פורום עגלות תינוקות, מוצרי תינוקות - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • המלצה על טיולון עם שכיבה מלאה
    מוריה
    13/05/2020

    שלום קובי,
    אשמח להמלצה על טיולון. חשוב לי שכיבה מלאה (התינוקת ישנה על הבטן), קיפול קטן יחסית, וגגון שמגן באמת מהשמש... וכמובן- לא מדי יקר.
    מה דעתך?
    שמעתי על סילבר קרוס דגם jet, וגם על וויפר. (שניהם עומדים בתקציב שלנו). אשמח לשמוע על עוד דגמים.
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    13/05/2020

    שלום מוריה,

    הויפר עונה טוב יותר לדרישות לדעתי, במיוחד של הגגון.
    לדעתי גם יותר נוח בניוד, בקיפול והסל יותר גדול ונגיש. מצד שני הוא יותר כבד ומשמעותית יותר גדול בקיפול.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    מוריה
    13/05/2020

    תןדה!
    האם יש לך המלצה על טיולון נוסף?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    14/05/2020

    שלום מוריה,

    תלוי בתקציב. עד 1000 ש"ח אני גם ממליץ לבדוק את מאמ טיקטק.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה!

    מוריה הנדלר
    15/05/2020

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיולון קליל וחזק שמתקפל לגודל קטן
    אילה
    13/05/2020

    שלום קובי,
    אנחנו מחפשים טיולון קליל אך יציב, שמתקפל לגודל קטן, עם נוחות מרבית לתינוק ובמחיר סביר. בנוסף חשוב לנו שיחזיק מספר שנים, ולא ייזרק לאחר שימוש של ילד אחד.
    שמענו על הביבה אבל קראתי ביקורות לא טובות עליה. יש את הספורט ליין שלא מתקפלת כל כך קטן, ויש את הסילבר קרוס JET שראיתי ונראה טוב (יש לנו את העגלה של סילבר קרוס ומאוד מרוצים).
    פתוחים לשמוע על עוד דגמים אחרים.
    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    13/05/2020

    שלום אילה,

    לדעתי דגם הג'ט מוצלח פחות, הוא פחות נוח לניוד מרוב הטיולונים בשל המבנה שלו ובנוסף, הגישה לסל לא נוחה. דגם הווינג שלהם הרבה יותר מוצלח. לגבי המלצות נוספות זה גם מאוד תלוי בתקציב, לצערי ככל שתעלו בתקציב כך הרמה, החוזק, העמידות והשרידות יהיו טובים יותר.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך טיולון

    אילה
    14/05/2020

    תודה על התשובה! אתה ממליץ על טיולון אוונפלו פיילוט? ראיתי עליו הרבה המלצות, השאלה אם הוא יציב?
    ומה ההבדל בין הספורט ליין ויפר לטיולון טיקטק של מאמ?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    14/05/2020

    שלום אילה,

    אני לא מכיר, אין לדרך לבדוק אותו ולכן איני יכול להמליץ עליו. בנוסף איני ממליץ על מוצרים שלא ניתן לבדוק פיזית בעצמכם.
    בניגוד למאמ או ספורטליין שינוי המצבים אצלו זה עם שרוך ובהם עם לחצן, לדעתי הלחצן מנגנון הרבה יותר נוח לתפעול ומניסיוני גם יותר אמין.

    הוייפר מציעה מושב יותר ארוך (הטיקטק מעט יותר רחב), גגון יותר גדול, סל יותר גדול, ידית יותר גבוהה ולכן לדעתי יותר נוחה לניוד לעליה ולירידה ממדרכות גבוהות. הטיקטק מעט יותר נוח בקיפול ויותר קומפקטי לאחר הקיפול.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה על כיסא בטיחות מגיל לידה
    ענבר
    13/05/2020

    היי

    אשמח לדעת מה מומלץ יותר ככסא בטיחות מגיל לידה (ילד ראשון):
    Chicco NextFit או 4EVER Graco?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    13/05/2020

    שלום ענבר,

    שניהם מומלצים מאוד, לגרקו יתרון שהוא גם יכול לשמש כבוסטר ואליו הצ'יקו יצריך רכישה של כיסא בוסטר בעתיד.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בירור על טיולון וכסא לרכב
    נעמה
    12/05/2020

    שלום,

    אני מחפשת טיולון, רוב הזמן ברכב ולכן לא מדובר על שימוש יומיומי, אבל רוצה משהו שיהיה נוח לילדה, גג מלא, אפשר לכבס בקלות.

    שמעתי על טיולון של סילבר קראס JET, אשמח לדעת את מעלותיה וחסרונותיה,
    בתחילה התלבטתי גם על יויו - מה מיוחד בה כל כך?

    כמו כן, לגבי תינוק לרכב לילדה מגיל שנה, שגם נשכב. חשוב לי שיהיה נוח לילדה וגם בטיחותי.

    תודה רבה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בירור על טיולון וכסא לרכב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    12/05/2020

    שלום נעמה,

    הג'ט לדעתי פחות מוצלח, היתרון הגדול שלו זה קיפול מעט יותר קומפקטי מטיולונים דומים. מצד שני לדעתי הוא בשל כך פחות נוח לניוד, הגישה לסל פחות נוחה. דגם הווינג שלהם לדעתי הרבה יותר מוצלח.
    היויו מאוד נוחה בניוד והראשונה שיצאה בסגמנט הזה, כמוכן איכות הבניה וההרכבה מעולים ומדובר בעגלות מאוד חזקות ואמינות.

    לגבי הכיסא חשוב להבין שמצבי "השכיבה" לא נועדו לנוחות התינוק! הם מיועדים להתקנת הכיסא בזווית הכי בטיחותית לתינוק ולכן פרט זה לדעתי לא רלוונטי. מבחינה בטיחותית המובילים הם: ברייטקס סדרת קליקטייט, צ'יקו נקסטפיט וגרקו פוראבר. אם יש תכנון להוציא ולהרכיב/להעביר את הכיסא מהרכב אז לדעתי דגמי ברייטקס הכי ידודותים למתקין ומונעים טעויות אנוש בהתקנה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עריסה לתינוק - ילד ראשון
    מילנה
    12/05/2020

    שלום,

    אנחנו מתלבטים בין 2 אופציות:
    - לקנות עריסה רגילה מעץ לשנת לילה ובנוסף את העריסה/טרמפולינה של טייני לאב לשינה במהלך היום
    - לקנות עריסה של צ׳יקו בייבי האג לשנת לילה ויום וגם כטרמפולינה

    נשמח לשמוע את דעתך והמלצותיך בנושא..

    דגשים להתלבטות:
    1. קראתי בפורום שמזרן לעריסה רצוי שיהיה מספוג כחול (ללא מעכב בעירה), עם בד רשת ועם תו תקן, כמעט לא מצאתי כאלה, הרוב עם ספוג ירוק.. הגיוני?

    2. לגבי העריסה של צ׳יקו, האם זה בריא ובטיחותי עבור התינוק לישון שם לילה שלם? זה שהוא ״חסום״ מהצדדים זה בעיה? צריך עוד מזרן על העריסה?

    3. האם התינוק יכול לישון בטרמפולינה של בייבי לאב במהלך היום? מבחינה בריאותית ובטיחותית, כי זה קצת כמו נדנדה..

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עריסה לתינוק - ילד ראשון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    12/05/2020

    שלום מילנה,

    אני אישית לא אוהב מוצרים משולים שעושים 3 ב- 1 וכן הלאה.
    לדעתי עריסה מעץ יותר יעילה מהעריסה של צ'יקו וגם הטרמפולינה של טייני לאב יותר יעילה מהטרמפולינה שהצ'יקו הופך אליה. היתרון היחיד של צ'יקו זה אולי חיסכון קל במחיר.

