פורום אורולוגיה, ניתוחים אורולוגים, מחלות הערמונית - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הרטבת לילה
    אמא דואגת
    17/01/2010

    בתי לפני גיוס מתמודדת שנים עם הרקטבת לילה והצלחות קצרות מועד עקב התערבויות טיפוליות שונות כגון שניידר , דר קושניר וכו', אורולוגים מהקופה ועוד עוד. ב3 השנים האחרונות עזבנו את הנושרא וכעת לפני הגיוס יש לה רצון רב לחפש שוב פתרון.
    אשמח לשמוע את דעתכם והכוונתכם.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הרטבת לילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום

    ד''ר דמיטרי גולדין
    19/01/2010

    הרטבת לילה בגיל 18 בעיה לא שכיחה ולכן יש מקום לבירור מעמיק כולל בדיקה אורודינמית והערכה נוירולגית. בהתאם לממצאים ניתן לקבוע הטיפול הנדרש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרחבה בגביעים.
    הילה
    16/01/2010

    שלום רב!

    אני בת 17 ולפני כשנה הייתה לי דלקת בדרכי השתן. בעקבות הדלקת הפנו אותי לאולטרסאונד של דרכי השתן. בממצא של האולטסאונד נכתב: הרחבה קלה בגביעים של הכליה הימנית.

    מה זה אומר? מה עושים עם זה.?

    תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הרחבה בגביעים.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום לyoung17

    ד''ר אלכס קונסטנטינובסקי
    17/01/2010

    אומנם ישנם פעמים שגודש קל של גביעי הכליה הוא משני לארוע הזיהומי וחולף לאחר טיפול אנטיביוטי באופן ספונטני אך המצב מחייב השלמת הבירור.
    יש לפנות לאורולוג. הוא ישאל אתך האם זה ארוע הראשונה או היו ארועים הקודמים, מה היא התדירות של ארועים הקודמים (במידה והיו לפני כן או היו בילדות), הוא ישקול הרחבת הבירור רנטגני ע"י הדגמת דרכי השתן בציסטוגרפיה-הכוונה לשלול בבדיקה חזרת שתן לכליה-מצב שנקרא רפלוקס השתן.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ביופסיה של האשכים
    מיכלי
    14/01/2010

    בני הופנה לבדיקות עקב תפקוד מיני ירוד:

    1. בדיקת זרע – לא נמצאו שדות. בדיקה נוספת תעשה כנראה עוד החודש.
    2. בדיקת קריוטיפ – התגלתה תסמונת קליינפלטר
    3. US אשכים:
    אשך ימין - קטן מהרגיל ממדיו כ- 0.9X2.1 ס"מ מרקם אחיד ווסקורליזציה רגילה.
    הפלקסוס הפמפיניפורם אינו מורחב .
    אין ריבוי נוזל.
    אשך שמאל: קטן מהרגיל ממדיו כ- 0.8X1.7 ס"מ מרקם אחיד ווסקורליזציה רגילה.
    ראש האפידידימיס והאפידידימיס אינם מעובים.
    הפלקסוס הפמפיניפורם מורחב.
    הקוטר המירבי של הורידים המורחבים כ- 10 מ"מ.
    אין ריבוי נוזל.
    לסיכום: אשכים היפוטרופים. ווריקוצלה בהמיסקרוטום השמאלי.
    התחיל בטיפול על ידי זריקת טסטוסטרון .
    שאלתי היא: האם בנתונים של בני, יש סיכוי בביופסיה לחיפוש זרע להפריה.
    עלי לציין שבני כרגע רווק ואינו חפץ בילדים. אבל בעתיד ירצה. ואם יש סיכוי השאלה
    היא מתי לעשות עכשיו או רק כשירצה ילדים. כי הגיל פה לא משחק לטובתו (29).
    אם יש סיכוי למי אנחנו פונים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ביופסיה של האשכים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ערב טוב מיכלי

    ד''ר גאזי פארס
    14/01/2010

    יש מקום לבצע ביופסיה מהאשכים. אך צריך לדעת שהסיכוי למצוא זרעים הוא קטן מאוד מאוד. מי שעושה את הפעולה זה רופא (גיניקולוג) במרפאת פוריות .למיטב ידעתי הם עושים את זה גם במקרה של תסמונת קלינפלטר.
    אם יש החלטה כן לעשות אז עדיף לעשות כשירצה ילדים ,אז הפעולה תהיה ביחד עם הטיפול אם ימצאו זרעים.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חבלה לפין מאוננות
    עידן
    10/01/2010

    שלום,
    לפני כשבוע וחצי אוננתי ללא ג'ל סיכה, באופן יחסית אגרסיבי ולאורך זמן רב בשל קושי להגיע לאורגזמה הנובע מנטילת טיפול אנטידפרסנטי.
    בוקר לאחר האוננות, הבחנתי בנפיחות בצקתית שלב צד ימין של הפין ובורידים בולטים ורגישים למגע הנמצאים צמוד לצד התחתון של העטרה ומקיפים את הפין חצי עיגול מקוטר העטרה.
    כיום, כשבוע וחצי לאחר המקרה, הנפיחות ירדה אך הורידים עדיין קיימים וכואבים בשעת מגע

    מזה כשבוע אני נמנע מכל סוג של פעילות מינית (וזה כבר קצת קשה....)

    בכל אופן , רופא משפחה שבדק את האזור אמר שלא מדובר בדלקת ולכן אין טעם להשתמש במשחה אנטיביוטית והמליץ להמתין עוד זמן מה ולראות אם זה יעלם מעצמו.

    1. האם נשמע שעוד יש תקווה לפתרון ללא התערבות?
    2. מה ניתן לעשות על מנת לזרז את ההחלמה ומתי ניתן לחזור לפעילות מינית?
    3. במידה ולא עובר ספונטנית, כיצד מטפלים בבעיה? האם ע"י ניקוז כירורגי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חבלה לפין מאוננות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אודה על תשובה בהקדם זה נורא דחוף לי

    עידן
    10/01/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עידן שלום

    ד''ר גאזי פארס
    14/01/2010

    אם אין עידות לדלקת אז זה יעבור מעצמו ,יתכן וזה יקח עוד שבוע .
    יש מקום לעשות הרטבות עם מים פושרים מספר פעמים ביום ,בכל פעם למשך 10 דקות.
    חשוב שבשבוע הקרוב לא לקיים יחסים ולא לאונן.
    החלמה מהירה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חבלה לפין מאונות

    פרופ' אבי שטיין
    11/01/2010

    שלום עידן

    גם הבפיחות וגם הורידים הבולטים חולפים בטיפול שמרני בלא כל צורך בהתערבות. כמובן שבזמן הקרוב לא רצוי לקיים יחסים או לאונן כי זה יחמיר את הבעיה

    בברכה

    פרופ' אבי שטיין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    עידן
    12/01/2010

    גם אם זה כבר כמעט שבועיים אחרי אותה אוננות?
    מתי אני יודע שזה כבר ממש בעייתי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום

    ד''ר דמיטרי גולדין
    12/01/2010

    תהליך דלקתי בד"כ חולף תוך 2-4 שב'. בכל מקרה רצויה בדיקת מומחה חוזרת.
    רפואה שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לעידן שלום

    ד''ר מיכאל (מיקי) כהן
    13/01/2010

    אם סה"כ יש ירידה , גם אם הדרגתית ומתונה, זה סימן לשיפור. אם גם בעוד שבועיים נוספים ( תוך המנעות מפעילות...) המצב יהיה ללא הטבה,- פנה לאורולוג .
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ערב טוב עידן

    ד''ר גאזי פארס
    14/01/2010

    אם אין עידות לדלקת אז זה יעבור מעצמו ,יתכן וזה יקח עוד שבוע .
    יש מקום לעשות הרטבות עם מים פושרים מספר פעמים ביום ,בכל פעם למשך 10 דקות.
    חשוב שבשבוע הקרוב לא לקיים יחסים ולא לאונן.
    החלמה מהירה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תכיפות במתן שתן
    rina
    10/01/2010

    אני עומדת לנסוע לשבוע לח'ול ומרבה ללכת לשרותים
    האם יש טפול המונע ריצות לשרותים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תכיפות במתן שתן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תכיפות במתן שתן

    פרופ' אבי שטיין
    10/01/2010

    שלום רינה

    בהחלט יש טיפול לתכיפות בהטלת שתן. האם נשלל אצלך זיהום בשלפוחית על ידי ביצוע תרבית שתן? אם כן רצוי להיוועץ ברופא כי קיימות תרופות המתמודדות עם תכיפות. קבוצת בתרופות נקראות אנטי-כולינרגיות. לדוגמא: ספזמקס, דטרוזיטולת ווסיקר.

    בברכה

    פרופ' שטיין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיידק אוראופלזמה/פרוסטטיטיס?
    אלמוני
    09/01/2010

    שלום,

    בן 32
    מזה כשנה סובל מתכיפות במתן שתן ועיקצוצים, אי-נוחות בקצה הפין.
    ברקע - אבחון של בעיה בגב התחתון (ספונדילוליסטזיס ובלט דיסק). לאחרונה כאבים חזקים באגן באזור הישבן בישיבה ממושכת. לאחרונה ביצעתי MRI. לא נראים לחצים עצביים משמעותיים בהתייחס אורטופדית. אורטופד שולל את הקשר בין השניים.

    לאחר בדיקות רבות - אולטראסאונד, שתן, דם, זרע STD וכו' נמצא בתרבית זרע פשוטה - חיידק אוראופלזמה.
    מצוין בבדיקה - Ureap.urealyticum
    מצוינת רגישות ל:
    Ofloxacin
    Doxycycline
    Roxithromycin

    טופלתי בדוקסילין שבוע. הקלה לא משמעותית.
    בהמשך בטריויד/אופלודוקס שלושה שבועות, ללא הקלה משמעותית. לפעמים אף נראה כי הדבר "העיר" את הסימפטומים.

    אני אובד עצות והביקורים אצל האורולוג לא מעודדים אותי שלא נדבר על הקושי בהתנהלות היומיומית
    בכל זאת כמה שאלות פרקטיות:
    1. האם האבחון הוא מספק? האם נדרש לבצע בדיקות נוספות?
    2. האם יש קשר למחלה שנקראת פרוסטטיטיס?
    3. האם יש העדפה לתרופה ספציפית? ואם כן מה משך הטיפול בכזה חיידק?
    4. האם יכול להיות זיהום/פגיעה באיבר הערמונית והאוראופלזמה היא רק חלק ממנו?
    5. מרגיש שחיי המין שלי נפגעו, האם יש קשר?

    בתודה מראש

    המיואש מכפר יואש...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוראופלסמה פרבום

    ירון
    07/11/2015

    שלום רב. שמי ירון גבר כבן 30 נשוי פלוס תינוק בן שנה וארבעה חודשים.

    לפני שהתחתנתי התגלה אצלי קונדילומה בפין, הוסבר לי ולאישתי שזה מדבק. את הגידול המסיבי הורידו לי בניתוח ואת הגידולים הקטנים בהקפאה/צריבה חשמלית וטיפות לשימוש ביתי. מפעם לפעם הגידולים הקטנים שבים ומטופלים שוב ושוב. האם יש דרך לטפל בהם לצמיתות? אישתי אגב התחסנה לווירוס הפפילומה. לא נצפו אצלה עד כה גידולים. נשואים כבר 3 שנים. בנוסף לפני כשנה לפתע ביקש ממני רופא עור ומין שלי לעשות בידקת PCR. התגלה כלמידיה ואוראופלסמה פרבום. נטלתי דוקסילין 100, פעמיים ביום ל10 ימים. כעבור חודש בערך שוב נבדקתי והתגלה רק אוראופלסמה פרבום. הומלץ שוב על דוקסילין באותו אופן. לא נטלתי. כעבור מספר חודשים עקב תחושת צריבה בשתן וטיפטוף שלא היה מעולם בסוף ההשתנה, נבדקתי שוב ושוב פרבום התגלה. האם מומלץ לטפל בפרבום או רק כשמתגלה אורליטיקום? האם עליי לעשות בדיקת דלקת אשכים וערמונית?
    תודה רבה ירון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום לאלמוני

    ד''ר אלכס קונסטנטינובסקי
    10/01/2010

    אוריאפלסמה נמצא באחוז גבוה מאוד גם אצל גברים בריאים ללא שום סימפטומים. כמובן מטפלים רק אם ישנם סימפטומים ובטיפול הוא זוגי בדוקסילין ל-10 ימים. החיידק בדרך כלל לא גורם לסיבוכים.
    מומלץ לך לבצע תרבית מנוזל זרע לפני ולאחר עיסוי בלוטת ערמונית.
    יתכן ובמקרה שלך מדובר בפרוסטטיטיס כרונית, לאחר בדירות נוזל מהשופכה לאחר עיסוי הערמונית ניתן יהיה להבין טוב יותר במה מדובר.
    חיי המין נפגעים בד"כ בגלל הימנעות שלך מהיחסים בגלל פחד לפני ההחרפת הסימפטומים - חלק הקשור לקטע הפסיכולוגי יותר...
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרבום

    רונן שטמפר
    07/04/2016

    תודה על תגובתך .
    אנחנו מקיימים יחסים ואין כל פגיעה ביחסים עקב החיידק. אני ביקשתי מהאורולוג בדיקת דלקת צינור השופכה ודלקת האשכים אך הוא טען שאין כל סיבה לערוך בדיקה זאת. לאחר בדיקת PCR שאישרה קיימה של פרבום, הוא עשה לי בדיקת שתן מעבדה ויצא תקין.
    הוא טוען שלפי כך אין דלקת בשופכה וכן הלאה.
    אני רק מקווה שלא יהיו סיבוכים מסוכנים אם אני לא אטפל בפרבום. כפי שציינתי כבר נטלתי דוקסילין והפרבום לא חדל חוסל. רק הכלמידיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמה שאלות בהתייחס לתשובתך

    אלמוני
    10/01/2010

    ראשית תודה על המענה הענייני והמהיר.

    הנושא כאוב והמזור נראה רחוק מלהגיע, כפי שציינתי העניין נמשך כשנה.

    1. אין לי בעיה לבצע כל בדיקה, השאלה מה בבדיקת נוזל שופכה בעיסוי ערמונית יכול לחדש מעבר לתוצאה חיובית של החיידק שאובחן?
    2. זכור לי מקרה בודד בעבר הרחוק (5 שנים) של תכיפות במתן שתן, אך נמשך כשבוע ועבר ללא טיפול מיוחד. האם קשור?
    3. ואם ומדובר בפוסטטיטיס כרוני - מה הפתרון? האם נגזר עלי לסבול?
    4. האם יכול להיות קשר בין האבחנה האורטופדית לתופעה. נניח ב"עצבוב" של הפרוסטטה מאזור הגב התחתון?
    5. בסיום הטלת שתן, יש מעיין טפטוף, האם משנה משהו באבחנה?
    6. מה עלי לעשות כרגע מעבר לביצוע בדיקת בעיסוי? האם להמשיך עם אנטיביוטיקה אופלודקס?

    בברכה ובתודה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמה שאלות בהתייחס לתשובתך

    אלמוני
    10/01/2010

    ראשית תודה על המענה הענייני והמהיר.

    הנושא כאוב והמזור נראה רחוק מלהגיע, כפי שציינתי העניין נמשך כשנה.

    1. אין לי בעיה לבצע כל בדיקה, השאלה מה בבדיקת נוזל שופכה בעיסוי ערמונית יכול לחדש מעבר לתוצאה חיובית של החיידק שאובחן?
    2. זכור לי מקרה בודד בעבר הרחוק (5 שנים) של תכיפות במתן שתן, אך נמשך כשבוע ועבר ללא טיפול מיוחד. האם קשור?
    3. ואם ומדובר בפוסטטיטיס כרוני - מה הפתרון? האם נגזר עלי לסבול?
    4. האם יכול להיות קשר בין האבחנה האורטופדית לתופעה. נניח ב"עצבוב" של הפרוסטטה מאזור הגב התחתון?
    5. בסיום הטלת שתן, יש מעיין טפטוף, האם משנה משהו באבחנה?
    6. מה עלי לעשות כרגע מעבר לביצוע בדיקת בעיסוי? האם להמשיך עם אנטיביוטיקה אופלודקס?

    בברכה ובתודה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום לאלמוני

    ד''ר אלכס קונסטנטינובסקי
    10/01/2010

    בדיקת נוזל השופכה לאחר עיסוי הערמונית היא בדיקת הבחירה באבחנה של פרוסטטיטיס.
    כפי שציינתי מקודם, החיידק יכול להמצע גם בשופכה של גברים בריאים.
    כמובן לא ניתן להמליץ לך על הטיפול המועדף-תצטרך לדון בזה עם אורולוג המטפל שלך.
    תזכיר לו גם את הנושא של טיפטוף בסוף ההשתנה, איתו תוכל להתייעץ על המשך הטיפול . בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוראופלסמה פרבום

    רונן שטמפר
    07/04/2016

    שלום אני בן 31 נשוי עם ילד. יש לי אוראופלסמה פרבום כבר 3 שנים בערך. היה לי גם כלמידיה לפני 3 שנים, אז נתנו לי דוקסילין 100 לעשרה ימים, כלמידיה עבר אבל פרבום לא.
    יש לי תסמינים כגון ריבוי שתן, ריח חריף רע בשתן, לרוב עכור, וצריבה בתחילת מתן השתן.
    לפי רופא העור והאורולוג שראו אותי- לא חייב לטפל בפרבום. אורליטיקום חייב לטפל.
    האם זה נכון או שעליי לטפל בפרבום?
    האם יש סיכונים/סיבוכים?
    אגב אני מקיים יחסים עם אשתי ללא הגנה וככל הנראה היא לא נדבקת ממני....
    תודה אלון .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוראופלסמה פרבום - תגובה

    ד``ר בוריס פרידמן
    07/04/2016

    שלום אלון
    ניתן לשקול טיפול אצלך נוכח המצאות התסמינים של צריבה, תכיפות וריח השתן.
    הייתי ממליץ לחזור על תרביות דם, שופכה וזרע - לאפיין את סוג החיידק ורגישותו לאנטיביוטיקות שונות ולקחת טיפול אנטיביוטי בהתאם לרגישות. במקביל מומלץ טיפול מונע בדמות שתיה מוגברת ותכופה עד 1900 כך שיהיה לפחות 1.5 ליטר שתן ליום ומספר חמוציות יבשות ביום ובלילה. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בפין
    אסף
    08/01/2010

    שלום
    לפני כשנתיים קיימתי יחסי מין עם בחורה, ואחרי כשבוע התחילו לי כאבים ודקירות בפין ובאשכיםו נקודות אדומות על הפין ,וגם בזמן השפיכה נהיו לי כאבים והזרע היה בצבע צהבהב, גם כן היה לי מעט הפרשה אבל אחרי זה הפסיק, אחרי חודשיים עשיתי בדיקות דם ושתן למחלות מין ולא נמצא כלום, אחרי זה התופעות הפסיקו ועכשיו עוד הפעם התחילו כאבים בפין ובאשכים אבל ללא הפרשה וחום, הכאבים מתבטים כמה פעמים ביום וגם היו לי כשבוע נקודות אדומות על הפין ונעלמו, עכשיו השאלה האם יכול להיות שזה בגלל שהתפוצצו כלי דם בפין או משהו אחר, מה עלי לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים בפין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ערב טוב אסף

    ד''ר גאזי פארס
    08/01/2010

    בלי לבדוק אותך יהיה קשה לקבוע אבחנה ולתת טיפול. אני מציע לך לפנות לאורולוג מטפל לבדיקה ובירור .
    החלמה מהירה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצירת שתן כרונית וקטטריזציה עצמית
    ירון
    08/01/2010

    אני בן 64 , סובל מעצירת שתן כרונית . מבצע צינתור עצמי לסירוגין מספר פעמים ביממה ללא סיבוכים כ - 9 חודשים .
    ב- 2 בדיקות אורודינמיות לא ניצפו התכוציות בשלפוחית. מצב שהוגדר כ - Hypotonic Bladder
    לאחרונה בבדיקת אורודינמית ההתכוציות תקינות אבל לא נותן שתן עקב ערמונית חוסמת.
    בבדיקה ציסטוסקופיה התגלה שאונות הערמונית מצרות את הגהור. ובנוסף טרבקולציות גסות בשלפוחית השתן.
    הוצע לי לבצע ניתוח TURP .
    האם יש סיכוי לשקם את השלפוחית ולהתרוקן בצורה ספונטנית ..
    מה דעת הפורום ??

    .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב ירון

    ד''ר גאזי פארס
    08/01/2010

    הכל תלוי בשריר כיס השתן. אם לשריר יש את היכולת להתכווץ בכדי להוציא את השתן אז מומלץ לעשות ניתוח. אם מדובר בשלפוחית היפוטונית אז לא מומלץ ניתוח היות והניתוח לא יעזור.
    יש לך שתי בדיקות אורודינמיקה נוגדות באחת אין התכווצות ובשניה יש . הממצאים בציסטוסקופיה מצביעים על שלפוחית שנלחמת נגד חסימה (ערמונית מוגדלת) .
    אם באורודינמיקה ישנה עידות ברורה לפעילות שריר השלפוחית אז אני ממליץ על הניתוח.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלת המשך לד"ר גאזי פארס

    ירון
    08/01/2010

    האם ניתן לפני הניתוח לבדוק את פעולת השלפוחית ע"י הכנסת צינורית סטנד ביציאה מהשלפוחית על מנת לבטל את חסימת הערמונית . אם נותנים שתן זה מראה על פעולה תקינה של השלפוחית ואפשר לגשת לניתוח TURP , אם לא נותנים שתן זה מראה על שלפוחית לא עובדת ואז על פי דבריך אין טעם בניתוח
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ערב טוב

    ד''ר גאזי פארס
    08/01/2010

    מה שאתה מתאר הוא דבר הגיוני , אך ברוב המקרים זה כרוך בסיבוכים ואיננו מצליח גם באנשים עם תפקוד תקין ידוע של כיס השתן. אגב הכנסת סטנט לשופכה הפרוסטטית הוא פתרון ידוע בחולים עם ערמונית מוגדלת שלא יכולים לעבור ניתוח בהרדמה כללית או איזורית בשל מחלות נלוות .אחוזי ההצלחה של פעולה זו נמוכים.
    הבדיקה הטובה ביותר להערכת תפקוד שריר השלפוחית היא האורודינמיקה.
    אם עדיין יש ספיקות לגבי תוצאות האורודינמיקה שעשית תחזור על הבדיקת , אם שריר השלפוחית מתפקד אז תעשה ניתוח TURP ,זה עדיף על כל הנסיונות האחרים המיותרים שלא נגיע איתם לשום מקום.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרוסטמד פורטה
    יצחק
    06/01/2010

    שלום רב,
    רציתי לדעת האם שימוש במשך זמן ממושך כשנתיים בתרופה פרוסמד פורטה יכולה לגרום לנפיחות בבלוטות הלימפה?
    התחלתי לצרוך את התרופה בגלל בלוטת ערמונית מוגדלת..וזה זמן מה שהיא כבר בגודל הסביר..אני ממשיך לצרוך את התרופה לשם מניעת הגדלת הערמונית שוב...

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פרוסטמד פורטה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום יצחק

    ד''ר גאזי פארס
    07/01/2010

    פרוסטמיד פורטה היא תרופה הבנויה מצמחי מרפא ומשתמשים בה במקרה של הגדלה שפירה של הערמונית. לא ידוע לי על תופעות לוואי לתרופהכמו כן איננה גורמת להגדלה בבלוטות הלימפה.
    אם היא מקלה עליך בהשתנה תמשיך בה.
    אם יש לך הגדלה של בלוטות לימפה תפנה מידית לרופא משפחה לבירור.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח ברית מילה
    חסוי
    05/01/2010

    שלום,

    אני בן 19 עברתי ניתוח ברית מילה, עבר שבוע+ היתי בביקור אצל רופא אורולוגי, הוא אמר לי כמה דברים ונתן כמה הסברים. רק בגלל שהוא דיבר מהר והיה שם דיי לחץ אז לא הצלחתי ממש להבין אותו ולמה הוא מתכוון
    היא אמר שבאיזור הניתוח משהו יתייבש ויפול... (אולי לא ממש הבנתי אותו נכון) לפי מה שהבנתי הוא אמר שבאיזור הניתוח, העור יתייבש ויפול תוך שבוע שבועיים משהו כזה...
    השאלה שלי, האם זה באמת ככה או שאני הבנתי אותו לא נכון, ואם כן אז מה יפול, ולמה?
    אם אפשר לקבל קצת הסבר מפורט יותר שאני ידע ויבין מה הולך לקראות.

    תודה על העזרה מראש! :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח ברית מילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום

    ד''ר דמיטרי גולדין
    05/01/2010

    ככל הנראה הוא התכוון שתפרים על הפצע מסוג שלא צריך להוציא הם פשוט מתמססים חלקית ומתנתקים כעבור שבוע-שבועיים. זה הכל. עור של פין לא מתנותק ולא נופל.
    רפואה שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נפיחות ואיזור הניתוח

    חסוי
    07/01/2010

    ויש לי עוד 2 שאלות,

    יש לי נפיחות מתחת לכיפה, כמה זמן בערך היא תהיה?
    ואיזור הניתוח הוא דיי בולט ורואים אותו ואת התפרים, תוך כמה זמן בערך זה יהיה נורמאלי שאני יראה את איזור הניתוח כאילו חלק מהגוף שלי או אולי אפילו צבע של איזור הניתוח יהיה פחות או יותר בצבע האור?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ערב טוב

    ד''ר גאזי פארס
    07/01/2010

    החלמה מלאה של הפצע אחרי ניתוח ברית לוקחת כחודש ימים . במשך תקופה זו אתה תרגיש שיפור מיום ליום. הבצקת תספג לאט לאט והתפרים יתנתקו וירדו בהדרגה.
    סבלנות והכל יסתדר.אחרי חודש הכל יראה אחרת.
    החלמה מלאה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת בערמונית
    יעקב
    04/01/2010

    שלום,

    לפני כשנה אובחנה אצלי דלקת בערמונית אשר לוותה תחילה בחום גבוה וערכי PSA=20.
    לאחר טיפול ב-CYPRO 500 MG במשך כחודשיים רוב התסמינים נעלמו וגם ה-PSA חזר לנורמה
    1.5. בבדיקת אורולוג אובחנה ערמונית קטנה לא חשודה עם מוקד דלקתי באונה הימנית. ולכן האבחנה היתה פרוסטאטיטיס כרוני.
    לפני מספר ימים, הופיע חום 38.5-39 עם צריבה קלה במתן שתן, זרם מוחלש במקצת, אך גם כמות השתן קטנה יותר כנראה עקב החום,מתן שתן כל 5-6 שעות. עקב סוף השבוע, מייד הוחל בטיפול CYPRO עוד לפני ביצוע בדיקות דם ושתן. כעבור יומיים תחת השפעת CYPRO נעשו הבדיקות ואלו התוצאות החריגות:
    דם -
    WBC - 16.67
    NEUTROPHILS% - 77
    NEUTROPHILS - 12.84
    LYMPHOCYTES% - 10
    PSA - 64.6!!!
    שתן -
    PROTEIN - 70
    BLOOD - TRACE 0.03
    שער בדיקות השתן כולל תרבית תקינות.

    כעת, 4 ימים לאחר תחילת התסמינים, החום מתנדנד בין 37.5-38, כמעט ואין צריבה, מורגש כאב
    חלש בכיווץ פי הטבעת. ע"פ הנחיות רופא אני אמור שוב לקחת CYPRO לפחות חודש ימים. התור לאורולוג רק בעוד שבוע.

    השאלה שלי מהי הגישה הנכונה לטיפול כדי למנוע השנות המחלה.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקת בערמונית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום

    ד''ר דמיטרי גולדין
    05/01/2010

    התמונה שתיארת מתאימה לדלקת חריפה של ערמונית וטיפול הוא אנטיביטיקה בהתאם לרגישות של חיידק שצומח בשתן. במידה וחום לא חולף תוך מספר ימים יש לשלול הווצרות מורס ע" בדיקת CT או סונר טרנסרקטאלי(TRUS) . בד"כ נדרש טיפול אנטיביוטי ממושך - כי חודשיים. ציפרוקסין היא בחירה טובה, אך רצוי בכל מקרה לבדוק את התרבית. כשמדובר בזיהום חריף חוזר לאחר טיפול מתאים רצוי רצוי בירור מקיף כמו TRUS, אורודינמיקה ובדיקות נוספות לפי התרשמות אורולוג מטפל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממצא סולידי אקסופיטי בכליה ימינית
    אילנה
    04/01/2010

    בנובמבר 2009 בצעתי בדיקת US שנתית במעקב על הכליות עקב מעקב על AML כליה שמאל.
    לפי 7 שנים עברתי אמבוליזציה בכליה שמאלית
    כמו כן, מעקב על AML קטן בכליה ימין שבסמוך לו מוקד היפואקואי סולידי.
    בדצמבר 2009 נעשת בדיקת CT,
    פיענוח ראשון של ה-CT קבע- קיים תהליך סולדי אקסופיטי בכליה ימינית אשר ב-CT מולטיפאזי מראה מאפיינים של גוש סולידי אשר גדל בכ-30% ב-7 שנים כמו כן נצפות קשריות לימפה רטרופריטוניאליות בסמוך בעלות מראה תקין, מידותיו בבדיקת ה CT כ-2.9*.2.8*2.4
    לציין - הדגמה תקינה של וריד הכליה ו-IVC ללא סימני פקקת בהן.
    לשם השוואה, בבדיקת CT מלפני 7 שנים (בפיענוח מלפני 7 שנים אין התיחסות לכליה ימין) בפיענוח מהיום ובהשוואה בין הבדיקות נצפה התהליך כ- 2.1*2.2
    המפענח ממליץ באפיון הסטולוגי אבל מאחר ומיקומו יקשה על דיקור אבחנתי יש לשקול כריתה חלקית.
    בפיענוח נוסף רשמו- הכליות במימדים תקינים, אין עדות להסתידויות, מודגמת האדרה והפרשה ניגודית תקינה, אין עדות להידרונפרוזיס, בכליה הימינית בקוטב העליון תהליך קורטיקלי שומני 0.7 ס"מ בקוטב העליון של הכליה הימינית מודגם תהליך בקוטר 2.2ס"מ היפרדנסי ונמדד 37HU ומראה האדרה בולטת עם שטיפה. בבדיקה מלפני 7 שנים התהליך נמדד גם 2.2 ס"מ והראה האדרה זהה, השומן אינו מוסנן.לא הודגמו קשריות מוגדלות במפשעות.
    שאלה שלי-
    עקב שוני בין הפענחנים והממצאים, מה המלצתך?
    האם בדיקת MRI יכולה לתת תמונה מדוייקת יותר לגבי מהות הממצא?
    בהתיעצות עם אורולוג מומחה הוא ממליץ על ביצוע כריתה חלקית של כליה ימין?!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום

    ד''ר דמיטרי גולדין
    05/01/2010

    לפי התאור מדובר בגוש סולידי יחסי קטן של כליהימנית אשר גדל ב-7 שנים מ- 22 ל-29 ממ'. רוב גושים אלו גידולים סרטניים (כ-80 %) אך הגוש במקרה של מראה פוטציאל נמוך להתקדמות. אפשרויות קיימות או המשך מעקב ע"י סונר ו-CT או ניתוח כריתה חלקית של הכליה אשר ניתן לבצע גם בגישה לפרוסקופית (בלי חתך גדול) .מה האפשרות המעודפת בשבילך זה תלוי בגיל, מצב בריאותי כללי- האם את צעירה ובריאה רצוי לבצע ניתוח ולקרואת הגוש, במקרה של מטופל מבוגר עם מחלות רקע קשות עדיף מעקב בלבד.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מידע אורולוגי לסטודנטים לרפואה
    שייקה
    02/01/2010

    שלום רב,
    אנו סטודנטים לרפואה העושים מחקר לגבי כמות החולים הסובלים מ-BPH
    שאלתנו היא כדלקמן : מהו אחוז האנשים המאובחן בשלבים מוקדמים של המחלה?
    ובניסוח אחר: מהו אחוז האנשים המגיע לאבחון על סמך סימפטומים מוקדמים?
    נשמח להערכה, גם אם מדובר בהערכה גסה בלבד
    בתודה מראש
    שי ותומר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשי ותומר

    ד''ר אלכס קונסטנטינובסקי
    03/01/2010

    שלום שי ותומר!
    כאשר אתם שואלים שאלה מסוג "מהו אחוז האנשים המאובחן בשלבים מוקדמים של המחלה"- אתם צריכים להבין נכון יותר את ההגדרת המחלה-לא כל החולים עם BPH סובלים מLUTS ולא כל החולים עם LUTS סובלים מ-BPH. רק כמחצית חולים עם BPH שאובחן היסטולוגית(!) בגילאים 50-60 סובלים מLUTS בינוניים/קשים-זאת אומרת המחצית השניה סובלת מתסמינים קלים יותר.
    בהצלחה
    ד"ר קונסטנטינובסקי אלכס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלת סטודנטים

    שייקה
    03/01/2010

    לאלכס תודה רבה על ההענות..
    ננסח מחדש את השאלה : מה אחוז האנשים מעל גיל 60 הסובלים מ-LUTS קלים ואינם
    מגיעים למרפאה (חוסר מוטיבציה, השלמה עם הסימפטומים) אך מופיעים בשלב מאוחר יותר
    לאחר החרפת הסימפטומים?
    גם שערוך יעזור
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ערב טוב

    ד''ר דמיטרי גולדין
    05/01/2010

    רוב אנשים סובלים מהפרעות בהטלת שתן נבדקים ע"י רופא משפחה או אורולוג ומקבלים טיפול תרופתי. חלק יחסי קטן של מטופלים כ-5% לא חשים הפרעה בהשתנה ומופיעים לראשונה בעקבות אי ספיקה כליתית, הידרונפרוזיס או כאבי בטן על רקע חסימה כרונית של מוצאי הכיס ושאריות שתן רבות אף לא מורגשות.
    האם עניתי על שאלתכם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ערמונית מוגדלת (שפיר)
    ג'ון
    01/01/2010

    האם התופעה עוברת בתורשה? אם אבא שלי סובל מהתופעה מה הסיכויים שגם אני אסבול ממנה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ערמונית מוגדלת (שפיר)

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ערב טוב ג'ון

    ד''ר גאזי פארס
    01/01/2010

    הגדלה שפירה של הערמונית הינה מחלה תלויה בגיל.נדיר מאוד שהמחלה מתפתחת מתחת לגיל 40.
    בחלק מהגברים המחלה מתפתחת לאט ובחלקם מהר תלוי במספר גורמים אחד מהם זה התורשה.
    עם זאת אצל כל הגברים בגיל 70 כ-70% סובלים ממנה ובגיל 90 כ-90% סובלים ממנה.
    אם אצל אבא שלך הופיעו סימנים של ערמונית מוגדלת הסיכוי שהסימנים יופיעו גם אצלך הוא פי 4 מאדם שאבא שלו לא סבל מערמונית מוגדלת .
    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ו..

    ג'ון
    03/01/2010

    יש אורח חיים מסויים/מזון/תרופות שעוזר למנוע את הופעת התופעה בגיל מוקדם (יחסית) ו"לדחות את הקץ" כמה שיותר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום

    ד''ר דמיטרי גולדין
    05/01/2010

    אורך חיים ומזון לא מומעות הפרעה בהטלת שתן משנית לערמונית מוגדלת. ישנו כדור אוודרט שיכול לדחות ת התסמינים אך הוא לא בסל וישנם תופעות לוואי. האם אתה מאד מעוניין יש להתיעץ אם אורולוג מטפל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עליית psa לאחר ניתוח רדיקאלי
    רונית
    01/01/2010

    שלום
    לאחר כריתה רדיקאלית של הערמונית psa היה 0.01 היום כעבור שנה וחצי עלה ל0.04
    מה משמעות העליה?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רונית שלום

    ד''ר גאזי פארס
    01/01/2010

    אין שום משמעות לעליה זו ( רגישות מכשיר הבדיקה) . הבדיקה תקינה.
    שנה אזרחית טובה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום