מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צילום רחם באסותאדיצה21/10/2010
קבעתי צילום רחם באסותא לד"ר טוגנדרייך.
בטרם הבדיקה אודה אם תסביר לי ההבדל (אם קיים) בין לבצע באסותא לבין לבצע בקופ"ח. (הובטח לי שהביטוח יחזיר כך שזו לא שאלה כספית).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם באסותא - תגובה
פרופ' ראול אורביטו21/10/2010כל התשובות מצויות במדור שאלות נפוצות בפורום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום רחם באסותא - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך22/10/2010רפואה פרטית או רפואה ציבורית - זאת השאלה.
השאלה לא ממש נוגעת לפורום או אלי אלא שאלה הנוגעת לכל תחומי הרפואה. אני אישית משרת את הציבור ב 99% מזמני במסגרות ציבוריות.אני יכול לקבוע שברב הפעמים השירות הרפואי הציבורי הוא באיכות טובה ובתחומים רבים עדיף על הרפואה הפרטית.
ולצילומי רחם - אני מבצע בדיקות פרטיות באסותא או בדיקות במערכת הציבורית (קופות חולים ובית חולים). הבדיקה מבוצעת באותן שיטות ובאותה איכות. ההבדלים הם בעיקר בעובדה שבמערכת הפרטית זמני ההמתנה קצרים יותר (גם בקביעת התורים וגם ביום הבדיקה).
ניתן להשוות זאת לטיסה במחלקה ראשונה לאומת מחלקה רגילה - בסוף מגיעים לאותו יעד אבל במחלקה הראשונה "נעים יותר". (וגם יקר).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדיף באסותא
דיצה28/10/2010בצעתי בזמנהוף צילום רחם , חוץ מד"ר טוגנדרייך הכל שם ממש מגעיל, עלוב ועושה רושם לא נקי. אני מכירה את אסותא מדברים אחרים ולבטח עדיף שם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדיף באסותא - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך28/10/2010זמנהוף לא מגעיל. את פשוט לא מבדילה בין "ישן ואוטנטי" לבין עלוב. זמנהוף זה "אתר לשימור" - ובעיני יותר נחמד מהאלומיניום והזכוכית של "המודרני" . המקום נקי הצוות מיומן והבדיקות ברמה גבוהה. אם את צפונבונית שלא מתחברת - בשבילך בנו מרכזים מיוחדים עם שמות באנגלית.(והתעריף בהתאם).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תשובה לא ברורה של צילום רחםאתי20/10/2010
שלום רב,
אודה לכם אם תפרשו לי מה זה אומר כשכתוב "רחם במבנה תקין, פגם מילוי באיסטמוס" מה זה בדיוק אומר?
זה יכול להפריע בלהיכנס להיריון?
האם בצילום רחם, רואים שרירנים?
או במידה ויש והם מחוץ לרחם או בדפנות, לא רואים בצילום?
תודה מראש
אתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לא ברורה של צילום רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו21/10/2010הפירוש: בתחתית הרחם קיים פגם מילוי- יתכן ארטיפקט או מימצא בולט לחלל (שרירן.פוליפ)
דורש קורלציה אולטרסונוגרפית והתיחסות רופא נשים מטפל
שרירנים מזוהים בסונר- אלא שבולטים לחלל מזוהים כפגם מילוי. דחיקה. או עיוות החלל
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היסטרוסקופיה אבחנתית וטיפוליתליאת20/10/2010
הומלץ לי לעשות היסטרוסקופיה.
והיה ויהיה צורך בטיפול האם ניתן לבצע את הטיפול באותו חודש של האבחנה?
שאלה נוספת
בחודש שבו עושים צינתור חצוצרות האם ניתן להתחיל בטיפולי הפרייה?
תודה על התשובות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היסטרוסקופיה אבחנתית וטיפולית - תגובה
פרופ' ראול אורביטו20/10/2010-תיאורטית כן, ניתן גם באותו מעמד, אם ההיערכות מתאימה
-רצוי בחודש העוקב
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קביעת תור לצילום רחם - קופ"ח לאומיתחמוטל20/10/2010
שלום ד"ר!
גם אני בין הנשים שצריכות צילום רחם אך...אין תורים לפחות לחודש הקרוב בבי"ח השרון.
אשמח לדעת מחיר צילום רחם פרטי (שלחתי לך מייל) ובמידה ולא אוכל לעמוד במחיר אשמח אם תעזור לי בנוגע לתור . ( אני יכולה להגיע מיום שני)
המשך שבוע טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קביעת תור לצילום רחם - קופ"ח לאומית - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך20/10/2010מחירים ופרטים אחרים אצל ורד 0546661111
בבית חולים השרון יש תורים לנובמבר.
לקופ"ח כללית יש תורים זמינים במרפאת זמנהוף ת"א ובמרפאת הרצל 34 ר"ג
בשני האתרים אני המבצע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לכב' ד''ר דניאל טוגנדרייךשרון19/10/2010
ביום שני ה18.10, הגעתי למכבי ראשון לציון ואתה עשית לי צילום רחם+פתיחת 2 חצוצרות חסומות. רציתי להודות לך על הטיפול ועל כך שהצלחת....שוב תודה, שרון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה
פרופ' ראול אורביטו20/10/2010בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קביעת תור לצילום רחם - לאומיתTIPTIP30819/10/2010
ד"ר טוגנדרייך שלום,
בהנחיית הרופא, אני צריכה לבצע צילום רחם לפני שאני עוברת מאיקקלומין לזריקות.
אני בקופ"ח לאומית ומשיחה עם ביה"ח השרון, נאמר לי שאין כרגע יומן לחודש נובמבר והם גם לא ידעו מתי יהיה.
אני לא רוצה לפספס חודשים ולחכות עם הזריקות.
האם יש לך תורים פנויים באמצע נובמבר (אני צריכה לקבל ב- 12.11, כך שאני מניחה שמיום 17.11 אני יכולה לבצע את הבדיקה) או שאתה מקבל דרך קופ"ח לאומית במקום אחר?
תודה רבה ויום נעים,
טיפטיפ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קביעת תור לצילום רחם - לאומית - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך20/10/2010לאומית רק בשרון. להתקשר 9372222 נפתחו יומנים לנובמבר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום רחם בנובמבר
TIPTIP30824/10/2010שלום ד"ר טוגנדרייך,
התקשרתי הבוקר לזימון תורים בביה"ח השרון והיא אמרה שעדיין אין יומנים.
אודה על עצתך איך ניתן לקבוע תור (אני שייכת ללאומית).
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום רחם בנובמבר - תגובה
פרופ' ראול אורביטו24/10/2010קביעת תורים לדר' טוגנדריך- ראי במדור שאלות נפוצות בפורום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
TIPTIP30824/10/2010שלום,
עיינתי בשאלות הנפוצות. ד"ר טוגנדרייך כתב שהוא פתח יומנים לנובמבר בביה"ח השרון אולם בזימון תורים עדיין אומרים שאין להם יומן.
חבל לי ליפול בין הכסאות, ולכן שאלתי שוב האם יש יומנים.
ד"ר טוגנדרייך - האם אתה יכול להפנות אותי למזכירה הספציפית שנתת לה תאריכים פנויים לבדיקה?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח צילום רחם - האם החצוצרות בסדר?ד``ר דניאל טוגנדרייך19/10/2010
שלום,
ביצעתי צילום רחם אצל ד"ר טוגנדרייך לפני מספר חודשים. הממצאים היו:
רחם במבנה תקין
מילוי הומוגני של חלל הרחם
מעבר ופיזור משני הצדדים
מימין "התנרתקות" של חומר הניגוד בצורה שיכולה להתאים לפיזור בין הדבקויות.
הרופאים אצלם טופלתי מאז הסתפקו בפענוח והסיקו ממנו כי הרחם והחצוצרות תקינים. מומחה פוריות שפגשתי לפני כמה ימים הסתכל גם על הדיסק, ולסברתו החצוצרה הימנית סתומה/לא תקינה.
מאחר וד"ר טוגנדרייך מבצע צילומי רחם רבים והעין שלו יותר מיומנת - רציתי להבין האם הפענוח הוא כזה שניתן להסיק ממנו כי החצוצרה הימנית איננה בסדר, או אם נכתב בפענוח "מילוי הומוגני של חלל הרחם, מעבר ופיזור משני הצדדים", הרי שהחצוצרות שתיהן בסדר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מצ"ב הצילום
ק19/10/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאולי עכשיו אני אצליח לצרף את הצילום
ק19/10/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפענוח צילום רחם - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך20/10/2010לא ניתן לראות הצילום באתר.
צילום רחם היא בדיקה דינמית. הרופא שמקבל את הדיסק רואה תמונות ב"סטיל" אני בזמן השיקוף רואה בדיקה "בזמן אמת" ויש לי גישה למידע שאינו זמין לרופא המתבונן ב "תמונות קפואות" אם כתבתי שיש מעבר משני הצדדים חזקה עלי שראיתי מעבר כזה. הצטברות חומר הניגוד יכל להתאים להדבקויות אבל זה לא חד משמעי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
ק20/10/2010יופי, תודה!
זו בדיוק הסיבה ששאלתי, כי הנחתי שבתור עורך הבדיקה המיומן אתה יכול להגיע למסקנות מדוייקות יותר. באמת הופתעתי כאשר הרופא אמר לי שהחצוצרה סתומה. אז אני עכשיו יותר רגועה, תודה.
תוכל רק אולי להסביר לי בבקשה מה המשמעות של "פיזור בין הדבקויות"?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפענוח צילום רחם - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך20/10/2010לא ניתן לראות הצילום באתר.
צילום רחם היא בדיקה דינמית. הרופא שמקבל את הדיסק רואה תמונות ב"סטיל" אני בזמן השיקוף רואה בדיקה "בזמן אמת" ויש לי גישה למידע שאינו זמין לרופא המתבונן ב "תמונות קפואות" אם כתבתי שיש מעבר משני הצדדים חזקה עלי שראיתי מעבר כזה. הצטברות חומר הניגוד יכל להתאים להדבקויות אבל זה לא חד משמעי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפענוח צילום רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו21/10/2010פיענוח הצילום- רחם וחצוצרות תקינות
התוספת: מימין "התנרתקות" של חומר הניגוד בצורה שיכולה להתאים לפיזור בין הדבקויות" הכוונה שאמנם המעבר בחצוצרה תקין, אך יתכנו הדבקויות תוך בטניות העלולות למנוע את מעבר הביצית לחצוצרה
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה, ו
ק21/10/2010מזל שיש עוד חצוצרה..
אגב, ניסיתי למצוא באינטרנט הסבר למה זה "הדבקויות" ולא ממש מצאתי. האם הכוונה לסוג של צלקת שנוצרה בגלל דלקת או משהו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה, ו - תגובה
פרופ' ראול אורביטו21/10/2010בזמן החלמה מדלקת- 2 משטחים קרובים פשוט "נדבקים", כמו דופן של מעי למעי או לדופן הבטן או לחצוצרות וכו'
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סבירות שחצוצרות יסתמו שובד``ר דניאל טוגנדרייך18/10/2010
לפני כ-3 חדשים עברתי צנתור חצוצרות שעבר בהצלחה, מה הסבירות שהחצוצרות יסתמו שוב, מאחר ושמעתי כי יש סיכוי גבוה שהחצוצרות יכולות להיסתם בקלות שוב, האם תוך חודשיים יכולות להיסתם החצוצרות שוב, איני מצליחה להיקלט גם עם עזרה של אוביטרול התפתח רק זקיקי אחד מוביל, אך לשווא לא קרה כלום, מיואשת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סתימת חצוצרות - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך20/10/2010לאחר צנתור מוצלח ניתן לשפר הסיכוי להריון ע"י השראת ביוץ מבוקרת והזרעה לרחם.
עלייך להתיעץ עם מומחה פריון שיקבע מה הטיפול הנכון במקרה שלך.
אפקט הצנתור נשמר בד"כ 6 עד 12 חודשים לפחות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה
גלינה24/10/2010מה הכוונה להשראת ביוץ מבוקר,האם זה שאני מקבלתת כדורים מהיום ה-5 למחזור ולאח מכן מבצעת אולטרסאונד זקיקים ובהתאם לכך זריקת אוביטרול ויחסי מין רגילים, זה נקרא מבוקר, בנוסף מה יכולים ליהיות הגורמים לסתימה בחצוצרות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך24/10/2010חצוצרות יכולות להסתם מתהליכים דלקתיים בעקבות זיהום , מאנדומטריוזיס, ממוקוז המופרש בחצוצרה ומתמצק בתוכה.
השראת ביוץ יכולה להעשות בכדורים (איקקלומין=קלומיפן) או בזריקות FSH (פיוריגון, גונל F ). ובהמשך אוביטרל.
הזרעה לתוך הרחם משפרת הסיכויים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקהליאת18/10/2010
בעלי עשה אולטרסאונד של האשכים ואלו התוצאות:
אשכים בעלי גודל גבולות ומרקם תקינים.
אפידידימוס שמור דו צדדי
הודגמה וריקוצלה דו צדדי.
בסריקת דופלקס לורידים מימין לא הודגם היפוך כיוון זרימה.
משמאל הודגם היפוך כיוון זרימה בורידים.
אין עדות להידרוצלה דו צדדי.
לסיכום:
וריקוצלה דו צדדי מימין דרגה 1 משמאל דרגה 2.
מה אומרת הדיקה?
למה הכוונה לא הודגם היפוך כיוון זרימה?
אין עדות להידרוצלה דו צדדי?
אודה על תשובתכםץ
אני יודעת שזה לא הפורום אבל.... אם תואילו בטובכם אשמח למענה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקה - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך20/10/2010מבחינת פריון יש להתיחס לתוצאות בדיקת הזרע.
הוריקוצלה הוא מצב של דליות האשך שיכול
להיות קשור גם בהפרעה פריונית.(פגיעה בכמות ובאיכות הזרעונים).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם והזרעה באותו חודשנטע18/10/2010
שלום,
אני צריכה להתחיל טיפול באיקקלומין (ואחריו הזרעה) ב- 21.10, למשך 5 ימים, ויש לי צילום רחם ב- 25.10. האם ניתן לבצע את הטיפול סמוך לצילום?
האם הצילום יכול לפגוע ברירית הרחם?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם והזרעה באותו חודש - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך20/10/2010ניתן לטפל ובתנאי שהצילום יבוצע בטרם הזרעה או יחסים.\
הצילום לא פוגע ברירית הרחם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםאיריס18/10/2010
היום עברתי צילום רחם.
להלן התוצאות:
רחם במבנה תקין, ללא פיגמי מילוי.
חצוצרה ימנית הודגמה עם מעבר ופיזור תקינים.
חצוצרה שמאלית הודגמה עם התרחבות חצוצרתית, עם מעבר ופיזור בהמשך.
אינטרוזציה.
אין סימנים לאי ספיקת צואר הרחם.
אשמח לדעת מה אומרות התוצאות.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו21/10/2010קיימת התרחבות של החצוצרה שלעיתים מעידה על חסימה רחיקנית
אולם אצלך- אין חסימה, קיים מעבר + פיזור, כלומר: בדיקה תקינה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתי עושים צילום רחם?טל17/10/2010
הרופא אמר לי לבצע צילום רחם מיד לאחר המחזור,קבעו לי תור ליוםה-12 (מתוך עיקרון,ולא בגלל שאין תורים) אני שומרת נידה ולא מעוניינת לדחות יותר מידי את הטבילה ללא צורך.
האם אכן חייבים שזה יהיה ביום ה-12 או שזה יכול להיות גם ביום ה-7 של המחזור?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מתי עושים צילום רחם? - תגובה
פרופ' ראול אורביטו18/10/2010בשומרי נידה, אם ניתן, רצוי לבצע מיד בתום הדימום הויסתי
פירוט לגבי תיזמון צילום רחם ניתן למצוא בשאלות נפוצות בפורום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה! ושאלה נוספת
טל18/10/2010קבעו לי גם תור לקולפוסקופיה באותו שבוע,האם יש בעיה (מבחינת היוד וכד') לעשות את 2 הבדיקות בהפרש של יומיים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח צילוםמימי16/10/2010
אשמח לקבל הסבר על תוצאת צילום הרחם
:
מילוי תקין של חלל הרחם עם גבולות תקינים.
מעבר תקין של חומר הניגוד לאורך החצוצרות.
פיזור קלוש של חומר הניגוד בחלל הצפק דו צדדי
מה אומר המשפט האחרון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיענוח צילום - תגובה
פרופ' ראול אורביטו17/10/2010סה"כ תקין
הפיזור הקלוש יכול להעיד על בעיה טכנית או נוכחות הדבקויות תוך-בטניות המגבילות את הפיזור
יש לפנות לרופא נשים להמשך טיפולי פוריות, וכמובן להתייחס למימצא (יתכן ויכתיב פחות טיפולי פוריות עם הזרעות לפני מעבר ל- IVF
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבחנות שונות לגבי תוצאות צילום רחםליאת16/10/2010
בשבוע שעבר ביצעתי צילום רחם ואלו הממצאים:
רחם- פגם מילוי בקרן שמאל.
חצוצרה שמאלית- ללא מעבר כלל.
חצוצרה ימנית- מעבר איטי וחלש
פיזור- פיזור איטי וקל מימין.
סיכום- חסימה פרוקסימלית משמאל מלאה.
מעבר ופיזור לקוי מימין.
הגניקולוג שבדק אותי המליץ לעשות היסטרוסקופיה- כדי לבדוק מהו הפגם בקרן שמאל.
הרופא המומחה בבי"ח שבו אני מטפלת - מחלקת פריון ראה את הממצאים ואמר שצריך לעשות צינטור חצוצרות.
כעת אני מבולבלת ולא יודעת מה לעשות.
זקוקה לעזרתכם האדיבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבחנות שונות לגבי תוצאות צילום רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו17/10/20102 האופציות עונות על חלק מהמימצאים
לתשובה פרטנית, עליך לפנות עם תוצאות הצילום 0דיסק) למומחה לפוריות לחווד נוספת
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחוות דעת נוספת
ליאת17/10/2010לפרופסור אורבייטו שלום
הייתי שמחה לו אתה היית רואה את הדיסק ומחליט מה עליי לעשות אך אני יודעת שאתה בחופשה. פתחתי תיק במחלקה שלך בברזילי.
האם אצטרך לעשות את שתי הבדיקות? אולי רצוי שאעשה?
האם במצב כזה רצוי לקדם אותי להפרייה?
תודה על המענה המהיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחוות דעת נוספת - תגובה
פרופ' ראול אורביטו17/10/2010מציע שתגשי למחלקה עם הדיסק ותיוועצי עם הרופאים שם
בטוחני שתקבלי ייעוץ פרטני ומספק
כפי שאמרתי, כל אחת מהדרכים רלוונטיות, כך שמה שיציעו לך קביל
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היסטרוסקופיה אבחנתית או צילום רחםהילה15/10/2010
אני שנתים אחרי הפלה בשבוע 17 ושני ילדים בריאים שנולדו בהריונות רגילים ללא בעיות.
מנסה להכנס להריון כבר כשנה וחצי ללא תוצאות.
בבדיקות שניתנו לי ע"י רופא נשים (מומחה פריון) הוא נתן לי מעבר לבדיקות הרגילות (פרופיל הורמונלי) גם היסטרוסקופיה אבחנתית וגם צילום רחם.
הוא טוען שיתכן שיש הידבקויות (מחזור יחסית חלש).
האם לא מדובר בבדיקות זהות אם מחפשים הידבקויות?
האם יש צורך לעשות את שתי הבדיקות?
אני חוששת מעט מכיוון שיש סיכונים בכל אחת מהבדיקות,שמעתי שצילום רחם לעיתים קרובות פותח סיתמות ונשים נכנסות להריון אבל אני חוששת מהיוד מכיוון שבעבר עשיתי CT ולאחר מכן הרגשתי לא טוב (אולי בגלל היוד?)
ההכנה לנשים רגישות ליוד הופכת את הכנסת היוד לדבר בטוח במקרה של אלרגיה או עדיף פשוט לעשות רק היסטרוסקופיה אבחנתית?
תודה מראש,
הילה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היסטרוסקופיה אבחנתית או צילום רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו17/10/2010רצוי להתחיל בצילום רחם- שנותן מענה גם למצב החצוצרות
אם יעלה חשד לבעיה תוך ריחמית (הדבקויות, אז לבצע היסטרוסקופיה9
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



