פורום עגלות תינוקות, מוצרי תינוקות - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • הבדלים בין דגמי עגלת סלסה עבור סביבה כפרית
    עדי
    01/07/2020

    קובי שלום,
    ראינו שיש פער של כ-1000 ש"ח בין דגמי העגלה. האם ידוע לך מה ההבדל בין הדגמים (2019 ,2020)?
    בתמונות נראה שהגלגלים של העגלות החדשות מאסיביים יותר. עד כמה זה נכון ועד כמה משפיע על הניוד? (יש לציין כי חשוב לנו שהעגלה תתאים לסביבה כפרית עם דרכים משובשות).
    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    01/07/2020

    שלום עדי,

    לגבי הגלגלים, אין הבדל בגלגלים באף שנתון מ-2016, תמיד אלו אותם גלגלים. בתמונות שאת רואה אלו תמונות מחו"ל, בחו"ל הסלסה נקראת סלסה אייר ומגיעה עם 4 גלגלי אוויר גדולים, בישראל הוחלט שלא לשווקה כך מכמה סיבות:
    1. זה יותר כבד ביותר מקילו
    2. גלגלי אוויר דורשים תחזוקה שוטפת וגם עלולים להתפנצ'ר
    3. בגלל סעיפי 1 ו-2 עגלות עם גלגלי אוויר לא נרכשות בישראל, גם אם כן זה במספרים ממש נמוכים.

    לגבי השנתונים, אין הבדל גדול, נוסף רק רוכסן לכיסוי הרגליים.
    טכנית אין הבדלים בין העגלות מ2019 או 20, ההבדל במחירים נובע רק ממהדורות מיוחדות, עיצוב, תיק שמגיע בדגמים היותר יקרים. לכן גם אם הולכים על הזול ביותר, טכנית זה אותו מוצר.

    לדעתי הסלסה בנויה היטב לסביבה כפרית גם במהדורה שהיא נמכרת בישראל, זאת בזכות מערכת קפיצים ייחודית.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבדלין בין סל קל וכיסא בטיחות
    דניאל
    01/07/2020

    שלום קובי,
    מה ההבדל בין הסל קלים של ג'ואי gemm או igemm?
    מבחינה בטיחותית.

    ולגבי כיסא בטיחות ציקו נקספיט - עד איזה משקל או גיל הוא מתאים?

    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    01/07/2020

    שלום דניאל,

    איי ג'ם דורג עם 5 כוכבי בטיחות ללא בסיס ו-4 עם בסיס.
    הג'ם רק עם 3 כוכבים. מעבר לכך שלדעתי האייג'ם גם יותר נוח לתינוק, החיסרון שהוא יותר כבד.
    הצ'יקו מתאים עד משקל של 30 ק"ג שזה בערך גיל ממוצע של 7-8 שנים. בפועל בין גיל 4-6 שנים הוא כבר צפוף ולא נוח לילדים, כמוכן אם מגיע אח נוסף בדרך כלל זה עובר אליו ורוכשים בוסטר, לכן אני לא ממליץ לרכוש כיסא ע"פ משך הזמן שהוא אמור לשמש, לרכוש נטו בגלל רמת הבטיחות והצ'יקו לדעתי בטופ בנושא הזה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך שאלות

    דניאל
    01/07/2020

    תודה על התשובה

    כשהגדול יהיה בערך בן שלוש והקטן בן שנה יהיה אפשרי להעביר את הציקו לילד בן שנה?
    ואת הילד בן שלוש לבוסטר?

    זה בטיחותי לגדול?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    01/07/2020

    שלום דניאל,

    טכנית הכיסא מתאים מגיל 0 אז אפשר לפני.
    לגבי בוסטר, ההמלצה שלי לבוסטר עם רצועות עד גיל 4/5 שנים וגם כאן ניתן להעביר מגיל שנה (אני ממליץ בין גיל שנה וחצי לשנתיים). לכן אפשר לשחק עם זה.
    בוסטר ללא רצועות אפשרי מגיל 3 בתנאי שזה בוסטר עם גב ובתנאי שמשקל הילד מעל ל-15 ק"ג שוב, אני לא ממליץ.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך שאלות

    דניאל
    02/07/2020

    אשמח לקבל המלצות לבוסטר עם רצועות


    תודה רבה על הסבלנות והתשובות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    02/07/2020

