מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צילום רחם - חולת אסטמהדנה15/10/2010
אני אמורה לעבור צילום רחם אבל אני סובלת מאסטמה.
האם אני יכולה לעבור את הבדיקה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם - חולת אסטמה - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך15/10/2010יכולה.
חולי אסטמה הם בעלי סיכון יתר לפתח תגובות אלרגיות למיניהן. זה לא מונע לבצע צילום רחם. אם חלילה מופיעה תגובה אלרגית אנו ערוכים לטפל בה. אם את נוטה להתקפי אסטמה כתגובה לחשיפה לאלרגנים שונים ניתן לשקול טיפול מונע. התייעצי עם רופא המשפחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ד"ר טוגנרייך צילום רחם סקטוסלפינגס?א14/10/2010
ד"ר טוגנרייך היקר, לפני מס שנים בצעתי אצלך צילום רחם בו נדגמה חצוצרה שמאלית כאשר חומר הניגוד הצטבר בתוך מבנה סגור, יתכן עקב ידבקויות ויתכן סקטוסלפינגס.
מאז עברו עלי שנתיים וחצי של טיפולי IVF ללא הצלחה (שתי הפלות בשלב מאד מוקדם), הפעם העלה רופא הפיריון שלי את נושא הצילום והחשד לשק, שאכן מסתבר כנכון.
שאלותיים לי, האחת: אתה כתבת "יתכן" איך אנחנו מאשררים זאת? (נתקלתי בביטוי שלך "צילום רחם סלקטיבי" האם זהו הפתרון?)
שנית, במה כרוכה הסרת החצוצרה? האם זה ניתוח כירורגי מסובך? לפרסקופיה או שפותחים?
תודה על הכל
לילה טוב
אורית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ד"ר טוגנרייך צילום רחם סקטוסלפינגס? - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך15/10/2010ניתן ע"י צילום סלקטיבי לשפר הדמיית החצוצרה ולקבוע ביתר ביטחון אם מדובר בסקטוסלפינגס.
ניתן לבצע הדמייה של החצוצרות ב MRI ׁ(לא כל כך מקובל בארץ) אבל ההדמייה מצויינת ולא פולשנית.
כטיפול לסקטוסלפינגס ניתן לכרות את החצוצרה. טיפול חשדני פחות פולשני - התקנת אשיור (אביזר המשמש לעיקור ע"י סתימת החצוצרות) - מותקן בהיסטרוסקופיה שהיא פעולה "זעיר פולשנית" ותוארו הצלחות והריונות ב IVF לאחר התקנת אשיור בסקטוסלפינגס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ושבת שלום
א15/10/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דמם וכאבי בטן לאחר צנטור חצוצרה..עדי14/10/2010
שלום רב.
אני בחורה בת 37 ללא ילדים. לפני כחמישה ימים עברתי צנטור חצוצרה חסומה וניקוי של השנייה. מאז אני לא מפסיקה לדמם (דמם לא רב, אבל "טרי"/אדום) וזה מלווה בכאבי בטן שמשתנים באינטנסיביות ובעוצמה שלהם. אין לי חום. במשך חמישה ימים נטלתי אנטיביוטיקה מסוג CEFURAX. שני רופאים עמם שוחחתי אמרו שזה בגדר הנורמה וזה נובע מהתעסקות במקום. האומנם? מה עליי לעשות? אני מתחילה לדאוג...
מודה על התייחסותכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דמם וכאבי בטן לאחר צנטור חצוצרה.. - תגובה
פרופ' ראול אורביטו14/10/2010דמם וכאבים שנמשכים 5 ימים מצריכים בדיקה ע"י רופא נשים
גשי לבדיקה בהקדם
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לד"ר דניאלליאת13/10/2010
שלום לד"ר דניאל
ברצוני להציג בפניך את תוצאות צילום הרחם שעברתי אתמול. הבדיקה הייתה קשה מאוד מכיוון שהרופא ביצע אותה פעמיים כי הוא לא הצליח להעביר בפעם הראשונה את היוד.
בפעם הראשונה הכאב היה נסבל אך בפעם השנייה כאב מאוד מכיוון שהוא הפעיל לחץ.
ואלו התוצאות:
רחם- פגם מילוי בקרן שמאל.
חצוצרה שמאלית- ללא מעבר כלל.
חצוצרה ימנית- מעבר איטי וחלש
פיזור- פיזור איטי וקל מימין.
סיכום- חסימה פרוקסימלית משמאל מלאה.
מעבר ופיזור לקוי מימין.
הוא הפנה אותי לביצוע היסטוקרפיה.
את הבדיקה ביצעתי בתל השומר.
1. האם רצוי לעשות צילום רחם חוזר?
2. האם מומלץ לבצע צינטור?
3. האם אתה מבצע את בדיקת ההיסטוקרפיה?
נ.ב. לאחר הבדיקה חשתי ברע סחרחורות בחילות ולחץ דם שנחת.(הרופא אמר שהבדיקה הייתה קשה מאוד) .
אודה לך על תשובתך.
אני קוראת עליך המון ומעוניינת בטיפולך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לד"ר דניאל - תגובה
פרופ' ראול אורביטו13/10/2010ייעוץ פרטני אצל ד"ר דניאל טוגנדרייך מתבצע במרפאתו
כמובן, שרצוי שתגיעי עם הצילומים (דיסק)
דר' טוגנדרייך מבצע גם היסטרוסקופיות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ד"ר טוגנדרייך היקררוית12/10/2010
לאחר שנפגשנו במרפאתך ואכן הצלחת להרגיע אותי מהפאניקה, קבעת לי צילום רחם בשרון שמועדו היה לפני שבוע ואמרת שתבצע "רק" צילום,ואם לא יהיה מעבר חומר, נקבע תור נוסף ותבצע עם מרדים.
בעקבות לא מעט התדיינויות עם מאוחדת נאלצתי לבטל התור.
ובכן, היום יש בידי התחייבות לבי"ח השרון, אך אין תורים.
כיצד בכל זאת ניתן להגיע אלייך?
אודה מאוד באם תסייע לי לסיים כבר עם הפינה הזו ולהתקדם הלאה-אין הרבה
זמן(42......:)
יש לי עדיין את ההפנייה ממך, ובימים אלו נמצאת במחזור החודשי.
HELP
תודה ויום טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ד"ר טוגנדרייך היקר - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך13/10/2010תגיעי ביום ג 19 לאוקטובר 2010 בשעה 1000 ובתנאי שלא היו יחסי מין בין הווסת האחרון למועד הבדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין מילים בפי להודות לך.אגיע!!!
רוית13/10/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לד"ר טוגנדרייךשרון11/10/2010
אני שייכת לקופ"ח מכבי. מחזור אחרון שלי 10.10.10 ,ז"א שאני צריכה לעבור צילום רחם כבר בשבוע הבא. קבעו לי תור לסוף נובמבר. אני בת 40+ והרופא מתנה את המשך הטיפול בתוצאת הצילום. חשוב לי מאוד לא לדחות את הצילום. אודה לך מאוד אם תוכל לייעץ לי כיצד אוכל להקדים את התור ולבצעו במכבי השלום/ מכבי רשל"צ או במקום אחר. תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לד"ר טוגנדרייך - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך13/10/2010תגיעי למכבי רשל"צ רוטשילד 15 יום ב 18 לאוקטובר ב 1000 ובתנאי שאת אחרי ווסת ובטרם יחסי מין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לך, אגיע ביום ב.
שרון14/10/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם עם שארית מהריון אקטופיאביטל11/10/2010
פר' טוגנדרייך שלום רב ,
מראש אני מתנצלת על אורך הדברים .
אני בת 32 + ילדה בת 4.5 מהריון ספונטני מהיר וכיפי שהסתיים בניתוח קיסרי .
בשנתיים האחרונות מנסים להרות באופן טבעי עם 2 הריונות כימיים ( בטא נופלת בשבוע 6/7 ) + הריון אקטופי קורניאלי נדיר בקרן בין הרחם לחצוצרה הימנית. התחיל טיפול במטטרוקסט בבטא 6500 עם 2 פרוטוקולים - שבועיים של זריקות. נכון להיום לאחר 5 חודשים הממצא עדיין קיים במגמה של הצטמקות.
בדיקת זרע תקינה פרט למורפולוגיה 4% ( הרופא ציין שזו לא בעיה ) , עברתי לאחר 2 ההרינות הכימיים היסטרוסקופיה שיצאה תקינה , בימים אלה אני עוברת פרופיל הורמונלי , בדיקות גנטיות לי ולבן זוגי וגולת הכותרת - צילום רחם אצלך בעוד שבוע ימים.
לאור כל האמור לעיל אודה למענה לנ"ל:
1 האם תקין לבצע הצילום כשהממצא קיים - אנו יודעים שהחצוצרה הימנית שלי "נדפקה " ולא ניתן לשקמה לאור האקטופי שהיה בה . לא יהיה כאבים רציניים לאור קיום הממצא ?
2. באם החצוצרה השמאלית פתוחה /תהיה פתוחה בסוף הצילום ניתן להרות דרכה.
3. כשננסה טבעי איך אדע שהשחלה השמאלית תעבוד ולא הימנית ואז שוב אני בסיכון ?
יש דרך לנווט את דרכה של הביצית ?
4. במידה וההחצוצרה השמאלית שלי חסומה גם כן - ניתן לבצע צנטור באותו מעמד של הצילום. האם יש להביא הפניה נפרדת מראש ? זה מקובל לבצע לפני שהרופא רואה את ממצאי צילום הרחם ??? ( קופ"ח מאוחדת )
סליחה על אורך הדברים ותודה רבה על האוזן הקשבת . אתם עושים עבודת קודש לכל אחת ואחת מהבנות שנכנסות לפורומים בשאיפה להתפס בכל שביב אינפורמציה להולדת ה - BABY המיוחל .
אביטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם עם שארית מהריון אקטופי - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך13/10/2010אם התור שלך בבית חולים השרון - ניתן לבצע צנתור במידת הצורך.
אין מניעה לבצע את צילום הרחם למרות הממצא האולטראסוני ובתנאי ש HCG ירד ל 0 .
כפי שנכתב כבר בעבר - חצוצרה יחידה "יודעת" לקבל גם ביצית מהצד הנגדי.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום עם שארית הריון אקטופי
אביטל13/10/2010תודה לך על המענה המהיר.
אם כך עפ"י דבריך , כדי לחסוך לי טרטור ומפח נפש כדאי להביא כבר הפניה וטופס 17 לצנטור ? כדאי לבצע זאת באותו מעמד או שיכביד עליי פיזית ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחיזוק לדברי אביטל
יעל מהצפון24/10/2010אתם אכן עושים עבודת קודש בפורומים האלה..מצטערת שלא נכנסתי קודם..היתה נחסכת ממני הרבה עוגמת נפש.
יישר כוח. יעל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון לאחר קשר בחצוצרות.איריס11/10/2010
שלום!
אני מקבלת מחזור סדיר מזה שנים, יש לי איחור של שבוע במחזור מה שבהחלט לא אופייני לי, לרוב המחזור מקדים לי עקב שרירן מעל הרחם.
היש סבירות להכנס להריון למרות הקשר בחצוצרות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון לאחר קשר בחצוצרות. - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך11/10/2010יש מקרים של "קשירת חצוצרות" בהם התוצאה המצופה אינה מתרחשת ואחת החצוצרות או שתיהן נשארות פתוחות. זה נדיר.
אם יש אחור בווסת כדאי בכ"ז לבצע בדיקת הריון על מנת לשלול האפשרות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקשר בחצוצרות המשך
איריס11/10/2010תודה רבה, אני 11 שנה אחרי הקשר בחצוצרות, אני מניחה שאם עד כה זה עבד ולא נכנסתי להריון אז הכול כשורה, עם זאת אבדוק.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני אחרי צילום רחםלינוי10/10/2010
אני רוצה להודות לדר' טוגנדרייך על הטיפול המסור, לא הרגשתי כלום, והצילום עבר
בקלות רבה, להבדיל מהצילום שעברתי לפני 18 שנה.
רציתי לשאול שאלה עבר כבר שבוע מאז הצילום ומידי פעם יש לי טיפות קטנות
של דם בהיר. כמו שהיה לי מייד אחרי הצילום.
זה לא משהו קבוע אבל מפעם לפעם.
האם זה תופעה נורמאלית אחרי צילום רחם?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני אחרי צילום רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו11/10/2010יתכן, בדרך פוחת עם ההתרחקות מהצילום, והצבע הופך כהה
אם ימשיך, בצבע אדום או יתגבר- רצוי לפנות לבדיקה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המשך שאלהשרי07/10/2010
תודה על תשובתך.
אם בכל זאת קויימו יחסים באותו היום של הצילום, והתרחשה התעברות, האם יש סיכון לעובר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך שאלה - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך07/10/2010אין סיכון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך10/10/2010לא אין סיכון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קיום יחסים אחרי צילום רחםשרי07/10/2010
שלום רב,
האם מותר לקיים יחסי מין מיד לאחר צילום רחם, או שמא יש פרק זמן מינימלי בו על החומר שהוזרק לגוף "להתנדף"?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קיום יחסים אחרי צילום רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו07/10/2010החומר מופרש יחסית מהר דרך דרכי השתן
במידה והצילום עבר ללא בעיות, אין דמם\כאבים\חום- ניתן למעשה לקיים יחסים למחרת הצילום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בפיענוח תוצאותאדי06/10/2010
שלום
אבקש עזרה דחופה בפיענוח תוצאות צילום רחם: מימין מעבר ללא פיזור, משמאל לא הודגמה חצרוצרה, בוצע הזרקה סלקטיבית דו"צ עם הדגמה של מעבר ופיזור משני הצדדים, אינטרוזציה סביב קרן ימין- משני לצינטור. אני בת 43 לאחר הזרעה אחת עם הורמונים
תודה אדי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה בפיענוח תוצאות - תגובה
פרופ' ראול אורביטו07/10/2010לסיכום: לאחר הצינטור- צילום תקין
עליך לפנות לרופא מטפל להמשך טיפולי פוריות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם והורמוניםגלית05/10/2010
ד"ר טוגנדרייך שלום
אני אמורה לעבור צילום רחם אצלך בעוד שבוע וחצי.
החודש, עוד לפני הבדיקה אני אמורה להתחיל טיפול בהורמונים (במסגרת הזרעות)
האם בחודש של צילום רחם ניתן לעבור טיפול הורמונלי (כמו גונל/פיוריגון) או שעליי לעבור הזרעה ע"ב טבעי החודש
ולא להתחליל עם ההורמונים
אודה לתשובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם והורמונים - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך05/10/2010אין מניעה לבצע הבדיקה גם תוך כדי השראת ביוץ עם תרופות הורמונליות ובתנאי שלא בוצעה הזרעה ולא היו יחסי מין בין הווסת לבדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחרי צילום רחםעדי05/10/2010
שלום, אני אחרי צילום רחם שבו הצטרכו לעשות צינתור חצוצרות וכנראה חצוצרה ימנית סתומה או לא לגמרי בסדר.
כרגע יש לי איחור של 5 ימים אך בדיקה ביתית יצאה שלילית. אני חייבת לציין שהמחזור שלי מדויק ביותר כל 28 יום
בדיקת דם העלתה את התוצאות הבאות
ESTRADIOL 261
PROGESTERONE 13.8
BETA-HCG <2
אני מבינה שהתוצאה שלילית אך ממה יכול לנבוע האיחור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אחרי צילום רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו05/10/2010לפי הבדיקה- כנראה מעיכוב בביוץ
במידה ולא תקבלי תוך מס ימים- חיזרי על הבדיקה
כמו-כן, פני לרופא נשים להמשך טיפול
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לד"ר טוגנדרייך דחוף מאוד!!!!מורן04/10/2010
ד"ר טוגנדרייך שלום רב,
אני לאחר סבב ראשון של הזרעה עם הורמונים שלא צלח וחודש עם גלולות בגלל ציסטות החודש לא הצלחתי להשיג תור לצילום רחם בגלל החגים.
החודש גם כן אני עושה טיפול על בסיס טבעי בגלל וירוס שקיבלתי שיקשה עלי לעבור את הטיפול עם ההורמונים. אני מסנה נואשות להשיג תור לצילום- אני בכללית- לשבוע הקרוב, אני ביום השביעי של המחזור היום . אני ממש מבואסת שבוטל לי טיפול ואני הייתי מאוד מאוד רוצה לנצל את החודש ללא הורמונים לצילום.
האם תוכל לעזור לי עם תאריך קרוב לצילום ? ...
תודה רבה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לד"ר טוגנדרייך דחוף מאוד!!!! - תגובה
פרופ' ראול אורביטו04/10/2010שאלות אישיות מסוג זה לדר' טוגנדריך- נא להפנות למרפאתו:
ראי במדור שאלות נפוצות בפורום
בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתתקשרי ישירות למכון הצילום ותנסי
חסוי05/10/2010שלום ,
זה מה שאני עשיתי אומנם במכבי /
התקשרתי למכון בראשון ולהפתעתי קבעו לי תור ליום המחרת
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



