)
    Negative
    ANTI JO-1 <0.2 ( 0.00- 0.90)
    ANTI CENTROM .B <0.2 ( 0.00- 0.90)
    בשיטה החדשה בודקת את כל 16 הפרמטרים הנ"ל במקביל ANA
    ANTIPHOS.IGG 3.00 GPS ( 0.00- 16.00) (.*.......)
    Negative
    ANTIPHOS.IGA 4.28 APS ( 0.00- 20.00) (.*.......)
    Negative
    שאלתי האם יש לי לופוס או מחלה אחרת אוטואימונית על פי הבדיקות האם זה מסכן חיים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם זה לופוס ?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רונן שלום

    ד''ר ג'יזל גודארד
    04/05/2011

    האבחנה של זאבת/לופוס תלויה בממצאים קלינים (תלונות של החולה יחד עם ממצאים בבדיקה גופנית), בדיקות מעבדה רגילות ובדיקות דם מיוחדות.
    לפי התיאור שלך אין תסמינים קלינים, אך ANA חיובי (כמה?) ויש עליה ברמת נוגדנים ל- RNP. ככל שרמת ANA גבוהה יותר, הסיכוי שמדובר במחלה אוטואימונית- זאבת/לופוס או אחרת עולה. נוגדנים ל-RNP נמצאים גם בזאבת/לופוס אך גם במחלה בשם ( MCTD (MIXED CONNECTIVE TISSUE DISEASE
    המחלה מתאפיינת בכאבים בשרירים בין היתר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דחופ
    יוסי
    03/05/2011

    אני בן 25 לאחרונה מרגיש תחושה של צריבות במפרקים בברכיים ובכל חלקי הגופ, לפעמים זה בא בדקירות.חזקות.
    בממצאים התגלו נוגדני אנא, ואנטי דיאנאי ברמה של 92
    השאלה חוץ מלופוס אלו מחלות מפתחות את נוגדנים אלו.
    אולי מחלות זיהומיות??? או ויראליות???
    אשמח אם תכתבי לי מנסיונך כדי שאדע לשלול מחלות אלו תודה רבהה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דחופ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דחופ - ד"ר מולד

    ד''ר יאיר מולד
    03/05/2011

    שילוב הנוגדנים ANA ואנטי DNA מופיע אך ורק במחלת הזאבת לופוס. לאור כאב המפרקים, יתכן וזאת האבחנה שלך. מציע לפגוש ריאומטולוג כדי שירחיב את הברור ויחליט איזה טיפול מתאים לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לופוס
    מאושרת
    21/04/2011

    הנני חולת לופוס מזה 8 שנים. מידי פעם כאשר אני מבצעת בדיקת ל- ANA פעם זה חיובי פעם שלילי ובפעם האחרונה יצא bord מה הכוונה לגבולי מה הרמה ל- ANA גבולי במספרים? האם גם אם ANA יוצא שלילי זה לא אומר שהמחלה בהפוגה או נעלמה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לופוס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סוניה שלום

    ד''ר ג'יזל גודארד
    27/04/2011

    ANA מעל 1:80 נחשב לא תקין. ANA יכול להשתנות אם מקבלים טיפול לזאבת/לופוס.
    אם הרמה של ANA יורדת- זה סימן שהטיפול עוזר. אם ANA שלילי- זה סימן גם להפוגה.
    מחלת זאבת/לופוס היא מחלה ממושכת אשר לא נעלמת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנקלוזינג ספונדיליטיס? הייתכן?
    fe
    21/04/2011

    שלום
    האם ייתכן כי אני חולה במחלה למרות שאני לא נושאת את הגן של מחלות הפרקים, אין רקע משפחתי, CRP תקין, שקיעה מעט גבוהה לפעמים ו ANA לפעמים תקין ולפעמים לא?

    אובחנתי על סמך קליניקה+ MRI שהדגים סקרואיליאטיס ודלקת חוזרת במפרק הברך.

    כמו כן שאלה נוספת: יש לי לפעמים פצע בפה (לא יודעת אם אפטה או משהו אחר) בד"כ אחד בלבד וכן התגלה באוזן פסוריאזיס. נשירת שיער מסיבית למרות שויטמינים וכו תקינים. עייפות תמידית.
    האם זה מחשיד ללופוס או שאין צורך לדאוג וזה רק צירוךף מקרים?
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דפנה שלום

    ד''ר ג'יזל גודארד
    27/04/2011

    נא להפנות את השאלה לפורום ראומטולוגיה באתר BEOK.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום