מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תזמון צילום רחםש.ב.ר09/12/2010
שלום,
נאמר לי כי תזמון צילום הרחם חייב להיות בסיום המחזור, לפני שיש סיכוי להריון וללא קיום יחסי מין כמה ימים לפני
בתור שומרת טהרה התזמון האידאלי יהיה מבחינתי מיד בסיום הדימום.
מאחר שרק היום הפסקתי עם התמיכה (אנדומטרין) אני לא יודעת בדיוק מתי אקבל את הווסת, והתור שלי תוזמן לעוד שבוע בדיוק (16 דצמבר)
האם סיום הדימום הכוונה שאין הכתמות כבר כלל? בתור שומרת טהרה אני מודעת מאד למצב, ולכן הדימום המורגש כבר יכול להסתיים ביום 4-5 אך אני לרוב מצליחה לעשות הפסק רק ביום 6-7
האם עבור צילום רחם מספיק שהדימום המורגש כבר יפסיק?
תודה,
שולי רולי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תזמון צילום רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו09/12/2010סוף הדימום בד"כ נובע מהפרשות מהנרתיק של דמם ישן ולא מהרחם
כך, שקרוב לודאי ניתן יהיה לבצע צילום במועד שציינת
תגיעי לצילום, והמבצע בהתאם למקור הדמם- יחליט אם ניתן לבצע את הבדיקה, או שיש לדחות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ועוד שאלה - צילום רחם שני?כ"ס08/12/2010
לפני כשש שנים עשיתי צילום רחם שבו אובחן כי חצוצרה אחת סתומה. לאחר מספר נסיונות של הפריה שכשלו והפלה עשיתי גם היסטורוסקופיה שבה הופרדו הידבקויות. (בהפריה שהתחרשה שבועיים לאחר ההיסטורסקופיה הריתי . . .)
עכשיו אני עומדת בפני תהליך נוסף של הפריה ועוד לפני שהתחלתי המליצו לי לעשות צילום רחם. מכיוון שסבלתי מאוד בצילום הראשון, אני שואלת -האם ניתן "לדלג" על שלב הצילום ולבצע (אם יש צורך) היסטורסקופיה? האם יש צורך?? מה התועלת בבדיקה?
אודה על תשובתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ועוד שאלה - צילום רחם שני? - תגובה
פרופ' ראול אורביטו09/12/2010מטת הבדיקה להעריך את חלל הרחם
אם מיועדת ל- IVF בכל מקרה, אולי עדיפה היסטרוסקופיה
אולם, ראוי להיוועץ עם רופא הנשים המטפל, שמכיר את בעיתך, ולדון איתו בעד ונגד היסטרוסקופיה לעומת צילום רחם
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם?עידית08/12/2010
עשיתי לפני שנתיים צילום רחם אצל דניאל טוגנרייך,יצא תקין!
גם אני בטיפול פריון.
לפני שבועיים וחצי עברתי ניתוח לפרקוסופי לכריתת תוספתן,תוספתן היה מודלק,הוציאו אותו בשלמותו,ובמהלך הניתוח תקין.
אם בכל זאת צריך לחזור על צילום רחם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם? - תגובה
פרופ' ראול אורביטו08/12/2010לא בהכרח ובטח שלא כעת
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם -היסטרוסקופיהכ"ס08/12/2010
שלום, לשאלתי הקודמת טרם קיבלתי תשובה -
מה ההבדל בין היסטרוסקופיה לבין צילום רחם? האם האחד יכול להחליף את השני?אודה על תשובתיכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם -היסטרוסקופיה - תגובה
פרופ' ראול אורביטו08/12/2010צילום רחם מעיד על חלל הרחם ועל החצוצרות
במידה וקיימת בעיה בחלל, בשל חשד אולטרסונוגרפי, או לאחר צילום
אזי, מפנים להיסטרוסקופיה, המאבחנת טוב יותר בעיות בחלל הרחם (וגם ניתן לטפל בעזרתה)
היסטרוסקופיה מהווה GOLD STANDARD לבעיות בחלל הרחם ולא מעידה על החצוצרות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות היסטרסקופיהקרן06/12/2010
בת כמעט 40, ללא הריונות קודמים. עברתי הבוקר היסטרקסקופיה אבחנתית.
אחרי הבדיקה, הרופאה המבצעת אמרה לי שהכל נראה תקין, חוץ מהרירית הדקה (שבגללה הופניתי לבדיקה מלכתחילה). אבל היא גם ציינה שיכול להיות שמראה הרירית כרגע הוא בגלל שאני על גלולות מתחילת המחזור הנוכחי (בגלל ציסטה).
שאלותיי:
1) היא כתבה בתשובה "חלל רחם: תקין ארקואטי". מה זה ארקואטי? מה המשמעות?
2
) אחרי שכתבה שהכל תקין הוסיפה: "המלצות: ייתכן ויש מקום לשקול גרידה או פיפל טיפולי". על הפיפל אני יודעת, אבל לא ברורה לי ההמלצה על גרידה, וזה מאוד מלחיץ אותי. חשבתי שגרידות רק פוגעות (עלולות לפגוע) בסיכויי הפריון, לא להיפך. לא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות היסטרסקופיה - תגובה
פרופ' ראול אורביטו07/12/2010ארקואטי- קשתי, בד"כ וריאנט של הנורמה שלא דורש התערבות
כנראה שהכוונה לגרידת קו- כמו, פיפל, שמטרתו ל"עורר" את הרירית
נושא שדורש דיון עם רופא הפיריון המטפל
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחרי צילום רחםיעל05/12/2010
עברתי צילום רחם ביום חמישי אצל ד"ר טוגנדרייך, הבדיקה עברה בסדר גמור והתוצאות תקינות.
לאחר צילום הרחם היו לי הפרשות חומות (לא רבות) שעברו עד הערב.
ביום שישי כבר לא היו הפרשות.
ראיתי בפורום שאין בעיה לקיים יחסי מין לאחר הבדיקה. קיימתי יחסי מין ביום שבת. אך זה גרם להתחדשות של הפרשות חומות (שוב לא רבות) וכאבים בבטן התחתונה (דומים לשל מחזור). עשיתי נזק? האם זה יכל לגרום לזיהום או דלקת ברחם/חצוצרות?
תודה מראש,
יעל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אחרי צילום רחם - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך05/12/2010לא עשית נזק.
אם עולה חם או כאבים משמעותיים יש לשלול דלקת ולפנות לרופא.
אם אין חם או כאבים - לחזור לשגרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צנתור חצוצרות- ד"ר טוגנדרייךדובשנית05/12/2010
בוקר טוב,
גילו לי חסימה בחצוצרה ימנית.
הפנו אותי דרך הקופה לביה"ח השרון (רבין)לשם הטיפול, אך חודשיים שאני מנסה לקבוע תור ואין לי מקום.
הם אמרו שאותו רופא שמטפל (טוגנדרייך) מטפל גם במרפאת הרצל ברמת-גן.
האם באמת אתה מטפל שם? דיברתי עם המוקד והם אומרים שאין רופא כזה במרפאת הרצל
אני כבר נואשת- עד שמצאתי מקום שיכול לעזור לי דרך הקופה- אין לי תור זמין.
אני מבקשת את עזרתך
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צנתור חצוצרות- ד"ר טוגנדרייך - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך05/12/2010ימי ב 0800 בבוקר הרצל 34 רמת גן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיכוי להריון טבעי עם חצוצרה סתומהענבל04/12/2010
היום עברתי צילום רחם (HSG) בבי"ח בארה"ב, כאן אני גרה. הצילום נקבע בעקבות 2 הריונות שהסתיימו בשבוע 6 והיה חשש, בשניהם, לאקטופי.
נאמר לי שהחצוצרה השמאלית תקנית, צורת הרחם תקני, אבל החצוצרה הימנית סתומה.
עוד לא היתה לי שיחת יעוץ עם הרופאה שלי, אבל היא כן אמרה שבעוד שנשים עם חצוצרה תקינה אחת יכולות להיכנס להריון, כדאי לדבר גם על אופציית IVF.
האם ההריונות האקטופיים (שניהם ארעו במהלך 4 חודשים זה מזה) מעידים על כך שהביוץ שלי מתבצע רק בצד הסתום? יש דרך לפתור את זה? אני מאוד לא רוצה להגיע ל- IVF.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיכוי להריון טבעי עם חצוצרה סתומה - תגובה
פרופ' ראול אורביטו04/12/2010אם ה"סתימה" קריבנית- ניתן לנסות לפתוח ע"י צינטור
ביוץ קורה ב-2 הצדדים, כך שהצד לא אמור להפריע להריון, אם הצד הפתוח תקין
רק להדגשי- שאם אכן היו 2 הריונות אקטופיים הסיכוי להריון אקטופי נוסף הינו כ- 20%, מה שמצריך בדיקה מוקדמת ע"י רופא מטפל, כבר בתחילת ההריון (עם האיחור בוסת)
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם, לד"ר טוגנדרייךיעל02/12/2010
אני צריכה לעבור צילום רחם בעוד שבועיים.
האם משתמשים תמיד במעין "צבטות" על מנת לקבע? או שניתן להשתמש רק בבלון?
בנוסף, מה ההבדל בין קטטר דק לבין עבה? והאם יש לבקש מהרופא המטפל בקשות מיוחדות על מנת להקל על הכאב?
תודה,
יעל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם, לד"ר טוגנדרייך - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך03/12/2010באיזו קופ"ח את מבוטחת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמכבי
יעל04/12/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום רחם,
יעל06/12/2010אני מבוטחת במכבי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תור לצילום רחםמנסה להרות02/12/2010
שלום רב,
אני צריכה לקבוע תור לצילום רחם דחוף והתור הוא ל18 לינואר.(דר' טוגנדרייך) איך אפשר לקבוע צילום רחם מוקדם יותר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תור לצילום רחם - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך03/12/2010באיזו קופ"ח את מבוטחת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הזרקה סלקטיביתשרי02/12/2010
שלום וברכה,
בצילום רחם שביצע ד"ר טוגנדרייך, התוצאות היו:
רחם במבנה תקין
מילוי הומוגני של חלל הרחם
מעבר ופיזור משני הצדדים
הדגמת הפיזור הצריכה הזרקה סלקטיבית לפתח החצוצרה.
השאלות הם- מה זה אומר הזרקה סלקטיבית?האם יש משהו לפי הבדיקה שיכל עד עכשיו להוריד את הסיכוי לכניסה להריון?האם הייתה חסימה כלשהי?
תודה וחנוכה שמח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הזרקה סלקטיבית - תגובה
פרופ' ראול אורביטו02/12/2010היתה "סתימה" שנפתחה ע"י הזרקה מכוונת (סלקטיבית) לפתח החצוצרות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
שרי02/12/2010יכול להיות שהסתימה הזאת הזיקה עד עכשיו בכניסה להריון? או שאין קשר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון אקטופי-התייעצות דחופהיובלי01/12/2010
אני עם הריון אקטופי.כשערכי בטא 716 קיבלתי זריקת MTX, כעבור 5 ימים הערך קפץ ל 1400 וקיבלתי זריקה נוספת. אינני מרגישה כללכאבים ואין דימום. האם יש סיכוי שההריון יספג וערכי הבטא ירדו בעוד 5 ימים או שאין מנוס מניתוח? באם אגיע לניתוח האם אפשר להוציא רק את שק הריון ולא לכרות את כל החצוצרה שזו בד"כ הדרך הכי קלה? אני מפחדת מאד מניתוח ולא רוצה שיעשו משהו פזיז איתי כי אני בת 38 עם הריון ראשון מתורמת זרע.
תודה על התשובה המהירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון אקטופי-התייעצות דחופה - תגובה
פרופ' ראול אורביטו02/12/2010לא נמצאת בפורום הרלבנטי, אבל
מטרת הזריקה לגרום להריון להיספג, ולכן אם ניתנה ובערכי HCG יחסית נמוכים- יש סיכוי טוב לספיגה
לגבי ניתוח (במידה ותזדקקי)- הכל אפשרי בהתאם למימצאים בניתוח- עליך לדון עם המנתח על כל האפשרויות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היסטרסקופיה אבחנתית לעומת צילום רחםקרן01/12/2010
שלום רב,
עברתי בספטמבר צילום רחם אצל ד"ר טוגנדרייך, שבכלל לא היה נורא. הכל היה תקין, אבל עדיין אין הריון לצערי.
הרופאה שלי החליטה לשלוח אותי להיסטרסקופיה לפני תחילת טיפול IVF. אם הבנתי נכון, היא בעיקר מבקשת לבדוק אם יש סיבה כלשהי לכך שרירית הרחם שלי דקה מדי. אשמח לדעת:
1) מה רמת הכאב בהיסטרסקופיה לעומת צילום רחם? האם להתכונן באופן דומה? (לפני צילום הרחם לקחתי אופטלגין + ואליום להרגעה).
2) מה מאבחנת היסטרסקופיה שלא מאובחן בצילום רחם?
תודה רבה על עבודת הקודש שלכם בפורום (ובכלל)
חג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היסטרסקופיה אבחנתית לעומת צילום רחם - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך01/12/2010היסטרוסקופיה היא בדיקת הבחירה לאבחון הפרעות בחלל הרחם וברירית הרחם. הפרעות שרק בחלקן נצפות בצילום הרחם. הכאב דומה ונסבל בד"כ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שתי שאלות, אם אפשר
מישהי02/12/20101) כמה זמן לוקחת ההיסטרסקופיה לעומת צילום רחם? גם בדיקה קצרצרה?
2) אם יש ממצאים, חס וחלילה, האם זה אומר המלצה להיסטרסקופיה ניתוחית?
כבר חשבתי שסיימתי עם כל הבדיקות לפני המעבר ל-IVF, ופתאום הרופאה שלי המליצה שננצל את ההמתנה גם לזה, ואני מאוד לחוצה פתאום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שתי שאלות, אם אפשר - תגובה
פרופ' ראול אורביטו02/12/2010קצר, כמו צילום
אם יש מימצאים- לעיתים ניתן לטפל מידיית או לזמן לניתוחית במועד מאוחר יותר
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משככי כאביםלי30/11/2010
שלום רב,
אני אמורה לעשות צילום רחם בשבוע הבא, קיבלתי הפניה מרופא נשים,
הוא המליץ לי לקחת מוקסיפן מיום לפני הבדיקה ולמשך 3 ימים, ונרות לשיכוך כאבים.
האם כך מקובל? מה מומלץ לקחת לפני/ אחרי הבדיקה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משככי כאבים - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך01/12/2010אנטיביוטיה - הדעות חלוקות.
משכחי כאבים - אם לא יועל לא יזיק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מדוע לא עושים צילום בהריון?אני30/11/2010
האם הצילום מפיל את ההריון?
האם יכול להזיק להריון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מדוע לא עושים צילום בהריון? - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך30/11/2010צילום רחם מבצעים לנשים שאינן מצליחות להתעבר. אישה בהריון אינה זקוקה לצילום רחם.
כל צילום העושה שימוש בקרינת רנטגן - עדיף להמנע בהריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
אני01/12/2010עשיתי צילום לפני יומיים
שבוע אחרי המחזור
ועכשיו פתאום עולות בי חששות שאולי זה לא מחזור
ובנוסף, הדימום שהתחיל בצילום עדיין לא נגמר
יש צורך להיבדק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



