מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאבים בכליה - לאחר השתנה - דחוףיוחי09/12/2009
אני אחרי אורוטוסקופיה שבה נשלפה אבן מהשופכן והתקנת סטנד
בעת הטלת שתן הכיליה כואבת בצורה עזה ולאחר כ-5 דקות מסתיימים הכאבים
אין הפרשה דמית בשתן ואין לי חום אלך הכאבים בלתי אנושיים
אני משתין כמעט כל חצי שעה
האם לחזור לבי"ח לקבלת טיפול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום יוחי
ד''ר יואל מץ10/12/2009לאחר אורטרוסקופיה וטיפול באבני שופכן לעתים קרובות מוכנס סטנט העוזר ריפוי טוב יותר ומניעת חסימת השופכן על ידי בצקת מקומית או פירורי אבן שעדיין צריכים להפלט לאחר האורטרוסקופיה. כאבים באזור הכליה לאחר הכנסת סטנט שכיחים במיוחד בעת השתנה היות וקיים מעבר חופשי של שתן מהשלפוחית לכליה( רפלוקס )והדבר עלול לכאוב. אני מציע להתייעץ עם המטפלים על אפשרות הוצאה מוקדמת ככל האפשר של הסטנט. יש לשקול זאת בהתאם לאינדיקציה שעבורה הוכנס הסטנט.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציסטה גדולה בכליותכוכי04/12/2009
אתמול עברתי U.S. כליות ומצאו שהציסטה גדלה ב-4.5 ס"מ סה"כ גודלה הוא 11.36 ס"מ
מה עושים עתה והאם זה מסוכן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציסטה גדולה בכליות
פרופ' אבי שטיין06/12/2009שלום כוכי
במידה והציסטה פשוטה, כלומר, ללא הסתיידויות או מחיצות גסות, אין לדבר משמעות. מתערבים רק כשהציסטה לא פשוטה או אם היא פשוטה וגורמת לכאבים
בברכה
פרופ' אבי שטיין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרחבת שופכןלילך04/12/2009
שלום,
עקב היצרות של השופכן (עקב קריש דם שפגע בשופכן) נקבע כי עליי לעבור ניתוח של הרחבת שופכן. היה ניסיון לשים DJ שלא הצליח.
במה הניתוח כרוך ? האם יש סיכונים בניתוח? כמה זמן ההחלמה מהניתוח?
תודה מראש
לילך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד''ר דמיטרי גולדין08/12/2009ישנו מספר רב של שיטות טיפול בהיצרות שופכן. הבחירה תלויה במיקום ואורך ההיצרות. לגבי שיעורי הצלחה וסיבוכים של שיטה מסויימת רצוי להתיעץ עם מנתח או רופא מפנה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- AML בכיליהמירב03/12/2009
שלום רב, אני בת 31, בתאריך 01.03.09 נעשה לי US של הכליות ובו אובחן "בקורטקס של הכיליה השמאלית באזור קוטב תחתון הודגם מוקד היפראקוגני מעוגל מוגבל היטב בגודל כ-7 מ"מ, נראה כ-AML".
בתאריך 02.08.09 ב-US בטן אובחן: " כיליה שמאלית בקוטר אורכי 12 ס"מ עם אנגיומיוליפומה קוטב תחתון לטרלי 6 מ"מ, יציב".
בתאריך 02.12.09 ה-US בטן יצא ללא ממצא פתולוגי.
שאלתי היא: האם הממצא שיצא לי פעמיים בUS יכול להעלם?? או שיתכן כי הפיענוח לא מדוייק?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד''ר דמיטרי גולדין03/12/2009כשמדובר בממצאים כל כך קטנים - פחות מ-1 סמ' אף בדיקת הדמיה לא יכולה לתת תשובה מדוייקת וחד משמעית מה טיבו של הממצא.
לגבי האם הממצא יכל להעלם - בד"כ לא.
בכל מקרה אין צורך במעקב כל כך הדוק, מספיק לבצע סונר פעם בחצי שנה- שנה.
רפואה שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דעתך בבקשה.אשתו של03/12/2009
שלום דר'.
בעלי (בן 42) נבדק בדיקות תקופתיות מטעם העבודה. ללא תלונות מצידו. הומלץ על U.S לכליות (כנראה בשל אינזימים מסויימים שראו בבדיקות הדם(?) אינני בטוחה . בכל מקרה כליה ימנית בסדר. גודלה 11.6 ס"מ. כליה שמאלית נמצאה קטנה יותא 10 ס"מ בעלת פרנכימה מעט דלה, פרנכימה בעובי ואקוגניות שמורים. ציסטה בגודל 2 ס"מ. לא ניצפו גושים סולידיים אבנים או הידרונפרוזיס. שלפוחית-תקין, ערמונית- תקין.
סיכום: כליה שמאלית מעט קטנה. הרופא הוסיף תחילת אטרופיה(?) (סימן השאלה של הרופא.
שאלתי: האם הכלייה מתנוונת? האם ניתן לעצור את זה? מה משמעות הציסטה?
מודאגת מאוד...
אודה לתשובתך המהירה....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת לשאלתי-
אשתו של03/12/2009עליה באנזימים אינה קשורה לכליות . מדובר היה בבדיקת הכבד. אולם הCRP גבוה.8.7 (כאשר הטווח עד 5) האם יש קשר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום
ד''ר דמיטרי גולדין03/12/2009שינויים בכליה שמתוארים בתשובה של בדיקת סונר יכולים להתאים לבעיה מולדת או נרקשת בילדות אך לא לבעיה מתקדמת עם גיל. לגבי הציסטה - לפי התאור מדובר בציסטה פשוטה שאין לה משמעות רפואית כלל- ממצא שכיח מאד.
לגבי CRP - קודם כל רצוי לחזור לבדיקה ובמידה שהתוצאה לא מקרית יש מקום לבצע בירור ובטוח שרופא משפחה יודע מה לעשות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה מוזרה באשך שמאלדני30/11/2009
לפני מספר ימים הלכתי הרבה ואחרי הליכה רבה התחלתי להרגיש מין עקיצה מוזרה בקצה העליון של האשך.
כשבדקתי את האשכים גיליתי מין גולה קטנה ביתרת האשך השמאלי שלפעמים כואבת כשאני נוגע בה ולפעמים לא.
בנוסף לכך שמתי לב שכשאני לוחץ על האשך השמאלי הוא כואב טיפה.
האם אני צריך לדאוג?
זה ניראה כמו סרטן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום דני
ד''ר דמיטרי גולדין02/12/2009מה שתארת לא נראה כסרטן האשך אלא כציסטה ביותרת. לא רואה דחיפות בבירור אך בכל מקרה ממליץ שמישהו מנוסה יבדוק אותך.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גושון קטן באיבר המיןד''ר יורם דקל - מנהל הפורום30/11/2009
היום התחלתי בטפול האנטיביוטי וגם גיליתי שיש גושון קטן באיבר המין האם עלי להיות מודאג או שמא זה אחד התסמינים ולחכות עד שהאנטיביוטיקה תתחיל להשפיע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד''ר דמיטרי גולדין02/12/2009גוש בפין בד"כ לא ממצא מדאיג. ממליץ להשלים טיפול שהתחלת ואז להבדק שוב.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחיפות במתן שתןרובי30/11/2009
אני בן 55 עם דלקת כרונית בפרוסטטה , PSA 0.6 , האם יתכן שאוכל חריף ואלכוהול גורמים לי לצריבה במתן שתן? אני משתדל להימנע מזה ככל האפשר אך הייתי רוצה לדעת שיש סיבה להימנעות. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד''ר דמיטרי גולדין02/12/2009דלקת כרונית של ערמונית ללא גורם זיהומי זאת מחלה שלמרות שהיא שכיחה עדיין לא יודעים עד הסוף מה הגורמים ומה תהליך ההתפתחות ולכן גם אין טיפול יעיל. ידוע רק על התנהגות תקופתית - החמרה ואחריה הטבה אפילו בלי שום טיפול. לגבי שאלתך- האם לא שמת לב על קשר בין אוכל חריף או משקה להחמרה בתסמינים אז לא צריך לשמור דיאטה הדוקה, במידה וכן ראית קשר אז אין ברירה רצוי להמנע מהדברים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנטיביוטיקה ofloxacinשי30/11/2009
שלום רב!
אני בן 56 מזה כשנתיים תכיפות במתן שתן וערמונית מעט מוגדלת פלוס נוקשות מסוימת בצד.
בבדיקת psa מלפני שלושה שבועות עליה מ1.55 ל2.55 (בתוך שנה) וגם עליה בpsa החופשי.
האורולוג שוקל לשלוח אותי לבדיקת אולטרא סאונד טרנס רקטאלית אבל לא לפני שאקח אנטיביוטיקה ofloxacin במינון של 400 מ"ג ליום למשך 15 יום.כדי לשלול דלקות בערמונית או בשתן ולאחר מכן לבדוק שוב את ה psa הרגיל והחופשי.
ברשותכם רציתי לשאול קראתי שאם יש דלקת בגידים אסור לקחת את התרופה (כנראה שיש לי דלקת בגיד כף היד כרגע)
ועוד דבר אני לוקח את ה ofoxacin זה היום החמישי האם לקחת עד הסוף או אולי ניתן להפסיק גם לאחר היום ה10 ואז לעבור את בדיקת ה psa. לא היתי רוצה להפסיק את האנטיביוטיקה לגמרי כי אני מודאג מערכי ה psa החדשים ואני מעונין לעבור בהקדם בדיקה חוזרת.
בתודה מראש
שי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד''ר דמיטרי גולדין02/12/2009לשאלתך אין תשובת ספר. אני מסכים עם אורולוג שלך מבחינת הטיפול. לגבי משך טיפול אנטיביוטי - מבחינת היעלית כן יש הבדל בין 10 ימים לשבועיים ומבחינת הסיבוחים לא כל כך. לכן ממליץ להשלים את שבועיים של טיפול ואז לחזור לבדיקות PSA.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גידול בערמונית שאלה לדוקטור הנכבדחן28/11/2009
שלום,
בן 61 להלן תוצאות בדיקת ביופסיה
right side-
benign prostatic tissue
atrophic change
chronic inflammation
left side-
adenocarcinoma, gleason score 6 (3+3) present in one core (76055/09.21) involving lesst than 5% of core supported by negative ck-903 immunostain
לאחר התוצאות הלכתי לאורולוג המטפל והוא טען כיוון שמדובר בממצא "קטן" לא עושים כלום ויש להיות במעקב עוד 3 חודשים ולבצע בדיקת PSA. כרגע PSA עומד על 3.8.
אבקש התייחסות לממצאים ולתשובת הרופא, האם זה נכון שלא עושים דבר? ומדוע לחכות ולא לטפל כל עוד זה התחלה ומהם הטיפולים האפשריים?
לתשובתך אודה.
נחום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד''ר דמיטרי גולדין02/12/2009סרטן הערמונית זאת מחלה שמתפתחת איטית ובחלק ניכר של המקרים לא קטלנית. סיבוכים של טיפולים כמו קרינה או ניתוח פוגעים משמעותית באיכות החיים. לכן במקרים כמוך כשמדובר בסרטן למשמעותי כעת אחת מגישות מקובלות היא מעקב פעיל - מעק בדיקת PSA כל 3-6 ח' וביצועה ביופסיה חוזרת בעוד שנה- שנה וחצי. זא מאפשר להיות עם יד על הדופק ובמקרה של התחלת גדילה של הסרטן לטפל בו בלי לפגוע ביעלות הטיפול ובנתיים לאפשר למטופל איכות חיים מלאה.
הגישה כן מקובלת מאד.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קושי במתן שתןנאדר26/11/2009
אני בן 49 בריא בדרך כלל , כבר 5 שנים סובל מבעייה במתן שתן , יש קושי נורא במתן שתן . מה אני משתין זה שתן הנשפך מהשלפוחית אחרי שהיא מליאה . עשית את כל הבדיקות שיש בעולם ולא זיהו הגורם לבעייה , ועשית כל הבדיקות שקשורות לפרוסטטה ושלפוחית השתן וכולם היו תקינים . אני מאוד סובל , אני רוצה שתעזרו לי , אני לא ישן בלילות , לא יוצא מהבית , אני מוכן לעשות הכל בשביל הבעייה הזו , ואם יש צורך אני מוכן לנסוע לחול בכדי לקבל טיפול אם יש . תודה רבה לכם .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום נאדר
ד''ר דמיטרי גולדין02/12/2009על סמך סיפור בלבד לא מסוגל לתת לך תשובה ברורה. ממליץ לפנות למרפאה אורודינמית שישנה ברוב בתי חולים וגם בקופות חולים. אורולוגים שמבצעים את הבדיקה הם המומחים בתחום .
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ספירת זרע- דחוףדנה24/11/2009
שלום רב,
מכיוון שהאורולוג יכול לקבל אותי רק עוד חודש וקצת, ואני ממש לחוץ מהתוצאות אודה לחוות דעת רפואית לעת עתה.
תוצאות הספירת זרע הם:
Viscosity- normal
Volume- 1
Ph- 8.2
Count- 53
tot. Count- 53
Motility- 50-55%
Grade- 3-2
Morphology-
Normal - 1%
borderline- 4%
Amorphous - 77%
Pyriform- 3%
Round- 1%
Tail - 9%
midpiece- 5%
Fructose- normal
אודה מאוד לחוות דעת כללית - אם התוצאות מעלות חשש או נורמליות.
תודה רבה,
דותן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד''ר דמיטרי גולדין25/11/2009לפי התוצאות - כמות זרע יחסית פחותה - נורמה בין 2 ל-5 מל' , ריקוז תקין ותנועתיות תקינה. צורות תקינות כמות פחותה . שאר תקין. לפי כך לא ניתן לקרוא לתוצאה כתקינה אך גם היא לא מאד פתולוגית. קודם כל ממליץ לחזור לבדיקה ולבצע אותה בלי לקיים יחסים 3-4 ימים לפניה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאביםשראל23/11/2009
יש לי הרגשת אי נעימות באשכים ובפין ,אני חש צריבה קלה במתן שתן ,ומדי פעם לאחר מתן שתן יוצא לי נוזל לבן שנראה כמו זרע .
מהזה יכול להיות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשראל שלום,
ד''ר מיכאל (מיקי) כהן23/11/2009לפי מה שאתה מתאר , יתכן ונדבקת בזיבה .
אנא פנה לאורולוג לצורך ביצוע בדיקות מתאימות וקבלת טיפול אנטיביוטי מתאים.
רצוי וראוי שתפנה גם את בת זוגך לבדיקה וטיפול במקביל שכן מחלה זו עוברת בקלות בין בני זוג בעת קיום יחסי מין לא מוגנים (קונדום). במידה ורק אחד מבני הזוג מטופל הוא עלול להדבק מחדש מבן זוג שלא טופל ( הדבקת "פינג-פונג").
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת בדרכי השתןדנה23/11/2009
שלום דוקטור, אני בחורה בת 20, ומעולם לא היו לי דלקות בשתן.
ביום חמישי האחרון בערב כשהלכתי לעשות פיפי שמתי לב שיש לי כאבים חזקים לקראת סוף ההשתנה וכשניגבתי ראיתי שגם יורד קצת דם, באותו ערב הלכתי לרופא, הוא נתן לי אנטיביוטיקה ל-3 ימים (פעמיים ביום) בהמשך הערב הדימום בהשתנה התגבר (שמתי לב שיצא דימום רק לקראת סוף הפיפי כשהייתי לוחצת) וממש נבהלתי מזה. בנוסף לזה, חוץ מכאבים ודימום בסוף השתן לא הייתה לי צריבה ולא היו לי כאבי בטן.
אציין שלמחרת (ביום שישי) הדימום כבר עבר לגמרי וביום שבת גם הכאבים בסוף ההשתנה עברו לי. היום אני מרגישה כמובן שהכל עבר לגמרי.
אז רציתי לשאול אותך, איך יכול להיות שירד לי דם? הרי אומרים רק שדלקת בשתן מסתבכת מתחיל לרדת דם , לא? ואיך אם ירד לי דם לא כאבה לי בכלל הבטן רק הרגשתי לחצים של שתן בבטן?
הבנתי שדימום זה מצב קשה של של דלקת בשתן ואצלי הייתה דלקת לא רצינית כנראה. מה דעתך?
תודה רבה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדנה שלום
ד''ר מיכאל (מיקי) כהן23/11/2009אין קשר מחייב בין חומרת הזיהום לחומרת הדלקת שהוא גורם. דימום הוא אחד מהתופעות האפשריות שרואים בדלקת של השלפוחית ואינו מעיד על דלקת חריפה.
מה שחשוב הוא שתשלימי את הטיפול האנטיביוטי שקיבלת עד תומו.
אני ממליץ כי תשובי על בדיקת שתן לתרבית כשבוע לאחר סיום הטיפול.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה דוקטור
דנה25/11/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אי ספיקת כליותזיו21/11/2009
הנני בן 52 מוגדר ע"י רופא נפרולוג עם בעיית אי ספיקת כליות לאחר ממצא בבדיקות דם ושתן בלבד. הנני מרגיש טוב, מתפקד טוב ואף עוסק בפעילות ספורט. בבדיקה שגרתית של אולטרה סאונד כליות קיים ממצא של "פרנכימה היפראקוגנית" במקצת בשתי הכליות. מבקש לדעת את פשר הממצא והאם ניתן טיפול בנדון.
תודה!
(כתבתי את ההודעה בפורום זה כי אין באתר פורום נפרולוגיה)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום זיו
ד''ר אלכס קונסטנטינובסקי21/11/2009הימצאות באולטראסאונד פרנכימה היפראקוגנית של הכליות אכן מעידה על מחלת רקמת הכליות ובשילוב עם בדיקות דם ושתן תומכת באבחנה.
על סיבות, דרכי הטיפול תצטרך לדון עם נפרולוג המטפל שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

