מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לגבי אנטיביוטיקהאיציק06/09/2009
מה ההבדל בין ציפרגיס לבין דיספטיל למי שיש דלקת בערמונית ?
ל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבקשה להתייחס אלי !...
איציק07/09/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגבי אנטיביוטיקה
פרופ' אבי שטיין07/09/2009שתיהן תרופות אנטיביוטיות עם חדירות טובה יחסית לערמונית.
לגבי דלקת ערמונית ככלל צריך לבצע "תבחין כוסות" שאומר לקיחת שתן כללית ותרבית לפני ואחרי עיסוי ערמונית. צריך למלא שאלון מפורט של תלונות, ולתת קורס של אנטיביוטיקה ממושך של 8-10 שבועות. אם הבעיה חוזרת לאחר מכן, יש אמצעים נוספים לטיפול כגון חימום ערמונית.
בברכה
פרופ' שטיין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעזרה בבקשה ...
איציק07/09/2009אל תיפגע בבקשה או תיכעס אבל שמעתי מאדם אחד שוסבל מהדלקת כבר 20 שנה והוא אומר שניסה כבר הכל ואין פתרון וזה סתם לקחת תרופות שום דבר לא עוזר לדלקת כרונית בערמונית .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאיציק
ד''ר מיכאל (מיקי) כהן07/09/2009דלקת כרונית של הערמונית הינה אחד מהמצבים היותר מתסכלים באורולוגיה , הן לחולה והן לרופא המטפל בו.
הפתרונות אינם תמיד מושלמים ובמהלך האבחון והטיפול עוברים החולים פעמים רבות מסע בין רופאים ומטפלים שונים ומהאופציות הקונוונציונאליות לפחות קונוונציונאליות ועד טיפולים אלטרנטיביים כאלו או אחרים ( האינטרנט מלא בכאלו). אין "תורה מסיני" אצל חולים בדלקת הערמונית הכרונית ויש הסבורים אף כי למצבי דחק ולחץ נפשי יש גם קשר לנושא.
קיבלת בימים האחרונים את תשובותיהם של חלק ניכר מרופאי המחלקה על שאלותיך .
אני מקווה כי הצלחנו ולו במעט להקל על התסכול בו אתה שרוי ומאחל לך שתמצא מזור למצוקתך.
בברכה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובה לתוצאת בדיקהליפז06/09/2009
סבתי עשתה בדיקת ציסטוגרפיה ובתוצאה נמצא דיברטיקול בדופן לטרלי שמאלי של השלפוחית אם אוכל לקבל הסבר מה זה אומר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה חשובה לתוצאת בדיקה
פרופ' אבי שטיין06/09/2009שלום ליפז
דיברטיקול של השלפוחית הינו בעברית סעיף של השלפוחית. כלומר, דופן השלפוחית אינו חלק, אלא יש לו מין שקית נוספת בדופן,בה מצטבר שתן. צריך לברר האם הסעיף מתרוקן לאחר השתנה או לא. ייתכן והסעיף נוצר בשל ריקון לקוי של השלפוחית עצמה.
לא תמיד יש צורך לטפל בסעיף כזה. תלוי בתסמינים של החולה.
בברכה
פרופ שטיין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת אחרונה
ליפז06/09/2009הבדיקה נעשתה בנושא ברור רפלוקס..לסבתי כליה חסומה שנפגעה מזיהום חוזר התגלו צלקות בכליה ואם תוכל להסביר לי האם יש הקשר כלשהו בין המצב הכלייתי לדיברטיקול זה גידול או משהו כזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת ליפז
פרופ' אבי שטיין06/09/2009לא זה לא גידול,, אם כי במקרים יחסית לא שכיחים,בסעיף עלול להתפתח גידול. אם הסעיף ממוקם ליד הפתח של השופכן (המוביל את השתן מהכליה לשלפוחית) זה יכול ללהחליש את השריר באיזור ולהיות הסיבה לרפלוקס
בברכה
פרופ' שטיין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת אחרונה
ליפז06/09/2009הבדיקה נעשתה בנושא ברור רפלוקס..לסבתי כליה חסומה שנפגעה מזיהום חוזר התגלו צלקות בכליה ואם תוכל להסביר לי האם יש הקשר כלשהו בין המצב הכלייתי לדיברטיקול זה גידול או משהו כזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצלקות בכליה
ליפז02/10/2009יצריך הורדה האם צלקות בכליה עם נפרוסטום של חלק המצולק מהכליה בניתוח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלפוחית שתן מוגדלתרחלי06/09/2009
שלום רב
ברצוני לשאול מה יכולה להיות הסיבה ששלפוחית השתן תהיה מוגדלת מכפי גודלה הנורמלי - האם יכול להיות שמדובר בדלקת ?
