מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
.jpg)
- טיולון MAM, MIMI U BOBOמרים03/06/2020
שלום,
מתלבטת בין כמה טיולונים.
ראיתי את MIMI ואהבתי את המראה.
כמו כן גם את הסילבר קרוס החדשה (רק יקרה יותר... סביבות 1300 ש"ח)
וגם שמעתי על MAM ו BOBO
אשמח לדעת מה מומלצת מכולן ולמה
אני רוצה טיולון שיהיה טוב, נוח לילד ויפה.
לא קריטי לי חזק מאוד כמו למשל היויו כי מדובר הילד אחד, אנחנו עם רכב ולכן לא משתמשים הרבה, אין שימוש במדרגות כמעט וכד..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר03/06/2020שלום מרים,
המאמ דומה למימי רק יש לה קיפול אוטומטי יותר נוח.
הבובו לדעתי כבר מיושנת ביחס לשאר הדגמים שציינת.
הסילבר קרוס מעולה, זה תלוי בכם אם שווה לכם לשלם את ההפרש על עיצוב, מראה ובדים יוקרתיים יותר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בייבי בוס אמבטיה לא מקובעת לגמריליאת03/06/2020
הי קובי
אחרי התלבטות קנינו בזכותך את הבייבי בוס. נוחה קלילה, נוסעת מדהים גם בעפר חצץ ומה לא...(תינוקת בת שבועים וחצי)
שאלה קטנה שאני מתלבטת אם משהו קרה או שככה העגלה: כשהאמבטיה מורכבת שמתי לב שהיא טיפה זזה למטה למעלה כאילו לא מקובעת לגמרי .
השאלה אם כך זה צריך להיות או שמשהו תקול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר03/06/2020שלום ליאת,
זה תקין לגמרי. זה כך בכל העגלות. החופש נועד לבלום זעזועים. אם האמבטיה הייתה נעולה ללא תנועה, כל מכה, ירידה ממדרכה/מדרגות המכה הייתה עוברת מהגלגלים למרכז האמבטיה היכן שהתינוק נמצא. החופש גורם למכה להניד את האמבטיה ובכך למנוע ממנה להגיע למרכז האמבטיה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצות בנוגע לסלקל של חברת joieגל02/06/2020
שלום קובי,
אשמח לדעת מה ההבדלים בין סלקל של joie jemm ל-joie i jemm. האם שניהם מתחברים לטייגר?
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר02/06/2020שלום גל,
שניהם מתחבירם.
האיי ג'ם מיוצר בתקן האירופאי החד איי סייז ולכן בטיחותי יותר, גם במבחני ריסוק הוא קיבל דירוג גבוה יותר. זה מתבטא בעיקר בהגנות צד משופרות, גודל פנימי גדול יותר כך שיתאים עד שלב מאוחר יותר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצות לגבי כיסאות בטיחות לרכבשוש02/06/2020
שלום וברכה.
הבת שלי בת 7 חודשים, שמנמנה, והסלקל מתחיל להיות לה מאד צפוף. אשמח להמלצות על כיסא בטיחות עם איזופיקס קשיח (הבנתי שזה משמעותי בבטיחות).
אנחנו עם רכב קבוע, יש ניסעות קצרות של כמה דק' ופעם בשבועיים נסיעות של שעתייים, אז חשוב לי שיהיה לה נוח, גם בטווח של כמה שנים קדימה.
בנוסף, אשמח שהכיסא לא יהיה רחב על מנת שיאפשר בעתיד 3 כיסאות במושב האחורי....
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר02/06/2020שלום שוש,
לדעתי איזופיקס קשיח לא משמעותי. אין אף מבחן שמראה שיש לזה יתרון פרט לעובדה שבהשוואה להתקנת איזופיקס אמריקאי, ההתקנה יותר קלה עם פחות סיכון לטעות אנוש.
מצד שני באה ברייטקס ואומרת בצדק, חגורת בטיחות עדיפה על שתי האופציות! גם כי היא בנויה להחזיק משקל של אדם מבוגר וגם כי איזופיקס קשיח או אמריקאי לא בנוי להחזיק משקל של מעל 29 ק"ג לכיסא והילד יחד ולכן, יהיה שלב שבכל מקרה תצטרכו לחגור עם חגורה. החיסרון עם חגורה שיש עוד יותר סיכוי לטעויות אנוש בהתקנה עד שהגיעו ברייטקס עם פטנט הקליק טייט. זה גורם להתקנה להיות הרבה יותר קלה גם בהשוואה לאיזופיקס קשיח עם פחות סיכוי לטעות אנוש (גם אדם עם 0 כישורים אמור להתקין כיסא קליק טייט ללא בעיה).
בנוסף איזופיקס קשיח קיים במושבים אירופאים בלבד. לדעתי המושבים האמריקאים הרבה יותר מתקדמים. לכן אני יותר נוטה להמליץ על אמריקאים ואם חשוב נוחות ההתקנה אז בעיקר דגמי ברייטקס קליק טייט המרתון או הבולווארד.
לגבי 3 מושבים זה נתון בעייתי אבל ראיתי לא מעט התקנות של 3 מושבים עם דגמים אמריקאים, זה יותר תלוי מה יהיו הכיסאות/סלקלים/בוסטרים בנוסף.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת טיולון לבת חצי שנהלורה01/06/2020
שלום!
הבת שלי בת חצי שנה והעגלה העיקרית שלנו היא בוגבו בי5. אני מחפשת טיולון שני שיהיה אצל אמא שלי. השימוש יהיה יומיומי. תקציב -עד אלף שח. המליצו לנו על הטיקטק פלוס של מאם, אבל שמתי לב שלא ניתן לשנות את גובה הידית שלו (בעייתי קצת מבחינתנו, אנחנו די נמוכים...)
ראיתי גם את הטוריסט של גואי. נראים די דומה פרט לחוט שמשנה את גובה המושב...
יש המלצה לטיולון נוסף או מבין הדגמים האלה? אציין שהילדה עוד לא יושבת ולכן כן חשוב לי מצב שכיבה. תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר02/06/2020שלום לורה,
אין טיולון שמשנה גובה בידית כמו בבי. אפשר למצוא כאלו שניתן לשנות את הזווית וגם זה יהיה קשה למצוא כי אין הרבה.
כל המטרה בטיולון זה לחסוך משקל ומקום ומנגנון משנה גובה בידית סותר את המטרה הזו.
המאמ לדעתי מעולה ויותר נוח לשנות מצבים ביחס לטוריסט, מצד שני הטוריסט יותר קל.
אפשר לבדוק גם את ספורטליין וייפר שיש לו ידית גבוהה (לא מתכווננת), שינוי מצבים כמו במאמ וגגון ענק במיוחד שזה היתרון הגדול. זה טיולון יותר מרווח ויותר נוח בניוד לדעתי מהמאמ (אותו רוחב אבל יותר ארוך) או הג'ואי. הוא יחסית כבד (דומה למאמ במשקל) וטיפה גדול מהם לאחר הקיפול.
יש גם את ארגו מטרו שבדרך כלל חורג מ-1000 ש"ח אבל ראיתי בכמה חנויות שהוא כרגע במבצע של 999 ש"ח ולכן ממליץ גם לבדוק אותו כי הוא מאוד איכותי.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
לורה02/06/2020תודה רבה על התשובה המהירה! שאלה נוספת, מה דעתך על הסקאץ של איגלזינה או ה xs של איזיווקר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר02/06/2020שלום לורה,
גם האינגלזינה וגם הXS נותנים תמורה מעולה. שינוי המצבים בהם עם שרוך. לדעתי זה מנגנון פחות נוח לתפעול.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצות לגבי עגלה משולבת לתינוקנטלי01/06/2020
היי קובי!
מתלבטים לגבי עגלה משולבת לתינוק (יותר נכון תינוקת) ראשונה. גרים בתל אביב, אז צריך שתהיה אורבנית, אבל גם מתאימה לטיולים וביקורי סופש אצל ההורים במושב.
שתיכנס לתא מטען קטן בינוני (300 ליטר)מתאימה לגבוהים (לו) ולנמוכים(לה), ומתאימה גם לסלקל וקיפול נוח כמובן.
ראיתי שיש פערים גדולים בין המחירים, האם המותגים היקרים מוצדקים (סייבקס, ביגבו) או רק טרנד? האם סיילו או ארמדילו פליפ מספקות באותה המידה? המון תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר02/06/2020שלום נטלי,
צריך לקחת בחשבון שהעגלות האורבניות יחסית נמוכות.
לדעתי בסייבקס או בוגבו משלמים לא מעט רק על המותג.
שתיהן מאוד איכותיות ובאיכות בניה והרכבה מעולים אבל לא בפער שמצדיק מחיר כמעט כפול מהסיילו או הארמדילו. מכל העגלות שציינת דווקא הארמדילו או הסיילו XL יתאימו טוב יותר למושב כי יש להן גלגלים יותר גדולים אבל, ביחס לבי או סייבקס שתיהן יותר כבדות.
בין הסיילו לבי לדעתי הבי עונה טוב יותר לדרישות שלכם פרט לגובה ואמבטיה מאוד קטנה (אם התינוק יהיה גבוה אז יתכן ויהיה צפוף).
בין סיילו לארמדילו, לדעתי לארמדילו יש גלגלים יותר טובים וזה בוא לידי ביטוי במושב אבל, היא הכבדה מכל ה-4.
הייתי ממליץ גם לבדוק את בייבי בוס טייגר שמציעה גלגלים כמו בארמדילו אבל שוקלת כמו המיוס (במחיר דומה לסיילו ולארמדילו).
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמלצה
שימרית03/06/2020אני ממליצה לך להסתכל על לונקס גלקסי
זה עגלה שמיוצרת בסדנא אירופאית בעבודת יד והיא מאוד מפנקת
יוקרתית ונוחה והכל במחיר יחסית זול לשאר העגלות וזה בהתחשבות בעובדה שלונקס נותנים הכי הרבה זמן אחראיות שזה שנתיים אחראיות יבואן ועוד שלוש שנים תיקונים
עגלה לדעתי שמתאימה בול לכל מה שתיארת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר03/06/2020ביקשתי ואבקש שוב. נא לא לפרסם בפורום זה. אתם ממשיכים לעשות זאת וזה לא אתי. כפי שרשמתי תרשמו גילוי נאות שאתם המשווק!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה לעגלה נוחה דומה לפג פרגוMADLEN01/06/2020
מחפשת עגלה לילד שלישי
היה לנו פג פרגו אהבתי אותה מאוד
אבל...
יקרה יחסית
היה מאוד קשה להוריד כיסויים לכביסה
סל קניות כל הזמן השתפשף ברצפה (החלפתי פעמיים)
יש עגלות דומות אבל עם כיסויים יותר נוחים לפירוק?
ויותר זולה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר01/06/2020שלום מדלן,
האמת שכל הכיסויים יחסית מסורבלים לשליפה. לגבי הסל, יכולת הנשיאה שלהם היא עד 5 ק"ג יותר מזה וכל סל יגע ברצפה. יחד עם זאת בפג במהדורות הראשונות הרבה התקינו את הסל לא נכון.
אני תמיד ממליץ בכל עגלה לשים סדין באמבטיה ומזרן לטיולון ככה פחות יהיה צורך להתעסק עם הבדים לכביסה וזה יהיה אחת להרבה מאוד זמן.
לגבי המלצות: בייבי בוס טייגר או ספורטליין סיילו XL יחסית זולות ודומות לפג באופן הקיפול ונוחות הניוד. הטייגר גם קלה יותר מהפג (הסיילו די באותו משקל). שתיהן נמכות סביב ה2200-2500 ש"ח. בפחות יש את בייבי בוס בובקט או בייבי מונסטרס מרלה שגם קלילות ונוחות ליפול.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
MADLEN02/06/2020בייבי בוס טייגר או ספורטליין סיילו XL - האם טיולון שלהן מתאים מגיל 0 ז"א שכיבה מלאה ?
מה אתה חושב על וויתור על אמבטיה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר02/06/2020שלום מדלן,
שתיהן מתאימות מלידה גם בטיולון הבעיה, שתיהן נמכרות רק עם אמבטיה, בכל מקרה ויתור על אמבטיה לא מביא לחיסכון גדול במחיר. בנוסף יש לאמבטיה יתרונות מבחינת נוחות התינוק.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
MADLEN02/06/2020* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה לקניית עגלת טיולוןשרה01/06/2020
היי אשמח להמלצה על טיולון. חשוב לי שיהיה קל במדרגות, קומפקטי ונוח לתינוק
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר01/06/2020שלום שרה,
לא ניתן למצוא את כל השילוש של הדרישות. אף טיולון לא נוח במדרגות אלא אם מקפלים לפני שעולים. אז ההמלצה שלי ללכת על הכי קלים וקומפקטיים כמו בייבי זן יויו.
יחד עם זאת ככל שהם יותר קלים, לדעתי הם פחות נוחים לתינוק כי אז הם יותר צרים. לא ציינת תקציב ויש קשת רחבה מאוד ככה שקשה לי לכוון.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמלצה לקניית עגלת טיולון
שרה01/06/2020היי תודה על התשובה. אין לי תקציב מסוים אם העגלה באמת טובה יותר אז אני מסכימה לשלם יותר. היויו נוחה מספיק לילד? אפשר לישון בה? (הבת שלי בת 11 חודשים)
עד עכשיו השתמשתי בבאגבו אבל הוא כבר לא במצב טוב (12 שנים) ואני מחפשת משהוא יותר קל...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר02/06/2020שלום שרה,
לדעתי היויו מעולה אבל, דווקא נושא השכיבה בה ביחס למתחרות פחות טוב, היא לא נשכבת למצב שטוח. המתחרות מקלארן אטום או ארגו מטרו נשכבים טוב יותר ולא נופלים באיכות. ביחס ליויו 2 הם גם זולים יותר ולכן אני ממליץ לבדוק אותם.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמלצה לקניית עגלת טיולון
שרה02/06/2020תודה ענקית! מה עם הסילבר קרוס ווינג? בין הארגו ליויו מה יותר מוצלח?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר02/06/2020שלום שרה,
הווינג גם טוב, הוא זהה לאיזי ווקר XS ולכן אני ממליץ על זול מבינהם, בדרך כלל הם פחות או יותר באותו מחיר למעט תקופות מבצעים. היויו 2 משמעותית יותר יקר מהארגו ולדעתי לא מציע משהו שמצדיק הפרש גדול כלכך.
לאחר שתתמקדו על 2 3 טיולונים אז אני ממליץ פשוט לגשת לחנויות, לשים את התינוק בהם, לטייל בחנות ומחוצה לה. לעלות ולרדת מדרגה, לתפעל ולקפל ואז לקבל החלטה מה נוח לכם ולתינוק.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התלבטות בין שתי עגלות לתינוקאירה01/06/2020
היי, אשמח לעזרתך
מחפשת עגלה לילד ראשון, אנחנו גרים בקומה 4 בלי מעלית. חשוב לי שתהיה קלה וקיפול ביד אחת , אמבטיה מרווחת . מתלבטת בין סייבקס מיוס 2 לבין אינגליזינה טרילוג'י . מה דעתך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר01/06/2020שלום אירה,
מבחינת המשקל שתיהן די זהות. המיוס יותר קטנה לאחר הקיפול, מעט יותר נוחה בניוד והגישה לסל החפצים יותר נוחה. הטרילוג'י בעיקר יותר מרווחת. לשתיהן אין ידית טלסקופית לכן יהיה די קשה לעלות ולרדת מדרכות גבוהות איתן (בעיקר ככל שמשקל התינוק יעלה).
אם רוצים לחבר סלקל לעגלה אז אלו שמתחברים למיוס נחשבים טובים יותר מהסלקים של אינגלזינה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התלבטות בין אינגלזינה לבין nuna trivChristina Zarik31/05/2020
שלום לך
זהו הילד הראשון, מחפשת עגלה נוחה מאוד לילד וגם חשוב שתהיה גם נוח לי עקב בעיות בגב שאני סובלת הם משקל וכיפופים לא ממש עושים לי טוב , אשמח לדעת מה דעתכם בין המותג אנגלזינה לבין nuna triv תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר01/06/2020שלום כריסטינה,
לאינגלזינה יש 2 דמים מאוד שונים אחד מהשני. טרילוג'י או אפטיקה.
טרילוג'י שקלה משמעותית, יותר נוחה לקיפול וגם יותר קומפקטית. מצד שני פחות נוחה לניוד. לכן הטרילוג'י עונה טובה יותר לדרישות.
הטריב יותר נוחה לניוד מהטרילוג'י, יותר מתקדמת מבחינת המושב, גישה לסל החפצים, יש לה ידית טלסקופית ולכן לדעתי עדיפה על הטרילוג'י. יחד עם זאת לדעתי מחירה הרבה מעבר למה שצריך להיות מכיוון שהיא נמכרת רק ברשת אחת.
בכמעט מחצית אפשר ללכת על עגלות ספורטליין סיילו (רגילה או XL) או עגלות בייבי בוס (טייגר או בובקט) שלדעתי לא נופלות ממה שהטריב מציעה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך
כריסטינה02/06/2020בראש ובראשונה תודה רבה על המענה
אם שנייה אשם את המחיר בצד אז אני יכולה לקחת את הנונא בראש שקט, אני והילד נהנה ממנה ?
ביומיים האחרונים אני לא מפסיקה לקבל הודעות מאמהות על סייבקס מיוס 2
ראיתי אותה, למעט שנראתה לי קטנטונת וקצת נמוכה מהשאר היא בסה״כ בסדר
אז , אם אשווה אותה עם הנונא מה עדיף לי ולילד ?
תודהה רבה על היחס 🙏🏼* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר02/06/2020שלום כריסטנה,
לגבי הנונה, קשה לומר. היא מאוד מאוד חדשה גם בעולם ואין חוות דעת של משתמשים. על פניו לדעתי המוצר איכותי ונוח מהרבה בחינות.
אני אישית חושב שנונה עדיפה על המיוס גם בניוד שלדעתי יהיה יותר נוח וגם במושב שמספק תמיכה טובה יותר כי בסייבקס המושב עשוי מרשת. מצד שני לדעתי המיוס מציעה אמבטיה איכותית יותר, יש קפיצים איכותיים לגלגלים (בנונה אין לגלגלים האחוריים). לדעתי הזווית של הידית בנונה פחות ארגונומית ונוחה מה גם שהיא גורמת לידית לא להתארך מספיק, כשמכיבים את המושב למצב שוכב (כשהוא פונה לכיוון הנסיעה) הוא יוצא מעבר לידית (לדעתי קצת פחות נוח להורה בעיקר גבוה ובעייתי לתלות תיק).
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התלבטות לגבי עגלה לתינוקתשושי31/05/2020
היי,
לידה ראשונה.. מחפשים עגלה לתינוקת שתהיה קלה ונוחה לתפעול.
בנוסף, ידית שניתן לכוונן (נמוכה ונשואה לגבוה יחסית), בטיחותית, יציבה ונוחה לתינוקת.
תודה על ההמלצות!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר01/06/2020שלום שושי,
לא ציינת תקציב. אני ממליץ ללכת על עגלות עם ידית טלסקופית.
באזור עד 2000-2200 ש"ח אפשר ללכת על הבובקט של בייבי בוס או ספורטליין סיילו. שתיהן עונות מעולה לדרישות (הבובקט קלה יותר בכמעט 2 ק"ג).
עד 3000 ש"ח אפשר ללכת על הטייגר (הדגם המשופר של הבובקט) שמציעה גלגלים יותר גדולים וסל יותר גדול, לכן היא נוחה יותר בניוד בדרכים משובשות מאוד (תלוי גם באיזה אזור גרים ומטיילים). בנוסף לה לסופרטליין סיילו יש דגם XL שכמו בטייגר גם מציע גלגלים יותר גדולים, רשת איוורור לאמבטיה וגגון יותר גדול (הטייגר וגם הבובקט גם מציעות זאת). מכיוון שיש להן גלגלים יותר גדולים הן גם מעט יותר גבוהות. בגלל הגלגלים הגדולים יותר המשקל של שתיהן מטפס בכחצי ק"ג.
יש גם את ארמדילו פליפ אבל היא כבדה ולכן לדעתי פחות מומלצת.
באזורים של עד 5000 יש עגלות מותג של בוגבו בי או סייבקס מיוס. לדעתי הבי מוצלחת יותר כי יש לה ידית טלסקופית שאין במיוס. לדעתי היא גם נוחה יותר לניוד. יחד עם זאת לדעתי היא לא מציעה יותר מדי ביחס לעגלות שציינתי לתקציבים הנמוכים יותר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התלבטות בין 3 עגלות תאומיםמוריה31/05/2020
שלום קובי, ותודה על האפשרות להתייעץ כאן!
אנחנו לקראת לידה ראשונה בע"ה של תאומים.
מתלבטים לגבי עגלה, כשכרגע המגבלה הכי רצינית מבחינתנו קשורה לגודל. פתח הדלת שלנו הוא 74 סמ בערך ולכן נצטרך עגלה צרה. הרכב שלנו בעל תא מטען קטן (טויוטה יאריס) ולכן נזדקק בנוסף לעגלה עם קיפול קומפקטי.
בבירור שערכנו נשארנו עם 3 אופציות רלוונטיות: קוקו ביבה, בייבימונסטרס איזי טווין 3.0 ובייבי ג'וגר סיטי טור.
האם תוכל לעזור לנו להבין מה היתרונות והחסרונות של כל אחת? והאם על מי מהן אתה ממליץ במיוחד?
אתה יודע לומר אם אמבטיה זו חובה? כי בחנויות בהן ביקרנו נאמר לנו שהרבה אנשים או שלא קונים אמבטיות בכלל או שקונים ולא משתמשים...
בנוסף, אם אתה מכיר עגלה מומלצת שעונה לדרישות ואינה אחת מהשלוש - נשמח לשמוע.
תודה רבה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר01/06/2020שלום מוריה,
לגבי אמבטיה, לדעתי ליחיד לא הייתי מוותר. בתאומים זה מאוד מסרבל (בטח כשיש רכב קטן ולכן זה שיקול שלכם).
לגבי העגלות:
הג'וגר הכי קטנה לאחר הקיפול, היא והקוקו הן הקלות ביותר.
מצד שני היא הצרה ביותר ברוחב הפנימי, עם גלגלים הכי קטנים ולכן לדעתי יכולת הניוד שלה בינונית ומטה (תלוי תוואי הדרך).
הקוקו: קלילה, נוחה מאוד לניוד, תפעול וקיפול. היא הרחבה מה-3 אבל עדיין פחות מ-74. לא ניתן לצרף לה אמבטיות. קשה לבדוק אותה פיזית מכיוון שלא נמצאת בהרבה חנויות כרגע.
מונסטרס: לדעתי הכי נוחה בניוד מה-3, יש לה מערכת קפיצים מעולה מה שאי אפשר לומר על ה-2 האחרות. בנוסף לקפיצים יש לה את הגלגלים/צמיגים הכי איכותיים לדעתי. צרה כמו הג'וגר בגלגלים אבל יותר מרווחת בפנים ויותר ארוכה. היחידה שמאפשרת לרכוש או אמבטיה רגילה או אמבטיה רכה שפחות תסרבל את העניינים (כי ניתן לקפל איתה אבל הן צרות מהאמבטיה הרגילה). הכבדה מה-3. הכי מאובזרת לתניוקות ולכן לדעתי המושבים שלה הם הנוחות מה-3
אני ממליץ לגשת לחנות ולהתנסות עם כל אחת. לדעתי חובה גם לבדוק ברכב כל אחת. אין לי המלצות נוספות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ההבדל בין בוגבו בי לבוגבו דיזל?רוחמה31/05/2020
שלום וברכה
רציתי לדעת מה זה בוגבו דיזל? האם זה שונה מבוגבו בי הרגיל לזה\תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר01/06/2020שלום רוחמה,
בוגבו בי דיזל לא קיימת עוד. זו הייתה מהדורה מיוחדת שנעשתה לפני מספר שנים ובמהדורות מיוחדות נמכרות יחידות בודדות בכל מדינה. בישראל נמכרו 10 עגלות. היו כמה ישראלים שטסו ברחבי העולם כדי לרכוש עגלה.
בתכלס אין הבדל טכני בין הדיזל לגרסא הרגילה פרט לעיצוב.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיולון איזי אס טוויסטאורלי31/05/2020
היי קובי,
עד כה אנחנו משתמשים בסלסה 4 ומאוד מרוצים! בקרוב נחזור לאמבטיה ובמקביל רוצים לעבור לטיולון קל יותר. הילדה בת שנה וחצי.
הצרכים שלנו הם טיולון יציב, קל ולא יקר. אשמח לשמוע את דעתך על טיולון איזי אס טוויסט או על טיולון אחר שיכול להתאים לנו.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר31/05/2020שלום אורלי,
אני פחות ממליץ עליו. יש לו יתרון אחד עצום על פני המתחרים שהוא דו כיווני. מעבר לכך לדעתי כל המתחרים בעלות שלו עולים עליו גם ביכולת הניוד וגם בתפעול. אפשר לרכוש טיולון מאמ טיקטק עם קיפול נוח יותר ושינוי מצבים בעזרת לחצן ולא שרוך. טיפה יותר גדול מהמאמ בקיפול יש גם את ספורטליין וייפר שיותר נוח לניוד ולדעתי היתרון הגדול שלו זה שהוא מציע את הגגון הכי מצל.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אמבטיה של בוגבו בילירון30/05/2020
מתלבטת לגבי החלפת עגלה לקראת ילד שני. בראשון השתמשנו באינגליזינה טרילוג'י, ועכשיו מחפשת משהו קל יותר, ושיתפוס פחות מקום באוטו.
שוקלת את הבוגבו. אני יודעת שהאמבטיה שלה רכה (שונה מאד מזאת של האינגליזינה).
לא יודעת למה, משום מה נראית לי פחות בטיחותית מהאחרות. האם אני צודקת?
עד איזה גיל אפשר להשתמש בה? האם מתאימה גם לתינוק שכבר מתחיל קצת לזוז, להזיז את הראש?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר30/05/2020שלום לירון,
ראשית הבי לא יותר קלה מהטרילוג'י במשקל! היא מעט יותר קומפקטית ולדעתי הרבה יותר נוחה בניוד.
מבחינת האמבטיה, אכן לדעתי עקב האכילס של הבי זו האמבטיה, היא קטנה ואין עם זה בעיה בטיחותית אבל היא צפופה בעיקר ככל שהתינוקות גדלים ועוד יותר בעייתי בחורף עם לבוש עבה. האמבטיה מוגדרת עד גיל חצי שנה, בפועל ראיתי מקרים שבגיל 3 חודשים הייתה צפופה. זה כמובן מאוד תלוי התפתחות התינוק והעונה.
אולי שווה לשקול רכישת בי רק כטיולון וחצי שנה ראשונה ללכת עם האינגליזנה שהאמבטיה שלה לדעתי BY FAR הרבה יותר טובה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)


