מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- רגישות ליודד07/01/2011
בתי צריכה לעשות השבוע צילום רחם.לא ידוע על רגישות ליוד .יש לה אסטמה קלה ואלרגיה לחתולים,קרדית אבק הבית ולענה. כמו כן יש לה היפוטיירואידיזם-האם כל אלו קשורים לרגישות ליוד או שאין שום קשר
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רגישות ליוד - תגובה
פרופ' ראול אורביטו09/01/2011לא אמור להיות קשור
אולם,
עליה לציין את כל הרגישויות הנ"ל לרופא המבצע ולפני הבדיקה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בבקשה הסבר על תוצאות בדיקהעינת04/01/2011
כחלק מבירור פוריות נשלחתי לצילום רחם,יש לי שחלה ימנית בלבד. השמאלית הוצאה בעקבות ציסטה לפני כשנה. בתוצאות נכתב:גודל וצורת רחם בגדר הנורמה. הודגמה חצוצרה שמאלית תקינה. מ/א ניתוח שחלה מימין. נראה מעבר חומר ניגוד דרך החצוצרה והתפשטות תקינה בחלל האגן בצד שמאל.
הבנתי שבעצם בצד ימין דווקא לא רואים חצוצרה,מה הכוונה במ/א? האם זה כתוצאה מהניתוח? ווהאם יש סיכוי להריון ספונטני בכל זאת? האם כחלק מטיפול המשך ימליצו על צינטור חצוצרה? ( נכנסתי בעבר שלוש פעמים להיריון ספונטני -לפני הניתוח).
מצפה לתשובה
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבקשה הסבר על תוצאות בדיקה - תגובה
פרופ' ראול אורביטו04/01/2011מ\א- מצב אחרי
לגבי שאר שאלותיך (ולאור אי ההתאמה בצדדים), עליך לפנות עם דיסק הצילום או הצילום עצמו לרופא מטפל- יחד עם דו"ח הניתוח שעבר- להבהרות ואפשרויות טיפול
לציין, שבנוכחות חצוצרה פתוחה- מתאפשרת פגישה בין זרע לביצית ולכן גם אפשרות להריון טבעי
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד הבהרה קטנה
עינת04/01/2011תודה על התשובה המהירה. רק עוד הבהרה קטנה: כתבת שבנוכחות חצוצרה פתוחה ניתן להיכנס להריון טבעי - גם אם השחלה היא ימנית והחצוצרה נמצאת בצד השני?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד הבהרה קטנה - תגובה
פרופ' ראול אורביטו04/01/2011גם, אם כי בשיעור נמוך יותר
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלתי מלפני שבועיים
עינת16/01/2011בהמשך לשאלתי, הרופא שלי טוען לפי תוצאות הצילום שהחצוצרה הימנית חסומה והמליץ על 2-3 נסיונות של הזרעה ואם לא יצליח לעבור לIVF . הבנתי שאפשר לנסות לפתוח את החצוצרה בצילום נוסף. שאלתי האם כדאי,מה הסיכויים לפתיחת החצוצרה ואם עברתי צילום לפני שבועיים האם אפשר לעבור שוב צילום בזמן כה קצר? ומה בעצם עושים לפתיחת החצוצרה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלתי מלפני שבועיים - תגובה
פרופ' ראול אורביטו18/01/2011גישתו של רופאך נכונה ומקובלת
אם החסימה קריבנית, ניתן לנסות לפתוח בצינטור- כבר לאחר הוסת הבאה- פעולה כמו צילום- שבמהלכה מעבירים קטטר לתוך החצוצרה בניסיון לפתוח אותה
שיעור הצלחה (לפתוח) בין 70 ל- 90%
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה
עינת19/01/2011תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח צילום רחםשרית03/01/2011
היום עשיתי צילום רחם הכול יצא תקין פרט לצוואר במבנה תקין,עם פגם מילוי.מי שהוא יכול להסביר לי מה זה ודרך אגב יש לי גם רחם דו קרני.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיענוח צילום רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו04/01/2011פגם מילוי בצואר יכול לנבוע ממבנה צואר או "בלוטות צואריות" תפוחות
המימצא חסר משמעות פיריונית
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה הסיכוי להריון חוץ רחמי?הילה29/12/2010
לפני שנה וחצי הייתה לי דלקת אגן שבעקבותה נפגעו לי החצוצרות. תוצאות צילום הרחם היו:
left tubal patency with distal left mild to moderate hydroslapinx and free spill. there was proximal right tubal patency without free spill seen on the right.
עברתי 4 טיפולי ivf והפלה של תאומים בשבוע 18 לפני חודשיים.
רציתי לשאול מה הסיכוי שיהיה לי הריון חוץ רחמי אם ניסינו טבעי בזמן הביוץ.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה הסיכוי להריון חוץ רחמי? - תגובה
פרופ' ראול אורביטו29/12/2010לאור צילום הרחם הסיכוי להריון נמוך
אם תהרי,
לאחר דלקת באגן הסיכוי להריון חוץ ריחמי מכלל ההריונות הינו כ- 10%
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם. עברתי את זה.נטלי29/12/2010
כולם הפחידו אותי. כל מה שקראתי כאן הלחיץ אותי. בסופו של דבר הלכתי.
האחות הכניסה אותי לחדר וביקשה שאחכה שהבאה בתור תתלבש בחדרון הקטן
ואז שאכנס אתפשט ואלבש את החלוק.
דרך החדרון הקטן נכנסים לחדר הבדיקה.
היו שלוש בנות לפניי.
זה היה ממש סרט נע.
תוך פחות מ7 דקות הייתי בתוך החדרון הקטן, החלפתי בגדים, נכנסתי. הרופא ביקש שאשכב על מיטת הרנטגן, אמר לי שארגיש מעט לחץ. אם הייתי סופרת עד עשר סביר שהייתי נעצרת ב6, אבל בטח שהכאב לא עבר את העשר שניות.
עכשיו, בגלל שהכל היה מנופח מעל לכל ביקורת הרגשתי צורך לספר לכן בדיוק מהו הכאב הזה שכולן מפחדות ממנו. זה בדיוק, אבל בדיוק כמו כאב מחזור. יש בנות שלעולם לא סבלו מכאב מחזור אז אני אנסה גם בשבילכן, זה כמו לחץ בבטן, התכווצות חזקה של שריר. זה הכל. וזה עובר כמו שאמרתי - בדיוק אחרי עשר שניות (אולי אפילו פחות).
הרופא אמר לי: עברת את הבדיקה בהצלחה אבל אני מוריד לך כמה נקודות על הפוליפ שמצאתי לך. אז תטפלי בזה."אמר בחיוך. בקיצור, בנות, אל תפחדו. באמת שטויות במיץ. רופא שיניים פי מאה כואב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היכן עשית את הבדיקה?
נילי11/01/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עיתוי הבהרהאיילת25/12/2010
לא התכוונתי לכאב בהקשר של עיתוי הבדיקה, זה מובן מאליו.
שאלתי היא - אם בגלל החשש שיש לי הדבקויות מאותה תאונה שעברתי בגיל 8, הבדיקה תכאב יותר...
ואם כדור משכך כאבים יכול להועיל
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עיתוי הבהרה - תגובה
פרופ' ראול אורביטו27/12/2010לא בהכרח
כדור או נר נגד כאבים יכול להועיל
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עיתוי צילום רחם שאלה מסכמת...איילת25/12/2010
האם זה אומר בהכרח שהבדיקה תכאב שבעתיים?
האם כדאי לקחת משכך כאבים קודם לבדיקה?
אני נוהגת לקחת בימי מחזור נקסין...
שוב, תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עיתוי צילום רחם שאלה מסכמת... - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך25/12/2010אין קשר בין עיתוי הבדיקה לרמת הכאב הנגרם בה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לד"ר טוגנרייך - ספק רגישות ליודדנה23/12/2010
ד"ר טוגנרייך שלום,
אני כבר שנה בטיפולי פוריות. הרופא רצה להפנות אותי לפני מספר חודשים לצילום רחם אך אחרי שהעליתי ספק בקשר לרגישות ליוד (חליתי בצהבת בגיל 11, ואני זוכרת במעומעם שחוץ מזה שאמרו לי שיש לי מחסור ב- G6PD, הרופא גם אמר לי שיש לי רגישות ליוד), הרופא החליט שאין הכרח בצילום ושלא רוצה לסכן אותי, ולכן נעשה עוד מספר הזרעות ולאחריהן יפנה ל- IVF.דרך אגב, אין שום תיעוד בכתב לגבי הרגישות הזו.
אני מתלבטת אם בכ"ז כדאי לעשות צילום. אני כמעט בת 34 ואין לי עדיין ילדים. אני מניחה שארצה יותר מילד אחד-שניים ואני חושבת שאולי כדאי לברר קודם את סיבת אי-הפוריות ולטפל בה, במקום לבזבז עוד זמן על הזרעות ולפני שעוברים לשלב של IVF. מה דעתך על זה? האם אפשר בכ"ז לעבור את הצילום? אולי צריך הכנה מוקדמת לזה או שפשוט יש דרך להתמודד עם הרגישות - אם בכלל קיימת כזאת - אם אפתח תסמינים תוך כדי או אחרי הבדיקה?
מצפה לתשובתך בהקדם.
תודה,
דנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ספק רגישות ליוד - תגובה
פרופ' ראול אורביטו23/12/2010ניתן לבצע צילום ברגישות ליוד לאחר הכנה מתאימה במכון הרנטגן
או לחליפין לבצע היסטרוסקופיה עם צינטור חצוצרות (מבוצע גם בתה"ש)- ללא צורך בשימוש ביוד
ראי פירוט שמדור שאלות נפוצות בפורום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קיום יחסים וצילום רחםגלי21/12/2010
שלום ,
ביום שני הבא אני עוברת צילום רחם. במרפאה נאמר לי שאסור לקיים יחסים מסוף המחזור ועד הבדיקה.. רציתי לדעת מה הסיבה לכך? אם זה רק עניין של סיכוי להרות, אז יש דרכים "להימנע" מכך. או שיש סיבות נוספות? ואני לא מתכוונת לקיים יחסים יום-יומיים לפני, אלא מעכשיו ועד יום שישי למשל...
תודה מראש !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קיום יחסים וצילום רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו23/12/2010להימנע מסיכוי להריון במהלך הצילום
ראי פירוט במדור שאלות נפוצות בפורום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לד"ר טוגנרייךרבקה20/12/2010
שלום!
הפנו אותי לצינתור חצוצרות אצלך. ורציתי לדעת האם יש הבדל בבדיקה אם עושים אותה באסותא? או בבי"ח השרון? ומתי בחודש הכי מומלץ לעשות בדיקה זאת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לד"ר טוגנרייך - תגובה
פרופ' ראול אורביטו23/12/2010שאלות אישיות לד''ר דניאל טוגנדרייך , נא להתקשר ל: 0505621467
בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עיתוי צילום רחם. ד"ר טוגנדרייךאיילת18/12/2010
הרופא המטפל שלי המליץ שאגיע לצילום רחם אצלך.
הבנתי שהבדיקה לעיתים "פותחת" סתימות
האם כדאי, אם כן, להגיע בסמוך להזרעה כדי שזה לא יסתם בנתיים שוב
או שהפתיחה (באם תהייה כזאת) היא לתמיד?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עיתוי צילום רחם. ד"ר טוגנדרייך - תגובה
פרופ' ראול אורביטו19/12/2010הפתיחה ל"תמיד"
רצוי להגיע לאחר הוסת וללא קיום יחסים עד הבדיקה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעיתוי צילום רחם. המשך
איילת19/12/2010ראשית, תודה רבה על התשובה המהירה.
שנית, לפני כשלושים שנה (בגיל שמונה) עברתי תאונת דרכים ונפגעתי באגן הירכיים.
אני זוכרת שבדוחות השחרור ישנם ביטויים כמו צפק והדבקויות ברחם.
האם זה קריטי להביא את הדוחות הללו לרופא המטפל?
האם זה יכול לקבוע אם מותר לי או מומלץ שאעבור את הבדיקה?
או שמא אותן הדבקויות עלולות לחסום את מה שזה לא יהיה שמחדירים בבדיקה...
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעיתוי צילום רחם. המשך - תגובה
פרופ' ראול אורביטו25/12/2010לא קריטי אבל רצוי להביא לרופא מטפל
האמירות רק מכתיבות את הצורך בצילום רחם לפני טיפול פוריות, כדי לאבחן אם ההדבקויות חוסמות את האפשרות למפגש בין זרע לביצית
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוות דעה נוספת - קלומיד והזרעהענבל16/12/2010
אני בת 34 ומתגוררת בארה"ב. עברתי בחצי שנה האחרונה שתי הפלות בשלב מוקדם מאוד - יש חדש שהיו אקטופיים, אך אין ודאות בנושא. לאחרונה התברר בבדיקת HSG שיש לי חצוצרה אחת סתומה.
לאחר בדיקת הזרע התקינה של בעלי, המליצה לנו הרופאה לנסות 3-4 מחזורים של שימוש בקלומיד והזרעה בעת ביוץ מהצד שאינו סתום. במידה ולא אכנס להריון במהלך ארבעת החודשים הבאים, היא ממליצה להעבור ל-IVF.
רציתי לשאול אם המלצותיה מקובלות עליכם - האם זוהי גם המלצתכם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוות דעה נוספת - קלומיד והזרעה - תגובה
פרופ' ראול אורביטו19/12/2010במקרה שלך עדיף להתחיל בגונדוטרופינים (לא קלומיד) והזרעות, ואם לא מצליח ל- IVכ
ניתן גם להתחיל בקלומיד, אולם לפני IVכ- גונדוטרופינים
לגבי החסימה- אם קריבנית, ניתן לנסות לפתוח בצינטור
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צנתור חצוצרותדיצה16/12/2010
בצעו לי צילום רחם בשפרינצג -קופת חולים מאוחדת. לא רואים את החצוצרות והרופא הפנה אותי להפריית מבחנה. האם שייך קודם צנתור במצב שלי. אני בת 32 ביוץ בסדר וזרע של בעלי נבדק ונמצא משובח. ממש לא בא לי כל ההורמונים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צנתור חצוצרות - תגובה
פרופ' ראול אורביטו16/12/2010במידה והחסימה ("סתימה") הינה קריבנית- יש מקום לנסות צינטור
פרטים- במדור שאלות נפוצות בפורום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא ראו חצוצרות
דיצה16/12/2010הרופא שביצע את הבדיקה אמר לי שלא רואים בכלל חצוצרות. אפילו שאל אם כרתו לי אותן אז איך אני אמורה לדעת אם זה קריבנית?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא ראו חצוצרות - תגובה
פרופ' ראול אורביטו02/02/2011אם לא ראו- ושאל אם כרתו- קרוב לודאי שקריבנית
עליך לפנות עם הדיסק לרופא מטפל ולדון באופצית הצינטור
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סוף הדימום - שאלה לד"ר טוגנדרייךש.ב.ר14/12/2010
ד"ר טוגנדרייך שלום,
יש לי השבוע ביום חמישי צילום רחם במכבי השלום,
כעת אני ביום 4 למחזור, יצא שאני אהיה בתחילת יום 6 למחזור.
לרוב הדימום שלי הוא כ-5 ימים, כאשר לקראת הסוף הדימום נחלש ורק בסוף היום ה-6 או השביעי אני לגמרי נקיה.
האם תקין לעשות צילום רחם במצב הזה? לאחר הדימום המסיבי?
האם לפני הבידקה מתבצע א"א רגיל לבדיקת מצב הרחם, והאם מתאים לביצוע?
מה הסיבה שהצילום צריך להיות לאחר הדימום?
תודה,.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כשאני אומרת לגמרי נקיה-
ש.ב.ר14/12/2010הכוונה בבדיקות פנימיות לצורך טהרה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסוף הדימום - שאלה לד"ר טוגנדרייך - תגובה
פרופ' ראול אורביטו16/12/2010בד"כ סוף הדימום- מקורו מהפרשות נרתיקיות ולא מהרחם- יאובחן לפני הצילום, ואז ניתן לבצע צילום
אם מהרחם- בד"כ נידחה- כדי למנוע העברת הפרשה ויסתית במהלך צילום לחלל הבטן
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יחסים לאחר צילום רחםמיטל10/12/2010
שלום,
יש לי תור לצילום רחם בשבוע הבא. יום הצילום הינו היום ה- 14 למחזור, סמוך למועד הביוץ.
שאלתי- האם כדאי לוותר על ניסיונות כניסה להריון החודש בעקבות הצילום (אם בשל החומר הניגודי או בשל קרינת הרנטגן)?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יחסים לאחר צילום רחם - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך11/12/2010אין מניעה להתעבר בחודש הצילום ובתנאי שההתעברות התרחשה לאחר הצילום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



