מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מעבר חצוצרותורוניקה17/11/2010
שלום,
עשיתי צילום רחם. במהלך הבדיקה היו לי כאבים חזקים.
כתוצאות הבדיקה אמרו לי שמעבר בחצוצרות הוא כ- 30%.
אודה לכם על ההסבר מה זה אומר? האם זה בסדר?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מעבר חצוצרות - תגובה
פרופ' ראול אורביטו21/11/2010תשובה לא ברורה
עליך לפנות עם הדיסק\ צילום לרופא מטפל לקבלת פיענוח יותר מכוון
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לד"ר טוגנדרייךחני17/11/2010
ד"ר טוגנדרייך שלום,
הופניתי לצילום רחם. אני חברת קופת חולים כללית ומתגוררת בירושלים. האם אתה מבצע את הבדיקה (דרך רפואה פרטית או ציבורית) גם באזור ירושלים? אם לא, האם סביר שאגיע לאזור מרכז לבצע את הבדיקה? באילו מקומות זה אפשרי? חשוב לי לציין שרמת החרדה שלי מהבדיקה מאוד גבוהה וקבלתי המלצות חמות על הדרך שבה אתה מבצע אותה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם - ממש לא נורא
חמוטל17/11/2010אני עשיתי החודש צילום רחם אצל ד"ר טוגנדרייך ואני רוצה להרגיע אותך! זה ממש לא נורא! צאי מהלחץ ושיהיה בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום רחם - ממש לא נורא - תגובה
פרופ' ראול אורביטו21/11/2010כל הפרטים לגבי צילום ע"י ד"ר טוגנדרייך- ניתן למצוא במדור שאלות נפוצות בפורום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום רחם
טלי22/11/2010עשיתי היום צילום רחם והגעתי עם המון חששות.
עשיתי אצל ד"ר שבח פרידלר בשפרינצק (קופת חולים מאוחדת).
הרופא היה מאוד אדיב. הרגיע והסביר מה הוא עושה לפני כל שלב.
לא חוויתי את התחושה של "משיכה של הרחם" כפי שקראתי חלק מהתיאורים בפורומים השונים.
ישנו כאב כאשר מבצעים את ההזרקה אך הוא חלף כעבור מספר דקות.
בסה"כ היה לא נורא.
ממליצה בחום על ד"ר פרידלר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לד"ר טוגנדרייך - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך22/11/2010מבצע רק באזור המרכז
למבוטחות הכללית:
מרפאת זמנהוף ת"א
בי"ח השרון פ"ת
מרפאת הרצל 34 ר"ג
אני משוכנע שיש בירושליים מבצעים מיומנים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם בהרדמהנעמונת14/11/2010
שלום,
בעבר עברתי צילום רחם..היה מאוד מאוד כואב וטראומטי. ראו 2 חצוצרות סתומות,כיום הרופא פוריות שלי החיליט לשלוח אותי שנית לצילום רחם..
אני חוששת ודוחה זאת בגלל הסבל שעברתי אני מאוד רוצה הריון אך מרגישה שאנני אצליח לעמוד בצילום שוב,
אני רוצה לבצע צילום רחם בהרדמה כללית,בבקשה מישהו יודע אם יש אפשרות כזאת??
הרופא נתן לי הפניה לד"ר טוגנדרייך,שמעתי שהוא מצויין..ישנה הפניה כבר מלפני כמה חודשים אבל אני לא מסוגלת לעבור זאת ללא הרדמה,אודה לכם על התשובה על אפשרות להרדנה כללית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נ.ב ההפניה לבית חולים מאיר..
נעמונת14/11/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום רחם בהרדמה - תגובה
פרופ' ראול אורביטו14/11/2010ניתן בהרדמה מקומית, או לחליפין, ניתן לבצע היסטרוסקופיה עם צינטור חצוצרות בהרדמה כללית (למיטב ידיעתי מבוצע בתה"ש)
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תגובתך המהירה עוד שאלה..
נעמונת14/11/2010שאלה נוספת במידה ויש לי תור לבית החולים מאיר,האם גם שם ישנה אפשרות להרדמה,ומה היא הרדמה חלקית??? האם מדובר מאל חוש? ואם זה באמת ימנע ממני לא להרגיש כלום,הכאב אצלי על סף עילפון.
ועם מי אני יכולה לקבוע שבדיקה תעשנה בהרדמה? מול רופא המבצע או מזכירות?
תודה מראש על תשובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תגובתך המהירה עוד שאלה.. - תגובה
פרופ' ראול אורביטו14/11/2010מדובר על אילחוש מקומי, אמור להקל על הכאב
אם מבוצע בבי"ח מאיר- צריך לברר שם עם המזכירה שמתאמת תורים- היא בודאי יודעת אם מבוצע או לפחות תדע לברר אם יש אפשרות לאילחוש מקומי
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבצע לי דר' טוגנדרייך בהרדמה כללית ב
אלמונית14/11/2010אני ממש מזדהה איתך.
לא יכולתי לעמוד אפילו במחשבה על בדיקה כזו בלי הרדמה. פניתי לד"ר טוגנדרייך והוא ביצע לי צילום רחם בהרדמה בבית חולים אסותא ת"א. נדמה לי שההרדמה עלתה תוספת של 1400 ש"ח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על תשובתך..
ה.ג14/11/2010הכאבים בלתי נסבלים,ישנן נשים שלא מרגישות כלום רק קצת כאב,אבל יש נשים שפשוט לא מצליחות לסבול את הכאב הזה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום רחם בהרדמה - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך14/11/2010שלום רב
אם את רוצה אני יכול לבצע לך בקופ"ח כללית בהרדמה מקומית (הרצל 34 רמת גן יום ב 0800 בבוקר).
אני מבצע גם בהרדמה כללית בבית חולים אסותא ת"א - אבל אז זה מערכת פרטית לחלוטין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום,
ה.ג14/11/2010ראשית תודה על תשובתך,אני צריכה להמתין עד הוסת הבאה מפני שרק הסתיים לי ,ואנני אצליח להגיע ביום ב' לצערי,אלה אם כן יש תורים רחוקים מעט וזה בסדר להיות מעל שבוע לאחר הוסת..
שאלה: האם הרדמה מקומית תצליח למנוע ממני תחושה?(או שזה מוריד מעט מאוד)
אני שואלת את השאלה הזאת על מנת להחליט מה יהיה עדיף הרדמה כללית או חלקית.
וכמובן שאשמח לעבור את הבדיקה רק אצלך.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום, - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך15/11/2010כל יום ב ב 0800 הרצל 34 רמת גן.
ניתן לבצע אחרי ווסת וכל עוד לא קיימת יחסי מין.
הרדמה מקומית מנטרלת את רב הכאב אך אינה
מונעת את תחושת ההתכווצות של הרחם המתוארת
ע"י נשים ככאבי ווסת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המשך שאלה קיום יחסים אחרי צילום רחםהילית13/11/2010
פרופ' ראול אורביטו שלום, תודה רבה על תשובתך אבל ברצוני להוסיף ששכחתי לציין שאכן הייתי אצל 2 רופאי נשים ואחד הרופאים אמר שהדימום מגיע מהרחם עצמו ואין כרגע דרך לדעת מה קורה עד שהדימום יפסק הייתי רוצה לשמוע את המלצתך בעניין אם אכן אני באמת אמורה לחכות עד שהדימום יפסק כמו שהרופא אמר או שעליי לעשות בדיקות נוספות ולא להיות שאננית,( ואולי בכלל נפצעתי מהבדיקה עצמה?) אם כן תציין לי בבקשה את הבדיקות שאתה חושב שעליי לעשות תודה רבה הילית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך שאלה קיום יחסים אחרי צילום רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו13/11/2010בד"כ ממתינים מספר ימים כדי לראות אם חולף- כמו שרופאך המליץ
אם הדמם לא חולף או מתגבר, כדאי בשלב ראשון לבצע סונר ובדיקה הורמונלית על מנת אבחן באיזה שלב את במחזור ולשלול הריון
ובהתאם לתשובות לשקול המשך בירור\ טיפול
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקיום יחסים אחרי צילום רחם...
הילית16/11/2010תודה רבה רבה עזרת לי מאוד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםענבל13/11/2010
שלום נקבע לי תור לצילום רחם ב- 20.12 בסניף בראשון עפ"י החישובים שלי זה ייצא לי בדיוק במועד הביוץ האם כדאי לנסות ולהקדים את התור אף על פי שזה מאוד קשה והם לא מקדימים תורים. במידה וכדאי להקדים ולא אצליח מה אתה ממליץ לעשות ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו13/11/2010לבצע את הצילום- רק לזכור לא לקיים יחסים עד הצילום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת בהמשך לתגובתך
ענבל13/11/2010שאלה נוספת ברשותך.... האם כדאי לקיים יחסי מין על מנת ולנסות להיכנס להריון באותו היום (כמובן לאחר מועד צילום הרחם) בידיעה שהביוץ מתרחש באותו היום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת בהמשך לתגובתך - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך13/11/2010לאחר הצילום אין מניעה מלקיים יחסי מין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חצוצרות חסומותמלי10/11/2010
לדר' טונגרייך שלום
עברתי אצלך צילום רחם ורשמת לי בתוצאות חסימה רחיקנית בימין ובשמאל
וגם שמדובר בחסימה דיסטלית דו-צדדית .
רציתי לדעת מה זה אומר? איך אני יכולה להכנס להריון במצבי ?
עברתי כבר הזרעות ועוד הפריות שכולם נכשלו , האם יש טעם לנסות שוב ? או שזה חסר טעם ? איזה פתרונות יש למצבי ? אשמח לקבל עזרא כי המצב הרוח שלי ירוד מידי ,
מחכה לתשובה
תודה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חצוצרות חסומות - תגובה
פרופ' ראול אורביטו11/11/2010בנוכחות חסימה רחיקנית דו- צדדית, הטיפול הוא הפריה חוץ-גופית
במידה ועברת טיפולי הפריה חוץ-גופית וכשלת
והחסימה הרחיקנית גם גורמת למצב שנקרא הידרוסלפינגס (שמאובחן בסונר)
אזי, יש מקום לשקול ניתוח לכריתת חצוצרות
אנא, פני לרופא מטפל להחלטה ודיון על המשך טיפול
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הדבקויות- שאלה לדר' טוגנרייךשרון10/11/2010
דר' טוגנרייך שלום,
השבוע עשיתי צילום רחם אצלך, דבר ראשון תודה רבה.
עבר בסדר גמור למרות שחששתי לפני-כן.
בתשובה שקיבלתי:
רחם במבנה תקין, ללא פגמי מילוי.
חצוצרה ימנית: מעבר ופיזור תקינים.
חצוצרה שמאלית: לא הודגמה, בוצעה רקנליזציה והזרקה סלקטיבית לפתח החצוצרה.
החצוצרה מתרחבת בחלק הרחיקני וחומר הניגוד מצטבר כנראה בין הידבקויות.
אין סימנים לאי ספיקת הרחם.
שאלות:
1. מה שלב הטיפול הבא כדי לשחרר את ההדבקויות ? מה הסיכונים בטיפול זה?
בצילום פתחת את הסתימה הקרובה לרחם והנוזל המשיך להצטבר בחלק הרחוק.
2. האם ביצית וזרע יודעים להפגש בחצוצרה התקינה או שמצב זה מקטין סיכויים
להצלחה ? האם לנסות רגיל החודש הזה בהתאם לביוץ ?
3. מה המשמעות: "אין סימנים לאי ספיקת הרחם" בסוף התשובה ?
4. נתת לי אנטיביוטיקה למשך 5 ימים, האם זה מונע דלקת באגן ?
5. האם "רחם במנח אחורי"- נחשבת מבנה תקין ?
תודה רבה על עזרתך,
מצטרפת למחמאות שאתם עושים עבודת קודש :-)
יישר כוח !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הדבקויות- שאלה לדר' טוגנרייך - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך10/11/2010אין סמנים לאי ספיקת צוואר רחם זה חלק מתשובה תקינה.
נוזל בחצוצרה יכול להפריע להתעברות גם אם החצוצרה הנגדית תקינה.
עלייך להתיעץ עם מומחה פריון אין להתקדם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההדבקויות - שאלה לדר' טוגנרייך המשך
שרון16/11/2010דר' טוגנרייך שלום,
התייעצתי עם מומחה פריון, לא המליצו לי לנסות לשחרר את ההדבקויות בחצוצרה
השמאלית שראינו שמתנפחת בצילום רחם בחלק הרחוק.
אמרו לי שזה מורכב ולא בטוח יצליח. רציתי לדעת במה מדובר במידה וארצה
כן לשחרר את ההדבקויות- האם זה צינתור ? מה הסיכונים/ סיכויים להצלחה ?
האם עושים חור בבטן לצורך זה ?
חצוצרה סתומה מורידה סיכויים ל-50% ואני בת 35.
כרגע ללא טיפול מנסה שנה להכנס להריון ללא הצלחה, המליצו לי להתחיל בזריקות הורמונים והזרעות IUI- השאלה אם לא עדיף קודם לטפל בסתימה. מה דעתך ?
תודה רבה,
שרון ( עשיתי צילום רחם אצלך לפני שבוע בר"ג)
--------------------------------------------------------------- לשאלה קודמת שלי :
אין סמנים לאי ספיקת צוואר רחם זה חלק מתשובה תקינה.
נוזל בחצוצרה יכול להפריע להתעברות גם אם החצוצרה הנגדית תקינה.
עלייך להתיעץ עם מומחה פריון אין להתקדם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שערוריה בקופת חולים כללית-בקשת עזרהגלית09/11/2010
אני מנסה לקבוע תור לד"ר טוגנדרייך בקופ"ח כללית ומקבלת תשובות תמוהות.
ניסיתי בזמנהוף - תורים רחוקים.
ניסיתי ברמת גן - לא הסכימו לקבוע לי תור.
ניסיתי בבית חולים השרון - תור לחודשים.
רופא הפריון שלי ממליץ שאבצע אך ורק אל טוגנדרייך גם כי הוא מומחה לבדיקה וגם כי אצלו מתבצע צנתור ופתיחה באותו הזמן אם צריך.
המזכירה של טוגנדרייך קובעת רק לאסותא (פרטי) או למכבי (ואני בכללית).
הרופא שלי לא מסכים להמשיך בטיפול בלי בדיקת צילום רחם.
אז מה עושים??
ראיתי שד"ר טוגנדרייך הסכים דרך הפורום לקבוע תור לנשים עם בעיה "לוחצת". אולי תסכים גם לי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שערוריה בקופת חולים כללית-בקשת עזרה - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך11/11/2010פני אלי בדוא"ל הפרטי ואפתור לך את הבעיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשערוריה בקופת חולים כללית-בקשת עזרה - תגובה - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך13/11/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשערוריה בקופת חולים כללית-בקשת עזרה - תגובה -
ד``ר דניאל טוגנדרייך15/11/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגם אני במצבך. הכללית מעולים בפרסומת
זיוה15/11/2010אני ממש מקבלת חלסטרה כשאני רואה בטלויזיה את הפרסומת של כללית. לזה יש להם משאבים אבל לשרות הרפואי עליו הם מופקדים -נדה.
אני בטיפול פריון פרטי (כי בכללית גועל נפש של שירות). פרופסור משיח המליץ צילום רחם , הציע את עצמו באופן פרטי (די יקר) אבל אמר לי שאם בקופ"ח "אז אצל טוגנדרייך". מנסה לקבוע ואי אפשר. השגתי את הפלאפון של טוגנדרייך והוא הציל את המצב ונתן לי תור כנוספת ברמת גן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכללית- יערה
אני15/11/2010גם אני נתקלתי באותה בעייה
את יכולה להטריח את עצמך ולנסות לקבוע תור כאילו לעצמך ולראות שזה בלתי אפשרי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוגם אני
אלמונית16/11/2010וגם אני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכנ"ל גם קרה לי
דיצה18/11/2010כנ"ל גם קרה לי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מועד צילום רחםTIPTIP30807/11/2010
שלום,
קיבלתי היום מחזור והתקשרתי לקבוע תור לצילום רחם בביה"ח השרון אצל ד"ר טוגנדרייך.
הפקידה אמרה שאני חייבת לחכות 13 יום וקבעה לי צילום ליום 23.11.
השאלה שלי היא אם ניתן לקיים את הצילום שבוע קודם כדי להמנע מפספוס הביוץ? אני אהיה כ- 5 ימים לאחר סיום המחזור.
ראיתי בשאלות הנפוצות שאפשר לבצע את הצילום "כמה ימים מסיום המחזור" ואני ממש לא רוצה לפספס את החודש...
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מועד צילום רחם - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך07/11/2010ניתן לבצע מייד לאחר סיום הדימום הויסתי ובטרן התקיימו יחסי מין.
גם ביום ה 13 זה בסדר. רק להמנע מיחסים עד אז.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה. אנסה להקדים את התור
TIPTIP30807/11/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלת המשך לד"ר טוגנדרייך
TIPTIP30809/11/2010כיוון שלא הצלחתי להקדים את התור, רציתי לבדוק אם אני יכולה לבצע מעקב זקיקים יום לפני או ביום של הצילום רחם? (כדי לראות מה מצבי מבחינת הביוץ).
או האם במקרה ניתן לראות זאת במהלך הצילום עצמו???
תודה רבה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלת המשך לד"ר טוגנדרייך - תגובה
פרופ' ראול אורביטו11/11/2010צילום לא מאבחן ביוץ- נדרש סונר (בדיקות דם?)
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה והמשך...
TIPTIP30811/11/2010האם ניתן לבצע מעקב זקיקים יום לפני או שזה יפגע בצילום?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה והמשך... - תגובה
פרופ' ראול אורביטו11/11/2010ניתן
אבל- להזכירך שאסור לקיים יחסים לפני הצילום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
TIPTIP30815/11/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קיום יחסים אחרי צילום רחם זה דחוף!!הילית07/11/2010
שלום, ב-26/10/2010 עשיתי צילום רחם בבית חולים שיבא תל השומר לאחר הצילום דיממתי קצת ובערב כבר עבר לי הדימום, באותו יום גם זה היה יום טבילה שלי במקווה וקיימתי יחסים לאחר חזרתי מהמקווה שזה גם יצא יום ביוץ שלי באותו יום של הצילום אף אחד לא אמר לי שזה אסור כשנזכרתי אחרי שיצאתי מהצילום ביקשתי מהפקידה להיכנס לשאול והיא ענתה לי בביטחון שזה מותר אין שום סיבה שזה אסור,אחרי יומיים שקיימתי יחסים חזר לי הדימום ועד היום אני מדממת ברצוני לדעת אם יכול להיגרם לי מזה נזק שקיימתי באותו יום ואם זה מסוכן, ואם נקלטתי להריון אם יש עם זה בעיה או משהו שעלול חלילה להיסתבך, אני כולי בפחד ואני לא נירדמת בלילות. תודה רבה!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קיום יחסים אחרי צילום רחם זה דחוף!! - תגובה
פרופ' ראול אורביטו11/11/2010קליטה להריון לאחר צילום לא מהוה בד"כ בעיה
לא גרמת נזק, אולם, עצם הדימום המתמשך מצריך בדיקה ע"י רופא נשים
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרינה לשחלות בצילום רחםורד05/11/2010
בהמשך לשאלתי מלפני רגע. בבדיקות זרע של בן זוגי נמצאה בעיה . האם בכל זאת טרם טיפולי IVF אצטרך לעבור את צילום הרחם? ועוד שאלה אולי קצת טיפשית...האם אין מדובר בכמות קרינה רבה מאוד? האם לא יתכן שקרינה זו תפגע באיכות הביציות המועטות שעוד נותרו לי?....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרינה לשחלות בצילום רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו06/11/2010לשאלתך הראשונה התשובה- אם מיועדת ל-IVF עדין מקובל לשלוח להערכת חלל הרחם, ע"י צילום רחם או היסטרוסקופיה
לגבי שאלתך השניה- לא אמור לפגוע
ושוב, גם על נושא הקרינה ניתן למצוא פירוט במדור שאלות נפוצות בפורום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתי עושים צילום רחםורד05/11/2010
אני מתקרבת לגיל 40. מזה כשנתיים מנסה להרות עם בן זוגי. עד כה מה בנעשה זה מעקב הורמונלי ומעקב זקיקים ופעם אחת טיפול באיקאקלומין ל 5 ימים. משזה לא צלח, הופניתי ע"י הגניקולוגית לצילום רחם. למיטב הבנתי אנחנו כנראה נזדקק לטיפולי IVF. שאלתי היא האם חובה טרם ביצוע טיפולי IVF לעבור צילום רחם זה? אין לי היסטוריה של מחלות ברחם או באגן. האם לא יתחילו איתנו בטיפולים אם לא אבצע צילום זה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מתי עושים צילום רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו06/11/2010צילום רחם מהווה חלק מבירור אי פוריות ומבוצע בכל אחד מהשלבים של הבירור\טיפול בהתאם לשיקול דעתו של הרופא המטפל
מבוצע גם לפני IVכ כדי לקבל הערכה על מצב חלל הרחם והחצוצרות
פירוט בנושא ניתן למצוא במדור שאלות נפוצות בפורום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח צילום רחםilanit04/11/2010
ביצעתי היום צילום רחם בלניאדו. הבנתי שלא הצליחו לצלם את הרחם בזמן ואחר כך החומר כבר "התערבב" ולא ניתן היה לצלם. את זה הבנתי מהשיחה בין הטכנאיות. התוצאות הן כאלה:
"צואר במבנה תקין
רחם לא נצפה בצורה ברורה עקב בעיה טכנית של חוסר התאמה בין צילום לזוית הרחם (רחם קדמי).
חצוצרה ימנית הודגמה עם מעבר ופיזור תקינים.
חצוצרה שמאלית הודגמה ללא פיזור."
הטכנאית אמרה שתדבר עם הרופאה שלי כיוון שהיא כן ראתה את הרחם שלדבריה היה תקין רק לא הצליחו לצלם אותו.
מה אומר כל זה? שלא הצליחו לצלם?
מה עושים לגבי החצוצרה שהודגמה ללא פיזור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח צילום רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו06/11/2010לגבי הרחם- כנראה תקין, עפ"י הטכנאיות, חצוצרה אחת תקינה והשניה הודגמה, ללא פיזור- כלומר או שחסומה, או קרוב לודאי בעיה טכנית שלא איפשרה מילוי טוב של הרחם והעלאת לחץ בחצוצרה
לכן, עליך לפנות לרופא מטפל עם הדיסק והפיענוח, על מנת להחליט מה לעשות
האם לחזור על צילום, או להסתפק בצילום הנוכחי, בצירוף אולטרסאונד, שיכול לספק מענה חלקי נוסף
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמון תודה
ilana09/11/2010בנוסף, היום זה כבר היום החמישי אחרי הצילום ואני עדיין מפרישה הפרשות דמיות. היום ההפרשה חזקה יותר ואדומה יותר לעומת ההפרשות שהיו אתמול ושלשום ואפילו יום אחרי הבדיקה. בהפרשה ממש צבע אדום בוהק אבל לא כמות שמגיעה לפד ביום אפילו. אני מאד מודאגת ומרגישה גם כמו כאבי מחזור (אולי מהלחץ אולי באמת...)
יש לי סיבה לדאוג? מה זה יכול להיות? איזה סיבוכים אפשריים יכלו להגרם לי מהבדיקה?
הרגשתי מהטכנאיות שביצעו את הבדיקה, שלמרות שהיו נחמדות מאד, חשתי שהיו ממש לא מקצועיות, התלבטו כל הזמן, חששו...עכשיו אני ממש פוחדת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה ענו לי
ilana10/11/2010הדימום ממשיך ואפילו התחזק ונהיה כמו מחזור רגיל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמון תודה - תגובה
פרופ' ראול אורביטו11/11/2010לדאוג לא, אבל יש לפנות לבדיקת רופא נשים\ מוקד, לאור דמם אדום מתגבר
לאבחן את המקור, ולטפל בהתאם (ברוב המיקרים תוצאה של הצילום וחולף לבד)
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובה לד"ר טוגנדרייךחן04/11/2010
לפני יומיים עברתי אצלך צינתור ולאחריו דיממתי ממש ממש מעט מיד אחרי הפעולה וזהו
(משהו כמו כמה טיפות בודדות).
בגלל שאני שומרת נידה חשוב לי לדעת האם מקור הדימום מפציעה או ממקור אחר.
אשמח לתשובה במהרה כי כל עוד אני לא בטוחה אני שומרת נגיעה מבעלי.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה חשובה לד"ר טוגנדרייך - תגובה
פרופ' ראול אורביטו06/11/2010דמם קל לאחר צילום צפוי ונובע בד"כ מ"צביטת" צואר הרחם, לכן לא מהמקור.
בד"כ פוחת בכמותו עם הזמן וצבעו מתכהה.
המצב שאת מתארת הינו אפילו קל מהמצופה, ולכן קרוב לודאי לא מעיד על דמם מהמקור.
אולם, אם רוצה לוודא במאת האחוזים- דרושה בדיקה ע"י רופא נשים
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
חן07/11/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לד"ר טוגנדרייך.אלמונית04/11/2010
הבוקר עברתי צילום רחם במכבי השלום. בתשובה "מימין סקטוסלפינגס ללא מעבר וללא פיזור" משמאל מעבר ופיזור תקינים.
האם אפשר להכנס להריון עם ממצתא כזה?
האם צנתור יפתור הבעיה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לד"ר טוגנדרייך. - תגובה
פרופ' ראול אורביטו04/11/2010ניתן- באמצעות החצוצרה הפתוחה
צינטור רק בעיות קריבניות- אצלך חסימה רחיקנית
עליך לפנות לרופא נשים עם התוצאות להמשך טיפולי פוריות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)