מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- המשך לחשד להישנותהילי25/02/2010
שכחתי גם שינויים פיברורוטיים בבסיסי הריאות דו"צ
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשרה
פרופ` יוסף מנצ`ר26/02/2010שלום רב,
אנא תראי את תשובתי הקודמת. הממצאים ב- CT מחזקים את האפשרות להישנות של המחלה.
כל טוב,
פרופ' יוסף מנצ'ר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאביבית22/02/2010
שלום אני בת 62 לפני שבועיים הופיע אצלי דימום.
בבדיקה נמצא כי יש לי פוליפ בגודל 12ממ מה זה אומר?
כמו כן נאמר לי כי הרירית מעובה מה זה אומר?
היום החל לי דלקת בדרכי השתן האם זה אומר משהו.
בשבוע הבא אני צריכה להוריד את הפוליפ האם יש סיבה לדאגה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאביבית
פרופ` יוסף מנצ`ר23/02/2010שלום רב,
ישנן אפשרויות רבות. רק לאחר כריתת הפוליפ ובדעקה של רירית הרחם אפשר יהיה לדעת במה מדובר.
כל טוב,\
פרופ' יוסף מנצ'ר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דוקסיל - עייפות ותשישות?שרון21/02/2010
שלום
אימי עברה שלושה טיפולים בדוקסיל לטיפול בסרטן השחלות.
כשבועיים שלוש לאחר הטיפול הראשון התחילו תופעות של חוסר תאבון מוחלט
היא ממעטת באכילה וולאחרונה היא סובלת ועייפות ותששישות ובעקבות המצב גם מצב הרוח הדרדר ולפני כשבוע לאחר פגישה עם פסיכאטרית בבית החולים היא התחילה בטיפול ב"מירו"
אם לפני שלושה חודשים אימי היתה מסוגלת מידי פעם לעשות טיולים רגליים ארוכים היום אין לה אויר לעלות שלוש קומות במדרגות.
היא לא מזיזה את עצמה כבר תקופה ארוכה
מהמיטה לכורסה ולמיטה
האם יכולה להיות לדוקסיל השפעה כל כך חזקה ותופעות כאלה קשות של תפקוד הלב ?
אני ממש אובד עצות
תודה
שרון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשרון
פרופ` יוסף מנצ`ר22/02/2010שלום רב,
יש צרוף של שני דברים: המחלה והטיפול (דוקסיל). כל אחד בנפרד ושניהם ביחד יכולים לגרום לתופעות שפירטת.
כל טוב,
פרופ' יוסף מנצ'ר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מרקריםהילי21/02/2010
לפני 7 חודשים הסתיים הטיפול בכימו לאחר כריתת שחלות ורחם עקב סרטן מפושט. אחותי בשנות ה 70 לחייה. מאז בשתי בדיקות המרקרים לא היתה חריגה. האחרומה היתה 20. לפני זמן מה הופיעה דימום ואגינלי חזק שהמשיך לדימום מתון שהמשיך לטיפות ועכשיו נעלם. בבטן מורגש בבירור גוש כדורי בינוני. כאבי גב , צד ובטן תחתונה. לפני יומיים המרקר היה 40. היא לפני סיטי.
עד שיגיעו התוצאות - האם אלה אינדיקציות ברורות שהסרטן חזר? האם זה משנה אם המרקר עבר את רף ה- 35 בהרבה מאד או רק קצת? כמובן שיש לה תור למחלקה בביה"ח שם טופלה. אולם עד אז אודה לך מאד על עזרתך בהבנת המצב. באופן כללי היא נראית ומרגישה טוב ואוכלת בתיאבון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליעל שלום רב,
פרופ` יוסף מנצ`ר22/02/2010שלום רב,
כמובן שאינני יכול לתת תשובה ספציפית. באופן כללי, עליה במרקר, ובייחוד עם יש גם ממצאים קליניים, מעידה על חזרה של המחלה.
כל טוב,
פרופ' יוסף מנצ'ר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן בצוואר הרחםתמי17/02/2010
היי לכולם,
שמי תמי, לפני כחודשיים קיבלתי את הבשורה שיש לי תאים ממאירים על צוואר הרחם. מלבד זאת עשיתי את הסיטי פאט אשר מראה שאין התפשטות ורק באזור צוואר הרחם יש נגעים. הייתי אתמול בבית חולים כרמל אצל ד"ר עופר לביא ואצל ד"ר סיגלר אפריים. הם ממליצים להוריד את הרחם כבר בשבוע הבא כדי למנוע התפשטות וחזרת המחלה במימדים גדולים יותר בעתיד. אני בת 32 ויש לי שני ילדים. האמת היא שתפיסת עולמי אומרת להשאיר את הרחם אך לא כנגד כל הסיכויים ובטח שלא לסכן את עצמי... רציתי לקבל חוות דעת... להבין... מדוע אי אפשר להוריד רק את צוואר הרחם ולשמר את הרחם ? מדוע ממליצים לי להוריד את כל הרחם ולסיים עם זה ?< מה הסיכויים שהסרטן יחזור אם מורידים לי את צוואר הרחם ואת האזור הנגוע ??
אשמח לתשובה
תמי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לתמי
פרופ` יוסף מנצ`ר22/02/2010שלום רב,
אין לי פרטים מלאים של המצב. באופן כללי הטיפול הניתוחי צריך להיות נרחב בכדי להשיג תוצאות טובות. במקרים מסויימים אפשר לעשות גם ניתוחים שמרניים יותר. איננני יודע אם את מתאימה לזה. תתיעצי שוב עם הרופאים המכירים אותך.
כל טוב,
פרופ' יוסף מנצ'ר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרשות כהותDIDI17/02/2010
בסוף חודש 12/09 קיבלתי מחזור שנמשך כמה ימים.
לאחר מכן , התחילו אצלי הפרשות כהות שנמשכות עד עצם היום הזה.
בחודש ינואר לא קיבלתי מחזור וחשבתי שאני בהריון, עשיתי בדיקת דם ושללה הריון.
בתחילת פברואר קיבלתי מחזור ליום אחד , וזהו.
קיימתי פעמים יחסים והופיעו אצלי דימוים אחרי זה.
עד היום ההפרשות נמשכות ואיני יודעת מה לעשות.
האם תופעות אלו מעידותץ על משהו חריג?
לידיעתכם אני בת 28 נשואה מזה 8 חודשים.
אשמח להתיחסותכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ' עמי פישמן17/02/2010שלום רב,
לפי התיאור יש דימום חריג והדבר מחייב הערכה ובדיקה גינקולוגית מסודרת.
ממליץ מאד לא להסתפק בעצה אינטרנטית.
בברכה,
פרופ' עמי פישמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדידי
פרופ` יוסף מנצ`ר22/02/2010שלום רב,
אני מציע שתפני לבדיקה גינקולוגית.
כל טוב,
פרופ' יוסף מנצ'ר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אולטראסאונד גינקולוגיאהרון17/02/2010
תוצאות :שחלה ימנית+שמאלית לא נצפתה.
דוגלס:ללא נוזל באגן
ללא ממצא ציסטי או סולידי באגן ביקורת עוד שנה.
רירית עובי 3 מ'מ.
עקב עבר סרטני בשד אמר הרופא הבודק כי לדעתו יש בעיה .
נא חוות דעתכם תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ' עמי פישמן17/02/2010שלום רב,
תשובת הבדיקה המצוטטת בפניה שלך לא מצביעה על ממצא חריג באולטרהסאונד.
בברכה,
פרופ' עמי פישמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השאלה על LMSאסטל בר נס16/02/2010
שלום רב,
ניתן לענות לשאלתי על המלצות לטיפול בליומיוסרקומה מתאריך 15.02גם בעברית!
בכבוד רב
אסטל בר נס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאסטל,
פרופ` יוסף מנצ`ר17/02/2010שלום רב,
כפי שציינת בעצמך זו מחלה נדירה ובאף מוסד בישראל אין ניסיון "רב". בניו יורק פני לסלון קטרינג ממוריאל.
כל טוב,
פרופ' יוסף מנצ'ר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקה פתולוגיתאורטל16/02/2010
שלום,
אמא שלי קיבלה תוצאות של בדיקה פתולוגית וביקשה ממני לרשום לך שאלה.
היא בת 52.
בדיקת הפאפ יצאה לה לא תקינה לכן שלחו אותה לעשות בדיקה פתלוגית והתוצאות הן:
אבחנה ופרטים קליניים:
PAP SMEAR SUSPICIOUS NOT YET DIAGNOSED
בפאפ שגרתי ASCUS.
חומר לבדיקה:
ENDOCERVICAL CURETTAGE
תיאור מאקרוסקופי:
ריר בנפח 0.2 סמ"ק
תאור מיקרוסקופי ואבחנה:
STRIPS OF ENDOCERVICAL LINING AND EXOCERVICAL LINING WITH ISOLATED
בדיקות פתולוגיות קודמות: C/1337/2005
אשמח אם תסביר לי מה התוצאות אומרות ואם יש מקום לדאגה.
תודה מראש,
אורטל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאורטל,
פרופ` יוסף מנצ`ר17/02/2010נמצאו תאים שמשמעותם לא ברורה. בד"כ נהוג לעקוב בלבד אחרי ממצא כזה.
כל טוב,
פרופ' יוסף מנצ'ר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ממצאים בסיטי בטןדורית16/02/2010
בעקבות ממצא שנמצא ולא נמצא בדופלר עברתי סיטי בטן.
כל הפרטים- כבד, כליות וכו תקינים.
ממצאים-
תהליך סולידי בלתי אחיד בילוברי מכיל הסתיידות בתוכו בשחלה השמאלית בגודל- 8.2#6.4 ס"מ.
חשוד לתהליך תופס מקום.
התהליך גורם ללחץ על פיתולי מעי הדק הסמוכים אליו.
נוזל בכמות קטנה באגן.
קשרי לימפה קטנים איליאקלים בקוטר 0.6 ס"מ
שאלה- מהו מהות הממצא? האם חשד לסרטני בבירור?
מה פשרם של קשריות הלימפה? האם יש קשר בינם לממצא או שזה משהו אחר?
האם ממצאים אילה קשורים לסוג סרטן מסויים? או הם שייכים לזיהום?
אודה לך על כל תגובה שתוכל להבהיר לי ולפשט לי את הנאמר מכיוון שיש לי תור לרופאה רק בשבוע הבא ואני לא יודעת האם עלי להקדים בדחיפות או שיש זמן ולא להילחץ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדורית
פרופ` יוסף מנצ`ר17/02/2010לדורית שלום רב,
אי אפשר לענות על שאלותיך מבלי לקבל הרבה יותר פרטים קליניים. בד"כ נהוג לנתח כאשר יש ממצא שחלתי בגודל שציינת.
כל טוב,
פרופ' יוסף מנצ'ר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קולפוסקופיהליז15/02/2010
שלום . אני עברתי היום קולוסקופיה, לא עשו ביופסיה מכיוון שאני צריכה לעבור שאיבת ביציות בעוד יומיים. התשובה שקיבלתי מרופא היא מאוד מבלבלת.
NON SATISFACTORY - שעה 7 יש MOSAICA ממצא קולפוסקופי חריג. שעה 12 יש מעט AWE' נלקח HPV TYPING רופא לא הסביר לי כלום ואני נורא לחוצה.מה זה אומר? מה זה AWE? אודה על הסבר!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לליז
פרופ` יוסף מנצ`ר17/02/2010שלום רב,
אבחנות לא נעשות על סמך קולפוסקופיה אלא על סמך ביופסיה. AWE הוא קיצור השם של מראה הנחשב בלתי תקין ושממנו רצוי לקחת ביופסיה.
כל טוב,
פרופ' יוסף מנצ'ר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
ליז17/02/2010!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאודה לתשובה
ליז17/02/2010!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרשת דמית לאחר קיום יחסי מיןבתיה14/02/2010
שלום
בת 43 לפני כחצי שנה עברתי בדיקת פאפ וקולופסקופיה בעקבות הפרשה דמית קלה לאחר קיום יחסי מין,ונלקחה ביופסיה,הכל היה תקין,לאחרונה נתקלתי שוב בתופעה הזו לאחר קיום יחסי מין,שאלתי האם יכול להיות שמשהו יתפספס בבדיקה? האם עלי לחזור שוב על הבדיקה? אני מאוד לחוצה אבקש התיחסות מהירה ככל שניתן תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לבתיה
פרופ` יוסף מנצ`ר17/02/2010שלום רב,
אין סיבה ללחץ. יש סיבות רבות לדימום אחרי יחסים. ממליץ שתפני שוב לרופא המטפל.
כל טוב,
פרופ' יוסף מנצ'ר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חולה אונקולוגית ודימוםהילי12/02/2010
מה הם הסיבות השונות לדימום קל מאד אבל עיקבי שמופיע כשנה לאחר כריתת רחם ושחלות עקב סרטן מפושט דרגה 3?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ' עמי פישמן13/02/2010שלום רב,
לא ציינת על איזה סרטן מדובר, אבל, בכל מקרה כל דימום מחייב בדיקה מסודרת אצל הרופא המטפל.
בברכה,
פרופ' עמי פישמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחולה אונקולוגית ודימום המשך
הילי14/02/2010הסרטן היה רחם ושחלות מפושט דרגה 4. הדימום עכשיו הוא כתמים ורודים מדי פעם. ברור שיש תור לרופא. רציתי לדעת מה הסיבות השונות שיכולות להיות והאם הסיכוי גדול להישנות המחלה. כמ"כ יש גוש קשה בגודל כדור גולף בדיוק במקום בו הכל התחיל - ליד הטבור. וגם באב בשיפול הבטן הימני.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ' עמי פישמן17/02/2010שלום רב,
עם רקע כזה של מחלה שאובחנה בשלב מתקדם - יש סיכון מוגבר להישנות המחלה.
הבדיקה הגינקולוגית - חשובה ביותר.
בברכה,
פרופ' עמי פישמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגניקולוג
הילי21/02/2010הגניקולוג אמר שזה לא התחום שלו כי הכל שם סגור. האם צריך להיבדק רק אצל אונקוגניקולוג?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- us אגן קטןשושניקה04/02/2010
שלום
בבדיקת su נמצא:1: בצוואר הרחם ממצא אקוגני מאורך וסקולרי 36*14 מ"מ האם זה פוליפ?סרטני?.
2:רקמת רחם שיררני, רירית בעובי 9.4 מ"מ, רירית אקוגנית, דוגלס ללא נוזל.
3: שרירנים תוך דופן, קיר אחורי 14*18 מ"מ דוחק את חלל הרחם ועוד שרירינים מפוזרים.
שחלה ימנית אחת מוגדלת 47*29 מ"מ.
מה אומרים הממצאים ואיך מטפלים?
דחוף ביותר
אני כבר למעלה משלוש שבועות מדממת עם כרישי דם
תודה
דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ' עמי פישמן13/02/2010שלום רב,
תשובת אולטרהסאונד ניתנת לפירוש והסבר רק עם כל הנתונים הקליניים הכוללים גיל, רקע גינקולוגי ומיילדותי, סימפטומים וממצאים בבדיקה הגופנית.
בכל מקרה אולטרהסאונד לא נועד לקבוע אבחנה היסטולוגית של סרטן.
עליך לקבל תשובה מהרופא המטפל.
בברכה,
פרופ' עמי פישמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שימוש בקרם אסטרוגןנירית04/02/2010
בת 52 ,מזה כחודשיים משתמשת בקרם אסטרוגן ,להקלה על תסמיני גיל מעבר , במינון של יומיים קבועים בשבוע.
שאלותי:
1. האם זה המינון המומלץ?
2. האם יש מגבלה מבחינת משך השימוש בקרם מסוג זה (אוויסטון)? מה המשך המומלץ?
3. האם השימוש בקרם זה משמעותו קבלה של טיפול הורמונאלי?
4. האם הפסקת השימוש תגרום לחזרת תסמיני היובש והאי נוחות?
בתודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ' עמי פישמן13/02/2010שלום רב,
1. אפשר להשתמש בין 2-4 ימים בשבוע.
2. אין מגבלה כל עוד נמצאים במעקב רפואי.
3. כן. טיפול הורמונלי חליפי מקומי.
4. עלולה להיות חזרה של הסימפטומים.
בברכה,
פרופ' עמי פישמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

