פורום עגלות תינוקות, מוצרי תינוקות - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • התייעצות טיולון של חברת מקלארן
    ליבנת לוי
    09/06/2020

    היי קובי,
    יש טיולון של חברת מקלארן דגם קוואסט שחור.
    אשמח לקבל את חוות דעתך על הטיולון.
    יום טוב,
    ליבנת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    09/06/2020

    שלום ליבנת,

    לדעתי טיולון מצוין. מאוד מרווח ונוח לתינוק, יחסית נוח לניוד (טיולונים עם ידית שלמה יהיו יותר נוחים לניוד ממנו).
    הקיפול נוח אבל יש יותר קומפקטיים ממנו. למרות החסרונות אף טיולון מהדור החדש (כאלו עם ידית שלמה) לא מציעה את המרווח הפנימי של מקלארן.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התלבטות לגבי עגלה לילד ראשון
    טלי
    09/06/2020

    היי קובי,
    אנחנו בחיפושים בלתי נגמרים לעגלה עבור התינוק הראשון שבדרך ומרגישים שכבר איבדנו את זה לגמרי. נשמח מאוד להכוונה ועזרה שלך.
    התחלנו מהפג פרגו שאמנם כבדה ודי מגושמת אבל נראית נוחה מאוד לתינוק, יציבה וחזקה ועמידה לאורך שנים (מדברת על בוק פלוס 51s לוקס עלית עם הבדים הטובים)
    בחנו גם את אינגליזינה אפטיקה אבל החלטנו שמבין שתיהן הפג עדיפה. בדקנו גם את הסלסה של abc design אבל היא עוד יותר מגושמת מהפג.
    נחשפנו לאופציה של נונה טריב- קלה פי כמה מהפג, נוחה לתפעול, מבחינת גודל האמבטיה והטיולון ממש מדדנו וגם השווינו את גודל המזרן- הן זהות! הפג פשוט נראית גדולה יותר בגלל שמגושמת. הבעיה- המחיר לדעתי לא מוצדק (כמעט זהה לפג), לא בטוחה לגבי היציבות שלה והנוחות עבור התינוק.
    בחנו גם את הספורטליין סיילו אבל ירדנו ממנה בגלל שהגלגלים מפלסטיק- הבנתי שזה יותר מועד לבעיות , הנסיעה פחות טובה וגם הבדים שלה מאוד לא נעימים בעיניי.
    כרגע נראה שמבין שלושת האופציות הנונה מובילה אבל אנחנו לא שלמים עם זה בכלל... נשמח מאוד להכוונה שלך!
    מה חשוב לנו- אמבטיה די גדולה ומפנקת לתינוק (אני אמורה ללדת באוגוסט ולא ארצה להעביר אותו לטיולון בשיא בחורף, כלומר כזאת שתתאים עד 5-6 חודשים )
    בדים נעימים, יציבות! ושלא תהיה מגושמת מדי וכבדה כי אז יש לי את הפג.
    אנחנו גרים בעיר ולא מתכוונים להתנייד יותר מדי בחול/חצץ וכדומה, יש מעלית.

    תודה רבה לך מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה

    מיכל
    09/06/2020

    היי המלצתי גם למורן ואמליץ גם לך לבדוק את עגלת תינוק לונקס גלקסי.
    היא עונה לכל הדרישות שהזכרת כאן כמו אמבטיה גדולה ומפנקת לילד העגלה היחידה שמתכווננת לזווית של 30 מעלות למניעת החזר קיבתי ושטי.
    כל החומרים המשומשים בעגלה עשויים מחומרים אקולוגיים בלבד וזה לא מוריד מהאיכות ואפילו להפך.
    הגלגלים של העגלה עשויים מסיליקון ולא פלסטיק ודוושת בלימה אחת מאוד נוחה ויציבה
    שווה בדיקה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    09/06/2020

    שלום טלי,

    ממליץ להתעלם מההודעה של "מיכל" משווקת עגלה ומנסה בצורה לא נאותה להמליץ לאנשים על העגל שהיא "משתמשת בה ומרוצה". כאשר היא בעצם משווקת המוצר.

    לגבי העגלות, זה בהחלט גלגל שלא נגמר. על כל יתרון בעגלה מסוימת יבוא חיסרון. ככל שנרצה מוצר גדול ומרווח יותר, עם גלגלים גדולים ואיכותיים כך המשקל יעלה.
    הטכנולוגיה היום מאפשר לייצר מוצרים מעט יותר מרווחים ושיהיו קלילים, הגלגלים עדיין יהיו יותר קטנים אבל לרוב ההורים לא יהיה צורך בגודל גדול. הנונה דוגמה מצויינת לכך. יחד עם זאת כדי לקצץ משקל אין לה קפיצים איכותיים ולכן יהיו מקומות בהם יהיה קשה לנייד אותה (שוב ברוב המקרים לא צריכה להיות בעיה). כמו שציינת, גם לדעתי המחיר שלה מופרז.
    מלבדה יש את בייבי בוס טייגר שעונה גם לדרישות ומציעה את היתרונות של הנונה רק זולה ממנה.
    אם משקל של 11 וחצי ק"ג לא מפחיד (למרות שזה בערך המשקל של הבוק) אז יש את מאמאס אנד פאפאס ארמדילו פליפ XT שגם מציעה פרקטיות להורה בנוחות וגודל הקיפול, גלגלים מעט גדולים מעגלות דומות ולכן יכולת ניוד טובה ומחיר משמעותית זול מהנונה.

    בברכה,



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה! שאלה נוספת

    טלי
    12/06/2020

    הצלחנו לצמצם לשתי אופציות אחרונות והן נונה טריב או סייבקס מיוס 2. אם ננטרל לרגע את הפקטור של המחיר (את הסייבקס אנחנו יכולים לקנות בזול יותר מהנונה בשל הטבת חבר)- איזו מהן עדיפה? מבחינת חוזק, יציבות, עמידות לאורך זמן... בטיולון של המיוס יש רק רשת בגב- האם זה בריא/נוח לתינוק שאין תמיכה? תודה רבה מראש🙏🏼

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    14/06/2020

    שלום טלי,

    לדעתי הנונה יותר נוחה בניוד, גם בגלל גלגלים יותר גדולים וגם בגלל ידית טלסקופית שמקלה בעליה וירידה ממדרכות.
    האמבטיה של המיוס מעט יותר מפוארת בגלל רשתות האיוורור הכפולות.
    הטיולון של שתיהן די זהה ורשתי. אני אישית בעד טיולון יצוק כמו שיש בבוגבו בי לדוגמא. לגבי נוחות ובריאות איני יכול לומר אם רשת זה בריא או נוח, לדעתי האישית בלבד! זה פחות נוח. בכל סדנאות ההתפתחות שבהן השתתפתי תמיד המליצו שתהיה לתינוק תמיכה קשיחה, זה בעיקר עוזר להתפתחות שלהם כאשר משכיבים אותם על הבטן.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח לדעת מה בחרת בסוף

    נופר
    21/06/2020

    יש לנו את אותה התלבטות בדיוק חח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי נופר

    טלי
    21/06/2020

    לצערי עדיין מתלבטים :( שוברים את הראש חחח
    אשמח לדבר איתך על זה אם תרצי בפרטי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי טלי

    נופר
    24/06/2020

    אחרי הרבה התלבטויות בסוף נלך על הנונה טריב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייעצות לגבי סל קל ומעבר לבוסטר
    דניאל בלליס
    09/06/2020

    שלום קובי, מה שלומך?
    אשמח לקבל המלצה לסל קל בטיחותי במחיר סביר שמתחבר לעגלה של סירקל ראבנה.
    בילד הראשון קנינו רק כסא בטיחות של ציקו נקספיט.

    כמו כן אשמח לסדר בעניין עד איזה גיל משתמשים בסל קל, כסא בטיחות ומתי עוברים לבוסטר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    09/06/2020

    שלום דניאל,

    סייבקס אטון XL הוא הזול ביותר עם רמת בטיחות טובה מאוד.
    יש מבצעים גם על צבעים מסויימים שמוזילים עוד יותר את המחיר.
    זה מתחבר לסירקל רק צריך לרכוש מתאמים עבורו מהיכן שמוכרים עגלות איי.בי.סי דיזיין.

    לגבי גילאים יש את מה שהחוק דורש ויש המלצות:
    נגד הכיוון בסלקל או כיסא עד גיל שנה ו- 9 ק"ג. ההמלצות עד גיל שנתיים.
    כיסא בטיחות עם רצועות עד גיל 3 ו-15 ק"ג.
    ההמלצות ככל שניתן למשוך, יש כיסאות שהם עד 30 ק"ג.
    בוסטר- אני ממליץ לעבור רק לבוסטר עם גב וכמו שרשמתי למעלה, רק אחרי שמשכנו עם הכיסא ככל שניתן.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתלבטים בין ספורט ליין xl לאינגלזינה טרילוגי
    נוגה
    09/06/2020

    היי! אחרי שהסתובבנו והגדרנו מה המחיר המקסימום שאנחנו מוכנים לשלם הגענו לשתי האופציות הבאות- אינגליזינה טרילוגי וספורט ליין xl.
    החלטנו ללכץ על האינגלזינה אבל פתאום מתלבטים ואפילו תוהים עם לשלם יותר ולקחת את האפטיקה (למרות המשקל הכבד)
    נשצח לדעת מה את ממליץ?
    מבחינת משקל לא הצלחנו להבחין בהבדל משמעותי אבל אולי אנחנו טועים?
    מבחינת חסרונות לאינגלזינה אני יודעת שהסל קצת מפריע בגישה שלו, והידית המתקפלת..
    לגבי הספורט ליין לא מצאתי הרבה חומר .. לא יודעת אם כי חדש בשוק או בגלל שהוא ממש מוצלח.
    אשמח לעצתך!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך פירוט שאלה

    נוגה
    09/06/2020

    אשנח לעזרתך!
    לא הוספתי שהלכנו על האינגליזינה בעיקר בגלל האמינות של המותג.. אנחנו ירושלמים ושנינו סטודנטים ככה שכל פעם רק אחד מאיתנו כנראה יצטרך להתנהל עם העגלה , ככה שהקומפקטיות והקיפול המהיר שלה שיכנע אותנו..
    תודה רבנ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    09/06/2020

    שלום נוגה,

    אנסה לעשות סדר:
    האפטיקה משמעותית יותר כבדה מהטרילוג'י. אולי הרמתם רק את השלדה ואת הטרילוג'י עם טיולון? להרבה הורים המשקל הוא רק בראש ואין בעיה להרים מוצר כבד! בטח אם יש תנאים לכך מעלית או ק.ק, רכב עם תא מטען נגיש וכו'.
    לדעתי באפטיקה תרוויחו נוחות ניוד עדיפה בהרבה על הטרילוג'י, בעיקר עם יד אחת או בדרך משובשת. המושב לדעתי יותר נוח לתינוק, סל החפצים יותר גדול ונגיש.
    הספורטליין בהשוואה לאפטיקה יותר קלה, מעט יותר קטנה לאחר הקיפול ואם רוצים לחבר סלקל לעגלה אז רוב הסלקלים שמתחברים עליה עדיפים על האינגלזינה לדעתי. האפטיקה לדעתי יותר נוחה לניוד, יותר מרווחת ולכן תלוי מה העדפה שלכם? נוחות התינוק או הנוחות שלכם. הספורטליין כבר כמעט שנתיים בשוק וזו אחת העגלות הכי נמכרות כיום, לא צריך לחפשר הרבה אונליין, אפשר ברחוב/קניון/חנות לראות הורים איתה ולשאול אותם.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסבר לשאלה :)

    נוגה
    09/06/2020

    אולי לא הסברתי את עצמי נכון.. חשבנו על הטרילוגי בעיקר בגלל המשקל, כיון שכמו שכתבתי בתגובה השניה שנינו סטודנטים וכנראה נאלץ לתמרן כל פעם רק 1 מאיתנו עם העגלה... התלבטנו רבות בין הטרילוגי ולספורט ליין, כשהגענו להחלטה על הטרילוגי(בגלל אמינות המותג, והקיפול המהיר והקומפקטי) . עכשיו קצת שוב התערערנו, ורציתי להתייעץ איתך איזה דגם עדיף מבין שתיהן?
    בלי קשר פתאום חשבנו שאולי שווה להשקיע באפטיקה אפילו שהיא יקרה יותר וכבדה יותר, אבל אני לא בטוחה שכדאי כיון שאנו גרים בבית קטן בנחלאות עם מדרגות מלפני 70 שנה , ככה שמשקל כן משחק תפקיד .
    מקווה שההתלבטות יותר ברורה עכשיו... אשמח לעזרתך!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    09/06/2020

