מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הבהרה לגבי תוצאות צילום רחםאח03/11/2010
שלום, למה הכוונה כשרשום בתוצאות שנצפתה אינטרוויזציה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הבהרה לגבי תוצאות צילום רחם - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך04/11/2010אינטרוזציה היא תופעה בה חומר הניגוד בו ממלאים את הרחם מופיע בתוך כלי דם ולימפה. בד"כ זה משני לפציעה קלה ברקמת הרחם כתוצאה מהבדיקה. לעיתים משקף צורך בלחץ גבוה להשלמת הבדיקה ולעיתים מלווה מחלות מסוימות (נדיר).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בפיענוח צילום רחםבריו03/11/2010
הבוקר עברתי צילום רחם ואני אשמח אם תוכלו לעזור לי בפיענוח תוצאותיו, והן:
חלל הרחם בגודל רגיל ומילויו, הומוגני במנח קדמי.
החצוצרות עדינות עם מעבר חופשי לחלל הצפק.
אני מקווה שהכל בסדר..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה בפיענוח צילום רחם - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך04/11/2010תקין לחלוטין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה נוספת לד"ר טוגנדרייךחסוי03/11/2010
תודה על התגובה.
אני אקבע תור.
שאלה נוספת, בצילום הרחם הופיע רחם במבנה תקין.
הבוקר עשיתי אלטרסאונד וגינלי והטכנאית כתבה לי:"ייתכן רחם דו קרני או בעל מחיצה"
אני חייבת לציין, שזו לא פעם ראשונה, שאני עוברת אלטרסאונד וגינלי וזו פעם ראשונה, שכתבו לי את ההערה המלחיצה הזו.
האם ייתכן שהאלטרסאונד וגינלי יותר מהימן מצילום הרחם?.
אודה להתייחסותך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה נוספת לד"ר טוגנדרייך - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך04/11/2010צילום רחם או אולטראסאונד טלת מימדי הם האמצעים ההדמייתיים להדגמת רחם דו קרני או מחיצתי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לדר טוגנדרייך-שכחתי להוסיף...שרון02/11/2010
חשוב לי להוסיף שהמחזור שלי סדיר, והבדיקות ההורמונליות תקינות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדר טוגנדרייך-שכחתי להוסיף... - תגובה
פרופ' ראול אורביטו04/11/2010עדין, כפי שצוין, מרכיב הגיל הינו פקטור משמעותי ורצוי להתקדם לטיפולים עם זריקות והזרעות.
במידה ולא מושג הריון לאחר 2-3 טיפולים, יש לפנות לטיפולי הפריה חוץ-גופית
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לד"ר טוגנדרייךשרון02/11/2010
שלום לך, עברתי אצלך צינטור של 2 החצוצרות (תודה!!!), לאחר שחזרתי לרופא הוא עדיין טען שכדאי להתחיל בטיפולי פוריות (יש לנו ילד בן 5 מהריון ספונטני. לא מצליחים להכנס להריון, אני בת 40, עברתי סבב של הזרעה והזרע של בעלי פחות או יותר תקין- לא מצוין).
חשבתי שלאחר פתיחת החצוצרות "הבעיה" נפתרה. ביקשתי מהרופא שנבצע 2 סבבים נוספים של הזרעה. הרופא אמר שנעשה זאת בשילוב הורמונים-פורגון. מה דעתך? האם ההחלטה שלי נכונה או שהזמן פועל לרעתי? אודה על התייחסותך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לד"ר טוגנדרייך - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך04/11/2010הגיל מפחית סיכוי להריון גם כשכל השאר בסדר. לא כדאי לאבד זמן. תרופות לגרוי השחלות בשילוב הזרעה לרחם הם הפתרון הסביר בטרם החלטה על הפריית מבחנה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תודה לד"ר טוגנדרייךחן02/11/2010
היום עברתי צנתור בבית חולים השרון ע"י ד"ר טוגנדרייך ואני חייבת
להודות שהשד היה הרבה פחות נוראי מהסיפורים ששמעתי ואני די בטוחה
שזה בזכות הרופא המקסים והצוות..אז תודה רבה לך!!!!!!
ובאותה הנשימה אני רוצה להרגיע את כל הבנות שחוששות, הסירו דאגה מלבכן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בהצלחה
פרופ' ראול אורביטו02/11/2010.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
חן04/11/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם - לא נורא בכלל!חמוטל02/11/2010
היום עברתי צילום רחם בבי"ח השרון ע"י ד"ר טוגנדרייך ! הצילום עבר בקלות (כאב מחזור ולא יותר) ובזריזות (לא יותר מ-10 דקות כולל הכל).
אין טעם להילחץ ולדחות כמו שלצערי הרב , אני עשיתי!
תודה רבה ד"ר טוגנדרייך!!!!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בהצלחה
פרופ' ראול אורביטו02/11/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ייעוץ בנוגע לחצוצרה חסומהחסוי02/11/2010
שלום רב,
להלן מימצאי צילום רחם, שביצעתי:
רחם במבנה תקין, ללא פיגמי מילוי
חצוצרה ימנית לא הודגמה, הוציע לאישה צינטור - אינה מעוניינת
חצוצרה שמאלית הודגמה עם מעבר ופיזור תקינים
אין סימנים לאי ספיקת צוואר הרחם.
במעמד צילום הרחם, לא יכולתי לעמוד בכאבים החזקים וגם לא הבנתי את המשמעות לפיכך, בקשתי לוותר על הניסיון לפתיחת החצוצרה.
חשוב לציין שלפני צילום הרחם, עברתי שתי הזרעות טבעיות (עם אוביטרל), אך ללא הצלחה. עפ"י הרופאה שלי, ניתן להמשיך בטיפולי הפוריות. כדאי לעשות שני מחזורי זריקות איקקלומין, במידה ולא יצליח לעבור להפריות.
שאלותיי: האם לא כדאי ראשית לנסות לשחרר את החסימה ע"י צינתור, שהרי במידה ונצליח ייתכן, שלא נצטרך להגיע בכלל ל"מסלול ההפריות".
במידה וכדאי, היכן מומלץ לבצע את הצינתור? מה הפרוצדורה,האם כדוג' צילום רחם מזריקים יוד ותופסים את הרחם במעין מצמד? האם סיכויי הצלחתו גבוהים? האם יש רופאים מומחים מומלצים? האם ניתן להרות מיידית לאחר הצינתור , או שנדרשים כמה חודשי המתנה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צנתור ע"י ד"ר טוגנדרייך
גלית02/11/2010גם אני הייתי במצב דומה לשלך. הופניתי לצנתור לד"ר טוגנדרייך בבית חולים השרון בפ"ת. הרופא המטפל שלי אמר לי שטוגנדרייך הוא מספר 1 בתחום.
עברתי צנתור בשרון ואחרי חודשיים נכנסתי להריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצינתור
חסוי02/11/2010תודה רבה על העידוד...
מזל טוב להיריון (-:
האם לקחת כדור נגד כאבים? או שהצינתור נעשה בהרדמה חלקית?
הצינתור דורש אישפוז?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהייעוץ בנוגע לחצוצרה חסומה - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך02/11/2010שלום רב'
נראה לי שכדאי לבצע צנתור של החצוצרה החסומה. גם אם יש חצוצרה אחת תקינה הצנתור משפר הסיכוי להריון (אם הוא מצליח).ניתן להתכונן עם תכשיר נגד כאבים.
רופאים מומלצים לצנתור:
דר' מלצר בי"ח ברזילי אשקלון
דר' שלומי כהן בי"ח שיבא תה"ש
דר' אקשטיין בי"ח ליס ת"א.
דר' בר חוה מרכז רפואי רמת אביב.
עבדך הנאמן דר' טוגנדרייך - בי"ח השרון פ"ת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהייעוץ בנוגע לחצוצרה חסומה
חסוי02/11/2010ראשית, תודה על התגובה המהירה.
שנית, גם לפני הצילום לקחתי אדוויל וזה לא עזר, היו לי כאבי תופת. האם ניתן לבצע את הצינתור עם אלחוש או הרדמה מקומית?
לגבי "עבדך הנאמן" ניסתי לתאם תור היום ומסרו לי שאתה בחו"ל ואין להם מושג עד מתי........
אגב, מה הפרוצדורה של הצינתור? האם כדוג' צילום רחם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהייעוץ בנוגע לחצוצרה חסומה - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך02/11/2010ניתן לבצע אילחוש מקומי.
אני לא בחו"ל. נפלה טעות בבית החולים. תתקשרי ל 9372222 -03 ותקבעי.
הצנתור דומה לצילום. בשונה היות וכבר ידוע על חסימה מתחילן מייד עם "סט לצנתור" וזה מקצר ומפשט הפעולה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהייעוץ בנוגע לחצוצרה חסומה
חסוי07/11/2010בצילום הרחם הופיע שאחת החצוצרות תקינה והשנייה לא הודגמה.
התייעצתי עם רופא לגבי הכדאיות בצינתור וקבלתי חו"ד שעל פיה , ייתכן ומדובר בכלל בעיוות ולא בחצוצרה חסומה.
מה גם, שלא ניתן לעשת צינתור , מאחר והחסימה היא באמצע החצוצרה.
האם ניתן להיכנס להיריון עם חצוצרה תקינה אחת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהייעוץ בנוגע לחצוצרה חסומה - תגובה
פרופ' ראול אורביטו11/11/2010חסימה באמצע החצוצרה- אכן, לא ניתן לטפל בצינטור
לגבי אפשרות של הריון עם חצוצרה אחת, אפשרי ביותר, אם כי בשכיחות נמוכה יותר בהשוואה למצב בו 2 החצוצרות פתוחות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון מחוץ לרחםשיר01/11/2010
שלום,
לפני חודשיים וחצי התגלה אצלי הריון חוץ רחמי. טופלתי בזריקה. קיבלתי מחזור (שני מאז האירוע)שאלתי היא האם זה יהיה בסדר לנסות להיכנס להריון שוב או לחכות עוד...
תודה רבה מראש
דנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון מחוץ לרחם - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך02/11/2010מטוטריקסט -התרופה המשמשת לטיפול בהריון חוץ רחמי ידועה כגורמת מומים קשים בעובר. ההמלצה היא להמתין כ 3 חודשים בין הטיפול להריון חדש. כדאי לקחת חומצה פולית במינון גבוה (5 מ"ג ליום) בזמן ההמתנה ובתחילת ההריון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרינה בצילום רחםאילנה01/11/2010
הופניתי לצילום רחם. אני מבינה שבבדיקה מעבירים בגופי קרני רנטגן. מה ההשלכות? האם יש הבדל בין מקום למקום בכמות הקרינה? חברה רופאה אמרה לי שבציוד מודרני יש פחות קרינה. איפוא מומלץ לבצע ולקבל פחות קרינה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרינה בצילום רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו01/11/2010קיימת קרינה, אך היא מועטה ולמעשה זניחה
לגבי היכן לבצע ומה עדיף, עליך להיוועץ עם הרופא המטפל
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרינה בצילום רחם - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך02/11/2010שאלה חשובה -אשיב בפירוט.
הטכנולוגיה המאפשרת שיקוף והדמייה של הרחם והחצוצרות עושה שימוש בקרינת X שהיא קרינה אלקטרומגנטית עם חדירות גבוהה. רב הקרינה עוברת בגוף(מה שמאפשר הדמייה). חלק זעום נספג ברקמות. הכמות הנספגת עולה עם עוצמת הקרינה ומשך הקרינה. שיקוף מצריך רמות קרינה מינימליות. צילום (תעוד התמונה) מצריך רמות גבוהות יותר.מה משפיע על סה"כ הקרינה שתספגי בזמן הבדיקה?
1 - מכשיר חדיש מסוגל לעבד תמונה עם שימוש ברמות קרינה נמוכות.
מכשירים מהדור החדש "יודעים" לשמור תמונות מתוך המידע הדיגיטלי בלי צורך
לחשיפה של "צילום".יכולת זו ממזערת את החשיפה הכוללת בזמן הבדיקה.
2 -משך הבדיקה -שיתוף פעולה מקסימלי מצד הנבדקת ורופא מיומן מפחיתים משך
הבדיקה וכמות החשיפה.
בתקופה זו של "שקיפות" לגיטימי שתבררי עם המתקן בו את מתוכננת לעבור את הבדיקה. אם המתקן מצוייד במכשיר שיקוף ישן יש סיכון שהבדיקה תחשוף אותך לרמות קרינה גבוהות יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה עם מכבי השלום
אלמונית04/11/2010עברתי היום בדיקה במכבי השלום. האם הציוד שם נחשב מודרני?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח צילום רחםעדיש31/10/2010
הי,
עשיתי היסטרוסלפינגוגרפיה ביום חמישי:
התוצאות להלן:
רחם במבנה תקין
הרחם בכיפןף קיצוני קדימה , מתישר במשיכה.
מילוי הומוגני של חלל הרחם
מימין מעבר ופיזור תקינים
משמאל מודגמת חצוצרה ללא מעבר וללא פיזור. בוצע ריקנליזציה והזרקה סלקטיבית לשמאל, הקצה הדיסטלי של
החצוצרה השמאלית מתרחב כסקטוסלפינגס, ספק מעבר קלוש מצד זה. שפע חומר הניגוד באגן שמאל מקורו בחצוצרה הימנית.
מה זה אומר?
האם אוכל להיכנס להריון בטבעיות? או שאזדקק לצנטור או טיפולים (אני מנסה להרות כבר שנה וחצי)?
כמו כן, אני מרגישה כבר כמה ימים אחרי הצילום דקירות בצד שמאל - האם זה נורמאלי או שמראה על דלקת ?
תודה רבה רבה
עדי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח צילום רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו31/10/2010עברת צילום וגם צינטור- או הזרקה סלקטיבית
לסיכום: חצוצרה אחת פתוחה וניתן להרות מהצד הפתוח, והשניה עם חסימה רחיקנית- שניתנת לטיפול רק בניתוח לפרוסקופי, שבד"כ מומלץ במידה ולא תהרי באופן טבעי, עם זריקות ולאחר מס' מחזורי הפריה חוץ-גופית
ממליץ לפנות לרופא נשים מטפל, להמשך טפולי פוריות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם ופתיחת חצוצרהאילנה31/10/2010
שלום לרופאים מקסמים!
אני בת 32 לפני 8 חודשים עברתי היריון חוץ רחמי בבית חולים בימקום להוריד חצוצרה עימיסו לי היריון בתוך חצוצרה עם זריקה מטותרקסת היום כעבור חצי שנה אני לא מצליחה שוב להיכנס להיריון . קבעתי תור לצילום רחם בראשון לציון אצל ד"ר טוגנרייך .
שאלה העם חצוצרה שלי חסומה יש אפשרות לפתוח אותה יחד עם צילום רחם?
העם ליפתוח חצוצרה דורשת הרדמה כללית בימקום ליסבול?
תודה רבה ממתינה לתשובתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם ופתיחת חצוצרה - תגובה
פרופ' ראול אורביטו31/10/2010אם החסימה הינה בעקבות ההריון מחוץ לרחם- לא ניתן לפתוח
אם קיימת חסימה קריבנית ניתן לנסות לפתוח ע"י צינטור חצוצרות, ללא הרדמה כללית
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לרופאיםמזל30/10/2010
האם ביצוע בדיקת הריון ביתית ארבע פעמים וקבלת תוצאה שלילית שוללת הריון וניתן לוותר על בדיקת דם?
יש לציין כי הבדיקות בוצעו 14 יום לאחר הביוץ ובהפרש של מספר ימים בין כל בדיקה ושנייה.
( יש לציין כי קיימתי יחסי מין יבשים ...הוא נשאר בבגדים ואני עירומה לחלוטין אך כאשר גמר הופיעו כתמים על מכנסו אשר היו במגע עם פתח הנרתיק לכן חששתי מהריון)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לרופאים - תגובה
פרופ' ראול אורביטו30/10/2010בתנאי שאת אכן מעל שבועיים מביוץ- ודאי
אם לא ברור, תמתיני עוד יומיים ותחזרי על בדיקת דם (במידה ולא תקבלי וסת)
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה לפרופ' ראול
מזל30/10/2010אני קיבלתי ווסת בדיוק אחרי ביצוע בדיקת הריון ביתית ראשונה (הקדים יומיים) והמחזור אצלי סדיר ... אך מרוב מתח ודאגה מאוד חששתי שזה אינו דימום ווסתי אלא דימום בתחילת הריון ... התמשך חמישה ימים וחיכיתי עד שהסתיים הדימום ולאחר חמישה ימים שוב ביצעתי בדיקה ביתית אשר הראתה תשובה שלילית.
מה שמדאיג אותי שאני עשרה ימים מרגישה התנפחות וכובד בבטן,גזים וצרבת ....
האם לדעתך אני בהריון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה לפרופ' ראול - תגובה
פרופ' ראול אורביטו30/10/2010רוב הסיכויים שלא, אבל למען הספק רצוי שתבצעי בדיקת דם להריון כמותי- כדי לשלול הריון בודאות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שביתה וצילום רחם בבי"ח השרוןחמוטל30/10/2010
האם שביתה במשק הכוללת בתי חולים מבטלת את צילומי הרחם שנקבעו ועקב כך צריך לקבוע מועד חדש?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שביתה וצילום רחם בבי"ח השרון - תגובה
פרופ' ראול אורביטו30/10/2010יש לברר ישירות עם בי"ח השרון מחר בבוקר
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם בחודש של הזרעהמודאגת מאוד29/10/2010
שלום רב,
היום קיבלתי וסת אחרי שעברתי החודש שתי הזרעות+איקאקלומין+פרוגינובה
זה הסבב הראשון שלי לאחר 5 חודשי ניסיון טבעי ללא הורמונים והזרעות
הרופא המליץ לעשות צילום רחם.
לטענתו זה החלטה שלנו אם אנחנו רוצים תוך כדי טיפול נוסף החודש
או לעשות הפסקה של הטיפול, לעבור צילום רחם ואז לראות לאן להמשיך...
אני בת 35 אחרי לידת תאומים זהים בריאים לפני כחמש וחצי שנים
מהריון ספונטני בנסיון הראשון
אשמח לקרוא את דעתך... לעשות במקביל לטיפול או בחודש זה לנסות טבעי אחרי הצילום?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם בחודש של הזרעה - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך29/10/2010בירור בסיסי להפרעת פוריות כולל:
הערכת איכות הזרע.
קביעה אם יש ביוץ או לא - אם לא יש לגרום ביוץ.
הערכת המעבר בחצוצרות.
כדי להציע טיפול נכון יש לקבוע אבחנה. אם למרות ביוץ ואיכות זרע טובה את לא מתעברת יש לשלול בעיה חצוצרתית בטרם טיפול אגרסיבי. (וזה נעשה בצילום רחם).
אם יש ביוץ והזרע תקין כמובן ניתן להמתין ולחכות להריון ספונטני. הצורך והדחיפות בהשגת הריון הם עיניין סוביקטיבי ונתון כולו להחלת בני הזוג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



