מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- האם יש טעם לעשות שוב צילום רחם?שסק בריא30/01/2011
בפעם הקודמת שעשינו צילום רחם היה לפני כ-3 שנים. מאז נולד לי ילד
התחלתי בטיפולים לקראת ילד שני. האם לדעתכם כדאי לעשות צילום רחם נוסף? איזה יתרונות יש בצילום חוזר? הבדיקות ההורמונליות החוזרות שנעשו לי יצאו תקינות
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם יש טעם לעשות שוב צילום רחם? - תגובה
פרופ' ראול אורביטו31/01/2011לא טעות, אבל יש להיוועץ על הצורך עם הרופא המטפל
פירוט יתרונות וחסרונות של צילום רחם- ראי במדור שאלות נפוצות בפורום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קריתת רחםלורה28/01/2011
שלום רב
בשנת 2006 עברתי ניתוח קריתת רחם (מיאומה) ללא צוואר והשחלות.
שאלה- עם אפשר לעסות עבודה פיזית,איזו משקל אפשר להרים?
לאחרונה אחרי שהרמתי משהו קבד התחילו כואבים חזקים (כמו צירים).
כואבים עברו אחרי כמה ימים מנוחה.היתי אצל רופא. חוץ מציסטה בהשחלה ימנית לא מצאו שום דבר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קריתת רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו28/01/2011לא בפורום המתאים
באופן עקרוני המרחק מהניתוח מאפשר פעילות גופנית חופשית,
רצוי לפנות לרופא לבדיקה ואם אין בקע בצלקת ניתוחית, אז לבנות כושר- עפ"י סרגל מאמצים
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם - תשובה לא ברורהקוצי27/01/2011
שלום לכם,
אני בת 32 אם לילד בן 5 וסובלת מעקרות משנית למעלה משנתיים.
כל הבדיקות שעשיתי /עשינו יצאו תקינות.
יש לציין שבמשך השנתיים האלו פעמיים (שאני יודעת) נכנסתי להריון אחד עם טיפול של אקקלומין ואחד טיבעי שניהם נפלו בשלב מאוד מוקדם , לכן עד היום שום רופא לא ראה סיבה מיוחדת לצילום רחם. אני עם אותו בן זוג 9 שנים ההריון הראשון היה ספונטני ותקין.
לפני כחודש צילום רחם. הממצאים:
התקבלה הדגמה טובה של הרחם בעל צורה וממדים תקינים .
דופנות הרחם סדירים.
אין פגמי מילוי.
חצוצרות לא הודגמו , קרוב לודאי עקב בעיה טכנית ודליפה של החומר הניגודי.
מיד לאחר הבדיקה הרופא הסביר לי מה היה בה. אז אמרתי לו: אם היתה תקלה בבדיקה אז אני מוכנה לעבור אותה שוב. אין לי תשובה ברורה.
הוא אמר החצוצרות שלך תקינות (לפי מה?) רק אצלנו היתה תקלה שהרופא שלך יחליט מה לעשות .
אכן פניתי לרופא והוא החליט (לא היה דיסק) לאור הממצאים להזמין אותי לועדת ניתוחים לביצוע היסטוסקופיה ניתוחית.
הוא אמר שלא שמע על "תקלה " כזו בצילום רחם ואם לא הודגמו חצוצרות אז צריך בדיקה יותר מורכבת.
שאלותי:
האם שמעת על תקלה כזו בבדיקה של צילום רחם ?
מה עלי לעשות? ניתוח? אבל הבדיקה לא ברורה....
ואם הם באמת לא הצליחו להזריק את החומר הניגודי, מדוע לא ניסו שוב ? מדוע לא ניסו לצנטר?
אני חוששת מאוד. אני גרה בדרום הארץ . הרופאים שעשו לי את הבדיקה הם בכלל לא רופאי בית החולים אלא רופאים שטסים מהמרכז ואין אני יודעת מה רמת המקצועיות שלהם.
אנא עזור לי...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מוזר מאד
דיצה27/01/2011שלום לך
הסיפור של מוכר לי. הרופא שלי דר' ברקוביץ שלח אותי לצילום רחם. הממצאים היו כמו אצלך "חצוצרות לא הודגמו" דר' ברקוביץ הסביר לי ש "צילום רחם עושים אצל טוגנדרייך" ואמנם עברתי את הבדיקה בשנית ע"י טוגנדרייך (קופ"ח כללית הרצל 34 רמת גן). והפלא ופלא הבדיקה היתה תקינה לחלוטין. כבר בזמן הבדיקה שמתי לב למקצועיות הבולטת מאד של טוגנדרייך לעומת המבצע הקודם.
ראיתי את הפנייה שלך בפורום והחלטתי לספר. אולי זה יעזור לך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום רחם - תשובה לא ברורה - תגובה
פרופ' ראול אורביטו27/01/2011קיימות תקלות
יתכן ורצוי לפני היסטרוסקופיה לשקול צינטור חצוצרות, שעשוי להתגבר על התקלות ובמידה ואכן החצוצרות "סתומות" ניתן גם לפתוח אותן
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםטליה24/01/2011
ד"ר שלום.
אני צריכה לעבור צילום רחם. האם כדי להתחסן לפני נגד שפעת בעקבות התקופה שאנו נמצאים כעת או שאין קשר?
האם לאחר החיסון אני יכולה לבצע את הצילום או שאני צריכה לחכות זמן מה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו24/01/2011אין קשר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם וצנתור חצוצרותאהובה23/01/2011
שלום,
רציתי לברר האם צנתור חצוצרות הוא הליך המבוצע בזמן צילום רחם במידה ונמצא ויש בו צורך או האם הוא מהווה פרוצדורה בפני עצמה שמבוצעת בהזדמנות נפרדת.
תודה על התשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם וצנתור חצוצרות - תגובה
פרופ' ראול אורביטו24/01/2011גם וגם- תלוי במבצע צילום הרחם ובתנאים במכון הרנטגן
רצוי לברר את הפרטים לפני הצילום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- למה מתעלמים?נשאלה שאלה ב19.1 ב00:53רינת22/01/2011
לד"ר טוגנדרייך שלום וברכה!
אני מטופלת ע"י מומחית מקסימה (ד"ר נהרי) והיא הפנתה אותי עם המלצות רבות עלייך לצילום רחם. (וכמו שהיא אמרה -"רק אלייך"!)
אני מאוד מאוד מפחדת לבצע את הבדיקה (עברתי היסטוריה לא נעימה) ואני מעוניינת לעבור אותה בהרדמה כללית/מקומית.
שאלותיי הן:
א. ד"ר נהרי אמרה לי שלפי מיטב ידיעתה אתה מקבל בבלינסון לצילום . לפי מה שקראתי פה בפורום ציינת שאתה מקבל בהרצל רמת גן או אסותא. האם אתה מקבל גם וגם? (כיוון שברמת גן יש תור רק לעוד חודשיים)- ובבלינסון יש לי תור ל25.1 (יום ג' הקרוב)
ב. אם וכאשר אתה מקבל בבלינסון ניתן לבצע שם הרדמה מקומית/חלקית?
ג. ראיתי שציינת פה שברמת גן אתה מבצע בהרדמה אם מבקשים התקשרתי לברר זאת אתמול ואמרו לי שלא ניתן האם נוהל זה שונה?
ד. לפי מיטב ידיעתך יש גם רופאות שמבצעים את הצילום או רק רופאים? (בביה"ח - תל השומר ו/או בבלינסון)?
