מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- האם קיים קשר בין התפתחות סרטן שחלותשירה03/02/2010
לבין כריתת רחם?
אני בת 50 ועדיין מקבלת מחזור. אני עומדת בפני כריתת רחם בשל שרירנים ברחם ובשל צניחת הרחם. עלי להחליט האם להסיר גם את השחלות.
שאלותי:
1. אין לי היסטוריה משפחתית של סרטן - האם מומלץ להסיר גם את השחלות וכתוצאה מכך לסבול מתופעות של גיל הבלות מייד בתום הניתוח, או להשאיר אותן ולהרחיק תופעות אלה לזמן לא ידוע?
2. האם כריתת הרחם ללא כריתת השחלות עלולה להגדיל את הסיכוי להתפתחות סרטן בשחלות (לעומת נשים שהרחם שלהן לא הוסר)?
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ' עמי פישמן13/02/2010שלום רב,
אכן, כריתת השחלות תגרום לכניסה למנופאוזה על כל ההיבטים והסימפטומים הקשורים בכך.
לנשים ללא סיפור משפחתי או גורמי סיכון אחרים לסרטן שחלות - אין המלצה גורפת לכריתת שחלות, וההחלטה צריכה להיות נדונה עם הרופא המטפל.
כריתת הרחם לא מעלה את הסיכון לסרטן שחלות.
בברכה,
פרופ' עמי פישמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אילחוש מקומימירב03/02/2010
שלום רב,
בעבר עברתי קולוסקופיה בלונדון באילחוש מקומי אני מניחה שבספריי.
האם בישראל לא מבצעים זאת כך?
נדהמתי לגלות שהרופא ביקש ממני להשתעל וחשב שלא ארגיש כאבים בשיעול .
אשמח לקבל מידע היכן זה מתבצע באילחוש
בברכה מירב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ' עמי פישמן13/02/2010שלום רב,
קולפוסקופיה כוללת הסתכלות בלבד ואין צורך באלחוש.
אם יש צורך בביופסיה במהלך הקולפוסקופיה עלולה להיות תחושת חוסר נוחות /כאב קל. בדרך כלל אין צורך באלחוש גם בביופסיה.
בברכה,
פרופ' עמי פישמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- להמתין עם ציסטה של 8 ס"מ?!רונית03/02/2010
ד"ר יקר
לפני חודשיים נמצא בU.S. ציסטה בשחלה שמאלית בגודל 17X30.היום היא 8 סנטימטר! הרופא הציע לי להמתין למחזור הבא בתקווה שתיעלם לבד - כמו שקרה מימין ומשמאל לסירוגין מספטמבר ( ציסטות של 39X28X40). האם להמתין באופטימיות או לרוץ לועדת ניתוח ? אגב עליתי במשקל ב5 קילוגרמים- אבל אני עדין נראית רזה. אם זהו משקלה של הציסטה -איך יוציאו אותה ?מהנרתיק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ' עמי פישמן13/02/2010שלום רב,
ההחלטה על מעקב או טיפול כירורגי נשענת על:
1. נתונים קליניים כגון - גיל, רקע גינקולוגי, נוכחות סימפטומים
2. התאור המלא של הממצא הסונוגראפי כולל - גודל, מבנה הציסטה, ממצאים נוספים.
בהיעדר כל נתונים אלה, לא יהיה נכון מצידי לתת המלצה רפואית.
מציע לך להתייעץ עם הרופא המטפל.
בברכה,
פרופ' עמי פישמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מדיאלית לשחלה הימנית הודגמו כלי דםדורית02/02/2010
עברתי אולטראסאונד דופלר
רחם בגודל-- 54-51-59
רירית רחם- 7.4 ממ
שחלה ימנית- 21-32
מבנה וגודל תקינים
מדיאלית לשחלה הימנית הודגמו כלי דם מורחבים.
שחלה שמלית- 18-27
מה הפירוש של הימצאות כלי דם מורחבים?
הנני בגיל 52 הפסקת מחזור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדורית
פרופ` יוסף מנצ`ר03/02/2010שלום רב,
קשה לענות בלי לדעת יותר פרטים. ערקרונית אין לממצא זה כשלעצמו משמעות מיוחדת.
כל טוב,
פרופ' יוסף מנצ'ר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קשר בין חיסון שפעת חזירים לca125אלון02/02/2010
אימי עברה לפני מספר שנים ניתוח להסרת רחם ושחלות עקב הימצאות תאים סרטניים.
בבדיקת ca125 אחרונה שערכה נמצא ערך של 250.
יצוין כי שבוע לפני בדיקת הדם, קיבלה אימי חיסון נגד שפעת חזירים.
ברצוני לדעת, האם יתכן קשר בין רמת ca125 לחיסון שפעת החזירים.
ערכי ca125 של אימי בשנה האחרונה מצויים בין 120 ל- 160.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאלון
פרופ` יוסף מנצ`ר03/02/2010שלום רב,
זה לא נבדק על כן לא ידוע אם יש קשר. הייתי מיעץ שאימה תפנה לבדיקה.
כל טוב,
פרופ' יוסף מנצ'ר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיסון צוואר הרחםיוליה01/02/2010
שלום
אני רוצה לעשות החיסון והייתי עם חבר שלי במצב אינטמי אך ללא חדירה...האם החיסון עדיין יתפוס ?
שאלה נוספת,אם אני עושה זאת בצורה הנקראת אנאלי זה קשור בדרך זו או אחרת לחיסון ויכול להזיק ?
תודה רבה ! ! !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליוליה
פרופ` יוסף מנצ`ר02/02/2010שלום רב,
ההידבקות יכולה להיות בכל סוגי יחסי המין. עדיין מומלץ שתעשי את החיסון.
כל טוב,
פרופ' יוסף מנצ'ר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציסטה בשחלהזהבה31/01/2010
בת 54 מחזור ניפסק בגיל 40 שני ילדים
מזה 4 שנים אני מודעת לזה שיש לי ציסטה פשוטה צלולה, פאפ תקין, דוגלס ללא נוזל.לפני שנתיים עשיתי בדיקת סמנים בדם שהיתה תקינה.
במשך השנים הגודל הישתנה, לפני 4 שנים 21X25 והיום 25X30
לאחרונה יש לי כאבי בטן ושינוי ביציאות, וכאבי גב תחתון, אני חוששת שזה מהציסטה.
רופאי הנשים לא התיחסו לציסטה כבעיה, מה עלי לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לזהבה
פרופ` יוסף מנצ`ר02/02/2010שלום רב,
אמנם נהוג רק לעקוב אחרי ציסטה שתיארת. אך עתה שיש סימפטוצים רצוי לפנות שוב לרופא.
כל טוב,
פרופ' יוסף מנצ'ר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי שרירים - שרירים תפוסים- דוקסילשרון31/01/2010
שלום
אימי עברה עד היום שלושה טיפולים בדוקסיל אחת לחודש בעקבות גידול בצפק הבטן.
לאחר הטיפול השני היא התחילה להתלונן על שרירים שנתפסים וכואבים לה וכל פעם במקום אחר בגוף.
היום - שבוע לאחר הטיפול השלישי היא טוענת שכל הגוף והשרירים כואבים לה וחלקם תפוסים.
מה ניתן לעשות?
שאלה נוספת
האם לדוקסיל יש השפעה על דילול מלחים בגוף?
האם כדאי לקחת תוסף של מגנזיום סידן באבקה מומסת במים לספיגה מהירה...האם זה יכול לעזור בתחושה הירודה ובהשפעה על השרירים התפוסים?.
רצוי לציין שבבדיקת הדם האחרונה בבית החולים ניצפתה ירידה קלה ברמת ההמוגלובין והיא אמורה לקבל זריקות
כמו כן יש מחסור מועט ברמות החלבונים.
תודה
שרון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשרון
פרופ` יוסף מנצ`ר31/01/2010שלום רב,
התוםפעה של "שרירים טפוסים" אינה ברשימת תופעות הלוואי האפשריים של טיפול בדוקסיל. יש בהחלט מקום לבצע בדיקה של רמת המלחים בדם ולטפל בהתאם לתוצאות.
כל טוב,
פרופ' יוסף מנצ'ר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום פתאומי הבהרההילי31/01/2010
לא התכוונתי שתאבחן אותי אלא רק להבין האם זו תופעה מוכרת ואם כן ממה זה נובע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לרותי
פרופ` יוסף מנצ`ר31/01/2010שלום רב,
דימום המופיע 9 חודשים אחרי הניתוח דורש בדיקה.
בברכה,
פרופ' יוסף מנצ'ר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופהליאת28/01/2010
שלום,
כבר חודשיים אני סובלת משריפות בנרטיק חריפות . היה לי חיידק ECOLI בשתן שטופל באנטיביאוטיקה ללא שום שיפור.
עשיתי תרבית שתן אחרי הטיפול יצא שלילי , עשיתי תרבית נרטיק הבדיקה יצאה שלילית . ניסיתי טיפול נגד פיטריה שלא עזר בכלל ... אני עדיין מרגישה שריפות כל היום ומאוד סובלת , איזה בדיקות אני יכולה לעשות או טיפול בשביל להפסיק את השריפה ?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ' עמי פישמן30/01/2010שלום רב,
לא ניתן לייעץ בנושא זה ללא בדיקה.
הגינקולוג המטפל בך יבדוק ויתאם את הטיפול המתאים.
בברכה,
פרופ' עמי פישמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הממצא שלא נמצא המשך.....כבר ממש מבלדורית28/01/2010
לפני כשבועים אובחן ממצא סולידי 5 ס"מ באזור שחלה שמאלית באואראסאונד רגיל/וגינלי
נשלחתי לדופלר והממצא לא נמצא- חזרתי לרופאה ושוב בדקה- שוב מצאה...
אחרי נטילת גלולות לעידוד מחזור (הפסיק לפני 4 חודשים ואני בגיל 52) הגיע דימום והפסיק.
כעבור 3 ימים נתקפתי בכאבים חזקים מאוד בצד שמאל של הבטן התחתונה, הקרנה למותן ורק אחרי טיפול נגד כאבים נרגע לשעתיים ושוב...
נשלחתי בדחיפות לבית חולים למיון- כירורג לא מצא כלום
בדיקות דם תקינות לחלוטין.
צילום רנגן בטן וחזה נקיים.
נשלחתי למיון נשים נמצא-
טפולות במפ.
רחם- 5.54#4.95
שחלה ימנית - 2.33#2.59
מעל הרחם משמאל ממצא - 3.37#4.10 ס"מ יתכן שחלה שמאלית? מעט נוזל חופשי באגן.
אני שוחררתי אחרי 8 שעות בגלל שהכאבים חלפו ואין לכירורג או לגיקולוג ממצאים המעידים שהסיבה לכאב...
שאלות:
- האם ממצא זה יכול להיות מיומה? או שזה אחר?
-האם ממצא מעל הרחם אינו שייך לגנקולוגיה או שייך למערכת הבטן כללי?
איך אפשר לדעת האם הגידול חשוד?
האם במקרה שמוצאים ממצאים כנ"ל צריכים לעבור ניתוחים או שרק מעקב במשך תקופה...?
האם לדעתך באמת אין קשר בין הממצא לתופעת כאבי הבטן? או שאולי זה קשור לקיבה?
שוב- אודה לך אם תוכל להבהיר לי מה זה אומר- ממצא מעל הרחם זה קשור לרחם? לבטן? גם יחד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ' עמי פישמן30/01/2010שלום רב,
ממצא באגן יכול להיות על רקע גינקולוגי או קשור במערכת העיכול. בתחום הגינקולוגי נכללים גם ממצאים בשחלות/חצוצרות וגם ממצאים הקשורים לרחם. כיוון שהנתונים שעליהם את מדווחת מבדיקות האולטרהסאונד השונות הם סותרים, אני ממליץ שתבוצע בדיקת אולטרה-סאונד יסודית, על ידי רופא מומחה בנושא. לפי הממצאים - הגינקולוג המטפל בך יוכל לכוון את המשך הברור ו/או הטיפול.
בברכה,
פרופ' עמי פישמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחכה לתגובה.תודה מראשm.a28/01/2010
אני מאחרת את החיסון השני שלי נגד צוואר הרחם...(שבועיים שלושה)
האם יש סכנה בדבר?אם כן מהי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ' עמי פישמן30/01/2010שלום רב,
אין כל בעיה באיחור של 2-3 שבועות.
בברכה,
פרופ' עמי פישמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קונדילוקסלינוי25/01/2010
שלום
אני בספק הריון.
מרחתי היום קונדילוקס על קונדילומות קטנות שמצאתי באיזור איבר המין, לאחר מס' דקות קראתי את הידיעון בקופסא וגיליתי שקונדילוקס אסור לשימוש בהריון. מיד לאחר מכן שטפתי את הכל במים וסבון.
1. אם הסתבר שאני בהריון - האם נגרם נזק כלשהו?
2.מה מותר לשימוש בהריון להסרת קונדילומות?
3.האם מותר לקיים יחסי מין בזמן השימוש בקונדילוקס? אם לא - אז לאחר כמה זמן מותר?
(לציין שאני מטופלת אצל רופא צוואר הרחם כבר שנה, עברתי קולפוסקופיה ונמצא CIN1 לפני כחודש, נדבקתי כנראה מבעלי).
4. האם הקונדילומות החדשות שיצאו עלולות לסכן אותי יותר מאיזשהי סיבה, או שזה אמור להיות מאותו זן שכבר נדבקתי?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ללינוי
פרופ` יוסף מנצ`ר26/01/2010שלום רב,
1. קרוב לוודאי שלא.
2. טיפול בלייזר או חנקן נוזלי.
3.הרי שטפת, אז מותר.
4.לא. כנראה שכן.
כל טוב,
פרופ' יוסף מנצ'ר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיסון צוואר הרחם- דחוף אני ממש בלחץמאיה25/01/2010
אני בת 25, בריאה באופן כללי, ללא אלרגיות מיוחדות.. תודה לאל.
עשיתי את החיסון נגד סרטן צוואר הרחם- גרדסיל. בחיסון הראשון כלל לא היו לי תופעות לוואי ובשני שהיה לפני כשבוע כן היו לי תופעות לוואי כמו: חום, בחילות והיד עצמה נורא כאבה. כעת הכל עבר אך עדיין יש לי חום (אומנם 37.0 אך אצלי זה נחשב לחום מאחר ובדר"כ יש לי חום של 36.4) כמו כן הגב כואב לי מאז החיסון וקצת חולשה כללית. האם זה תקין? מה זה אומר? אני ממש בלחץ!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדנה
פרופ` יוסף מנצ`ר25/01/2010שלום רב,
אין סיבה להיות בלחץ. 37 לא נחשב לחום וכאבי הגב אינם קשור לחיסון.
כל טוב,
פרופ' יוסף מנצ'ר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התשובה אבל.. אם אפשר עו
מאיה26/01/2010שוב תודה על היחס אך אני עדיין מודאגת מכך שכן יש משהו לא תקין אצלי בגוף..
חום של 37.1 אמנם נמוך מאוד אך שוב אצלי זה נחשב לחום כי כל הזמן החום הנורמלי שלי הוא 36.4.. וזה לא עובר כבר שבוע..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמאיה
פרופ` יוסף מנצ`ר26/01/2010אנא פני לבדיקה רפואית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופה!m.a24/01/2010
עשיתי את החיסון נגד סרטן צוואר הרחם..מאז החלו שינויים במערכת הגופנית שלי שלא נתקלתי בהם בעבר..איני יודעת אם יש כל קשר לחיסון.
אני תוהה אם לעשות את הזריקה השנייה במיוחד שאני כבר באיחור?
ענו לי זה חשוב לי מאד.תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ל ma
פרופ` יוסף מנצ`ר25/01/2010שלום רב,
לא ברור באיזה תופעות מדובר על כן אי אפשר לענות על שאחתך על הקשר לחיסון. לרוב תופעות הקשורות לחיסון קלות וחולפות מהר. תממסרי את כל הפרטים לגינקולוג והוא ייעץ לך.
כל טוב,
פרופ' יוסף מנצ'ר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת וחשובה עד מאד
m.a27/01/2010מהן הסיכון לאיחור הזריקה השנייה?אם יש בכלל?
אני הייתי אמורה לעשות לפני שבועיים וחצי או יותר..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

