מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צינתור חצוצרותכרמית10/11/2009
היום עשיתי צילום רחם ובבדיקה נתגלה ששתי החצוצרות שלי סתומות.
אני צריכה לעבור צינתור חצוצרות השאלה שלי היא כמה זמן אורך הבדיקה?
הבדיקה כואבת? ועם הבדיקה מסוכנת?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צינטור
פרופ' ראול אורביטו10/11/2009פתיחת חצוצרות בצנתור פעולה המתמשכת כ 10 עד 20 דקות.
כאב וסיכון- דומים לצילום רחם
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- למבוטחות כללית לגבי צילום רחם!!!!מנומשת!10/11/2009
התקשרי לפני מספר דקות לקבוע צילום רחם לבית חוילם השרון ואשה בשם ציונה ענתה לי ושאלה ישר "את מקופת חולים כללית"? עניתי שכן, אמרה מייד "אין לנו צילומי רחם נא לא להתקשר ושייחפשו לכן מרפאה משלכן כי כאן לא עושים" !!!! הייתי בהלם מהתשובה הכל כך מכוערת שלה, זה מעליב שאשת שירות עונה בצורה כזו, לצערי לא אצליח לעשות את הצילום שם ואצל דוקטור טוגנדרייך כמו שיוויתי ופניתי למקום אחר אבל רק שתדעו חבל לכן לפנות לשם כי תשובה נורמאלית ומספקת לא תקבלו מה שכן תקבלו זה" כאן לא עושים לכללית" ו"חפשו לכן מרפאה אחרת" , פשוט ביזיון אחד גדול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הבהרה
ד``ר דניאל טוגנדרייך11/11/2009הבהרה
לרגל שיפוץ מכון הרנטגן של הכללית בר"ג הופסק השירות של צילומי רחם וצנתור חצוצרות שניתן במקום ע"י דר' טוגנדרייך.
בבית חולים השרון מתבצעות מעט בדיקות ואין ביכולתו של בית החולים לקלוט את עשרות הפונות שלא נענות בר"ג.
התקלה זמנית ולאחר השיפוץ הכל יחזור למסלולו.
בינתיים ניתן לקבוע ב *2700 לזמנוף ת"א או בת-ימון בבת ים
דר' טוגנדרייך מבצע צילומי רחם וצנתורי חצוצרות באופן פרטי גם בבית חולים אסותא ת"א.
לקביעת תור פרטי 054-6661111* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם דרך הכלליתt10/11/2009
שלום,
לפני כשנתיים עשיתי צילום רחם אצל ד"ר טוגנדרייך דרך הכללית במרפאה בר"ג.
אז, הכל היה תקין.
היום הרופא המליץ לי לבצע שוב צילום (כדי שנהיה שקטים), אצל ד"ר טוגנדרייך
אלא שניסיתי לקבוע שוה דרך הכללית, אבל מפנים אותי לבית החולים.
הבנתי שהצילום עולה 2200 ש"ח, ולצערי, כמו תמיד, הביטוח הפרטי שיש לי בהראל לא מכסה את זה.
האם בכל זאת יש איזושהי דרך לבצע את הצילום דרך הכללית אצל ד"ר טוגנדרייך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר .
פרופ' ראול אורביטו10/11/2009שאלות אישיות לד''ר דניאל טוגנדרייך
נא להפנות לטלפון 050-5621467* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום בכללית דר' טוגנדרייך
ד``ר דניאל טוגנדרייך10/11/2009באופן כללי המערכת הציבורית לא מאפשרת "בחירת רופא"
ומי שרוצה רופא מסויים לפעולה מסויימת נדרשת ל"מסלול הפרטי"
אני איפשרתי שנים ארוכות לנשים להגיע אלי במסגרת הציבורית
במכון רנטגן של הכללית בר"ג ועדיין מאפשר זאת בקופ"ח מכבי.(בה השיטה
כולה מבוססת על "בחירת רופא").