אני בת 50 וניתקלתי בבעיה חמורה של אי יכולת מתן שתן המלווה בכאבים חזקים ביותר .
באולטרא סאונד נצפתה שלפוחית השתן גדולה במיוחד וחוברתי לקטטר - שהקל מיד מבחינת הכאבים ומבחינת הנפיחות שהיתה כתוצאה מגודלה של שלפוחית השתן
תודה על ההתייחסות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלפוחית שתן מוגדלת
פרופ' אבי שטיין06/09/2009שלום רחלי.
ייתכן והשלפוחית המוגדלת ואי היכולת שהיתה לך להתרוקן נובעים מטיפול תרופתי שאת נוטלת. ידוע שתרופות רבות עלולות לגרום לתופעות לוואי המחלישות את כושר ההתרוקנות של השלפוחית. מדובר בתרופות הניטלות בדרך כלל להרגעה, דיכאון והפגת מתחים.
קטטר קבוע ודרי אינו הפיתרון. אם מפסיקים או מחליפים התרופות הנ"ל, ועדיין הבעיה ממשיכה, רצוי לבצע בדיקה אורודינמית הבודקת את תיפקוד כיס השתן. וייתכן תקופה של צינטור לסירוגין.
בברכה
פרופ' שטיין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת של ערמוניתאיציק05/09/2009
אם אפשר לעזור לי בבקשה
1. מה גורם לדלקת ערמונית
2. האם זה מסוכן
יש לי כאבים באשכים - מרגיש שהם קצת קשים , צריבה באיבר המין לא רק בהשתנה או בזמן יציאת זרע אלא צריבה גם ללא כל פעולה , כאבים בצד ימין בבטן + מותן ימין + בחלק הגב האחורי .
מה סיכוי שזה דלקת ערמונית ואם לא מה זה יכול להיות בבקשה , תודה רבה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עונים לי לכולם ענו ...
איציק07/09/2009בבקשה קצת יחס :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאיציק
ד''ר מיכאל (מיקי) כהן07/09/2009ראה תשובתי מלפני מספר דקות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת שתן לפני ואחרי עיסוי ערמוניתמוטי05/09/2009
שלום רב
אני מאובחן זמן רב (8 שנים) בדלקת ערמונית כרונית.
מעולם לא קיבלתי בדיקה הכי חשובה לאבחון דלקת ערמונית -"תבחין כוסות".
אלה להפך נאמר לי ע"י אורולוג הקופה שלי (מאוחדת) שזה בדיקה ישנה וכבר לא עושים אותה בגלל אי חיוניותה !!!
בבקשה, איפה ומי יכול לעשות לי את הבדיקה הזאת ?
גם באופן פרטי.
רק אל תגידו לי לברר בקופה - כי אני כבר שנים מנסה לברר דרכם - ללא הצלחה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למוטי
ד''ר אלכס קונסטנטינובסקי05/09/2009שלום מוטי
"תבחין כוסות" יכול לעשות כל אורולוג, רק תפתח את הרשימה...
באופן פרטי? יתכן, אך לא בכל מרפאה פרטית ישנה אופציה כזאת, כדאי לברר.
וכמובן המקום הנכון לבירורים מסוג זה- בקופת חולים שלך.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נוזל זרע סמיךניר05/09/2009
שלום, אני בן 45 בריא בד"כ, נמצא בבירור כמה חודשים עם תופעה של נוזל זרע סמיך ופליטה איטית ובכמות קטנה - הכל ביחס למה שהיכרתי - השינוי חל בפתאומיות. לא נמצאו חיידקים בשתן, בזרע ובמבחן 4 כוסות. ללא ממצאים באולטרסאונד אשכים ודרכי שתן. ללא ממצאים בבדיקת ערמונית. יצויין כאבים במשך כל התקופה באשכים ובטן תחתונה בעיקר בצד שמאל אך לעיתים גם בצד ימין. אחרי טיפול בציפרו ונוגד דלקת ואחרי 6 שבועות דוקסילין - יש הטבת מה בתסמיני הכאב - תכיפות ועוצמה - ללא שינוי בסמיכות נוזל, כמות וצורת פליטה. לאן ממשיכים מכאן? תודה על התייחסות אני מודאג...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לניר
ד''ר אלכס קונסטנטינובסקי05/09/2009לפי בירור שעברת, יש לך אורולוג מצויין.
עברת כל מה שנדרש.
בשלב זה ככל הנראה יש מקום למעקב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלצערי
ניר06/09/2009לצערי האם אני מבין נכון שהתסמינים יהיו כרוניים מעכשיו? - האם זה נכון? האם יש דרך להקל על הכאב ו או לטפל בתופעת הסמיכות ומיעוט נוזל הזרע? יצויין גם שבעבר היה עודף של נוזל סיכה שהופיע לפני הפליטה - וכעת זה נעלם לגמרי - האם יש במידע זה תוספת שיכולה לעזור? ובכלל - מה שכיחות התופעה? האם מצב זה נחשב בנורמה? וכן האם יש מקום לחשש מפני החמרה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום ניר
ד''ר יורם דקל - מנהל הפורום07/09/2009לגבי נושא הכאבים אני ממליץ להמשיך בבירור ולהגיע לאבחנה ועל בסיס האבחנה להתאים טיפול.
באשר למיעוט נוזל הפליטה, יש לברר האם בנוסף ישנן הפרעות כלשהן במתן השתן ואף לבדוק זרימת שתן. כמו כן באם אתה נוטל תרופות חדשות כלשהן לעתים ההסבר מצוי בטיפול תרופתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התרופה קסטרלשי05/09/2009
אני בן 55 סובל מערמונית שפירה מעט מוגדלת התחלתי טיפול בקסטראל 10 מ"ג ליום לאחר שתרופות אחרות לא עזרו. ברצוני לשאול האם תרופה זאת עוזרת רק לטיפול בתסמיני ערמונית מוגדלת או שהיא גם מקטינה את הערמונית ואז אולי נפתרים מהבעיה. כמו כן ברצוני לשאול האם עלולות להיות תופעות לוואי לא רצויות בתחום המיני עקב השימוש בתרופה. ואם מצב זה הפיך כאשר מפסיקים לקחת את התרופה. ברצוני לציין שתיפקודי המיני כרגע תקין לחלוטין.
בתודה מראש
מורדי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למורדי
ד''ר אלכס קונסטנטינובסקי05/09/20091. תרופה בשם קסטרל כן נועדה לטיפול בתסמיני ערמונית מוגדלת
2. היא לא מקטינה את הערמונית
3. כמעט ואין תופעות לוואי לא רצויות בתפקוד המיני עקב השימוש בתרופה, פרט לאחוז קטן מאוד של מקרים של פליטת זרע אחורית (אתה לא רואה את הפליטת זרע) אך מצב זה הוא מצב הפיך כאשר מפסיקים לקחת את התרופה.
אין סכנה לתפקוד המיני שלך מנטילת התרופה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם הבנתי נכון?
שי07/09/2009שבעצם תרופה זאת לא תרפא אותי והיא רק מטפלת בתסמינים (שאצלי הם מתן שתן לעיתים תכופות) ודבר אחרון האם הפסקת התרופה מכל סיבה שהיא עלולה לגרום להחמרת המחלה או אין קשר לכך כי הרי היא מטפלת רק בתסמיני המחלה.
בקשר לתפקוד המיני הרגעת אותי מאוד.
בתודה רבה מעומק לב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבוקר טוב מורדי
ד''ר יורם דקל - מנהל הפורום07/09/2009התרופה אכן מטפלת רק בתסמינים.
הפסקת התרופה תגרום לחזרת התסמינים.
קיימת תרופה נוספת בשם אבודרט הגורמת להקטנת הערמונית אך גם כאן הפסקת הטיפול תגרום להשנות ההפרעות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כריתת כלייהמרי02/09/2009
עברתי לפני כחודש כריתה של הכלייה כתוצאה מגידול , אני סובל בנוסף מלחץ דם , מטופל בכדורים
אני מבקש לדעת מה אסור לי לאכול , איך אני צריך לשמור על הכליה השנייה שלא תפגע
אודה לתשובתך .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום רמי!
ד''ר יואל מץ02/09/2009אני שמח שעברת כריתת הכליה בהצלחה ומקוה שהבעיה נפתרה! מאוד חשוב שתמשיך להיות במעקב צמוד של האורולוג המטפל שלך או עם בית החולים שטיפל בך. אם הכליה השניה תקינה והתיפקוד הכליתי תקין תוכל קרוב לודאי לנהל חיים רגילים. במקרה שהתיפקוד הכליתי אינו תקין ובנוסף אתה סובל מיתר לחץ דם עליך לפנות לבידה של נפרולוג מומחה אצלו תעבור בדיקות לבירור לחץ דם והתאמת דיאטה מיוחדת.
בברכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי וריקוצלה..נתנאל01/09/2009
שלום.. אני בן 19 .. ובגיל 17 וחצי עברתי ניתוח לוריקוצלה, קשירה עליונה של הווריד הספרמטי משמאל.
אוקיי אז השאלה היא ככה.. כיום אני בצבא.. ובצבא אני בתקפיד שלפעמים יש עבודה פיזית,
כלומר הרמת דברים וכדומה. אני יודע שאסור להתאמץ רק תקופה קצרה לאחר הניתוח .. גג 3 חודשים אם אני זוכר נכון.. מאז עבר הרבה מאוד זמן.. השאלה שלי האם עכשיו אני יכול לגרום לעצמי נזק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום נתנאל
ד''ר דמיטרי גולדין01/09/2009אתה זוכר נכון - לאחר ניתוח תיקון ווריקוצלה יש צורך במניעה מפעילות פיזית לתקופה של 6 שב'. לכן כשמדובר בתקופה שלשנתיים אין השפעת מאמצים על תוצאת הניתוח.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לגבי דלקת ...איציק01/09/2009
יש לי צריבה בשתן ובפליטת זרע כבר חודשיים - 3 חודשים , עשיתי בדיקת שתן 4 פעמים ולא היה כלום , הרופא משפחה הפנה אותי לאורולוג והוא אמר שיש לי דלקת בערמונית (הוא קבע זאת ללא כל בדיקה ) ונתן לי אנטיביוטיקה - ציפרוגיס 500 בבוקר ו500 בערב למשך 30 יום , תוך כמה זמן אמורה להשפיע לקיחת התרופה - אני לוקח כבר 3 ימים ועדין יש צריבה בשתן ובפליטת זרע .
האם הרופא יכול לקבוע ככה ללא בדיקה שיש דלקת בערמונית ? אולי הדלקת ממקור אחר ?
תודה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום א
ד''ר דמיטרי גולדין01/09/2009כדי לקבוע בוודאות דלקת הערמונית יש לבצע בדיקת שתן ותרבית שתן לפני ואחרי עיסוי הערמונית ובמידה ובדיקת שתן לפני העיסוי תקינה ואחריו ישנם סימני דלקת וצומך חיידק אז קובעים שישנה דלקת הערמונית. זה לפי הספר. במצאיות לבצע את הבדיקה לא תמיד ניתן מיגבלות הזמן ונגישות מעבדה. לכן ברוב המקרים אבחנת דלקת הערמונית קובעים לפי תסמינים מתאימים, רגישות הערמונית בבדיקה ולפעמים סימני דלקת בבדיקת זרע. קו ראשון של הטיפול זה אנטיביוטיקה כמו ציפרו ל-3-4 שב'. הטבה בתסמינים צפויה רק כעבור שבועיים. בד"כ כלל דלקת הערמונית היא מחלה כרונית עם תכופות של החמרה והטבה בתסמינים ועדיין אין טיפול יעיל.
רפואה שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגבי התשובה
איציק02/09/2009קו ראשון זה ציפרו ומה אחרי ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמשהו חשוב ד"ר
איציק02/09/2009למה חודש אם בד"כ שמקבלים אניטביוטיקה כמו מוקיספן מקבלים ל7-10 ימים ומרגישים שיפור תוך יום-יומיים ? ואיך הרופא קבע שיש לי דלקת בלי לנגוע / לבדוק אותי ורק על סמך שאמרתי לו שיש לי צריבה בשתן ועשיתי 3 פעמים תרבית שתן ולא מצאו כלום והוא שאל אותי אם יש גם צריבה בפליטת זרע ועניתי שכן אז הוא אמר "כנראה שיש לך דלקת בערמונית" ... תיקח ציפרו 30 ימים 500 בבוקר ו500 בערב .
* יש לי כאבים בצד ימין וגם בגב בצד ימין , מה הסיכוי שיש לי אבנים בכליות לפי מה שאני מספר ומה הסיכוי שזה באמת דלקת בערמונית ?
אני סובל מדלקת קרוהן בחיבור של המעי הדק עם המעי הגס וגם מתיסמונת פיברומיאלגיה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום אליהו
ד''ר גאזי פארס03/09/2009כפי שהסביר ד"ר גולדין טיפול בדלקת כרוני בערמונית מתבסס על העקרונות הבאים:
1- טיפול אנטיביוטי שחודר לתוך הערמונית בריכוז גבוה כמו ציפרוקסין, טריביד וכולי.
2- טיפול אנטיביוטי ממושך (חודש לפחות) היות והערמונית היא בלוטה מלאה בהפרשות.
עד שהאנטיביוטיקה תגיע להפרשות ותשמיד את החידקים לוקח זמן ארוך.
לדעתי האורולוג שלך קבע את האבחנה לפי הקליניקה וזה לגיטימי .
אם יש לך ספיקות,במקביל לטיפול האנטיביוטי , יש מקום לבצוע US דרכי שתן ו/או CT פרוטוקול אבנים לשלול פתולוגיה אחרת.
החלמה מהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבוקר טוב איציק
ד''ר יורם דקל - מנהל הפורום07/09/2009דלקת הערמונית עלולה לנבוע מזיהום חיידקי או ע"י גורם אחר לא זיהומי. במקרה השני אין תבחין היכול לאשר בודאות את האבחנה אלא היא נקבעת ע"י הקליניקה.
ממליץ לבצע ראשית תרבית 4 כוסות ובהמשך לפנות שוב לייעוץ אורולוג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתבחין ....
איציק07/09/2009האורולוג לא הכניס לי אצבע לרקטום לבדוק גודל ורגישות ולא תבחין כוסות מה עושים ? הוא אמר שלא צריך , יש לציין שאני בן 30+ .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאיציק שלום....
ד''ר מיכאל (מיקי) כהן07/09/2009וחבל שכך ...
לכשמדובר בתלונות ממושכות ומשבוצעו הבדיקות הראשוניות הבדיקות הנ"ל מתבקשות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגבי תבחין כוסות
איציק07/09/2009אם לא מוצאים כלום אז זה אומר שזה לא מחיידק וזה כרוני ?
ןמה עושה החימום / עיסוי של ערמונית ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאיציק
ד''ר מיכאל (מיקי) כהן07/09/2009אכן זו מחשיד למצב כרוני.
יש חולים בהם החימום הקל על הבעיה.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדלקת במצב כרוני ...
איציק07/09/2009יש הרבה מהחולים שאומרים ששום תרופה לא עוזרת גם לא 1000 כדורי אנטיביוטיקה ליום ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאיציק
ד''ר מיכאל (מיקי) כהן07/09/2009הרבה מהחולים לפעמים צודקים ,
אבל במיוחד אם הם יקחו 1000 כדורים ליום,- כי אז הם יהיו נורא-נורא -נורא חולים .
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבני כליהאורית31/08/2009
לרופאים הנכבדים שלום!
בבדיקת סיטי עם חומר ניגוד יש לי אבן בכליה ימנית בגודל 3מ"מ,
שלוש אבנים בכליה שמאלית, 3 מ"מ, שני מ"מ ופירור.
כל האבנים בשתי הכליות נמצאות בגביעים.
ושתי צסטות קורטיקליות בכליה שמאלית.
האם האבנים יכולות לגדול בעתיד, ללא טיפול?
האם יש כדורים להמסתן?
אודה על תשובתכם
בכבוד רב
אורית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאורית שלום,
ד''ר מיכאל (מיקי) כהן31/08/2009האבנים אכן יכולות לגדול . הן יכולות גם לנדוד לשופכן ואף מסוגלות לגרום לכאבים ( עווית כלייתית) במהלך נדידתן במורד השופכנים אל השלפוחית.
בשלב הראשון רצוי שתגבירי את כמות השתיה שלך לכך שתטילי לפחות 2 ליטר שתן ביום.
זיכרי ש "שתן צהוב - זה לא טוב, שתן שקוף- אתה אלוף !" ואכן שתיה מרובה היא טובה מהרבה בחינות ולמעשה מהווה את הטיפול המניעתי היחידי למעל ל-85% מהחולים המייצרים אבנים בדרכי השתן.
לרוב אין תרופות ש" ממיסות" את האבנים, אלו שיש לך יפלטו עצמונית מן הסתם וחשוב שתקפידי לשתות הרבה ולהיות במעקב תקופתי בכדי לוודא שלא גדלו או שנוצרו חדשות.
אנא פני לאורולוג \ נפרולוג באיזור מגורייך על מנת לעבור בדיקות שתן ודם כלליות. במידה ותבחיני בכך שפלטת אבן בעת ההשתנה , הביאי אותה לבדיקת מעבדה לברור הרכבה שכן הדבר עשוי להוסיף מיידע .
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהיעלי31/08/2009
שלום לכם שאלתי מה ניתן לעשות לגבי חור גבוה באיבר המין כאשר בני בן השנתיים מתפנה הוא עושה זאת אך ורק באמבטיה מכיוון שהזרימה גבוהה ביותר ולא ניתן להתפנות בשירותים וכאשר יש זיקפה אז על אחת כמה וכמה מה ניתן לעשות פניתי לרופא אחד שאמר שניתוח לא ישנה דבר חוץ מהרחבת החור ולדעתו עם הגיל זה ישתפר
לתשובתכם אודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למיכלי שלום,
ד''ר מיכאל (מיקי) כהן31/08/2009כשילדים קטנים מטילים שתן בזרם דק למרחק גדול בהסיבה לעיתים קרובות נובעת מפתח מוצר של השופכה (Pin-pointed meatus ). מצב זה מלווה לעיתים גם בתחושת צריבה או כאב בעת הטלת השתן והוא נפוץ יחסית אצל נימולים. מצב זה ניתן לאבחון בקלות על ידי אורולוג והטיפול הו הינו ניתוח זעיר אשר מרחיב את פיית השופכה ופותר את הבעיה.
מאידך אם אצל בנך פתח הפיה נמצא בחלק העליון של הפין ( זה הפונה לדופן הבטן) הרי שמדובר בהפרעה מולדת נדירה יחסית הנקראת epispadias ומחייבת המשך ברור מקיף אצל האורולוג ואף ניתוח פלסטי .
אנא פני עם בנך לבדיקה אצל אורולוג -ילדים באיזור מגורייך.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הבדליםמרדכי30/08/2009
רופאים נכבדים
אני בן 73 וצריך לעבור ניתוח על הפרוסטטה שהיא מוגדלת וללא מחלה ממאירה.
גודל הפרוסטטה לפי אולטרה סאונד הוא 95 בערך.
השאלה שלי האם יש הבדל בין ניתוח סגור עם סכין חשמלית לבין אידוי. זמן החלמה אישפוז ודימום
על תשובתכם אודה.
מרדכי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום מרדכי
ד''ר דמיטרי גולדין01/09/2009לפי קווי מנחה גם בינלאומים וגם ישראלים מוומלץ לבצע ניתוח פתוח לערמונית בגודל מעל 80 סמ"ק. בנוגע לכריתה חשמלית מול אידוי אין הבדל עיקרוני בטכניקה ניתוחית ובתוצאות.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריבה בשתן + בפליטת זרע וכאבים בבטןאיציק30/08/2009
יש לי צריבה בשתן + בפליטת זרע וכאבים בבטן כבר כחודש (יש לי דלקת קרוהן במעי הדק משנת 2002 אבל אף פעם לא היו לי דברים כאלה) עשו לי בדיקת שתן 4 פעמים והכל תקין האם יכול להיות שיש לי דלקת בערמונית ? ואם כן יש איזה בדיקה שמגלה את זה ?
יש לציין כי עשיתי צילום CT של בטן +אגן לפני חודשיים וחוץ מהדלקת קרון שרואים שם לא מצאו משהו מיוחד .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריבה בהטלת שתן ובפליטת זרע
פרופ' אבי שטיין31/08/2009שלום אליהו
תופעות אלו בהחלט ייתכן ונובעות מדלקת ערמונית. ראשית עליך לבצע "תבחין כוסות" . הבדיקה מבוצעת בצורת הטלת שתן לפני ואחרי עיסוי ערמונית דרך הרקטום.
שלך
פרופ' שטיין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה בבקשה ד"ר
איציק31/08/2009אם אפשר לקבל פרטים כיציד זה מתבצע ? הרדמה וכו' ..
ותוך כמה זמן מגיע תשובה
תודה רבה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאליהו שלום,
ד''ר מיכאל (מיקי) כהן31/08/2009אנא פנה לאורולוג בקופ"ח.
הבדיקה מתבצעת במשרד, ללא הרדמה.
זו פשוט בדיקת שתן לתרבית המתבצעת לפני ואחרי ביצוע בדיקה רקטאלית ועיסוי של הערמונית וזאת במטרה להפיק נוזל מהערמונית המכיל חיידקים שלא נמצאו בבדיקת השתן ה" רגילה". משך הזמן עד לקבלת תשובה יהיה כשבוע ימים.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבוע לאחר ניתוח הידרוצלהכפיר30/08/2009
שבוע לאחר שעברתי ניתוח הידרוצלה אני לוחץ טיפה לא בחוזקה על שק האשכים ואני מרגיש שהאשך אשר עבר את הניתוח קשה מאוד, מדוע זה כך? האם זה נורמלי? עם לא מה עליי לעשות..
בתודה כפיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבוע לאחר הידרוצלה - כפיר
פרופ' אבי שטיין31/08/2009שלום כפיר
לאחר ניתוח הידרוצלה זה נורמלי שהאשך יהיה קשה. תופעה זו היא בד"כ כלל לא בגלל התקשות האשך עצמו אלא בשל העטיפות שלו המטופלות בניתוח עצמו. תוך מספר שבועות ההתקשות אמורה לחלוף
החלמה מהירה
פרופ' שטיין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