ה. ראית שרשמת שבתל השומר ניתן לבצע הרדמה אך כשהתקשרתי לשאול את הנציג שרות הוא אמר לי שלא . אז רציתי לדעת אם אתה בטוח לגבי כך ? ואולי הנציג פשוט לא יודע. בכל אופן זה משהו שמבקשים באותו רגע או מצריך הכנה מיוחדת?
וואי ממש תודה רבה וסליחה על השאלות המרובות
רינת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה אישית
פרופ' ראול אורביטו24/01/2011שאלות אישיות לדר' טוגנדרייך, נא להפנות ל- 0505621467
בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניסיון לקבוע תור לצילום רחםליאת22/01/2011
ד"ר טוגנדרייך שלום רב, אני מנסה מזה שבועיים לקבוע תור לצילום רחם, לאחר 6 טיפולי הזרעה (חלקם עם הורמונים) שנכשלו . הרופא שלי לא מוכן להמשיך את הטיפול מבלי שאעשה את הצילום . אני מאד חוששת מהבדיקה ומעוניינת לעשות אותה רק אצלך.לפי תאריך המחזור אני צריכה לעשות את הצילום בין ה2-5 בפברואר וניסיתי בכל המקומות שאתה מקבל דרך קופת חלים כללית ( רמת גן, זמנהוף. בלינסון ) ללא הצלחה לקבוע תור בתאריכים אלו האם תוכל לעזור לי בבקשה אני לא רוצה להפסיד עוד חודש
תודה רבה מראש ליאת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניסיון לקבוע תור לצילום רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו24/01/2011שאלות אישיות לדר' טוגנדרייך, נא להפנות ל- 0505621467
בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאם את יכולה - אסותא עדיף
זיוה24/01/2011אני עברתי צילום רחם ע"י טוגנדרייך בביתחולים אסותא (לפני שנתיים) מאז ילדתי ועכשו הרופא המטפל ביקש לחזור על הבדיקה - קבעתי במרפאת זמנהוף ת"א. נכון הרופא אותו רופא (טוגנדרייך) והבדיקה אותה בדיקה - אבל איזה הבדל בכל מה שמסביב. אז בשביל לא לדבר "לשון הרע" לא אפרט אבל עדיף אסותא ושווה כל גרוש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום לאחר צינתור חצוצרותיפעת21/01/2011
שלום רב,
לפני שלושה ימים עברתי צינתור ומאז יש לי דימום חלש
האם זה נורמלי וכמה זמן זה אמור להמשך?
תודה ,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימום לאחר צינתור חצוצרות - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך21/01/2011נורמלי וצפוי
עלול להמשך כשבוע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבחנת צילום: רחם דו קרני ודו צואריL20/01/2011
שלום,
אתמול עברתי צילום רחם.
בבדיקה הרופא איבחן רחם דו קרני ודו צווארי.
הוא טען שהיוד שהוא הזריק דרך צוואר הרחם למעשה נשפך חזרה דרך צוואר הרחם השני.
כמובן שהוא אמר שהוא לא נתקל בדבר כזה עדין ושעליו להתייעץ עם עוד רופאים לגבי הנושא ואופן הטיפול.
לגבי החצוצרות, הן היו תקינות.
רציתי לדעת האם מצב כזה אובחן אי פעם ברפואה ומה הטיפול לזה? מכיוון שבאינטרנט לא מצאתי דבר על הנושא.
האם זה יכול למנוע ממני להכנס להריון באופן טבעי?
יש לציין שאני עוברת כבר מס' חודשים טיפולי פוריות על ידי נטילת כדורים וזריקה לקראת הביוץ.
אודה לתשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבחנת צילום: רחם דו קרני ודו צוארי - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך21/01/2011רחם "כפול" נקרא "רחם דידלפי"
רחם דידלפי הוא למעשה מצב של שני רחמים אחד מימין ואחד משמאל כשלכל אחד מהם צוואר רחם משלו הנכנס לתוך הנרתיק. כדי להדגים רחם דידלפי בצילום רחם יש להחדיר את חומר הניגוד לכל צוואר רחם בנפרד. המצב של רחם דידלפי אינו מאד שכיח אבל אינו נדיר בקיצוניות. רחם דידלפי בהחלט מאפשר התעברות ולידה עם נטיה ללידות מוקדמות ולמצגים לא תקינים (עכוז).להלן קישור עם הסברים בעיברית.
C:\Documents and Settings\Owner\Desktop\ארגון כעת חיה - מאמרים רפואיים.mht* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על תגובתך
L21/01/2011אבל משום מה לא ניתן לראות את הקישור ששלחת
אשמח אם תוכל לשלוח לי למייל:
[email protected]
או לנסות ולהעלות שוב.
שאלה נוספת:
במהלך הבדיקה הרופא העלה אפשרות לבצע ניתוח להאחדת הרחמים
האם זה נחוץ\מועיל ?
בתודה מראש
ד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתיקון להודעה הקודמת!
L21/01/2011הרופא העלה אפשרות להאחדת שני צווארי הרחם.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתיקון להודעה הקודמת! - תגובה
פרופ' ראול אורביטו24/01/2011אם קיימת מחיצה- ניתנת להסרה.
לגבי איחוי צוארים ורחמיים- פעולה לא שכיחה\ מקובלת
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עיקוב בוסת לאחר צינתור רחם.אתי16/01/2011
שלום רב!
אני ביצעתי צינתור רחם לפני כשלושה שבועות וחצי עקב חסימה בחצוצרה שמאלית.
כיום לאחר הצינתור הכל פתוח ותקין ורופא הנשים שלי המליץ לי לנסות עכשיו להרות באופן טיבעי ללא כל היתערבות מכנית, וכך עשיתי.
הייתי אמורה לקבל וסת לפני כ-5 ימים אך טרם קיבלתי.
האם יש מצב שעקב הצינתור שגרם לי לדמם מיספר ימים לאחר הצינתור זה מה שמעקב לי את המחזור?
האם עליי לבצע בדיקת הריון?
חוששת להתאכזב, אנא עיזרו לי.
מצפה לתשובה בהקדם האפשרי.
חשוב לציין כי אני אמא לשני בנים בהריונות טיבעים לחלוטין.
מה עליי לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עיקוב בוסת לאחר צינתור רחם. - תגובה
פרופ' ראול אורביטו16/01/2011לאחר צינטור יתכנו הריונות ספונטיניים והדמם יכול לנבוע מהצואר- ללא קשר לרחם ולסיכוי להרות
הדרך היחידה לדעת מה קורה, זה לבצע תבחין הריון
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לאחר ביצוע IUIענבל13/01/2011
תודה על התשובה.
שלשום עברתי IUI ראשון.
לאחר המעשה קצת התבלבלתי לגבי הטיפול שקיבלתי.
העובדה שנכנסתי להריון בלי בעיה פעמיים בשנה האחרונה גורמת לי לתהות אם באמת הייתי צריכה את ההזרעה. אם הבעיה היא שההריונות מסתיימים בסביבות שבוע 5-6, האם IUI הוא אכן הטיפול המתאים?
פתאום נראה לי כאילו הטיפול שקיבלתי פותר בעיית פוריות שבעצם אין לי, ואינו מתמודד כלל עם בעיית שימור הריון, שהיא הבעיה שחוויתי פעמיים.
(והאם יש קשר לעובדה שחצוצרה ימנית סתומה? השמאלית תקנית)
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד פרטים
ענבל13/01/2011מתנצלת על ההודעה המוזרה - ניסיתי לצרף להודעה קודמת ללא הצלחה.
פרטים נוספים:
3 הריונות כימיים\הפלות מוקדמות מאוד בשנה האחרונה.
בשני המקרים נכנסתי להריון מהר מאוד - בחודש הראשון של נסיונות.
