מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דחווווף ביותר בבקשה עזרהג'וווווו20/07/2009
לרופאים שלום
עזרתכם הדחופה...
אני בשבוע 24 + 3 לפני כמה ימים התחיל לי גרד חזק מאוד , שמלווה בפצעים בכל הגוף
רגלים, ידים , בטן , הגירוד בלתי נסבל עד לרמה שאי אפשר לישון בלילה, גירוד כל כך חזק .. ממש עד דימומים.. אני מתוסכלת ולא יכולה להמשיך כך, הלכתי לרופא ואובחנתי כסובלת ממחלת עור הריונית בשם PUPPP , שום דבר לא עוזר להרגע חוץ ממקלחת מים קפואים ובערך 7-8 פעמים ביום , אני לא מצליחה לתפקד ביום יום , לא יכולה ללכת לעבודה , מתגרדת בטרוווווף!
שאלותיי,
1. האם זה מזיק לעוברים שלי??? ( הריון תאומים)
2. ידוע לי שזה מתפרץ בדרך כלל בסוף ההריון - שבועיים שלושה לפני הלידה .
איך אני אמורה לסבול את זה עוד 16 שבועות ??????, האם יש פיתרון נוסף חוץ ממשחה שלא עוזרת .... האם ניתן להמליץ על שמירת הריון , מאחר ואי אפשר לתפקד ביום יום כך?? ( בלי שינה , גירודים חזקים ביותר, פצעים ,דימום מכל הגוף,סבל נוראי, ומצוקה נפשית בעיקר)
אודה לתשובתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נשמע ממש מטריד
טלי20/07/2009קראתי את מה שכתבת והאמת שאפילו אני התחלתי להתגרד.
גם לי יש גירודים חזקים בגוף בגלל ההריון ואני כמה לפחות פעמיים בלילה להתקלח עם מים קרים
(בדיוק כמו שתיארת). אבל דמם חזק כמו שאת מתארת באמת נשמע לי חריג.
אני מורחת אלוורה וזה קצת עוזר.
באיזה קופת חולים את? והאם את גרה במרכז?
יש רופא עור (פרופסור) מומחה בקופת חולים מכבי , יושב ברח' שנקין בת"א , שמו רוני וולף.
בעלי בקופ"ח מכבי (אני בכללית) והוא נחשב לעילוי.
אם את בכללית יש את דר' יוסף שירי, גם כן מומחה, יושב ליד רח' דיזינגוף.(לי עזר קצת עם הגרודים)
לגבי שאר הקופות , אין לי מושג.
תעדכני אותי אם תרצי.
ביי ובהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח להמליץ על רופאים מטעם מאוחדת
לונה21/07/2009אם צריך:-)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחומרת הבעיה
ד''ר יזהר בן שלמה21/07/2009נשמעת כמצדיקה עבודה אינטנסיבית מול הרופא המטפל, או מרפאת סיבוכי ההריון שאליה את אמורה להיות מופנית. שאלת שמירת ההריון, כפתרון אדמיניסטרטיבי לצרכייך המיוחדים, היא מאד במקומה, ורופאך יצטרך כנראה לאמץ את הרעיון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תת תפקוד של בלוטת התריס, האם צריך לאורי מתאילנד20/07/2009
בבדיקות דם שנעשו לאישתי בארץ יצא TSH גבוה והרופא אמר שזה לא בעייתי אך בתקופת הריון יש ליטול איזה הורמון.
כעת אנחנו חיים בתאילנד, ואיבדנו קשר עם הרופא.
אישתי כעת נמצאת בשבוע 7 של ההריון. האם זה רלוונטי וכדאי לחפש רופא מתאים?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כן
ד''ר יזהר בן שלמה21/07/2009כדאי לעקוב מקרוב, ולקבוע טיפול רק על סמך בדיקות עדכניות, שמומחה ידע להזמינן ולפרשן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שקיפות עורפיתחדווה20/07/2009
שלום,
אני לפני בדיקת שקיפות עורפית. (הריון שהושג לאחר טיפולי IVF).
רופא הפוריות שלי (אני עדיין במעקב אצלו) הציע לי לעשות את הטיפול אצלו.
השאלה שלי היא: האם נדרשת לכך מומחיות מיוחדת, כדי לעשות בדיקה זו? או שהרופא המטפל שלי יכול לערוך את הבדיקה באותה מיומנות?
אני יודעת שזו שאלה "רגישה", אבל אשמח לתשובה כנה.
תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סמכת עליו עד כאן
ד''ר יזהר בן שלמה21/07/2009וכדבריך, הוא לא הכזיב. האם נראה לך שהוא סתם יתימר לדעת משהו שאינו מומחה בו. הבדיקה פשוטה בעיקרון, ובטוח שהוא יכול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטאחו20/07/2009
שלום
אני גיליתי שנכנסתי להריון שבוע שעבר :)
ולפי מחשבון הריון אני בשבוע 4
הכוונה בטא זה למה שרשום בבדיקת דם- לדוגמא- IU/L 124
כי זה מה שיצא לי בבדיקת דם- 124, זה הבטא?
ולמה הוא נמוך יחסית לנשים אחרות???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 124 זה בטא
ליזי20/07/2009כן זהו הבטא וזה נמוך כי את ממש בהתחלה שבוע 4 יש נשים שעושות בדיקה בשבוע 5 או לקראת סוף שבוע 4 אז יוצא יותר גדול למשל אם תעשי בעוד יומיים זה יהיה גדול יותר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאחרי יומיים צריך להכפיל
ד''ר יזהר בן שלמה21/07/2009ואין מקום להשוואה לאחרות, אלא רק לבדיקה הקודמת שלך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה124
חו21/07/2009כשעשיתי את הבדיקה דם הזאת, זה היה לפני שבוע ויום, אז היום אז המספר יותר גדול?
המספר שהיה 124 זה לא נמוך ממש?זה מסוכן? או שזה בסדר?
כי הרופא נשים שלי אמר שמעכשיו זה יכפיל את עצמו בקצב מסחרר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמסחרר הוא ביטוי דרמטי
ד''ר יזהר בן שלמה21/07/2009הרמה בדם מכפילה את עצמה כל יומיים בהריון תקין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סקירת מערכות מוקדמתD20/07/2009
בסקירה מוקדמת נרשם מבנה אגן ודופן בטן מפריעים לבדיקה אופטימלית מה זה אומר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גם אצלי היה ככה
לונה20/07/2009במקרה שלי לא צויין כלום על האגן אבל כן על דופן הבטן. רופא הנשים שעשה את הבדיקה אמר שבגלל שיש לי בטן, בלי קשר להריון, זה מפריע לגלי הקול של הUS לקבל תמונה ברורה של העובר.
לגבי האגן אני מניחה שזה משהו דומה אבל לא באמת נתקלתי בזה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמבחינה טכנית
ד''ר יזהר בן שלמה21/07/2009הבדיקה אינה מושלמת, ואם ברצונך בהשלמת הסקירה, יש לחזור לשם סקירה מאוחרת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
d21/07/2009לגבי מין העובר ולגבי תקינות העובר יש מצב שיהיו שינויים? בכל מקרה אני מתכוונת לעשות סקירה מאוחרת אבל בעקרון מה שנבדק ונרשם תקין אז זה בוודאות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן
ד''ר יזהר בן שלמה21/07/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטא גבוהה בבדיקת הריון ראשוניתאלמונית20/07/2009
שלום!
עשיתי בדיקת הריון ויצא לי בטא 2761, מה זה אומר?
האם זה תקין? אני בשבוע 4 + 5.
(הרופאת נשים שלי בחופשה ואין לי את מי לשאול ואני קצת מודאגת...)
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני עדין מחכה לתשובה ומאד לחוצה...
אלמונית21/07/2009בבקשה אם אתם יכולים לענות לי.
התכוונתי לשבוע ארבע פלוס חמש
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההכל תקין
ד''ר יזהר בן שלמה21/07/2009בעוד מספר ימים לכי לבצע אולטרהסאונד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שפעת החזיריםיעל20/07/2009
יש סיבה לדאוג? כדאי להימנע ממקומות הומים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מצטרפת לשאלה
לונה20/07/2009מצטרפת לשאלה כיוון ששאלתי אותה כבר פעמיים ולא נענתי. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקורא עתון כמותכן
ד''ר יזהר בן שלמה21/07/2009ולומד ממנו, שכרגע נראה שנשים בהריון נפגעות קשה יותר. כדאי לדחות לעת הזאת יציאות שאינן הכרחיות, אבל בלי להתפס לפאניקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשפעת החזירים בהנקה
שמרית09/08/2009האם מותר להמשיך להניק אם נדבקים בשפעת החזירים?
ביתי בבת חודשיים וחצי ואוכלת רק חלב אם, אם חלילה אדבק האם השפעת תעבור אליה ותסכן אותה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משקל עובראורית20/07/2009
לרופאים שלום -
בשבוע 32+1 הערכת משקל 2105 ואצל הרופא בשבוע 35+5 2650
השאלה - האם זה בממוצע? ומה בערך יהיה המשקל בלידה?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה
אורית20/07/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפשר לקבל תשובה מאחד הרופאים? תודה!
אורית20/07/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנראה תקין
ד''ר יזהר בן שלמה21/07/2009ואשר לכושר הנבואה (של המשקל בלידה), הוא ניטל מן החכמים מאז שחרב בית המקדש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבל ניתן להעריך..... תודה!
אורית21/07/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- bacterial vaginosis והריוןדנה20/07/2009
שלום!
לפני חודשיים הייתה לי דלקת בנרתיק בגלל החיידק הנ"ל( זוהה בגלל הריח של ההפרשה וגם במקלון של הרופא-שינה טיפה את הצבע). קיבלתי אנטיביוטיקה+זידובל. אני מנסה להכנס להריון- קיימתי יחסי מין מספר פעמים ולא נשטפתי.
עכשיו אני אחרי ביוץ ושוב חזר הריח הרע(ואני מאד הגיינית, פשוט לא שטפתי את הנרתיק כי אני רוצה להכנס להריון) כנראה חטפתי שוב את החיידק )-:
מה אני עושה? קראתי שזה יכול לגרום להפלות ולידות מוקדמות וגם הריח אני לא מסוגלת.... מה עושים? אם נכנסתי להריון אני לא יכולה לקבל טיפול.
יש אפשרות שזה יעבור לבד? אני לוקחת כדורי ביו.
יש איזה שטיפה לא מזיקה או שאני חייבת לקבל טיפול? אפשר לקבל טיפול כמו שקיבלתי מקודם?(על התרופות היה כתוב שאסור לקחת אותן בהריון גם הפתילות)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מנסיון אישי - לא תחליף לרופא
רוני20/07/2009בעקרון המקום יסכים בכלל לעשות לך עיסוי כלשהו רק אם המדובר בעיסוי הריון ואם יש להם מישהו המתמחה בכך. אם זה עיסוי המיועד להריון (לרוב המקומות יש) - ניתן לעשותו החל מחודש חמישי - ב- 4 חודשים ראשונים הם לרוב לא מוכנים לטפל- אחר כך הם מסכימים.
בכל זאת, ממליצה לך ללכת יותר על משהו בכיוון של כתפיים, ראש פנים וגב עליון ולא גב תחתון ורגליים שכולל לחיצות בכל מיני מקומות בעלי משמעות ברפואה אלטרנטיבית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקשה לענות ללא בדיקה
ד''ר יזהר בן שלמה21/07/2009פני שוב לרופא שלך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לגברת ליזילונה20/07/2009
שוב את מרשה לעצמך לענות לנשים?
אנחנו פונות לרופאים ולא אליך. כבר היה ויכוח ענק מולך בעניין הזה. תפסיקי להגיב כי את לא מוסמכת להגיב. פשוט חוצפה מצדך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה איכפת לך
ליזי20/07/2009ממש חסרת דרך ארץ מה המקור שלך איזה דת את בכלל איכס את......................
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא טוב לא כסף
ליזי20/07/2009כמו רופא נשים לא טוב מחליפים תחליפי פורום אם לא נוח לך...................
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלונה לכי תבררי מה זה פורום.....
ליזי20/07/2009פורום לא רק לשאלות ותשובות של רופאים רואים כמה חוכמה נוזל ממך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני כבר רגילה לתגובות שלך
לונה20/07/2009למה שלא תדפדפי כמה עמודים אחורה ותזכרי בכל הכעס שהוציאו עליך כל הגולשות כאן?
אני לא כותבת כאן הודעות נגדך במטרה להשפיל אותך או לפגוע בך. אבל את מוכרחה להבין שאת חייבת להפסיק לתת חוות דעת כי אם היינו רוצים תשובות לא מקצועיות, היינו פונים לשכנות שלנו.
אני קוראת תגובות שלך וחלק גדול מהן תשובות לא נכונות. בפעם הקודמת שהנושא הזה עלה היו המון המון תגובות לא נכונות שלך לאנשים וזה נורא מכעיס לקרוא שמישהי מרשה לעצמה לענות כמוך!
מה שאת עושה זה סכנת חיים ופגיעה באחרים כי אין לך שום הסמכה לענות! אני בכלל לא יכולה להבין את הנשים שקוראות את מה שאת כותבת ומסתפקות בזה. למרות שהן מעטות. הפורום הזה נקרא פורום בריאות, לא פורום בלבולי שכל. תפסיקי לענות בשם הרופאים כי את לא עושה כאן טובה לאף אחד.
ואני לא סתם אגרסיבית. פשוט חשבתי שאחרי מה שהיה בפעם הקודמת תביני כבר שזו לא במה בשבילך לענות אלא לשאול!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה גם
לונה20/07/2009מה גם שאת עונה לאנשים בהשוואה להריונות או למצבים בהם את נתקלת בחייך האישיים. לא ככה עובדת הרפואה. יש עובדות, יש מחקרים, יש סטטיסטיקה. זה שלך היה בטא איקס ולמישהי יש בטא Y, זה לא אומר שמשהו כשורה או לא כשורה. את פשוט חוצפנית וזה מרתיח אותי. אני לא מבינה איך את לא מתביישת.
ואני יודעת מצויין מהו פורום. אבל זהו פורום שאלות לקהל הלא מתמצא, והבמה לתשובות היא למומחים. ואת יודעת מה? אם את כל כך ADHD ומוכרחה לענות, אז לפחות תצייני מי אם ומה הידע שלך. לפחות תגידי שאת מדברת מניסיון אישי ולא כבעלת מקצוע.
אני למשל עובדת בתחום הרפואי עם ילדים אומנם ולא עם נשים. אבל אפילו אחרי זה, אני לא מתיימרת להיות רופאת ילדים. ואני לא אגיב בכזו יהירות וביטחון בפורום רפואי על בעיות בריאות של ילדים. את פשוט מסכנת חיים של אנשים ואני חושבת שאת אישה אגואיסטית. אם את אישה כל כך דתייה בלבך כמו שציינת באחת ההודועת, אולי כדאי שתשקלי ברצינות את מה שאני אומרת. מצוות בן אדם לאדם, את יודעת איך זה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני לא מנסה להראות כמה אני חכמה
לונה20/07/2009לפני שאת מגיבה כדאי שתחשבי על משהו יותר מתוחכם.
הנושא כאן הוא התגובות הלא במקום שלך. אין כאן שום קשר למי אני ומה אני. די כבר עם ההתנצחות הזו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאת רופאה כן
ליזי20/07/2009למה את עונה על שאלות? רק תשאלי וזהו נראה אותך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהללונה ( איזה שם לא משלנו בכלל)
ליזי20/07/2009אז ככה אין לי צורך לריב איתך את טועה ויש לי הרבה המלצות כנראה שאת עוברת משבר בהריון שיהיה לך טוב מרחמת עלייך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב הוכחת לכולנו מה הרמה שלך
לונה20/07/2009אני קוראת את מה שאת כותבת וצוחקת ממש.
את "יורדת" על השם שלי ומערבת את ההריון שלי? אני חושבת שביקשתי ממך דבר לגיטימי וצודק. אם את מעדיפה להתנהג כמו ילד במשחקיה, אז אני פשוט לא אגיב לך יותר.
אני רק מקווה שפקחתי לאנשים כאן את העיניים בנוגע למהותך ומהות תשובותייך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא אמרתי שאני רופאה
לונה20/07/2009קראי שוב. ולהריון שלי אין קשר. את יורדת נמוך מדי. את ממש מעוררת רחמים. אני מבינה שאין עם מי לדבר. ממש כמו לדבר אל ראש דלעת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבנות!! הגזמתן!!!
tuly8220/07/2009זה לא המקום לרדת לרמות כאלו! ובטח שלא לרמות אישיות - אתן אפילו לא מכירות!
בכל פורום מקצועי תמיד יש גולשות שעונות על השאלות מניסיונן האישי (וזה ברור שזה מניסיון אישי בלבד כי אף אחת פה לא נחשבת גורם מקצועי פרט לרופאי הפורום) אם יש גולשות שמחליטות להסתפק בתשובות של גולשות אחרות כתשובה מקצועית - זו בעיה שלהן! (אני בחיים לא הייתי מסתפקת רק בזה). א-ב-ל...
עדיין חשוב מאד לא לקבוע עובדות בשטח אם לא יודעים ב-100% שזו התשובה הנכונה... כדי לא להטעות אף אחת...
בקיצור שתיכן צודקות ! אבל ה"דיון" הזה לא היה צריך להגיע לפסים כאלו.
אנא כבדו את הפורום!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני מבינה את התגובה שלך
לונה20/07/2009אבל לצערי הפעם ההודעות שלי כן במקום.
ליזי עוררה מהומה בעבר לאחר שהגיבה לא כראוי למס' נשים בפורום זה ממש. לאחר מכן נעלמה למספר חודשים וכעת חזרה. זה מכעיס אותי כי אני זוכרת בדיוק לאילו רמות היא ירדה בפעם הקודמת וכעת חוזרת לאותן הרמות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לכל העניין
טלי20/07/2009האמת שגם אני די פעילה בפורום ונותנת עצות מניסיוני האישי, אולם תמיד העצות הן בגדר של המלצה בלבד, תמיד אני מסיימת כל הודעה במילים "שיהיה לך בהצלחה" ובעידוד כלשהו.
קראתי את תשובותיה של ליזי ואני חושבת שהיא קצת מגזימה בפעילות של במעורבות שלה ,
לפעמים נראה כאילו יושבת ימים שלמים ועונה על שאלות מכל הסוגים.
יכול להיות שלליזי באמת יש כוונה טובה והיא מנסה לעזור, אנו לא מכירות אותה ויכול להיות שהיא באמת בעלת לב טוב ואכפתיות .
ליזי- אני מציעה שאולי תתני תשובות קצת יותר מתונות, תדגשי שאת לא רופאה אבל מעוניינת לעזור.....
לונה יקירתי , אל תתרגזי , מיותר.
בהצלחה לכולנו ושנחזור מבית יולדות בידיים מלאות, שמחות ומאושרות !!!!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה הכי חשוב
ליזי20/07/2009ההריונות של כולן ולשם כך אנחנו כאן כדי לעבור הכל בשלום ובעזרה הדדית אני לא רוצה לריב עם אף אחת ההפך הוא הנכון ואני רק מציעה תחזרי אחורה קצת ותביני ורוב התשובות שלי בסדר כי מאשרים אותם הרופאים. וגם אני כאן כמו כולן לעודד ולשמח שהכל היה בסדר ולרומם את הנשים בהצלחה לכולן וחבל על עצבים זה לא בריא לאף אחד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממצטערת לא נעלמתי ולא מתכוונת
ליזי20/07/2009את ממש מתנהגת כילדה מי שרוצה לשמוע עצה בבקשה עוד לא כתוב לי דר ליזי ואני לא מתחזה להיות דר אפילו השם בשחור ולא כחול תודה לכולן מותר לי להרגע נשים נקודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני ממש לא מתנהגת כילדה
לונה20/07/2009ואם לא היה מדובר במקרה חוזר איתך, בכלל לא הייתי טורחת להגיב לך ולכעוס כל כך.
כפי שציינתי, כבר עוררת מהומה בעבר. אולי הפעם התגובות שלך קצת יותר מתונות ולכן לאחרות קשה להבין. אבל דפדוף קצר אחורה בפורום יגרום להן להבין למה אני כל כך כועסת וכל כך נגדך בעניין הזה.
זה נכון שמותר לאנשים להגיב, אבל את עונה בצורה מוחלטת, לא מציינת בכלל על סמך מה את מבססת את ההמלצות שלך. זה עלול לבלבל נשים תמימות כפי שקרה איתך בעבר.
אין לי כוונות לריב עם אף אחד. ואם כבר, את זו שירדת לרמות נמוכות. עירבת את ההריון שלי, העלבת את השם שלי (שאגב זה סתם כינוי בפורום). ואם צריך להגדיר את אלה; אז את הילדותית כאן. והוכחת.
אבל עזבי, כבר אין לי כח לשטויות האלה שלך. אני מקווה שאנשים התעוררו קצת ואם לא, נעורר שוב בעתיד. כי את עברת גבולות למרות הרצון הטוב עליו את מצהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תמיכת פרוגסטרון לתחילת היריוןגלי19/07/2009
שלום רב,
אני בשבוע 8 , לשמחתי נצפה כבר דופק.
ההיריון שלי הוא שלישי במספר - אחד נפל לפני דופק , ולידה אחת מוצלחת...
כעת אני אחרי טיפולי IVF , הוחזרו 2 עוברים טריים "טובים" ואחד התפתח...
אני מטופלת מיום ההחזרה של ה - IVF - בנרות פרוגסטרון, מסוג אנדומטרין.
עד מתי עלי לשים נרות אילו?
עד איזה שבוע עלי לשים את האנדרומטרין ?
הרופא - המליץ עד שבוע 7 , בבית חולים בו עברתי את ההפרייה אמרו עד שבוע 9 , אני ממש מבולבלת..
ואם שמים עד שבוע 9 את הנרות לתמיכה, זה יכול "להזיק"??
תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ללחוצה
ליזי19/07/2009תראי גם אני דתייה אבל לבדוק לפחות אולטאסונד מותר בהריון וגם סקירות מותר לעשות שקיפות לא וחלבון עוברי ומי שפיר לא צריך אבל לפחות אולטאסוד זה טוב ולא פוגע בעובר בכלל אם את מאמינה אז תפסיקי להיות לחוצה ותסמכי על השם אפילו בעלך יגיד לך שאני צודקת תאמיני שיהיה טוב ב ה צ ל ח ה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחה אבל התשובה לשירן
ליזי19/07/2009למה זה קורה ועונה לתשובות של אחרים מה קרה למחשב מישהי מבינה בזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניסיון אישי
רוני20/07/2009לי אמרו להמשיך עד שבוע 10 (10 שבועות מלאים). לא ידוע לי על נזק שיכול להיגרם עד שבוע זה (וחיפשתי הרבה חומר באינטרנט...) - אני חושבת שעד שבוע 12 - לא מדובר על נזק - ובעקרון אחרי שבוע 9-10 השיליה אמורה לייצר את הכמות הנדרשת וכבר לא הגוף שלך מספק את ההורמון. אבל תבדקי בפורום פוריות - הם ידעו לענות לך הכי טוב על זה ובכלל - קחי המלצת מרפאת פוריות - להם יש ניסיון בנושא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהודאי שלא מזיק
ד''ר יזהר בן שלמה21/07/2009ועליך למלא את הוראות היחידה שבה עברת את הטיפול המוצלח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דופק העוברדלית19/07/2009
שלום רב,
יש לי תור לרופא נשים כאשר אהיה בשבוע 6 + 3 ימים.
האם ניתן יהיה לשמוע דופק בשלב זה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדלית
דני19/07/2009כן יש דופק ותנועות אני שבוע 6 ועשיתי אולטראסאונד ביום שלישי שעבר וראו דופק ותנועות סתם שאלה כי השבוע שלי לא הכי וודאי מתי היה המחזור האחרון שלך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא בטוח
ליזי19/07/2009הכל תלוי ביום הביוץ יש נשים שרואים דופק אצלן רק בשבוע 7 8 אז לא לא להלחץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהב- 14.6
קרן20/07/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שפעת מסוג A/H1N1 (חזירים)לונה19/07/2009
אני עובדת במרפאה ורואה עשרות חולים ביום.
כשמחלת שפעת החזיריםה תפרצה היו אינדיקציות מאוד ברורות לשימוש במיגון ולכן הבוס שלי אמר לי לצאת מהמשרד בכל פעם שנכנס אדם עם תסמינים דמויי שפעת. כעת הכוננות בכל הארץ ירדה. ולא רק שהכוונת ירדה, מספר החולים עלה באופן משמעותי. אנחנו יודעים בוודאות על לפחות 20 אנשים שבאו עמנו במגע שסבלו מהמחלה. לשמחתי הרבה עד כה לא סבלתי בעצמי מאף תסמין דמוי שפעת אבל אני נורא נורא מודאגת. אם לא הייתי בהריון (ראשון, שבוע 22 פלוס 4) לא הייתי מודאגת בכלל... אבל אני נורא מפחדת. מן הסתם אני לא יכולה להתפטר מהעבודה שלי.
שאלתי, האם יש כבר מידע לגבי נשים הרות שנדבקו בנגיף? האם יש משהו שאני יכולה לעשות?
החולים עליהם אני מדברת נכנסים אלינו לחדר לבדיקה שנמשכת בד"כ כחמש -עשר דקות. אני רחוקה מהם לפחות מרחק של מטר. לא באה עמם במגע ישיר.
סליחה על ההודעה הארוכה אך אני באמת מאוד מודאגת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מידע ראשוני מן העיתון
ד''ר יזהר בן שלמה21/07/2009מעלה אפשרות, שנשים הרות לוקות בצורה יותר קשה. לכן, להגנתך, היות שאתם עובדים עם קהל של חולים, יש לשחררך לביתך עד יעבור זעם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה, אנ צריכה לחשוב מה לעשות..
לונה21/07/2009צריכה לחשוב מה לעשות עם האינפורמציה הזו. זה לא מצב קל ואני לא יכולה להרשות לעצמי לא לעבוד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש מידע מפורט בנושא
טלי21/07/2009תשיגי עיתון ידיעות אחרונות מ-20.07-09
יש כתבה שלמה בעניין . נשים בהריון לא מחוסנות נגד הנגיף וזו ממש סכנת חיים.
תקראי ותביני..............* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה אבל אני לא סומכת על התקשורת
לונה22/07/2009לפחות לא בעניין הזה. כבר קראתי ושמעתי שטויות בנושא הזה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בקביעת שבוע הריוןדני19/07/2009
בבקשה עזרתכם-
16 למאי מחזור אחרון
19 ליוני איחור במחזור בדיקת שתן ודם להריון שלילית
22 ליוני בדיקת אולטראסאונד אצל רופא נשים שלילי ובהמלצת רופא התחלת פרימולט נור
2 ליולי כדור אחרון של פרימולט נור
14 ליולי איחור מחזור בבדיקת שתן ואולטראסאונד אני בהריון לפי הרישום 6 שבועות.
האם צריכים לעשות חישוב חדש?ולא הולכים לפי ה16 במאי? בבקשה עזרתכם ,תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קובעים לפי
ד''ר יזהר בן שלמה21/07/2009אולטרהסאונד מדוייק בשבוע 8-9
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאביםאתי19/07/2009
שלום
אני שבוע 17 ומאתמול יש לי מעין כאב באיבר המין. הכאב בעיקר כשאני יושבת. האם זה סביר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הקפצה
אתי19/07/2009מדוע דילגו על השאלה שלי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)