מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שבוע 24ענת17/08/2010
שלום
אני בשבוע 24 +6 ימים
ואני מרגישה שכבר ממש נמאס לי מההריון
לפני שבוע התחילו לי צרבות נוראיות, ממש לא נרדמת בלילה בגללן
כל הזמן יש לי פיפי וזה ממש מעיק ומפריע במיוחד כשאני יוצאת מהבית
אני עייפה מאוד, אני ממש מתעוררת בבוקר עייפה (עשיתי המוגלובין השבוע יצא 10.3) ונשארת עייפה כל היום.
יש לי לעיתים התקפים של קושי נשימה - כאילו אני נושמת ולא נכנס אוויר.
ואני ממש סובלת מהחום (ואני אחת שאוהבת קיץ ולא חורף), אני מרגישה שאני בוערת מבפנים
כמובן שיש גם כאבי גב אבל כבר למדתי איך להמנע מהם בעזרת כריות
בקיצור עם כל הרשימת תלונות הזו אפשר להבין למה כבר נמאס לי
אני חוששת ממה שעוד צפוי לי (אני רק בחודש 6!)
מה אפשר לעשות? אני כבר נפשית מדוכאת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוי... אני מבינה לליבך
קרן17/08/2010כן, מוכר לי.
תנסי להתעודד, אני הייתי בחודש 9 באוגוסט! זה היה סיוט, אבל השתדלתי לשהות רוב היום במזגן וגם עשיתי צעידות בערבים וזה היה מעורר קצת.
וגם יכול להיות שזה יעבור בקרוב, לגבי הבחילות מצצתי כל היום טאמס.
ואל תשכחי שבסוף יוצא משהו מדהים!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהללילך
ד''ר גדעון נגר17/08/2010תחזיקי מעמד
התופעות שתארת שכיחות בהריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרוצה להגיב...
אילנה20/08/2010יקירתי
נסי לחשוב על התוצאה- את מביאה חיים לעולם!
מנסיון, ככול שניסית יותר זמן להכנס להריון, כך תקבלי באהבה את התופעות הקשות הנלוות להריון
נסי לחשוב מנקודת מבט של נשים כמוני, שעברו חודשים ארוכים של ציפייה, בכי, בדיקות הריון, בדיקות ביוץ, בדיקות חודרניות יום יומיות, זריקות, תרופות, ועוד המון... בכי ותסכול, עד שהגעתי לרגע המיוחל.
חלילה וחס, אך אם היית עוברת את כל זה, האם היית מרגישה אחרת?
אינני שופטת אותך על תחושותייך, רק מנסה לתת לך זווית ראיה שונה על ההריון.
מאחלת לך המון הצלחה והמשך הריון קל
מור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגם לי סיפרו שהריון זה כייף...
מעין22/08/2010ובינתיים רק קשה לי ואני - בניגוד אלייך - עוד ממש ממש בהתחלה
אני בחורה מאד מאד מאד לא ספורטיבית (וזה בלשון המעטה), ואני מרגישה כבר עכשיו (בשבוע 15) שכל פעולה קטנה שדורשת מינימום מאמץ קשה לי וגוזלת את כל האנרגיות....
חם לי, אני עייפה כלללל הזמן והבטן שנמתחת וגדלה כואבת לעיתים קרובות וכל קרוביי ומכריי משננים לי כל היום ש"הריון זו לא מחלה"!!!!
ובניגוד למה שבנות רשמו כאן - אני עברתי המון טיפולים עד להשגת ההריון המיוחל,וכן אני מאד משתדלת להסתכל על חצי הכוס המלאה וכן, כמובן שאני שמחה ומחכה לתוצאה המדהימה שתגיע ב"ה בסופו של דבר, אבל אין מה לעשות - כנראה שלהיות נשים זה לא פיקניק - על כל המשתמע מכך...
שיהיה בהצלחה לכולנו - והריון קל
ויאללה - שנתחיל להנות ממנו ומהרררר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני עברתי הפסקת הריון בשבוע 24....
אור23/08/2010תגידי תודה לאל ותשמחי בחלקך. את לא יודעת כמה טוב לך...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חישוב שבועות ומקלחותאילנה17/08/2010
שלום
1) אני בשבוע 18+3 האם התחלתי השבוע את החודש החמישי או שאתחיל בשבוע הבא?
2) הריון תאומים נמצאת בשמירת הריון, אני רגילה להתקלח עם מים חמים מאוד, כמעט רותחים (מקלחות לא אמבטיות), האם זה מסוכן?
3) סובלת מהתכווציות בבטן התחתונה בשל גזים, מהם הכדורים המומלצים ביותר להפחתת גזים שבוודאות לא יפגעו בעוברים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למור
ד''ר גדעון נגר17/08/2010להמנע ממקלחת עם מים חמים מאד
באשר לגזיםפני לבית מרקחת אין צורך במרשם כל התכשירים אינם מזיקים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף בבקשה...!ליהי17/08/2010
שלום, אני בחורה בת 22 נשואה באושר!
אני ובעלי מנסים כבר להרות כבר 4 חודשים אך ללא הצלחה.
וסת אחרונה שלי הייתה ב 23 ליולי 2010 .
אתמול בערב הלכתי לשירותים וראיתי הפרשה חומה. שמתי פד והלכתי לישון.
היום בבוקר הפד היה עם טיפה דם.
הלכתי להתקלח ושמתי עוד פד. עברו 3 שעות ועדיין היו הפרשות של כאילו סוף מחזור אבל שאני מנגבת בנייר טואלט יוצא דם.
יש לציין שבכל יום הראשון למחזור שלי יש לי דימומים קשים וכואבים וחזקים של המון דם, אך הפעם אין כאבים אין כלום.
השאלה שלי האם זה דם מחזור או דימום של תחילת הריון.
באתר של הריון ולידה חיזבתי את הימים של שבועות הריון (אם יש הריון) בשביל לדעת איזה שבוע אני (אם אני בכלל) בשביל בדיקת ההריון.
ממש ממש מבקשת שתעזרו לי אם למישהי יש תשובה..!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצה...
בהריון17/08/2010אני לא מאוד מבינה בזה, אבל אני יכולה להגיד לך שלי לא היו דימומים בתחילת ההריון,
כך שזה לאו דווקא אומר שזו אחת מהאפשרויות...
הדבר הכי הגיוני זה פשוט להיבדק!
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלליהי
ד''ר גדעון נגר17/08/2010בדיקת דם להריון תפתור לך הענין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון מהפריה חוץ גופיתדנה17/08/2010
הי
אני בהריון בחודש 23 מהפריה ברוך השם! כאשר אני מקיימת יחסי מין שורף לי בנרתיק זאת לא דלקת כי עשיתי פעמיים בדיקות שתן. האם זה קשור לאנדומטרין שלקחתי אחרי ההפריה ? ומה אני יכולה לעשות כי זה מפריע לי מאוד!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדנה
ד''ר גדעון נגר17/08/2010יתכן ומדובר בדלקת פטריתי.
יתכן ונרות אגיסטן יפתרו את הבעיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חלבון עוברילימור16/08/2010
האם בדיקת חלבון עוברי בשבוע 16 בדיוק אמינה ומדויקת???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ללימור
ד''ר גדעון נגר17/08/2010רצוי בשבוע17.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאת בדיקותיעל16/08/2010
שלום ד"ר
הריון ראשון, שבוע 37+3. ביצעתי היום ספירת דם ומעט מהתוצאות חורגות מהנורמה. אשמח אם תבהיר לי מה המשמעות של כל חריגה ומה עליי לעשות להמשך:
HCT 36.4
MCH 31.2
RBC 4
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליעל
ד''ר גדעון נגר17/08/2010ספירת הדם מעידה על אנמיה קלה
אם את נוטלת ברזל
אין כל סיבה לדאגה.,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גבינות ומיונז בהריוןט.16/08/2010
שלום,
אני ממש בתחילת ההריון שבוע 5
אכלתי היום במסעדה מאוד מוכרת גבינות עיזים של המשפחה של השף (לא בטוח מפוסטרות)
ומיונז בכריך של ארומה
האם אני צריכה לדאוג?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לטלי
ד''ר גדעון נגר17/08/2010לבריאות
אך המנעי ממזון שאינו מבושל
גבינות את יכולה לאכול חופשי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לידה מוקדמת ובדיקת מי שפירחופית16/08/2010
אני בת 35 וחצי ונמצאת בהיריון השלישי שלי. אני אמורה ללדת בפברואר בניתוח קיסרי בגלל לידה מוקדמת בהיריון הקודם. שאלתי היא: אני מעוניינת לעבור בדיקת מי שפיר ( מתוך רצון אישי ) האם יש סכנה גדולה יותר עבור ההיריון בבדיקה זו, נאמר לי שאסור לי להגיע למצב של צירים ואו התכווצויות של הרחם עקב הלידה הקודמת שלי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחופית
ד''ר גדעון נגר17/08/2010לאור הלידה המוקדמת איני ממליץ לדקור מי שפיר אך זאת במידה וכל הבדיקות הרלוונטיות שבצעת אכן תקינות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת מיפוי בלוטת תריס בעת הריוןקרן16/08/2010
שלום,
עקב בעיות בבלוטת התריס הופנתי לבצע בדיקת מיפוי בלוטת התריס במהלכה מוזרק חומר לוריד.
כאשר הופנתי לבדיקה לא ידעתי שאני בהריון, ואילו לפני 4 ימים נודע לי שאני בהריון מזה 8 שבועות..
האם הבדיקה גורמת נזק לעובר? ואם כן, מה הזנק שעלול להיגרם?
האם יש דרכים לבדוק את הנזק בשלב ככ מוקדם?
תודה מראש על תשובתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לקרן
ד''ר גדעון נגר17/08/2010נא להתקשר ליחידה טרטולוגית בירושלים.
בנהולו של פרופ אור נוי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת בעניין בדיקת מיפוי בלוטה
קרן17/08/2010תודה על תשובתך.
האם אני צריכה לגשת גם לייעוץ גנטי?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שק הריון+שק חלמון ללא קוטב עובריהלנה16/08/2010
שלום רב,
עשיתי בדיקת אולטקה סאונד בשבוע 6+ 2 לפי הווסת (מחזור אחרון 01/07)
הרופא ראה הריון ברחם, שק חלמון, אק אמר שלא רואה עדיים דופק עוברי.
יש לי בדיקה ב-26/08 שבוע 8
הוא רשם בהערות " טרם ניתן לראות דופק עוברי" הוא לא רשם שלא נמצא עובר, למרות שאני
לא ראיתי עובר. ראיתי רק את העיגול של שק חלמון.
האם יש מצב שהעובר יתפתח ("יופיע") מהשבוע 6 עד לשבוע 8? (בזמן של שבועיים)?
האם יש תקווה עדיין שההריון תקין?
תודה מראש
הלנה המודאגת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה
הלנה17/08/2010מקפיצה את השאלה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלהלנה
ד''ר גדעון נגר17/08/2010בהחלט יתכן שההריון צעיר יותר לכן לא נצפה קוטב עוברי
בדיקתUSמספר ימים מאוחר יותר תאשר את תקינות ההריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נגיעה בכספית בהריוןבת אל16/08/2010
שלום
נגעתי בכדורים הקטנים שבמדחום כספית שנשבר
אני בשבוע 13
האם יכול להגרם נזק לעובר?
בת אל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לבת אל
ד''ר גדעון נגר17/08/2010לא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמןקרן16/08/2010
שלום,
רציתי לדעת האם סיכוך ע"י שמן שקדים יכול לפגוע באיכות הזרע ?
אנו משתמשים בשמן שקדים ומנסים להרות.
ואם כן, במה להשתמש?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח לתשובה
קרן17/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלקרן
ד''ר גדעון נגר17/08/2010אם הסכוך חיצוני אין כל בעיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות בטאme16/08/2010
שלום
המחזור האחרון שלי היה ב-29.6 ב-22.7 עשינו הזרעה
עשיתי 2 בדיקות בטא בפרש של יומיים התוצאה הראשונה היתה 1100 והשנייה היתה 3000
איך סופרים את תחילת ההריון? האם הקפיצה הגדולה מעידה על הריון של תאומים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה לתשובה
me17/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמי
ד''ר גדעון נגר17/08/2010תחילת החישוב שבועיים לפני ההזרעה
מספר בשבועות שחלפו מההזרעה+שבועיים.
הערכים שציינת תקינים ,יתכן אף תאומים
בדיקת USתאשר או תשלול תאומים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- TSH נמוך מאוד בשליש ראשון של ההריוןאלינור16/08/2010
שלום,
אני בהריון בסוף החודש השלישי. בבדיקת דם שערכתי, יצא שה TSH שלי הינו 0.04 (כשגהבול התחתון הנורמלי הינו 0.35), ערכתי את הבדיקה שוב לוודא שהתוצאה אכן משקפת מציאות, ולצערי התוצאה זהה.
T3 ו T4 בתחום הנורמלי.
האפ יש מקום לדאגה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאלינור
ד''ר גדעון נגר16/08/2010אין סיבה לדאגה
אך עליך להוועץ ברופא הנשים שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שימוש בג'ל אלוורה בתחילת הריוןמ.16/08/2010
שלום,
אני בשבוע שביעי להריון ראשון, ברצוני לדעת האם אני יכולה למרוח על עקיצות יתוש
ג'ל אלוורה טבעי,אין סכנה לכך?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למ
ד''ר גדעון נגר16/08/2010ניתן למרוח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



