מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בדיקת מרקראורי05/01/2013
אשתי, בת 66 התלוננה על כאבים עזים בבטן התחתונה במשך יומיים, בעיקר מצד שמאל. בדיקת מרקר CA 125 התשובה הייתה – מעל לנורמל -- 160. היא שוחררה מבית החולים עם הוראות לטיפולים ע"י אנטיביוטיקה.
שאלות חשובות:
1. האם הבדיקות הנ"ל מצביעות על סרטן?
2. אם כן, באיזה דרגה של סרטן ניתן להעריך את המחלה?
3. מה נדרש לבצע בעקבות הממצאים הנ"ל?
תוצאת בדיקת ה - CT מצורפות
בתודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת מרקר - תגובה
פרופ' עמי פישמן06/01/2013שלום רב,
המשמעות של הממצאים בבדיקת הדם ובבדיקת ה- CT מחייבים מידע מלא על ההסתמנות הקלינית והממצאים של הבדיקה הגופנית.
לא ניתן ולא נכון לענות על השאלות ללא כל אלה.
ראוי שהמטופלת תקבל את כל המידע מהרופא המטפל
בברכה,
פרופ' עמי פישמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פס ברחםמאיה05/01/2013
שלום
ביצעתי אלטרסאונד בטן ו טכנאי אמר שהוא רואה פס ברחם
מזה זה יכול להיות אני מודאגת
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פס ברחם - תגובה
פרופ' עמי פישמן06/01/2013שלום רב,
פס ברחם מיצג את רירית הרחם.
המשמעות קשורה בהסתמנות הקלינית.
את צריכה לקבל את כל המידע מהרופא המטפל שבדק והפנה אותך לבדיקת האולטרה-סאונד.
בברכה,
פרופ' עמי פישמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היפרפלזיה וקרישתיות יתרעמית04/01/2013
בבדיקת פיפל ברחם התגלתה אצלי היפרפלזיה של רירית הרחם.הרופאה אמרה לי שזהו מצב שיכול להתפתח לסרטן בהמשך ובכדי למנוע את זה אני צריכה ליטול פרוגסטרון באיזושהיא צורה.הבעיה היא שאני עם פקטור 5 ליידן הטרוזיגוט.האם יש בעיה או סיכון בנטילת תרופה כגון פרוברה למשך כשלושה חודשים? האם אפשרי לשים התקן כמו מירנה לתקופה ארוכה של כמה שנים וככה להרויח גם התקן וגם טיפול בבעיה? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היפרפלזיה וקרישתיות יתר - תגובה
פרופ' עמי פישמן06/01/2013שלום רב,
יש סוגים שונים של היפרפלזיה. לכל אחד מהסוגים יש להתאים את הטיפול המתאים.
התקן מירנה היא אפשרות טיפול סבירה בחלק מהסוגים.
יש לקבל את המידע המלא מהרופ המטפל שמכיר את כל הרקע וביצע את הבדיקה המלאה.
בברכה,
פרופ' עמי פישמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביצעתי בדיקת PET CTשוש03/01/2013
לאחר PET CT לא הודגמו בלוטות לימפה מוגדלות
חזה: אין קליטה פתולוגית FDG , בית שחי ושאר קבוצות דופנות בית חזה שמורים
ריאות נקיות אין עדות לתפליט פלאורלי או פריקדיאלי
טחול ולבלב ואדרנלים תקינים כליות מימד תקין , כבד גודל תקין מרקמו אחיד
אין עדות להידרונפרוזיס
גוש 5 ס"מ בצוואר הרחם ובלוטה 2 ס"מ איליקלאה חיצונית מימין
בנוסף קליטה מוגברת בתוכן היפודנסי בחלל הרחם
ב- CT בלוטות קטנות ברטרופריטונאום
אין עדות לבלוטות גדולות במפשעות
עצמות: אין לראות קליטה פתולוגית FDG
ללא עדות לתהליך הרסני
מה אומרים הממצאים לאן הולכים מכאן
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביצעתי בדיקת PET CT - תגובה
פרופ' עמי פישמן03/01/2013שלום רב,
יש לבצע הערכה מלאה עם בדיקה גופנית ובדיקה גינקולוגית כדי לקבוע את המשך הברור/הטיפול.
בברכה,
פרופ' עמי פישמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול
שוש03/01/2013הומלץ לי על כימותרפיה והקרנות לא ניתוח
מה דעתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול - תגובה
פרופ' עמי פישמן03/01/2013שלום רב,
סוג הטיפול נקבע לפי הממצאים ושלב המחלה.
שילוב הקרנות + כימותראפיה - הטיפול המומלץ לסרטן צוואר הרחם בגודל הזה.
בברכה,
פרופ' עמי פישמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אולטרסאונד לאחר כריתת רחםמיכל02/01/2013
שלום רב,
שלום רב,
אני בת 62, ביוני 2012 עברתי ניתוח כריתת רחם עקב HIGH GRADE SEROUS CARCINOMA. הפתלוגיה לאחר הניתוח היתה תקינה לחלוטין ולכן הוחלט שאין צורך בטיפול כלשהו אלא רק במעקב, כל שלושה חודשים.
לאחרונה ביצעתי אולטרסאונד אגן - אודה מאוד אם תוכלו להסביר לי את תוצאת הבדיקה שלהלן:
מהלך נרתיק סה"כ סדיר, באזור הכיפה מעט מאוד נוזל 5X3 מ"מ ואזור עם כלי דם מעט מודגשים לא בתנגודת נמוכה - יתכן אזור ראורגניזציה 11X18 מ"מ. גבולות שלפוחית השתן סה"כ סדירים. לא זוהו מבנים ציסטיים או סולידיים בולטים באגן.
מה זה אומר נוזל בכיפה ואזור כלי דם מודגשים בתנגות נמוכה?
מה זה אזור ראורגניזציה?
תודה רבה,
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אולטרסאונד לאחר כריתת רחם - תגובה
פרופ' עמי פישמן03/01/2013שלום רב,
נראה שבדיקת האולטרה-סאונד לא מצביעה על מממצא משמעותי, אך נדרשת הערכה עם בדיקה גופנית מלאה כולל בדיקה גינקולוגית.
בברכה,
פרופ' עמי פישמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר MRIטלי02/01/2013
לאחר MRI
גוש בצואר הרחם
תהליך מעט היפרדנסי אקזופטי
תהליך בולט ךתוך POSTERIOR VAGINAO FORONIX
עם סימני פריצה לפראמטריום אחורי ומימין 3.2X 5.9X3
רחם מעט מוגדל עם תוכן נוזל בתוך הלומן
הודגמו בלוטות לימפה באגן הסמוך לכלי דם אליאקלים קוטרם עד 13.4 ס"מ
עד כמה מצבי חמור
חסרת אונים
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאחר MRI - תגובה
פרופ' עמי פישמן03/01/2013שלום רב,
נדרשת הערכה ובדיקה גופנית מלאה כדי להחליט על הדרך המתאימה לטיפול.
בברכה,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימומים מצוואר הרחםמריה02/01/2013
לפני חודש ביצעתי קולפוסקופיה בעקבות דימומים חוזרים מצוואר הרחם אחרי קיום יחסים.
פאפ לפני חודשיים - תקין
סיכום קולפוסקופיה:
צוואר לא עבה
איזור ההישתנות נצפה בשלמותו, בפי תעלת הצוואר, עם מוקדים ארוזיביים עדינים בשולי איזור ההישנות, מדממים קלות למגע.
פרט לכך תעלת הצואר בחלקה הנצפה תקינה
אין תבניות החשודות לדיספלזיה או לזיהום נגיפי.
בוצעה צריבה עם חנקת הכסף למוקדי הארוזיה. במידה וימשיכו הדימומים - נישקול ECC
עכשיוף חודש אחרי הצריבה שוב יש לי דימום אחרי יחסי מין. באתי לרופא אך הוא אמר שיש לחכות 3-4 חודשים מאז הצריבה לפני שהוא יעשה ביופסיה ויצרוב שוב. הוא שלח אותי הביתה ואמר לחזור עוד חודשיים. הוא גם לא ממהר לעשות צריבה חשמלית כי זה עלול להשאיר צלקת. זה אומר שעוד חודשיים הוא שוביעשה לי צריבה רגילה שכנראה גם אז לא תעזור.
שאלה: האם באמת אי אפשר להקדים את ביצוע הביופסיה ולקבל טיפול יותר יעיל. עשיתי כבר 2 צריבות עם חנקת הכסף שלא עזרו.
אני גם מנסה להיכנס להריון - האם עליי קודם לטפל בבעיה הזאת? אני כבר בת 37 והטיפול בדימומים לוקח חודשים רבים בינתיים ללא תוצאה.
בבקשה תייעצו לי איך לפעול?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימומים מצוואר הרחם - תגובה
פרופ' עמי פישמן03/01/2013שלום רב,
אם הדימומ נמשך, ניתן להקדים את ביצוע הביופסיה.
בברכה,
פרופ' עמי פישמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
מריה04/01/2013האם אתה עושה ביופסיה במרפאתך? אני בקופ"ח כללית.
אם עשיתי צריבה לפני חודש, האם אפשר לעשות ביופסיה בזמן הקרוב?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן צואר הרחםטלי02/01/2013
לאחר ביופסיה squamous cell carcinoma
היום יש לי דימום רב שלא היה בימים האחרונים האם הדבר מצביע על החמרה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן צואר הרחם - תגובה
פרופ' עמי פישמן03/01/2013שלום רב,
נדרשת בדיקה גינקולוגית. בנסיבות האלה, לא ראוי לתת עצות מרחוק.
בברכה,
פרופ' עמי פישמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ממצאי אולטרסאונד וגינלירונית01/01/2013
הנני בת 53. לפני כארבע שנים פסק המחזור החודשי.
מזה כ 8 שנים אני סובלת מגלי חום שפחתו אך עדיין לא פסקו לחלוטין.
לפני כשבועיים היה לי דימום "שהרגיש" כמו דימום וסתי.
פניתי לרופא הנשים והוא הפנה אותי לאולטרסאונד.
באולטרסאונד נצפתה רירית הרחם בעובי 10 מ"מ.
השחלה הימנית בגודל 22מ"מ*20מ"מ
השחלה השמאלית 30ממ*27 ממ ובה זקיק או ציסטה בגודל 17 ממ.
מבקשת לדעת מה משמעות הממצאים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ממצאי אולטרסאונד וגינלי - תגובה
פרופ' עמי פישמן03/01/2013שלום רב,
בכל מקרה של דימום אחרי 4 שנים מהפסקת הוסת, יש לבצע דגימה (ביופסיה) של רירית הרחם.
בברכה,
פרופ' עמי פישמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
רונית07/01/2013תודה, בצעתי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ממאירות ?מזל31/12/2012
בבדיקת C/T נכתב : תהליך מולטי ציסטי בעל מבנה לא הומגני אין סימנים להרס גרמי .( גוש בקוטר .7.1*4.2, וגוש ב4.3 )
בלוטות זעירות ברטרופריטונאום ?
האם ניתן לדעת אם התהליך ממאיר ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ממאירות ? - תגובה
פרופ` יוסף מנצ`ר01/01/2013רק לאחר בדיקה פתולוגית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סימנים לסרטן השחלות ?מזל30/12/2012
בת 52 , בבדיקת אולטרסאנד נמצאה שחלה מוגדלת עם נוזל , שני גושים אחד 7 סמ , שני 6 סמ .
סמנים תקינים .
במשפחה לאחות סרטן שד, ושתי דודות עם סרטן הרחם והשחלות
האם ישנם סימנים לכך שהגידול ממאיר או לא ?
ההתוויה נתוח להוצאת הרחם והשחלות , האם ניתן לעשות בלפרוסקופיה , או מחייב ניתוח בטן .
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סימנים לסרטן השחלות ? - תגובה
פרופ` יוסף מנצ`ר31/12/2012אי אפשר לדעת אם הממצאים ממאירים עד שלא תיעשה בדיקה פתולוגית.הניתוח יכול להיעשות גם בלפרוסקופיה אך לעיתים צריכים לעבור לפתיחת בטן. רצוי שאונקולוג גינקולוגי ישתתף בניתוח.
בברכה,
פרופ' יוסף מנצ'ר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן שחלות- אוסטין בסל התרופותמיכאל29/12/2012
בת 40 לפני שנה חליתי בסרטן שחלות דרגה 2C
קבלתי 6 טפולים - לא נמצאו לי גרורות, כרתו לי רחם ושחלות.
טיפול כימותרפי אחרון היה בדיוק לפני שנה תחילת ינואר 2012.
כרגע אני במעקבים גיניקולוגיים, רופא משפחה ובדיקות דם - הכל תודה לאל תקין.
עתה שהאווסטין נכנס לסל התרופות , האם מומלץ לי לפנות ביוזמתי לרופא שלי בכדי לקבלו?
האם זה יכול לנתן לי כתרופת מנע וליתר בטחון?
האם זה ששנה אני במעקב והכל בסדר מעיד על החלמה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן שחלות- אוסטין בסל התרופות - תגובה
פרופ` יוסף מנצ`ר31/12/2012עד כמה שידוע לי אושר רק כטיפול ראשוני.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
מיכאל31/12/2012כלומר האפקט הוא רק אם היה ניתן לי במשך ה6 טיפולים שקבלתי?
המחלה תודה לאל לא חזרה ואני מה שקבלתי זה את הטיפולים הרגילים.
אווסטין לא ניתן כמו תרופות /כדורים שנוטלות מי שחלתה בסרטן השד.
מה סיכויי ישנות מחלה לשלב כמו שלי 2C? האם זה שעברה שנה זה מעיד על משהו בהחלמה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת - תגובה
פרופ` יוסף מנצ`ר01/01/2013מצויין שעתה הכל בסדר את צריכה להמשיך במעקב כי עדיין ישנו סיכוי (לא גדול) להישנות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נשאית BRCA2נעה23/12/2012
נמצאתי נשאית BRCA2 ואימי נפטרה מסרטן שחלות לפני 20 שנה
המליצו לי לעבור ניתוח כריתת שחלות מניעתי אבל אני לא יודעת מאיפה להתחיל.
באיזה גיל עושים את זה? אצל איזה רופא? אני בת 40, האם אני לא צעירה מידי? ומה ההשלכות של ניתוח כזה? האם צריך לקחת הורמונים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נשאית BRCA2 - תגובה
פרופ` יוסף מנצ`ר24/12/2012ההמלצה נכונה. עושים זאת בד"כ אצל נשים מעל גיל 35 לאחר שהשלימו את משפחתם. תבקשי יעוץ מרופא הנשים המטפל שלך.
כל טוב,
פרופ' יוסף מנצ'ר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נויטרופילים נמוכים מכימורוני21/12/2012
אשה מבוגרת מאד שהנויטרופילים בספירה נמוכה כניאה עקב טיפולי כימו. תקבל זריקות להעלאת הספירה שעומדת כבר חודשיים על 0.5
כמה זמן לוקח לגוף לחזור לנורמה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נויטרופילים נמוכים מכימו - תגובה
פרופ' עמי פישמן22/12/2012שלום רב,
תגובה צפויה בדרך כלל תוך מספר ימים
בברכה,
פרופ' עמי פישמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר ביופסיהשוש20/12/2012
invasive moderate to poor differentiated non-keratinizing squamous cell carcinoma
מה עושים מכאן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאחר ביופסיה - תגובה
פרופ' עמי פישמן20/12/2012שלום רב,
כמבון שהאבחנה דורשת טיפול וסוג הטיפול מותנה בשלב המחלה.
יש להשלים ברור של שלב המחלה עלי ידי בדיקות עזר כולל PET-CT.
להמשך הברור ותכנון הטיפול יש לפנות לבדיקה של גינקו-אונקולוג.
בברכה,
פרופ' עמי פישמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