לפני ההזרעה קיבלתי קלומיד במשך 5 ימים (50 מ"ג) ויומיים לפני ההזרעה הזרקתי לעצמי אובידרל.
הטיפול נקבע לאחר שב- HSG נמצאה חצוצרה ימנית סתומה וחצוצרה שמאלית תקינה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד פרטים - תגובה
פרופ' ראול אורביטו16/01/2011חסימה חד צדדית מפחיתה את הסיכוי להריון ( הטיפול שקיבלת מעלה בהשוואה לרקע)
אם החסימה רחיקנית וגורמת להידרוסלפינגס- אז יכול לגרום להפלות- לכן יש לפנות לרופא מטפל עם תוצאות הצילום
לגבי בירור הפלות- מציע לפנות לפורום המתאים
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שילום רחםא13/01/2011
בנות יקרות אתמול עברתי את הבדיקה שהוגדרה על ידי רבות בפורומים שונים כאחת הבדיקות הקשות - צילום הרחם.
ואני רוצה לספר לכן שזה פשוט ממש ממש ממש ממש ממש לא נורא.
לקחתי שתי אדוולי לפני ואפילו לא הרגשתי כלום אחרי... לא התכווצות לא כאב מחזורא לא כלום.
הרופא והאחיות היו מדהימים ומבינים את הלחץ והתייחסו ממש ממש בעדינות.
שחררתי את עצמי בעת הבדיקה ונראה לי זה ממש עזר,
ברור שישנה תחושה שהיא לא נעימה, אבל אני לא יכולה להגדיר אותה אחרת מ"לא ניעמה"
יתרה מזו - הרי עברתי הזרעה אחת בחודש שעבר ובהזרעה בעת שהספקולום פתו לצורך הכנסת הקטטר הרופאה תפסה בקצה אחד לא כל כך נעים - ההזרעה היתה יותר "לא נעימה" מצילום הרחם......
במילים אחרות אל תפחדו, תנשמו עמוד
זה כמה דקות (בערך 2 ) וזה נגמר!!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שילום רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו13/01/2011בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםג11/01/2011
לד"ר טוגנרייך,
אני צרכה לעבור צילום רחם. יש לי מספר שאלות
1) מהם השיטות השונות ומה ההבדל בינהם?מה הכי פחות כואב?
2) יש הבדל בין המרפאות (כללית) השונות בהן אתה מבצע את הצילום? האם ניתן לעשות בהרדמה מקומית? האם צריך לבקש לפני או פשוט להגיע ולעשות?
3) האם ניתן לעשות זריקות והזרעה באותו חודש שבו מתבצע הצילום?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו13/01/2011ניתן למצוא מענה לכל שאלותיך ועוד, במדור שאלות נפוצות בפורום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם מותר לקיים יחסי מין אחרי הצילוםנילי11/01/2011
1. האם מותר לקיים יחסי מין אחרי הצילום?
2. הבנתי שיש שתי טכניקות לביצוע הבדיקה. באיזו משתמשים בבי"ח הדסה עין כרם?
3. האם יש מניעה לטוס יום אחרי הבדיקה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם מותר לקיים יחסי מין אחרי הצילום - תגובה
פרופ' ראול אורביטו13/01/2011אם לא מדממת וחשה בטוב, נית ן לקיים יחסים וגם לטוס
על הטכניקות המבוצעות בהדסה- יש לשאול שם
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםנועה08/01/2011
ד"ר טוגנדרייך שלום.
קבעתי תור לצילום רחם אצלך בת"א ל-18/2 וזה ממש רחוק....אני מבוטחת מכבי ואני מוכנה להגיע ולשלם באופן פרטי בכדי לעשות את הצילום מוקדם יותר. כיצד אני יכולה להקדים את התור או לפנות אליך באופן פרטי?
תודה
נועה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו09/01/2011תשובות לשאלותיך ניתן למצוא במדור שאלות נפוצות בפורום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
