מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
.jpg)
- בייבי בוס טייגר 2020 vs ספורט ליין פלטינוםליאת22/05/2020
שלום,
אני מתלבטת בין שתי העגלות הללו.
אני נמוכה ובעלי גבוה יחסית.
היתרון המהותי מבחינתי בבייבי בוס זה המשקל, אך חוששת לגבי היציבות שלה, והחסרון זה הורדת הפגוש לקיפול.
צריכה ללדת באמצע יולי.
מה לדעתך היתרונות והחסרונות לכל עגלה? ומה עדיף?
אני לא מוצאת חוות דעת רבות עליהן.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר22/05/2020שלום ליאת,
לגבי היציבות, אין מה לדאוג, גם בגלל שיש לה גלגל אחורי גדול שמוסיף ליציבות וגם כי נבחנה במכון התקנים האירופאי וגם הישראלי, אחת הבדיקות שנעשות היא בדיקת יציבות בשיפוע.
לגבי הפגוש, עד אמצע יולי תגיע הטייגר 2 שתתקפל יחד עם הפגוש ולכן החיסרון שלה ביחס לסיילו יהיה בעיקר במחיר. הסיילו PL הכי יקרה תימכר סביב ה-2500 ש"ח (הXL שהיא כיום כמו הPL רק פחות מעוצבת ויותר קלה ולכן לדעתי עדיפה עליה עוד תהיה זולה יותר) והטייגר 2 סביב ה-3000.
לסיילו ניתן גם לחבר סלקל סייבקס שלטייגר לא מתאים. על שתיהן מתבחרים סלקלים של ג'ואי, מקסי קוזי ואבינוט.
מבחינת האמבטיה לטייגר יש מזרן נושם, האמבטיה מפלסטיק שלדעתי יותר יעילה בבידוד רוח, חום ואבק. אם נתקלים במשהו היא מגינה טובה יותר, מצד שני בסיילו האמבטיה מתקפלת לאחסון בגמר השימוש.
מבחינת שלדה, כפי שציינת הטייגר קלה יותר, לדעתי יש לה גלגלים איכותיים יותר ולכן יכולת ניוד עדיפה וגם שקטה יותר. לדעתי קפיצים טובים יותר, בעיקר לגלגלים הקדמיים.
בגמר הקיפול השלדה של הטייגר יכולה לעמוד, של הסיילו לא.
סל החפצים בטייגר גדול יותר. רוחב השלדה של הטייגר מעט צר יותר וזה יתרון במעברים צרים.
בטיולון, מושב הטייגר יצוק מפלסטיק בעוד שבסיילו התמיכה מפרספטקט, לדעתי התמיכה בטייגר עדיפה ובזווית ישיבה המושב של הטייגר מגיע למצב זקוף ובסיילו המושב נוטה אחורה.
המושב בטייגר יותר גבוה ואם הולכים על טייגר 2 יהיה יותר קל לחברו לשלדה גם ביחס לטייגר היום וגם ביחס לסיילו.
מבחינת כביסה כל הבדים בטייגר 2 נשלפים 100% (בטייגר כיום 95%), בסיילו לא כל הבדים נשלפים.
הדרך הכי טובה לקבל פידבק אם יוצא לראות הורים עם העגלות פשוט לשאול. סה"כ ככל שידוע לי משתי העגלות אנשים מאוד מרוצים. לדעתי הן לא נופלות מעגלות שעולות כפליים מהן (בהרבה דברים אף מתעלות לדעתי).
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
ליאת23/05/2020תודה על התשובה המפורטת!
מכוון ואני יולדת באמצע יולי, קצת בעייתי לי לחכות לטייגר 2.
האם יש אפשרות לקנות היום רק אמבטיה ושלדה של טייגר 1 וטיולון של 2 בהמשך?
או לחילופין יש דרך "לקבל ראשונה"/קבלה מוקדמת של טייגר 2 (תחילת יולי אחרי מאוחר).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר23/05/2020שלום ליאת,
כרגע הצפי הוא תחילת יולי. אני בכוונה רושם אמצע יולי כי לפעמים יש עיכובים. בכל מקרה אנחנו מציעים למי שיזמין את הטייגר 2 והתאריך המשוער הוא לאמצע יולי, במידה ויולדים ועדיין העגלות לא נכנסו לישראל, ניתן שלדה חלופית + אמבטיה (חדשים) אבל זה לא יהיה טייגר אבל זה גם רק זמני.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בייבי בוס טייגר היכן ניתן לקנות?נעמה21/05/2020
היי קובי, אני לקראת לידה ראשונה ומחפשת עגלה.
נחשפתי לבייבי בוס טייגר בעקבות הפורום הזה, אבל אני לא רואה אותה באתרים של חנויות (ובאתרים מסוימים כתוב שיצאה מהמלאי).
רציתי לשאול איפה היא נמכרת, ואיפה נוכל לראות אותה פיזית?
הבנתי שיש דגם 2019, 2020 ועוד אחד שעומד לצאת - מה קיים במלאי בארץ, מה ההבדלים במחירים ומתי יגיע החדש? (אני צריכה ללדת בסוף אוגוסט)
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר21/05/2020שלום נעמה,
אכן היא לא נפוצה, בטח שלא בתקופה זו. פשוט בחודשיים האחרונים הביקוש עליה קפץ פי 4 מחודשים קודמים והמלאי שלנו די אזל, נותרו ממש יחידות אחרונות עד לאמצע יולי.
בנוסף, האני מאמין שלי הוא שהיא צריכה להימכר בחנויות מקצועות, כאלו שיתנו הדרכה מלאה ונכונה. לדעתי ומבדיקות פנימיות שערכנו, ברשתות לא תמיד מקבלים מענה או שירות מקצועי, לרוב זה יהיה רק ממנהל הסניף ולכן כל עוד היא יחסית חדשה, אני מעדיף שיקבלו עליה הסבר מחנויות שבתחום כמה שנים טובות.
לגבי זמינות והיכן רואים. אפשר ליצור קשר בדף הפייסבוק בייבי בוס ולציין אזור מגורים ונכוון.
באמצע יולי תגיע טייגר 2. נכון להיום הטייגר נמכרת ב2190-2590 תלוי בצבעים והחנויות. הטייגר 2 אני רוצה לקוות שתימכר ב-2990 ש"ח אך יתכן שגם מעל.
אני מעתיק ומדביק תשובה שנתתי לגבי ההבדלים:
באמבטיה נוסף וילון הצללה נשלף לחלק הקדמי כך שתהיה הגנה מלאה משמש, רוח וחיידקים (לא עלינו).
כל הבדים שלה יהיו שליפים לכביסה, היום רק 90% נשלף.
יהיה כיסוי רגליים עם רוכסן כמו שהיה ב2019 רק שהוא יהיה משופר ובעיקר ישב יותר יפה על האמבטיה. נוספו כיסים לאמבטיה לשים טלפון, מפתחות, אלכוג'ל וכו'.
בטיולון, שינינו לגגון הבובקט שהוא יותר גדול.
גב המושב יהיה מכוסה בבד שיסתיר את הפלסטיק השחור למראה נקי ומעוצב יותר.
השינוי הכי גדול זה שבעצם יש מושב חדש לחלוטין, יהיה ניתן לקפל יחד עם הפגוש (לדעתי החיסרון הכי בולט שלנו עד הטייגר/בובקט 2, בתכנון הראשוני החלטנו כך כי זה יוצר טיולון רחב יותר, אני לא מאמין במושב צפוף! כיום הצלחנו לפתח מושב שמתקפל עם הפגוש ולא מצטמצם בגודל!), בנוסף יהיה יותר קל להלבישו על השלדה (כיום צריך להתכופף ובחדש זה נעשה בעמידה ללא צורך להתכופף).
גם באמבטיה וגם בטיולון הוכנה תשתית להחלפה קלה של הבדים ובעתיד יהיו ערכות בדים בצבעים שונים שיהיה ניתן לרכוש בנפרד וכך להחליף צבע. לצערי בגלל הקורונה לא יכלנו לטוס ולבחור את הבדים ולכן כרגע זו לא אופציה קיימת.
תהיה אופציה לרכוש בנפרד ערכה שתהפוך את ידית העגלה והמעקה לגוון חום/קאמל (לאור בקשות רבות), החיסרון ביחס לחברות אחרות שזה יהיה בתשלום קטן, היתרון שיהיו 2 צבעים לידית ולמעקה שההורה יוכל להחליף בינהם.
בשלדה אין שינויים.
חשוב לציין שיגיעו רק 50 עגלות טייגר ביולי! במשלוח יגיעו בעיקר עגלות בובקט שאנו מוכרים הרבה יותר מהן, זה בעיקר קשור למחיר הזול יותר שלהן. לכן אם זה מסתדר לכם בתאריכים הייתי ממליץ לעשות הזמנה מראש!
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה! הטייגר שיגיע ביולי זה הדגם החדש?
נעמה22/05/2020והאם מבחינת המידות (כשזה מקופל ולא מקופל) הן זהות בין החדש לישן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבייביבוס
אלינור22/05/2020אין מצב שתייצרו רק טיולון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר22/05/2020שלום נעמה,
מבחינת מידות הן זהות גם לפני וגם לאחר הקיפול.
מבחינת טיולון מה הכוונה? רכישת טייגר ללא אמבטיה? או טיולון באופן כללי כמו יויו ודומיו?
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבייביבוס
אלינור23/05/2020כן, רק טיולון ללא אמבטיה, בטייגר או בבוקט
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר23/05/2020שלום נעמה,
טכנית ניתן יהיה להזמין רק טיולון + שלדה של טייגר/בובקט.
צריך ליצור קשר מולי בדף הפייסבוק של בייבי בוס.
בגדול יש לקחת בחשבון שזה מוזיל בכ-500 ש"ח את עלות העגלות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עריסה מעץ או עריסה מפלסטיק?מור20/05/2020
שלום,
קודם כל תודה רבה על הפעילות המבורכת בפורום, זה מאוד עוזר לפני לידה לקרוא כאן!
אנחנו מתלבטים בין עריסת עץ פשוטה (לא מתקפלת עם שלב אחד) לבין עריסת פלסטיק שיש לה יתרון שהינה מתקפלת ויש לה שני שלבים כך שאחר כך הופכת לסוג של ״לול״.
אנחנו נוטים לבחור את העץ רק כיוון שפלסטיק מרגיש לנו פחות בטיחותי/ בריא/ עמיד, למרות שבעריסת הפלסטיק יש יותר יתרונות ברורים. מה היית ממליץ?
עריסת הפלסטיק היא של בייבי טק ולהבנתנו יש לה תו תקן.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר21/05/2020שלום מור,
אני אישית עם ילדי השתמשתי בעריסת פלסטיק. לאו דווקא בגלל האופציה שזה הופך ל"לול" כי לדעתי הגודל הקטן לא נוח להם.
בעיקר בגלל 3 סיבות:
1. המזרן יותר גבוה ולכן פחות או בכלל לא צריך להתכופף להוציא את התינוק.
2. הן יותר מרווחות בפנים (חיצונית הגודל די זהה)
3. טיפה יותר קל לניקוי וכמובן שמאוד נוח שאפשר לקפל.
לא חושב שהרגשתי בעיית חוזק והיא שימשה 2 ילדים, בתקופה שבה השתמשנו העריסות עוד היו יותר חלשות ופשוטות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על המענה! האם אין בעיה מבחינת חומרים רעילים שפולט הפלסטיק?
מור21/05/2020התינוק מבלה שם זמן רב..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר21/05/2020שלום מור,
בעבר בהחלט זה היה מדאיג אבל חומר מהפלסטיק לא נפלט מעצמו, רק מחשיפה לחום (כמו רדיאטור). כיום כשיש תקן אחד הדברים שנבדקים זה רעילות הפלסטיק כך שזה לדעתי פחות צריך להדאיג.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כסא בטיחות רכב הוריםדניאל צור19/05/2020
היי רוצה לקנות כסא בטיחות לרכב של ההורים שלי למתי שנוסעים איתם, התינוקת בת שלושה חודשים כרגע. איזה היית ממליץ ביחס של תמורה לכסף כאשר יש כרגע מבצעים של גרקו ב800 שח.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר21/05/2020שלום דניאל,
אם התקציב מאפשר זה בהחלט אופציה מעולה, בייחוד הפוראבר טרושילד.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התקנת כיסא בטיחות ברכב - חגורת עגינהאביחי19/05/2020
שלום קובי,
לפני מס' ימים רכשתי 2 כסאות ציקו מייפיט. כרגע הם מותקנים במושב האחורי של הרכב (מאזדה 3 שנת 2008) יחד עם כסא ציקו נקסט פיט. הכסאות הותקנו ע"י מתקין בחנות שהציג את עצמו כמתקין מורשה. התקנת 3 הכסאות הנ"ל התבצעה באמצעות חגורות הבטיחות בלבד.
בסרטון הסברה בנוגע להתקנת הכסאות ישנו שלב בו שולפים חגורה אחורית מהכסא ומעגנים אותה לעוגן האחורי ברכב. המתקין לא השתמש בחגורה זו באף אחד מהכסאות.
1. איני יודע אם ישנה אפשרות לעגינה באמצעות חגורה זו ברכבי. האם ידוע לך משהו בנושא?
2. במידה ולא השתמשתי בחגורת עגינה זו, האם הכסאות מעוגים כנדרש?
בתודה,
אביחי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר21/05/2020שלום אביחי,
יש 2 דרכים לעגן את המושבים.
1. עם חגורת בטיחות כמו שהותקן אצלך
2. עם איזופיקס שקיים במייפיט.
לפני שאסביר מה היתרונות של כל אחד חשוב לציין שאסור לחבר ב-2 הדרכים אלא רק באחת מהן!
היתרון בחגורת בטיחות, הן תוכננו להחזיק משקלים הרבה יותר כבדים ממשקל תינוק ולכן התקנה זו חזקה יותר. בנוסף עיגון עם איזופיקס לא יעיל מעל למשקל של 29 ק"ג (משקל המושב והילד יחד).
היתרון של איזופיקס, כאשר צריך להתקין לבד, התקנה עם איזופיקס הרבה יותר קלה וגורמת למינימום טעויות אנוש בהתקנה, גם המושב הבטוח ביותר אם יותקן לא נכון (אפילו טעות הכי קטנה) רמת בטיחותו תרד לכ- 0.
לכן אם המושבים יהיו קבועים אצלכם אני חושב שהמתקין עשה נכון שבחר באופציית חגורת הבטיחות.
לגבי האם יש אצלך עיגון לאיזופיקס, סביר שכן, זה מחויב בחוק בינלאומי משנת 2004 יחד עם זאת, ראיתי לא מעט רכבים (בעיקר רכבי ליסינג) שהגיעו ללא איזופיקס גם בשנתונים מתקדמים יותר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על ההסבר המפורט.
אביחי22/05/2020* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה לעגלה - ברייטקס או סיילו?דבורה18/05/2020
מתלבטת על עגלה לילד ראשון.
חשוב לי שתהיה חזקה, שתחזיק גם לילדים הבאים, קלה, נוחה לקיפול ותפעול בתקציב של כ2000 ש"ח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ברייטקס בי אגיל
דבורה18/05/2020* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר21/05/2020שלום דבורה,
לדעתי הסיילו הרבה יותר מתקדמת. יש לה טיולון דו כיווני, שינוי מצבים עם לחצן, ידית טלסקופית דברים שאין בברייטקס שהרבה יותר בסיסית.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מזרן למיטת תינוק שישמש גם למזרן מעבר בהמשךרעות18/05/2020
היי קובי, אשמח להמלצה על מזרן למיטת תינוק.
בת 3.5 חודשים, מתכננת להעביר אותה בקרוב למיטת תינוק.
מה חשוב לבדוק?
שמעתי הרבה על נומו ועל עמינח.. .אשמח להמלצה על מזרן ספציפי ואיכותי כי התבלבלתי עם כל הדגמים (:
המחיר פחות משמעותי, חשוב לי להשקיע במזרן טוב שישמש לכמה שנים (גם למיטת מעבר בהמשך).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר21/05/2020שלום רעות,
זה מתחלק לשניים.
לטווח הקצר עד גיל שנה אני ממליץ על מזרנים נושמים: עמינח אימג'ן, נומו או בייבי טק מולטיפלואו. בסה"כ לדעתי אלו המומלצים ביותר. לדעתי הם יותר יעילים ממזרן דו צדדי וגם לדעתי יותר נוחים לתינוק. החלק השני: מעל גיל שנה שכבר אין סכנת חנק. לא כלכך משנה המזרן וכל מזרן דו צדדי או מזרן תלת שכבתי יהיה טוב.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמזרן למיטת תינוק
רעות21/05/2020תודה קובי
זאת אומרת שה3 הראשונים פחות מומלצים מגיל שנה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר21/05/2020שלום רעות,
לא. בדיוק הפוך, לשנה הראשונה לדעתי הם הכי מומלצים. כוונתי היא שהם מאוד יקרים ומגיל שנה אין להם יתרון על מזרנים זולים מהם.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמזרן למיטת תינוק
רעות21/05/2020הבנתי תודה רבה עזרת לי מאוד!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כיסא בטיחות לבת שנה ו-4דורין17/05/2020
היי קובי,
אנחנו מעוניינים לרכוש כסא בטיחות לבתנו בת השנה וארבעה חודשים. מחפשים כסא בטיחותי ובאיכות טובה.
מתלבטים בין:
1. סייבקס ETERNIS S
2. סייבקס סירונה M
3. Chicco NextFit IX
4. Nuna rava - בעל חנות אמר לנו שמפעל של נונה מייצרים את הכסאות של צ'יקו ושנונה מוצלח יותר וגם מחירו בחו"ל יקר יותר. האם זה נכון?
5. ברייטקס - נשמח להמלצה לדגם ספציפי
תודה רבה, דורין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר17/05/2020שלום דורין,
בין הסייבקסים לדעתי הסירונה יותר מוצלח.
הצ'יקו אחד המומלצים ביותר לדעתי גם יותר מסייבקס, ממליץ אבל ללכת על גרסאות הזיפ שניתן לשלוף את הריפוד בקלות לכביסה בלי לפרק את הכיסא מהרכב, ברגים ורצועות.
לגבי הנונה, אכן המפעל מייצר לצ'יקו וזה לא אומר שהמוצר טוב יותר! החנויות לא מרוויחות על צ'יקו ולכן יש להן אינטרס למשוך למוצר ריווחי יותר! לצ'יקו יש פטנטים שונים ולכן גם אם אותו מפעל מייצר הוא לא יכול ליישם הכל במוצר שלו.
לגבי ברייטקס, כל סדרת הקליקטייט שלהם מוצלחת, המרתון הזול ביותר בסדרה מעולה ולדעתי לא צריך מעבר אליו, אם התקציב מאפשר הבולווארד מעט יותר בטיחותי.
היתרון של ברייטקס על כולם זו קלות ההתקנה, לא משנה כמה בטוח הכיסא שתרכשו, אם ההתקנה לא טובה (גם טעות הכי קלה) כל הרמה יורדת ל-0. לברייטקס יש פטנט שגם אדם בלי השכלה יצליח להתקין ללא טעויות, זה יתרון עצום שגורם לכם להיות פחות תלויים במתקינים חיצוניים שגובים עלות לא זולה פר התקנה. גם אם לדעתכם לא תפרקו את המושב מהרכב, הרבה פעמים בשטיפות רכב מנתקים, ילד פלט/הקיא על המושב, החלפת רכב ועוד.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טייגר 2 מה יהיה התמחור ומה ההבדל עם בובקט?יפתח17/05/2020
שלום קובי, ראיתי את החשיפה שלך לגבי עגלת טייגר 2.
האמת שחשבנו מאוד לקנות את עגלת הטייגר אך בעיקר בגלל שאי אפשר לקפל עם המעקה החלטנו ללכת על עגלה אחרת.
האם בוודאות העגלות החדשות יגיעו ביולי?
אתה יודע מה יהיה התמחור שלהם?
האם הגגון יישלף לכביסה?
הגלגלים לא ישתנו?
מה ההבדל בין טייגר לבובקט?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר17/05/2020שלום יפתח,
הצלחנו להקדים את המשלוח ככה שהצפי הכי מאוחר זה לאמצע יולי. יחד עם זאת ביבוא שום דבר לא בטוח, מספיק שביתה בנמל, מכס וכו' ויש עיכובים.
לגבי התמחור: עדיין לא תמחרנו, נדע כשבועיים לפני ההגעה, הכל תלוי בשער הדולר. השאיפה שהמחיר יהיה זהה למחיר המחירון של הטייגר 2990 ש"ח (בשל כך נכון להיום הטייגר הוזלה).
הגגונים גם היום נשלפים לכביסה גם של האמבטיה וגם של הטיולון. בטייגר 2 יהיה יותר קל לשלוף את גגון האמבטיה (התכנון פחות נועד לנוחות השליפה לכביסה אלא לנוחות של החלפת צבעים/בדים).
הגלגלים לא ישתנו.
הבובקט יותר קלה בכחצי ק"ג, רוחב השלדה יותר צר ב4 ס"מ והיא יותר זולה. מצד שני הגלגלים יותר קטנים ולכן היא יותר עירונית, סל החפצים יותר קטן והשלדה יותר בסיסית במראה. כל השאר זהה (אמבטיה וטיולון) ובטייגר 2 אימצנו את גגון הבובקט שלדעתי יותר מוצלח.
המכירות של הבובקט בגלל מחירה הזול יותר משמעותית יותר גדולות ולכן במשלוח שעתיד להגיע לא יהיו הרבה עגלות טייגר, לכן אם זה רלוונטי אני ממליץ לשריין.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטייגר 2 מה התמכור
יפתח17/05/2020איך אפשר לשריין?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר17/05/2020שלום יפתח,
פשוט להזמין אצל משווק מורשה. בדרך כלל הם גובים 10% על החשבון.
אני ממליץ להזמין מאלו שיאפשרו ביטול עסקה בתמורה להחזר של ה-10% בשוברים לרכישה בחנות או החזר כספי פחות 100 ש"ח. ככה שאתם לא מסכנים כלום בהזמנה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כסא בטיחות לילדה בת שנהחני17/05/2020
שלום קובי,
אנחנו מחפשים המלצה לכסא בטיחות לתינוקת בת שנה, בתקציב לא גבוה, אבל באיכות מספיק טובה ובטיחותי.
זו ילדה ראשונה כך שאין לנו נסיון עם כסאות אחרים.
חשוב לנו שלא יתפוס הרבה מקום באוטו כי הוא קטן.
על מה אתה ממליץ?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר17/05/2020שלום חני,
מה התקציב?
עד 500: לדעתי קוסקו סנרה הכי בטיחותי וצר.
עד 1000: גרקו סלים פיט עונה הכי טוב לדרישות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה
חני17/05/2020תודה רבה על המענה.
ראיתי את הקוסקו סנרה והיה נראה לי לא נוח כל כך, והגרקו מעט מידי יקר. האם יש משהו נוסף שאתה ממליץ עליו? אפשרי גם כסא רחב יותר ולא דוקא הכי צר.
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר18/05/2020שלום חני,
במחיר של הסלים פיט (אולי כמה גרושים יותר) אפשר לרכוש את גרקו פוראבר טרושילד, כיסא מדהים במחיר לא ריאלי (מחירו בדרך כלל באזורים של 1600 ש"ח). החיסרון, טיפה רחב. היתרון מעבר לנוחות ורמת הבטיחות הכי גבוהה, שגם ניתן להפוך אותו לבוסטר בעתיד ולכן יש כאן חיסכון עתידי. *יש כאלו שבכל זאת ירכשו בוסטר נוסף בעתיד בשל המימדים שלו או שיתווספו אח או אחות והכיסא יעבור אליהם.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה! שאלה
חני18/05/2020התכוונתי האם יש עוד כסאות בטיחות בגזרת ה500-600 ₪ שהם גם טובים ובטיחותיים. ראיתי שבעבר המלצת על אוונפלו שורייד, שככת הוא עולה כ500 ₪, הוא בסדר מבחינה בטיחותית?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר21/05/2020שלום חני,
כן, יש את דגמי אוונפלו שורייד וסונס, שניהם ברמה של הקוסקו כך שההמלצה שלי ללכת על הזול מבין כולם.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיולון עירוני לתינוקת ארוכה והורים גבוהיםאפרת16/05/2020
מתלבטת איזה טיולון לקנות ואשמח לעזרתך!
שיתמודד עם מדרכות משובשות של עיר, מתאים לתינוקת ארוכה והורים גבוהים, צילון גדול, מתקפל ביד אחת במנגנון פשוט ומספיק קל להעלאה במדרגות.
יכול להיות שאלו הרבה דרישות אבל אולי בכל זאת קיים טיולון כזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר17/05/2020שלום אפרת,
לדעתי ספורטליין וייפר הכי קרוב לענות לדרישות. הוא יחסית גבוה בידית ההורה, נוח לניוד גם בדרך מעט משובשת, יחסית ארוך ביחס לטיולונים אחרים. הוא לא הכי קל אבל הוא די באזור של הקלים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- lonex או bugaboo חוות דעתשירן צרויה15/05/2020
התעניינתי בעגלת bugaboo b5 אך שמעתי מחברה על עגלה שתתאים לי יותר lonex galaxy pro, בדקתי את המחיר מחיר נמוך באופן מחשיד אז רציתי לשאול לגבי העגלה של חברתי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר17/05/2020שלום שירן,
מדובר ב-2 עגלות כלכך שונות אחת מהשנייה כך שאיני מבין מה ההתלבטות?
הבי קלילה, קומפקטית, פרקטית בעוד העגלה שציינת היא מותג פולני עלום, לא שלדעתי יש יצרנים פולנים טובים (אולי אחד) אבל יש עשרות מהם וגם בטופ שלהם לדעתי הרמה נמוכה.
בין 2 העגלות תלוי מהי רשימת הדרישות?
הלונקס תציע נוחות ניוד עדיפה בדרך משובשת אבל בעיר הבי עדיפה, בעיקר בעליה וירידה ממדרכות.
הלונקס יותר מרווחת לתינוק אבל בשל כך מאוד מאוד כבדה, מסורבלת לתפעול והקיפול גדול ולא יתאים לכל רכב.
גם אם מחפשים מוצר בסגנון הלונקס יש לדעתי אלטרנטיבות הרבה יותר מוצלחות בשוק.
הלונקס עם גלגלי אוויר שדורשים תחזוקה ויש סכנה של פנצ'ר.
אם רוצים עגלה בסגנון הבי יש אלטרנטיבות זולות משמעותית שלדעתי גם לא נופלות ממנה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה לא לפרסם מידע לא מבוסס
מיכל31/05/2020היי קובי, לפי מה שכתבת בתגובתך אני מבינה שלא עשית שיעורי בית, הלונקס גלקסי ספורט לא מסורבלת בכלל, אני אומרת בתור אחת שמשתמשת בה כבר ילד שני בלי שום בעיות בכלל והיא עונה לי על כל הצרכים שלי באופן הכי טוב שאפשר, דרך אגב הגלגלים של העגלה הם מסיליקון מלא ולא אוויר כמו שכתבת בתגובתך המטעית (מצרפת תמונה של העגלה שרכשתי)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר31/05/2020לא אתבייש אלא את או אתה!
כמו שציינתי תקדמו את המוצר במקום אחר. אין לי בעיה שגם כאן כל עוד תציינו גילו נאות שאתם היבואן. מוזר לי ש"מירי" ו"מיכל" הגיבו באותו זמן (די באותה דקה) בשתי שאלות שונות 2 פרופילים שונים. הרי לא מדובר בעגלה הנמכרת בישראל. מוזר לי שלמירי ומיכל יש בדיוק את אותו הריצוף בבית! אותה שלדה שחורה של עגלה ואפילו אותו וילון (כן גם בתמונה של הגלגל אפשר לראות את השתקפות הוילון).
אז טעיתי שיש לעגלה גלגלי אוויר (לפחות ככה הצגתם בדף הפייסבוק שלכם). היא לא נמכרת בהרבה חנויות (רק 2 ליתר דיוק) ואונליין (שאני אישית ממליץ להימנע מרכישת עגלה או טיולון אונליין כי אין דרך לבדוק פיזית את המוצר).
לא עשו אותי באצבע אז בבקשה לא לפרסם כאן בלי גילו נאות!
פחות בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התלבטות בקניית עגלה למשפחה שגרה במושבמיכל15/05/2020
אני מחפשת עגלה יציבה אנו גרים במושב שהאמבטיה תהיה גדולה והטיולון יהיה קליל וחזק אנו מחפשים עגלה במחיר סביר מה גם יש לנו סל קל של סייבקס ואני נצטרך עגלה שתתאים לסלקל תודה יום טוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר15/05/2020שלום מיכל,
העגלות היציבות יחסית גדולות וכבדות. מהן הייתי ממליץ לבדוק את איי.בי.סי דיזיין סלסה, אינגלזינה אפטיקה או פג בוק, כולן באזורים של 11-12 ק"ג. (לפג ואינגלזינה לא ניתן לחבר סלקל סייבקס, קיימים להם מתאמים אבל צריך לרכוש מחו"ל).
אם יורדים במשקל אפשר לבדוק את ספורטליין סיילו XL או PL הן באזור 10.6, פחות נוחה לניוד מהעגלות העליונות.
אפשר לבדוק גם את בייבי בוס טייגר שעונה היטב לדרישות מכיוון שהיא מאוד נוחה לניוד גם במושב, במחיר סביר, החיסרון המרכזי שלא מתחבר עליה סלקל סייבקס. שוקלת רק 8.7 ק"ג.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בוסטר שמתחבר לחגורות הרכבחיה13/05/2020
שלום וברכה,
אנחנו מחפשים ל2 ילדים (בני 4 ו6) בוסטר גב שמתחבר לחגורות של הרכב (כי יש לנו רכב 7 מקומות,ואין בו איזופיקס במושב האחורי)
עד מחיר של כ600 ש"ח לבוסטר,וחשוב לנו שהוא יהיה בטיחותי.
נודה לעזרתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר13/05/2020שלום חיה,
כל הבוסטרים יכולים להתחבר עם חגורה, חלקם דורשים רכישת מתאם ולכן חשוב לבדוק זאת במועד הרכישה.
לדעתי לתקציב אוונפלו מאסטרו נותן את התמורה הכי טובה לכסף בכל הנוגע לבטיחות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה! והמשך לשאלה
חיה14/05/2020ממה שאני רואה באינטרנט הבוסטר שהמלצת עליו זה בוסטר עם רצועות. האם יש גם המלצה לבוסטר גב רגיל לילד בן ה6? כמובן,שוב,שמתחבר לחגורות של הרכב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר14/05/2020שלום חיה,
אין דבר כזה. בוסטר ללא רצועות חייב שהילד ישב עליו והחגורה תעבור על שניהם. יש כאלו עם התקן איזופיקס אבל האיזופיקס לא יעיל אם משקל הילד והבוסטר יחד מעל 29 ק"ג כך שגם אם זה רלוונטי נכון להיום, תוך זמן קצר זה לא יהיה יעיל.
בגגל שלמאסטרו יש רצועות ניתן לחגור אותו ואת הילד עם הרצועות של הבוסטר אבל לדעתי לגיל 6 זה לא רלוונטי בגלל שסביר שהוא עובר את המשקל המתאים לרצועות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התלבטות בין עגלת סייבקס מיוס 2 לבין אינגלזינה אפטיקהפנינית13/05/2020
שלום
הריון ראשון מתלבטים מאוד לגבי 2 העגלות האלה.
ראינו את שתיהם בחנות, כשהם היו זו ליד זו נראה כי השילדה של הסייבקס מאוד עדינה לעומת האינגלזינה אפטיקה.
רציתי לדעת מה מומלץ יותר, הן מבחינת נוחות התינוק בעגלה, הן מבחינת אחזקת העגלה לא לילד אחד אלא הרעיון שימשיך בע״ה לכמה ילדים.
איזה עגלה מומלצת יותר ולמה ?
תודה רבה על העזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר13/05/2020שלום פנינית,
זו התלבטות מאוד מאוד קיצונית ולכן רצוי לעשות לעצמכם סדר עדיפויות!
לדעתי האפטיקה יותר נוחה לניוד, בעיקר ככל שהדרך תהיה משובשת, היא משמעותית יותר מרווחת לתינוק גם באמבטיה וגם בטיולון, סל חפצים יותר גדול ומצד שני, הסייבקס הרבה יותר קלה (כמעט 4 ק"ג פחות!), יותר קומפקטית לאחר הקיפול ולכן לדעתי משמעותית יותר נוחה להורה.
שתיהן מגיעות מחברות גדולות ואמינות ויכולות לשרוד היטב, יחד עם זאת זה גם תלוי גם באיך עובדים עם העגלה, איך שומרים עליה ועוד.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)


