מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מתי לעשות בדיקת דם?דנה26/08/2010
שלום,
קבעתי תור לבדיקת שקיפות עורפית בשבוע 11+6. שאלותיי הן:
1. האם זהו זמן טוב או שעדיף מעט יותר מוקדם?
2. מתי עלי לערוך את בדיקות הדם (סקר ביוכימי)? לפני או אחרי השקיפות?
3. האם הבדיקה צריכה להיות ממש בסמוך לשקיפות, או שניתן לעשות אותה בהפרש של מספר ימים? אם כן, כמה ימים?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שקיפות
ד``ר איילון לחמן26/08/2010שלום. המועד שקבעת הוא טוב לבדיקה.למה כל ההתלבטות בנושא בדיקת הדם?בצעי במקביל וזהו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהליטל26/08/2010
שלום אני בת 23, נשואה טרייה
אני לוקחת גלולות כבר 5 שנים ללא הפסקה ואנחנו חושבים על הריון
רציתי לשאול אם אני מפסיקה את הגלולות, מקבלת ווסת שלאחר נטילת הגלולות... הכניסה להריון יכולה להיות כמה ימים שלאר נטילת הגלולות בהתחשב לכך שביוץ מתרחש 14 יום לפני הופעת המחזור...
או האם הביוץ נעשה רק אחרי קבלת מחזור ללא גלולות??
תודה ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי
שירי26/08/2010ברגע שאת מסיימת חפיסת גלולת ומקבלת וסת, יש לאחר 14 יום ביוץ, אם לא התחלת חפיסה חדשה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה.
ד``ר איילון לחמן26/08/2010שלום.
לגוף לוקח זמן לצאת מדיכוי הציר ההורמונלי עי הגלולות.לכן קשה לדעת מתי יתחילו להתרחש הביוצים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לשניכם
בר27/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה הסיכוי?!מור26/08/2010
שלום רב ותודה מראש על זמנכם היקר שאתם מקדישים..
אני בת 21 נשואה 8 חודשים , בתחילת הנישואים אני ובעלי לא רצינו הריו ולכן נטלתי גלולות במשך 7 חודשים,לפני חודש החלטנו שאנחנו רוצים להתחיל לנסות וב"ה להצליח להיכנס להריון ולכן הפסקתי עם הגלולות(הרמונט).ואז קיבלתי מחזור שיחסית הוא לא היה רגיל כלומר ברגיל אני גג 5 ימים זה היה 7 ימים אבל לא פחדתי כיוון שאחרי גלולות חשבתי לעצמי שזה נורמלי.
לאחר מכן לא ידעתי בדיוק איך לחשב את מועד הביוץ כיוון שחשבתי שזה לא יהיה כרגיל, אחרי 14 יום ,עקב נטילת הגלולות ובכל אופן קיימנו יחסים בצמוד למועד הביוץ במחשבון יש ארבעה ימים שניתן להיכנס להריון אז יכול להיות שביום עצמו לא יצא לנו אבל לאחר מכן כן.
במהלך החודש היו לי בחילות אבל ממש מעט הקאתי פעמיים שלוש ופתאום התחלתי לאכול הרבה דבר שלא קורה לי בכלל!!
רציתי רק לדעת אם יש סיכוי שאני בהריון לאור כל מה שכתבתי למעלה..
כי היום אני אחרי איחור של שלושה ימים ועשיתי בדיקת הריון ויצא שלילי..
רציתי לדעת אם יתכן ואני בהריון או שהבדיקה ב100 אחוז צדקה ואני לא :/
אשמח לתגובה מהירה, תודה רבה.
מור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיכוי
ד``ר איילון לחמן26/08/2010שלום.
בד"כ לאחר הפסקת גלולות יכולים להיות שיבושים במועדי הביוצים והמחזורים,עד חזור המחזור ההורמונלי הטבעי,שדוכא עי הגלולות,לפעילות רגילה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםמיקה26/08/2010
אני כ- 8 שבועות אחרי לידה . אחרי כ- 4 שבועות התחלתי להשתמש באמצעי מניעה אוורה המדבקה.
בשבוע הרביעי הפסקתי עם המדבקה וקיבלתי מחזור. משום מה המחזור מאוד כבד והדימום בהשוואה למחזורים אחרים שאני מכירה רב ביותר. היום זה היום החמישי לוסת וזה נראה כמו היום הראשון.האם זה נורמלי ? האם זה קשור לשימוש במדבקה (זו הפעם האשונה שאני משתמשת באמצעי מניעה). בשבת אני אמורה להדביק שוב את המדבקה - האם הדימום הזה אמור להסתיים לי אז ? אודה לתשובות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מדבקה.
ד``ר איילון לחמן26/08/2010שלום.
הדבר שאת זקוקה לו היא בדיקה רפואית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבוע 41דיקלה26/08/2010
שלום,
אני בשבוע 41 ואין כל סימן ללידה.
נהיה לי קושי, כאב ולחץ בנרתיק שממש מפריע לי ללכת...
האם יש אפשרות ללכת לבי"ח ולבקש זירוז? או שלא מומלץ..?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבקשה תשובה..
דיקלה26/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הגדלה של בלוטת התריסאלינה25/08/2010
שלום רב,
אובחנה אצלי הגדלה של בלוטת התריס לאחר הלידה (HYPOTHYROIDISM ),קיבלתי תרופות ELTRAXIN 100 מ"ג לטיפול במחלה.השאלה שלי האם אני יכולה להמשיך להניק ולקחת את התרופה הנ"ל?האם יש הפעה כלשהי של התרופה על התינוק ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלטרוקסין
ד``ר איילון לחמן26/08/2010שלום.
הכתובת לתשובות על הריון ,הנקה ותרופות היא במשרד הבריאות.02-6243669.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בעניין גודל הבטןמיכל25/08/2010
אני בהריון ראשון - שבוע 16
אני מודדת את הבטן בעזרת סרט מדידה אבל לא כל כך מבחינה בשינוי
אני בודקת אחת לשבוע והשוני - אם קיים הוא של ס"מ לפה או לשם...
אני אציין שאני דיי רזה - לפני ההריון שקלתי 51.5 והיום אני שוקלת 52.8 - כך שגם לא עליתי הרבה...(בינתיים) ובקושי רואים שאני בהריון - אלא אם אני לובשת צמוד צמוד וגם אז בקושי...
אני מרגישה לאורך היום מידי פעם מעין כאבים שמרגישים כמו כאבי מחזור קלים - והרופא אמר שזה בגלל שהבטן גדלה ונמתחת, אולם בפועל אני בקושי מבחינה בשינוי, לכן רציתי לדעת מהו בערך קצת הגדילה של הבטן במצב תקין, ובנוסף - האם זה סביר שבשבוע 16 עדיין לא יראו באופן וודאי את ההריון??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ונזכרתי בעוד שאלה..........
מיכל25/08/2010האם יש הסבר לכך שבערב הבטן גדולה ובולטת יותר מביום???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבקש תשובתכם...
מעין27/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדיין לא ענו - שואלת שוב....
מיכל29/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגודל.
ד``ר איילון לחמן29/08/2010שלום.
מדידות גודל הבטן בסמ ,היו מבוצעות לפני ימי העל קול.מאז קיום בדיקות העל -קול המודדות התפתחות העובר וגודלו,אין משמעות מיוחדת לבדיקת היקף הבטן שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דקירותענבל25/08/2010
שלום רב,
אני בשבוע ה-15 להריון. התחלתי להרגיש דקירות באיבר המין, זה קורה לסירוגין וממש לשנייה אבל יכול לחזור לי לאחר מספר רגעים, יותר משזה כואב, זה פשוט גורם לתחושת אי נוחות.
ממה זה יכול לנבוע והאם יש מקום לדאגה ?
תודה על המענה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה ...
ענבל28/08/2010...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדקירות
ד``ר איילון לחמן29/08/2010שלום.
אנא גשי להיבדק על מנת לודא הסיבה כמו למשל קיום דלקת,אז נהיה יותר חכמים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרישת דם-מחסור בפקטור 7אורית25/08/2010
אחרי הלידה השניה ,שהיתה לפני 10 חודשים, גיליתי שיש לי מחסור בפקטור 7 שמשפיע על קרישת הדם.(שתי הלידות היו נפלאות ללא בעיות)
מה ההשלכות על ההריון והלידה הבאים ,כשיהיו,והאם אוכל לקבל אפידורל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחכה לתשובה, חשוב לי
אורית25/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרישת דם.
ד``ר איילון לחמן26/08/2010שלום.
כיצד התגלתה הבעיה?.מומלץ להתיעץ עם רופא המטולוג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטא נמוכה והריון תקיןלימור25/08/2010
שלום רב,
יש לי איחור של שבוע במחזור, הביוץ היה לפני 20 יום (אני יודעת בוודאות עי עשיתי מעקב זקיקים).
לפני שבוע בדיקת בטא הייתה 26, כעבור ארבעה ימים 91 וכעבור יומיים 146.
האם לאור הערכים הנמוכים הללו יחסית לשבוע ההריון בו אני נמצאת (4.5) עדיין ההריון יכול להיות תקין ? מה גם שלא הייתה הכפלה של הערכים בבדיקות אלא עליה רק של כ 1.6 כל פעם.
כמו כן, האם יש טעם לעשות בטא נוספת עוד כמה ימים ?
תודה מראש על התשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אודה לתשובה כי דילגו עליי. תודה.
לימור27/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שחלות והריוןענת24/08/2010
אובחנתי כבעלת שחלות פוליציסטיות הרופאה אמרה לנסות חצי שנה לבד ..רציתי לדעת .. האם יש סיכוי להכנס להריון בדרך הרגילה והטיבעית או שרק עי כדורים וטיפול וחבל על זמן ההמתנה כי הרי אין ביצית בשלה ??
אציין שאני לא שמנה אפילו רזה מאוד . אין לי ואף פעם לא היו פצעי אקנה לא שעירה והמחזור די סדיר
מחכה לתשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנועה
ד''ר גדעון נגר24/08/2010לעיתים קרובות נשים עם שחלות פוליציסטיות נכנסות באופן ספונטני כך שיש הצדקה להמתין מספר חודשים לפני קבלת טפול תרופתי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאם זה מעודד
ענת25/08/2010אני גם עם שחלות פוליציסטיות, מקבלת מחזור אחת לחודשיים, רזה וללא אקנה
ניסיתי חצי שנה באופן טבעי ולא הצלחתי (לא הצלחתי לקלוע לימי הביוץ) ואז הרופאה שלחה אותי למעקב זקיקים, חיכינו הרבה זמן מסיום המחזור לזקיק אבל בסוף זה קרה, התחיל להתפתח זקיק, אני ובעלי קפצנו על ההזדמנות והצלחנו. בקיצור צריך סבלנות, אני ממש הייתי על קוצים וראיתי כבר טיפולי פוריות ועוד סרטים רעים, צריך לשמור על רוגע ותבקשי מעקב זקיקים כדי שתראי אם יש בכלל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמעודדת
ענת25/08/2010תודה על העידוד .. אני אנסה לא להלחץ ולשכוח " מהסרטים" על טיפולים ..
בימים האחרונים באמת נכנסתי ללחץ והמחשבה לא עזבה אותי .. יותר נכון ... האכזבה
תודה לך !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשחלות והריון
ענת24/08/2010האם יש משהו שאני יכולה לעשות כדי לעזור לגוף לאזן את עצמו כאשר יש אבחון של שחלות פולציסטיות .??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי נועה
ענבל25/08/2010אם היה לך מחזור סדיר, לא היית מאובחנת כבעלת שחלות פוליצסטיות. מה שכן, במידה ובדיקת זרע של בעלך יוצאת תקינה ,במידה ותחליטו לעשות, אין שום סיבה בעולם לא להצליח להיקלט גם אם בפועל זה לוקח קצת יותר זמן. את יכולה לנסות לאתר ביוץ באמצעות ערכת ביוץ, אבל מניסיון זה בזבוז כספי משווע, וכדאי פשוט לקיים יחסים יום כן יום לא על מנת להגדיל את הסיכוי להרות.
שיהיה לך המון בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלנועה
אילנה25/08/2010היי נועה
גם אני בעלת שחלות פוליצסטיות. גם אנחנו ניסינו מספר חודשים באופן טבעי, בדיקות הביוץ הן בזבוז זמן וכסף, גם מעקבי הזקיקים היו מיגעים מאוד. לבסוף נכנענו והתחלתי לקחת הורמונים.
מנסיון אישי, חבל לחכות ולנסות... זה ממש מיאש, אני הגעתי למצבים של יאוש ובכי...
בטיפול ראשון של הורמונים ניקלטתי להריון.
אני נושאת ברחמי שתי תאומות מדהימות (כן, זה אחד ה"סיכונים" של הורמונים- בעיני זו מתנה)
יש דרך לנסות לאזן את ההורמונים באופן טבעי בגוף- דיקור סיני ותזונה מתאימה. גם את זה ניסינו כמעט שנה, הדיקור עשה לי טוב ואני ממשיכה איתו גם בהריון, אבל הוא לא פותר את תסמיני הפוליצסטיות
המון הצלחה
מור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמור
ענת25/08/2010ואוו ................. איזה כייף לשמוע את זה ... בלי להכיר אותך אני ממש שמחה ...
גרמת לי לחייך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עליה בבטא ,אבל לא הכפלהרחלי24/08/2010
שלום,
תאריך ווסת אחרון 13/7/10
ביוץ לפי ערכת ביוץ 29-30/7
ערכי בטא:
12/8 85.9
17/8 589
24/8 1190
מה לעשות??האם תקין???
אם לא תקין -האם מצביע על עובר עם מומים??
תודה !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לרחלי
ד''ר גדעון נגר24/08/2010עליה אינה תקינה
אין קשר למומים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה...תודהנעמה24/08/2010
שלום ,
ביום שישי הייתי צריכה לקבל אך לא קיבלתי מחזור אלה רק כאבי מחזור שנמשכים עד היום
עשיתי בדיקת הריון (ביתית) אתמול בבוקר ואחרי 5 דקות התוצאה היתה קו כהה וקו בהיר
מה יכול להיות הקו הנוסף הבהיר אם זה לא הריון ??,או שבכל בדיקות ההריון זה ככה קו כהה וקו בהיר???(פשוט לא עשיתי אף פעם בדיקת הריון)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנעמה
ד''ר גדעון נגר24/08/2010סביר להניח שאת בהריון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- CMVטליה24/08/2010
שלום,
אני מנסה להכנס להריון. הביוץ שלי היה לפני כשבוע, ואדע אם הצלחתי או לא בעוד שבוע מהיום.
החל מיום שבת האחרון (כלומר, כשלושה ימים לאחר הביוץ) חשתי בצינון כולל נזלת צהובה וכאב גרון קל. לא היה לי חום. כמו כן, התפתחה פריחה של פצעים אדומים קטנים על הבטן, מותניים וחזה בעיקר.
אני מבינה שפריחה אינה סממן לCMV ואני אכן חושדת שהפריחה היא בעקבות החום ששורר בחוץ והזעה.
עם זאת, אני מאוד מודאגת.
שאלותיי:
1. אם אכן נדבקתי כעת ב CMV והביוץ שלי היה לפני שבוע, האם יש סיכוי, אפילו קטן, שהעובר נדבק?
2. אם אעשה מחר בדיקת דם ל CMV, האם יוכלו לדעת אם נדבקתי בימים האחרונים במחלה? או שזה בלתי אפשרי לדעת מתי חלה ההדבקה?
תודה רבה, מהמודאגת ביותר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לטליה
ד''ר גדעון נגר24/08/2010בדיקת דם תעיד אם היתה הדבקה טריה או הדבקה ישנה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה. האם אני יכולה לחכות
מירי24/08/2010לשבוע הבא לאחר שאדע אם אני בהריון או לא ואז לעשות בדיקה לCMV או שעדיף לעשות עכשיו?
האם עוד שבוע שבועיים גם יוכלו לדעת מתי הייתה ההדבקה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הערכת משקללימור24/08/2010
שלום אני בשבוע 29 להריון ביצעתי הערכת משקל ולהלן הנתונים:
BPD - 73 מ"מ- מתאים לשבוע 29.4
HEAD CIR - 279 מ"מ - מתאים לשבוע 30.5
AB CIR 253 מ"מ - מתאים לשבוע 29.4
יחס HCAC 1.1.
F/L 56 מ"מ -מתאים לשבוע 29.5
גיל הריון 30.
הערכת משקל 1.430 גרם
ברצוני לדעת האם הנתונים תואמים את השבוע שאני נמצאת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ללימור
ד''ר גדעון נגר24/08/2010הנתונים תקינים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



