פורום עגלות תינוקות, מוצרי תינוקות - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • המלצה לכיסא אוכל נשכב
    ג`וליה
    06/05/2020

    אפשר בבקשה המלצה לכיסא אוכל שנשכב? אני לא הולכת להאכיל את הילד בשכיבה, רק רוצה שיהיה בגובה העיניים ולא אי שם למטה בטרמפולינה בזמן שאני מבשלת וכד' חסר לי משהו כזה כל כך, לכן ההחלטה לא לקנות עוד מוצר אלא לחפש שילוב עם כיסא אוכל שגם ככה צריך עוד מעט (בן 4 חודשים). ממה שראיתי יש את מימזי 360 ופג פרגו שעולה קרוב לאלף שקל שזה מוגזם בעיניי. עד 600 נשמע לי לגיטימי. יש לכם המלצות על כיסא כזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    המלצה לכיסא אוכל נשכב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    07/05/2020

    שלום ג'וליה,

    יש כיסא אוכל של מאמ שהוא סוג של העתק של הפג ונותן כל מה שמקבלים בפג רק בכ-400 ש"ח. לדעתי כיסא מעולה עם תמורה מעולה למחיר. כמובן שגם הפג מצויין.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה על תלת אופן לתינוקת
    דורית
    06/05/2020

    הי אשמח להמלצה אני מתלבטת לגבי תלת אופן שמתקפל בין 3 דגמים .. liki(ואם כן איזה דגם?) Smart Trike או rito?
    התינוקת שלי בת 8 חודשים(ראיתי שזה מ10 חודשים) חשוב לי שיהיה קל לנשיאה מתקפל בקלות ונוח לשים רגליים ולנוח..
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    המלצה על תלת אופן לתינוקת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    07/05/2020

    שלום דורית,

    לגבי ליקי:
    ארשום את ההבדלים, ההחלטה אם הם שווים את האקסטרה כסף היא שלכם.
    טכנית המוצר זהה כאשר בS3 מקבלים:
    תיק אחסון מאחור
    רפידות לכתפיים
    ריפוד למעקה
    5 רצועות חגירה לעומת 3
    מעל לפדלים בS3 יש מדרך ככה הפדלים לא פוגעים ברגלי התינוק בזמן הדחיפה.

    בסמארט טרייק היתרון לדעתי זה בנוחות ההיגוי ביחס לכל הדגמים שציינת.

    הריטו יחסית קל וקומפקטי אבל מגיע עם גלגלי אוויר שדורשים תחזוקה.

    לדעתי כל ה-3 מעולים ככה שאם יש אפשרות לעשות בדיקה פיזית בין כולם ואז להחליט מה הכי נוח ופרקטי לכם, זו ההמלצה הכי טובה שאני יכול לתת.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבדל בין דגמי ABC
    רומי
    06/05/2020

    היי ,
    ראיתי שיש דגמי סלסה חדשים
    abc diamond edition
    האם ישנו הבדל בין דגם זה לסלסה 2019 מלבד הצבע ??
    כי במחיר ישנו הבדל משמעותי..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הבדל בין דגמי ABC

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    06/05/2020

    שלום רומי,

    דיימונד אדישן יצאה ב-2019 ולכן נמכרה גם בשנה שעברה.
    אין שום הבדל טכני בין דגמיי הדיימונד לדגמים הרגילים.
    מדובר בהבדלים עיצוביים בלבד כאשר בדיימונד ידית האחיזה של ההורה ומעקה הטיולון נתפרו בעבודת יד, השלדים מגיעים בזהב, זהב ורוד וניקל והגלגלים יותר מעוצבים.
    דווקא ההבדלים בדרך כלל במחיר הם לא משמעותיים חוץ למול צבע כחול נייבי שהוא נמכר ללא תיק והבדים שלו אינם בדי מלאנז' ולכן זול משמעותית בדרך כלל.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבדל בין דגמי ABC

    רומי
    06/05/2020

    ידוע מתי יגיעו דגמי 2020 לארץ ?
    ומה ההבדל בין הדגם הנוכחי לדגם 2020

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    06/05/2020

    שלום רומי,

    כעת נמכרים דגמי 2020 החדשים בישראל, אין חדש יותר וככל הנראה גם לא צפוי להתחדש הדגם גם לשנת 2021 עקב המצב. המון דגמים שתוכנו בABC נעצרו כרגע.
    דגמי 2020 בישראל הם 2 דגמי הזהב והאפור הבהיר שלא במהדורת הדיימונד. ההבדל היחידי בין 2019 ל 2020 זה שנוספו רוכסנים בכיסוי האמבטיה כך שיותר נוח להכניס ולהוציא תינוק כי לא צריך לנתק את כל הכיסוי ולהחזיר.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אחרי התלבטות קניתי את הטייגר תודה קובי!
    נועה
    05/05/2020

    קניתי את הטייגר! בדקתי כמה וכמה עגלות (מיוס, פג, איזיווקר, בוגבו, סיילו), חפרתי בכל אתר ופורום אפשרי, והגעתי למסקנה שזו העגלה שהכי מתאימה לי מבחינת נוחות ניוד (גודל גלגלים), נוחות קיפול, משקל, גודל צלון, תמיכה לגב. תודה רבה לקובי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    05/05/2020

    שלום נועה,

    אני שמח לקרוא. לכל שאלה לגבי מוצרים ובעיקר בנושא העגלה אשמח לתת מענה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סייבקס מיוס 2 או ספורטליין xl
    ויקי
    05/05/2020

    ממש מתלבטת בין שתי העגלות
    מצד אחד סייבקס מיוס 2 או ספורטליין xl

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    05/05/2020

    שלום ויקי,

    ראשית יש פער עצום במחיר.
    הסיילו לדעתי יותר נוחה בניוד, בעיקר ככל שהדרך משובשת ובעליה וירידה ממדרכות. הסיילו ניתנת לקיפול גם כשהטיולון פונה לכיוון ההורה, במיוס רק לכיוון הנסיעה.
    המיוס יותר קלה במשקל בכמעט 2 ק"ג.
    בולמי הזעזועים במיוס טובים יותר אך מכיוון שהם אינם מחופים בגלגלים גדולים אני לא חושב שזה יתרון גדול.
    זווית הישיבה בטיולון המיוס יותר זקופה, לדעתי זה נוח יותר לתינוקות.

    בסופו של יום הסיילו מציעה לא מעט יתרונות על המיוס ובמחיר אטרקטיבי יותר, לכן זה שיקול דעת שלכם אם יתרונות המיוס מצדיקים את הפער במחיר.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התלבטות בבחירת עגלה מגיל לידה
    לוטם
    05/05/2020

    קובי שלום.
    אשמח שתייעץ לנו איזה עגלה כדי בהמלצתך,
    ראינו את העגלה של סיבקוס מיוס 2 אהבתי מאוד את הקיפול ואת הטיולון שניתן להרכבה משני הכיוניים.
    לאחרונה בעלי מצא עגלה נוספת של סיבקוס "בליוס 2"
    רצינו לשמוע את המלצתך
    מצרפת תמונה רק של הסיבקוס מיוס 2
    תודה


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    05/05/2020

    שלום לוטם,

    הבליוס שונה לחלוטין מהמיוס ורחוקה מלהתאים למה שאהבת במיוס. היא כבדה בכ-3 ק"ג, הרבה יותר מסורבלת לקיפול וגם מצריכה 2 ידיים, יותר גדולה לאחר הקיפול ולכן אני חושב שהיא פחות תתאים לכם אם אהבתם את המיוס.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סלקל או כסא בטיחות
    ענבר
    04/05/2020

    היי

    אשמח לעזרתך להמלצה על סלקל
    בנוסף אשמח לדעת אם אתה ממליץ לקנות מתאמים לעגלה או כדאי לוותר על זה( חושבים לרכוש את האינגלזינה אפטיקה)
    ועוד משהו...האם כדאי לרכוש כסא בטיחות ישר במקום סלקל?

    תודה
    ענבר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סלקל או כסא בטיחות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    05/05/2020

    שלום ענבר,

    לגבי סלקל או כיסא: היתרון של סלקל זו האפשרות לנייד את התינוק יחד עם הסלקל מהרכב, זה מעולה שתינוק נרדם ברכב ולא צריך להעיר אותו כדי להעביר לעגלה. היתרון של כיסא זה החיסכון ברכישת הסלקל.
    לגבי אינגלזינה, חשוב לקחת בחשבון שרק הסלקל שלהם מתחבר לעגלה (אלא אם יש מתאמים לסלקלים אחרים כי בחו"ל קיימים ובארץ בדרך כלל לא). הסלקל של אינגלזינה הטוב יותר מקבל דירוג של 4 כוכבי בטיחות וגם יחסית יקר. לדעתי בטווח מחירו יש סלקלים עדיפים עליו.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סלקל או כסא בטיחות

    ענבר
    05/05/2020

    היי

    תודה רבה על התשובה
    על אילו סלקלים בטווח מחירו של האינגלזינה היית ממליץ?
    אשמח לדעת גם מה הדגם של הסלקל אינגלזינה הוא הטוב ביותר.

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    05/05/2020

    שלום ענבר,

    דגם הקאב הוא הטוב ביותר של סייבקס. הוא דורג עם 4 כוכבי בטיחות. במחירו (פחות או יותר) יש את ג'ואי איי ג'ם עם דירוג של 5 כוכבים. אם מוותרים על חיבור לעגלה אז יש את צ'יקו קייפיט 30 שעולה מעט יותר אבל כולל במחירו בסיס לרכב (הבסיס לקאב עולה כמו כל הסלקל של צ'יקו), גם הצ'יקו קיבל דירוג בטיחותי מלא ומוביל כמה שנים טובות את הטבלאות בארה"ב. החיסרון העצום שלו: הוא לא מתחבר לאף עגלה פרט לשל צ'יקו.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עגלה מגיל לידה לילד ראשון
    מור
    04/05/2020

    היי,

    התלבטנו בין 2 עגלות:
    סייבקס מיוס 2 וספורטליין סיילו (רגיל, לא xl)
    אנחנו גרים בעיר ורוצים עגלה איכותית וקומפקטית שיש עליה מספיק ביקורות טובות של אנשים. גרים בקומה שניה בלי מעלית לכן רצינו גם טיולון קל ושתהיה נוחה לקיפול.
    הנטיה הייתה לכיוון ספורטליין סיילו בגלל הפרשי המחיר הגבוהים ואז נתקלנו בדגם של סייבקס כמו בתמונה שנראית עגלה דומה למיוס ובחצי מחיר, נשמח לשמוע את דעתך בנושא ואם יש המלצות נוספות כמובן, תודה רבה!


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עגלה מגיל לידה לילד ראשון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    05/05/2020

    שלום מור,

    על הדגם של סייבקס בתמונה אני פחות ממליץ. אמליץ רק על הטיולון וגם אז רק בגיל שנה+
    הטיולון הוא חד כיווני ולדעתי ולפי מחקרים רצוי מאוד שהתינוק יהיה מול ההורה עד גיל שנה+ ולכן אני פחות ממליץ.
    כמוכן שינוי המצבים מתבצע עם שרוך ולא לחצן, לדעתי מנגנון פחות ידידותי להורה עם בלאי גבוה יותר.
    בין מיוס לספורטליין.
    המיוס הרבה יותר יקרה אבל היא יותר קלה בערך בקילו וחצי. מבחינת ניוד היא והסיילו הרגילה די זהות אבל הסיילו XT או PL יותר נוחות לניוד לדעתי בגלל גלגלים יותר גדולים. כמוכן לכל דגמי הסיילו יש ידית טלסקופית שאיתה יותר נוח לעלות ולרדת מדרכות גבוהות (בפחות מאמץ).

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עגלה מגיל לידה

    רוני
    06/05/2020

    אני ממש ממליצה דווקא על בי אגיל M החדשה של ברייטקס. עגלה מעולה מגיל לידה עד 22 ק"ג. אנחנו עברנו לטיולון לא מזמן והיא פשוט מושלמת. קניתי באתר של ברייטקס יותר זול מבחנויות.. מקווה שזה עוזר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    06/05/2020

    שלום מור,

    א. היא ממש לא חדשה אם כבר מאוד מאוד ותיקה, יצאה בשנת 2012.
    ב. אני דווקא פחות ממליץ. נכון היא קלה, פרקטית, מאוד נוחה לקיפול והניוד סביר אבל וזה אבל גדול, לדעתי ולפי מחקרים מומלץ מאוד שהתינוק יהיה מול ההורה עד גיל שנה +, בברייטקס הטיולון פונה רק לכיוון הנסיעה. יש לזה חשיבות עצומה להתפתחות הקוגנטיבית של התינוק, הקשר עם ההורה, זה מאפשר להשכיב על הבטן בטיולון, מצמצם חרדת נטישה ועוד המון המון יתרונות, לכן אני לילדיי לא ויתרתי על כך וממליץ לכולם לא לוותר על כך.
    ג. שינוי המצבים בטיולון מתבצע עם שרוך, מנגנון מאוד לא נוח לדעתי, בעיקר שהתינוק בעגלה במצב שכיבה/ביניים ורוצים להושיב. בנוסף זה מנגנון עם בלאי גבוהה יותר עם מנגנון לחצן.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כסא בטיחות לבת 3
    נטע
    04/05/2020

    שלום קובי,
    בתי בת השלוש, שוקלת כ15 קג, גבוהה, יושבת כרגע על כסא קוסקו סנרה נקסט.
    היא אומרת שהכסא כבר פחות נוח לה.
    לבתי הגדולה בת ה5 קנינו בהמלצתך כסא בטיחות גרקו נאוטילוס עלית Nautilus 80 elite, היא עדיין משתמשת בו בצורה של כסא בטיחות.
    על איזה כסא אתה ממליץ לבת ה3? ראיתי שיש כרגע מבצעים על כסא גרקו פור אבר. אשמח לכסא בטווח המחירים של 800 ש"ח.
    האם עדיף להעביר את הקטנה לנאוטיליוס ולקנות לגדולה כסא חדש? אם כן, איזה?
    תודה רבה
    נטע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כסא בטיחות לבת 3

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    04/05/2020

    שלום נטע,

    האמת ש-2 האופציות טובות רק צריך לזכור שהפוראבר בומבסטי ברכב. הגדולה כבר יכולה לשבת בבוסטר גב ללא רצועות אבל, אם היא לא מתלוננת, יותר בטיחותי לה להישאר בנאוטילוס כפי שזה כיום.
    אז לדעתי יותר נכון ללכת על הפוראבר או נאוטילוס נוסף בהתאם למקום ברכב.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כיסא בטיחות לגיל שלוש ומעלה
    מור
    04/05/2020

    היי קובי,
    העברנו את התינוק שנולד כעת לציקו נקספיט של אחותו הגדולה וקנינו לבינתיים ציקו מייפיט לרכב הגדול. אנו מתכננים לקנות כעת עוד כיסא מסוג בוסטר לאוטו השני הקטן יותר (שם גם יש ציקו נקספיט לתינוק). האם יש לך המלצה על כיסא צר יותר ועדיין מספיק בטיחותי שאפשר לקנות?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    04/05/2020

    שלום מור,

    אני ממליץ על כזה עם רצועות כמו המייפיט. הכי צר שיש זה ג'ואי אלוויט אבל לדעתי הצ'יקו או גרקו נאוטילוס יותר מוצלחים ממנו.
    אפשר גם לבדוק את אוונפלו מאסטרו שהוא די ברוחב של הצ'יקו אך זול משמעותית ממנו.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אינגליזינה טרילוג'י או סיילו xl
    חיה
    03/05/2020

    היי,
    לקראת לידה שלישית מחפשת עגלת תינוק מומלצת.
    אנחנו גרים בקומה שנייה ללא מעלית, כך שצריכים עגלה חזקה מצד אחד שלא תיהרס מעלייה וירידה במדרגות ומצד שני שלא תהיה כבדה מידי...
    כמה נק' שחשובות לי:
    - טיולון שנשכב לגמרי
    - אמבטיה גדולה שתספיק ליותר מ4-5 חודשים
    - לא רואה סיבה להשקיע יותר מ2500-3000 ש"ח.. כמו כן אופנה פחות רלוונטית, אבל אני כן חושבת שכדאי חברה מוכרת, לדעת שיהיה לי למי לפנות במקרה של תקלות, חלקי חילוף וכד'
    - שנינו יחסית גבוהים אז שלא תהיה נמוכה מידיי
    - מתניידים ברכב עם תא מטען גדול יחסית (טויוטה קורולה)
    בהתחלה רציתי סייבקס מיוס אבל לא ממש הבנתי למה היא כל כך יקרה..
    שמעתי המלצות על אינגליזינה טרילוג'י ועל סיילו, אשמח לשמוע את דעתך עליהם או המלצות לעגלות נוספות
    תודה רבה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    03/05/2020

    שלום חיה,

    נקודה חשובה לפני המענה, ע"פ כל היצרנים ומכוני התקנים, אסור לעלות מדרגות עם עגלה פתוחה יחד עם תינוק. זה הגורם שחיקה הכי מהיר לעגלה וגם עלול לסכן.

    לגבי הנק':
    טיולון נשכב טוב יש בשתיהן.
    לגבי ההשקעה ברוב המקרים אני מסכים אך יש דרישות מסויימות שרק עגלות יותר יקרות יכולות לענות עליהן, במקרה שלך זה לא רלוונטי.
    כל החברות כיום נותנות מענה ושירות חלפים/תיקונים. למרות המצב הכלכלי המאוד קשה אף חברה לא קרסה או הייתה קרובה לכך כך שזה נתון שצריך להרגיע את כל הרוכשים.
    המיוס לדעתי יקרה, נטו בגלל המותג והמיתוג, יש לה המון יתרונות ודברים שהורים אוהבים אבל, לדעתי גם בעגלות שעולות כמחצית אפשר למצוא את רוב היתרונות האלו.

    לגבי העגלות: האינגלזינה מציעה אמבטיה הרבה יותר גדולה שגם מתכווננת. מצד שני לדעתי הסיילו יותר נוחה לניוד גם בגלל הגלגלים וגם בגלל שזו ידית אחיזה מלאה (הטרילוג'י במקור זו עגלת 2 ידיות עם חיבור שמחבר את 2 הידיות לידית אחת). בגלל הידית והמבנה יותר נוח לנייד את הסיילו, לעלות ולרדת מדרכות, הגישה לסל החפצים הרבה יותר נוחה.
    לדעתי גם התמיכת גב בטיולון עדיפה בסיילו.
    אם רוצים לחבר סלקל, אז לסיילו מתחברים מגוון גדול יותר של סלקלים שרובם עדיפים בטיחותית על זה של אינגלזינה.
    הקיפול נוח בשתיהן והטרילוג'י מעט יותר קומפקטית וגם נעמדת לאחר הקיפול. הטרילוג'י יותר קלה בכ-קילו וחצי לשלדה + טיולון.

    הייתי גם ממליץ לבדוק את בייבי בוס טייגר, דומה לסיילו ביתרונות ולדעתי מציעה משקל קל יותר, יכולת ניוד יותר טובה בגלל גלגלים איכותיים יותר (זה + משקל קל יותר גורמים לכך שעליה וירידה ממדרכות תעשה בעוד יותר קלות), נעמדת לאחר הקיפול, מושב יצוק מפלסטיק שלדעתי מספק תמיכה יותר טובה מסיילו וגם זווית ישיבה זקופה יותר. גגון הטיולון גדול יותר.
    בהשוואה לסיילו מתחברים עליה פחות דגמים של סל קלים אבל עדיין יש מותגים ברמות בטיחות של 5 כוכבים שמתחברים.
    כשמקפלים יחד עם הטיולון יש לפתוח צד אחד של מעקה האחיזה של התינוק או לקפל בלעדיו.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיולון לשכיבה על הבטן
    יעל
    03/05/2020

    היי,
    אשמח לדעת האם מותר (וניתן) להשכיב תינוק על הבטן בטיולון עם זוית של 175 מעלות?
    ואם לא, האם ישנם טיולונים שכן ניתן לשכב בהם על הבטן?
    תודה, יעל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיולון לשכיבה על הבטן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    03/05/2020

    שלום יעל,

    בגדול ניתן, רק לא בגיל ממש צעיר. כמוכן רצוי שזה יהיה טיולון דו כיווני או כזה עם פתח הצצה גדול, חשוב שתהיה השגחה קבועה על התינוק.
    ככל שטיולון קרוב יותר ל-180 מעלות כך עדיף רק חשוב לציין שאין אף טיולון שמגיע ל180! יש 175-178 שהם בסדר להשכבה על הבטן. כמוכן תמיד גם אפשר להוסיף מזרן טוב שיתן עוד יישור.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה!

    יעל
    03/05/2020

    הבת שלי בת חצי שנה ועד עכשיו היתה עם אמבטיה, ולכן שאלתי.
    תודה רבה לך, עזרת לי מאוד!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כיסא בטיחות מגיל 0
    חן
    02/05/2020

    קובי שלום,

    אנחנו לפני רכישת כיסא בטיחות, ולאחר סקר שוק די מקיף שלושת המועמדים שהגיעו לשלב האחרון הם
    בריטקס מרתון קליקטייט
    גרקו פוראבר דלקס
    ציקו נקסטפיט מקס או זיפ

    מה דעתך עליהם? לפי מה שקראתי על מבחני הבטיחות של cr כולם מדורגים זהה, זה נכון?
    על איזה דגם היית ממליץ?
    כרגע הרכב המיועד הוא טיוטה יאריס (לא גדולה במיוחד).

    תודה רבה,
    חן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כיסא בטיחות מגיל 0

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    03/05/2020

    שלום חן,

    אכן, שלותם נחשבים לטופ מבחינה בטיחותית ככה שאין לי המלצה על מי מהם, כולם טובים.
    כולם יחסית רחבים אז גם כאן אין העדפה.
    אם זה לגיל לידה אני נוטה יותר לצ'יקו בגלל זווית שכיבתית יותר.
    אם לגיל יותר מאוחר אז אני נוטה לברייטקס בשל קלות ההתקנה, אם תאלצו להתקין לבד אז לברייטקס יש יתרון ענק של צמצום טעויות אנוש בהתקנה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת

    חן
    03/05/2020

    תודה קובי.
    שאלה נוספת, האם יש הבדל בין גרקו פוראבר טרושילד לגרקו פוראבר דלקס?

    תודה,
    חן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    04/05/2020

    שלום חן,

    יש הבדל. בטרושילד יש הגנות צד טובות יותר.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עגלת בייבי בוס טייגר
    מיכל
    01/05/2020

    בחיפוש אחר עגלה קלה הציעו לי באחת החנויות עגלה בשם בייבי בוס טייגר וטענו שהיא מספרד. האמת שהתרשמתי ממנה לטובה אבל מחיפוש קצר ברשת לא מצאתי שום מידע על העגלה הזו! לא המלצות, לא אתר באנגלית או בספרדית (אם העגלה מספרד היה מצופה שיהיה להם אתר רשמי בספרדית לא??) פשוט כאילו העגלה הזו לא קיימת בשומקום ורק בעברית יש לה איזה אתר אינטרנט אחד ועמוד פייסבוק. כל העסק מריח לי מפוקפק, מה גם שלא אקנה עגלה שאין לי מושג היכן מיוצרת והאם עומדת בתקני הבטיחות. מצד שני היא באמת נראתה אחלה והמחיר אטרקטיבי... אני תוהה אם אני מפספסת פה משהו ואם מישהו יכול לשפוך קצת אור על המותג, טיבו ומהיכן הוא באמת?? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עגלת בייבי בוס טייגר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    01/05/2020

    שלום מיכל,

    גילוי נאות אם לא שמת לב, אני אחראי לפיתוח של המוצר וגם משווק אותו בישראל.
    עכשיו אנסה לעשות סדר כי בחנות עשו קצת סלט.
    בתחילת הדרך העגלה פותחה עבור ויחד עם מותג ספרדי שנקרא tuc tuc, לאורך הדרך כשראינו שהם לוקחים את המוצר לכיוון שלהם (זו רשת אופנת תינוקות ענקית והם הלכו לכיוון יותר טרנדי/סטייל וקליל), החלטנו, בעיקר אני לקחת את זה לכיוון יותר חזק ומאסיבי כדי שתהיה יותר נעימה לניוד, בעיקר בדרך משובשת, התעקשנו שיהיה מושב יצוק מפלסטיק כמו בבוגבו בי לדוגמא, גגון טיולון יותר גדול ועוד.
    לכן אני תמיד מציין שהטייגר היא יותר פיתוח ישראלי מספרדי.
    כמובן שכל אחד מיתג את המוצר אחרת ולכן השמות שונים.
    מבחינת בטיחות: לטייגר יש אישור מכון התקנים הישראלי, תקן אירופאי וגם העברנו תקן לארה"ב כי היה שיקול לשווק שם אבל הוקפא. עוד דבר שחשוב לדעת. בפיתוח מוצרים יש 2 אופציות, 1. להשקיע כסף בפיתוח והמוצר של המשקיע או 2. המפעל בסין משקיע הכל ואז המפעל יכול למכור למי שיחפוץ, בחרנו באופציה השניה והמפעל גם מוכר את הטייגר למותג מדרום קוריאה ולכן יש גם תקן קוריאני שהוא אחד המחמירים בעולם.
    העגלה נמכרת שנה וחצי בארץ וחווות הדעת רק חיוביות. אם תדפדפי כמה דפים לאחור בשבוע שעבר הגיבו 2 משתמשי עגלה ורשמו כמה הם מרוצים מהמוצר.

    אם תרצי עוד מידע ניתן ליצור קשר בדף הפייסבוק שלנו בייבי בוס. שם יש אפשרות לשלוח קישורים או תמונות.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על המענה

    מיכל
    01/05/2020

    אז למעשה העגלה היא עגלה ישראלית שמיוצרת בסין? אין כבר שום קשר לספרד?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    03/05/2020

    שלום מיכל,

    היום אפשר לומר שכן למרות שכפי שציינתי, כן יש שת"פ ולדוגמא האמבטיה פותחה ע"י המותג הספרדי אבל כפי שציינתי, עשינו המון התאמות ושינויים שלנו.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייעצות בקניית עגלה ראשונה
    טלי
    01/05/2020

    שלום
    אנחנו מתלבטים מאוד בקנית העגלה הראשונה
    אנחנו גרים בעיר בקומת קרקע(3מדרגות סה"כ)
    העגלות שראינו ואהבנו הן :
    * Inglesina Aptica נורא אהבנו אותה האמת הדבר היחיד שחסרון מבחינתי זה הגגון בטיולון שמרגיש נורא חלש .
    * ABC דגם סלסה - עגלה מרגישה מאוד יציבה וקלה לתפעול, הרתיע אותי הגודל שלה , היא ניראה מסיבית קצת.
    * סיילו דגם ספורט ליין PL - קלה נורא לתפעול אך הבנתי שמבחינת בולמים וגלגלים היא פחות בהרבה מה2 הראשונות.

    מה דעתך? איזה עגלה באמת ממולצת? לנוחות התינוק בעיקר?
    מבחינת כובד הן לא היו לי כבדות , והקיפול בכולן היה מאוד נוח ומהיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    01/05/2020

    שלום טלי,

    לדעתי לנוחות התינוק הסלסה או האפטיקה עדיפות בהרבה על הסיילו.
    כמו שאני מציין תמיד, למשקל קל יותר, גודל קטן יותר וקיפול קומפקטי יותר לדעתי יש מחיר וזה או נוחות התינוק או הניוד או גם וגם.

    לגבי האינגלזינה, אכן אחד הדברים שאני פחות אוהב זהו גגון הטיולון.
    בנוסף אם רוצים לחבר סלקל אז רק סלקל של אינגליזינה מתאים.
    בהשוואה לסלסה היא צרה יותר ב-11 ס"מ ברוחב הגלגלים, במעברים צרים יהיה יותר נח להתנייד איתה.
    הסלסה יותר גבוהה גם באמבטיה וגם בטיולון, יש לה קפיצים שלדעתי יותר טובים בעיקר ככל שהדרך תהיה יותר משובשת. הגגון בטיולון יותר מצל ויושב יותר יציב, מתחברים עליה הסלקלים המובילים מבחינה בטיחותית, סל החפצים גדול יותר.

    בסה"כ למי שלא רוצה להתפשר על נוחות התינוק או הניוד אלו 2 מהעגלות היותר מומלצות לדעתי.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום