פורום עגלות תינוקות, מוצרי תינוקות - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • טיולון MAM, MIMI U BOBO
    מרים
    03/06/2020

    שלום,

    מתלבטת בין כמה טיולונים.
    ראיתי את MIMI ואהבתי את המראה.
    כמו כן גם את הסילבר קרוס החדשה (רק יקרה יותר... סביבות 1300 ש"ח)
    וגם שמעתי על MAM ו BOBO

    אשמח לדעת מה מומלצת מכולן ולמה

    אני רוצה טיולון שיהיה טוב, נוח לילד ויפה.

    לא קריטי לי חזק מאוד כמו למשל היויו כי מדובר הילד אחד, אנחנו עם רכב ולכן לא משתמשים הרבה, אין שימוש במדרגות כמעט וכד..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיולון MAM, MIMI U BOBO

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    03/06/2020

    שלום מרים,

    המאמ דומה למימי רק יש לה קיפול אוטומטי יותר נוח.
    הבובו לדעתי כבר מיושנת ביחס לשאר הדגמים שציינת.
    הסילבר קרוס מעולה, זה תלוי בכם אם שווה לכם לשלם את ההפרש על עיצוב, מראה ובדים יוקרתיים יותר.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בייבי בוס אמבטיה לא מקובעת לגמרי
    ליאת
    03/06/2020

    הי קובי

    אחרי התלבטות קנינו בזכותך את הבייבי בוס. נוחה קלילה, נוסעת מדהים גם בעפר חצץ ומה לא...(תינוקת בת שבועים וחצי)
    שאלה קטנה שאני מתלבטת אם משהו קרה או שככה העגלה: כשהאמבטיה מורכבת שמתי לב שהיא טיפה זזה למטה למעלה כאילו לא מקובעת לגמרי .
    השאלה אם כך זה צריך להיות או שמשהו תקול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    03/06/2020

    שלום ליאת,

    זה תקין לגמרי. זה כך בכל העגלות. החופש נועד לבלום זעזועים. אם האמבטיה הייתה נעולה ללא תנועה, כל מכה, ירידה ממדרכה/מדרגות המכה הייתה עוברת מהגלגלים למרכז האמבטיה היכן שהתינוק נמצא. החופש גורם למכה להניד את האמבטיה ובכך למנוע ממנה להגיע למרכז האמבטיה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייעצות בנוגע לסלקל של חברת joie
    גל
    02/06/2020

    שלום קובי,
    אשמח לדעת מה ההבדלים בין סלקל של joie jemm ל-joie i jemm. האם שניהם מתחברים לטייגר?
    תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    02/06/2020

    שלום גל,

    שניהם מתחבירם.
    האיי ג'ם מיוצר בתקן האירופאי החד איי סייז ולכן בטיחותי יותר, גם במבחני ריסוק הוא קיבל דירוג גבוה יותר. זה מתבטא בעיקר בהגנות צד משופרות, גודל פנימי גדול יותר כך שיתאים עד שלב מאוחר יותר.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייעצות לגבי כיסאות בטיחות לרכב
    שוש
    02/06/2020

    שלום וברכה.
    הבת שלי בת 7 חודשים, שמנמנה, והסלקל מתחיל להיות לה מאד צפוף. אשמח להמלצות על כיסא בטיחות עם איזופיקס קשיח (הבנתי שזה משמעותי בבטיחות).
    אנחנו עם רכב קבוע, יש ניסעות קצרות של כמה דק' ופעם בשבועיים נסיעות של שעתייים, אז חשוב לי שיהיה לה נוח, גם בטווח של כמה שנים קדימה.
    בנוסף, אשמח שהכיסא לא יהיה רחב על מנת שיאפשר בעתיד 3 כיסאות במושב האחורי....
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    02/06/2020

    שלום שוש,

    לדעתי איזופיקס קשיח לא משמעותי. אין אף מבחן שמראה שיש לזה יתרון פרט לעובדה שבהשוואה להתקנת איזופיקס אמריקאי, ההתקנה יותר קלה עם פחות סיכון לטעות אנוש.
    מצד שני באה ברייטקס ואומרת בצדק, חגורת בטיחות עדיפה על שתי האופציות! גם כי היא בנויה להחזיק משקל של אדם מבוגר וגם כי איזופיקס קשיח או אמריקאי לא בנוי להחזיק משקל של מעל 29 ק"ג לכיסא והילד יחד ולכן, יהיה שלב שבכל מקרה תצטרכו לחגור עם חגורה. החיסרון עם חגורה שיש עוד יותר סיכוי לטעויות אנוש בהתקנה עד שהגיעו ברייטקס עם פטנט הקליק טייט. זה גורם להתקנה להיות הרבה יותר קלה גם בהשוואה לאיזופיקס קשיח עם פחות סיכוי לטעות אנוש (גם אדם עם 0 כישורים אמור להתקין כיסא קליק טייט ללא בעיה).
    בנוסף איזופיקס קשיח קיים במושבים אירופאים בלבד. לדעתי המושבים האמריקאים הרבה יותר מתקדמים. לכן אני יותר נוטה להמליץ על אמריקאים ואם חשוב נוחות ההתקנה אז בעיקר דגמי ברייטקס קליק טייט המרתון או הבולווארד.
    לגבי 3 מושבים זה נתון בעייתי אבל ראיתי לא מעט התקנות של 3 מושבים עם דגמים אמריקאים, זה יותר תלוי מה יהיו הכיסאות/סלקלים/בוסטרים בנוסף.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בחירת טיולון לבת חצי שנה
    לורה
    01/06/2020

    שלום!
    הבת שלי בת חצי שנה והעגלה העיקרית שלנו היא בוגבו בי5. אני מחפשת טיולון שני שיהיה אצל אמא שלי. השימוש יהיה יומיומי. תקציב -עד אלף שח. המליצו לנו על הטיקטק פלוס של מאם, אבל שמתי לב שלא ניתן לשנות את גובה הידית שלו (בעייתי קצת מבחינתנו, אנחנו די נמוכים...)
    ראיתי גם את הטוריסט של גואי. נראים די דומה פרט לחוט שמשנה את גובה המושב...
    יש המלצה לטיולון נוסף או מבין הדגמים האלה? אציין שהילדה עוד לא יושבת ולכן כן חשוב לי מצב שכיבה. תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בחירת טיולון לבת חצי שנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    02/06/2020

    שלום לורה,

    אין טיולון שמשנה גובה בידית כמו בבי. אפשר למצוא כאלו שניתן לשנות את הזווית וגם זה יהיה קשה למצוא כי אין הרבה.
    כל המטרה בטיולון זה לחסוך משקל ומקום ומנגנון משנה גובה בידית סותר את המטרה הזו.
    המאמ לדעתי מעולה ויותר נוח לשנות מצבים ביחס לטוריסט, מצד שני הטוריסט יותר קל.
    אפשר לבדוק גם את ספורטליין וייפר שיש לו ידית גבוהה (לא מתכווננת), שינוי מצבים כמו במאמ וגגון ענק במיוחד שזה היתרון הגדול. זה טיולון יותר מרווח ויותר נוח בניוד לדעתי מהמאמ (אותו רוחב אבל יותר ארוך) או הג'ואי. הוא יחסית כבד (דומה למאמ במשקל) וטיפה גדול מהם לאחר הקיפול.
    יש גם את ארגו מטרו שבדרך כלל חורג מ-1000 ש"ח אבל ראיתי בכמה חנויות שהוא כרגע במבצע של 999 ש"ח ולכן ממליץ גם לבדוק אותו כי הוא מאוד איכותי.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת

    לורה
    02/06/2020

    תודה רבה על התשובה המהירה! שאלה נוספת, מה דעתך על הסקאץ של איגלזינה או ה xs של איזיווקר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    02/06/2020

    שלום לורה,

    גם האינגלזינה וגם הXS נותנים תמורה מעולה. שינוי המצבים בהם עם שרוך. לדעתי זה מנגנון פחות נוח לתפעול.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייעצות לגבי עגלה משולבת לתינוק
    נטלי
    01/06/2020

    היי קובי!
    מתלבטים לגבי עגלה משולבת לתינוק (יותר נכון תינוקת) ראשונה. גרים בתל אביב, אז צריך שתהיה אורבנית, אבל גם מתאימה לטיולים וביקורי סופש אצל ההורים במושב.
    שתיכנס לתא מטען קטן בינוני (300 ליטר)מתאימה לגבוהים (לו) ולנמוכים(לה), ומתאימה גם לסלקל וקיפול נוח כמובן.
    ראיתי שיש פערים גדולים בין המחירים, האם המותגים היקרים מוצדקים (סייבקס, ביגבו) או רק טרנד? האם סיילו או ארמדילו פליפ מספקות באותה המידה? המון תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    02/06/2020

    שלום נטלי,

    צריך לקחת בחשבון שהעגלות האורבניות יחסית נמוכות.
    לדעתי בסייבקס או בוגבו משלמים לא מעט רק על המותג.
    שתיהן מאוד איכותיות ובאיכות בניה והרכבה מעולים אבל לא בפער שמצדיק מחיר כמעט כפול מהסיילו או הארמדילו. מכל העגלות שציינת דווקא הארמדילו או הסיילו XL יתאימו טוב יותר למושב כי יש להן גלגלים יותר גדולים אבל, ביחס לבי או סייבקס שתיהן יותר כבדות.
    בין הסיילו לבי לדעתי הבי עונה טוב יותר לדרישות שלכם פרט לגובה ואמבטיה מאוד קטנה (אם התינוק יהיה גבוה אז יתכן ויהיה צפוף).
    בין סיילו לארמדילו, לדעתי לארמדילו יש גלגלים יותר טובים וזה בוא לידי ביטוי במושב אבל, היא הכבדה מכל ה-4.
    הייתי ממליץ גם לבדוק את בייבי בוס טייגר שמציעה גלגלים כמו בארמדילו אבל שוקלת כמו המיוס (במחיר דומה לסיילו ולארמדילו).

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה

    שימרית
    03/06/2020

    אני ממליצה לך להסתכל על לונקס גלקסי
    זה עגלה שמיוצרת בסדנא אירופאית בעבודת יד והיא מאוד מפנקת
    יוקרתית ונוחה והכל במחיר יחסית זול לשאר העגלות וזה בהתחשבות בעובדה שלונקס נותנים הכי הרבה זמן אחראיות שזה שנתיים אחראיות יבואן ועוד שלוש שנים תיקונים
    עגלה לדעתי שמתאימה בול לכל מה שתיארת


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    03/06/2020

    ביקשתי ואבקש שוב. נא לא לפרסם בפורום זה. אתם ממשיכים לעשות זאת וזה לא אתי. כפי שרשמתי תרשמו גילוי נאות שאתם המשווק!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה לעגלה נוחה דומה לפג פרגו
    MADLEN
    01/06/2020

    מחפשת עגלה לילד שלישי
    היה לנו פג פרגו אהבתי אותה מאוד
    אבל...
    יקרה יחסית
    היה מאוד קשה להוריד כיסויים לכביסה
    סל קניות כל הזמן השתפשף ברצפה (החלפתי פעמיים)

    יש עגלות דומות אבל עם כיסויים יותר נוחים לפירוק?
    ויותר זולה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    01/06/2020

    שלום מדלן,

    האמת שכל הכיסויים יחסית מסורבלים לשליפה. לגבי הסל, יכולת הנשיאה שלהם היא עד 5 ק"ג יותר מזה וכל סל יגע ברצפה. יחד עם זאת בפג במהדורות הראשונות הרבה התקינו את הסל לא נכון.
    אני תמיד ממליץ בכל עגלה לשים סדין באמבטיה ומזרן לטיולון ככה פחות יהיה צורך להתעסק עם הבדים לכביסה וזה יהיה אחת להרבה מאוד זמן.

    לגבי המלצות: בייבי בוס טייגר או ספורטליין סיילו XL יחסית זולות ודומות לפג באופן הקיפול ונוחות הניוד. הטייגר גם קלה יותר מהפג (הסיילו די באותו משקל). שתיהן נמכות סביב ה2200-2500 ש"ח. בפחות יש את בייבי בוס בובקט או בייבי מונסטרס מרלה שגם קלילות ונוחות ליפול.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת

    MADLEN
    02/06/2020

    בייבי בוס טייגר או ספורטליין סיילו XL - האם טיולון שלהן מתאים מגיל 0 ז"א שכיבה מלאה ?
    מה אתה חושב על וויתור על אמבטיה ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    02/06/2020

    שלום מדלן,

    שתיהן מתאימות מלידה גם בטיולון הבעיה, שתיהן נמכרות רק עם אמבטיה, בכל מקרה ויתור על אמבטיה לא מביא לחיסכון גדול במחיר. בנוסף יש לאמבטיה יתרונות מבחינת נוחות התינוק.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה

    MADLEN
    02/06/2020

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה לקניית עגלת טיולון
    שרה
    01/06/2020

    היי אשמח להמלצה על טיולון. חשוב לי שיהיה קל במדרגות, קומפקטי ונוח לתינוק
    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    המלצה לקניית עגלת טיולון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    01/06/2020

    שלום שרה,

    לא ניתן למצוא את כל השילוש של הדרישות. אף טיולון לא נוח במדרגות אלא אם מקפלים לפני שעולים. אז ההמלצה שלי ללכת על הכי קלים וקומפקטיים כמו בייבי זן יויו.
    יחד עם זאת ככל שהם יותר קלים, לדעתי הם פחות נוחים לתינוק כי אז הם יותר צרים. לא ציינת תקציב ויש קשת רחבה מאוד ככה שקשה לי לכוון.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה לקניית עגלת טיולון

    שרה
    01/06/2020

    היי תודה על התשובה. אין לי תקציב מסוים אם העגלה באמת טובה יותר אז אני מסכימה לשלם יותר. היויו נוחה מספיק לילד? אפשר לישון בה? (הבת שלי בת 11 חודשים)
    עד עכשיו השתמשתי בבאגבו אבל הוא כבר לא במצב טוב (12 שנים) ואני מחפשת משהוא יותר קל...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    02/06/2020

    שלום שרה,

    לדעתי היויו מעולה אבל, דווקא נושא השכיבה בה ביחס למתחרות פחות טוב, היא לא נשכבת למצב שטוח. המתחרות מקלארן אטום או ארגו מטרו נשכבים טוב יותר ולא נופלים באיכות. ביחס ליויו 2 הם גם זולים יותר ולכן אני ממליץ לבדוק אותם.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה לקניית עגלת טיולון

    שרה
    02/06/2020

    תודה ענקית! מה עם הסילבר קרוס ווינג? בין הארגו ליויו מה יותר מוצלח?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    02/06/2020

    שלום שרה,

    הווינג גם טוב, הוא זהה לאיזי ווקר XS ולכן אני ממליץ על זול מבינהם, בדרך כלל הם פחות או יותר באותו מחיר למעט תקופות מבצעים. היויו 2 משמעותית יותר יקר מהארגו ולדעתי לא מציע משהו שמצדיק הפרש גדול כלכך.
    לאחר שתתמקדו על 2 3 טיולונים אז אני ממליץ פשוט לגשת לחנויות, לשים את התינוק בהם, לטייל בחנות ומחוצה לה. לעלות ולרדת מדרגה, לתפעל ולקפל ואז לקבל החלטה מה נוח לכם ולתינוק.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התלבטות בין שתי עגלות לתינוק
    אירה
    01/06/2020

    היי, אשמח לעזרתך
    מחפשת עגלה לילד ראשון, אנחנו גרים בקומה 4 בלי מעלית. חשוב לי שתהיה קלה וקיפול ביד אחת , אמבטיה מרווחת . מתלבטת בין סייבקס מיוס 2 לבין אינגליזינה טרילוג'י . מה דעתך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    01/06/2020

    שלום אירה,

    מבחינת המשקל שתיהן די זהות. המיוס יותר קטנה לאחר הקיפול, מעט יותר נוחה בניוד והגישה לסל החפצים יותר נוחה. הטרילוג'י בעיקר יותר מרווחת. לשתיהן אין ידית טלסקופית לכן יהיה די קשה לעלות ולרדת מדרכות גבוהות איתן (בעיקר ככל שמשקל התינוק יעלה).
    אם רוצים לחבר סלקל לעגלה אז אלו שמתחברים למיוס נחשבים טובים יותר מהסלקים של אינגלזינה.


    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התלבטות בין אינגלזינה לבין nuna triv
    Christina Zarik
    31/05/2020

    שלום לך
    זהו הילד הראשון, מחפשת עגלה נוחה מאוד לילד וגם חשוב שתהיה גם נוח לי עקב בעיות בגב שאני סובלת הם משקל וכיפופים לא ממש עושים לי טוב , אשמח לדעת מה דעתכם בין המותג אנגלזינה לבין nuna triv תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    01/06/2020

    שלום כריסטינה,

    לאינגלזינה יש 2 דמים מאוד שונים אחד מהשני. טרילוג'י או אפטיקה.
    טרילוג'י שקלה משמעותית, יותר נוחה לקיפול וגם יותר קומפקטית. מצד שני פחות נוחה לניוד. לכן הטרילוג'י עונה טובה יותר לדרישות.
    הטריב יותר נוחה לניוד מהטרילוג'י, יותר מתקדמת מבחינת המושב, גישה לסל החפצים, יש לה ידית טלסקופית ולכן לדעתי עדיפה על הטרילוג'י. יחד עם זאת לדעתי מחירה הרבה מעבר למה שצריך להיות מכיוון שהיא נמכרת רק ברשת אחת.
    בכמעט מחצית אפשר ללכת על עגלות ספורטליין סיילו (רגילה או XL) או עגלות בייבי בוס (טייגר או בובקט) שלדעתי לא נופלות ממה שהטריב מציעה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך

    כריסטינה
    02/06/2020

    בראש ובראשונה תודה רבה על המענה
    אם שנייה אשם את המחיר בצד אז אני יכולה לקחת את הנונא בראש שקט, אני והילד נהנה ממנה ?
    ביומיים האחרונים אני לא מפסיקה לקבל הודעות מאמהות על סייבקס מיוס 2
    ראיתי אותה, למעט שנראתה לי קטנטונת וקצת נמוכה מהשאר היא בסה״כ בסדר
    אז , אם אשווה אותה עם הנונא מה עדיף לי ולילד ?
    תודהה רבה על היחס 🙏🏼

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    02/06/2020

    שלום כריסטנה,

    לגבי הנונה, קשה לומר. היא מאוד מאוד חדשה גם בעולם ואין חוות דעת של משתמשים. על פניו לדעתי המוצר איכותי ונוח מהרבה בחינות.
    אני אישית חושב שנונה עדיפה על המיוס גם בניוד שלדעתי יהיה יותר נוח וגם במושב שמספק תמיכה טובה יותר כי בסייבקס המושב עשוי מרשת. מצד שני לדעתי המיוס מציעה אמבטיה איכותית יותר, יש קפיצים איכותיים לגלגלים (בנונה אין לגלגלים האחוריים). לדעתי הזווית של הידית בנונה פחות ארגונומית ונוחה מה גם שהיא גורמת לידית לא להתארך מספיק, כשמכיבים את המושב למצב שוכב (כשהוא פונה לכיוון הנסיעה) הוא יוצא מעבר לידית (לדעתי קצת פחות נוח להורה בעיקר גבוה ובעייתי לתלות תיק).

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התלבטות לגבי עגלה לתינוקת
    שושי
    31/05/2020

    היי,
    לידה ראשונה.. מחפשים עגלה לתינוקת שתהיה קלה ונוחה לתפעול.
    בנוסף, ידית שניתן לכוונן (נמוכה ונשואה לגבוה יחסית), בטיחותית, יציבה ונוחה לתינוקת.
    תודה על ההמלצות!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    01/06/2020

    שלום שושי,

    לא ציינת תקציב. אני ממליץ ללכת על עגלות עם ידית טלסקופית.
    באזור עד 2000-2200 ש"ח אפשר ללכת על הבובקט של בייבי בוס או ספורטליין סיילו. שתיהן עונות מעולה לדרישות (הבובקט קלה יותר בכמעט 2 ק"ג).
    עד 3000 ש"ח אפשר ללכת על הטייגר (הדגם המשופר של הבובקט) שמציעה גלגלים יותר גדולים וסל יותר גדול, לכן היא נוחה יותר בניוד בדרכים משובשות מאוד (תלוי גם באיזה אזור גרים ומטיילים). בנוסף לה לסופרטליין סיילו יש דגם XL שכמו בטייגר גם מציע גלגלים יותר גדולים, רשת איוורור לאמבטיה וגגון יותר גדול (הטייגר וגם הבובקט גם מציעות זאת). מכיוון שיש להן גלגלים יותר גדולים הן גם מעט יותר גבוהות. בגלל הגלגלים הגדולים יותר המשקל של שתיהן מטפס בכחצי ק"ג.
    יש גם את ארמדילו פליפ אבל היא כבדה ולכן לדעתי פחות מומלצת.
    באזורים של עד 5000 יש עגלות מותג של בוגבו בי או סייבקס מיוס. לדעתי הבי מוצלחת יותר כי יש לה ידית טלסקופית שאין במיוס. לדעתי היא גם נוחה יותר לניוד. יחד עם זאת לדעתי היא לא מציעה יותר מדי ביחס לעגלות שציינתי לתקציבים הנמוכים יותר.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התלבטות בין 3 עגלות תאומים
    מוריה
    31/05/2020

    שלום קובי, ותודה על האפשרות להתייעץ כאן!
    אנחנו לקראת לידה ראשונה בע"ה של תאומים.
    מתלבטים לגבי עגלה, כשכרגע המגבלה הכי רצינית מבחינתנו קשורה לגודל. פתח הדלת שלנו הוא 74 סמ בערך ולכן נצטרך עגלה צרה. הרכב שלנו בעל תא מטען קטן (טויוטה יאריס) ולכן נזדקק בנוסף לעגלה עם קיפול קומפקטי.
    בבירור שערכנו נשארנו עם 3 אופציות רלוונטיות: קוקו ביבה, בייבימונסטרס איזי טווין 3.0 ובייבי ג'וגר סיטי טור.
    האם תוכל לעזור לנו להבין מה היתרונות והחסרונות של כל אחת? והאם על מי מהן אתה ממליץ במיוחד?
    אתה יודע לומר אם אמבטיה זו חובה? כי בחנויות בהן ביקרנו נאמר לנו שהרבה אנשים או שלא קונים אמבטיות בכלל או שקונים ולא משתמשים...
    בנוסף, אם אתה מכיר עגלה מומלצת שעונה לדרישות ואינה אחת מהשלוש - נשמח לשמוע.
    תודה רבה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    01/06/2020

    שלום מוריה,

    לגבי אמבטיה, לדעתי ליחיד לא הייתי מוותר. בתאומים זה מאוד מסרבל (בטח כשיש רכב קטן ולכן זה שיקול שלכם).

    לגבי העגלות:
    הג'וגר הכי קטנה לאחר הקיפול, היא והקוקו הן הקלות ביותר.
    מצד שני היא הצרה ביותר ברוחב הפנימי, עם גלגלים הכי קטנים ולכן לדעתי יכולת הניוד שלה בינונית ומטה (תלוי תוואי הדרך).

    הקוקו: קלילה, נוחה מאוד לניוד, תפעול וקיפול. היא הרחבה מה-3 אבל עדיין פחות מ-74. לא ניתן לצרף לה אמבטיות. קשה לבדוק אותה פיזית מכיוון שלא נמצאת בהרבה חנויות כרגע.

    מונסטרס: לדעתי הכי נוחה בניוד מה-3, יש לה מערכת קפיצים מעולה מה שאי אפשר לומר על ה-2 האחרות. בנוסף לקפיצים יש לה את הגלגלים/צמיגים הכי איכותיים לדעתי. צרה כמו הג'וגר בגלגלים אבל יותר מרווחת בפנים ויותר ארוכה. היחידה שמאפשרת לרכוש או אמבטיה רגילה או אמבטיה רכה שפחות תסרבל את העניינים (כי ניתן לקפל איתה אבל הן צרות מהאמבטיה הרגילה). הכבדה מה-3. הכי מאובזרת לתניוקות ולכן לדעתי המושבים שלה הם הנוחות מה-3

    אני ממליץ לגשת לחנות ולהתנסות עם כל אחת. לדעתי חובה גם לבדוק ברכב כל אחת. אין לי המלצות נוספות.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ההבדל בין בוגבו בי לבוגבו דיזל?
    רוחמה
    31/05/2020

    שלום וברכה
    רציתי לדעת מה זה בוגבו דיזל? האם זה שונה מבוגבו בי הרגיל לזה\תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    01/06/2020

    שלום רוחמה,

    בוגבו בי דיזל לא קיימת עוד. זו הייתה מהדורה מיוחדת שנעשתה לפני מספר שנים ובמהדורות מיוחדות נמכרות יחידות בודדות בכל מדינה. בישראל נמכרו 10 עגלות. היו כמה ישראלים שטסו ברחבי העולם כדי לרכוש עגלה.
    בתכלס אין הבדל טכני בין הדיזל לגרסא הרגילה פרט לעיצוב.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיולון איזי אס טוויסט
    אורלי
    31/05/2020

    היי קובי,
    עד כה אנחנו משתמשים בסלסה 4 ומאוד מרוצים! בקרוב נחזור לאמבטיה ובמקביל רוצים לעבור לטיולון קל יותר. הילדה בת שנה וחצי.
    הצרכים שלנו הם טיולון יציב, קל ולא יקר. אשמח לשמוע את דעתך על טיולון איזי אס טוויסט או על טיולון אחר שיכול להתאים לנו.

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיולון איזי אס טוויסט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    31/05/2020

    שלום אורלי,

    אני פחות ממליץ עליו. יש לו יתרון אחד עצום על פני המתחרים שהוא דו כיווני. מעבר לכך לדעתי כל המתחרים בעלות שלו עולים עליו גם ביכולת הניוד וגם בתפעול. אפשר לרכוש טיולון מאמ טיקטק עם קיפול נוח יותר ושינוי מצבים בעזרת לחצן ולא שרוך. טיפה יותר גדול מהמאמ בקיפול יש גם את ספורטליין וייפר שיותר נוח לניוד ולדעתי היתרון הגדול שלו זה שהוא מציע את הגגון הכי מצל.


    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אמבטיה של בוגבו בי
    לירון
    30/05/2020

    מתלבטת לגבי החלפת עגלה לקראת ילד שני. בראשון השתמשנו באינגליזינה טרילוג'י, ועכשיו מחפשת משהו קל יותר, ושיתפוס פחות מקום באוטו.
    שוקלת את הבוגבו. אני יודעת שהאמבטיה שלה רכה (שונה מאד מזאת של האינגליזינה).
    לא יודעת למה, משום מה נראית לי פחות בטיחותית מהאחרות. האם אני צודקת?
    עד איזה גיל אפשר להשתמש בה? האם מתאימה גם לתינוק שכבר מתחיל קצת לזוז, להזיז את הראש?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אמבטיה של בוגבו בי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    30/05/2020

    שלום לירון,

    ראשית הבי לא יותר קלה מהטרילוג'י במשקל! היא מעט יותר קומפקטית ולדעתי הרבה יותר נוחה בניוד.
    מבחינת האמבטיה, אכן לדעתי עקב האכילס של הבי זו האמבטיה, היא קטנה ואין עם זה בעיה בטיחותית אבל היא צפופה בעיקר ככל שהתינוקות גדלים ועוד יותר בעייתי בחורף עם לבוש עבה. האמבטיה מוגדרת עד גיל חצי שנה, בפועל ראיתי מקרים שבגיל 3 חודשים הייתה צפופה. זה כמובן מאוד תלוי התפתחות התינוק והעונה.
    אולי שווה לשקול רכישת בי רק כטיולון וחצי שנה ראשונה ללכת עם האינגליזנה שהאמבטיה שלה לדעתי BY FAR הרבה יותר טובה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום