מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- CT וקרינהרות21/02/2011
שלום אני צריכה לעבור קולונוסקופיה וירטואלית .השאלה שלי האים הקרינה בבדיקה יכולה לגרום נזק בחולי לופוס יותר מאדם שאין לו לופוס וזה יכול לעורר את המחלה באותו איזור?ושאלה נוספת. האים פלקווניל יכול לגרום לירידה בשקיעת הדם? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רות שלום
ד''ר ג'יזל גודארד28/02/2011אין דיווחים על החמרה בזאבת/לופוס לאחר קרינת של צילום רנטגן.
בקולונוספיה- אין קרינה.
אחת המטרות בטיפול בזאבת/לופוס זה להפחית את רמת הדלקת וכך להפחית את שקיעת הדם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת anaקרין20/02/2011
שלום רב,אני בשבוע 8 להיריון ראשון לאחר 3 הפלות חוזרות,הרופא המליץ על בדיקת ANA כרגע.
עשית את הבדיקה והערכים הם:
ANA PATTERN =speckled
ANA TITER =pos'1:160
DNA (ds) Ab =1
SSA (Ro) SINGLE =Borderline 1.0
מה פשר התוצאות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרין שלום
ד''ר ג'יזל גודארד28/02/2011חלק מבירור להפלות חוזרות כולל חיפוש לאחר תסמונת נוגדי פוספוליפידים- מחלה של מערכת החיסון שמתאפיימת בהפלות חוזרות ואירועים חוזרים של קרישי דם.
חלק מאלו שמפתחות התסמונת גם סובלות לזאבת/לופוס.
הבדיקה הראשונה לזאבת/לופוס זה ANA (נוגדנים כגנד הגרעין).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקות SSB anti Lahadas18/02/2011
שלום רב,
ערכתי לאחרונה בדיקת SSB anti La והיא יצאה 30.854 u/ml.
בדיקת SSA anti Ro יצאה 1.31 u/ml.
הבנתי שהערכים של SSB יצאו גבוהים (תקין 15>, גבולי 15-25) ואני מודאגת מאוד.
על מה זה יכול להעיד?
חשוב לציין כי בדיקות תפקודי קרישה, קרישיות יתר ושקיעת דם יצאו תקינות.
אודה מאוד על תשובתך המהירה.
בברכה,
הדס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר HADAS שלום
ד''ר ג'יזל גודארד28/02/2011רמות גבוהות של נוגדנים ל-RO ול-LA מצביעות על מחלה של מערכת החיסון, בד"כ תסמונת סיוגרן (SJOGREN) שמתבטא ביובש בעיניים ובפה.
התסמונתמתלווה למחלות אחרות של מערכת החיסון כמו זאבת/לופוס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ana titerדנה17/02/2011
שלום רב.
בעקבות עלית אנזימי כבד בבדיקת דם :gpt91
ןggt 57
עשיתי בדיקת ana והתוצאות היו:
antinuclear (ab_(ana negative
ana titer 1:160
ana pattern homogenous
מה משמעות הדבר?
בברכה ובתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דנה שלום
ד''ר ג'יזל גודארד28/02/2011בדיקת ANA -נוגדנים כנגד הגרעין מהווה בדיקה כללית לחיפוש לאחר מחלות של מערכת החיסון.
ככל שהרמה גבוהה יותר (מעל 1:80) הסיכוי לגלות מחלה עולה.
כשיש הפרעה בבדיקות אנזימי הכבד שולחים ANA בשאלה של מחלת כבד ממקור מערכת החיסון.
ממליצה על המשך בירור אצל מומחה למחלות כבד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת ANA מה זה ?אני14/02/2011
נשלחתי עי" רופאת עור לבדיקות דם כיוון שאמרתי להם שאני אחרי לידה ויש לי נשירה מועטה בשיער להלן התוצאות :
שם הבדיקה תוצאה תוצאה לעומת טווח הנורמה מידע נוסף
ANA PATTERN Speckled Speckled
ANA TITER POS 1:80 POS 1:80
RNP - 1.9index כאשר הטווח 0.0-0.9
RNP A - 1.9index כאשר הטווח 0.0-0.9
אנא תשובתכם המהירה על מה מדובר לא הצלחתי להבין כלום התור לרופאה שבוע הבא
אני לא רגועה בכלל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת ANA מה זה ? - ד"ר מולד
ד''ר יאיר מולד14/02/2011תוצאת הבדיקה לנוגדנים נגד-גרעין התא ANA חיובית. זה ממצא הדורש המשך ברור ע"י ריאומטולוג, אך כשלעצמו אינו מעיד על מחלה אוטואימונית פעילה. ממליץ לפנות לריאומטולוג להמשך ברור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקה חוזרת של ANA
אני15/02/2011קיבלתי תשובה היום ANA TITER שלילי
הפער בין הבדיקות חודשיים כמעט
אז למה להתייחס ואיך זה קורה ?<* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקה חוזרת של ANA - תגובה
ד''ר יאיר מולד16/02/2011אני מבין שהתוצאה שלילית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהANA
אני17/02/2011אני לא מבינה כלום איך זה ייתכן פער של חודשיים ועכשיו ANA שלילי
אתה יכול להסביר לי ולהרגיע אותי
הנה עוד תוצאות שקיבלתי
RHEUMATOID FACTOR <10.10 IU/ml
>10.10
COMPLEMENT C3 117mg/dl 25mg/dl COMPLEMENT C4
DNA (ds) Ab 2.0 IU/ml
ANTI PROTEI1.84 U/ml
NASE 3
ANTI-MYELOPEROXIDASE 1.74 U/m
כל התוצאות בטווח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מידע לגבי זאבת אדמנתיתאלה09/02/2011
שלום,
מסיבות אישיות קראתי לאחרונה חומר רב בנושא זאבת אדמנתית. בכל המאמרים שקראתי דובר על כך שרמות גבוהות של אסטרוגן עלולות לגרום להתפרצות המחלה אך בשום מאמר לא מצאתי את מערכת היחסים בין האסטרוגן למחלה.
האם תוכלו להפנות אותי למאמרים או מקורות מידע העוסקים באופן ההשפעה של אסטרוגן על מהלך המחלה?
תודה,
אלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלה שלום
ד''ר ג'יזל גודארד11/02/2011יש עדות באנשים ובחיות מחקר שאסטרוגן קשור להתלקחות זאבת ולהתפתחות המחלה.
אני מפנה אותך למאמר שאני כתבתי על מגדר ומחלות אוטואימוניות.
יש התיחסות לאסטרוגן הטבעי ותופסת אסטרוגן מהסביבה.
Gisele Zandman-Goddard
Gender and autoimmunity
Autoimmunity Reviews 6 (2007) 366–372* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד"ר ג'יזל
אלה13/02/2011תודה רבה, אבל יש בעיה- אני לא מצליחה לפתוח את המאמרים. תוכלי בבקשה להעלות את המאמרים כקובץ או כקישור לאתר?
תודה מראש,
אלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאלה שלום
ד''ר ג'יזל גודארד14/02/2011נא לשלוח את כתובת דואר אלקטרוני שלך ואשמח לשלוח לך את המאמר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאימייל
אלה14/02/2011[email protected]
תודה (-:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאלה שלום
ד''ר ג'יזל גודארד14/02/2011נשלח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בכצ'טנוי05/02/2011
שלום אני בת 43 והובחנתי במחלת בכצט לפני כשנתיים לאחר התקף של אפטות באיבר במין ודלקות בפרקים CRPושקיעת דם גבוהה. מאז אני מטופלת בקוכיצין אימורן ופרדניזון (ועדיין נעזרת בארקוקסיה 120 לכאבים לא מרפים במפרקים)כל התקופה אני במעקב של מחלקת ראמטולוגיה בבית החולים בתחילה כל חודש וחצי מאוחר יותר חודשיים וכרגע דחו לי את התור ואני לא בביקורתכבר למעלה מ7 חודשים
יש לציין שמצב כאבי הפרקים בתקופה האחרונה בלתי ניסבל וכן האפטות באיבר המין מתעוררותואז אני משחקת עם הקולכצין והפרדניזון בתקופה החרונה הגעתי למצב של כאבים חזקים בגב ונישלחתי לסיטי התשובה הייתה ניוון של מספר די גדול של מפרקים כמו כן בתקופה האחרונה אני מקבלת התקפות של גירוד באזורים שונים של הגוף רציתי לשאול
1. האם זה תקין שאני לוקחת כלכך הרבה זמן טיפול של פרדניזון ללא שום ביקורת ......
2. האם הניוון במפרקים קשור לבכצט
3. האם הגירודים יכולים להיות חלק מהמחלה?
4. מה עושים עם הכאבים על מנת לנסות להפסיק את הפרדניזון
5. האם אין איזו תרופה חדשה בנושא
תודה מראש
נוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
ד''ר יאיר מולד05/02/2011לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_דלקת_פרקים_ראומטולוגיה' id=link]דלקת פרקים, ראומטולוגיה[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- IPL בקרשיות יתראליקי03/02/2011
אני נמצאת במצב של קרישיות יתר.
Cardiolipin IgG Ab= 40
לא נוטלת תרופות
הרופאה שלי אמרה שאין בעיה בהסרת שיער בקרני אור אך לא בלייזר.
לא ברור לי אם שיטת IPL היא קרני אור או לייזר.
האם בטוח להשתמש במכשיר?
השימוש הוא לטיפול באקנה קשה בפנים (בת 40+)
לתשובתכם המהירה אודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר IPL בקרשיות יתר - ד"ר מולד
ד''ר יאיר מולד04/02/2011לגבי הסיכונים בפעולה שהומלצה לך, המטפל בשיטות אלו אחראי למסור לך את כל הסיכונים האפשריים בפעולות שהוא ממליץ לך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם אתה מתמחה בפירומאלגיה?שלום02/02/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
השאלה מופנת לד"ר יאיר גולד
שלום02/02/2011תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבחנה ופלקוונילמלי30/01/2011
ד"ר שלום
סוסוף אחרי שנה של בירורים קיבלתי אבחנה של לופוס והתחלתי טיפול של 2 כדורי פלקווניל ביום. רציתי לשאול, אם הפלקווניל אינו מחליש את מערכת החיסון כיצד הוא עובד בעצם?
אשמח גם להפניה לחומר קריאה ברשת או בספרים בנושא זה.
תודה
מלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבחנה ופלקווניל - ד"ר מולד
ד''ר יאיר מולד31/01/2011פלקווניל היא תרופה לא חדשה, במקורה נגד מלריה, שהוכחה במחקרים רבים כמאד יעילה לטיפול בביטויים רבים של לופוס, ובמיוחד בהפחתת הסיכון להתלקחויות של המחלה, הפחתת עוצמת ההתלקחויות, הפחתת נזק בלתי הפיך לאברי הגוף כתוצאה מלופוס. לאור ההוכחות הרבות על יעילות פלקווניל כתרופה השומרת על לופוס במצב של הפוגה או פעילות נמוכה של המחלה, ההמלצה כיום היא, שכל חולי לופוס יקבלו באופן קבוע את התרופה. זאת תרופה מאד בטוחה, דורשת מעקב בדיקת עיניים עם שדה ראיה (מקולרי באור אדום-לבן) כל 6-12 חדשים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההעברת הודעה לפורום אחר
ד''ר יאיר מולד04/11/2012לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_דלקת_פרקים_ראומטולוגיה' id=link]דלקת פרקים, ראומטולוגיה[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מפוי אצם כל גופיאיליה28/01/2011
לאחר בדיקת מפוי אצם spect נמצה ש:
ממצאים:
קיימת קליטה מוגברת בטוברוזיטי של הטיביה משמאל.
שאר השלד תקין.
סיכום:
קליטות מוגברות כנ"ל ככל הנראה על רקע אנתזופטיה.
מישהו יכול להסביר לי מה זה אומר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
ד''ר יאיר מולד29/01/2011לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_אורטופדיה' id=link]אורטופדיה[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם בטוח לחזור ללמיקטל?מרית27/01/2011
שלום רב
אני לוקחת 2 כדורי פלקווניל ביום,האם ניתן לקחת את שניהם במנה אחת או שחייבים אחד בבוקר ואחד בערב?
בנוסף ארצה לשאול,האם לאחר שהפריחה נעלמה ואני כבר כמה חודשים טובים לוקחת את הפלקווניל,יש סיכוי להפסיק אותו מתישהו?
וברשותך עוד דבר,התרופה למיקטל הופסקה לי ע"י ראומטולוג עם גילוי הלופוס העורי,לצערי
התרופה החלופית שנתנו לי דרדרה את מצבי.האם בטוח לחזור ללמיקטל? מהם הסיכונים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אמיליה שלום
ד''ר ג'יזל גודארד27/01/2011אם את סובלת מזאבת/לופוס עורי בלבד ולא מזאבת/לופוס מערכתי ואין ביטי יותר בעור, ניתן לרדת במינון פלקווניל לפעם ביום לאחר התיעצותעם רופא עור/ראומטולוג שלך.
לא מומלץ לחזור לקחת תרופה ונקשר להתפתחות לופוס/זאבת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
מרית28/01/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לופוס ושפעתיעלה26/01/2011
שלום
אני עם לופוס כבר 12 שנה בערך. בשלושת השנים האחרונות כל חורף אני חולה בדלקת ריאות ולעיתים גם ברונכיט ( למרות שהתחסנתי נגד דלקת ריאות). יום רביעי שעבר התחלתי להרגיש רע- חום כאבי גרון איומים והתחלתי טיפול בראפאפן 2000 מ"ג. למחרת החל גם שיעול ומיכוון שזה לא עבר נאלצתי ביום ראשון לחזור לרופאה שהחליפה את האנטיביוטיקה למוקסיפן 3000 מ"ג ליממה. ביום ראשון בערב השיעולים היתגברו ובקשתי הפנייה לצילום חזה שעשיתי למחרת ושם ראו תסנין קטן ( לציין שבהאזנה לריאות לא נשמע שום דבר ולכן הצילום לא נעשה עד שאני ביקשתי). היום שוב הוחלפה האנטיביוטיקה לזינט ורוקסו. השאלה שלי האם בגלל הלופוס הגוף שלי מחלים כל כך לאט? ( לא לוקחת תרופות מדכאות חיסון רק פלקווניל אבל כן לקחתי בעבר). כמה זמן עלי לחכות עד שמשהו יתחיל לזוז? אני משתעלת בלי הפסקה ביום ובלילה וקשה לי לנשום ובטח מיותר לציין שאני חלשה נורא מכל העירבוביה של האנטיביוטיקות האלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לופוס ושפעת - ד"ר מולד
ד''ר יאיר מולד26/01/20111. לופוס כשלעצמו אינו גורם לשכיחות גבוהה יותר של מחלות זיהומיות.
2. מהתאור שמסרת, נראה שאת חולה בדלקת ריאות. אם יש קוצר נשימה או חוסר שיפור עם האנטיביוטיקה שניתנה לך, עליך לחזור לרופא המשפחה לבדיקה והערה מחודשת.
אני מאחל לך החלמה מהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- RE RE שקיעת דםיונית26/01/2011
שלום.שכחתי לציין שערך הנורמה במעבדה בקופת חולים הוא תמיד 2-39 אני לא יודעת איך זה מתפרש כי בבית חולים זה 2-20 .מה נחשב שקיעה גבוהה?אים אפשר אשמח להסבר.53 לחולה לופוס שמרגיש נחשב גבוה? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר RE RE שקיעת דם - תגובה
ד''ר ג'יזל גודארד26/01/2011נא לראות את התגובה שלי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- RE שקיעת דם.יונית26/01/2011
שלום.תודה על התשובה המהירה.אבל אני שואלת שוב אים שקיעה בחולי לופוס יכולה לעלות במצבי לחץ נפשי אים השקיעה היתה בשנה האחרונה בסביבות 40 .ועולה ל53 אני מדגישה שוב שאני חשה טוב לא מקוררת והבדיקות של הלופוס תקינות..צריך לחפש סיבה? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר RE שקיעת דם. - תגובה
ד''ר ג'יזל גודארד26/01/2011שקיעת דם לא עולה עם לחץ נפשי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

