פורום עגלות תינוקות, מוצרי תינוקות - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • המלצה לטרמפולינה עם שכיבה 180 מעלות
    יסמין
    30/05/2020

    אשמח אם תוכל להמליץ לי על סוג טרמפולינה לילד שני במשפחה. בילד הראשון שלי לא קניתי, התלבטתי מאד הייתי משכיבה אותו על מזרון פעילויות. אבל כעת עם ילד בן שנתיים בבית שהוא מתרוצץ רוב הזמן ורוכב על הבימה בבית, צריכה שהיה מקום ביטחוני לזמן קצר שאנחנו בסלון. אילו טרמפולינה עם שכיבה 180 מומלצות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    30/05/2020

    שלום יסמין,

    אין ממש טרמפולינה שטוחה, ישנן כאלו משולבות עריסה אז יש שכיבה מלאה. לדוגמא של טייני לאב שלדעתי גם מאוד מומלצת.
    אם אין בעיית תקציב גם הטרמפולינה של בייבי ביורן למראות שנראית פשוטה, לדעתי סופר נוחה לתינוק וגם הילד בן השנתיים יהנה ממנה (היא עד 18 ק"ג) מניסיון אישי של 2 ילדים עם הפרש גילאים די דומה.
    נתון חשוב, היות והתינוקות ישנים על הגב בלילה, במהלך היום רצוי למצוא זמנים להשכיב על הבטן למניעת היווצרות ראש שטוח. אחד הגורמים המובילים לכך הם הטרמפולינות/סלקלים/נדנדות. לכן לנסות לצמצם או לפחות לרכוש כרית לראש עם חור. הן לא יקרות ועוזרות בצמצום התופעה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עגלה משולבת אמבטיה וטיולון עד 2,500₪
    ניצן
    29/05/2020

    היי,
    מעוניינים בעגלה משולבת (אמבטיה + טיולון) מצויינת עד 2,500₪.
    אלו הן הבקשות שלנו:
    1) קומפקטית (גרים בעיר, אז למשל לא בייבי ג׳וגר שהבנו שהיא מסורבלת יחסית) ויחד עם זאת בטוחה ויציבה (לא YOYO למשל)
    2) נוחה להורים (תפעול, הליכה)
    3) קלה
    4) מאווררת עם בדים נעימים
    5) טיולון טוב ונוח לתינוק (לא בא לנו לקנות עכשיו ואז בשלב הטיולון להתאכזב ולקנות נוספת).
    תודה רבה :)))

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    30/05/2020

    שלום ניצן,

    1. אני ממליץ על עגלות בעלות טיולון דו כיווני. לדעתי ולפי מחקרים יש לזה יתרונות רבים בהקשר להתפתחות התינוק.
    2 + 3 חשוב לציין שככל שעגלה תהיה יותר נוחה לניוד זה יצריך גלגלים יותר גדולים, קפיצים איכותיים ואז המשקל מטפס.
    4. בגלל תקנים, כל בדי העגלות עשויים פוליאסטר, לכן לדעתי אין בד נעים ולאמבטיה פשוט שמים סדין כותנה ולטיולון מוסיפים מזרן/ריפודית כותנה, אלו מוצרים שעולים גרושים והופכים כל עגלה ליותר נעימה לא משנה מחירה, לכן לא הייתי נותן לנתון זה להשפיע בבחירת העגלה.
    5. אגלה לך סוד. 90-95% מההורים ירכשו טיולון.
    א. הטיולונים מאוד זולים וזו הוצאה זניחה יחסית, זה יוצר מצב שחורשים על מוצר זול ומשמרים עגלה יחסית יקרה לילד הבא.
    ב. הטיולונים הרבה יותר קלים מכל עגלה
    ג. הרבה יותר קומפקטיים
    ד. ראיתי הורים שהתחילו עם טיולון כמו יויו ובסוף קנו עוד טיולון זול יותר.
    לכן לאור אלו אני לא ממליץ לחפש עגלה על פי השיקול של חיסכון רכישת טיולון בעתיד. ממליץ כרגע להתמקד במוצר שיתאים לצרכים שלכם והתינוק לפחות עד גיל שנה+.

    לדרישות שלכם הייתי ממליץ לבדוק את עגלות בייבי בוס טייגר או סיילו XL. שתיהן קומפקטיות ויחסית קלות (הטייגר כ8.6 ק"ג לשלדה וטיולון והסיילו כ10.6 ק"ג לשלדה + טיולון). שתיהן עם גלגלים יחסית גדולים ולכן נוחות הניוד טובה מאוד ביחס למשקלן וגודל הקיפול. הן נכנסות לתקציב ומציעות טיולון דו כיווני. גגונים גדולים יחסית, רשתות איורור, קיפול נוח ביד אחת ודי קטן.
    שתיהן עם טיולון דו כיווני שכפי שציינתי, דבר שלא הייתי מוותר עליו.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה! עזרת לנו מאוד :)))

    ניצן
    30/05/2020

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התלבטות בין שני דגמי עגלה
    אולה
    29/05/2020

    חג שמח לכולם!
    אשמח לחכמת המונים והמלצותיכם:

    מתלבטים בין 2 דגמי עגלות (אחרי הרבה סינונים)
    Cielo Sportline
    או
    Baby jogger citi mini lux

    הצרכים שלנו: מעדיפים עגלה משולבת,
    שנינו גבוהים (170-180) וגם הילד כנראה יהיה גבוה.
    גרים בעיר,
    מחפשים עגלה קלה יחסית, בעלת קיפול נוח ולא מאסיבי
    רכב קטן-בינוני
    תקציב 2500-3000.

    מודעת למוצרי יד שנייה, אבל כרגע מעדיפים עגלה חדשה בתקציב הזה :)

    המון תודה וסופ״ש מהמם!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התלבטות בין שני דגמי עגלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    30/05/2020

    שלום אולה,

    לדעתי הסיילו עונה טוב יותר לצרכים שלכם. הג'וגר יחסית נמוכה, אין לה ידית טלסקופית שיש בסיילו ולדעתי הסיילו גם יותר נוחה בניוד ועם אמבטיה יותר גבוהה.
    אני פחות ממליץ על עגלות יד 2. כמוכן העגלות שציינת לא נופלות מעגלות שעולות כפליים מהן לדעתי.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני צריכה עצה בקשר לעגלת תינוק Lonex בבקשה דחוף
    נילי
    27/05/2020

    אוקיי אז מצאתי עגלה ממש מהממת לונקס גלקסי ואני רוצה ממש לרכוש אותה לעוד חודשיים, אבל אני מפחדת להזמין כי אני לא יודעת אם זה באמת ככה איכותי כמו שכתוב באתר. לי זה נראה אמין אבל אני רוצה לשאול חוות דעת שלכם, אם מישהי כבר הייתה לה עגלה כזו או שמכירה חברה שיש לה אשמח לדעתכם. תודה ממש !!! :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מצטרפת

    יעל
    27/05/2020

    מצטרפת לשאלה , ראיתי גם את האתר שלהם יש שם דברים מהממים אבל אני מפחדת להוציא כסף :(
    תודה לעונים..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שווה לקנות לגמרי!!

    מירי
    27/05/2020

    קניתי עגלה לילד ראשון לפני חודש, גם אנחנו קצת התלבטנו ובסוף החלטנו שנלך על זה ואני חייבת לציין שאנחנו לא מאוכזבים אפילו לקצת הכל ממש איכותי כל העגלה עשויה בסדנא באירופה בעבודת יד כל עגלה .. ממש! הכל מחומרים אקולוגים אפילו עור ECO שהוא עור סינטטי ממש איכותי ומרגיש אמיתי ... יש להם עגלה עם 6 בולמי זעזועים! וכזו גיסי קנה לאחותי עפנו עליה!!!
    בקיצור ממליצה מאוד ואני לא מבינה איך עד היום אנשים לא קנו לונקס כי העגלות שראיתי באתר מהממות !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    28/05/2020

    שלום נילי, יעל או מירי או כל שם מזויף שאתם רושמים.
    אתם עושים כאן מעשה לא יפה ולא בפעם הראשונה. לא רציתי להגיב בפעם הקודמת אבל כעת לא נותרה לי ברירה.
    אני לא אוהב שמקדמים מוצר ע"י המלצה של משתמש שהוא לא באמת משתמש במוצר. בבקשה להפסיק זאת.
    אם המוצר טוב אז הוא יימכר בזכות עצמו.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זה ממש לא יפה!!

    מירי
    31/05/2020

    קובי אתה ממש חוצפן
    אני מצרפת תמונה של העגלה שרכשתי.
    תתבייש לך


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    31/05/2020

    לא אתבייש אלא את או אתה!
    כמו שציינתי תקדמו את המוצר במקום אחר. אין לי בעיה שגם כאן כל עוד תציינו גילו נאות שאתם היבואן. מוזר לי ש"מירי" ו"מיכל" הגיבו באותו זמן (די באותה דקה) בשתי שאלות שונות 2 פרופילים שונים. הרי לא מדובר בעגלה הנמכרת בישראל. מוזר לי שלמירי ומיכל יש בדיוק את אותו הריצוף בבית! אותה שלדה שחורה של עגלה ואפילו אותו וילון (כן גם בתמונה של הגלגל אפשר לראות את השתקפות הוילון).
    אז טעיתי שיש לעגלה גלגלי אוויר (לפחות ככה הצגתם בדף הפייסבוק שלכם). היא לא נמכרת בהרבה חנויות (רק 2 ליתר דיוק) ואונליין (שאני אישית ממליץ להימנע מרכישת עגלה או טיולון אונליין כי אין דרך לבדוק פיזית את המוצר).

    לא עשו אותי באצבע אז בבקשה לא לפרסם כאן בלי גילו נאות!

    פחות בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עגלת תינוק מגיל לידה
    חיה
    27/05/2020

    אני מתלבטת על עגלת ליסבון של חברת בייבי סייף... או עגלת סיטי תור לאקס של בייבי ג'וגר (שעולה יותר יקר ולכן ההתלבטות..אבל אשמח לדעת האם ההבדל משמעותי) אשמח לקבל חוות דעת מקצועית. אנחנו מחפשים עגלה חזקה, שתשרוד טיסות, נוחה בירידה במדרגות וכמובן נוחה לתינוק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עגלת תינוק מגיל לידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    27/05/2020

    שלום חיה,

    לדעתי שתיהן לא אופציות טובות, בטח שלא למדרגות (טכנית אסור לעלות עם אף עגלה מדרגות אבל אם כן, רצוי שתהיה ידית טלסקופית ולשתיהן אין. כדי לעלות מדרכה גבוהה או מדרגה יהיה צורך במאמץ פיזי רב שיוביל לשחיקה של הידית לעיתים עד מצב שבר).
    לגבי טיסות, ראיתי שגם העגלות החזקות ביותר "מצליחות" להישבר. זה נטו עניין של איך החברה מטפלת בעגלה.

    לדעתי עגלות כמו סיילו או בובקט של בייבי בוס (פחות או יותר נמכרות סביב מחיר הג'וגר) הרבה יותר יתאימו לדרישות.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה..המשך לשאלה..

    חיה
    28/05/2020

    תודה על הכיון הנוסף!
    אני לא מוצאת בחיפוש באינטרנט עגלת סיילו של בייבי בוס. יש עגלת טייגר של בייבי בוס, לזה הכוונה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד משהו..

    חיה
    28/05/2020

    שכחתי לציין שאנחנו גרים במקום עם מדרכות לא נוחות והרוסות.. אז יכול להיות שהטייגר של בייבי בוס יהיה מתאים יותר? ואם כן, בתמונות זה ניראה שהפגוש מונח בצורה כמו קשצ במקביל לראש של שהילד ולא כמו ברוב העגלות בגובה הידיים- אז האם הוא מתכוונן, זאת אומרת- האם ניתן לחבר אותו בכמה גבהים? אן שמה שיש בסרטו זה האפשרות שיש לחבר..?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    28/05/2020

    שלום חיה,

    המלצתי על 2 עגלות.
    סיילו של חברת ספורטליין, עכשיו שרשמת שהמדרכות לא נוחות אז עדיף ללכת על דגם הXL שלהם. צריך לקחת בחשבון שהיא טיפה כבדה ביחס לבייבי ג'וגר.
    ובייבי בוס המלצתי על הבובקט שהיא קלה יותר אבל עם המדרכות בעייתיות אז לדעתי הטייגר עדיפה לדרישות שלכם, היא שוקלת בדיוק כמו הבייבי ג'וגר רק שלדעתי יש לה גלגלים הרבה יותר טובים + ידית טלסקופית.
    לגבי הפגוש, הוא לא בגובה הראש אלא בגובה החזה, בסרטון צילמו בובה ולא תינוק אמיתי. לא ניתן לכוונן אותו בגבהים. בכל מקרה הוא מגן היטב אבל חשוב להבין שהפגושים לא נועדו להגנה. מה שמגן הן הרצועות וחובה תמיד לחגור את התינוק בעגלה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה לכיסא אוכל לתינוק
    שלי
    26/05/2020

    קובי שלום, אני מעוניינת לרכוש כיסא אוכל שישמש אותי משלב הטעימות, לא מחפשת משהו יקר, לדוגמא בשילב יש כיסאות אוכל של סיגמא בסביבות 300
    שקלים, האם הם טובים? אשמח לקבל את חוות
    דעתך.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    המלצה לכיסא אוכל לתינוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    26/05/2020

    שלום שלי,

    בכיסאות אוכל אכן אין צורך להשתגע. הסיגמא גם כיסא שעונה לדרישות. אני יותר ממליץ להשקיע עוד טיפה וללכת על כיסא אוכל של מאמ, הוא מאוד זהה לשל פג פרגו שעולה באזורים של 800 ש"ח ולדעתי אחד מכסאות האוכל הכי טובים שיש.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גודל אמבטיה וגובה בעגלה מומלצת
    מוטי
    25/05/2020

    הי קובי
    רציתי לשאול איזה עגלה עדיפה בוגבו בי 5 או סייבקס מיוס 2
    מבחינת נוחות נסיעה איכות יציבות וגודל - איזה מביניהן האמבטיה גדולה יותר
    וכן האם הבוגבו נמוכה מאד או שהיא רק נראית ככה ומה העגלה הגבוהה מביניהן?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    26/05/2020

    שלום מוטי,

    גם הבי וגם הסייבקס יחסית נמוכות. יש להן גלגלים קטנים ולכן הגובה נמוך, כמו כן בגלל זה הן קלילות יותר מעגלות יותר גבוהות מהן.
    האמבטיה של הסייבקס לדעתי עדיפה. גם יותר מרווחת וגם יש פתחי איוורור (בבי רק במהדורות מסויימות יש בגגון).
    בכל הקשור לשלדה וטיולון כאן לדעתי היתרון של הבי:
    בשלדה לדעתי הגלגלים בבי יותר נוחים לניוד, הקפיצים קצת יותר מוצלחים ויש ידית טלסקופית מתארכת שמקלה משמעותית בעליה וירידה ממדרכות.
    בטיולון יש לבי מושב יצוק מפלסטיק והסייבקס המושב הוא רשתי, לדעתי הפלסטיק מספק תמיכה טובה יותר. יחד עם זאת זה מעלה את המשקל של הבי והיא כבדה מהמיוס בכ- קילו.
    מבחינת קיפול את הבי ניתן לקפל גם שהטיולון פונה אליכם ואילו את המיוס רק לכיוון הנסיעה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה לעגלה לתינוק ראשון
    שושי
    25/05/2020

    היי קובי,
    נשמח לעזרה בבחירת העגלה שלנו.
    חשוב שתהיה איכותית ועמידה, שתתגלגל בקלות ובכיף ברחובות, עליה וירידה של מדרכה, שתהיה יציבה ובמסגרת המגבלות האלה כמה שיותר קלה ונוחה לקיפול
    ושתיהיה רחבה ונוחה מספיק לתינוק אך עם עיצוב חדשני וצרה שתעבור בקלות במעברים,
    תודה על העזרה!
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    המלצה לעגלה לתינוק ראשון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    25/05/2020

    שלום שושי,

    אין עגלות שיכולות להכיל הכל.
    לדעתי בייבי בוס בובקט הכי תתאים לכל הדרישות.
    היא קלה: רק 8.3 ק"ג לשלדה וטיולון. רוחב גלגלים צר: 53 ס"מ.
    יש לה גלגלים מעט יותר גדולים מעגלות דומות (בטח שבאזור משקלה) והם גם מחומר מאוד איכותי ולכן, יכולת הניוד מעולה ושקטה כנ"ל לבלימת זעזועים.
    עניין העיצוב זה טעם אישי.
    ביחס למשקלה היא מאוד מרווחת לתינוק (אי אפשר לדרוש שמצד אחד עגלה תעבור במעברים צרים שזה אומר עגלה ברוחב צר ומצד שני שתהיה רחבה לתינוק. הבובקט עוד איכשהו מצליחה לשלב היטב בין השתיים).
    היא מאוד איכותית וחזקה.
    יש לה גגונים מעולים לא חדירים לנוזלים, רשתות איוורור ומזרן נושם באמבטיה
    החיסרון כרגע: עקב ביקוש רב יש חוסר בעגלה ונשאר רק צבע אחד שזה שחור זהב. אם הלידה באזור אמצע יולי אז יגיע משלוח נוסף כך שאפשר לשריין מראש.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה לעגלת תינוק ראשון

    שושי
    25/05/2020

    תודה על התשובה המהירה
    רציתי לשאול מה עם עגלת סייבקס מיוס 2 ואויסטאר 3

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אויסטר 3 / סייבקס פריאם /מאמאס אנד פאפס

    שני
    26/05/2020

    היי!
    אשמח לחוות דעת בנוגע לשלוש העגלות.
    מתקשה לבחור מבין ה3.

    חשובה לי נוחות התינוק(ת), נסיעה חלקה, מראה ואיכות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    26/05/2020

    שלום שושי,

    באויסטר ובפריאם את בורחת מכל הדרישות שלך בנושא הנוחות שלך. מדובר בעגלות גדולות ומגושמות וגם כבדות. כמוכן יחסית גדולות לאחר הקיפול. לגבי מיוס, היא יותר עונה לדרישת המשקל אבל לא לדרישת הניוד, לדעתי היא לא נוחה לניוד ככל שהדרך יותר משובשת ומאוד קשה לעליה וירידה ממדרכות גבוהות ככל שמשקל התינוק עולה.
    לגבי מראה, ממליץ שזו תהיה הדרישה האחרונה. במהלך עשרות השנים שלי בתחום ראיתי אחוז מאוד גבוה של הורים שבוחרים עגלה רק ע"פ המראה ומהר מאוד רוכשים עגלה נוספת. העגלה היא כלי עבודה שיעבוד איתך שעות רבות במהלך היום, חשוב שתהיה נוחה גם לך וגם לתינוק (כפי שציינתי את השילוב המושלם ולכן רצוי למקד עצמכם למה אתם מעדיפים יותר).

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מזרן מומלץ למיטת תינוק
    ענבר
    24/05/2020

    היי

    אשמח לעזרתך להמלצה על מזרן למיטת תינוק...האם יש עדיפות ל imagine+ לעומת הrainbow s של קינג קויל?
    אם כן אשמח לדעת מה השוני בינהם ומה כדאי

    תודה
    ענבר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מזרן מומלץ למיטת תינוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מזרן מומלץ לתינוק

    ענבר
    24/05/2020

    היי

    הכוונה הייתה למזרן imagine + שעולה 850 בשילב...נקרא גם דיפ סליפ

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    25/05/2020

    שלום ענבר,

    לדעתי יש עדיפות לאימג'ן מכיוון שהוא מזרן נושם. למזרן נושם יש יתרונות רבים:
    לדעתי הם יותר נוחים לתינוקות בשנה הראשונה בהשוואה למזרן דו צדדי.
    הם מווסתים טמפרטורה טוב יותר.
    אם בשינה על הגב השמיכה עולה מעל ראש התינוק עדיין נכנס אוויר מלמטה.
    אם התינוק פולט הנוזל מחלחל מטה ואין סיכוי שהתינוק יבלע בחזרה.
    הרבה יותר קל לשטוף ולנקות ומתייבש הרבה יותר מהר.

    האימג'ן בדרך כלל נמכר במחירים של 1200 ש"ח כך ש-850 לדעתי זה מחיר מצוין!
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מזרן מומלץ לתיקון

    ענבר
    25/05/2020

    היי,

    תודה רבה
    אתה יודע אולי מה ההבדל בין מזרן בייבי ארט פלוס ( זה שעולה 850 בשילב) לבין מזרן אימג'ן פלוס( שעולה 1300 בשילב) - שניהם מוגדרים IMAGINE+ והאם ההבדל משמעותי וכדאי?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    26/05/2020

    שלום ענבר,

    הארט פלוס אינו מזרן נשום שכן זהו מזרן ספוגי, אמנם בטכנולגיה יותר מתקדמת שאמורה לעשות אותו נושם, לדעתי זה עדיין לא מספק את היתרונות של האימג'ן + ולכן פער המחיר ולכן גם הופתעתי שאימג'ן נמכר ב850 כי ידוע לי שהוא לא יורד מה-1300 ש"ח.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מזרן מומלץ לתינוק

    ענבר
    27/05/2020

    היי

    תודה רבה.
    לדעתך שווה את ההשקעה של 1300 ש"ח ולקחת את ה-IMAGINE (הבנתי שזה בנוי בטכנולוגיה חדשה של סלילים) ולא את הארט פלוס?
    ראיתי גם שיש להם את הגרינלנד פלוס ואייספייס פלוס? האם הם גם דומים לארט פלוס?או שיש להם איזשהו יתרון על פניו?

    תודה

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    27/05/2020

    שלום ענבר,

    אכן יש מגוון דגמים אבל אף אחד מהם לא מזרן נושם כמו האימג'ן 360.
    למזרן נושם יש המון יתרונות לשנה הראשונה (גם בטיחותית וגם מבחינת הנוחות) ולכן לדעתי זה שווה את ההשקעה.
    אם זה יקר ניתן גם ללכת על מזרן כמו בייבי טק מולטיפלואו שדומה לאימג'ן וזול ממנו.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עגלת סירקל ראבנה 4
    ניצן
    24/05/2020

    אשמח לקבל חוות דעת מחברות פורום שקנו את עגלת סירקל ראבנה 4 של ABC. ברשת אין כמעט המלצות עליה (למעט בפורום הזה, ממנהל הפורום לדעתי) ואשמח לשמוע ממשתמשות על החוויה שלהן.
    תודה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עגלת סירקל ראבנה 4

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    24/05/2020

    שלום ניצן,

    יהיה קשה לך לקבל כאן חוות דעת ממשתמשות מכיוון שרוב הגולשות כאן נמצאות במצבך, בעיקר מתלבטות ומחפשות עזרה לשאלותיהן.
    לא נמכרו הרבה עגלות ולכן יהיה קשה לקבל חוות דעת.
    אם רואים הורים ברחוב עם העגלה זה המדד הכי טוב לדעתי ופשוט לעצור ולשאול אותם. כמוכן בחו"ל העגלה נקראת:
    circle merano 4
    אולי אפשר לדלות מידע מחו"ל, רק לקחת בחשבון שהמרנו שנמכרת בחו"ל נמכרת ללא אמבטיה קשיחה אלא רכה ובמדינות מסוימות נמכרת עם גלגלי אוויר.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עגלת סירקל ראבנה 4

    ניצן
    24/05/2020

    תודה רבה קובי!
    האם אתה עדיין ממליץ בחום על העגלה? ראיתי שהפעם האחרונה שכתבת עליה היה בשנת 2018.
    אתה יודע להגיד למה היא לא תפסה בארץ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    25/05/2020

    שלום ניצן,

    זה מאוד תלוי מה הדרישות. לעגלה בתקציב נמוך לדעתי היא מציעה את נוחות התינוק הכי טובה שיש. גם מרווחת מאוד, גם מרופדת טוב, גם עם גגונים ענקיים.
    הסיבה שהיא לא תפסה זה מכיוון שבשנה האחרונה נכנסו דגמים סביב אותו מחיר או טיפה יותר יקרים שמציעים דבר שהסירקל פחות מציעה: נוחות להורה שזה אומר: עגלות קלות יותר, טיפה יותר נוחות לקיפול ויותר קומפקטיות. בהשוואה לסירקל לדעתי הן פחות נוחות לתינוק אבל לדעתי בישראל רוב ההורים יעדיפו את הנוחות של עצמם (יחד עם זאת חשוב להדגיש שהעגלות החדשות לא נוראיות לתינוק, הן מרווחות מספיק, יחסית נוחות לניוד ועם גגונים טובים).

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייעצות לגבי עגלה וסלקל
    דנה
    24/05/2020

    היי קובי
    נשמח להמלצתך, אנחנו מתלבטים לגבי רכישת עגלה בין 2 דגמים
    הספורט ליין סיילו PL לבין הבייבי בוס טייגר דגם של 2019 (שניהם עומדים בטווח המחירים שלנו)
    איזה עגלה עדיפה מבין השניים?
    ואיך הסלקל של אבינוט דגם קייט? האם מומלץ בחינת תקנים ומבחני ריסוק?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התייעצות לגבי עגלה וסלקל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    24/05/2020

    שלום דנה,

    לגבי העגלות, הטייגר יותר קלה בכמעט 2 וחצי ק"ג, לדעתי יותר נוחה לניוד בזכות גלגלים/צמיגים יותר איכותיים, מעבר לנוחות הניוד הצמיגים של הטייגר מקנים נסיעה שקטה יותר, בלימת זעזועים טובה יותר ובלאי משמעותית נמוך יותר.
    האמבטיה של הטייגר מציעה מזרן נושם. בטייגר האמבטיה יצוקה מפלסטיק ולדעתי זה מקנה הגנה טובה יותר אם נתקלים במשהו, כמוכן זה אטום יותר לרוח, אבק, מים וכו'.
    מצד שני בסיילו ניתן לקפל את האמבטיה בגמר השימוש לאחסון שתופס פחות מקום.
    בטיולון הטייגר מציע מושב יצוק מפלסטיק, לדעתי זה מספק תמיכה טובה יותר וגם יוצר זווית ישיבה זקופה יותר.
    בסיילו ניתן לקפל יחד עם הפגוש ובטייגר יש לנתק צד אחד טרם הקיפול (די פשוט לביצוע).
    הטייגר עומד לאחר הקיפול, הסיילו לא.
    מבחינת כביסה, בטייגר ניתן לכבס גם את הגגונים ויותר קל לכבס את ריפוד מושב הטיולון כי הוא נשלף מהפסלטיק. בסיילו התמיכת פרספקט נמצאת בתוך המושב.

    לגבי הסלקל, מדובר בסלקל פולני וברמת בטיחות טובה מאוד.
    תקנים יש לכל הסלקלים שנמכרים בארץ גם אירופאי (או אמריקאי) וגם ישראלי שמאשר ע"פ אחד התקנים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בבחירת עגלה (סליו או סלסה)
    הודיה
    24/05/2020

    שלום, אשמח לשמוע את דעתך לגבי שתי עגלות ובנוסף אם יש לך עגלה אחרת שאתה ממליץ יותר...
    מחפשת עגלה קלה, יציבה ובטיחותית, מתקפלת בקלות (עדיף ביד אחת) ונכנסת לבגאז' של יאריס... ונוחה לתינוק ולהורים (גבוהים יחסית). ובמחיר ממוצע.
    כרגע חשבתי על:
    עגלת ספורטליין סליו
    או
    עגלת איביסי דיזיין סלסה
    מה עדיף? ואם בכלל? תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    24/05/2020

    שלום הודיה,

    למרות שהן נראות דומה מדובר ב-2 עגלות שונות מאוד אחת מהשניה.
    מבחינת משקל, גודל קיפול ונוחות להורה הסיילו עדיפה. הסיילו XL (המומלצת לדעתי משלושת דגמי הסיילו קלה יותר בכמעט 2 ק"ג מהסלסה), מתקפלת לגודל קטן בכ-20%, מעט יותר נוחה לקיפול.
    מבחינת יכולת ניוד (בעיקר בדרך משובשת) ונוחות לתינוק, לדעתי הסלסה עדיפה. היא גם מרווחת יותר, גם בעלת גלגלים ומערכת קפיצים איכותיים יותר וגם מרופדת טוב יותר לדעתי. בנוסף הגגונים שלה יותר מצלים בעיקר בטיולון ומסנני UV50.
    לכן כפי שאני מציין תמיד, אין מושלם וצריך תמיד להתפשר על משהו. ככל שנלך על מוצר נוח יותר לתינוק כך נוחות ההורה תרד ולהפך, ככל שלהורה יהיה יותר נוח כך נוחות התינוק תרד.
    חשוב לציין שהמחיר שהסלסה נמכרת כיום הוא לא מחירה הראלי.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כיסא בטיחות לילד בגיל שנה
    שרה חראץ
    23/05/2020

    מתלבטת בין כמה כסאות בטיחות לילדה בת שנה :
    ברייטקס מרתון

    EveryKid של evenflo
    גרקו 4ever
    או chicco NextFit
    מה המומלץ והבטיחותי יותר מבינהם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כיסא בטיחות לילד בגיל שנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    24/05/2020

    שלום שרה,

    הצ'יקו, ברייטקס וגרקו נמצאים בטופ כמה שנים טובות. לברייטקס יש יתרון בפטנט שמאפשר התקנה קלה עם מינימום סיכוי לטעויות אנוש, גם אם הכיסא הכי בטוח בעולם אם יותקן לא נכון רמתו תהיה נמוכה.
    לצ'יקו יש יתרון מגיל לידה בזווית שכיבה טובה יותר מה-3
    לגרקו יש יתרון שהוא יודע להפוך לבוסטר בגמר השימוש ככיסא מה שיכול לחסוך כסף בעתיד. בדרך כלל הרוב ירכשו בוסטר נוסף מכיוון שהגרקו עצום בגודלו ביחס לבוסטר שניתן לרכוש כך שלדעתי זה לא יתרון משמעותי.


    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עגלה לילד ראשון סביבה כפרית
    רותם
    23/05/2020

    שלום קובי
    אנחנו מתלבטים בין כמה עגלות בעקבות ההמלצות שקראנו פה.
    גרים בסביבה כפרית בקומת קרקע ובעלי רכב עם תא מטען גדול.
    מתלבטים בין העגלות הבאות-בוגבו קמיליון 3, סלסה ABC ובין העגלות של פג לא כל כך הבנתי את ההבדלים בין דמגי הבוק השונים לבין האיפסי.
    חשוב לנו נוחות לתינוק מחד ומצד שני נוחות תפעול.
    את הבוגבו אני מכירה מחברה ויודעת שהיא עמידה מאד.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    23/05/2020

    שלום רותם,

    הבוגבו מאוד מיושנת. זו עגלה שיצאה במקור ב-2007 ונעשו מעט שינויים לאורך השנים. כמוכן הגלגלים הקדמיים שלה לא יהיו הכי יעילים לדרך משובשת. דגם הפוקס 2 לדעתי יותר מתקדם גם בניוד, גם במשקל וטיפה בתפעול. יש לקחת בחשבון שבשני הדמים האמבטיה והטיולון חולקים מסגרת משותפת, כלומר קצת בעייתי לעשות רוטציה בינהם. כמוכן אין שכיבה ישרה, המושב נשכב בתנוחת עירסול, לדעתי שכיבה ישרה עדיפה. צריך לפרק את מושב הטיולון טרם הקיפול.
    בפג יפסי מקבלים מושב זהה בזווית השכיבה לבוגבו ולכן אני יותר נוטה להמליץ על הבוק + שדרוג לשלדת S (עם הידית הטלסקופית כמו של היפסי). הפג יותר נוחה לקיפול ויותר קומפקטית במעט מהסלסה.
    הסלסה מציעה מושב עם שכיבה ישרה אפילו זווית שטוחה יותר גם משל הבוק. היא הגבוהה מה-3 אם מישהו מההורים גבוה.
    לדעתי הכי נוחה בניוד ובעיקר בבלימת הזעזועים.
    היא הכבדה מה-3 והכי רחבה (לטוב הכי מרווחת לתינוק, לרע במעברים צרים קשה יותר להתנייד).

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת

    רותל
    23/05/2020

    תודה על התגובה.
    מה ההבדל במשקל בין הפג לסלסה?
    האם יש עגלות נוספות שיכולות להתאים לנו?
    ולגבי הפג רואה הרבה דגמים של הבוק, מה ההבדלים בינהם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    24/05/2020

    שלום רותם,

    אם משדרגים לשלדת S בפג אז ההבדל הוא פחות מק"ג לטובת הפג. בדגמי הפג ההבדלים הם עיצוביים/בדים/רמת גימור וכו', אין הבדל טכני מלבד דגם הפופאפ שבו האמבטיה קלה יותר בקילו וניתנת לקיפול.
    אפשר גם לבדוק את אינגלזינה אפטיקה שדומה מאוד לבוק בסגנון, משקל, קיפול וכו'.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת

    רותם
    25/05/2020

    מה לגבי הקרוז של אפפה בייבי? מאד אהבנו את הקיפול והנוחות, מה לגבי הניוד?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    26/05/2020

    שלום רותם,

    היא אכן יחסית נוחה לניוד. בעיקר בדרכים העירוניות וגם טיפה מעבר (לדעתי לדרישות שלכם היא תתאים). הקיפול מזכיר את של הסלסה.
    אני אישית פחות אוהב את המושב שלה שכמו בפג יפסי מדובר במושב שלא נשכב לזווית ישרה אלא לתנוחת עירסול.
    חשוב לציין שבארה"ב ובאירופה הושקה הקרוז 2 לפני כחודשיים!
    ברגע שיצרן מכריז על דגם 2 לפעמים זה שינויים קלים אבל הקרוז החדשה קיבלה שלדה חדשה לחלוטין. זה קצת מדאיג בנושא האחריות בעוד 5 שנים (בדרך כלל יצרנים שומרים סטוק של חלפים ל-5 שנים).

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת

    רותם
    29/05/2020

    תודה קובי
    בדקתי באתר של שילב ואני רואה שהאפה בייבי לפי מה שכתוב מגיעה לזווית של 180, אתה כתבת אחרת....פשוט רוצה לוודא איך ניתן לדעת בודאות?
    מתלבטים בינה לבין הסלסה בעיקר לאור העובדה שהאפה מעט יותר צרה.
    נשמח לדעתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    30/05/2020

    שלום רותם,

    גם תנוחת עירסול בפועל נראית 180 מעלות אבל זה רק המסגרת של המושב שבזווית זו. בפנים המושב יש שקע בין הגב לישבן. לכן טכנית מה שרשום נכון, בפעול לא. אפשר פשוט לגשת לחנות להשכיב ולראות למה כוונתי.
    לדעתי, לפחות בכל הקשור לנוחות התינוק: האמבטיות של שתיהן מצוינות (לדעתי הכי מפנקות ונוחות לתינוקות), לעומת זאת הטיולון בסלסה לדעתי הרבה יותר נוח לתינוק. בנוחות ההורה הן די זהות למעט (כפי שציינת) רוחב השלדה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ושאלה אחרונה

    רותם
    30/05/2020

    תודה רבה, עזרת לנו מאד!!!
    האם דגם הקרוז שיש בארץ הוא הדגם החדש שנקרא v2?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    30/05/2020

    שלום רותם,

    לא! כפי שציינתי בתשובה לפני הקודמת. לפני כחודשיים הושקה הקרוז 2 (V2) בארה"ב ואירופה ואילו בארץ נמכר הדור הראשון.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת

    רותם
    30/05/2020

    ידוע לך מתי יגיע הדגם החדש? אנחנו צריכים עגלב בסוף ספטמבר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    31/05/2020

    שלום רותם,

    אין לי מושג אבל להערכתי די בטוח שלא בשנה הזו 2020.
    דגם הקרוז החל להימכר בארץ רק לפני כשלושה חודשים. הדגם החדש מצריך בדיקה במכון התקנים, זה לבד לוקח המון זמן.
    לדעתי שיקול דעת לא נכון של היבואן להשיק מותג עם דגם מיושן כשבספטמבר 19 הוצגה הקרוז V2

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    רותם
    02/06/2020

    תודה רבה קובי, היבואן עדכן שהדגם החדש יגיע באוגוסט ואז זה יתן לנו באמת את הזמן להתלבט.
    אשמח רק להבין ממך מה ההבדל בזויות השכיבה מבחינת נוחות התינוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    02/06/2020

    שלום רותם,

    בגדול מושב שכיבה מלאה מציע את היתרונות הבאים:
    ניתן לעבור לטיולון לפני גיל חצי שנה.
    ניתן להשכיב על הבטן.
    אם התינוק נרדם בטיול ארוך אפשר לישון כמה שעות שצריך, בתנוחת עירסול כמו בסלקל מומלץ שלא לשהות בזווית זו זמן ממושך.
    מכין את התינוק לזחילת גחון (מומלץ שתינוקות לפני שהולכים יעברו תהליך של שכיבה על הבטן, להתגלגל מהגב לבטן, זחילת גחון, זחילה על 4 והליכה).

    היתרונות:
    זה מכין לזחילה על 4.
    מונע החלקה כשיורדים ממדרכה עם הגלגלים הקדמיים קודם.
    מונע מהתינוק להתגלגל לצדדים.

    אני אישית תמיד אמליץ על שכיבה מלאה. בתנוחת עירסול תמיד יש אחוז של הורים/תינוקות שלא מרוצים מהזווית הזו לעומת 0% שיתלוננו על זווית השכיבה הישרה. אם תשימי לב, כל הטיולונים שנמכרים מגיל חצי שנה כטיולונים כולם עם שכיבה מלאה.
    בעבר עוד חשבתי שאם יש אמבטיה ענקית עד 9 חודשים (כמו שיש בסלסה או האפפה בייבי) אז יהיה פחות צורך ביתרונות של השכיבה המלאה. בפועל אף אחד לא מושך עם האמבטיה מעבר לחצי שנה וכמו שציינתי, יש תינוקות שזה פחות נוח להם. אציין שבעגלות עם אמבטיה ענקית יש פחות תלונות בנושא אבל עדיין יש.
    רוב היצרנים בעולם שהיו עושים זווית כזו או שעברו לזווית ישרה באותם הדגמים או שהוציאו דגמים חדשים ובכל הדגמים החדשים הזווית של הטיולון הייתה ישרה.


    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה

    רותם
    05/06/2020

    שלום קובי
    בדקנו היום את העגלות ברכב ונראה שקצת יקשה עלינו המשקל והקיפול בסלסה....
    אם רוצים לרדת במשקל איזה עגלה תתאים לנו?
    נשמח להמלצות
    הסתכלנו על הספורטליין.
    אבל קצת מוטרדים מהאמבטיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    06/06/2020

    שלום רותם,

    ירידה במשקל תוביל לירידה של דברים אחרים.
    כמו שציינת הסיילו קלה יותר בכ-2 ק"ג. מה שיורד בהשווה לסלסה זה אמבטיה יותר בסיסית גם בגדול וגם בבדים, טיולון יותר בסיסי, צר יותר ונמוך, אין קפיצים כמו בסלסה, סל יותר קטן, גגון טיולון יותר קטן.
    אז כמו שאני מציין תמיד תמיד יש משהו על כף המאזניים שצריך לשים בתמורה לנוחות שלנו.
    בסגנון של הספורטליין יש את הטייגר שלדעתי מציעה יכולת ניוד עדיפה, קיפול יותר קטן, אמבטיה לא ברמה של הסלסה אבל לדעתי טיפה יותר איכותית מהסיילו, טיולון הרבה יותר איכותי ומכיוון שיש זמן אז טייגר 2 תגיע בסוף יולי אם המון שיפורים כך שזו אופציה טובה מה גם שהטייגר קלה יותר בכ-2 ק"ג מהסיילו.
    אם רוצים טיפה לרדת במשקל אז פג בוק פלוס עם שלד S51 תציע את המימדים של הסלסה באמבטיה והטיולון, הקיפול יותר נוח ויותר קומפקטי. היא פחות נוחה בניוד מהסלסה ואין לה קפיצים שרמה של הסלסה אבל, זה מפחית בערך ק"ג במשקל ביחס לסלסה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיולון אוונפלו - האם מומלץ?
    אלינור
    22/05/2020

    ראיתי בפייסבוק פרסום של טיולון אוונפלו. מה דעתך על הטיולון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    22/05/2020

    שלום אלינור,

    אני פחות ממליץ, בעיקר מסיבה אחת, זה מוצר שנמכר אונליין, לא ניתן לגשת לחנות ולהתנסות איתו. אחד היתרונות הכי גדולים ברכישת טיולון ביחס לעגלה זו האפשרות גם לבדוק יחד עם התינוק ולראות אם נוח לו בטיולון או לא. היות והמוצר לא בחנויות ואיני מצליח גם למצוא ביקורת אונליין מחו"ל מבחינתי לפחות זה לרכוש חתול בשק.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום