מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דלקת מפרקיםשירה04/01/2011
שלום, כיום אני בת 21 ומגיל שנתיים התפרצה לי דלקת הפרקים.
לאחר כמה שנים הגיע מחלת הפסוריאזיס ובתקופת הצבא הגיע דלקת בגיד. ב"ה הפסוריאזיס כמעט ואינו נראה והדלקת לא מטרידה במיוחד מלבד הקרסול. כואב לי לעמוד (אפילו קצת) לעשות תנועות מסויימות ואני מרגישה בגילי מוגבלת. הראומתולוגית שלי טוענת שדלקת הפרקים כבר עזבה את גופי והפסוריאזיס הוא זה שעושה לי את הבלאגן בגוף (למרות שב"ה שקט מאוד).
אני לא מסוגלת להשאר עם המצב הקיים, שום דבר מניסיונותיי לא מעביר את הכאבים בקרסול. הרופאים אומרים שאין מה לעשות עם זה.
האם כך הדבר? אין איך לרפא את הכאב?
מוכנה לנסות הכל... רק כדי שזה יעבור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
ד''ר יאיר מולד05/01/2011לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_דלקת_פרקים_ראומטולוגיה' id=link]דלקת פרקים, ראומטולוגיה[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- במה מטפלת הרפואהדן04/01/2011
האם הרפואה מטפלת בגורם ואו בתוצאה
אני שמעתי שיש שיטות טיפוליות שנקראות רפואת תדרים שעובדות עם מערכת רפואית ממחשבת והן יכולות לדעת מה הגורם לבעיה ע"י סריקה של הגוף לפי השיטות המקובלות אולטראסאונד m.r.iהאדם שבנה את m.r.i הראשון בארץ גם בנה מיכשור רפואי בתחום זה שנקרא רפואת תדרים
אבקש לדעת למי יש ידע ואולי ניסיון להיכן לגשת
האם הד"ר יודעת על כך
תודה
דן
נ.ב. פשוט נימאס לי שהרופאים לא יודעים לתת תשובות
מעמיסים תרופות על תרופות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
ד''ר יאיר מולד05/01/2011לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_הומאופתיה' id=link]הומאופתיה[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהרון03/01/2011
אני בן 46 .
סובל מזה כשנתיים מתופעה מוזרה .
חום בגוף בלתי מוסבר דהיינו חום שבא והולך בגוף וכן תופעת תכיפות בשתן וכאב בלסת תחתונה השמאלית (בא והולך ) .
עשיתי כמעט את כל הבדיקות , בדיקות דם , צילומים ....
אשמח לקבל הסבר לתופעה שרופא משפחה לא יכול להסביר .
אוליי זו דלקת כלשהיא ? ואם כן כיצד אני יודע ?
אשמח לכל תגובה בענייו כי זה משגע אותי ולא נותן לי מנוח .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
ד''ר יאיר מולד05/01/2011לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_רפואת_משפחה' id=link]רפואת משפחה[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשודה בלופוסאפי02/01/2011
שלום לד"ר,
בת 37, כירורג כף יד אישר התחלה של ארטריטיס יד ימין (באגודל) לפני כשלושה חודשים.נשלחתי גם לבדיקות דם ואלו התוצאות:
ANTI DS DNA POSITIVE (29 IU
ANTI SCL -70 NEGATIVE
CARDOLIP IGM חיובי
חיובי ANA
ראומטולוג נתן לי פלקווניל וביקש לחזור בעוד כ-3 חודשים לבדוק השפעה. לא לקחתי את הכדורים מכיוון שנכנסתי להריון (כרגע בשבוע ה- 9). נשאלת השאלה האם אני "חשודה" כחולת לופוס? רופאת הנשים המטפלת בי "סימנה" אותי כהריון בסיכון גבוה. האומנם? אציין כי למעט כאבים במפרק האגודל והברכיים (עוד לפני ההריונות) ,אין סימנים שיכולים להעיד על לופוס ...לא תפרחות למיניהן וכו'. האם יש טעם להלחץ?
אשמח לתשובתכם המהירה,אפי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשודה בלופוס - ד"ר מולד
ד''ר יאיר מולד02/01/2011הממצאים הנ"ל מחשידים להתחלת זאבת. ממליץ לפנות לריאומטולוג להמשך ברור והתחלת טיפול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח תוצאות בדיקותליטל29/12/2010
שלום רב,
רופא עור (מקופ"ח כללית) שלח אותי למס' בדיקות עקב תלונה שלי על נשירת שיער (אני בחורה בת 26, לאחר ירידה במשקל של 24 ק"ג, כרגע במשקל תקין)
תוצאות :
ANTINUCLEAR Ab_(ANA) - שלילי
DNA (ds) Ab Borderline 5.0 IU/ml - מה זה אומר? יש חשד ללופוס?
תוצאות חריגות נוספות:
TRANSFERRIN: 375 כלומר: מעל הנורמה.
MCHC:32.9 - כלומר מתחת לנורמה
TSH:4.47 - כלומר-מעל הנורמה
מה אפשר להסיק מהבדיקות?
יש לציין שגם הבי-12 והברזל ירדו יחסית לבדיקות דם שעשיתי לפני 3 חודשים..תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיענוח תוצאות בדיקות - ד"ר מולד
ד''ר יאיר מולד29/12/2010מציע שהרופא יחזור על בדיקת ANAבשיטה הנקראת אימונופלורוסנציה וכן לחזור על אנטי DNA. בעיקרון, לא יתכן אנטי DNA חיובי אם ANAשלילי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריחת פרפר ולופוסמיכל29/12/2010
שלום,
שמי מיכל אני בת 29 ב 20.09 ילדתי בניתוח קיסרי כחודש- חודש וחצי לאחר מכן הופיעה לי פריחת פרפר בפנים - לפי הגדרת הרופאה. הרופאה העלתה חשד לופוס עשיתי בדיקות דם עוד בזמן הפריחה בדיקת C3 i C4 וכן ANa יצאו תקינות - חזרתי עליהן 3 פעמים. הפריחה נעלמה תוך מספר ימים- יש לציין כי לאחר הניתוח קיבלתי אופטלגין שהשפיע עליי לא טוב וגרם לי לטשטוש ותשישות- האם יש קשר?
הבדיקה החריגה היא שקיעת דם שהייתה 80' 78' 45' והיום 82 וכן כדוריות דם לבנות שבהתחלה היו בטווח נורמה אחר ירדו ושוב חזרו לנורמה והיום בבדיקה הופיעה 5.
אני מאוד מודאגת.
האם יכול להיות לופוס במצב כזה?
האם יכול להיות שזהו רק צירוף מקרים?
עליי לציין שמאז שהרופאה ה עלתה את החדש התלחתי לשים לב לכל מיחוש או כאב בידיים וברגליים אך יכול להיות שזה רק פסיכוסומטי סך הכל התפקוד שלי מצויין. אני מטפלת בילדיי אינני עיפה באופן מיוחד ובאופן כללי מרגישה די טוב.
אשמח לתושבה,
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריחת פרפר ולופוס - ד"ר מולד
ד''ר יאיר מולד29/12/2010ראשית, מזל טוב. שנית, אמנם תפרחת אדומה על הלחיים וגשר האף מתאימה לתפרחת פרפר בלופוס, אך יש מחלות עור היכולות לגרום לתפרחת דומה כמו רוזצאה. לכן ממליץ ךהתייעץ עם רופא עור. אבל, יתכן ובאמת היתה תפרחת פרפר כחלק מלופוס. הירידה בספירת הדם הלבנה עשויה לרמוז על לופוס. מציע שהרופאה תשלח שוב בדיקת ANA אך לדרוש מהמעבדה שהבדיקה תבוצע בשיטה הנקראת אימונופלורוסנציה. אם התוצאה חיוביתף יש לפנות לריאומטולוג ולהשלים הברור ללופוס ולשקול התחלת טיפול תרופתי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
מיכל30/12/2010ראשית תודה על התגובה המהירה.
במידה ואכן מדובר בלופוס עד כמה הדבר עשוי לפגוע בתפקוד שלי- בכל זאת יש לי 3 ילדים קטנים בבית ואני מאוד חוששת.
האם הטיפול התרופתי הקיים יעיל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת - תגובה
ד''ר יאיר מולד01/01/2011זאבת (לופוס) היא מחלה רב-מערכתית, בעלת ביטויים שונים, שלא בהכרח יופיעו בכל חולה. גשי לראומטולוג לברר תחילה אם יש לך לופוס. אם כן, יש טיפולים יעילים למחלה, וחלק גדול מהלוקים בלופוס מנהלים אורח חיים רגיל. בהצלחה ובריאות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפניה לראומטלוגא29/12/2010
שלום,
עברתי 2 הפלות טבעיות הרופא רשם לי בדיקות דם ואחריהן אמר לפנות לראומטולוג.
התוצאות החריגות מראות על mpv =12.9
cardiolip.igm = positiv 8.37' antids dna borderline =9
מה כל זה אומר, מה יש לי?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפניה לראומטלוג - תגובה
ד''ר יאיר מולד29/12/2010נמצאו אצלך נוגדנים השייכים לקבוצת בדיקות הנקראת APLA. אלו נוגדנים הקשורים במצב של קרישיות יתר של הדם, המהווה סיבה שכיחה להפלות חוזרות. מציע לפנות לריאומטולוג כדי להשלים הבדיקותל- APLA וכן לשלול לופוס.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאילנה28/12/2010
שלום
אני בת 48 לפני כחודשיים באופן פתאומי אצבעות כף היד הלבינו בקצוות ואחר כך הכחילו באופן שווה מאותו היום קיבלתי כאבים חזקים בכפות הידיים וגם במפרק כף היד הירדמות של כפות הידיים בלילה ובהשקמה חוסר תחושה ןנפיחות בידיים באופן שווה.
בבירור אצל ראומאטולוגית התבררה תמונה של דלקת פרקים.
לאחר יעוץ נוסף אין הסבר מדויק לבעיה אך לא ניתן לקבוע כי מדובר בדלקת פרקים.
אבקש את עזרתכם.
תודה מראש אילנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אילנה שלום
ד''ר ג'יזל גודארד29/12/2010נא להפנות את השאלה לפורום ראומטולוגיה באתק BEOK.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מסאג' ידיים לחולת זאבתשירי18/12/2010
שלום,
אמא שלי חולת לופוס, בת 65 ועל סטרואידים במינון נמוך, בנוסף היא גם סובלת מסכרת. הידיים שלה מאד נפוחות כבר כמה חודשים וחשבתי להזמין לה מסאג' ידיים. האם זהו רעיון טוב? או שהמסאג' עלול להרע את מצבה?
במידה ומותר, האם יש למישהו המלצה על מסאג'יסט אשר מתמחה במחלות ראומטיות?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שירי שלום
ד''ר ג'יזל גודארד19/12/2010אין מניעה מעיסוי לידיים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פלקווניל והסרת שיער למציתותפלג09/12/2010
אני נוטלת פלקווניל באופן קבוע (כדור ליום) אני מעוניינת להתחיל בטיפול להסרת שיער בשיטת SHR. האם יש מניעה כלשהי לבצע טיפולי הסרת שיער אם נוטלים את הפלקווניל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פלקווניל והסרת שיער ד"ר מוולד
ד''ר יאיר מולד11/12/2010באופן כללי, אין לתרופה זו כל השפעה ידועה על טיפולים שונים בעור
לגבי הסרת שער בשיטה זו, עליך לשאול את המומחה שהמליץ בפניך על פעולה זו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חן חן לד"ר מולדזיוה08/12/2010
הרבה תודה על תשובתך המהירה והמקצועית .עזרת לי רבות(על כאבי פרקים)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חן חן לד"ר מולד - תגובה
ד''ר יאיר מולד08/12/2010הרבה בריאות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסרת שיער וכאבים ???זיוה07/12/2010
אני בת 52 בריאה בדרך כלל שואלת האם יתכן, שהורדת שיער בשיטת אינפרה אדוםIPL אצל קוסמטיקאית תגרום לכאבי פרקים . הורדתי שיער בשיטה זו והיה לי קר מהג'ל שמשתמשים בו בטיפול להורדת כאב. ואחרי הפעם השלישית כואבים לי הפרקים ויש לי עייפות האם זה גרם לי למחלה או אולי יש לי בעיה שלא ידעתי וזה גרם להתפרצותה ואם נניח יש לי מחלה כמו לופוס או דלקת פרקים שלא ידועה לי האם זה החמיר את מצבי .אגב בבדיקות שעשיתי ANA וANTI DNA לכל 16 הפרמטרים של הANA- שליליים . וכן CRP, RF תקינים שקיעת דם 50 אבל זו תוצאה שבדרך כלל יש לי הרבה שנים.מה דעתך? מה ידוע לך בנושא?? הרבה הרבה תודה!!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסרת שיער וכאבים ??? - ד"ר מלד
ד''ר יאיר מולד07/12/2010לא.
ראי תשבתי הקודמת. יש אנשים ששקת הדם אצלם מוחשת ללא סבה ברורה. ראי לברר אצל רופאך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי פרקים תקוןזיוה07/12/2010
בת 50 בריאה בדרך כלל פרט לזה ,שסובלת מהשימוטו מזה שנתיים ומאוזנת. בחצי שנה האחרונה לא קבלתי מחזור.בדיקה לבריחת סידן תקינה. מזה כשבועיים סובלת מעייפות ,גלי חום ,כאבים בפרקים ובצוואר ובבוקר מתעוררת עם ידיים רדומות ,ותוך כמה שניות כשאני מפעילה אותן זה משתחרר .בצעתי בדיקות דם דרך רופא המשפחה. תפקודי כבד כיליה וכליות תקינים .שקיעה 48 שעה ראשונה אבל זו תוצאה, שמלווה אותי הרבה שנים.ספירת הדם תקינה.
ana-שלילי
anti ds dna-שלילי
antiribosomalp<0.2
anti rnp-שלילי
anti rnP-A-שלילי
anti sm <0.2
anti sm/rnp<0.2
anti scl-70<0.2
anti rnp 68<0.2
0.2>anti ro(ss-a
anti la(ss-b<0.2
anti ss-a 52<0.2
anti ss-a 60<0.2
0.2> anti chromatin
anti jo-1<0.2
anti centrom.b<0.2
esr-48 (הרבה שנים יש לי שקיעה כזו)
crp<5.0
uric acid=3.76 (2.3-6.3
rf<5.0
שאלתי מה שללו הבדיקות הללו האם שללו לופוס?
מה צריך עוד לבדוק? איזה סיבות לכאבים יכולים להיות?
האם יתכן לופוס למרות התוצאות הללו?
האם ייתכנו הכאבים בגלל גיל המעבר?
מה דעתך בנושא?
הרבה תודה על העזרה!!!!פתח בחלון חדש הדפסת ההודעה הוספת תגובה
רופאים ומטפלים:כתבות בנושאי הפורום:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי פרקים ד"ר מולד
ד''ר יאיר מולד07/12/2010לפי התסמינים שציינת לא ניתן לקבוע אם מדובר בדלקת מפרקים. הבדיקות אינן מצביעות על לופוס. שקיעת דם מוחשת כמו במקרה שלך מצביעה על האפשרות שמדובר בהתחלת דלקת מפרקים, אך יתכן ומדובר בתהליך דלקתי אחר בגוף. מציע להיבדק ע"י ריאומטולוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי פרקיםזיוה07/12/2010
תקינה. מזה כשבועיים סובלת מעייפות ,גלי חום ,כאבים בפרקים ובצוואר ובבוקר מתעוררת עם ידיים רדומות ,ותוך כמה שניות כשאני מפעילה אותן זה משתחרר .בצעתי בדיקות דם דרך רופא המשפחה. תפקודי כבד כיליה וכליות תקינים .שקיעה 48 שעה ראשונה אבל זו תוצאה, שמלווה אותי הרבה שנים.ספירת הדם תקינה.
ana-שלילי
anti ds dna-שלילי
antiribosomalp<0.2
anti rnp-שלילי
anti rnP-A-שלילי
anti sm <0.2
anti sm/rnp<0.2
anti scl-70<0.2
anti rnp 68<0.2
0.2>anti ro(ss-a
anti la(ss-b<0.2
anti ss-a 52<0.2
anti ss-a 60<0.2
0.2> anti chromatin
anti jo-1<0.2
anti centrom.b<0.2
esr-48 (הרבה שנים יש לי שקיעה כזו)
crp<5.0
uric acid=3.76 (2.3-6.3
rf<5.0
שאלתי מה שללו הבדיקות הללו האם שללו לופוס?
מה צריך עוד לבדוק? איזה סיבות לכאבים יכולים להיות?
האם יתכן לופוס למרות התוצאות הללו?
האם ייתכנו הכאבים בגלל גיל המעבר?
מה דעתך בנושא?
הרבה תודה על העזרה!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי פרקים - תגובה
ד''ר ג'יזל גודארד12/12/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ANTI CCP 180דנית30/11/2010
שלום!
אני בת 30. אחרי לידה לפני כחצי שנה היו לי כאבי פרקים חזקים באזורים שונים בגוף.
היו לי RF בסביבות 70, ESR ו- CRP חורגים מהנורמה.
ANTI CCP 145
הפסקתי להניק.
RF הגיע ל-16. ESR CRP תקינים.
ANTI CCP 180
יש לי כאבים קטנים של פחות מדקה מדי פעם.
מה זה אומר? כדאי לקחת תרופות, למרות תופעות הלוואי הקשות
ממה שהבנתי שלא בטוח שזה יעזור בכלל והאם בכלל יעקב את המחלה
אין טיפול אלטרנטיבי למחלה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דנית שלום
ד''ר ג'יזל גודארד30/11/2010נא להפנות את השאלה לפורום ראומטולוגיה באתר BEOK.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

