מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלותaukv19/08/2010
שלום!
בת 25 בריאה בד"כ,
ב3.6 עברתי גרידה בשבוע 10 בגלל עובר בלי דופק,
15.6 בטא 257
30.6 בטא 23
5.7 קבלתי מחזור
6.7 בטא 12
13.7 בטא 7
5.8 בטא 2
כל בדיקות הבטא זה ב IU/L
עדיין לא קבלתי מאז ה5.7 עשיתי אתמול והיום בדיקה עם סטיק, לפי ההוראות שכתוב צריך לחכות 4 דקות ואז לבדוק, אחרי 4 דקות לא היה את הפס שמראה על הריון, אבל על המקל שעשיתי אתמול ראיתי היום בבוקר פס ממש דק,
לקחתי מניעה (מדבקות של אוורה) בערך 4 שנים, ולפני זה המחזור שלי היה ממש לא סדיר, הפסקתי לקחת מניעה חצי שנה לפני שנכנסתי להריון, קיבלתי פעם אחת מחזור אחרי שהורדתי את המדבקה, ואז איפושהו, באמצע נכנסתי להריון, את גיל העובר שיערו לפי האוטראסאונד,
השאלה שלי האם יש מצב של היריון?
מה אומר חוסר הסדירות במחזור, (מעולם לא בדקתי את זה)?
יש לי בעיה עם בלוטת התריס, מאז ההריון, האנדוקרילוגית המליצה לי לא להכנס להריון עד שזה יסתדר, והרופא נשים שלי, אמר שהוא לא נותן לי מניעה עד שהבטא התאפס,
כמה זמן אני אצטרך לחכות עד שזה יתאפס?
עוד שאלה, האם נותנים כדורי דיאנה גם לנשים שלא נימצא להם הורמון גברי, אני סובלת מאקנה קלה, ומשיעור יתר (גם לא משהו היסטרי) השאלה אם אני אוכל לבקש מהרופא לקחת דיאנה וזה יפתור לי שלוש דברים במכה???
שאלה אחרונה:אני טסה לטיול של שלושה שבועות, ואני ממש לא רוצה לקבל מחזור שם, יש אולי דרך לעשות שאני אקבל מחזור בימים הקרובים?
מקווה שזה לא מידי ארוך, מצפה לתשובה מהירה
תודה מראש!!!!!!
רחל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לרחל
ד''ר גדעון נגר19/08/2010ארוך ארוך מידי
יש לבצע בדיקת דם חוזרת .
יש לטפל בבעית הבלוטה לפני כניסה להריון
אין שום בעיה לתת תכשיר לדחית מחזור במידה והבטא קטן מ2.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סקירה מוקדמתמיטל19/08/2010
שלום רב
הבנתי שאת הסקירה עושים בין שבוע 14 ל-17.
אך מהו השבוע המומלץ ביותר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למיטל
ד''ר גדעון נגר19/08/2010בין 14 ל16שבועות.אין עדיפות על שבוע בטווח שבועות אלו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- PP13 - דחוףמיכל19/08/2010
שלום
אני בשבוע 15
אתמול שמעתי לראשונה שיש בדיקת לרעלת הריון שנקראת PP13
רציתי לדעת עד כמה הבדיקה הזו חשובה לביצוע והאם ניתן לבצע אותה גם בשבוע בו אני נמצאת (למרות שהבנתי שבדר"כ עושים אותה עד שבוע 13)
עד כמה זה נורא שזה לא נעשה??? משום מה הרופא שלי שכח לציין שיש בדיקה כזו...
איך אני אדע שאני עושה את כל הבדיקות הרצויות בלי לגלות עליהן לאחר מכן???
אני מרגישה שאני צריכה להיות כל הזמן במעקב על המעקב של הרופא - מה לעשות??
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה - אבקש התיחסותכם...
מיכל19/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדפנה
ד''ר גדעון נגר19/08/2010הבדיקה הזאת עדין לא משמשת כבדיקה שגרתית
ומרבית הרופאים עדין לא ממליצים על בדיקה זו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שימוש באופטלגין - שבוע 17 להריוןhila18/08/2010
שלום, אני נמצאת בשבוע 17 להריוני (שבוע 17 הפרית מבחנה-אנחנו מהזוגות הלא מוסברים) רציתי לשאול ידוע לי שמותר להשתמש בכדור/נוזל מסוג אופטלגין בזמן ההריון.
וברצוני לדעת: עד כמה כדורים ביום מותר לקחת? או לחלופין כמה טיפות מותר לקחת ביום?
כמובן במקרה של (כמו במקרה שלי) כאבי ראש שתוקפי בעיקר בימים החמים (וכן, שאני שותה המון).
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מדוע דולגה שאלתי?
hila19/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאופטלגין.
ד``ר איילון לחמן19/08/2010שלום.
הכתובת הרשמית לתשובות לגבי תרופות בהריון היא במשרד הבריאות בטל-02-6243669.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שימוש בפרנטלענבל18/08/2010
בוקר טוב,
אני בשבוע ה-14 להריון. קיבלתי המלצה לרכוש תכשיר המכיל ויטמינים וברזל בשם פרנטל. קניתי אותו בבית המרקחת של קופת חולים כללית, וראיתי שזה מכיל בין היתר 60 מ"ג של ברזל ו-1 מ"ג של חומצה פולית. זה לא הרבה מדי ? עד היום נטלתי חומצה פולית של 400 מק"ג. האם כמות כזו של ברזל עלולה להחמיר עצירות ? והאם תכשיר שמכיל כמות גדולה יותר מפי 2 של חומצה פולית עדיין מומלץ לשימוש במהלך ההריון ?
להתייחסותכם אודה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה לרופא
ענבל19/08/2010...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה קורה החל משבוע 40?דנה18/08/2010
שלום,
היום אני בשבוע 40.
לפני יומיים הלכתי לעשות מוניטור ו-US ואלו הם הממצאים:
לפי המוניטור, אין שום פעילות רחמית עדיין, והכל תקין.
לפי US, המדדים הם אלו:
BPD 99.3 מ"מ מתאים לשבוע 40+5
HEAD CIR 353 מ"מ מתאים לשבוע 41+2
AB CIR 335 מ"מ מתאים לשבוע 37+3
יחס HC/AC 1.05
FEMUR LENGTH 71.7 מ"מ מתאים לשבוע 36+5
הערכת משקל: 3380 גרם
2 שאלות:
1. מה קורה החל משבוע 40 אם אינני יולדת? עד מתי מחכים? מה ניתן לעשות כדי לזרז?
2. הבנתי מהרופא שהראש גדול, מהן ההשלכות של כך אם בכלל?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עונים לי...???
דנה20/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההריון במועד
ד''ר עדי דוידסון20/08/2010החל משבוע 40 מומלץ מעקב הריון בבית חולים או במרפאה המתמחה בכך. לכל מקום יש מדיניות שונה עד מתי מחכים ומה עושים כך שאת צריכה לקבל הדרכה מהמרפאה שבה את מטופלת.
ראש גדול מעלה את הסיכון לניתוח קיסרי אך לא בהכרח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שארית שילייה ברחםגלית17/08/2010
אני חודשיים לאחר לידה ומאולטרסאונד הסתבר שנשארה לי שארית קטנה של שילייה ברחם נאמר לי שיש לבצע ניתוח ולהוציא מקריאה באינטרנט הבנתי שיש כדורים בשם methergin שלפעמים גורמים לזה להיפלט, למה לא הומלץ לי וישר דיברו על ניתוח?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שילייה.
ד``ר איילון לחמן18/08/2010שלום.
הטיפול עם כדורים או ניקוי הרחם תלוי בזמן שעבר מאז ההריון,בגודל השארית ומיקומה ברחם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטריה בציפורנים ברגליםגל17/08/2010
הי ,
אני בהריון שבוע 8 + 3 ואני חושבת שיש לי פטריה בציפורנים שברגלים.
אני חושבת שכיוון שאני בשלב מוקדם לא כדאי להזני את זה .האם יש לכם המלצה על מוצרים טבעים לשימוש או כל מוצר שיוכל לעזור בלי לסכן את ההריון
תודה,
גל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פטריה
ד``ר איילון לחמן18/08/2010שלום. ממליץ להתיעץ עם רופא עור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקותמ_פ17/08/2010
ב-13.6.10 עשיתי סקירת מערכות (שבוע 26.1)
האורכים: BPD: מתאים לשבוע 25.6 , 64 מ"מ
HEAD CIR: מתאים לשבוע 27.1 , 250 מ"מ
AB.CIR: מתאים לשבוע 24.5, 200 מ"מ
HC/AC: ב1.25
FL: מתאים לשבוע 25.6 , 48 מ"מ
גיל הריון US הוא 26.0
הערכת משקל: 800 גרם.
הסקירה נעשתה קצת באיחור, השאלה שלי היא מדוע כל איבר מתאים לשבוע אחר האם זה מצביע על משהו לא תקין?
בנוסף בתחתית היה רשום- " בשתי הכליות אגן כליה 4 מ"מ"- מה זה אומר?
ב-29.7.10 בבדיקת אולטרסאונד:( שבוע 32.5)
לפי BPD: מתאים לשבוע 33.4, 83 מ"מ
לפי AC: מתאים לשבוע 32.5, 286 מ"מ
FL: מתאים ל-29.6, 58 מ"מ
הערכת משקל: בין 1877-2058 גרם
שוב אין התאמה- מה זה אומר?
ב-12.8.10 הערכת משקל שבוע 34.5
AB.CIR: מתאים לשבוע 33.5, 297 מ"מ
יחס HC/AC: 0
FL: מתאים ל-35.4, 69 מ"מ
גיל הריון US: 35.4
הערכת משקל: 2468 גרם.
אחוזון 50.
בתחתית היה רשום: ראש העובר נמוך באגן, לא ניתן למדידה.
ושוב, אין התאמה, אשמח לקבל תשובה על תוצאות הבדיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות
ד``ר איילון לחמן18/08/2010שלום.
בד"כ לא מוצאים שכל האברים בדיוק באותו גודל,כי גם אצל מבוגרים לא כל האברים בדיוק באותו גודל.אנו סך הכל מתיחסים לממוצאים.אם ההפרש הוא מעל לשבועיים אז מתחילים לחפש הסבר.לגבי השאר התיעצי עם רופאך.בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטא נמוכהרינת17/08/2010
שלום רב,
אשמח לתגובתכם ההדחופה שכן אני לחוצה וחרדה עד מאוד.
לאחר 2 הזרעות ושנתיים ניסיונות עברתי הפרייה החודש.
החזרת עוברים ב 03/08.
ביום ראשון התבשרתי שאני בהריון עם בטא 90
היום ביצעתי שוב את הבדיקה שתוצואותיה היו 139.
נאמר לי לחזור על הבדיקה ביום חמישי שכן אין הכפלה תקינה וכנראה שההתפתחות לא תקינה.
האם יש סיכוי להריון??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טא נמוכה.
ד``ר איילון לחמן18/08/2010לרינת שלום.
החשוב לא להתיאש.על סמך שתי בדיקות אין להסיק מסקנות. חזרי שוב על הבדיקה.בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבטא חוזרת
רינת19/08/2010היי ד"ר,
ראשית רציתי להודות על התייחסותך המהירה
היום ביצעתי שוב בדיקה והתוצאה הראתה 357, (ביום שלישי 139)
נאמר לי לחזור על הבדיקה ביום ראשון.
האם עדיין יש סיכון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תבחין המרובע-אבקש תשובת רופא בלבדשרון17/08/2010
שלום
אני בת 32
קיבלתי את התוצאות של התבחין המרובע
AFT - 2.18 MOM
HCG - 1.31 MOM
U-E3 - 1.46 MOM
INHIBIN-A - 1.1 MOM
סיכון לתסמונת דאון לפי הגיל וארבע הבדיקות 1:9999
לפי הגיל בלבד:1:650
שקיפות עורפית :0.9 תקינה
סקירה מוקדמת תקינה
בבדיקה ציינו ש ה-AFP גבולי והפנו אותי לאולטרסאונד (סקירה מורחבת) בשבוע 22
האם יש בעיה? ומהי?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשרון
ד''ר גדעון נגר17/08/2010הסבירות לבעיה קטנהביותר
אך למען הזהירות הופנית לסקירה מכוונת לשלילת מום במערכת העצבים המרכזית(מוח ועמוד שדרה).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חידוש פעילות גופניתדנה17/08/2010
שלום. אני בשבוע 17. עד שבוע 6 היתי ממש מתאמנת עד שהתחילו לי כל מיני תסמיני הריון כמו ירידות לחץ דם, היפוגליקמיה ועייפות. היום חזרתי לעצמי. השאלה שלי האם אני יכולה לחזור לפעילות שהיתי רגילה אליה קודם זה הליכה מהירה וריצות .היתי עושה סביב 8 ק"מ באימון של שעה 3 פעמים בשבוע?האם זה לא מסכן את העוברית שלי?אשמח להתיחסותכם!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדנה
ד''ר גדעון נגר17/08/2010הליכה מומלצת להריון
ריצה אינה מומלצת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבוע 25 עצירות וכתם דם מהנרתיקנופר17/08/2010
שלום רב,
שלושה ימים בלתי מעצירות נוראית שלא ידעתי כמותה,ניסיתי הכל מהכל וכלום לא עזר,במשך כמה ימים נכנסתי ליותר משעה לשרותים וניסיתי במאמצים רבים אך ללא הצלחה,אתמול בשעה טובה הצלחתי אבל כשהתרוממתי היו לי כאבים חזקים בשרירי הישבן ממש לא יכולתי ללכת,עד עכשיו יש אי נוחות קלה,התבוננתי במראה למטה ולא ראיתי משהו מוזר,ההרגשה הייתה כאילו נפוח שם(דווקא לא פי הטבעת אלא אזור האבר מין) הרגשתי לא נוח ונחתי קצת,אחרי שעה היה לי כתם פנימי אדום מהנרתיק שנעלם כלא היה אחרי שעה,האם זה יכול לנבוע ממאמץ ומלחיצות שלי? האם חלילה אני יכולה לגרום לקטנה שלי נזק? אודה לתשובתכם המהירה
נופר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנופר
ד''ר גדעון נגר17/08/2010אין כל סיבה לדאגה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרב תודות לך!
נופר17/08/2010הרגעת אותי מאוד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבוע 39...דיקלה17/08/2010
שלום, אני בשבוע 39, הריון שלישי אחרי 2 הפלות טבעיות.
שאלתי היא האם פקק הרירית אמור לצאת בכל מצב? אפילו שעברתי הפלות?
או שלא חובה בכלל שהפקק יצא..?
איו לי שום סימן ללידה ואני אמורה לפי תאריך משוער ללדת עוד 3 ימים..
תודה, דיקלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדיקלה
ד''ר גדעון נגר17/08/2010כאשר הצוואר מתחיל להפתח משתחרר הפקק הצווארי
לא תמיד מבחינים ביציאה הפקק אין קשר להפלות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב באזור זריקת אפידורל לאחר לידהמיכל17/08/2010
שלום,
ילדתי לפני 5 חודשים תינוקת בריאה ומקסימה, בלידה רגילה עם אפידורל. מאז אני בריאה לחלוטין מתפקדת כרגיל, אבל בתנועות מסויימות בגב בתחתון אני מרגישה מעיין דקירה, בדיוק במקום של זריקת האפידורל. הדבר קורה בעיקר כשאני מתכופפת קדימה ומותחת את הגב .
האם הדבר אכן נגרם מזריקת האפידורל? האם זה נורמלי? האם יש לזה פתרון?
אשמח לתשובה
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למיכל
ד''ר גדעון נגר17/08/2010יתכן
אך התופעה תחלוף עם הזמן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)