    שלום נוגה,

    דווקא הבנתי טוב מאוד את ההתלבטות.
    הטרילוג'י לא נעימה לניוד גם כי בבסיס שלה תוכננה כעגלה עם 2 ידיות ונוסף לה עם הזמן מפרק שעושה את זה לידית אחת. יחד עם זאת עדיין נשארים עם החסרונות של 2 ידיות (עגלה מעט רופפת, לא מעיד על חוזק זה פשוט המבנה שלה, כמו שצייתני היא חזקה מאוד ועם שרידות גבוהה. קשה לנייד אותה בגלל אלו ביד אחת, סל לא נגיש, מושב לא עם תמיכה מלאה).
    מצד שני התמורה: משקל קל, קיפול נח וקומפקטי. לכן צריך לשים על כף המאזניים מה אתם מעדיפים. האפטיקה לא רק שמחפה על כל החסרונות של הטרילוג'י אלא מתעלה עליה בהכל אבל המחיר הוא משקל כבד יותר, קיפול גדול יותר ומחיר יקר יותר.
    הסיילו מציעה הרבה יתרונות של האפטיקה אבל היא יותר בסיסית ולכן גם יותר זולה ויותר קלה.

    לא תהיה עגלה מושלמת שתכיל הכל. את צריכים לראות מה סדר העדיפויות שלכם: משקל קל, קיפול נוח וקטן? נוחות ניוד, מרווח פנימי לתינוק? מחיר?

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    נוגה
    10/06/2020

    אז בגדול אם ההתלבטות בין האינגליזינה טירילוגי לספורט ליין אתה ממליץ דווקא על הספורט ליין ,
    על אף שהם חדשים יותר בשוק ?
    והאם המשקל של הטרילוגי בבאמת קל יותר מהספורטליין החדשות? אנחנו גם הרגשנו בזה , אבל כולם אמרו לנו שלא ייתכן והאינגליזנות כבדות הרבה יותר...

    תודהרבה על הסבלנות והמענה המהיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    11/06/2020

    שלום נוגה,

    הטרילוג'י יותר קלה בערך בק"ג אולי טיפה יותר.
    הכוונה למשקל העגלה שלדה + טיולון יחד.
    בהשוואה בינהן הסיילו תהיה לך הרבה יותר נוחה בניוד, הסל יותר נגיש וכמו שציינתי היא מרגישה פחות רופפת. אם יש תכנון לחבר סלקל לעגלה אז הסלקלים שמתחברים לסיילו עדיפים על הסלקלים של אינגלזינה. יש ידית טלסקופית, גם יהיה הרבה יותר קל לעלות ולרדת מדרכות גבוהות איתה וגם אם יש הפרשי גובה זה יהיה לכם הרבה יותר נוח.
    הטרילוג'י יותר קלה, אמבטיה משמעותית יותר מרווחת והטיולון גם טיפה יותר מרווח, יש לו 4 מצבים כולל מצב ישיבה זקוף שאין בסיילו.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה על עגלת נונה טריב
    לאה
    08/06/2020

    שלום
    אני מעוניינת לקנות עגלת טיולים עם אמבטיה שתהיה מאוד קלה, קומפקטית ומאוד חשוב לי קלה לניוד.
    ראיתי עגלה בשם נונה טריב, הייתה נראית קלה יחסית
    אשמח לדעת מה דעתך עליה.

    תודה רבה


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    המלצה על עגלת נונה טריב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    08/06/2020

    שלום לאה,

    לדעתי עגלה טובה, נוחה לתפעול, קלה וקומפקטית אבל, לדעתי המחיר שלה מופרז בגלל שהיא נמכרת ברשת מסוימת אחת ואין תחרות. יש עגלות שעולות כמחצית ממנה כמו ספורטליין סיילו / סיילו XL ובייבי בוס טייגר או בובקט שנותנות מה שהנונה נותנת, כנ"ל ארמדילו פליפ XT שחסרונה ביחס לנונה הוא משקלה הכבד יותר. הנונה חדשה ברמה העולמית כך שגם קשה לקבל לגביה חוות דעת נכון להיום. מעבר למחיר לדעתי החיסרון הבולט שלה זה בולמי זעזועים מאוד בסיסיים, ככל שהדרך תהיה משובשת כך יהיה יותר קשה להתנייד איתה (אם הניוד המתוכנן הוא נטו עירוני ובמדרכות מסודרות זה לא חיסרון גדול).
    פחות אהבתי שכשמגדילים את הגגון יש רשתות איוורור בצד שלא נסגרות (כל המטרה בהארכת גגון זה הגנה מהשמש ולא כניסה שלה), זו לדעתי הבעיה ברוב המותגים האירופאים, הם לא לוקחים בחשבון מזג האוויר חם. כמוכן זווית הידית שלה לדעתי פחות נוחה בעליה וירידה ממדרכות וגורמת לכך כשמשכיבים את מושב הטיולון כשהוא פונה קדימה, הוא חוצה את קו הידית, זה פחות נוח להורה להתנייד כך ולא מאפשר תליה נוחה של תיק עגלה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עגלת בובקט

    לאה
    10/06/2020

    שלום קובי ,

    תודה רבה על התשובה .
    אני אשמח לראות את עגלת הבובקט אך לא ממש ראיתי אותם בחנויות.
    אני גרה באשקלון , היכן באיזור אפשר לראות אותה ?
    בנוסף אשמח לדעת איזו מהעגלות מתקפלת יותר קטן היום ולא מצאתי השוואה באינטרנט הבובקט או הנונה טריב ?
    וכן איזה מהן קלה יותר במצב של טיולון

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    11/06/2020

    שלום לאה,

    כרגע יש מחסור עקב ביקוש רב. משלוח הבא יכנס רק בעוד חודש וקצת. גם אז תיכנס בובקט 2 עם המון שיפורים. בדרום עגלות בייבי בוס נמכרות בסוויט בייבי נתיבות. אפשר לבדוק מולם אם יש להם את הבובקט בתצוגה.

    מבחינת נונה או בובקט:
    הבובקט יותר קלה בחצי ק"ג.
    מבחינת קיפול הן יהיו די זהות בגודל, שתיהן מאוד קומפקטיות ביחס לעגלה עם טיולון דו כיווני.
    מבחינת אמבטיות שתיהן מציעות אמבטיות די מרווחות עם גגון טוב. לשתיהן יש רשת איוורור שזה מעולה אם רוצים להשכיב תינוק על הבטן ושיביט כלפי חוץ, כך הם מחזקים חגורת כתפיים וצוואר. (בבובקט הרשת יותר גדולה)
    בבוקט 2 יהיה רוכסן לכיסוי האמבטיה, כך יותר קל להכניס ולהוציא תינוק.

    מבחינת טיולון: לבוקט מושב טיולון יצוק מפלסטיק שזה מעולה לדעתי ומספק יותר תמיכה. בנונה הגב רישתי כמו במיוס. לשתיהן טיולון דו כיווני והן מתקפלות יחד איתו לשתי הכיוונים, בגמר הקיפול בשתיהן הבד מכונס כלפי פנים מה ששומר עליו נקי וסטרילי יותר.
    לנונה 4 מצבים ולבובקט 3. המצב הנוסף הוא מצב ביניים. במצב השוכב המושב של הבובקט יותר שטוח.
    הגגון של הבובקט יותר גדול, בנוסף כאשר פותחים את גגון הנונה משני הצדדים נשארת רשת פתוחה. בבובקט יש רשתות איוורור שניתן לפתוח לפי הצורך.
    במצב השוכב של הטיולון בנונה במושב חוצה את קו ידית האחיזה, לדעתי טיפה פחות נוח להורה ופחות נוח לתלות עליה תיק עגלה.
    מבחינת שלדה, לשתיהן גלגלים מצוינים מהחומר הכי איכותי שיש. לכן הן מאוד נוחות בניוד.
    הבובקט 2 תעלה כ2500 ש"ח כך שהפרש המחיר ממש משמעותי.

    בברכה,


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה

    לאה
    11/06/2020

    ממש תשובה מפורטת

    תודה רבה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצות/דיס המלצה על דונה
    טל
    08/06/2020

    אני מתלבטת אם לקנות דונה מטעמי נוחות אבל שמעתי שזה לא מספיק בטיחותי יחסית לסלקלים אחרים
    האם הדבר נכון?
    אשמח לשמוע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    המלצות/דיס המלצה על דונה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    08/06/2020

    שלום טל,

    אכן יש סלקלים עם דירוג בטיחותי גבוהה יותר. יחד עם זאת חשוב לדעת: שהייה של יותר מ30 דק' ברצף בסלקל (כולל הנסיעה) אינה בריאה לתינוקות ועלולה לפגוע בדרכי הנשימה. שהייה של מעל 45 דק' סה"כ ליממה עלולה לפגוע אורטופדית בתינוק. לכן אני תמיד מציין שסלקל אינו אביזר נוחות ונטו אמור לשרת כמושב בטיחות למרות שזה מאוד נוח לנייד כך תינוק.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עגלת בייבי בוס טייגר 2020
    רעות
    08/06/2020

    רצינו לדעת אם עגלת בייביבוס טייגר 2020 מגיעה עם ניילונים לגשם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עגלת בייבי בוס טייגר 2020

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    08/06/2020

    שלום רעות,

    לא מגיעה, במשלוח הראשון הגיע (אי שם בתחילת 2019) ומאז מגיע ללא.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כסא בטיחות לתינוק האם יש הבדלים?
    ענבר
    08/06/2020

    היי

    האם יש הבדל בין כסא בטיחות של GRACO 4EVER TRUESHIELD לדגם 4EVER?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    08/06/2020

    שלום ענבר,

    אכן כן, הטרושילד מגיע עם הגנות צד ולכן עדיף לדעתי.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התלבטות בין טיולונים טיק טק והמילטון
    אורלי ברו
    07/06/2020

    קובי שלום,
    אנחנו מתלבטים בין הטיולון טיק טק של מאמ לבין המילטון פרימיום X1
    הייתי שמחה לשמוע ממך על ההבדל ביניהם ומה טוב יותר בניוד מלבד העובדה שאת ההמילטון ניתן להעלות למטוס.
    חשוב לנו שהטיולון יהיה קל, יציב והתקציב עומד על 1000 שקלים.
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    07/06/2020

    שלום אורלי,

    לדעתי גם את המאמ אפשר לעלות למטוס.
    שניהם מיוצרים באותו מפעל כך שהם מאוד זהים.
    ההמילטון מציע מנגנון רצועות יותר נוח לתפעול. אני לא יודע אם נמכר בארץ אבל בחו"ל כן, קיימת להמילטון אמבטיה כך שניתן בעתיד להפוך לסוג של עגלה. מעבר לזה לדעתי אין לו יתרונות נוספים.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כרית מילוי לטיולון בוגבו?
    אדם
    07/06/2020

    שלום.
    האם יש כזה דבר כרית מילוי שמשטיחה את הטיולון בוגבו קמיליון 3 שתהיה כמו אמבטיה? כדי שהתינוקת תוכל לישון כשצריך?

    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כרית מילוי לטיולון בוגבו?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    07/06/2020

    שלום אדם,

    היה בעבר של חברת בייביטק. היות ורוב החברות עברו לטיולונים עם שכיבה מלאה אז גם המוצר הזה נכחד ככה שלדעתי יהיה קשה למצוא אם בכלל. יש כזה לאיי.בי.סי דיזיין, נמכר במקס בייבי אבל מלקוחות שרכשו, הרוב טענו שהמוצר לא יעיל. אולי שווה לשקול רכישת טיולון עם שכיבה ישרה (יש כאלו ברמה טובה ובמחיר סביר).

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם קורונה נשארת על משטחי החתלה?
    דורית
    06/06/2020

    שלום אני חדשה בפורום ויש לי שאלה שקשורה למשטחי החתלה. מכיוון שאני אמא טריה ועומדת ללדת, אשמח לדעת אם הקורונה נשארת על משטחי החתלה. מחיפוש באינטרנט למוצרים מצאתי אתר שמוכר משטחי החתלה אנטי בקטריאליים לפי מה שהבנתי המוצר מונע הצטברות של חיידקים.
    אשמח לקבל קצת יותר מידע על הנושא ואם זה מוצר שכדאי לרכוש לאור העובדה שיש התפרצות של קורונה עכשיו. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    07/06/2020

    שלום דורית,

    האמת שזה לא התחום שלי אבל הכי פשוט ובשביל שקט נפשי, יש תרסיס חיטוי של כמה חברות כמו מאמי קר, זה מיועד למשטחים/צעצועים ולתינוקות (כלומר לא מכיל חומרים מסוכנים להם). מרססים לפני ההחתלה והכל בסדר, לדעתי יותר יעיל ממשטח אנטיבקטריאלי שדווקא לזה אין שום הוכחה מבוססת כיעיל, בטח שלא מול קורונה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם קורונה נשארת על משטחי החתלה

    דורית
    07/06/2020

    תודה רבה על התשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בייביבוס, ספורטליין או מאמס אנד פאפס
    מאיה
    06/06/2020

    קובי שלום,
    מחפשים עגלה בתקציב של סביבות ה2500 שקלים.
    התלבטנו בין הטייגר לxl, כשאנחנו מעדיפים בגדול את הטייגר אבל עדיין מתלבטים כי הקיפול שלה פחות נח לנו (מהתנסות בחנות).
    נשמח לשמוע את דעתך ולהבין את ההבדלים העיקריים גם בהשוואה לעגלות אורבו2 / פליפ של מאמס אנד פאפס. לא התנסינו פיזית, אבל מקריאת המפרט נראה שהן עם מאפיינים דומים לספורטליין והטייגר..
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    06/06/2020

    שלום מאיה,

    ראשית הקיפולים בכל עגלה דורשים תרגול, ברגע שעושים את זה עשרות פעמים זה ממש קל.
    לגבי מאמאס אנד פאפאס, לדעתי האורבו שלהם פחות מוצלחת, גם הניוד לא נעים, היא נמוכה, הקיפול מעט מסורבל וגדול, דגם הפליפ XT3 הרבה יותר מתקדם ודומה לטייגר כמעט בכל היתרונות רק שהחיסרון שלה שהיא כבד, משמעותית ביחס לטייגר. אם המשקל לא מהווה מכשול זו עגלה מעולה שנותנת תמורה מעולה למחירה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כסא בטיחות עבור בן 9 חודשים
    אלין
    04/06/2020

    שלום קובי,
    הבן שלי בן 9 חודשים, עד עכשיו היה בסלקל ועכשיו רוצים לקנות לו כיסא בטיחות זה נראה שקצת צפוף לו כבר.
    ראיתי בפורום שאתה ממליץ על שתי חברות: צ'יקו ובריטקס. אפשר לדעת על איזה דגמים בדיוק אתה ממליץ?
    ראיתי שגם רשמת שאין הצדקה לקנות כסא שהופך לבוסטר שזה גימיק אפשר לדעת למה? זה יכול לחסוך אחר כך את הקנייה של הבוסטר אז למה זה פחות מומלץ?
    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    04/06/2020

    שלום אלין,

    לגבי ברייטקס כל סדרת הקליקטייט שלהם מעולה: קיימים מרתון, בולווארד ואדבוקט (ציינתי את הדגמים בסדר עולה מהזול ליקר). בטיחותית היקרים שלהם לא קיבלו דירוג משמעותי טוב יותר ולכן אם יש בעיה תקציבית המרתון מעולה ואם אין אז הייתי ממליץ על הבולווארד.
    לגבי צ'יקו, הנקסטפיט שלהם מעולה, ממליץ על גרסאות הזיפ שמאפשרות שליפה קלה של הריפוד לכביסה.
    לגבי כיסא משולב בוסטר, לדעתי זה גימיק כי:
    א. הם ענקיים ובבוסטר אנו מחפשים משהו קטן יותר
    ב. בוסטרים אינם יקרים כך שחיסכון גדול אין
    ג. לרוב מצטרפים אח או אחות למשפחה והכיסא הגדול עובר אליהם
    ד. בטיחותית קשה להשיג את המטרה למוצר שיהיה בטיחותי גם עבור תינוק בן יומו וגם עבור ילד בן 8 פער הגודל הוא עצום.
    הכי טוב בסגנון זה גרקו טרושילד שמקבל דירוגים מעולים בכל הקטגוריות. בחודשים האחרונים הוא נמכר בכ-חצי מעלותו כך שבמקרה הנתון הזה, לדעתי כן מדובר בקניה טובה. יחד עם זאת אני עדיין חושב שברייטקס או צ'יקו עדיפים עליו בטיחותית, בעיקר בגלל שהם יותר קלים להתקנה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצות לעגלת מוצי igo
    טל
    04/06/2020

    אשמח לשמוע יתרונות וחסרונות של העגלת מוצי.
    בנוסף מחפשת המלצה לעגלה שהאמבטיה גבוהה ואין צורך להתכופף הרבה ,עגלה לא כבדה ולא מסורבלת.
    ושהאמבטיה לא תתתפוס מקום ענק ברכב אבל כן יהיה מקום לתינוק עד גיל חמישה חודשים לפחות.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    המלצות לעגלת מוצי igo

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    04/06/2020

    שלום טל,

    לגבי אמבטיה שלא תתפוס מקום ברכב, אין דבר כזה, הן גדולות תמיד ואלו שלא פשוט לא נחשבות אמבטיות או ישמשו לתקופה קצרה יותר ולא יתאימו לגיל 5 חודשים.
    לגבי המוצי, היא מציעה אמבטיה גבוהה וגלגלים גדולים ולכן איכות הנסיעה שלה מעולה גם בדרך משובשת. מצד שני היא לא עונה לדרישה של המשקל כי היא נחשבת כבדה ואפילו מאוד. מן הסתם זה גם יותר מסורבל. בגדול זה המחיר שצריך לשלם למוצר גבוה.
    צריך להחליט מה יותר חשוב לכם: גובה? נוחות ניוד? מרחב פנימי לתינוק או הנוחות שלכם: משקל קל, קיפול קומפקטי, אמבטיה יותר קטנה וכו'. אין שילוב של הכל יחד תמיד יש דברים שמתנגשים אחד בשני.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כיסא בטיחות משולב עבור בן שנתיים וחצי
    sda
    03/06/2020

    שלום רב,

    בנוגע לכיסא בטיחות משולב עבור בן 2.5 לטווח הארוך.
    בכיוון של צ'יקו מייפיט.

    1) האם קיים כיסא יותר טוב מבחינת בטיחות? אני יודע שעד לפני כמה חודשים הכיסא הזה לא נבחן. מה יודעים עליו כיום מבחינה בטיחותית?
    2) האם, בהסתכלות על מכלול הפרמטרים, קיים כיסא מומלץ יותר ממנו?

    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    03/06/2020

    שלום,

    1. בגדול גרקו נאוטילוס (SnugLock LX) קיבל דירוג יותר טוב, גם הדגם הבסיסי יותר דורג גבוה יותר. המיי פיט נבחן וקיבל דירוג טוב מאוד. הנאוטילוס קיבל דירוג מצוין.
    2. לדעתי הוא והנאוטילוס הם המובילים. אפשר לצרף להם את ברייטקס פרונטייר קליק טייט, הבעיה שהוא משמעותית יקר מהם ולא קביל דירוג גבוה יותר מהם.


    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לשאלה

    sda
    04/06/2020

    1) בכיסא של צ'יקו יש "רמות גימור", רגיל לעומת LE. האם בגרקו נאוטילוס יש גם דברים כאלה, או שכשאני הולך לחנות ומבקש נאוטילוס snuglock lx יש רק אחד ספציפי כזה? אני שואל כי הזכרת דגם בסיסי ולא הבנתי אם הכוונה לדגם בסיסי של snuglock או נאוטילוס אחר.
    2) אם לוקחים בחשבון את האפשרות לשים 3 כיסאות מאחורה ברכב בעתיד (2-3 שנים), כשאחד מהם הוא צ'יקו נקסטפיט, יש עדיפות משמעותית למייפיט מבחינת מימדים? אני מתלבט כי הוא צר יותר ב-5 ס"מ. האם זה מה שעושה את ההבדל בין היכולת לשים 3 כיסאות בטיחות לבין אי-היכולת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    04/06/2020

    שלום,

    1. בגרקו אין. בצ'יקו זה עוד כמה גימיקים שלדעתי מיותרים.
    אני לא יודע עם הsnuglock lx זמין כרגע בארץ. נכון לכרגע יש 2 יבואנים לגרקו אחד יוצא דוורון שיש להם מלאים ומשלוחים בדרך. אחד חדש במבינו קינג שיש מלאים ומשלוחים בדרך. לכן הייתי מברר מול שניהם אם המוצר זמין בארץ.
    2. ברור שיש, זה סיוט להכניס 3 מושבים ברכב רגיל וכל סנטימטר קובע! בהרבה מקרים הורים רוכשים 3 מושבים חדשים בהתאם לגילאים או 2 מושבים (כלומר עושים קניה כפולה של מושב או שניים לכל ילד בגלל אי היכולת להכניס 3 מושבים מאחור).

    בברכה,

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לגבי זמינות בארץ

    sda
    04/06/2020

    תודה רבה על התשובות המפורטות.

    לגבי זמינות, לפחות 2 חנויות כבר מוכרות אותו בארץ (מצ"ב תמונות).
    1) האם מדובר בדגם ישן יותר או שזה הדגם החדש?
    2) כיצד ניתן לזהות את הדגם החדש ביותר ולדעת בוודאות שאותו אני קונה?


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    04/06/2020

    שלום,

    אני יודע שהוא הובא לארץ אבל לא בכמויות גדולות, לכן המלצתי לברר היכן מוכרים ואם נשאר זמין במלאי.
    1. סנאגלוק הוא הדגם החדש והמתקדם יותר של גרקו נאוטילוס
    2. הכי פשוט זה לפי האריזה, רשום על האריזה עצמה את שם הדגם.
    בנוסף יש מדבקות עם שם הדגם על המושב עצמו. ולסיום, אני לא יכול לצרף קישור אבל תחפש סרטון של המוצר ביוטיוב ותראה כיצד מתקנים, זה ההבדל בין הסנאגלוק לדגמים שקדמו לו (שעדיין נמכרים ובייצור סדרתי. פשוט מוזלים יותר).

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום