מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הפניה לראומטולוגיוסי17/04/2011
האם רופא משפחה יכול להפנות לראומטולוג?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיים שלום
ד''ר ג'יזל גודארד18/04/2011בהחלט.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראש ולופוסיעלה16/04/2011
שלום אני בת 32 עם לופוס ו LAC חיובי. מטופלת בפלקווניל מתתרוקסט אספרין ופרדניזון. משבת שעברה אני סובלת מכאבי ראש חזקים על בסיס יומיומי שלעיתים אף גורמים לבחילה. הכאב יכול להופיע בבוקר או אחרי הצהריים או בערב מאוחר. אני נאלצת לקחת כל יום אופטלגין בגלל הכאבי ראש ולעיתים זה לא עוזר או שזה עוזר ואחר כך חוזר. האם יש קשר בין הכאבים ללופוס? איזה בדיקות צריך לבצע אם בכלל והאם יש לכך טיפול? ושאלה אחרונה- הורדתי בהדרגה מ 20 מג פרדניזון ל 5 מג - האם יתכן שהירידה במינון היא שיצרה את הכאבי ראש האלו? תודה וסליחה על ריבוי השאלות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש ולופוס - ד"ר מולד
ד''ר יאיר מולד17/04/2011אני מתרשם מחומרת כאב הראש, והיות ויש מספר אפשרויות הקשורות בלופוס ו/או ב- APLA (ה- LAC חיובי), אני ממליץ לפנות מחר דחוף לראומטוטלוג המטפל בך או לנוירולוג לברור סיבת כאב הראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח בדיקותמלי13/04/2011
שלום.
בת 62, מזה כמה חודשים סובלת מכאבים חזקים בשרירים ובמפרקים:
מצ"ב תוצאות הבדיקות שלי, אודה על הדיאגנוזה. האם ייתכן שחליתי במחלקת הנשיקה?
Positive 633 U/ml Positive 633 EBV VCA_IgG
EBV VCA IgM Negative 12 U/ml Negative
Igm 336
2.45 C-REACTIVE PROTEIN* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיענוח בדיקות - ד"ר מולד
ד''ר יאיר מולד13/04/2011אינך חולה כעת במחלת הנשיקה.
CRP מוגבר מעיד על דלקת פעילה בגופך. דלקת כלשהי. רופאך צריך לברר במה מדובר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההעברת הודעה לפורום אחר
ד''ר יאיר מולד17/04/2011לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_דלקת_פרקים_ראומטולוגיה' id=link]דלקת פרקים, ראומטולוגיה[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי בדיקת DNA ds Abמשה11/04/2011
ANTINUCLEAR Ab_(ANA) Negative
DNA (ds) Ab <1 IU/ml
גם לאחר חיפוש מעמיק באינטרנט לא הצלחתי להבין מה הנורמות של נוגנדי ה-DNA.
האם לאור שליליות הבדיקה הראשונה ניתן להסיק שאין המדובר בזאבת, על אף שבדיקת נוגדני ה-DNA לא יצאה שלילית?
בתודה מראש על העזרה ובברכת חג שמח,
יוסי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יוסי שלום
ד''ר ג'יזל גודארד12/04/2011האבחנה של זאבת/לופוס נקבעת ע"פ תלונות, ממצאים בבדיקה גופנית, בדיקות דם.
לאור בדיקות ANA ונוגדנים ל-DNA שלילים, הסיכוי שמדובר בזאבת/לופוס קלוש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פניה שניהאיריס10/04/2011
שלום שוב,
לאחר בירור מעבדה כנראה אכן מדובר בלופוס ולכן יש לי שאלות.אני חרדה שומעת כל מיני שמועות.
1. האם אפשר חולצה קצרה עם קרם הגנה? או רצוי שרוול ארוך.
2. האים רצוי כובע רחב שוליים? (הקיץ מתקרב)
3. יש לי גם שחיקה בברכיים האם רצוי לקחת כדורי סידן.
תודה על ההבנה וההתיחסות,
איריס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איריס שלום
ד''ר ג'יזל גודארד10/04/2011לחולי זאבת/לופוס ממליצים לא להיות חשוף לקרני שמש בין 10 בבוקר ועד 4 אחה"צ (הכוונה לא להשתזף).
לשים קרם הגנה בבוקר לפני יציאה מהבית-בכל האזורים החשופים. SP30 מספיק.
כובע רצוי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המשך טיפול בENBRELשנאל08/04/2011
שבת שלום לפני כשנה התחלתי את הטיפול בENBREL האישור תקף עד ליוני השנה!!
רציתי לדעת איך ניתן לקבל אישור להמשך טיפול?
והאם אפשר לקבל(לשלוח) את האישור כמה שבועות לפני סיום האישור הראשון(עד יוני 2011)??ככה שאני אקבל את זה ברצף ללא צורך בהפסקה ובחזרת המחלה !
והאם אני מבקשת את האישור להמשך טיפול מרופא ראומוטולוג או רופא המשפחה?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך טיפול בENBREL - תגובה
ד''ר יאיר מולד08/04/2011אנא פני לרופא המשפחה שלך או לרוקח הראשי בסניף בו את מקבלת את זריקות האנברל לקבלת הסבר על אופן המשך קבלת התרופה. בעיקרון, יש צורך בהארכת אישור הקופה לקבלת התרופה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות מעבדה ללופוס - שאלה נוספתאידי08/04/2011
בהמשך להודעתי הקודמת, מעוניינת לשאול:
האם תוצאות המעבדה החריגות שפורטו (בעיקר הקשורות ללופוס) יכולות להשפיע על הצלחה של טיפולי פוריות והשגת היריון?
תודה ובברכה, אידי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אידי
ד''ר ג'יזל גודארד10/04/2011מתן טיפול הורמונלי כחלק מהטיפול של IVF בחולת זאבת/לופוס יכול להיות מסוכן גם אם לחולה יש תסמונת נוגדי פוספוליפידים.
לכן כדאי להתיעץ עם הרופא הגינקולוג לגבי אפשריות אחרות כגון הפחתה במינון ההורמונים או טיפול ללא הורמונים למשל.
הסכנה היא לא בהשגת הריון אלא בהתפתחותאו החמרה בלופוס/זאבת אצל האם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות מעבדה ללופוסאידי08/04/2011
שלום רב,
אני בת 42. בבדיקות דם ושתן בהפנית ראמטולוג התקבלו התוצאות החריגות הבאות:
IRON 40 UG/DL
EOSINOPHILS %6.4
ANTI DS DNA 7 IU/ML ובבדיקות לפני 3 חודשים היה IU/ML 6
ANA IFA POSITIVE
יש לציין כי לפני כ-3 שנים נבדק חשד ללופוס עקב אפיזודות של עייפות גדולה וכאבי פרקים, אפטות בפה, שתיית מים מרובה, אך תוצאות בדיקות הדם היו שליליות כולן.
בשנתיים וחצי האחרונות אני נמצאת בטיפולי פוריות מתמשכים ולאחרונה, עקב בדיקות קרישיות של המטולוג התקבלה תוצאה חריגה של ה-ANTI DS DNA שבעקבותיה חזרתי שוב לראומטולוג ותוצאות הבדיקות החריגות לעיל. יש לציין כי לא חלה החמרה בתסמינים הקליניים.
אני מבקשת לדעת:
1. על מה מעידה העלייה ב-ANTI DS DNA ?
2. מה זה ANA IFA ומה המשמעות שהוא POSITIVE ?
3. ערך הסף הנמוך של ברזל הוא 50. האם התוצאה 40 נחשבת נמוכה מאוד? (יש לציין כי הפריטין בטווח הנורמה אך נמוך).
4. האם התרופות של טיפולי הפוריות כמו DECAPEPTYL, MENOPURE, GONAL, ותוספות של פרוגסטרון ואסטרוגן יכולים להשרות או להחמיר לופוס?
5. מאחר ואין תוצאות חריגות נוספות בבדיקות שערכתי, מה ניתן להסיק לגבי לופוס? -
האם התוצאות מעידות על קיום המחלה? ואם לא - האם צריך לקחת בחשבון שהמחלה "רדומה" וכי יש סיכוי שתתפרץ בעתיד?
מודאגת ואשמח לקבל תשובות.
תודה מראש על התיחסותכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אידי שלום
ד''ר ג'יזל גודארד08/04/2011לפי הסיפור- קרוב לוודאי שמדובר בזאבת/לופוס.
ידוע שחשיפה לאסטרוגנים יכולה להחמיר או לגרום להתפתחות לופוס/זאבת.
בחולי זאבת/לופוס הנזקקות ל-IVF יש פרוטוקול שונה או שיטות שונות לעזור להן.
בשלב זה יש לגשת לראומטולוג בהקדם על מנת להתחיל טיפול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דבר נוסף..רבקה06/04/2011
הופניתי לרופא עור משום שיצאה לי פריחה על הכתפיים והגב..פריחה מקולטית עם קשקשת קלה בצבע חום בהיר בגב העליון ופריחה מקולטית בצבע ורוד בהיר בכתף..
שוב תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רבקה שלום
ד''ר ג'יזל גודארד07/04/2011נא לראות את התגובה שלי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זקוקה לחוות דעתרבקה06/04/2011
שלום רב,
אני בת 34 ומזה כחודש הנני סובלת מכאבים בפרקים בכפות ידיים כתפיים וברכיים , כאבים שקטים אך היה לי התקף שבו שכבתי כיומיים במיטה והרגשתי את כל השלד שלי כואב ולא יכולתי להרים ידיי ולכופף אצבעותיי. בנוסף יש לי סחרחורות לסירוגין וחולשה רבה בגוף שלעיתים מתבטא בהתקפים חזקים , : ראש ורגלים כבדות , אי יכולת לעמוד או ללכת ועד הרגשת עילפון כשההתאוששות ממנה לוקחת מספר שעות. בנוסף, הפרקים כואבים ונפוחים, ירדתי במשקל, חוסר תאבון, יובש בפה, איבוד ריכוז.
בבדיקות:
pep serum עלייה ב-alpha1 alpha2 ' beta2' gama
rf ana ds dna\anti rnp\ anti ro\anti sm\anri la שליליים
רמת ה-crp 9.9
ספירת דם תקינה.
הולטר תקין- התלוננתי על פלפיטציות וצרבות.
אודה על תשובתכם, רבקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רבקה שלום
ד''ר ג'יזל גודארד07/04/2011קרוב לוודאי שלא מדובר במחלת זאבת/לופוס.
נא להפנות את השאלה שלך לפורום ראומטולוגיה באתר BEOK.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משהו פה מאוד מוזריעלה05/04/2011
שלום
אני מאובחנת עם לופוס כבר קרוב ל 13 שנה. אובחנתי לאחר כאי פרקים, חום, פריחות, אנמיה, עייפות, קומבס חיובי, אנא חיובי אנטי דנא חיובי לופוס אנטי קואוגולנט חיובי שקיעת דם מעט גבוה, סי ר פי גבוה משלים נמוך. אני רוצה לציין שבמשך מספר שנים ה אנא ואנטי דנא היו חיוביים וגם ה C3 נמוך מהנורמה. בשנים האחרונות התסמינים של חום עייפות וכאבי פרקים נמשכים אך גם האנא וגם האנטי דנא יוצאים שליליים כל הזמן ( וזה נבדק במספר מעבדות כך שזה לא טעות). גם המשלים יצא תקין כל הזמן ורק לאחרונה ה C3 שב לרדת קצת מתחת לנורמה. שקיעת דם לעיתים עדיין מעל הנורמה וסי ר פי תמיד גבוה. לפי מיטב הבנתי אין לופוס עם אנא שלילי אז מה קורה פה? האם יכול להיות טעות של שנים באבחנה? ואיך זה שמספר שנים זה היה חיובי ופתאום שלילי? אני נורא מבולבלת ואשמח להסבר
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מוסיפה עוד משהו-
יעלה05/04/2011בבדיקות ( ריאות+ אקו) יש גם תפליטים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמשהו פה מאוד מוזר - ד"ר מולד
ד''ר יאיר מולד06/04/2011אכן יוצא דופן.
לפעמים- נדיר- זאבת נכנסת להפוגה ממושכת של שנים ללא עדות מחלה.
אבל, תסמינים לא ספציפיים כגון חום ממושך ועייפות יכולים להתאים למגוון מחלות כך שנדרש ברור רחב בעיקר לסיבת החום, ללא קשר אם היה או יש לופוס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסרת שיער באינפרה אדום לחולי זאבתאביבה פרנקו04/04/2011
שלום.
יש לי זאבת(לופוס) של עור הפנים בלבד(לא מערכתית).
שאלתי היא האם מותר לי לבצע הסרת שיער בשיטת אינפרה אדום.
האם זה עלול לעורר לי את הזאבת, ו/או לגרום למחלה להתפרץ במקומות אחרים?
אני רוצה להסיר שיער בבית השחי ובמפשעות.
תודה מראש, אביבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אביבה שלום
ד''ר ג'יזל גודארד05/04/2011אין לנו המון מידע על טיפולים קוסמטים בחולי זאבת/לופוס.
יחד עם זה ידוע שחשיפה לקרני UVA ו-UVB יכולים לגרום להתלקחות של זאבת.
לכן הייתי ממליצה נגד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, אבל....
אביבה פרנקו05/04/2011אני מודה לך על תשובתך, אולם החשיפה היא רק בבית השחי ומפשעות, זה לא מתקרב לעור הפנים בכלל, ולי יש לופוס רק בעור הפנים. האם בכל זאת זה עלול להשפיע, והאם באוטרה אדום יש את הקרניים שציינת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאביבה שלום
ד''ר ג'יזל גודארד05/04/2011במחלת לופוס/זאבת יכולות להתפתח פריחות רבות,חלקן בפנים וחלקן באזורים אחרים של הגוף. לא ידוע אם ההתלקחות של זאבת/לופוס נובעת מחשיפה ישירות לאזור הגוף (כמו בפנים) או כתוצאת מהחשיפה יכולה להיות התפתחות או החמרה במחלת זאבת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לופוס עורי+התרופה למיקטלמרית04/04/2011
השתמשתי בתרופה למיקטל כשנה וחצי והתרופה עזרה לי מאוד,ואז התפרץ לופוס עורי וגם עליה חדה באנזימי כבד.הוחלט על הפסקת הלמיקטל והחלפתה בתרופה אחרת וכן מתן פלקווניל פעמיים ביום לחצי שנה.אחרי חצי שנה,בלי הלמיקטל בגוף,והפסקת הפלקווניל,שוב חזרה הפריחה של הלופוס העורי.חזרתי לקחת שוב פלקווניל.שאלתי היא כזאת:מאחר וכל התחליפים שניסו לתת לי במקום הלמיקטל לא הצליחו להחזיר אותי למצב תקין,האם ניתן לחזור לקחת שוב את הלמיקטל? כי הפריחה הופיעה אפילו כשלא השתמשתי בו.
אודה לכם מאוד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מרית שלום
ד''ר ג'יזל גודארד05/04/2011קיימות תרופות רבות הגורמות ללופוס/זאבת- בד"כ המחלה קלה והביטויים כוללים פריחה בעור, לפעמים דלקת בפרקים, ועליה בנוגדנים מסוג HISTONE. הטיפול כולל הפסקת התרופה וטיפול בפלקווניל.
לאור כך, לא הייתי ממליצה לחדש את התרופה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אולי זו מחלת mctdרונן30/03/2011
הי אני חייב שוב לשאול האם רמה של 7.8 R/N/P למרות שהיא מחוץ לנורמה גבוה מאוד ? וכן הANA שלי חיובי ..... הבנתי שזה מאפיין לא רק לופוס אלא mctd , האם יש בכלל טיפול שממתן את המחלה האם קיימת מעורבות של פגיעה במוח , או שמא תמיד מתמודדים עם הנזקים ואז מרפאים עד הפעם הבאה?
אשמח מאוד לתשובה רונן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רונן שלום
ד''ר ג'יזל גודארד31/03/2011נא להפנות את השאלה שלך לפורום ראומטולוגיה באתר BEOK.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחלת crpsפואד29/03/2011
שלום
אני סובל ממחלת הCRPS ואמור לקבל טיפול יומירה שעושים עליו מחקר במרפאת כאב רמב"ם האם זה עוזר ואם יש מצב שזה עושה בעיות בכל מיני מקומות בגוף
תודה ויום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
ד''ר יאיר מולד29/03/2011לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_כאב' id=link]כאב[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההעברת הודעה לפורום אחר
ד''ר יאיר מולד29/03/2011לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_כאב' id=link]כאב[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההעברת הודעה לפורום אחר
ד''ר יאיר מולד29/03/2011לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_כאב' id=link]כאב[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההעברת הודעה לפורום אחר
ד''ר יאיר מולד29/03/2011לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_כאב' id=link]כאב[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

