מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
.jpg)
- מנשא מגיל לידה - ארגו בייבישחר שוקר24/06/2020
רציתי לדעת איך המנשא מנשא Ergo Baby דגם 360 Keith Haring.
ובנוסף אם אני לא קונה מתאם לב אל לב שמתאים לניו בורן מאיזה גיל אפשר לשים את התינוק במנשא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר24/06/2020שלום שחר,
הוא מתאים מלידה גם ללא המתאם. יחד עם זאת המתאם יוצר תנוחה שיותר מתאימה לתינוק ולכן כן מומלץ להתחיל איתו.
אם לא אז הייתי ממליץ להשתמש מגיל 3-4 חודשים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סלקל של חברת אבינוט מה החלופות?יוחנן אהרנסון23/06/2020
רצינו לדעת מה דעתך על סלקל אבינוט?
ומה החלופות באותו טווח מחיר 350-450 ש"ח
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר24/06/2020שלום יוחנן,
אין נתון מדויק על הדגם שנמכר בארץ רק לדגם אחר של המותג.
החלופה הכי בטוחה במחיר הזה היא סייבקס אטון XL, לפעמים זה מעל לתקציב ובמבצעים זה נכנס לתקציב אבל גם אם חורג לדעתי שווה את המאמץ. אם רוצים עוד יותר בטיחותי אז יש את ג'ואי איי ג'ם הוא כבר עם 5 כוכבי בטיחות ונמכר באזור ה600 ש"ח.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצות לעגלה עבור ילד ראשוןאילה23/06/2020
אשמח לדעת מה דעתך על העגלות הבאות:
נונה טריב
פג פרגו פופ אפ
אינגליזינה אפטיקה
ארמדילו פליפ
חשוב לי שיהיה יציב ויראה טוב (קלאסי)
קל לתפעול ונוח לנסיעה. מבחינת משקל לא הכי קריטי אבל שלא יהיה כבד מידי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר24/06/2020שלום אילה,
מבחינת מראה זה עניין של טעם!
הנונה היא הקלה מה-3 אבל היחידה שהמושב שלה לא יצוק מפלסטיק אלא עשוי מרשת, לדעתי גב יצוק מפלסטיק מספק תמיכה טובה יותר.
הפג והאינגלזינה הן יותר מרווחות לתינוק גם באמבטיה וגם בטיולון ולכן גם יותר גדולות בקיפול, אם המשקל לא מרתיע וקיפול מעט יותר גדול לא מתריע אז לדעתי בפג ואינגלזינה מקבלים גם נוחות ניוד עדיפה וגם נוחות לתינוק עדיפה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מנשא מומלץ ובטיחותי מגיל לידהשחר שוקר21/06/2020
רציתי לדעת איזה מנשאות מומלצות ובטיחותיות מגיל לידה, ואיך המנשא ergobaby adapt?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר21/06/2020שלום שחר,
מנשא זה מוצר מאוד אינדיבידואלי גם להורה וגם לתינוק, לכן ההמלצה שלי תמיד להתנסות פיזית עם המוצר יחד עם התינוק בטרם רוכשים. הארגו הוא מנשא מצוין.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה לכסא בטיחות לילד בן שנתיים וחציהילה20/06/2020
היי,
אני מחפשת המלצה לכסא בטיחות לילד בן שנתיים וחצי.
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר20/06/2020שלום הילה,
בעיקרון ההמלצה שלי לגיל הזה זה בוסטר עם רצועות כך שישמש גם כבוסטר בעתיד, בנוסף הם תופסים פחות מקום ברכב אם יש צורך בהכנסת עוד מושבים.
המוביל בקטגוריה הוא גרקו נאוטילוס סנאג לוק. אחריו יש את צ'יקו מיי פיט וברייטקס פרונטייר קליק טייט שגם מומלצים מאוד.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על המענה המפורט!
הילה21/06/2020* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כסא בטיחות לרכב עבור תאומותיעל18/06/2020
עומדות להיוולד לנו תאומות. איזה כסא לרכב אתה ממליץ לשתיהן שמצד אחד בטיחותי מצד שני במחיר סביר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר18/06/2020שלום יעל,
חסרים לי נתונים
1. תלוי מה התקציב לשניהם, קשה לי לענות יש בטיחותיים גם ב-500 ש"ח ויש באוזרים של 1000 וצפונה.
2. אם חשוב הרוחב? יש כיסאות רחבים יותר ורחבים פחות.
3. האם הם יהיו מקובעים ברכב אחד או יעברו בין רכבים?
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיולון MOM דגם NEO האם מומלץ?תמר17/06/2020
היי קובי,
רציתי לשאול לגבי הטיולון הזה - האם אתה ממליץ עליו.
ראיתי שאתה ממליץ על הטיקטאק אבל אני יותר אוהבת את המראה של הנאו.
תודה רבה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר18/06/2020שלום תמר,
כן, בעבר גם הייתי ממליץ עליו בעיקר למי שחיפש אופציה זולה של מתחת ל-600 ש"ח כי הוא נותן תמורה טובה. צריך לקחת בחשבון שבניגוד לטיקטק או קליק או קליק S, שינוי המצבים שלו עם שרוך ולא לחצן. לדעתי הלחצן הרבה יותר נוח וגם מנגנון יותר אמין.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סלקל ועגלה בייבי בוססיון17/06/2020
האם סלקל של צ'יקו מתאים לעגלה בייבי בוס טייגר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר17/06/2020שלום סיוון,
לצערי סלקל צ'יקו לא מתאים לאף עגלה פרט לשל צ'יקו. בעבר היו מתאמים לבוגבו בי אבל גם הם הפסיקו עם זה.
מכיוון שסלקל צ'יקו נמכר רק בארה"ב ובישראל ובארה"ב רוב הרוכשים שלו גם קונים עגלה שלו או רק גלגלים עבורו (כן בארה"ב מוכרים רק שלדי גלגלים לסלקל), אפילו יש מקורי של צ'יקו ב99$. זה נקרא: KeyFit Caddy Frame Stroller
לכן לא מייצרים לו מתאמים כי לא הרבה ירכשו.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה!
סיון17/06/2020איזה סלקל מתאים לעגלת בייבי בוס טייגר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר17/06/2020שלום סיוון,
מתחברים סלקלים של: ג'ואי, לדעתי דגם האייג'ם שלהם מעולה ועם דירוג בטיחותי של 5 כוכבים ללא בסיס ו4 עם.
אבינוט שזה סלקל פולני.
מקסי קוזי, לדעתי דגם המיקו שלהם מאוד דומה לצ'יקו קייפיט, גם במחיר וגם בתמורה למחיר. מדורג עם 4 כוכבי בטיחות מתוך 5.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיולון קל משקל מגיל לידהאביגיל17/06/2020
קובי שלום, אשמח לעצתך, אנחנו מחפשים טיולון קל משקל שמתאים מגיל לידה, דגש על יציבות, נוחות נסיעה מבחינת גלגלים להליכות ארוכות ומתקפלת קומפקטית.
כרגע ההתלבטות היא על טיולון ׳סילבר קרוס דגם wing’.
מדובר בילד שלישי ולצערי עגלה שלישית, כבר יש לנו את העגלות הגדולות, הכבדות וכיוצ״ב.
אנחנו מתניידים הרבה באוטו לכם מחפשים משהו שניתן להוציא להכניס בקלות ושתופס מינימום מקום.
אנחנו לא מתלהבים מהדגמים של ה yoyo זה גם לא בתקציב, הכיוון הוא עד 1000 ש״ח ועדיף כמובן כמה שפחות. תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר17/06/2020שלום אביגיל,
הווינג דגם מאוד מוצלח ואם מצאתם אותו בתקציב אז בהחלט שווה, בדרך כלל נמכר מעל 1000 ש"ח. יש גם את אחיו התאום איזי ווקר XS שלפעמים במבצעי שילב נמכר מתחת לרף ה-1000.
אני ממליץ גם לבדוק את מאמ טיקטיק או ספורטליין וייפר. שניהם לא קלים כמו הסילבר קרוס אבל, זה בגלל ששינוי מצבי הגב שלהם עם לחצן ולא שרוך, לדעתי מנגנון יותר נוח ויותר אמין.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עגלת צארלי-איזיווקר יתרונות וחסרונות?בתיה16/06/2020
שלום.
ראיתי מה שכתבת לגבי העגלה בסוף השנה שעברה.
האם כעת לאחר כמעט שנה יש לך מה להוסיף לגבי יתרונות וחסרונות?
בעיקר חשוב לי לדעת על איכות הגלגלים, עמידות וכן איכות הנסיעה.
לדעתי המחיר עדין מחיר השקה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר17/06/2020שלום בתיה,
לגבי מחיר אני לא יודע, לדעתי לא התשנה או שעלה בכ-100 ש"ח.
אין לי מה להוסיף על מה שכתבתי בעבר. אין יותר מדי ביקורות עליה בעולם, הדגם לא זוכה להצלחה גדולה מדי מכיוון שבאירופה בעיקר מעדיפים עגלות מרווחות יותר עם גלגלים גדולים יותר. לכן דגם ההארווי 2 שלהם הוא הדגם המוביל (בארץ לא נמכר כי לא זכה להצלחה). בלי קשר מוקדם לדעת לגבי עמידות. לגבי אמינות לא שמעתי על תקלות יוצאות דופן.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעבר לכיסא בטיחות לאחר סלקלסיון16/06/2020
היי, הילד שלי בן 11 חודשים עד עכשיו היינו עם סלקל עכשיו רוצים לקנות כיסא בטיחות. ההתלבטות בין צ'יקו לגרקו, אשמח להמלצות או הצעות אחרות.
חשוב לי שיהיה כמובן בטיחותי, נוח לילד לנסיעות ארוכות ונוח להתקנה ושימוש.
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר17/06/2020שלום סיוון,
לגרקו יש המון דגמים וקשה לכוון בלי שם.
הצ'יקו מעולים, נוחים וקלים להתקנה עם איזופיקס. ממליץ על גרסאות הזיפ שבהן קל מאוד לשלוף את הריפוד לכביסה.
בגרקו הדגם שנותן תמורה הכי טובה לכסף כיום הוא הטרושילד. נמכר בכמעט חצי מחיר ממחירו המקורי.
ממליץ לבדוק גם את ברייטקס קליקטייט, דגם המרתון הוא הזול ונותן רמת בטיחות גבוהה כמו היקרים יותר. היתרון של ברייטקס זה פטנט הקליקטייט שגורם להתקנה להיות הכי קלה בעולם עם מינימום סיכוי לטעויות אנוש בהתקנה. אני תמיד רושם שגם הכיסא הבטוח בעולם כשהוא מותקן לא נכון (גם אם טעות הכי קלה) הוא כבר לא בטוח.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה ההבדל בין סל קל ובין מושב בטיחות?אירה15/06/2020
שלום
אשמח אם תוכל להסביר את ההבדל בין סלקל לכיסא בטיחות לרכב לתינוק מגיל לידה - אני שומעת המון דעות וכבר מבולבלת. מה יותר טוב מבחינה בטיחותית ואורטופדית לתינוק? וכמובן - איזה דגם מומלץ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר16/06/2020שלום אירה,
בעבר היו לסלקלים 2 יתרונות כאשר אחד מהם הוא זווית שכיבתית יותר. כיום יש לא מעט כיסאות שמגיעים לזווית של סלקל או קרוב מאוד לכך ולכן יש רק יתרון משמעותי אחד: האפשרות לנייד מהרכב את התינוק יחד עם הסלקל, זה יתרון משמעותי אם התינוק נרדם במהלך הנסיעה, כך לא צריך להעיר אותו.
היתרון של כיסא זה בעצם החיסכון של אי רכישת הסלקל.
מבחינה אורטופדית או נשימתית 2 האופציות לא בריאות ולכן יש המלצה של שהייה עד 30 דקות ברצף מהפן הנשימתי. אורטופדית מומלץ עד 45 דקות נטו ליממה. ככל שהם גדלים משך השהייה יכול לגדול.
בטיחותית אין יתרון לסלקל או כיסא, יש דירוגי בטיחות ויש מושבים עם דירוג מקסימלי כמו גם סלקלים.
ברגע שתחליטו מה עדיף לכם: סלקל או כיסא, אז אוכל לכוון לדגמים מסויימים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסלקל או כיסא בטיחות - המשך
אירה16/06/2020תודה רבה על התשובה המהירה! היות ואנחנו עם שני רכבים, נראה לי נכון לשים כיסא קבוע אצלי וסלקל אצל בעלי( ככל הנראה יהיה בשימוש בעיקר בסופי שבוע)
איזה דגמים היית ממליץ ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר16/06/2020שלום אירה,
מבחינת סלקל זה מתחלק ל-2.
יש סלקלים שמתחברים לעגלות, לכן אם רוצים את האופציה הזו זה תלוי איזו עגלה יש.
אופציה שנייה זה נטו סלקל, במקרה הזה אני תמיד ממליץ על צ'יקו קייפיט, לדעתי הסלקל עם התמורה הכי טובה לכסף.
גם ברמת בטיחות מקסימלית, גם לדעתי הכי נוח לתינוקות וגם כולל בסיס במחירו (ישנם סלקלים שרק הבסיס שלהם עולה כמו כל הסלקל של צ'יקו). החיסרון: הוא לא מתחבר לאף עגלה בשוק פרט לעגלות צ'יקו.
מבחינת כיסא: צ'יקו נקסטפיט כמו הסלקל מציע בטיחות מקסימלית וגם נוחות מעולה לתינוק. ממליץ על גרסאות הזיפ שבהן קל לנתק את הריפוד לכביסה. כמוכן ממליץ על כיסאות ברייטקס קליקטייט, לדעתי צ'יקו מעט נוח מהם אבל, להתקין מושב ברייטקס לבד הרבה יותר קל עם פחות סיכוי לטעויות אנוש בהתקנה, לכן יש לברייטקס יתרון אדיר בנושא הזה. זה בעיקר רלוונטי אם כן תעבירו את הכיסא מרכב לרכב (למרות שהרוב פשוט קונים עוד כיסא).
עוד אופציה זה גרקו פוראבר טרושילד. לדעתי פחות טוב מברייטקס או צ'יקו אבל, הוא נמכר במחיר לא ריאלי ככה שהוא מעניק את התמורה הכי טובה לכסף וגם רמת בטיחות מקסימלית.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על עזרתך!
אירה16/06/2020* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רכישת עגלה יציבה לסביבה כפריתמור15/06/2020
היי קובי,
מתלבטים מה הכי מתאים לנו. גרים בסביבה כפרית. מחפשים עגלה יציבה, לתנאי שטח (ים , כורכר), אמבטיה גדולה ונוחה, טיולון המאפשר שכיבה מלאה עד כמה שניתן. מתלבטים כרגע בין בוגבו פוקס, עגלות מוצי למיניהן. האם אחת מהן תתאים? נשמח להכוונה מה עוד כדאי לבדוק ולהמלצה שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר15/06/2020שלום מור,
טיולון הבוגבו לא מציע שכיבה מלאה. השכיבה היא תנוחת ערסול כאשר יש שקע בין הגב לישבן.
המוצי כן מציעה שכיבה ישרה בטיולון אבל האמבטיה והטיולון שלה יותר צרים.
בסגנון שלהן ועם שכיבה מלאה יש גם את איי.בי.סי דיזיין סלסה, סייבקס פריאם, פג בוק ואינגלזינה אפטיקה. כולן מאוד מרווחות, חלק יותר נוחות בתפעול/קיפול, חלק יותר נוחות בניוד/בלימת זעזועים וחלק יותר מעוצבות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טייגר 2 - פרטים לגבי הזמנהנעמה15/06/2020
ראיתי את טייגר 1 בחנות ומאוד אהבתי. אני חושבת להזמין את טייגר 2 כי ראיתי בפורום שכתבת שיהיו בה כמה שיפורים כמו גגון יותר גדול, מתקפלת עם פגוש ובדים יותר טובים.
1. האם ניתן לראות תמונה של טייגר 2? והאם בעיצוב ובמידות היא בדיוק זהה (מלבד השיפורים הנ"ל?)
2. איך אני משיגה פרטים של משווק שאצלו ניתן להזמין?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר15/06/2020שלום נעמה,
1. כרגע עוד אין תמונות, סיימו צילומים וכרגע בעריכה. כשיהיו נעלה מיד לאתר בייבי בוס וגם לפייס/אינסטגרם.
השלדה לא שונתה ולכן המידות, המשקל, גודל הקיפול וכו' נותרו זהים.
2. ניתן לפנות בפייסבוק של בייבי בוס ונפנה למשווקים באזור המגורים.
חשוב לציין שרוב המשלוח של הטייגר 2 כבר מוזמן ולא נותרו עוד הרבה יחידות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מזרון לטיולון - בייבי בוס טייגראורלי15/06/2020
היי קובי,
יש לנו עגלה של בייביבוס טייגר (מרוצים מאוד!). לאחרונה עברנו לטיולון ורציתי לבדוק איזה מזרון אפשר להוסיף בשביל שיהיה קצת יותר רך. תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר15/06/2020שלום אורלי,
בדרך כלל ההמלצה שלי תמיד ללכת על הקומפי קוש, הוא עשוי ויסקו שזה הכי רך ותומך שיש. יש לו צד כותנה לקיץ וצד קטיפה לחורף. אם רלוונטי תשלחי לי הודעה בדף הפייסבוק ואשלח לך קוד הנחה לאתר שלנו.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