לצערי הכללית סגרה את המכון בר"ג לשיפוץ ממושך ללא יצירת אלטרנטיבה.
אני מבצע הבדיקה באופן פרטי באסותא ת"א לקביעת תור 0546661111
או לעיתים בבית חולים השרון פ"ת לקביעת תור 9372222 -03 יש להצטייד
בטופס התחייבות מתאים.
עדיין יש סיכוי שבעתיד קופ"ח כללית תתעשת ותייצר אלטרנטיבה בה אוכל להמשיך לתת השרות ללא עלות למבוטחת. אולי פנייה/פניות מהמבוטחות (שהן "בעל הבית האמיתי" של הקופה) תזרז ההליך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על העזרה.
t10/11/2009אנסה לקבוע תור באחת הדרכים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעוניינת בצילום רחםנופר09/11/2009
שלום רב,
אני בת 32 נשואה שנה וחצי מנסה להיכנס להריון ללא הצלחה, ביוץ טבעי ביום ה 21 למחזור, וסת סדיר כל 35 יום. בדיקת זרע משובחת ותקינה כולל הורמונים שלי.
מנסה שנה וחודשיים להיכנס להריון ומחר יש לי תור למומחה לפוריות.
עברתי לקופת חולים כללית ממכבי מכיון שהרופא נשים הקודם התיחס בזלזול ואף נתן לי טיפולים של איקקלומין ללא מעקב זקיקים למרות שסבלתי מהם מאוד(בחילות נפיחות מוגזמת בבטן, הקאות כאבי ראש וגלי חום).
קראת שצילום רחם זה בירור ראשוני שעושים אין אין הריון לאחר שנה.
האם אני יכולה לבקש לעשות את הצילום מבלי שיפנו אותי? הגיל משחק אצלי תפקיד חשוב ואני רוצה להיכנס להריון בקרוב.
המליצו לי המון על דוקטור טוגנדרייך כולן בלי יוצא מן הכלל אמרו שלא הרגישו את הבדיקה למעט אולי אלא שהייתה להן בעיה כזו או אחרת.
בעלי אומר לי לא לקרוא בכלל מה שקורה בפורומים מכיון שאני מכניסה עצמי לסרטים ופחדים מיותרים.
איך אני מגיעה לדוקטור טוגנדרייך ומתי מותר לבצע את הצילום? אני מבייצת ביום ה 21 וצריך לעשות אותו לפני ביוץ,מבחינת הוסת לוקח לי בערך שבוע וחצי עד שאני מתנקה לגמרי מדימום, האם אפשרי לעשות את הצילום באם יש עדיין קצת דימום?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו09/11/2009תשובה לשאלותיך מצויה במדור שאלות נפוצות בפורום
למעשה- צילום מבוצע בהתאם לשיקול דעתו של רופא מטפל, לפני או תוך כדי טיפולי הפוריות
לצילום- יש צורך בהפניה של רופא
מקומות ביצוע צילומים ע"י דר' טוגנדריך- ראי במדור שאלות נפוצות בפורום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםמיכלי09/11/2009
שלום רב!
הרופאה שלי המליצה על צילום רחם. אני חברת לאומית ורציתי לדעת אם הבדיקה אצל ד"ר טוגנדרייך במסגרת קופ"ח נעשית רק בבי"ח השרון, או שניתן לעשותה גם בקליניקה פרטית. כמו כן אני רגישה מאוד ונאמר לי כי יש אפשרות לעשות זאת עם אילחוש או הרדמה מקומית. האם ד"ר טוגנדרייך עושה זאת?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה
פרופ' ראול אורביטו09/11/2009שאלות אישיות לד''ר דניאל טוגנדרייך
נא להפנות לטלפון 050-5621467* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום הרחם.marina09/11/2009
שלום רב!
השאלה מופנית לד"ר דניאל טוגנדרייך,
אני בת 32, לאחר נסיון של כמעט שנה להורות ללא הצלחה, הופניתי לרופא פוריות.הרופא המטפל ממליץ לעשות צילום הרחם. קראתי המון המלצות עליך והבנתי שאתה מומחה בתחום זה.
אני חברה בקופת חולים לאומית ומאוד חוששת מהצילום ומעוניינת לעבור אותו אצלך.
ניסיתי לקבוע תור דרך בית חולים השרון אך ללא הצלחה.
נאמר לי שאין מקום לחודש הקרוב.
איך ניתן לקבוע תור אליך ?
תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר .
פרופ' ראול אורביטו09/11/2009שאלות אישיות לד''ר דניאל טוגנדרייך
נא להפנות לטלפון 050-5621467* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח צילום רחםקארין09/11/2009
לפני כשבועיים עברתי צילום רחם כחלק מטיפולי פוריות , נאמר לי שקיימת חסימה בחצוצרה ימנית, אבקש את חוו"ד בנוגע לממצאים:
חלל הרחם בגודל,צורה ומיקום תקינים
פגמי מילוי ניידים בודדים עקב בועות אויר
נסרקו 2 חצוצורות
משמאל פיזור פריטוניאלי תקין
מימין פיזור מטורמל- סקטוסלפינגס.
לסיכום ללא סטיה.
הרופאה אמרה לי לעבור ל3 הזרעות עם הורמונים ולאחר מכן באם זה לא יוצלח לעבור לIVF (מקווה מאוד שלא אצטרך להגיע לזה).
שאלותי אליך ממה נובעת הבעיה בחצוצרה הימנית? האם עלי לעבור צילום נוסף? האם יש טיפול לחצוצרה ימנית או שעדיף לעבור את הטיפולי הזרעה/הפריה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סקטוסלפינגס
פרופ' ראול אורביטו09/11/2009קיימת חסימה מימין, טיפול הפוריות הינו כפי שהמליצה הרופאה שלך
הבעיה נובעת בד"כ מדלקת באגן(לעיתים אסימפטומטית)
הטיפול בחצוצרה- רק בניתוח, ומקובל לבצעו או לפני IVF או לאחר מס' כשלונות ב- IVF- בהתאם לשיקול דעתו של הרופא המטפל
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת ברשותך
קארין10/11/2009במידה ואעשה את הניתוח לחצוצרה האם אז אוכל להיכנס להריון באופן טבעי ועצמוני או שאין 100% הצלחה בניתוח הזה? ומה הסיכויים שיש לי להיקלט בהריון מהזרעות ולא מ -IVF?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתוח
פרופ' ראול אורביטו10/11/2009לאחר ניתוח- במידה והחצוצרה השניה תקינה- ניתן להרות ספונטנית
הסיכוי להריון ספונטני\ טיפולי פוריות הינו מחצית בנוכות הידרוסלפינגס בהשוואה למצב לאחר ניתוח מוצלח
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם ביום 20 למחזוריערה08/11/2009
שלום רב,
נקבע לי מועד לצילום רחם ליום ה-20 של המחזור,
זה לא בעייתי? (למעט האיסור על קיום יחסי מין עד לאחר הבדיקה)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו08/11/2009אכן בר ביצוע, במידה ולא מקיימים יחסים מהוסת ועד הצילום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוסר ביוץעומר08/11/2009
שלום ד"ר אורביטו!
אישתי ואני מנסים להרות כבר שנה.
אנחנו שעיצומן של אינספור בדיקות ודבר לא זז.
הבעיה כעת היא שאשתי לא מבייצת ויהי מה.
האיקלקומין לא עזר, הפוריגון לא עזר, המונוגון לא מזיז, השילוב של הםוריגון והמונוגון לא עוזר....
היום בבוקר היינו אצל הרופאה ונאמר לנו שהיא עובדת עצות. מאוד מוזר לה כי רמת ה LH שהייתה יחסית תקינה לפני תהליך הזריקות והכדורים החלה דווקא לרדת עם השימוש בהם.
אנחנו תושבי המרכז וכעת אנחנו בעיצומה של החלטה ללכת לחוו"ד נוסף אצל רופא מומחה אחר.
שמך הגיע אלינו ממכרה אשר שתי בנותיה הצליחו להרות בזכותך.
אולי זה לא הפורום המתאים לכך אך הייתי רוצה לדעת אם יש לך מושג מה עלינו לעשות כעת.
המון תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביוץ
פרופ' ראול אורביטו08/11/2009עליכם לפנות למרפאת פוריות- על מנת לברר את הסיבה העדר ביוץ וטיפול בהתאם
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ממצאי צילום רחםאיריס08/11/2009
ד"ר טוגנדרייך שלום,
ביום ג' האחרון עברתי אצלך צילום רחם, במהלכו הוחדר בלון מאחר מהיוד נפלט החוצה עקב מבנה הרחם שלי. במהלך הצילום אמרת לי שהנתיבים אל החצוצרות פתוחים ותקינים. היום ביקרתי אצל רופאת הפוריות שהפנתה אותי אליך ובעת צפייתה בצילומים ראתה בחלק מהם "פגם מילוי בולט באזור האסטמוס" ברחם, בעקבות זאת שאלה אותי האם לא צורף לדיסק מכתב עם אבחנתך ומאחר ולא היה כזה הופניתי להיסטרוסקופיה.
שאלותיי:
האם ייתכן והצילומים בהם נמצא פגם המילוי הם אלה שצולמו בטרם הוחדר הבלון ואינם מראים את התמונה המלאה? (שכן במהלך הפעולה הטכנאי התחיל לצלם, הפסיק והמשיך שוב לאחר החדרת הבלון).
האם לצד הדיסק הייתי צריכה לקבל מכתב כלשהו שלא נמסר לי? אם כן - האם אוכל בדרך כלשהי לקבל את אבחנתך לגבי אותו הצילום?
תשובתך חשובה לי עקב העובדה שלפני 10 חודשים עברתי היסטרוסקופיה ללא ממצא מיוחד, ומאחר ולא ציינת דבר בעת הצילום אודות הרחם הייתי רוצה להמנע מהיסטרוסקופיה נוספת. בנוסף אני בעלת FSH גבוה ולכן הזמן הינו קריטי בעבורי.
תודה וסליחה על אורך הכתוב,
איריס
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה
פרופ' ראול אורביטו08/11/2009שאלות "אישיות" לדר' טוגנדריך נא להפנות ל:
ד''ר דניאל טוגנדרייך :
מרפאה-רח' בן גוריון 183 גבעתיים
050-5621467* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה פרופ' אורביטו, בינתיים...
איריס08/11/2009לגבי האבחנה האישית התקשרתי למכבי השלום, שם בוצע הצילום והופניתי לאתר מכבי, ובו מצאתי את טופס האבחנה, כך שקיבלתי תשובה ולשמחתי היא דווקא מעודדת ("הרחם במבנה תקין, פיזור הומוגני של חלל הרחם").
האם יוכל מי מהרופאים בפורום לענות על שאלתי העקרונית -
האם ייתכן מצב והצילומים בהם נמצא פגם המילוי הם אלה שצולמו בטרם הוחדר הבלון ואינם מראים את התמונה המלאה? (שכן במהלך הפעולה הטכנאי התחיל לצלם, הפסיק עקב נזילת היוד החוצה והמשיך שוב לאחר החדרת הבלון).
שוב תודה,
איריס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום
פרופ' ראול אורביטו08/11/2009הצילום הינו מס' תמונות מצב של השיקוף
התשובה הסופית הינה של המבצע שראה ונכח במהלך הצילום
מניח שאם היה פגם משמעותי- אז היה מצוין גם בתשובה הכתובה
עצם התשובה הכתובה- וההיסטרוסקופיה התקינה בעבר- כנראה שמעידים על "תקינות" האגן
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה לך
איריס08/11/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום אחרי צילום רחםקארין06/11/2009
שלום רב,
אני בת 25, עשיתי צילום רחם ביום שלישי האחרון, הבדיקה הייתה מאוד כואבת וקשה אך הכל ייצא תקין. כשעתיים אחרי הבדיקה התחיל לרדת לי דם והדימום עדיין ממשיך עד היום, אומנם לא באותה רמה אך עדין יש לי דימום כמו של סוף מחזור. האם זה תקין? כמה ימים עוד יכול להיות הדימום?
האם זה יכול להשפיע על כניסה להריון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דמם
פרופ' ראול אורביטו08/11/2009דמם יתכן לאחר צילום
אמור לפחות עם הזמן, לשנות צבע מאדום וחום\כהה ולהסתיים
במידה ונמשך\ אדום\ מלווה בכאב\חום- יש לפנות למוקד לבדיקה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צינתור חצוצרות.רחל05/11/2009
שלום.
לאחותי הציחעו ציחנתור חצוצרות.
במכתב מהמרפאה רשום שמתאימה לESSU . מהם ראשי התיבות? תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר essure
ד``ר דניאל טוגנדרייך05/11/2009מדובר בשתל לסגירת חצוצרות לצורך עיקור (אמצעי מניעה)
מותקן בד"כ בהיסטרוסקופיה
ניתן להתקינו גם בצנתור החצוצרות תחת שיקוף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צנתור חצוצרותאסי05/11/2009
ביצעתי לפני מס' ימים צילום רחם, אובחנה חסימה פרוקסימלית של שתי החצוצרות.
אני היום ביום ה- 16 למחזור, האם זה כבר מאוחר מדי לבצע החודש הזה, צנתור חצוצרות?
(לא היה מגע מיני עד כה מאז המחזור הקודם)
מתי לכל המאוחר ניתן לבצע צנתור זה מתאריך המחזור?
האם יש סיכון בצנתור בתכוף אחרי הצילום (שוב הקרנות רצופות...)
האם יש דרך אחרת לביצוע צנתור חצוצרות שלא ע"י רנטגן אלא ע"י , לדוגמא, us ?
אודה מאד על תגובה מהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חסימה
פרופ' ראול אורביטו05/11/2009רצוי לבצע בחודש הבא- להימנע בחדירה עוקבת לרחם לאחר מס' ימים
ניתן לבצע צינטור מונחה היסטרוסקופית ובהשגחת אולטרסאונד (מבוצע למיטב ידיעתי בתה"ש)
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך ברור צנתור חצוצרות
אסי05/11/2009ראשית, תודה רבה על תגובתך המהירה.
מה שיעור ההצלחות של הצנתור שציינת בתגובתך (מונחה היסטרוסקופית בהשגחת אולטראסאונד) בהשוואה לצנתור בשיטה הרגילה (רנטגן) ?
אני מבינה שמדובר במשהו חדש יחסית שעדיין לא תפס תאוצה, האם יש רופא מיוחד שרכש נסיון והתמחות ספציפיים בשיטה זו, שהיית ממליץ עליו?
אני מאד חוששת מהתערבות כרורגית נוספת לאור עברי הגניקולוגי העשיר והמגוון, לצערי...
שוב תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיסטרוסקופיה
פרופ' ראול אורביטו05/11/2009לא יודע על פירסום נתונים מדויקים- אך מניח שההצלחות זהות
כפי שציינתי מבוצע בתה"ש- ניתן לברר שם פרטים
אגב, הפעולה הינה ניתוחית!! לא פחות מצינטור
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם לא תקיןהילה04/11/2009
אני בת 31, מנסה להיכנס להריון שנה ו3 חודשים. בצילום רחם שעשיתי היום נאמר לי שהחצוצרה הימנית כנראה חסומה והחצוצרה השמאלית פתוחה אבל יש לה קצה רחב יותר מהנורמל מה שמעיד על פגיעה, הרחם נראה תקין. הומלץ לי לעשות לפרוסקופיה. אני רוצה להבין מה המשמעות של זה? האם יש אפשרות לפתוח סתימות? לתקן חצוצרה פגומה? האם יש אפשרות להיכנס להריון במצב כזה? האם אפשר לעשות הפריות במצב כזה (הזרעות, לא IVF)?
עשיתי צילום רחם ביוני שהיה תקין, אחרי הצילום היה לי חום ונתנו לי אנטיביוטיקה. בנוסף התחיל לי כאב קבוע בצד ימין של האגן (כמו התכווצות) שלא עבר עד עכשיו ועוצמתו משתנה. המשיך להיות לי חום נמוך שמדי פעם עלה קצת. לפני חודש וחצי היו לי כאבים חזקים בצד שמאל של האגן וחום שעלה כל יום עד שהגיע ל40 מעלות. באולטרהסאונד מצאו ציסטה בצד שמאל בגודל 5 ס"מ ונוזולים באגן. במיון הוחלט שיש לי דלקת באגן לפי הכאב, כדוריות דם לבנות במשטח והחום הגבוה. קיבלתי אנטיביוטיקה למשך שבועיים. האם יתכן שהבדיקה ביוני גרמה לי את הבעיות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימומים
הילה04/11/2009יש לי גם דימומים כל חודש 3-9 ימים אחרי הביוץ כמעט כל חודש מאז שהפסקתי גלולות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה השאלה?
ד``ר דניאל טוגנדרייך04/11/2009מה השאלה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסיבוכים בצילום רחם
ד``ר דניאל טוגנדרייך04/11/2009אחד הסיבוכים של הבדיקה הוא זיהום באגן.
לפי תאורך יתכן שלקית בזיהום באגן בעקבות הבדיקה ביוני.
הממצאים מהבדיקה הנוכחית עלולים להיות תוצאת הזיהום.
1 - ממליץ שתקבלי כיסוי אנטיביוטי למניעת השנות הזיהום בעקבות הבדיקה שבצעת.
2 - לפרוסקופיה היא כלי אבחוני לקבוע בוודאות אם יש נזקי דלקת באגן.
במקרים מסוימים ניתן לתקן באופן כירוגי סתימות בחצוצרות.
3 - על פניו ולפי תאורך IVF הוא פתרון נכון עבורך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם אתה ממליץ על לפרוסקופיה?
הילה05/11/2009האם כדאי לבצע לפרוסקופיה כדי לגלות מה הבעיה ואולי לפתור אותה? אם לא מומלץ, מה הסיבה? מה הסיכונים? האם יש סיכוי שהחסימה תיפתח לבד בעתיד? האם יש סיכוי שהפגיעה בחצוצרה תתוקן לבד? האם יש דרכים לטפל בחצוצרות ללא התערבות כירורגית? האם הדימומים אחרי הביוץ נובעים ממצב החצוצרות? עם דימומים אחרי ביוץ לא בטוח שאוכל להחזיק הריון אם נבצע IVF (יש לי דימומים גם עם תמיכת פרוגסטרון), האם אפשר לעשות משהו לגבי זה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלות
פרופ' ראול אורביטו05/11/2009שאלותיך מצוינות ומאוד רלבנטיות
אולם, את התשובות עליך לקבל מרופאך המטפל (ולא בפורום זה או אחר)- שמכיר את בעיתך, יציג לך את האופציות הרלבנטיות ויחד תקבלו החלטות טיפוליות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
הילה05/11/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איזו בדיקה נדרשת?ענבל03/11/2009
איזו בדיקה אפשר לבקש מהרופא בכדי לדעת למה כואב לי מידי פעם בבטן תחתונה בצד שמאל? כשנתיים בערך.
לרוב ע"פ בדיקה זה לא דלקת שתן ובדקו אותי כבר מהבחינה הזו.
באולטרסאונד וגינלי לא ראו כלום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב בטן
פרופ' ראול אורביטו04/11/2009יש לפנות לרופא מטפל לבירור כאב אגני כרוני הדורש בירור דרכי עיכול\ שתן ומין
במידה ולא ימצא מימצא בבדיקות מעבדה\ הדמיה- יש לשקול לפרוסקופיה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