    לגבי המזרן, הספוג הירוק מכיל חומר מעכב בערה שמשרד הבריאות פרסם בעבר שזה חומר לא בריא לבני אדם.
    לכן הייתי מתעקש על הספוג הכחול! אפשר לבדוק עם בייבי טק שהם מייצרים כאלו מזרני מיטה ולדעתי גם לעריסה היכן ניתן לרכוש מזרן שלהם כזה לעריסה.

    3. כן, יש לקחת בחשבון שרצוי עם השגחה, להשכיב רק על הגב ולהשכיב לפי הוראות היצרן מבחינת חודשים (לדעתי עד 3 חודשים) ולא מעבר כי אז זה כבר מסוכן.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מזרן נושם לעריסת תינוק
    יסמין
    11/05/2020

    שלום קובי, תודה רבה על כל התשובות והמידע.
    יש לי עריסה עם מזרן דו צדדי של ליטף (חצי רשת).
    אנחנו שוקלים לקנות מזרן נושם של נומו או מולטיפלואו לעריסה.
    האם באמת יש יתרון למזרן נושם על המזרן של ליטף?
    האם יש עדיפות לאחת החברות?

    תודה מראש

    יסמין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מזרן נושם לעריסת תינוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    12/05/2020

    שלום יסמין,

    לדעתי מזרן נושם לעריסה מיותר בשל מחיר יקר. כמוכן השימוש בעריסה קצר, בדרך כלל 3 חודשים ובתקופה זו התינוקות בכל מקרה לא מתהפכים. כמו שאני מציין תמיד מזרן דו צדדי יעיל באותה מידה של מזרן נושם, נכון למזרן הנושם יתרונות נוספים אך לדעתי זה יותר רלוונטי למיטה ופחות לעריסה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה

    יסמין
    13/05/2020

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מזרן דו צדדי למיטת תינוקת
    הדר
    10/05/2020

    שלום קובי,
    מחפשת מזרן למיטה עבור תינוקת. הייתי באחת החנויות ובדקתי מזרנים דו צדדיים, אמרת שחשוב שהספוג יהיה כחול אבל כמו שרואים בתמונה, יש הרבה צהוב. מה זה? זה תקין?
    ודבר נוסף, האם יש חשיבות לכל התוספות במזרן-שכבת לטקס, עם קפיצים וכו'? יש באמת צורך בזה?


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מזרן דו צדדי למיטת תינוקת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    10/05/2020

    שלום הדר,

    ככל שידוע לי ספוג צהוב אינו תקין כי הוא אינו מעכב בערה.
    יחד עם זאת אפשר לבקש שיראו לכם אישור מכון התקנים בתוקף למוצר.
    לגבי השכבות, לדעתי הן מיותרות עד גיל 3 ובמזרני הנוער יש לכך יותר חשיבות, אם יש שאיפה להשתמש במזרן גם כמזרן למיטת מעבר (יש לא מעט שעושים זאת) אז כן הייתי ממליץ ללכת על דגם עם שכבת נוחות (לטקס/ממוריפואם/ויסקו).

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בייבי בוס טייגר או סיילו ספורט ליין
    מיכל
    08/05/2020

    שלום, מתלבטים לגבי קניית עגלה וכרגע 2 העגלות שנראות רלוונטיות לנו מבחינת מחיר ודרישות הן הבייבי בוס טייגר והסיילו ספורט ליין.
    נשמח להבין קצת מה ההבדלים ומה היתרונות/חסרונות של כל עגלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    10/05/2020

    שלום מיכל,

    אמבטיה: בטייגר יש לך רשת איוורור נפתחת בגגון (בסיילו רק בדגם הPL), לדעתי דבר מצוין בעיקר לאביב והקיץ, מעבר לאיוורור זה מאפשר להשכיב תינוק על הבטן, התינוק ירים את הראש להתסכל כלפי חוץ בעזרת המרפקים, הדבר מחזק חגורת כתפיים וצוואר ומכין לקראת זחילת גחון, בנוסף מרגיל תינוקות לשכב על הבטן ומצמצם תסמונת ראש שטוח.
    בטייגר יש מזרן נשום באמבטיה. בגמר השימוש את האמבטיה של הסיילו ניתן לקפל כך שתתפוס פחות מקום, את של הטייגר לא. האמבטיה של הטייגר יצוקה מפלסטיק בשל כך האמבטיה של הטייגר אטומה יותר לרוח, אבק, נוזלים וגם חזקה יותר אם נתקלים בפינה בולטת או כל דבר החוזק שלה זה ימנע את המכה לפנים האמבטיה.

    שלדה: השלדה של הטייגר נוחה יותר לניוד לדעתי ובולמת זעזועים טוב יותר, כל אלו בזכות גלגלים הרבה יותר איכותיים וכך גם הקפיצים, זה יורגש היטב כאשר יהיה משקל בעגלה וגם בעליה וירידה ממדרכוות גבוהות. הקיפול די זהה בשתיהן, לסיילו יתרון שאפשר לקפל יחד עם המעקה, בטייגר צריך או להוציאו או לפתוח צד אחד שלו. בגמר הקיפול הטייגר יכולה להישאר עומדת. הסיילו לא, או שישר מניחים ברכב או שהיא נופלת לרצפה אם לא אוחזים בה.

    טיולון: כאן לדעתי היתרון הגדול ביותר של הטייגר. המושב של הטייגר יצוק כולו מפלסטיק ולכן לדעתי מספק תמיכת גב טובה יותר, השכיבה טיפה יותר טובה אבל הישיבה של הטייגר בזווית של כמעט 90 מעלות בעוד שבסיילו יש שיפוע שלא כל התינוקות אוהבים. כמוכן המושב של הטייגר מרווח יותר וגבוהה יותר, בנוסף הגגון מצל יותר וגם כאן יש רשת איוורור נפתחת שמשמשת גם להצצה כאשר התינוק פונה לכיוון הנסיעה.
    לטייגר יש 3 מצבי גובה לרצעות וניתן להסירן לפני כביסה, בסיילו הן תפורות ולכן בכביסה צריך לכבס יחד איתן.

    אם רוצים לחבר סלקל לעגלה על 2 העגלות מתחברים סלקלים של: ג'ואי, מקסי קוזי, אבינוט ולסיילו גם סלקלים של סייבקס.

    מבחנית משקלים:
    הטייגר שוקלת 8.7 ק"ג לשלדה + טיילון
    הסיילו קיימת ב-3 גרסאות:
    סיילו רגילה שוקלת כ- 10 ק"ג יחד עם הטיולון.
    סיילו XL כ- 10.6 ק"ג והPL כמה גרמים יותר מהXL.
    משקלי הסיילו לא מצוינים באתר היבואן ולכן אני מציין ע"פ המשקל שמצוין באריזת המוצר.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טייגר 2019 או 2020

    מיכל
    14/05/2020

    תודה רבה על תשובתך!
    אשמח לדעת האם בטיגר יש הבדל כלשהו בין הדגם של 2019 לדגם של 2020 מלבד העיצוב והמחיר?
    ובנוסף, הבנתי כי ביולי אמור לצאת לשוק דגם חדש של טייגר? אשמח לדעת האם יהיו הבדלים משמעותיים ששווים המתנה לדגם החדש?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    14/05/2020

    שלום מיכל,

    לגבי 2020 ההבדלים עיצוביים בלבד וגם לא נותר מלאי גדול.
    נשאר רק באפור שפנים האמבטיה לבן, סל החפצים בגוון בד העגלה, הגלגלים מעט מעוצבים יותר וגם אול בלאק שהכל שחור כולל השלדה, הסל, הגלגלים ופנים האמבטיה. שני הצבעים האלו אזלו מהמלאי שלנו ונותרו מעט יחידות אצל המשווקים.
    גם ג'ינס שחור אבל אצלנו אזל ולכן איני יודע אם יש למשווקים.

    אני יכול לחשוף שטייגר 2 כבר בייצור וצפי ההגעה הוא אמצע/סוף יולי.
    באמבטיה נוסף וילון הצללה נשלף לחלק הקדמי כך שתהיה הגנה מלאה משמש, רוח וחיידקים (לא עלינו).
    כל הבדים שלה יהיו שליפים לכביסה, היום רק 90% נשלף.
    יהיה כיסוי רגליים עם רוכסן כמו שהיה ב2019 רק שהוא יהיה משופר ובעיקר ישב יותר יפה על האמבטיה. נוספו כיסים לאמבטיה לשים טלפון, מפתחות, אלכוג'ל וכו'.

    בטיולון, שינינו לגגון הבובקט שהוא יותר גדול.
    גב המושב יהיה מכוסה בבד שיסתיר את הפלסטיק השחור למראה נקי ומעוצב יותר.
    השינוי הכי גדול זה שבעצם יש מושב חדש לחלוטין, יהיה ניתן לקפל יחד עם הפגוש (לדעתי החיסרון הכי בולט שלנו, בתכנון הראשוני החלטנו כך כי זה יוצר טיולון רחב יותר, אני לא מאמין במושב צפוף! כיום הצלחנו לפתח מושב שמתקפל עם הפגוש ולא מצטמצם בגודל), בנוסף יהיה יותר קל להלבישו על השלדה (כיום צריך להתכופף ובחדש זה נעשה בעמידה ללא צורך להתכופף).

    גם באמבטיה וגם בטיולון הוכנה תשתית להחלפה קלה של הבדים ובעתיד יהיו ערכות בדים בצבעים שונים שיהיה ניתן לרכוש בנפרד וכך להחליף צבע. לצערי בגלל הקורונה לא יכלנו לטוס ולבחור את הבדים ולכן כרגע זו לא אופציה קיימת.

    תהיה אופציה לרכוש בנפרד ערכה שתהפוך את ידית העגלה והמעקה לגוון חום/קאמל (לאור בקשות רבות), החיסרון ביחס לחברות אחרות שזה יהיה בתשלום קטן, היתרון שיהיו 2 צבעים לידית ולמעקה שההורה יוכל להחליף בינהם.

    בשלדה אין שינויים.

    חשוב לציין שיגיעו רק 50 עגלות טייגר ביולי! במשלוח יגיעו בעיקר עגלות בובקט שאנו מוכרים הרבה יותר מהן, זה בעיקר קשור למחיר הזול יותר שלהן. לכן אם זה מסתדר לכם בתאריכים הייתי ממליץ לעשות הזמנה מראש!

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת לגבי סל קל ומזרן
    ניר
    08/05/2020

    שלום רב תושה על המידע נתת לנו חומר למחשבה, האם השלדה הדקה של הסייבקס מיוס 2 לעומת הבי5 תיצור יותר בלאי או שזה לא משמעותי? כמובן שכל התנועה תעשה בשטח אורבני.
    דבר שני אנו מתבלטים בין סל קל רגיל לדוגמא סייבקס אטון לבין דונה שהבנו שהיא ממש ממש מקלה, האם מבחינה בטיחותית אתה יכול להמליץ על הדונה?
    ודבר שלישי, יש לך המלצה על מזרן? משהו עד 900 שקל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    10/05/2020

    שלום ניר,

    אני לא חושב שתהיה בעיית אמינות לסייבקס. בנוסף היא כבר כמעט 3 שנים בשוק ואני לא מכיר בעיות או תקלות יוצאות דופן.
    מבחינה בטיחותית הסלקלים של סייבקס מדורגים טוב יותר מהדונה. מבחינה בריאותית אני פחות ממליץ לנייד תינוק בסלקל דונה. זה לא בריא אורטופדית, לא בריא לנשימה ומבזבז זמן יקר שבו ניתן להשכיב תינוק על הבטן באמבטיה של העגלה.
    לגבי המזרן: אני ממליץ על נומו, בייבי טק מולטיפלואו שהם בתקציב וגם על עמינח אימג'ן של שילב שחורג במעט מהתקציב.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה לעגלה וטיולון - התלבטות בין דגמים
    ניר
    08/05/2020

    שלום מחפש המלצה לעגלה עד 5000 שקל, כרגע מתבלטים בין המיוס 2 לבוגבו בי 5, מחפשים עגלה נוחה פרקטית, וחזקה שתשרת אותנו לשנים לכל הילדים הבאים, הבנתי שהמיוב קצת עדינה אבל היא מאוד נוחה.
    האם יש עוד דגמים שלא שקלנו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    08/05/2020

    שלום ניר,

    שתי העגלות נוחות מאוד להורה, קלות, נוחות לקיפול, קומפקטיות לאחר הקיפול. שתיהן מאוד איכותיות.
    הבי לדעתי יותר נוחה בניוד וגם לעליה וירידה ממדרכות גבוהות.
    האמבטיה של המיוס יותר מרווחת.
    מושב הטיולון של הבי יצוק מפלסטיק ולכן לדעתי מספק תמיכה טובה יותר, מצד שני אין לו מדרך רגליים מתכוונן ואין מעקה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עגלת ספורט ליין מדגם סאליו
    יצחק
    08/05/2020

    איפה אפשר לרכוש חלק של העגלה שנעלם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    08/05/2020

    שלום יצחק,

    היבואן נקרא EGST, ניתן לפנות אליהם ולרכוש דרכם.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התלבטות לגבי עגלה לילד ראשון
    לאה
    07/05/2020

    היי קובי,
    תודה רבה על הפורום.
    אני מתלבטת לגבי עגלה לילד ראשון בין 2 עגלות:
    ספורט ליין סיילו (גם בו אני לא יודעת איזה דגם עדיף) לבין ממס אנד פפס ארמדילו פליפ XT3.
    חשוב לי הניוד- שיהיה נוח והקיפול- עדיף כמה שיותר קטן.
    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    07/05/2020

    שלום לאה,

    שתיהן נוחות לקיפול ודי במימדים זהים וקומפקטיים.
    הארמדילו יותר כבדה מכל דגמי הסיילו אבל לדעתי יותר נוחה לניוד, מגיעה עם מושב יצוק מפלסטיק שלדעתי מספק תמיכה טובה יותר וזווית ישיבה זקופה יותר.
    לסיילו יש 3 דגמים רגילה, XL שמגיעה עם גלגלים יותר גדולים ולכן לדעתי עם יכולת ניוד עדיפה אבל גם כבדה יותר וPL שזהה לXL רק עם גגון אמבטיה יותר גדול, אמבטיה וגגוני האמבטיה והטיולון עם מסגרת מתכת בשביל עיצוב יחודי יותר, לדעתי זה מוסיף משקל למוצר עוד מעל לXL ומתמם יותר מהר ולכן ביניהן אני ממליץ על הרגילה או הXL תלוי בתנאי הדרך שלכם והתקציב כי יש פערים לעיתים משמעותיים בין הגרסאות.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סלקל מתאים

    לאה
    07/05/2020

    תודה רבה על התשובה.
    כנראה נלך על הארמדילו.
    יש לי סלקל של פג- האם אוכל לחבר את זה לארמדילו? האם יש מתאמים שאפשר להשתמש בזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    08/05/2020

    שלום לאה,

    לא ניתן לחברו, הוא מתאים רק לעגלות פג פרגו.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עגלת נונה triv או ספורטליין סילו pl
    מר
    07/05/2020

    היי ,

    מתלבטת בין עגלת נונה טריב לספורטליין סילו pl
    הנונה נראית יותר קלה לקיפול
    האם יש הבדלים אחרים ביניהם ועל מה אתה ממליץ יותר?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    07/05/2020

    שלום מר,

    שתיהן סופר נוחות לקיפול!
    הסילו משמעותית יותר זולה. הנונה יותר קלה בכ-קילו וחצי, מגיעה עם מושב יצוק מפלסטיק שלדעתי מספק תמיכה יותר טובה וגם זווית ישיבה יותר זקופה. החיסרון שהיא נמכרת רק ברשת אחת ולכן אין תחרות מחיר על המוצר ולכן לדעתי מחירה גבוה ביחס למה שמקבלים. בעגלת בייבי בוס טייגר מקבלים נתונים די זהים בעלות של די זהה לשל הסיילו.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עגלה לתינוקת ראשונה קלה מבחינת משקל
    עדי
    07/05/2020

    אני מחפשת עגלה ראשונה שתהיה קלה מבחינת משקל כי אני בחורה יחסית קטנה, קלה לקיפול ומחיר שפוי.
    ראיתי בנתיים את העגלות של סיאלו PL/XL ורציתי לדעת גם מה ההבדלים בין שני הדגמים והאם הם מומלצים בכללי ואשמח גם כמובן לעוד המלצות של חברות אחרות.

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ועוד

    עדי
    07/05/2020

    וכמובן שהעגלה תהיה נוחה כמה שאפשר לתינוקת שזה גם פרט חשוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    07/05/2020

    שלום עדי,

    בין הPL ל XL אין הרבה הבדלים. בPL מקבלים גגון אמבטיה יותר גדול עם רשת איוורור. כמוכן עיצובית יש מסגרת מעוצב באמבטיה ובגגוני האמבטיה והטיולון, מעבר ליופי אין לזה ערך מוסף, לדעתי להפך כי זה מוסיף משקל וגם מתחמם יותר בשמש ולכן אני נוטה להמליץ על XL יותר שגם יותר זולה.

    עוד עגלה מומלצת בטווח המחיר, לדעתי בייבי בוס טייגר, היא גם יותר קלה בקילו וחצי, לדעתי יותר נוחה לניוד ומגיעה עם מושב טיולון יצוק מפלסטיק, לדעתי זה מספק תמיכה טובה יותר לתינוק ומגיע לזווית ישיבה זקופה לעומת הסיילו שהמושב נוטה לאחור מעט במצב הישיבה המקסימלי.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כסא בטיחות מגיל לידה
    מיקה
    06/05/2020

    היי, מחפשים כסא בטיחות מגיל 0
    כרגע מתלבטים בין הצ'יקו נקסטפיט לבין ברייטקס בולוורד
    פחות מסתכלים על ההיבט הכלכלי בנושא הזה, אלא באמת שיהיה הכי בטוח שאפשר. מה לדעתך הכסא העדיף מבין השניים?
    ילד ראשון באוטו מרווח
    חוששת שבצ'יקו סגירת החגורה תהיה פחות נוחה, האם הסגירה בברייטקס אכן נוחה משמעותית?
    בנוסף חשבנו גם על ברייטקס דואלפיקס בגלל הסיבוב והנוחות של הכנסת והוצאת התינוק מהאוטו, האם זהו רק גימיק והנוחות היא לא משמעותית? האם הוא נחות מבחינה בטיחותית וכדאי להצמד לכסאות שהזכרתי קודם?
    תודה רבה על העזרה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כסא בטיחות מגיל לידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    07/05/2020

    שלום מיקה,

    מבחינת בטיחות שניהם ברמה הכי גבוהה שיש.
    לדעתי כיסא מסתובב זה גימיק, יתכן וזה מעט יותר נוח להורה אבל זה לא באותה רמת בטיחות כמו כיסא קבוע.
    אני ממליץ להתמקד בצ'יקו או ברייטקס בולוורד.
    אם הכוונה לסגירת חגורת הבטיחות על הכיסא אז אכן, בברייטקס זה משמעותית יותר נוח אבל, את הצ'יקו ניתן להתקין עם איזופיקס שזה גם סופר נוח, ההבדל יהיה אם עדיין הכיסא יהיה בשימוש מעל 18 ק"ג, אז לברייטקס יהיה יתרון משמעותי בנוחות ההתקנה. לא ניתן להתקין כיסא באיזופיקס כשהילד מעל 18 ק"ג כי אז אין לאיזופיקס שום ערך בטיחותי.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום