מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עזרה דחופהmaya04/10/2009
שלום רב ,
חודש שעבר מצאו שיש לי מלנומה ולכן עשיתי בדיקת CT עמ לבדוק הימצאות גרורות
הממצאים הראו כי בקוטב העליון של כליה שמאלית יש מוקד זעיר בצפיפות שומן מתאים ל AML.
ומוקד נוסף בקוטב תחתון של כליה ימנית כמו כן סה"כ הכליות תקינות בגודל ובמיקומם מרכזות סימטרית ללא הידרונפרוזיס .הרטרופיטונאום ללא הגדלת קשריות לימפה
אני דואגת מאוד !!! מזה אומר AML זה גרורות ? זה גידול סרטני נוסף ?
מה הדרך טיפול ? למי פונים
אודה על תשובתכם המהירה אני בלחץ
תודה מיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה דחופה
פרופ' אבי שטיין04/10/2009שלום מיה
קודם כל תירגעי. AML זה לא גרורה ולא ממאיר. זהו גידול שפיר המורכב מרקמת שומן ,סיבי שריר,וכלי דם של הכליה. אם מדובר במוקד זעיר הדבר לא מצריך שום טיפול אלא מעקב באולטרסאוד אחת לשנה.
בברכה
פרופ' שטיין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עליה בכמות השתן בשעות הלילהרחלי04/10/2009
שלום רב, אני בת 35, בריאותי תקינה. בשבועות האחרונים אני מתעוררת בשעות הבוקר המוקדמות או במשך הלילה עקב לחץ קל בשלפוחית וצורך במתן שתן. לא נתקלתי בצורך הזה בעבר, ובמשך היום מתן השתן נשאר נורמלי וללא שום שינוי. יש לציין שהתופעה החלה לאחר שנטלתי אנטיביוטיקה מסוג רוליד לטיפול בברונכיט, אשר גרמה לי לכאבי בטן עיוותיים במיעיים במהלך הטיפול.
ביצעתי אולטא סאונד כליות לפני מס' חודשים והכל נראה תקין.
אני משתדלת לא לשתות קפה ותה בשעות הערב.
האם יש קשר בין הדברים? מה עלי לעשות ולמי לפנות? האם זו תופעה חולפת ואינני צריכה להיבדק?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עליה בכמות השתן בשעות הלילה
פרופ' אבי שטיין04/10/2009שלום נעמי
כדי לבדוק אם אמנם יש לך יותר כמויות שתן בלילה עליך למלא יומן הטלת שתן. יומן זה אמור להיות מורכב מ 3 עמודות. עמודת שעות,עמודת רישום השתיה ועמודת כמות השתן המוטלת ב סמ"ק.
מלבד זאת לגבי תחושת הלחץ בשלפוחית: האם נבדקה בדיקת שתן לכללית ולתרבית?
בד"כ זו תופעה חולפת. כדאי לבצע את בדיקות השתן
בברכה
פרופ' אבי שטיין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לפני ניתוחליפז03/10/2009
אם במיפוי הראה צלקות בחלק מהכליה זה מצריך כריתת החלקים המצולקים
?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום ליפז
ד''ר אלכס קונסטנטינובסקי04/10/2009התשובה היא-לא: לא מצריך שום כריתה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אשך למעלה ולחץ עליודנה02/10/2009
אני מרגיש לאחרונה כאילו האשך הימני שלי עלה למעלה ולמעשה אני מרגיש עליו לחץ,רציתי לציין שאני לא מרגיש איזה לחץ של וריד או משהו אחר כזה אלא יותר לחץ של שק האשכים עליו,אולי זה מה שמסביר שאני מרגיש את הלחץ במיוחד ששק האשכים קשה ולא בזמן רפוי.
אגב יש לי גם כאבים במפשעה באותו הצד הימני,האם יש קשר בין הדברים ומה זה יכול להיות?
תודה מראש..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדוד
ד''ר אלכס קונסטנטינובסקי04/10/2009אני מציע לך לפנות לאורולוג לבדיקה יסודית, הכוללת בדיקה פיזיקלית ובדיקת US לפי הצורך.
הבודק יתרשם גם מהמיקום וגם מהמרקם של האשך, יבדוק האם יש לך בקע מפשעתי ויחליט איזה בדיקות עליך לעבור.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת ביתרת האשךרן01/10/2009
ניבדקתי ע"י רופא משפחה ונאמר לי שיש לי דלקת ביתרת האשך בעקבות כאבים אני מקבל אטיביוטיקה וכדורים לכאבים אבל הכאבים רק גוברים האם יש סיבוכים האם כדאי ללכת להיבדק בבית חולים מה עלי לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ערב טוב רן
ד''ר גאזי פארס01/10/2009אם יש נפיחות באשך או הבדל במישוש בין שני האשכים או רגישות במישוש או עליית חום תפנה לבדיקה במיון.
אם אין לך את הדברים האלו אז כדאי שתפנה לאורולוג מטפל מוקדם ככל האפשר .
בלי לבדוק אותך לא נוכל לקבוע אבחנה ובהתאם לא נוכל לדון על סיבוכים.
החלמה מהירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סטנט בכליה ימין בהריוןאופטימית29/09/2009
שלום,
בהריון שבוע 24 עם כליה בודדת מימין עם הידרונפרוזיס בינוני ללא JET ב 2 הבדיקות האחרונות.
התקפי כאבים במותן ימין (לא כל יום). תפקודי כליה ותרבית תקינים.
לפני מספר ימים הוחדר תומכן.
מאז סובלת מכאבים סביב מתן שתן. התקפי הכאבים שהיו קודם פחותים (מרוב כאב אני כבר לא בטוחה בהערכתי.)
מספר שאלות ברשותך:
1. האם החדרתן התומכן הכרחית?
2. האם הסיבה להחדרה היא הכאב או ה JET שלא נצפה או שמא הכליה הבודדת?
3. ההחדרה היתה מסובכת ונדרש שיקוף. איך אוכל להעריך את מידת הסיכון שנחשף אליה העובר?
4. מהו הזמן המקסימלי להשארת התומכן? האם הוצאת התומכן דורשת גם כן הרדמה?
אני ממש מצטערת על האורך אך אני ממש חייבת את עזרתך.
תודה רבה מראש
אופטימית למרות הכל!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד''ר דמיטרי גולדין29/09/2009תשובות: החדרת התומך היתה הכרחית, הסיבה - גם כליה בודדת, גם הידרונפרוזיס, גם חוסר הדגמת סילון וגם הכאבים- סיבה אחת לא מספקת אך הכל ביחד אין שום ספק שחייבים לשמור על הכליה הבודדת. כמות קרינה בשיקוף בודד נמוכה מאד ולא אמורה לסכן עובר בשבוע 24- יותר מדויק לא ניתן להעריך את המצב. ד"כ מקובל להשאיר את תומכי שופכן עד 3-4 ח' ובמקרים יוצאת דופן עד 6 ח'. בתקופת הריון ממולצת החלפת תומך כל חודשיים. פעולה להוצאת תומך לוקחת 2-3 דקות ולא דורשת הרדמה.
רפואה שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התשובה המפורטת. חג שמח
אופטימית01/10/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחושה מוזרה בפיןשפרה27/09/2009
שלום רב!
מזה כשבועיים אחרי מקלחת בלבד אני מרגיש בפין (ממש במרכזו, מפתח השתן, ולכל האורך) תחושה מוזרה כמו משהו חשמלי, פולסים. זה לא ממש חשמל, וקשה לי לתאר את התחושה, אבל זה מוזר. לעיתים מופיע בפולסים קצובים.
יש לציין שהתחושה מופיעה אך ורק מייד אחרי המקלחת, ונמשכת מס' דקות לאחר מכן (מידי מקלחת במהלך השבועיים האחרונים). בד"כ אחרי שאני מתלבש זה נעלם תוך מס' דקות, ולא מופיע עד לאחר המקלחת הבאה.
אין תחושה דומה בזמן קיום יחסי מין, הטלת שתן או כל מצב אחר.
אין הפרשות או זיהום בדרכי השתן (נבדק לאחרונה).
ממה זה יכול לנבוע? האם זה קשור לנוירולוגיה? בעיה עצבית?
אשמח לתשובה,
בברכה וחתימה טובה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד''ר דמיטרי גולדין29/09/2009לא רואה דרך להסביר את התחושתך. לא נראה שמדובר בעיה כלשהי.
חתימה טובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אורטרהפוצי25/09/2009
שלום- די מבולבל מבקש עיצה
עשיתי בדיקת נוזל (הפרשה) מהפין
תוצאות :
תהליך ממצא MY_SUBTITLE2
Epithelial cells בודדים
Fungus Candida negative
WBCs אין
Trichomonas לא נמצאו
N.Gonorrheae mic.exam. לא נמצאו
N.Gonorrheae culture negative
Culture positive
אנטיביוטיקה עבור מיקרואורגניזם Strpe. agalactiae (Group B)BH3
אנטיביוטיקה רגישות MY_SUBTITLE3
Ampicillin S <=0.25
Penicillin G S <=0.12
Erythromycin R >=8
Minocycline R >=16
Clindamycin R <=0.25
"אני רגיש לפניצילין "
הרופאה רשמה לי אנטיביוטיקה - "ציפלוקס"
האם זה יכול להתאים ???
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אורטרה
פרופ' אבי שטיין27/09/2009אני מניח שפנית בשל הפרשה משפכה. התרבית שקיבלת, מוכיחה שיש חיידק. הרגישויות שציינת אמנם אנן מכילות את האנטיביוטיקה שהרופאה רשמה, אך יש סבירות גבוהה שזה מתאים אם זה ציפרופלוקסצין (השם המלא).
בהצלחה
פרופ' שטיין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלמה לאחר ריסור אבניםאלון23/09/2009
לפני כשבועיים עברתי ריסוק של אבן (שקופה) בגודל של 9 מ"מ שהיתה בשופכן. עקב היות האבן שקופה הוחדר צינור דרך הפין להחדרת דיו לאיתור האבן במהלך הריסוק.
לאחר הריסוק התאוששתי מהר ובימים הראשונים לא הרגשתי כאבים כלל מאיזור הכיליה. יש לציין שבעקבות האבן במשך שלושה שבועות מהתקף הכאבים הראשון עד לריסוק, ירדתי במשקל כ-9 ק"ג וגופי נחלש מאד.
כארבעה ימים לאחר הריסוק החלו כאבים באיזור הכיליה. כאבים נסבלים אך מדאיגים.
כיום אני שבועיים לאחר הריסוק החזרתי כשלושה ק"ג למשקל גופי, ולאחר שניסיתי לחזור לשיגרה הכוללת פעילות גופנית גברו הכאבים ואני מתעייף מהר מאד (מרגיש חלש).
האם הכאבים לאחר הריסוק זה דבר נורמלי?האם תחושות החולשה נורמליות? אם כן, כמה זמן בערך אורך תהליך ההחלמה לאחר הריסוק? האם יש דברים שעלי לעשות בכדי לזרז את ההחלמה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום אלון
ד''ר יואל מץ24/09/2009ריסוק חוץ גופי של אבן הינו טיפול זעיר פולשני שלרוב אינו קשור לתחלואה רבה.ברוב המקרים לאחר הריסוק והפליטה המוצלחת של חלקי האבן שרוסקה ההתאוששות היא מהירה . לעתים עד שהפירורים נפלטים עדין יש כאבים אי נוחות ואפילו דימום בשתן,מצב היכול לגרום לתחושה של עיפות כפי שאתה מתאר. גם ההרדמה הקשורה לריסוק האבנים יכולה להשאיר תחושת עיפות לזמן קצר.המשך התחושה הזו מעבר לימים ספורים והירידה המשמעותית במשקל מחייבת בירור נוסף כולל בדיקות דם, בדיקות שתן לשלול זיהום ובדיקות הדמייה להוכחת הצלחת הריסוק(אולטרהסאונד או ct ) .יש גם אפשרות שתלונותיך אינן קשורות כלל לריסוק האבנים ואז יש צורך לחפס סיבות אחרות.אני מציע להבדק בהקדם על ידי הרופא המטפל.
בברכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טוטסטרון נמוךמיכאל21/09/2009
בן 37 בריא ולא מעשן עם הפרעת זקיפה כל בדיקות דם תקינות למעט בדיקת טוטסטרון שיצא באותם ערכים מס' פעמים
Testosterone total Ichil 1.94
Testosterone Bioavailable 1.09
2>SHBH
טוטסטרון כללי 4.5
free androgen index<22.5
מצורפים שאר הבדיקות דם בקובץ.
בדיקת CT+MRI לבדיקת תקינות בלוטת ההיפופיזה יצאו תקינות.
מה דעתך?
למה הכל נמוך?
צריך/מותר? לקחת תוספת הורמונלית אם בכלל?
רעיון לעוד בדיקות או לפיתרון הבעייה כי זה ממש מפריע לי בחיי המין.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד''ר דמיטרי גולדין22/09/2009במקרה שלך רצוי יעוץ אנדוקרינולוגי כדי להבין האם מדובר בבעיה ראשונית של האשכים או משנית לתפקוד ירוד של היפופיזה. במקרה של בעיה ראשונית יש מקום לטיפול תחליפי בתכשירי טסטוסטרון. לגבי האפשרויות תוכל לקבל מידע גם מאנדוקרינולוג וגם מאורולוג מטפל.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות במתן שתן וריח זיעה חריףמודאגת21/09/2009
לבעלי כבר זמן מה יש בעיות בתכיפות במתן שתן,גם לוקח זמן עד שהשתן משתחרר.בשבועות אחרונים התחיל להיות לו ריח זיעה חריף מאוד מכל הגוף ועלי לציין שהוא אדם שבאופן כללי כלל לא מריח מזיעה ובטח שלא עם ריח כ"כ חריף מכל הגוף.האם יכול להיות קשר בין הדברים (כי לדעתי כן)לאיזושהי בעיה בכליות או משהו אחר, איזה בדיקות עליו לעשות? שלחתי אותו לרופא משפחה והוא מסרב ללכת. האם תוכל לכוון אותי לבדיקות שעליו לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד''ר דמיטרי גולדין22/09/2009לא בטוח שישנו קשר בין התופעות אך קל לברר האם ישנה הפרעה כליתית ע"י בדיקות דם לתפקודי כליות( ניתן לבקש מרופא משפחה) וגם רצוי שיבדק ע"י אורולוג לצורך שיפור הטלת שתן.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת השופכהמא19/09/2009
לפני שנתיים הייתה לי כלמידיה וטופלתי, ובן זוגי לא נדבק. בחודשים האחרונים יש לי תכיפות במתן שתן ללא צריבה. ביצעתי בדיקה חוזרת לכלמידיה והתוצאה היא:
Chlamyd. trachomatis שלילי
Neisser. gonorrhoeae שלילי
Ureapl. urealyticum חיובי
מה המשמעות של זה ומהו הטיפול? הבנתי זוהי דלקת השופכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום מא
ד''ר גאזי פארס20/09/2009יש לך דלקת ואתה צריך טיפול. תפנה לאורולוג השלך או לרופא ששלח אותך לבדיקה לקבלת טיפול.
החלמה מהירה ושנה טובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפידידימיטיסבני19/09/2009
ד"ר שלום,
הייתי אתמול במיון. האנמנזה היא: הפידידימיטיס-דלקת יותרת האשך.
התסמינים: כאב בבטן התחתונה בצד שמאל ובאשך( האורלוג אמר שמה שכואב לי זה יותרת האשך ולא האשך).ללא נפיחות ואודם באשך. אין חום. ללא צריבה בשתן,ללא הפרשות, אין דחיפות ותכיפות במתן שתן. לא קיימתי יחסי-מין לא מוגנים.
לאור התסמין היחידי של כאב בבטן ובאשך ושלילת כל התסמינים האלה היית חושב בכלל על דלקת יותרת האשך?
עברתי בדיקות דם. תרבית לשתן תשובות רק בעוד יומיים-שלושה.
לפי בדיקות הדם- והשתן כללי,האורולוג מסר שיש לי זיהום..
שאלתי האם:
איך אפשר לדעת בכלל לפי בדיקות דם ושתן מה סוג הזיהום/דלקת,כלומר,ניתן בכלל לדעת את סוג הזיהום/הדלקת הספציפי? ? כלומר, אפשר לדעת לפי בדיקות הדם והשתן שמה שיש לי זה דלקת יותרת האשך ולמה לא דווקא orchitis-דלקת האשך?
האם כדי לתת הבחנה מדוייקת יותר לגבי סוג הזיהום או הדלקת נדרשות בדיקות מקיפות יותר ממה שעשו לי? כמו-סריקת אשכים וצילומים שונים.
מה שיותר מדאיג אותי הוא שאני לא מצליח להגיע לסיפוק ואין שפיכת זרע !! אנא התייחס לעניין בבקשה. יש קשר לדלקת?
אודה לך אם תכוון אותי,לחזור למיון לדעתך? איזה בדיקות אבקש שיערכו לי בנוסף?
בתודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום רונן
ד''ר גאזי פארס20/09/2009האבחנה של דלקת ביתרת האשך מתבססת בעיקר על הבדיקה הפיזיקאלית וניתן להיעזר בבדיקות מעבדה ,דם ושתן. בנוסף US אשכים יכול לאמת את האבחנה.
אם אתה מרגיש שהמצב מחמיר תפנה חזרה למיון לבדיקה חוזרת ולהערכה יותר מעמיקה.
החלמה מהירה ושנה טובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר פארס, לא התייחסת לעניין הזה.
בני20/09/2009מה שיותר מדאיג אותי הוא שאני לא מצליח להגיע לסיפוק ואין שפיכת זרע !! אנא התייחס לעניין בבקשה. יש קשר לדלקת?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום רונן
ד''ר גאזי פארס25/09/2009המצב הזה יכול להיות קשור בדלקת. אם המצב לא ישתפר אחרי ההחלמה מהדלקת תפנה לאורולוג לבדיקה.
בתודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בתשובות של בדיקת אולטרא סאונדאיציק17/09/2009
הבדיקה מתאריך 17.9.2009
כליה ימנית - גודל 10.9 ס"מ ( הכליה נראית יותר היפראקוגנית מהכבד )
פרנכימה בעובי שמור . ללא אבנים ללא הידרונפרוזיס .
כליה שמאלית גודל 11.8 ס"מ , רושם לפרנכימה מעט היפראקוגנית , בעובי תקין .
שלפוחית שתן - תקינה , אין עדות לאבנים בתוכה .
ערמונית - אינה מוגדלת .
יש לי דלקת קרונס במעי .
יש לי צריבה בשתן כבר בערך 4 חודשים וכאבים בצד ימין ולפעמים בשמאל וגם בגב אחורי בצד ימין - עשיתי תרבית שתן ללא ממצא , תודה רבה על העזרה ושנה -טובה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת קטנה
איציק17/09/2009כליה שמאלית ללא אבנים ללא הידרונפרוזיס .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבוקר טוב איציק
ד''ר גאזי פארס18/09/2009אין משמעות קלינית לממצא של רקמת כליה היפראיקוגינית . הבדיקה תקינה.
ממליץ על המשך המעקב והבירור לגבי תלונותיך.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה בבקשה
איציק18/09/2009הד"ר שעשתה לי את הבדיקה אמרה לי לפנות לנפרולוג יש טעם בכלל - היא אמרה שהכליות לא נראות לה כל-כך ? לפני בדיקת האולטרא הייתי אצל אורולוג והוא אמר יש לי דלקת בערמונית ונתן לי אנטיביוטיקה לחודש (ללא כל בדיקה אלא לפני התלונות שלי צריבה בשתן ופליטת זרע ) מה נראה ? לבדיקת ה US שלח אותי הרופא משפחה ללא קשר לאורולוג , תודה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום איציק
ד''ר גאזי פארס18/09/2009לא יזיק אם תתיעץ עם נפרלוג , חשוב להגיע אליו עם תוצאת בדיקת שתן לכללית ודם לתפקודי כליה .
בהצלחה , שנה טובה וחג שמח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה ד"ר
איציק18/09/2009לא ענית לי לגבי מה שהאורלוג אמר עוד לפני בדיקת US ? הוא בכלל לא בדק אותי וקבע לפי שאלות ... ועם אמרת ש US תקין ומה שכתוב לגבי כליות תקין למה ללכת לנפרולוג ?
שנה-טובה והרבה בריאות - בלי תרופות !!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום איציק
ד''ר גאזי פארס18/09/2009התיאור שהזכרת של הכליות ב-US איננו ספיציפי לרוב רואים אותו ולא מוצאים פתולולוגיה משמעותית מאחריו. אם התפקוד הכליתי אצלך תקין ושתן לכללית תקין אז מבחינתי הבדיקה תקינה.
היות ורופאת הרנטגן המליצה לך על יעוץ נפרולוגי והיא זו שראתה את הצילומים אז עדיף לעשות כן.
הרבה בריאות ושנה טובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה ד"ר ....
איציק18/09/2009מה לגבי מה שהאורולג אמר ללא בדיקה שלי ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום איציק
ד''ר גאזי פארס18/09/2009האורולוג שלך פעל לפי הנסיון שלו ונתן לך טיפול לפי התמונה הקלינית בלבד . אורולוגים אחרים בודקים גם פיזיקאלית וגם מעבדתית .
זכותך לבקש דעה נוספת או לפנות לאורולוג אחר.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פין נסוגסלע15/09/2009
אני חולה סרטן ערמונית לאחר כריתה ב- 2002, טיפולים בהקרנות, הורמונים, זריקות זולודקס ובשנה וחצי האחרונות שתי סדרות של כימוטראפיה עד 23.8.09, בשל גידול משני. בעקבות הכימוטראפיה האחרונה יש הצטמצמות של הגידול המשני ונעלמו גם חלק מקשריות הלימפה שהתגלו לפני כשנה וחצי, גם הגידול וגם הקשריות נמצאים באיזור מיטת הערמונית, הגידול נושק לשלפוחית השתן ומערב את הפוביס.
מאז השליש האחרון של הכימו' הלכה וקטנה שליטתי בשתן עד ל-0 שליטה. כמו כן עברתי לאחרונה זיהום בדרכי השתן ועצירת שתן שהביאו להכנסת קטטר.
היום, לאחר ציסטוסקופיה, הוצא הקטטר וחזרתי לפנרוס. מאז הבוקר, הפנרוס לא מצליח להחזיק ונופל כל הזמן כי הפין נסוג מאד. גם לפני הכנסת הקטטר היה הפין נסוג אבל השתמשתי בפנרוס נדבק והיה בסדר גמור. כרגע איני מצליח להחזיק את הפנרוס הנדבק והוא משתחרר בכל פעם שאני מתישב.
האם יש לכם עצה?????* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד''ר דמיטרי גולדין16/09/2009לצערי אין פתרון מוצלח לבעיה זאת. אחות או אח ברפ. אורולוגית יכלו לנסות להתאים פנרוס מסוגים שונים אך זא לא תמיד מצליח. גם ניתן לנסות מחזיק או תפסן הפין במקום - זה מחזיק חיצוני שסמים על הפין והוא לוחץ על השופכה וחוסם אותה ועל ידי זה מונע דליפת השתן. אך אכי טוב שתתיעץ עם אורולוג המטפל.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

