מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תוצאות דופלר אשכיםמיכל08/11/2009
שלום רב,
בני בן 13 שנים.
לפני כשנה וחצי הוא עבר ניתוח וריקוצלה.
נשלח לאולטראסאונד אשכים בעקבות חשד לנוזל בשק האשכים.
תוצאות:
1. אשך ימין - נפח 7.75 סיסי. נוזל בכמות קטנה עד בינונית, צלול מסביב לאשך. הודגמו ורידים ספרמטיים מסביב לאשך המתרחבים בזמן הולסלבה עד 0.45 ס"מ.
ראש אפידידימוס: 1.0*1.13 ס"מ. קרוב לראש אפידידמוס הודגם תוספתן של האשך בגודל 0.30 ס"מ.
2. אשך שמאל - נפח 9.01 סיסי. הודגם נוזל בכמות מינימלית, צלול. השאר - תקין.
ראש אפידידמוס: 0.66*0.69 ס"מ. מרקם אחיד.
לסיכום:
1. הידרוצלה קטן עד בינוני משמאל.
2. היפוך הזרימה בורידים ספרמטיים משמאל כמתואר.
אבקש את דעתכם:
1.האם הילד יצטרך ניתוח נוסף לתיקון ההידרוצלה???
2. האם יש משמעות לורידים ספרמטיים שמתרחבים מבחינת פריון בעתיד?
3. האם יש משמעות לתוספתן של האשך?
בתודה מראש,
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיכל
פרופ' אבי שטיין09/11/2009שלום מיכל
ההידרוצלה משמאל הוא שכיח לאחר ניתוח הוריקוצלה שעבר. אין צורך להתייחס לכך אם אין כאבים או אי נוחות. לתוספתן של האשך אין משמעות. לגבי פריון בעתיד אין לדעתי מה לדאוג. כשזה יהיה רלבנטי אולי יש מקום לבצע בדיקת זרע
שלך
פרופ' שטיין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קצב עליית PSAמודאג08/11/2009
אבי אובחן לסרטן הערמונית בגיל 66, עבר הקרנות (חיצוניות) וזכה לרגיעה של 18
שנה (מעקב בלבד), בגיל 86 הקפיץ PSA ל-85, אובחן כגרורתי מפוזר, טופל הורמונאלית
ונפטר תוך שנה וחצי.
אני כיום בן 61 ומבצע בדיקת PSA מזה 10 שנים שבמהלכן נצפתה עליה הדרגתית מ-0.64
ל-1.8 לפני שנתיים ו-1.5 לפני שנה וחצי.
בסוף אוקטובר הצגתי 2.74 ובתחילת נובמבר (בדיקה חוזרת) 2.23.
אני יודע שרמה עד 4 נחשבת נורמאלית אך הבינותי גם שיש גם חשיבות לקצב העלייה. לא
ברור לי למה עלי להתייחס, 0.7 לשנה (לא הגעתי עדיין) או 20% לשנה (הגעתי).
בשורה התחתונה - האם עלי להיכנס ל"מסלול" של התייעצות עם אורולוג, ביופסיה,
אבחון, בחירת טיפול וכו'... או שעלי רק להמשיך במעקב שנתי אחר ה-PSA.
רופא המשפחה שלי הרבה פחות "מודאג" ממני - מי צודק ?
תודה מראש מהמודאג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המודאג
פרופ' אבי שטיין09/11/2009שלום רב
נכון שסיפור משפחתי מעלה את הסיכון לסרטן הערמונית. בדיקות הPSA שלך אבסולוטית אינן מחשידות . קצב הלי הוא גבולי. אני מציע לך לבדוק FREE PSA ואם גם הוא יהיה גבולי אולי יש מקום לבדוק PCA3. עלי לציין שבדיקה אחרונה זו מבוצעת ב"הדסה" בעבור תשלום לא מבוטל
כמובן שיש גם לבצע בדיקה רקטלית על ידי אורולוג
שלך
פרופ' שטיין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוות דעתכם לבדיקת אשכים כולל דופלרקובי07/11/2009
שלום,
אני בן 27 והפנו אותי לבדיקה זו לאחר כאבים באשך ימין למטה (לפעמים זו יותר תחושה של משהו מציק).
שני דברים שלא הבנתי בבדיקה הם:
1. האפידידימוס מימין ומשמאל הודגם תקין, פרט למבנים ציסטיים קטנים בראשי האפידידימיס ד-צידי...
2. לציין בקוטב תחתון של שק האשכים משמאל הודגם ממצא אקוגני עם צל אקוסטי מאחוריו, בגודל כ-5 מ"מ - מתאים לאבן אינטרסקרוטלי.
עכשיו בסיכום רשום: ללא ממצא מיוחד...
אני נוסע כעת לתקופה של מספר חודשים לעבודה בחו"ל והאורולוג שלי אמר לי שאין לי שום בעיה ואני יכול לנסוע. זאת למרות שהתחושה המוזרה קיימת לי עדיין. האם הממצאים הללו נחשבים ל-"ללא ממצא מיוחד"?
התשובה שקיבלתי הינה שלפעמים לא יודעים מהו מקור הכאבים/תחושות ואין הרבה מה לעשות וזה יעבור לבד.
עכשיו... אני רציתי אם אפשר לדעת מה בדיוק אומר המושג "אבן אינטרסקרוטלי" והאם זהו משהו מסוכן?
בנוסף האם אין משהו שניתן לעשות במקרה שכזה מלבד לחכות שזה יעבור... (זה כבר נמשך כחודש וחצי עד חודשיים)...
האם אין טיפול תרופתי למצב שכזה...?
המון תודה מראש,
קובי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום קובי
ד''ר אלכס קונסטנטינובסקי07/11/2009הימצאות מבנים ציסטיים קטנים באפידידימיס אכן נחשבים כ"ללא ממצא מיוחד".
לגבי תיאור של ממצא בקוטב תחתון של שק האשכים משמאל( אקוגני עם צל אקוסטי מאחוריו, בגודל כ-5 מ"מ ) - עד כמה שאני הבנתי הממצא לא קשור לאשכים עצמם, ונמצא בדופן של שק האשכים-כדאי לשאול את אורולוג המטפל שלך האם הוא ממשש את זה? התייחסות שלו לממצא? טראומות קודמות של שק האשכים? תיאור "אבן" לא לגמרי מתאים לתיאור של הממצא, מדובר פה בהסתיידות ברקמות הרכות.
התשובה שקיבלת, ש"לפעמים לא יודעים מה הוא המקור לכאבים או מיחושים" היא נכונה.
בכל מקרה, אתה יכול לשואל את אורולוג שלך את שאלות הנוספות. בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה ושאלה...
קובי11/11/2009ד"ר אלכס קונסטנטינובסקי שלום,
בהמשך להצעתך אני אפנה את השאלות הללו לאורולוג המטפל בי.
אך ברצוני לדעת את חוות דעתך לגבי הימצאותי בינתיים בברצלונה לצורך עבודה עד לתחילת חודש פברואר... האם דבר כזה עלול להיות מסוכן במשך הזמן שאני כאן או שזה סובל דיחוי...
כפי שאמר האורולוג שלי - שאני יכול לנסוע ובמידה וכשאני אחזור עדיין יציק לי המצב שאני אחזור אליו להמשך בדיקה/טיפול - הגיוני?
ושוב המון תודה,
אתם עוזרים יותר משאתם יכולים לדמיין
:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקובי ערב טוב
ד''ר גאזי פארס12/11/2009הממצאים שתארת ב-US הם ממצאים שפירים ולא מדאיגים.
אם האורולוג שלך בדק אותך ואמר לך לחזור אליו רק אם יופיעו כאבים סימן שאין לך מה לחשוש ,זה מחזק את תוצאת ה-US .
נסיעה טובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמון המון תודה !!!
קובי28/11/2009ושוב המון תודה יותר ממה שמילים יכולות לתאר... :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן כיס השתןדני04/11/2009
שלום.
ליפני כי שנה עשו לי ניתוח TURBT לקריתת מספר גידולים בכיס השתן.
פתלוגיה. TCC TA LOWE GRADE
קיבלתי 6 שתיפות BCG
ב5.2009 ציסטוסטופוה -תקין.
ליפני יומיים שוב ציסטוסטופיה.
תוצאה. 4ממצאיםשיטחיים פפילריים קטנים בבסיס כיס השתן.
בדופן שמאלי ממצא אחד- מרבד פפילרי בגודל 7-8 ממ. מאוד שיטחי.
האורולוג שלי לא בטוח האם לעשות ניתוח TURBT או להמתין ולהיות במעקב.
שאלות
1 האם לעשות ניתוח עכשיו\
2 מה זה מרבד פפילרי. האם יש חשש לCIS.
תודה גבי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום גבי.
ד''ר יואל מץ04/11/2009גידולים שטחיים מאפיתל המעבר ידועים שיש להם נטיה לחזור , הם רב מוקדים ויכולים להופיע במקומות שונים של דרכי השתן: שלפוחית,אגן הכליה גביעי הכליה, שופכן. לכן יש צורך במעקב צמוד הכולל ציסטוסקופיה תקופתית וגם בירור דרכי השתן העליונים. חזרה של גידול בציסטוסקופיה ביקורת מחיבת כריתתו .אני ממליץ לעבור את הפעולה בהקדם האפשרי. ממצא מרבדי הנראה בציסטוסקופיה לרוב הוא גידול פפילרי עדין .המראה הציסטוסקופי של CIS ,מתבטא בדרך כלל על ידי תמונה בלתי ספציפית של אודם, וגירוי של הרירית ולא של גידול הנראה לעין.בכל מקרה בעת ביצוע כריתת הגידולים הפפילרים שתיארת יש לטפל גם ב"מרבד"
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן הערמונית ורמת הpsaא,אבא04/11/2009
שלום,מזה שנים מבצע בדיקות psa ,כאשר הערכים עולים בהתמדה למספרים גבוהים.
בדיקה אחרונה.psa total 38.39 ,psa free 5.45 psa ratio 14.2
ביצוע בי פעמיים ביופסיה,לראשונה בשנת 1999 ,6 דגימות ללא מימצאים.
פעם נוספת בשנת 2004 ,12 דגימות ללא מימצאים.
בדיקה קודמת ב5/2008 היה psa total20.67 free3.31 ratio16.0
האם יש אפשרות לבדיקה חדשה כלשהי,לא פולשנית כדי לדעת מה קורה? תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום א,אבא
ד''ר יואל מץ04/11/2009ערכי הPSA שתיארת הם ערכים גבוהים במיוחד. אין מנוס מביופסיות חוזרות של הערמונית. בשלב זה אני ממליץ לבצע SATURATION BIOPSY . הפעולה מתבצעת בהרדמה ובשיטה זו לוקחים מספר רב של דגימות מאזורים שונים של הבלוטה ( 45. - 20 ).השיטה הזו של ביופסיות מעלה באופן משמעותי את גילוי גידולי הערמונית.הבדיקה מתואמת דרך האורולוג המטפל שלך.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביקורתאורית31/10/2009
לרופאים האורולוגים שלום!
למעלה מעשרים שנה כליותיי מיצרות אבנים.
היום אני בת 49.
כל כמה זמן צריך לעשות בדיקות לביקורת פעם בשנה או פעם בחצי שנה?
אודה על תשובתכם
אורית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום אורית
ד''ר דמיטרי גולדין03/11/2009למי שמיצר אבנים מומלץ ביצוע של בירור מטבולי(ניסיון לזהות הפרעה בחילוף חומרים בגוף אשר גורמת להווצרות אבנים), טיפול מונע ומעקב אחרי אבנים עצמן - בדיקת סונר פעם ב6 חודשים. זה הכל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהביקורת
אורית05/11/2009ד"ר גולדין דמיטרי שלום!
תודה על תשובתך, עזרת לי מאוד.
אורית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח וריקוצלהדנה31/10/2009
לרופאים שלום,
בעלי ואני מנסים מזה כשנה להרות ללא הצלחה. הבדיקות שלי עת עתה תקינות. בעלי ביצע בדיקת זרע ואולטרסאונד אשכים ונמצאה וריקוצלה בינונית בשמאל ווריקוצלה התחלתית בימין.
תוצאות בדיקת הזרע היו: צמיגות- תקין, PH 7.3, אגלוטציה-תקין, נפח 1.5 (טווח של 2-6ML) ריכוז למ"ל 80*10 מל', תנועה 60%, דרגת תנועה 2,3, סך תאי זרע 120*10 מל', ומורפולוגיה 11% תקינים . אציין כי הבדידה בוצעה לפי הגדרות WHO כך שהמורפולוגיה והנפח נמוכים מהממוצע.
רופאת הנשים שלי ציינה שלטעמה זו לא הבעיה.
היינו אצל 2 אורולוגיים לייעוץ וקיבלנו 2 דעות קיצוניות ונחרצות: האחד- לנתח , השני אמר- ממש לא לנתח.
היות ואנו לא רופאים, מצאנו עצמנו אובדי עצות. מצד אחד נראה שיש בעיה, מצד שני קיבלנו 2 דעות סותרות לגבי פתרון והאם אכן זה מה שיכול לעכב את ניסיונות ההיריון שלנו.
בנוסף, לא ברור לנו מה סיכויי ההצלחה של ניתוח כזה והאם יש בו סיכון לפגיעה?
נודה לדעה,
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום דנה
ד''ר דמיטרי גולדין03/11/2009ישנם חלוקי דעות בספרות לגבי יעילות ניתוח תיקון ווריקוצלה לצורך שיפור יכולת הפריה. לכן קיבלתם דעות סותרות. עד לפני לא מזמן היה מקובל לנתח כל גבר עם ווריקוצלה ללא קשר לגיל ואיכות זרע , כי זאת היתה דרך יחידה לשפר סיכוי הפריה. כעת עם התפתחת שיטות של הפריה חוץ גופית יש ספק האם זה מוצדק לבצע תיקון ווריקוצלה לאחר גיל סיום התפתחות מינית (גיל כ-20 שנה). לגבי הצלחה של ניתוח תיקון ווריקוצלה- סיפרות ישנה מדווחת על 70% סיכוי להפרות תוך שנה אחרי הניתוח. אין סיפרות מודרית שבדקה את הנושא. מצד שני מדובר בניתוח יחסית קטן ופשוט וגם החלמה לא קשה, סיבוכים נדירים ביותר.
אלו השיקולים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שערות על גזע הפין :\שמוליק29/10/2009
היי אני בן 21 וכבר כמה שנים גדלות לי שערות על גזע הפין עצמו עד האמצע..
הייתי בטוח שזה ישאר אותו הדבר מלפני כמה שנים אך השערות ממשיכות לגדול..
השערות דלילות יחסית וקטנות אך אם אני לא תולש אותן עם היד הן ימשיכו להתארך וזה לא נעים כשאני בא במגע עם בנות. אני רוצה לדעת אם זה נורמלי ואם יש משהו שאני יכול לעשות בנידון כי זה לא נעים ולפעמים מוריד את הביטחון ברמה משמעותית.
האם יש דרך בטוחה להוריד את השערות האלה ? יש צורך בזה בכלל ??
אשמח לקבל את כל המידע האפשרי.. תודה רבה :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמוליק שלום
ד''ר גאזי פארס29/10/2009גדילת שערות באזור שורש הפין יכולה להיות ממצא נורמלי ואיננה מדאיגה. בכל אופן אם זה מפריע לך יש הרבה שיטות להוריד אותן- על ידי משחות וכולי. אפשר גם להתיעץ עם רופא עור, זה התחום שלו.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כיצד מרפאים חתך בפי השופכה החיצוניתאריק27/10/2009
שלום רב,
לפני יומיים עברתי ניתוח להשתלת סטנד בין הכליה לכיס השתן לשם הרחבת הצינורות עלמנת שהאבנים שבכליות יוכלו לצאת ביתר קלות (אני אחרי ריסוק אבנים והאבנים לא יצאו)
הבעיה היא שמאז הניתוח מתן שתן נעשה נושא כאוב מאוד עקב צריבות חזקות מאוד בפי השופכה החיצוני והיום שמתי לב למה...
ביצעו חתך ראש הפין - בפי השופכה החיצוני על מנת שיוכלו כנראה להכנס , עכשיו אני משתמש בתרופה מסוג משחה הנקראת Esracain jelly שהיא דיי מרגיעה את המקום לאחר מתן שתן הבעיה היא שאני לא רואה שהחתך בפי השופכה נרפא וזה מדאיג אותי.
כיצד אוכל לרפא את הפצע ובמהירות האפשרית? כל פעם שנוצרת זקפה היא מלווה בכאבי תופת עזים עקב פתיחת הפצע מחדש , כנ"ל לגבי מתן שתן.
אודה על כל עזרה שהיא
בכבוד רב,
אריק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום אריק
ד''ר דמיטרי גולדין28/10/2009עדיין אין פתרון טוב לצריבה וכאבים במתן שתן לאחר הכנסת תומך שופכן. לגבי פצע בפתח השופכה- תגגיש שיפור משמעותי מבחינת הכאב כשבועיים לאחר הניתוח וכל תהליך ריפוי פצע יקח כחודש. אך משכה לא משפרת ריפוי פצע. לכן שימוש באזראקאין ג'ל אשר מקל את הכאבים הוא נכון.
רפואה שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת טסטוסטרון ופרולקטיןפן26/10/2009
שלום רב ,
אני כבן 56 ולאחרונה עשיתי בדיקת דם ,בין היתר לבדיקת טסטוסטרון ופרולקטין .ממצאי הבדיקה הנם כדלהלן :
PROLACTIN - 151.0
TESTOSTERONE - TOTAL - 15.9
אודה לחוות דעתכם לממצאי הבדיקה , המלצתכם לטיפול תרופתי במדת הצורך להעלאת רמת הטסטוסטרון .
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד''ר דמיטרי גולדין28/10/2009התוצאות בגדר הנורמה. רצוי לבדוק גם טסטוסטרון חופשי כי זאת פרקציה פעילה של טסטוסטרון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאור תשובתך ....
פן28/10/2009ראשית התודה ,
לנוכח תשובתך ניש מקום לשימוש ב TESTOMAX או עדיף להשתמש בויאגרה או בסיאליס.
ואגב היש לג'ל תופעות לוואי.
ושוב התודה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום פן
ד''ר גאזי פארס29/10/2009אם כבר, עדיף להשתמש בויאגרה או בסיאליס או בלויטרא היות ורמת הטסטוסטרון אצלך בגדר הנורמה.
ולשאלתך השניה :- אין להשתמש בג'ל TESTOMAX לפני בדיקת הערמונית ובדיקת רמת ה-PSA בדם.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ד"ר פארס
פן30/10/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סטנט פנימילילך23/10/2009
שלום,
עקב פגיעה בשופכן הוכנס לי סטנט פנימי לחודשיים.
ברצוני לשאול אם יש מגבלה כלשהיא לפעילות ספורטיבית עם הסטנט ?
האם ניתן לקיים יחסי מין עם הסטנט ?
תודה מראש
לילך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום לילך
ד''ר דמיטרי גולדין28/10/2009את כן יכולה לבצע פעילות ספורט ולקיים יחסי מין עם הסטנט. לפעמים אחרי פעילות ספורט יופיע קצת דם בשתן אך זה ךא מסוכן ולא דורש התיחסות.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרשה מהאוטרהפוצי23/10/2009
שלום
אני סובל מחום עד 37.5 הרבה מאוד זמן מלווה בחולשת שרירים !!! (סובל מאגורופוביה לכן לא עושה בדיקות מקיפות)
מטופל ב"אנפרניל" לחרדה שהיא בין היתר מורידה משמעותית את החשק המיני,כך שאני מעט מאוד
מקיים יחסים !
עשיתי בדיקת הפרשה מהאוטרה :
Epithelial cells -- בודדים
Fungus Candida --negative
WBCs -- אין
Trichomonas -- לא נמצא
N.Gonorrheae mic.exam. -- לא נמצאו
N.Gonorrheae culture -- negative
Culture --- positive
האם תוצאה זו יכולה להצביע על דלקת בפרוסטטה ,שהגיע לאורטרה ???
כמו כן יש לי רגישות באגן שאני לא יכול לתאר אותה ... אולי לחץ - כאב בישיבה בישבן
תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד''ר דמיטרי גולדין28/10/2009הנתומים שהצגת לא מספיקים כדי לקבוע אבחנה כלשהי. חוסרת בדיקה גופנית. לכן ממליץ לפנות למרפאה להשלים את הבדיקה ולקבל חוות דעת מסודרת.
רפואה שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה --המשך לתשובה......
פוצי28/10/2009בוקר טוב
הרופאה רשמה לי אנטיביוטיקה "ציפרודקס" לחמישה ימים !!!
העיניין אם הסימפטומים יכולים להתאים לדלקת פרוסטטה ?
ואז חמישה ימים לא ישפיעו על הפרוסטטה ...........
האם ניתן לבדוק דלקת בפרוסטטה בבית הפציינט ?
בדיקות מעבדה אני עושה - יש המלצה מה לבדוק ???
שוב תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום פוצי
ד''ר יורם דקל - מנהל הפורום28/10/2009האבחנה של דלקת הערמונית נקבעת לאחר שיחה ובדיקה גופנית ע"י אורולוג אשר על סמך הממצאים מחליט על הפניה לבדיקות נוספות לפי הצורך.
אין מנוס מבדיקה ע"י אורולוג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ויום טוב..........
פוצי28/10/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח לתיקון עקמת הפיןחסוי22/10/2009
יש לי עקמת שגורמת לחדירה להיות קשה, היות והפין מתקפל לאחר החדירה בעקבות העיקום החד שבו. טכנית ההחדרה של האיבר אפשרית אך ביצוע פעולת הדחיפה היא בלתי אפשרית
אני מפחד מהניתוח בשל:
1. אובדן תחושה
2. אובן יכולת זיקפה
3. חזרת העקמת
4. תפרים בולטים שניתן למששם (עד כמה הם בולטים?)
עד כמה החששות שלי מוצדקים?
האם במצבי שעוד יש הנאה ממין שאינו חדירה וגינאלית, מומלץ לי לעבור את הניתוח לתיקון העקמת?
אני חושש להפסיד את המעט שיש לי
נ.ב
האם הניתוח נעשה בהרדמה כללית/מקומית? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום חוסי
ד''ר גאזי פארס22/10/2009הניתוח של תיקון העקמת מתבצע בהרדמה כללית או איזורית.
החששות שאתה מדבר עליהן לרוב לא מוצדקות והניתוח אמור לפתור את הבעיה.
כמובן מידת ההצלחה תלויה במיקום העקמת והזוית שלה, בגיל שלך ובמחלות רקע .תתיעץ עם המנתח.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות בשתן לאחר ניתוח מעקפיםיעל21/10/2009
שלום!
אבי עבר ניתוח מעקפים בשנה שעברה, ןמאז ועד היום הוא לא מצליח לישון שינה רצופה בלילה בעקבות צורך במתן שתן לעיתים תכופות.
הייתי שמחה לדעת מהן הסיבות? ואיזה טיפול יכול לעזור?
הייתי שמחה לדעת מה לדעתכם המקום הטוב ביותר לטפל בבעיה: הדסה עין כרם או שערי צדק ?
או שיש מקום פרטי שהייתם ממליצים עליו.
תודה יעל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום יעל!
ד''ר יואל מץ21/10/2009הסיבה השכיחה ביותר אצל אביך שגורמת להפרעות במתן השתן היא הגדלת הערמונית. יתכנו סיבות נוספות כמו הצרות או זיהום של השופכה לאחר הניתוח שקרוב לודאי בוצע עם צנתר לשלפוחית .יתכן גם זיהום בדרכי השתן .
יש מקום לבצע בירור אורולוגי מקיף הכולל בדיקות דם, בדיקות שתן והדמיות שונות כמו אולטראסאונד. במיוחד חשוב שיבדק על ידי אורולוג מומחה שיחליט על המשך הבירור וטיפול.
על מקום הבירור אני ממליץ להתיעץ עם הרופא המטפל.
בברכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיית זיקפה ועקמתחסוי21/10/2009
בן 25.
יש לי עקמת חמורה של כ80 מעלות למטה. אינני זוכר אם היא מולדת או נרכשת, קיימת לפחות 4 שנים.
יכול לחדור למרות העקמת, בתנאי שהזקפה נוקשה מאוד.
הבעיה השניה היא חוסר יכולת לשמר זיקפה וכפועל יוצא חוסר יכולת לחדור לאורך זמן, וכאמור נדרשת לי זיקפה נוקשה לאור העקמת.
לדעתי הבעיה עם הזיקפה היא במשהו מכני לחלוטין במנגנון הזרמת הדם - ישנה פעולה אגרסיבית שאני עושה עם האגן יחד עם מתיחה מסויימת של האיבר, אשר גורמת לאיבר להגיע לזיקפה מלאה וחזקה תוך זמן קצר. אני מניח שהפעולות משחררות מכשול מכני כלשהו בהזרמת הדם (הפעולות אינן גורמות לגירוי מיני), אך לאחר מכן אני מתקשה לשמר את הזיקפה ומוכרח לחזור על הפעולות הללו אשר מונעות ממני לחדור.
האם העקמת אחראית לבעיות הזיקפה?
מה הטיפול כאשר ישנה בעיה מכנית בשימור הדם בזיקפה (בין אם בשל העקמת ובין אם לאו)? האם ויאגרה יסייע?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום שמשון
ד''ר דמיטרי גולדין21/10/2009עקמת הפין בד"כ אינה סיבה לזיקפה מוחלשת ותיקון כירורגי של עקמת לא משפר זיקפה. לגבי וויאגרה לא ניתן לדעת בלי לנסות את התרופה. בכל מקרה ממליץ שתפנה לאורולוג ותדון איתו את אפשרויות טיפול.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

