מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מתי אפשר לבצע בדיקת שתן להריון חוזרחן27/07/2009
שלום,
אתחיל בפרטים יבשים: הפסקתי גלולות לפני כחודשיים על מנת להכנס להריון.
חיכיתי לקבלת מחזור חודשי אחד אשר קיבלתיו לאחר 33 יום (אציין שמחזורי לא היה סדיר לפני שהתחלתי לקחת גלולות- כ-10 שנים בערך- מגיל 15).
את המחזור קיבלתי ב- 22/6 כאשר חישבתי את ימי הביוץ בין מחזור 28 ל-33 יום.
אם אני מחשבת נכון, הייתי אמורה לקבל מחזור בתאריך 24/7.
ביצעתי בדיקת שתן בתאריך 26/7 כיומיים אחרי האיחור (כאשר השתן היה כ-3 שניות שזה פחות ממה שכתוב עעל הקופסא שצריך 10 שניות), והתוצאה היתה שלילית.
לא קיבלתי עדיין מחזור, ואציין כי בדרך כלל אין לי גם ככה סימנים לפני מחזור כמו כאבים בחזה או בבטן- אולי רק התכווצויות קטנות בבטן שהיו לי גם ככה לפני בדיקת ההריון.
האם אני צריכה לבצע שוב בדיקת שתן? או האם לחכות למחזור?
במידה ואינני מקבלת מחזור בשבוע הקרוב שזה יהיה כבר מעל 40 ימי מחזור- האם אני יכולה לקחת משהו שיגרום לי מלאכותית לקבל מחזור? כיוון שאני מאוד רוצה כבר להכנס להריון בעז"ה.
תודה רבה מראש על העזרה.....
חן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סבלנות ורופא
ד''ר יזהר בן שלמה28/07/2009נראה שלא יקרה מאום אם תחכי שבוע ויותר, ותבצעי שוב בדיקת שתן. יחד עם זאת, מתיאורך עולה, שיתכן שגם טרם נטילת הגלולות לא בייצת באופן סדיר. יתכן שכדאי לך לפנות לרופא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צירים בשבוע 33טלי27/07/2009
לרופאים הנכבדים שלום!
הריון ראשון , שבוע 33 , הפריה , גילי 38
תקין עד כה מבחינת כל הבדיקות.
אתמול בבדיקה שגרתית , נצפו צירים בעוצמה 100 כל 4 דקות ובנוסף יש מחיקה 50% של הצוואר.
קיבלתי 2 שקיות נוזלים בבית החולים וכשהצירים לא פסקו קיבלתי גם זריקה לעצור את הצירים.
יש לציין שלא היו לי כאבים, רק הרגשת לחץ למטה, לולא הבדיקה השגרתית לא הייתי יודעת.
ושאלתי היא:
כמה זמן (ידוע סטאטיסטית )שזריקה כזו אכן עוצרת צירים? שבוע ?שבועיים?
מה הסיכוי שלי לאור הנסיבות להגיע לשבוע 36 ?
האם יש סיכוי עם כאלו נתונים להגיע לשבוע 40-42 (אני לא מעוניינת)
לתשובת הרופאים אודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עדיין מחכה לתשובה-תודה!
טלי28/07/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעצירת צירים
ד''ר יזהר בן שלמה28/07/2009הוכחה כיעילה רק לטווח של 48 שעות, עד שזריקת ההבשלה לראות העובר תשפיע. אין הוכחה שזה עוזר ליותר זמן. על כל שאלותיך האחרות אין דרך לענות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלות כלליות על תהליך הפריהנטע27/07/2009
1. כמה זמן אחרי רגע הביוץ ניתן עדיין לקיים יחסי מין ולהכנס להריון?
2. כמה זמן לוקח לזרע להגיע עד לביצית?
3. כמה זמן שורדת הביצית ויכולה לחכות לזרע?
4. כמה זמן שורד הזרע במידה ומגיע לפני הביוץ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מנסה לעזור ..
אני27/07/20091. כמה זמן אחרי רגע הביוץ ניתן עדיין לקיים יחסי מין ולהכנס להריון?
תקופת הפוריות וחלון הזדמנויות להכנס להריון גבוה בהרבה יותר אם מקיימים יחסים בין 3 ימים ל 24 שעות לפני הביוץ .. לאחר ביוץ סיכויים קטנים.
עדיף שהזרע יחכה לביצית ולא ההפך , זאת מכיוון שהביצית "מזדקנת" הרבה יותר מהר מהזרע ..
2. כמה זמן לוקח לזרע להגיע עד לביצית?
לזרעים הזריזים בדרך כלל עניין של כמה דקות ..... אגב לא תמיד אלו הם שמפרים את הביצית
למשל אם קיימת יחסים 3 ימים לפני הביוץ .. מבין הזרעים ששרדו וצלחו את הדרך אל הביצית,
יכולים להמתין בסבלנות ולהפרות ..
3. כמה זמן שורדת הביצית ויכולה לחכות לזרע?
אורך חיים של ביצית מרגע שהיא בוקעת מהשחלה הוא בין 12 ל 24 שעות .
4. כמה זמן שורד הזרע במידה ומגיע לפני הביוץ?
אורך חיים של זרע הוא עד 72 שעות ..
הזרע יכול להפרות כ- 3 ימים וקראתי בכמה מקומות שיש רופאים שסבורים שגם עד 5 ימים ..
אבל עדיף כמה שיותר סמוך לביוץ
שיהיה בהצלחה ..
דרך אגב, אם את לא יודעת לחשב את תקופת הביוץ המשוערכת שלך,, קיימים מחשבוני ביוץ ,, ואז את יכולה תמיד לנסות בתקופת הפוריות .. יום כן יום לא .. ואם יש כוח כל יום
מאחלת לך הריון בריא ותקין במהרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאני#
עדי27/07/2009תודה רבה, בהחלט עוזר.
אני יודעת שאי אפשר להכנס להריון אחרי הביוץ אבל כמו שכתבת הבנתי שאפשר אם מקיימים ביום הביוץ יחסים, לפי בדיקת ביוץ היום אני אמורה לבייץ ומהבוקר יש לי כאבי ביוץ ורק עוד מעט בעלי חוזר מהעבודה אז רציתי לדעת אם עדיין יש סיכוי להפרות את הביוץ ולכן רציתי לדעת כמה זמן היא שורדת.
יש לך מושג אם מהרגע שמתחילים הכאבים זה הביוץ או שאחרי? כי הבנתי שהביוץ הוא כמה שניות כלומר הפריצה של הביצית מהזקיק אבל הכאבים הם מהבוקר ועדיין אז האם יש כאבים לפני הוא רק מהרגע של הביוץ ואז זה אומר שכדאי שנזדרז :-)
תודה ובהצלחה גם לך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבכיף :-)
אני27/07/2009לגבי הכאבים .. אנדווידואלי .. ולא ניתן בדיוק לדעת ,כאב הביוץ יכול להופיע במקרים הבאים :
כאב הביוץ יכול להופיע לפני הביוץ -- כאשר הזקיק גדל מהר ומותח את הקפסולה של השחלה, או בדיוק בעת הביוץ -- כאשר בהשפעת הפרוסטגלנדינים בשחלה הזקיק "מתפוצץ" והביצית חורגת ממנו, או דווקא בימים לאחר הביוץ -- כאשר דימום קל באזור הזקיק שבייץ בשחלה גורם לגירוי וכאב מקומי.
לכן אין לדעת ,
מה שחשוב הוא שהצלחת לאתר ביוץ, כלומר 2 פסים חזקים או לחלופין
פס הבדיקה חזק יותר מפס הביקורת )את יכולה להניח שהביוץ יתרחש כעבור כ- 24 שעות (טווח של 16 עד 48 שעות). אז יקירתי .. זה בהחלט הזמן לעבוד ,
תודה על האיחולים וכמובן שגם לך את כל ההצלחה שבעולם!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאני#
עדי27/07/2009תודה רבה רבה, אגב קראתי את ההודעה שלך וגם אני עברתי גרידה לפני 3 וחצי חודשים, הריון ראשון ובו נצפה שק הריון ללא קוטב עוברי, אני כל כך מזדהה איתך ומקווה בשבילך שזו היתה ההפלה האחרונה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובות כלליות
ד''ר יזהר בן שלמה28/07/20091. הביצית טובה להפריה 4 שעות מחריגתה. אם היה שם זרע (שהגיע עד 3-4 ימים טרם הביוץ לשם) הוא יכול לעשות את העבודה
2. מעט מאד, נספר בדקות
3. שתי תשובותי הראשונות ענו על כל ארבע שאלותיך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעד שענית לי...
נטע28/07/2009חיפשתי תשובות באינטרנט קראתי שאורך חיי הביצית הוא בין 12 ל-24 שעות אז זה לא קשור לאפשרות שלה להפריה?
כלומר היא חיה יותר אבל טובה להפריה רק 4 שעות? (סליחה על הבורות)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדילגתם על שאלתי הנוספת אחרי תשובת
מיואשת28/07/2009הד"ר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן
ד''ר יזהר בן שלמה28/07/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך לשכוב?ענאת27/07/2009
שלום רב
אני בשבוע ה-26 להריון של תאומים, בשלב זה של ההריון אני כבר מרגישה את העוברים מידי שעה או שעה וחצי. לפעמים בעת שכיבה על אחד מצדדי הגוף - ימין או שמאול - אני מרגישה את הדופק ותנועות העובר או העוברים (אני לא יודעת) אז אני מתהפכת לצד השני של הגב, אולי זה יישמע מטופש אבל בכדי לא להציק לעוברים, וכאשר אני מרגישה שיש תנועות בשני צדדי הגוף אני שוכבת על הגב אבל אז אני לא יכולה לנשום בצורה טובה. שאלתי היא : האם מותר לשכוב על הצד שבו אני מרגישה את תנועות העובר? האם שכיבה בזמן זה לא לוחצת עליו? אני מודאגת מנושא זה בגלל שעברתע הפלה בעבר בשבוע השמיני, ואני נורא רוצה לשמור על הריון זה.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשכב.
ד``ר איילון לחמן27/07/2009לנאת שלום.
המומלץ בהריון הוא לשכב על צד שמאל.אז הספקת הדם לרחם היא הטובה ביותר.מבנה הרחם מגן על העוברים ואין אפשרות ללחוץ עליהם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה שלא נענתהדנה27/07/2009
שלום אני בהריון בשבוע 10+ לפני שנתיים עברתי בדיקות קרישת דם בגלל שלאחותי יש טרומבופיליה והיא הזריקה קלקסן בהריון אסור גם לה לה=קחת בכלל גלולות. אני לקחתי גלולות 7 שנים ואז כשנודע על אחותי הפנו אותי לבדיקות .רופא אמר לי שאין מניעה לקחת גלולות ושאין ךי טרומבופיליה. אני לא יודעת אם זה קשור אך אני בעלת סוג דם A חיובי ולאחותי O
עכשיו אני דואגת כי לא אמרו לי כלום לעשות ואני בהריון האם הבדיקות תקינות?הרי הומוציסטן 12.55 שזה יותר מנורמה?
קרישה
PT (%) | מסלובסקי איגור | 22/04/07 | | 100% - גדול מ
|
PT (Seconds) | מסלובסקי איגור | 22/04/07 | Sec. | (
8.4 *
9.4 )
11.3
|
I.N.R | מסלובסקי איגור | 22/04/07 | | *
0.9
|
PTT | מסלובסקי איגור | 22/04/07 | sec. | (
21.6 *
26.2 )
30.6
|
Homo | מסלובסקי איגור | 22/04/07 | µMole/L | (
4.6 )
12.44 *
12.55
|
Fib (Hypercoag.) | מסלובסקי איגור | 22/04/07 | mg/dl | (
200 *
302 )
400
|
Antit activity | מסלובסקי איגור | 22/04/07 | | לחץ לתוצאות
|
Protein S Free | מסלובסקי איגור | 22/04/07 | % | (
60 *
71 )
120
|
Protein c-Activity | מסלובסקי איגור | 22/04/07 | | לחץ לתוצאות
|
APCR (APC Resistance) | מסלובסקי איגור | 22/04/07 | | (
2 *
2.54 )
4
|
Prothrombin 20210 | מסלובסקי איגור | 22/04/07 | | לחץ לתוצאות
|
MTHFR | מסלובסקי איגור | 22/04/07 | | לחץ לתוצאות
|
Factor VIII | מסלובסקי איגור | 22/04/07 | % | (
65 *
150 )
165
|
Factor IX | מסלובסקי איגור | 22/04/07 | % | (
70 *
116.8 )
150
|
Factor XI | מסלובסקי איגור | 22/04/07 | % | (
60 *
68.5 )
130
|
Lupus anticoagulant DRVVT | מסלובסקי איגור | 22/04/07 | | (
0.9 *
1.29 )
1.3
|
Lupus anti coagulant APTT | מסלובסקי איגור | 22/04/07 | | (
1.15 *
1.48 )
2
|
Cardiolipin IgG Ab | מסלובסקי איגור | 22/04/07 | | 7.5 GPL U/ml-שלילי: קטן מ
|
Beta 2 Glycoprotein 1 IgG | מסלובסקי איגור | 22/04/07 | | לחץ לתוצאות
|
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה
ד``ר איילון לחמן27/07/2009לדנה שלום.
ממליץ שתגשי עם תוצאות בדיקותיך לרופא המטולוג שיחליט על הצורך בטיפול.ממה שכתבת בשאלה לא ניתן להבין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריוןדניאלוש27/07/2009
שלום קיבלתי ווסת אחרונב ב29 ליוני אתמול ב26 ליולי קניתי בדיקת הריון ביתית ויצא לי פס בהיר בהיר היום 27 ליולי קמתי לבוקר עם בחילות
יש עוד סיכוי שאני לא בהריון עם הפס יצא בהיר זה אומר על הריון לא תקין?..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון
ד``ר איילון לחמן27/07/2009לדניאלוש שלום.
ממליץ שתחכי עוד יומיים ותבצעי בדיקת דם להריון.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דופק עובר חלשmaya27/07/2009
אתול עשיתי בדיקת אולטרסאונד שנייה, אחרי שעשיתי בדיקת אולטרסאונד ראשונה ביום חמישי ה 23.7 ונמצא תקין (דופק +CRL 0.43 ס"מ)
מחזור אחרון ב 5.6 (מקבלת מחזור כל 31 יום)
באולטרסאונד אתמול אמר כי נצפה דופק חלש ולכן צריך לבדוק שוב עוד כמה ימים
לאחר שהוציא את האולטרסאונד הוגינלי ראו דם על הקצה שלו
הוא אמר שזה סימן לא מעודד
ושיכול להיות שהכל יהיה בסדר וגם יכול להיות שלא ושצריך לחכות
האם נהוג שיש דופק חלש בתחילת ההריון? ויש סיכוי שהוא יתחזק?
הדם שהוא ראה היה רק על האולטרסאונד -אני לא רואה כלום על התחתונים
דווקא אתמול בבוקר התחלתי לחוש ממש תסמינים של הריון כמו בחילות ולכן חשבתי שהכל מתנהל תקין ואז באולטרסאונד התפלאתי כאשר אמר שהדופק חלש וזה לא נראה טוב
אודה לתשובתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השאלה דולגה בבקשה לענות
maya28/07/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכמו שאמר הרופא
ד''ר יזהר בן שלמה28/07/2009אי אפשר לדעת, מפני שיש מקרים, שבהם הכל מסתדר, ויש גם להפך. אין ברירה אלא להמתין לבדיקה החוזרת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח בדיקת דםדורית26/07/2009
שלום, בתי קבלה עכשו (במחשב)תוצאות של בדיקת דם .היא בשבוע 27 להריונהי.תוצאת LYM היא 12.7.תוצאת NEUT היא80.8 ותוצאת HB היא 11.6 .ירדה מ 12.האם יש לנו סיבה לדאגה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ממש אין סיבה לדאגה
ד''ר יואב פלד26/07/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סקירת מערכות - דחוף בבקשה!מאיה26/07/2009
שלום רב,
אני נמצאת בהריון שני, שבוע 15.
הראשון הסתיים בקיסרי בגלל אגן צר.
ההריון התחיל עם דימומים והפרשות לפרקים, בשבוע 12 זה פסק.
שקיפות עורפית הראתה סיכוי של 1:4470 לתסמונת דאון
בדיק הטרימסטר הראשון, שבוצעה יום אחרי השקיפות הראתה סיכוי של 1:3000 לתסמונת דאון ו1:20000 לטריזומה 18.
היום בצעתי סקירה מוקדמת, כחל המדידות היו טובות, נצפה דופק, זרימת דם תקינה ובאופן כללי הרופא אמר כי הבדיקה טובה, אבל... וזה אבל גדול נצה ממצא אקוגני בחדר השמאלי בלב ומעי אקוגני, הרופא מיהר להרגיע ואמר כי קיים סיכוי לתסמונת דאון, (אני לא נשאית CF, אז זה נשלל ישר) אבל אמר קודם לבצע חלבון עוברי ואם התוצאה תהיה 1:1000 או יותר הוא לא ממליץ על דיקור מי שפיר.
מיותר לציין כמה אני מודאגת, האם בכל זאת כדאי לבצע מי שפיר, כי כל הבדיקות האלה לוקחות המון זמן , 3 שבועות של חלבון עוברי אח"כ יעוץ גנטי....
שאלה נוספת, מי שעברה ניתוח קיסרי ותאלץ לבצע לידה מוקדמת, האם תצטרך ללדת שוב בקיסרי או שניתן לילד רגיל?
אשמח לתשובה מהירה, אני מאוד מודאגת!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבקשה, תענו לי!
מאיה27/07/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסקירת מערכות.
ד``ר איילון לחמן27/07/2009למאיה שלום.
קודם כל את יכולה בשבוע ה-17 לבצע בדיקת מישפיר ולבקש את ביצוע בדיקת ה-FISH כך שתוך 48 שעות תדעי חד משעי באם העובר בריא או חס וחלילה פגוע.הבעיה שבבדיקה יש סיכון קטן אומנם להפלה,לכן מומלץ לבצע כל הבדיקות שציינת ורק אז להחליט.אבל שוב האופציה קימת.למה את שואלת לגבי לידה מוקדמת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטא ופרוגסטרוןענבל26/07/2009
14 יום אחרי ביוץ (יום שני)- בטא 108
יומיים אח"כ (יום רביעי)- בטא 277 פרוגסטרון 115
4 ימים אח"כ (יום ראשון)- בטא 1475 פרוגסטרון 87
אני מבינה שהכפלת הבטא טובה, אבל הפרוגסטרון ירד, מה המשמעות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דילגו עלי?
ענבל27/07/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבטא.
ד``ר איילון לחמן27/07/2009למורן שלום.
אכן ערכי הבטא תקינים.את יכולה לבצע בדיקת עלקול ולדעת מצב ההריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שכיבה על הגבלונה26/07/2009
אני בשבוע 24 פלוס 0. הריון ראשון. אני בת 25. בריאה בד"כ, ההריון בריא.
קראתי ושמעתי המלצות לא לשכב על הגב בזמן ההריון. לעומת זאת קראתי תגובות שונות וחלקן הן שניתן לשכב באיזו תנוחה שנוח להריונית.
שאלתי, אם נוח לי לשכב על הגב, האם אין שום מניעה? מה הסיבה לכך שיש אנשים (כולל גינקולוגים) שממליצים להמנע משכיבה על הגב? האם מדובר בפגיעה בעובר? באישה? בחוליות השדרה?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיכבי איך שנוח לך
ד''ר יואב פלד26/07/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה אבל...
לונה26/07/2009תודה ד"ר, אבל אתה מצטרף לשאר הרופאים שכן תומכים בלשכב איך שנוח. אשמח לדעת מהן השיקולים של אלה שלא תומכים בכך. האם יש איזשהו רעיון מאחורי זה שתוכל להצביע עליו? אפילו אם הוא מגוחך או חסר בסיס?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין לי מושג
ד''ר יואב פלד26/07/2009אני אחראי רק על עצמי
אולי כדאי שתשאלי את החושבים אחרת.....
בכל מקרה שכיבה נוחה בכל תנוחה שנוחה לך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאלה שגורסים שאסור לשכב על הגב
tuly8226/07/2009טוענים ששכיבה על הגב (בחודשים מתקדמים) גורמת לחץ מוגבר על אחד מכלי הדם הגדולים הנקרא Vena Cava. שכיבה על הגב לכמה דקות עלולה אז לגרום לסחרחורת ולקוצר נשימה. זה נובע מכך שהעובר כבר כבד והוא גורם ללחץ של הרחם על כלי דם זה, הנמצא מתחתיו.
אני באופן אישי שוכבת איך שנוח לי....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאאה תיארתי לעצמי שמדובר בעניין שכז
לונה27/07/2009תודה רבה לשניכם :-)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הערכת משקלאור26/07/2009
שבוע 34 הבדיקה נעשתה לפני שבועיים .
מדידות
BPD 74 ממ
HC 280 ממ
AC 265 ממ
FEMUR 58
יחסים / משקלים
HC/AC 1.06
AC/FEMUR 4.57
הערכת משקל ע"פ HADLOCK1 1632
העכרת משקל ע"פ HADKJOCK 4 1580
האם תקין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפשר תשובה בבקשה
אור27/07/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקצת קטן
ד''ר יזהר בן שלמה28/07/2009אבל תקין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תנועותaaaa26/07/2009
האם הגיוני להרגיש בעיטות בשבוע 21+4?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ודאי
ד''ר יואב פלד26/07/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבוע 34 - תהליך ההיפוך בעייתי??שיר26/07/2009
שלום רב
שבוע 33+4 , העובר במצג עכוז
ע"פ הרופא לבדוק עןד כשלושה שבועות ,אם עדיין מצג עכוז לנסות היפוך או קיסרי
השאלה היא מה הסיכויים אם עד עכשיו העובר לא התהפך שיתהפך בקרוב?
תהליך ההיפוך מסוכן ? כואב ? שמעתי ממספר בנות שכדאי להימנע וישר להגיע לקיסרי
אודה לתשובתכם
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בערך 80 אחוז שיתהפך
ד''ר יואב פלד26/07/2009ההיפוך איננו מסוכן
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טעם מגעיל בפהלימור26/07/2009
אני בשבוע השישי ומהיום התחלתי לחוש טעם מגעיל בפה של מתכת זו, האם יש קשר להריון?, מה עושים עם זה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טעם בפה
אמא26/07/2009מנסיון יש קשר בין ההריון לטעם בפה אני השתמשתי ומישתמשת בסוכריות מנטה שקצת מקלות...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



