מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- זיקפה ותרופותאייל17/01/2011
שלום רב
השתמשתי בשתי תרופות כשהייתי בגיל 21 : מודאל 50 מ"ג למשך שנתיים ונירבקסל למשך שנתיים וחצי, 2 טבליות ביום מכל סוג, היום אני בן 25, וקראתי באינטנט לפני שנה שתרופות אלו גורמות לפגיעה בזיקפה, נבדקתי אצל רופא אורולוג שנתן לי בדיקת הורמונים שיצאה תקינה, ובדיקת זיקפה לילית שלא עשיתי אותה, בהתחלה הייתה לי תחושה שהגעתי למצב של אין אונות, אבל כנראה שהייתה השפעה פסיכולוגית - כי אני הגעתי למסקנה בסופו של דבר שאין לי פגיעה חזקה בזיקפה כי בזמן האוננות אני מגיע לזיקפה חזקה (אבל אני לא יודע אם הזקפה חזקה מספיק) .המסקנה שלי היא שאם יש פגיעה בזיקפה אז היא קלה. האורולוג אמר לי שהוא חושב שמערכת המין שלי תקינה, רופא המשפחה אמר לי שאם יש השפעה של תרופת מודאל אז ההשפעה קיימת רק בזמן הטיפול ועם הפסקת השימוש הכל יחזור למצב המקורי ( ולא אמר לי איך נירבקסל תשפיע). בעצם אף רופא לא אמר לי שמצבי מסוכן אבל אני עדיין מודאג. אני מגיע לזיקפה חזקה בזמן אוננות, אבל אין לי מושג אם הייתי יכול להגיע לזיקפה יותר חזקה אילו לא הייתי משתמש בתרופות הנ"ל- כלומר אין לי מושג אם עוצמת הזיקפה מגיעה ל 100% או קצת פחות (למשל 80% או 85%).
אני רוצה לדעת מה מידת השפעת התרופות שלקחתי על הזיקפה.
יש לי עוד שאלה: אם בזמן זיקפה איבר המין שלי נמצא בזוית יותר גדולה מ -90 מעלות ביחס לרגליים, האם זו עדות שזו זיקפה תקינה 100% ? או שאין קשר בין הדברים?
אשמח לקבל את עזרתך- אני מאוד מודאג מכל הבעיה הזאת
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זיקפה ותרופות - תגובה
ד''ר דמיטרי גולדין20/01/2011לפי התאורך אין לך שום פגיעה בתפקוד המיני.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברצוני לשאול איך מוציאים צינורברוך13/01/2011
שלום ד"ר
אני לאחר השתלת כליה נאמר לי שיש לי צינור בתוך השופכן שצריך להוציאו בעוד כ 3 שבועות.
רציתי לשאול איך עושים את זה? כמה זמן לוקחת הפעולה והאם היא מסוכנת?
האם אפשר לבקש הרדמה כללית כי אני מאוד מפחד ולא ישן כבר יומיים ובפעם האחרונה שעשו לי ניתוח בהרדמה מקומית לא הפסקתי להתעלף?
בתודה מראש ויום טוב
ברוך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ברצוני לשאול איך מוציאים צינור - תגובה
ד''ר גאזי פארס14/01/2011בוקר טוב,
את הצינור הזה מוצאים בעזרת ציסטוסקופ עדין שמוחדר דרך השופכה אל כיס השתן . הפעולה לוקחת 5 דקות.
בדרך כלל הפעולה מתבצעת בהרדמה מקומית היות וזה לא כואב במיוחד, ולא שווה להסתכן בהרדמה כללית בשל זה.
כמובן ניתן לבצע את הפעולה עם טשטוש (הרדמה כללית קלה) . אך זה צריך להיות מתואם עם הרופאים שמטפלים בך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערמונית מוגדלתדינה13/01/2011
שלום רב!
בני חייל ובבדיקת אולטרסאנד בטן יצא ערמונית מעט מוגדלת 23 סמ"ק ושוקלת 15 גרם הממצא מתאים לאורקאל ציסט .בבדיקה אצל אורולוג נאמר לו שהוא נולד עם זה וקיבל תרופה בשם URGENIN. לחודש ימים. שאלתי היא אם נולדים עם ערמונית מוגדלת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ערמונית מוגדלת - תגובה
ד''ר גאזי פארס14/01/2011בוקר טוב,
הכוונה נולד עם זה היא לאורקאל ציסט . האורקוס הוא שארית מהתפתחות העובר שמקשר בין הטבור לכיס השתן , לעיתים נשאר ציסטי(מעט מים בתוכו). זה לא מסוכן ולא מחייב טיפול.
הערמונית זה מה שהוא אחר , זו בלוטת מין שגבר נולד איתה. גודל של 15 גרם זה לא משמעותי ולא מחייב טיפול.
שבת שלום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- p.s.a עולה ויורדברוך13/01/2011
שלום רב .
אני בן 60 , לפני שנתיים נבדקתי לראשונה לאחר מימצא של ערמונית מוגדלת . הp.s.a היה 4.3. ובוצעה בדיקת ביופסיה , נלקחו 9 גלילים התוצאה : ללא ממאירות משקל ערמונית 50 גרם וללא אזור חשוד . מאז ביצעתי 4 בדיקות p.s.a נוספות כל חצי שנה . הבדיקות הראו עליה חדה ל6.2. לאחר מכן 7.2. ולאחר מכן ירידה חדה ל4.2 ולאחרונה עליה ל5.3.
מה המלצתכם לאור המימצאים ?
תודה ברוך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר p.s.a עולה ויורד - תגובה
ד''ר גאזי פארס14/01/2011שלום רב,
ללכת לביופסיה חוזרת
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהpsa עולה ויורד
ברוך15/01/2011תודה על תשובתך .
בדיקת הביופסיה הקודמת בוצעה במכון מור ללא הרדמה עם תופעה של כאבים בזמן הדיקה ודימום ממושך במשך כ 3 שבועות בתן שתן ובנוזל הזרע .
כיצד אפשר לבצע בדיקה ללא תופעות לוואי אלו.
אני גר בצפון, האם אפשר לבצע אצלך בבית החולים בהרדמה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהpsa עולה ויורד - תגובה
ד''ר דמיטרי גולדין20/01/2011בדיקת ביופסיה בהרדמה מונעת סבל סביב הבדיקה אך מונעת סיבוכים כמות דימום בשתן, בזרע או זיהום חריף. כדי לעבור ביופסיה אצל ד"ר פארס בהרדמה יש לבקש מאורולוג מטפל לשלוח את ההפניה למחלקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שתי שאלותיובל13/01/2011
1. בחודשים האחרונים כאשר אני מטיל את מימיי בשעות הבוקר (בשעות הבוקר בלבד) לשתן יש ריח חריף ביותר. צבע השתן אינו כהה אלא רגיל, רק הריח נוראי. יש לציין שבהמשך היום הריח נעלם והריח הרגיל חוזר. האם יש צורך בבדיקה?
2. לאחרונה שמתי לב שהופיעו לי על האשכים נקודות דם קטנות ולא אסטטיות. האם יש דרך להיפטר מהן?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שתי שאלות - תגובה
ד''ר גאזי פארס14/01/2011בוקר טוב,
בדרך כלל בבוקר הריח של השתן הוא יותר חריף היות והשתן שמצטבר מהלילה הוא מרוכז. השתן של היום איננו מרוכז ולכן הריח פחות חריף.
הנקודות על שק האשכים לפי התיאור שלך לא נראים לי מסוכנות ולא מחייבות טיפול, אך היות ואני לא יכול לקבוע אבחנה בלי לראות , ממליץ לך לפנות לבדיקה אצל רופא המשפחה. עדיף גם באותה הזדמנות לבצע בדיקת שתן לכללית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיידק אי קולימאריא12/01/2011
האם חיידק אי קולי גורם לכאבי אגן ובשפעה , גם כאבי גב ויירכיים ועקצוץ בדרכי השתן , גם אני מרגישה חום בשתן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיידק אי קולי - תגובה
ד''ר גאזי פארס14/01/2011בוקר טוב,
זיהום בשתן ע"י E COLI או חיידק אחר יכול לגרום לתופעה שאת מזכירה אך גם מחלות אחרות גם.
החלמה מהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן שלפוחית השתןשני11/01/2011
שלום רב,
לאימי גילו לפני כחודשיים ימים בבדיקה פולשנית גידול בשלפוחית בדופן הפנימית,
הופנתה ועברה כריתה של הגידול. הממצאים שהתקבלו
" נמצאו מספר פיסות בצבע ב'ג בנפח כולל 0.6 סמ"ק
בבדיקה היסטולוגית של חתכים סריאליים ביופסיה שטחית של דופן כיס שתן ללא שכבת שריר .נמצא גידול מסוג
PAPILLARY UROTHELIAL CARCINOMA LOW GRADE
אין עדות לתהליך חודרני STAGING TA"
המעקב שהומלץ לאמא שלי היה להגיע עוד 3 חודשים לבדיקה חודרנית בשנית.
קראתי באינטרנט על שיטת סינרגו, שאלתי היא האם מומלץ לאמא שלי להתחיל בשיטה זו כחלק מתהליך טיפול ומניעה לפני חזרתו של הגידול בשנית?
כיוון שהדבר היחיד שאמרו לה זה לעקוב אחרי הדבר ואנחנו מעוניינים בחיפוש אחר שיטות שימנעו את חזרתו של הגידול וטיפול בשלפוחית השתן.
אשמח לדעה מקצועית בנושא וקצת הסבר על שיטת הסינרגו,
בתודה ויום טוב
שני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן שלפוחית השתן - תגובה
ד''ר דמיטרי גולדין12/01/2011מה שנאמר לכם זה נכון - היא צריכה רק מעקב ע"י ציסטוסקופיה ולא צריכה שום טיפול משלים כי סיכון להישנות ממש נמוך. שיטת שטיפות סינרגו מיועדת לדידולים עם דרגת ממאירות גבוהה וסיכוי להישנות גבוה מאד. לכל שיטת טיפול משלים ישנן תופעות לוואי לא נעימות ולכן לא מקובל לחסף את המטופל לתופעות אלו בלי הצדקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בדרכי השתןלינא10/01/2011
האם חיידק אי קולי גואם לכאב חזק באגן ובבטן למרות שאני נוטלת מאקרודנטין כטיפול מונע והאם המעי הרגיז משפיע על דרכי השתן גם יש לי כאבים בגב תחתון רק באמצע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בדרכי השתן - תגובה
ד''ר דמיטרי גולדין12/01/2011אם סובלת גם מזיהום בשתן וגם ממעי רגיז לא ניתן להבדיל מה מהם גורם לכאבים. רק לטפל בשניהם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצות - תודה!יעל09/01/2011
בשנים האחרונות אני סובלת מתכיפות במתן שתן, הרגשה של אי התרוקנות מלאה וצורך תמידי במתן שתן המפריעים לי מאוד בעיקר בלילות ושעות שלמות לא נותנים לי להרדם.
בתקופה האחרונה עשיתי מספר בדיקות: תרבית שתן - תקינה, אולטאסאונד כליות ודרכי שתן - תקין, שארית שתן - תקינה, בדיקה אורודינאמית - תקינה. לקחתי דטרוסיטול ווסיקר - ללא הועיל. היום האורולוג נתן לי תרופה נוספת לנסיון (לא זוכרת את שמה המדויק לרינל?) והפנה אותי לפיזיותרפיה לרצפת האגן - שיטת פאולה. הוא גם אמר לי להכין יומן השתנה אך לא הסביר לי בדיוק כיצד והיומן שהכנתי לא היה יעיל. שאלותיי הן: א. האם יש עניין לערוך יומן השתנה? לשם מה נחוץ תיעוד זה והאם זה יכול להוביל לטיפול אחר? ב. מה ניתן לעשות בשלב זה? האם גם לדעתך תרופה נוספת ופיזיותרפיה זו דרך הטיפול הנכונה? תודה רבה על התייחסותך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התייעצות - תודה! - תגובה
ד''ר דמיטרי גולדין12/01/2011במקרה של כישלון 2 תרופות מאותו סוג- גם דטרוסיטול וגם ווזיקרה הסיכוי שלרינל יעזור לא גבוה. טיפול פיזיוטרפי לא מזיק. למלא יומן השתנה פשוט חובה כי על פי הנתונים ניתן להבדיל בין מספר המצבים אשר גורמים לתכיפות. לכן היתי ממליץ למלא את היומן ולחזור לאורולוג שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלפוחית עם טרבקולציות בדופןחיים09/01/2011
בבדיקת אולטרסאונד כלהתוצאות נמצאו תקינות חוץ מהממצא על השלפוחית שהוא:
שלפוחית השתן עם טרבקולצית גסות בדופן
הערמונית בגודל 4.6x3 ס"מ
לאחר התרוקקנות 350 סמ"ק
מה המשמעות וההמלצות
תודה חיים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלפוחית עם טרבקולציות בדופן - תגובה
ד''ר דמיטרי גולדין11/01/2011לפי התוצאה מדובר בבלוטת הערמונית מוגדלת וחוסמת מעבר לשתן משלפוחית חוצה וגורמת לשינוי בדופן השלפוחית אשר נאלצת לעבוד נגד החסימה ולמרות מאמציה נשארת כמות רבה של שתן לאחר ההתרוקנות. היתי שוקל ניתוח כריתת הערמונית כדי לאפשר התרוקנות טובה יותר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ממצאי האולטראסאונדמיכאל צוקר08/01/2011
שלום רב
מה פרוש שלפוחית עם דפנות מעט מעובים
ערמונית עם גבולות לובולריים מרקם בלתי אחיד בנפח 36 סמ תודה רבה על ההסבר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ממצאי האולטראסאונד - תגובה
ד''ר דמיטרי גולדין09/01/2011עובי דופן השלפוחית תלוי במילוי הכיס ולכן לממצא אין הרבה משמעות. גודל 36 סמ"ק - ערמונית מוגדלת. מרקם הערמונית בסונר גם ממצא שלא ניתן להתיחס אליו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תכיפות במתן שתןיוחאי05/01/2011
שלום,
אני סובל מהפרעת חרדה,ועקב לחץ נפשי,יש לי תכיפות מאוד גבוהה במתן שתן.
הבעיה מחריפה בעת שהייה בקור.(מזגן/קור בחורף)
יש לזה איזשהו הסבר הגיוני?
הגעתי למצב שכבר הייתי מאושפז במחלקה אורולוגית,אבל לא מצאו משהו פיזי לא תקין,ורק אחרי מספר שינויים תרופתיים בתרופות הפסיכיאטריות שאני לוקח,הפסיקו לי הכאבים.(כאבים חזקים בקצה איבר המין,ולחץ מטורף בשלפוחית השתן)
היום אני משתין כל כ-30 דקות עד שעה.
העניין מאוד מציק לי,ולא מצאתי פיתרון הגיוני לבעיה הזו.
תודה,
יוחאי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תכיפות במתן שתן - תגובה
ד''ר יואל מץ06/01/2011שלום יוחאי
הפרעות נפשיות ותרופות פסיכיאטריות שונות יכולות לגרום לתכיפות במתן השתן
ולעתים גם קשיים בריקון השלפוחית . לא ניתן לפתור את הבעיה מבלי לקבל אנמנזה מדויקת על ההפרעות הנפשיות ,על התרופות שאתה מקבל ומבלי לבצע בדיקה פיזיקאלית מעמיקה. יתכן ויש צורך גם לבצע הדמיה של דרכי השתן .
אני ממליץ לפנות לאורולוג מומחה להמשך בדיקה ובירור.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת באשךדניאל04/01/2011
שלום,
האם יתכן במקרה של דלקת באשך ימני (או בדלקת יותרת האשך) האשך ירד ויהיה נמוך מאשך שמאלי ,האם הדלקת מחייבת טיפול או שניתן ותעבור עם הזמן ללא טיפול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת באשך - תגובה
ד''ר דמיטרי גולדין05/01/2011בד"כ דלקת יותרת האשך נגרמת ע"י חיידקים ( רק לילדים היא נגרמת ע"י ווירוסים) ולכן טיפול אנטיביוטי הכרחי. סוג אנטיביוטיקה תלוי בגיל המטופל. רצוי לפנות לבדיקה ולקבל טיפול מתאים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפיחות באיבר המיןאייל04/01/2011
שלום רב לרופאים,
אתמול בזמן האוננות, הפעלתי חיכוך ולחץ חזק על איבר המין, (אוננות אגריסיבית) - והיום אני רואה שיש נפיחות קלה בצד ימין של איבר המין (באמצע איבר המין ובצד ימין) הנפיחות קיימת רק באזור מוגבל, בדרך כלל אין כאבים אבל אם אני לוחץ על המקום הזה, אז אני מרגיש בכאבים. אין לי מחלות ברקע והכאבים והנפיחות נובעים רק מהחיכוך החזק שהפעלתי, מה לעשות? האם יש מצב שזה ישתפר? או כבר גרמתי לעצמי נזק בלתי הפיך?
לציין כי הנפיחות אינה נמצאת בעור החיצוני העוטף את איבר המין, אלא כנראה בשכבה יותר פנימית.
אשמח לקבל את עזרתכם
תודה.
אני בן 25* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נפיחות באיבר המין - תגובה
ד''ר דמיטרי גולדין05/01/2011זאת דלקת משנית לשיפשוף והיא בד"כ חולפת ללא טיפול העיקר לא לגעת בפין כשבועיים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אשך שמאלליאור04/01/2011
שלום
אני בחור בן 36 לאחרונה שמתי לב שאשך שמאל ממוקם יותר מדי למטה מאשך ימין ואשך ימין ממש למעלה אני לא יודע אים זה היה לפני או לא העניין הוא שאני מרגיש כיאלו אשך שמאל הוא מתחכך בתחתון כל רגע ומפריע לי להליכה אני לא רואה שינויים בגודל של האשכים בדקתי ואין גושים אבל
המיקום נמוך אולי לדעתי מדי האים זה מעיד על משהו רציני? כמו סרטן או משהו אחר?
כמו כן קראתי באחד המחקרים שרגישות בפטמות מעידים על עוד תסמין לסרטן האשכים האים רגישות בפטמות שאני מרגיש לאחרונה יכול לנבוע מזה או פשוט מקור אני ממש מודאג ואובד עצות האים לפנות לאורולוג יש לציין שאני סובל מbladder neck obstruction
בתודה אסף* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשך שמאל - תגובה
ד''ר דמיטרי גולדין05/01/2011בד"כ האשכים לא ממוקמים סימטרית בשק. העיקר שלא מיששת גוש וגודל האשכים שווה. אם ישנו ספק כלשהו תפנה לבדיקת אורולוג ותקבל תשובה במקום האם האשכים תקינים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