    שלום דניאל,

    תלוי בתקציב, אם אין בעיית תקציב אז הכי מומלץ זה גרקו נאוטילוס סנאג לוק.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מושב בטיחות מגיל אפס עד 4
    Orna Masok
    01/07/2020

    היי קובי,
    רציתי להתייעץ איתך על מושבי בטיחות - האם גם הזולים יותר בטוחים וטובים? כמו גרקו ואוונפלו?
    מחפשת מגיל 0-4
    תודה רבה!
    אורנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מושב בטיחות מגיל אפס עד 4

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    01/07/2020

    שלום אונה,

    לדעתי המובילים כיום הם:
    צ'יקו נקסטפיט בגרסאות הזיפ או כל סדרת ברייטקס קליקטייט.
    אחריהם יש את גרקו פוראבר טרושילד שנותן כיום תמורה מעולה לכסף כי הוא נמכר במחיר זול משמעותית ממחירו הרגיל.
    לדעתי דגמי אוונפלו מעולים בטיחותית אך מאוד מיושנים, חוץ ומיתרון כלכלי במחירים אטרקטיביים הם לדעתי לא ברמה של ברייטקס או צ'יקו מבחינת נוחות התקנה ונוחות לתינוק.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיולון מומלץ קל ונוח שיתאים להליכה ברגל
    נלי
    01/07/2020

    ב"ה עוד חודש מספר 2 מגיעה והגדולה בת שנתיים וחצי.
    משתמשים בטיולון של הסייבקס מיוס לגדולה בינתיים (בדיעבד היינו צריכים להחליף לטיולון אחר לפני שנה... כי קצת הרסנו אותו והיה עדיף לשמור עליו יותר להבאה בתור)
    מחפשים טיולון שיחליף את הסייבקס לגדולה, מתלבטים בין הסילברקרוס ווינג או ג'ט, מקלארן טכנו arc או אטום לבין גם היו יו (חשבנו שאולי הסילברקרוס עדיף כי אפשר להשכיב את המושב למקרה שנצטרך להכניס לפעמים את הקטנה לטיולון) הרוב אנחנו ברגל, והטיולון לרוב ישמש ללכת לגן ובחזרה, רוצים עגלה קלה שתתקפל טוב אבל תהיה נוחה גם לבת שנתיים/ שלוש (עם אופציה לפעמים לשים את התינוקת ולחבר טרמפיסט) לרוב בהתחלה נהיה יותר עם מנשא וטיולון... למרות שהיו יו לא נשכב חשבנו שאולי זאת אופציה טובה כי מאוד המליצו וגם אח"כ אפשר להשתמש בה לתינוקת שתהיה יותר גדולה עם הטרמפיסט, מה אתה ממליץ? האם יש טיולון אחר שאתה חושב שיתאים לנו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    01/07/2020

    שלום נלי,

    הטיולונים המובילים לדעתי אם אין עניין של תקציב הם:
    יויו 2, ארגו מטרו ומקלארן אטום. המקלארן והארגו מציעים שכיבה מלאה ויותר זולים ולכן לדעתי עדיפים. גם היויו מעולה אבל לדעתי יקר רק בגלל המיתוג, לדעתי אין לו ערך מוסף שמצדיק פער גדול במחיר.
    הסילבר קרוס ווינג גם הוא לדעתי מעולה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחפשת טיולון קל משקל לבת חצי שנה
    עינת
    30/06/2020

    מחפשת טיולון קל משקל לבת חצי שנה
    יש מדרגות 3.5 קומות, הקלילות חשובה לי מאוד מאוד.
    אריתי טילון מאם וטיולון איזיווקר
    מה לדעתך עדיף?
    והם יש עוד סוג שאתה יכול להמליץ עליו?
    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    01/07/2020

    שלום עינת,

    אם המשקל קריטי אז האיזי ווקר יותר קל.
    בסגנון של האיזי ווקר יש את מקלארן אטום, בייבי זן יויו 2 וארגו מטרו, כולם מעולים ומאוד קלים. דומה לאיזי ווקר יש את סילבר קרוס ווינג, ממליץ ללכת על הזול מבינהם כי הם די זהים טכנית.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחפשת טיולון קל משקל

    עינת
    02/07/2020

    אשמח להסבר מה השוני בדגמים של טיולוני מאם
    משקל, חוזק, האם אתה ממליץ עליהם,
    אשמח לדעת לפני שאני בוחרת, אני מתעניינת גם בהם
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    02/07/2020

    שלום עינת,

    ההבדל בעיקר בקיפול, יש דגם עם קיפול אוטומטי טיקטק ודגם קליק שהקיפול רגיל. יש את הקליק S שהוא כמו הקליק רק יותר קטן במימדים הפנימיים.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בייבי ג׳וגר סיטי מיני 2 או סיימו ספורטליין
    מיכל
    29/06/2020

    היי. אנחנו ממש מתלבטים בין 2 העגלות. אשמח להמלצה איזה עדיפה.
    מחפשת משהו לא מסיבי מידי ולא כבד מידי שיהיה פתיחה וקיפול קל.
    גרים בקיבוץ אז צריך שגם יתאים לשבילים לא תמיד מסודרים.
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    30/06/2020

    שלום מיכל,

    הסיילו מציעה טיולון דו כיווני, זה לבד לדעתי מטה את הכף לטובתה. לדעתי ולפי מחקרים רצוי שהתינוק יהיה מול ההורה עד גיל שנה +.
    עדיף ללכת על סיילו XL שיש לה גלגלים יותר גדולים. מבחינת משקל היא לא ממש קלה 10.2 ק"ג לשלדה + טיולון, זה משקל סביר.
    בסגנון של הסיילו יש את בייבי בוס טייגר, בסוף יולי תיכנס טייגר 2 שמציעה לדעתי גלגלים יותר איכותיים והיא קלה יותר 8.7 ק"ג לשלדה + טיולון.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בובקט מול טייגר הבדלים עיקריים
    שיר
    28/06/2020

    מה ההבדל בין בובקט2 לטייגר2? מוכר אמר לי שהן זהות ביכולות (ההבדל בגודל הגלגל קטן מאוד) אז מדוע בובקט זולה יותר?
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    28/06/2020

    שלום שיר,

    בגדול אין הבדלים גדולים. האמבטיה והטיולון שלהם זהים לחלוטין.
    השוני בשלדים: בטייגר הגלגלים יותר גדולים, סל החפצים יותר גדול ממש בקצת והשלדה יותר מעובה. היתרון הגדול: מותאמת להליכה גם בדרכים משובשות מאוד. בשל כך הבובקט יותר קלה בחצי ק"ג ורוחב השלדה צר יותר בכ-4 ס"מ שזה יתרון במעברים צרים מאוד.
    לסיכום קצר: לדעתי לרוב המוחלט של ההורים הבובקט מתאימה יותר כי היא עגלה עירונית +, כלומר יכולה להתמודד גם עם דרכים משובשות ובתכלס הרוב לא יאתגרו את העגלה כג'יפ. למי שכן מתכנן לאתגר אז בעצם הטייגר תתאים יותר.

    ההבדל במחיר נובע בעיקר בגלל תחרות קשה, בפועל הבובקט אמורה להימכר ב-2790-2890 ש"ח. אילו תימכר במחיר כזה אז: א. זה יוביל לכך שהרוב ירכוש את הטייגר. ב. היא תהיה משמעותית יקרה מעגלות מקבילות כמו סיילו ולכן אנחנו מוכרים אותה כסוג של מבצע קבוע.
    המטרה שלנו כמותג חדש להציע עגלת פרימיום עם כל היכולות של מותגי פרימיום (ולדעתי אנחנו מציעים הרבה יותר מעגלות שעולות כפול) בעלות הגיונית. לא חסכנו בעלויות המוצר כדי שיהיה זול (זה נטו הקרבה שלנו) בכל זאת, יש גלגלי PU הגלגלים הכי יקרים שניתן לשים בעגלות, אמבטיה יצוקה מפלסטיק (עם מזרן נושם) ולא מבד מתוח, מושב יצוק מפלסטיק ולא רשת או עם פרספקט, שלדת אלומיניום ועוד.

    נכון לעכשיו התמחור הזול הוכיח עצמו ולמעשה כל משלוח שמגיע כבר כמעט ומכור מראש אז לא מתוכננת עלית מחיר בעתיד הנראה לעין אם בכלל.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה!

    שיר
    28/06/2020

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך משיגים טיולון ארמדילו התייעצות
    Livnat Levy
    28/06/2020

    היי קובי,
    אשמח לדעת האם ניתן להשיג היום טיולון (רק טיולון) ארמדילו של מאמאס אנד פאפאס? (מכירה מחברה דגם שנמכר ב2018)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    28/06/2020

    שלום ליבנת,

    קשה לי להאמין, אני מסתובב בהמון חנויות במהלך השבוע, במקסימום שנתקלתי זה "אחרון מתצוגה".
    אני מציע לפנות ליבואן מיה בייבי אולי הם יוכלו לכוון אם נשאר באיזה מקום או אולי להם.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התלבטות לגבי סלקל או כיסא בטיחות
    עדי
    27/06/2020

    קובי שלום.
    מתלבטים בין שני סלקלים עם בסיס להתקנה: מקסי קוזי 30 וצ'יקו קיפיט. מה מומלץ יותר מבחינת בטיחות ונוחות לתינוק?

    מתלבטים גם האם כדאי במקום להעביר את הגדול בן השלוש לבוסטר מתאים ואת הצ'יקו נקסטפיט שלו לתינוק?
    זה אמנם יחסוך את קניית הסלקל אך זכור לנו שבחודשים הראשונים הישיבה בכיסא הייתה מאד לא נוחה עבורו ותוהים אם סל קל יהיה נוח יותר בשלב זה (ואולי גם יאפשר לשבת בין הילדים הרכב במידת הצורך מאחר והוא קטן יותר). בנוסף, מניחים שיהיה יותר קל לנייד סלקל בין שני רכבים. מה היית ממליץ? האם לכסא יתרון בטיחותי על פני הסל קל?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    28/06/2020

    שלום עדי,

    לגבי סלקל מול כיסא, הצ'יקו נקסטפיט מציע את זווית השכיבה הכי קרובה לסלקל אבל, זה עדיין לא זווית של סלקל. כמוכן יתרון נוסף של סלקל על כיסא זה האפשרות לנייד מהרכב יחד עם התינוק.
    היתרון של כיסא זה בעיקר החיסכון הגדול של רכישת הסלקל.
    שני הסלקלים בעייתים כאשר יש 3 נוסעים/כיסאות מאחור, זאת מכיוון שיש את הבסיס שתופס הרבה מקום.
    בין הסלקלים, הסלקל של צ'יקו קיבל דירוג בטיחותי גבוה יותר ולכן לדעתי הוא יותר מומלץ, גם מבחינת נוחות לדעתי הוא יותר נוח לתינוקות וגם בדרך כלל משמעותית יותר זול.
    מצד שני היתרונות של מקסי קוזי הם:
    ניתן לחברו להמון סוגי עגלות בשוק (יש צורך בחלקן ברכישת מתאמים), הצ'יקו לא מתחבר לעגלות פרט לעגלות צ'יקו.
    ניתן לחגור אותו ללא הבסיס, הצ'יקו מחייב בסיס וזה אומר, אם מעבירים לרכב אחר צריך או להעביר גם את הבסיס או לרכוש בסיס חדש, דבר שיעלה משמעותית את מחיר הצ'יקו.
    יחד עם זאת, אם יש 2 רכבים ותניידו את הסלקל בינהם, הייתי בכל זאת ממליץ שיהיו 2 בסיסים.
    א. זה מקל על החיים וההעברה לוקחת בדיוק כמה שניות
    ב. בחגירה ללא בסיס יש הרבה יותר מקום לטעות בהתקנה ואז רמת הבטיחות של המוצר יורדת.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התלבטות בקניית עגלה שתתאים למושב
    מיכל
    27/06/2020

    מחפשים עגלה שתתאים למושב ויש מדרגות לעלות לבית, שתהיה יציבה וחזקה ולא כבדה כל כך יש למי סל קל של סייבקס מה דעתך על עגלת סייבקס בליוס 3?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    28/06/2020

    שלום מיכל,

    ראשית, אסור לעלות מדרגות עם עגלה כאשר התינוק בתוכה. מעבר לסיכון התינוק, מופעל לחץ עצום על חלקים מסוימים בעגלה שעלול להוביל למצב של קריסתם, זה גורם לבלאי מואץ עד למצב של שבר.
    הבליוס לא עגלה קלה אבל זה המחיר שצריך לשלם כדי לקבל מוצר עם גלגלים גדולים, קפיצים טובים, יחסית מרווח, חזק ויציב.
    אני פחות אוהב את העגלה הזו גם כי הקיפול מאד מסורבל וגם כי כאשר המושב פונה לכיווון הנסיעה, במצב שוכב הוא חוצה את קו ידית האחיזה, זה פחות נוח להתנייד כך ופחות נוח לתלות תיק.
    בסגנון שלה ובאזור המחיר שלה אפשר לקנות את איי.בי.סי דיזיין סלסה שלדעתי הרבה יותר שלמה ומוצלחת, כמו הבליוס גם היא לא מהקלות.
    אם נרצה ללכת על מוצר קל יותר נאלץ להתפשר על גלגלים יותר קטנים, קפיצים יותר פשוטים, אמבטיה וטיולון יותר צרים השאלה אם אלו רלוונטיים?

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בייבי בוס גלישה באמבטיה בשיפוע
    ליאת
    26/06/2020

    הי קובי, ממש תודה על כל התשובות שלך. אזכיר כי רכשתי את הבייביבוס ומאד מרוצה. היא קלה נוחה מהמהמת ונוסעת בקלילות.
    כן שמתי לב שהתינוקת לאט לאט מתגלשת למטה באמבטיה וראיתי כי זה ממש בשיפוע. האם כך זה צריך להיות?


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    26/06/2020

    שלום ליאת,

    בגדול צריך להיות שיפוע קל כדי שהדם יזרום לכיוון הרגליים ולא להפך אבל, זה שיפוע חד מידי, תפני אליי בפייסבוק או טלפונית למספרים שעל השלדה ביום א' ונטפל בהקדם.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כיסא בטיחות לתינוק
    ליהיא
    25/06/2020

    קובי שלום,
    אני מחפשת כיסא בטיחות לתינוק חשובה לי כמובן הבטיחות בנוסף שתהיה האפשרות לשינוי מנחי ישיבה/שכיבה, שתהיה תמיכה מתכוונת לצידי הראש
    שמעתי על הכיסא של צ'יקו אך איני זוכרת את הדגם המדויק, האם הכיסאות של צ'יקו מומלצים?
    כמו כן, אשמח להמלצות נוספות
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כיסא בטיחות לתינוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    26/06/2020

    שלום ליהיא,

    המצבים בכיסא לא נועדו לנוחות אלא כדי לספק את זווית הבטיחות הכי טובה ובטוחה לתינוק!

    הכיסא של צ'יקו מדגם נקסטפיט נחשב מצוין ואחד המומלצים ביותר שיש, אני ממליץ על גרסאות הזיפ שבהן יותר קל לשלוף את הבדים לכביסה.
    מלבד צ'יקו אני ממליץ על ברייטקס כל סדרת הקליק טייט שלהם מעולה.
    כמוכן גרקו פוראבר טרושילד מעולה ונמכר במחירים מצחיקים ביחס לתמורה, לדעתי הצ'יקו או ברייטקס עדיפים אבל העלות תועלת בגרקו מנצחת.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינוי מצבים בכסא בטיחות צ'יקו
    הדר
    25/06/2020

    שלום קובי,
    יש לנו כסא בטיחות של צ'יקו עם המצבים השונים 1-9.
    כרגע הוא משמש תינוקת בת 4 חודשים, נגד כיוון התנועה כמובן.
    מתי והאם צריך לשנות את המצבים (1-9) כאשר הכסא נגד כיוון התנועה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    25/06/2020

    שלום הדר,

    המצבים בכיסא לא נועדו לנוחות אלא כדי לספק את זווית הבטיחות הכי טובה ובטוחה לתינוק!

    אם תשימי לב יש בכיסא בועת פלס ירוקה. כאשר הבועה במרכז זה אומר שהמושב נמצא בזווית הכי בטיחותית, היות ויש 2 אופציות להתקין את הכיסא (עם ונגד הכיוון) ויש המון סוגי רכבים עם זוויות שונות של מושבים, יש לצ'יקו 9 אופציות של זוויות כדי להגיע למצב שהוא מותקן בזווית הכי בטיחותית לתינוק.
    בדרך כלל עד גיל שנה (מומלץ עד שנתיים) זה נגד הכיוון במצב הכי שוכב או אחד לפניו וכאשר זה עם הכיוון זה נע בין מצב 2 ל4 בדרך כלל, שוב תלוי מאוד בסוג הרכב, יהיו כאלו שיהיה צורך במצבי 5-6 ויהיו כאלו שנגד הכיוון יצטרכו את 7.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוק נוטה לצד בטיולון מאמ טיק טאק
    ויקי
    25/06/2020

    שלום, רכשתי טיולון מאמ טיק טאק פלוס.
    כאשר הטיולון המצב ישיבה מלא, התינוק מגיע למצב שהוא נוטה לצד ואחת מרצועות הכתפיים ממש תקועה בתוך הצוואר שלו ובעצם הוא נשען עליה. לפני זה הייתה לנו עגלה שהגב שלה היה קצת שקוע ולא הייתה בעיה כזו, הגב של המאמ ממש שטוח ואין בצדדים שום "מחסום" אז פלג הגוף העליון של התינוק סוג של נוזל החוצה. תינוק בן שנה יושב יציב, זה קורה רק כשהוא "נח".
    זה נראה לא נוח ולא בריא להיות בתנוחה עקומה כזה, וגם משאיר לו סימן על הצוואר - מה אפשר לעשות חוץ להעביר לחצי שכיבה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    25/06/2020

    שלום ויקי,

    יש 2 פתרונות שאולי יעזרו לדעתי:
    1. להדק היטב את הרצועות ולוודא שהן בגובה הנכון. הן צריכות להיות מעט מעל הכתפיים לא מתחת ולא הרבה מעל.
    2. לרכוש מזרן לעגלה עם כנפיים, זה נקרא מזרן כנפיים לעגלה, אז יש כנפיים משני הצדדים שמספקות תמיכה לצד הגוף. לא תמיד זה עוזר ולכן אני ממליץ לנסות פיזית בחנות יחד עם התינוק.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייעצות על עגלה ראשונה קלה ונוחה לתפעול
    בן שחר
    24/06/2020

    מחפשים עגלה טובה ואיכותית, כמה שיותר קלה ונוחה לתפעול.
    ראינו את ה cielo של ספורט ליין, איך היא? מומלצת? מה החסרונות שלה?
    האם שווה להשקיע יותר ולקנות את הבוגובו? (ראיתי שהרבה כותבים עליה, לא ככ התלהבנו מהעיצוב, ולא נראת שונה הרבה מהספורט ליין, יקרה משמעותית..)

    היויו נראת ממש נוחה לתפעול השאלה כמה חזקה?

    אשמח לקצת סדר בנושא...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    25/06/2020

    שלום שחר,

    לגבי סיילו, מקבלים תמורה טובה למחיר, מוצר נוח לתפעול, קומפקטי, אף על פי שנראית קלה היא במשקל ממוצע (כ-10 ק"ג יחד עם הטיולון, גם הבי שוקלת כך).
    החסרונות לדעתי הם בגלגלים והקפיצים שהם בסיסיים ולכן היא תהיה מאוד נוחה לניוד בעיר אבל ככל שהדרך תהיה יותר משובשת כך הנוחות תרד. המושב בסיסי ולא יצוק מפלסטיק כמו בבי ולכן הזוויות בבי יותר טובות (בעיקר זווית הישיבה).
    הדגם המומלץ בסיילו לדעתי הוא הXL בגלל הגלגלים היותר גדולים. הPL הוא XL מעוצב שגם יותר יקר וגם טיפה יותר כבד והדגם הרגיל עם גלגלים קטנים שיהיו פחות יעילים בהרבה דרכים.
    לגבי בוגבו, אין ספק שחלק גדול מהתשלום הוא על המותג אבל לא רק, החומרים ואיכות ההרכבה הם ברמה הכי גבוה, הבדים סופר איכותיים, הגלגלים אמנם קטנים אבל הם מחומר איכותי ויחד עם קפיצים מעולים הם מספקים יכולת ניוד מעולה בעיר, גם כאן ככל שנלך בדרך יותר משובשת כך יכולת הניוד תרד.
    החיסרון הגדול שלה לדעתי זו האמבטיה אשר מאוד קטנה ובסיסית.

    לגב יויו, אני אישית מראש פוסל מסיבה אחת, לדעתי ולפי מחקרים רצוי שהתינוק יהיה מול ההורים עד גיל שנה+ וביויו הטיולון חד כיווני ולא מאפשר זאת.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום