מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מחזור מוזר מזה 3 חודשיםמודאגת28/08/2010
שלום,
מזה 3 חודשים יש לי מחזור קצת שונה ממה שהייתי רגילה.
כ - 5 ימים לפני הופעת הדימום החזק יש לי הפרשות חומות, או הפרשות אדומות . ההפרשות מעטות, ביום אולי אני צריכה להחליף תחשובת פעם אחת וגם זה בקושי (סליחה על התיאור). ורק אז מגיע הדימום שנמשך מספר ימים , אולי שלושה. לא זוכרת בדיוק.
יוצא כי יש לי מחזור כשבוע וחצי בחודש.
יש לציין כי תמיד היו לי לפני המחזור הפרשות חמות כיומיים עד שלושה לפני הופעת המחזור וכך גם בסיום המחזור. אבל הפעם המחזור נמשך יותר מידיי זמן.
אני לא יודעת באם יש קשר, ואודה לדעתכם, לפני כ - 4 חודשים אובחנתי שאני סובלת מוגינסמוס. אז התחלתי להשתמש במרחיבים. ומאז סמתי לב כי המחזור השתנה (כפי שאמרתי כבר 3 חודשים).
האם יכול להיות קשר בין הדברים? האם יש סיבה לדאגה או לבדיקה מול גינקולוג? או שזה טבעי מחזור ממושך?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה ומבקשת מענה, אני ממש מודאגת
ויקה29/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחזור.
ד``ר איילון לחמן29/08/2010שלום.
אין קשר למרחיבים ולדימום.כן,את זקוקה לבדיקת גינקולוג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרט חשוב (ניראה לי) ששכחתי לציין
ויקה30/08/2010אני לא יודעת אם יש קשר, אבל אני לא השתמשתי במרחיבים שהרופא נתן בגלל שנגעלתי מעצם הידיעה שעשו בהם שימוש קודם. לכן מצאתי פתרון "יצרתי", והשתמשתי במלפפונים בכל מיני גדלים.
אומנם שטפתי אותם לפני השימוש, אבל אני פוחדת שאולי הם עשו לי זיהום? זה יכול להיות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקפיצה
ויקה30/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח קיסרי שאלהמתעניינת28/08/2010
האם ייתכן שעברו חמישה חודשים והתפרים הפנימיים לא נמסו לי?
כשאני לוחצת אני מרגישה מאין זיזים שמזכירים תחושה של תפרים ובנוסף יש נפיחות שלא יורדת, מאין מדרגה כזו מעל הצלקת.
מה דעתכם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני מחכה לתשובה בבקשה
מתעניינת29/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקיסרי
ד``ר איילון לחמן29/08/2010שלום.
יתכן ואכן התפרים הפנימים עדין מציקים. בכל מקרה יש לגשת ולהיבדק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- למה לא עוניםקרן27/08/2010
עשיתי בדיקה ביתית שמראה שאני בהריון במקביל אני נמצאת בתהליך ארוך של טיפולי שינים עם גז צחוק.
האם עלי להפסיק את הטיפולים ?
האם גז הצחוק מסוכן לי בשלב זה?
בבקשה תענו לי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אולי תענו לי בבקשה
קרן29/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגז הצחוק
ד``ר איילון לחמן30/08/2010שלום. הכתובת הרשמית לענותעל תרופות בהריון, היא במשרד הבריאות בטל-02-6243669
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אומגה 3מורי27/08/2010
שלום רב,
אני מעוניינת לברר באופן חד משמעי לגבי נטילת אומגה 3 לפני ובזמן הריון.
שמעתי דעות סותרות בנושא נטילה של אומגה 3.
חלק אמרו שזה מעויל ואף הכרחי וחלק מהרופאים אמרו שיש סכנה בנטילה של אומגה 3 בייחוד בתחילת הריון .
אני בחורה שאוכלת מעט מאוד דגים.
אני מעוניינת להיכנס להריון בזמן הקרוב,האם להתחיל ליטול אומגה 3 או לא?
אם כן,האם כדאי ממקוד דגי או ממקור צמחי(צמח המרווה)?
תודה,מורי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עדיף ממקור צמחי
מתעניינת28/08/2010מצבמח המרווה, או פשתן - שניהם טובים. כדאי לקחת במינון לא גבוה מידי - ממליצה להתייעץ עם נטורופתית שמבינה יותר בתוספים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש אומגה 3 של אלספה
ענבל28/08/2010שנקראת אלספה 9 חודשים, מותאמת להריון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאומגה 3
ד``ר איילון לחמן29/08/2010שלום.
הכתובת הרשמית למענה על שימוש בתרופות בהריון, הינה במשרד הבריאות 02-6243669.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שליש ראשון להריוןדניאל26/08/2010
האם ניתן לעשות גוונים בשיער או שזה מסוכן לעובר? אני בשבוע ה12
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גוונים
ד``ר איילון לחמן26/08/2010שלום.
האמת שלא כדאי לקחת שום סיכון מיותר בהריון.חכי עד אחר הלידה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת שתן ןאגיסטןהריונית26/08/2010
שלום לצוות
אני בשבוע 35 להריוני וצריכה לעשות בדיקת שתן . שאלתי היא האם ניתן לבצע בדיקת שתן מיד עם סיום שימוש בנרות קלוטרי עקב פטריה או שעלי לחכות מספר ימים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שתן.
ד``ר איילון לחמן26/08/2010שלום.
אכן כדאי לחכות מס ימים אם אין דחיפות מיוחדת לבדיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת הריוןאביבה רז26/08/2010
ביצעתי בדיקת הריון לאחר איחור בווסת
hcg-b
quantitive
IU\I
400
האם אני בהריון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר HCG
ד``ר איילון לחמן26/08/2010אכן את בהחלט בהריון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיריאילנה26/08/2010
שלום
אני בהריון תאומים, מחיצה רחמית וסיכון מוגבר ללידה מוקדמת. בשמירת הריון
מהם הסימנים הפיזיים לפתיחת תפר צוואר הרחם/ התקצרות צוואר הרחם?
עוד לפני שאני הולכת לאולטרסאונד, האם ישנם סימנים פיזיים שצריכים להדליק נורה אדומה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מירי
ד``ר איילון לחמן26/08/2010שלום.
הסימנים הם הופעת כאבים בדרך כלל.כמובן שהופעת דימום או סימני ירידת מים גם הם מצריכים בדיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שימוש באגיסטןא.26/08/2010
התחלתי שבוע ה 20 להריון. האם ניתן להשתמש בנרות אגיסטן נגד זיהום פטרייתי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אגיסטן.
ד``ר איילון לחמן26/08/2010שלום.
הכתובת הרשמית לתשובות על שימוש בתרופות בהריון היא במשרד הבריאות.טל-02-6243669.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריוןקרן26/08/2010
אני בשבוע שבע וחצי, יש לי הפרשות מימיות שקופות האם זה נורמלי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון
ד``ר איילון לחמן26/08/2010שלום.
כל דבר חריג הקורה בהריון מצריך בדיקה רפואית.גשי להיבדק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זקיקיםרויטל26/08/2010
במעקב זקיקים נמצאו 2 זקיקים: 17 מ"מ ו - 20 מ"מ האם זה אומר שיש סיכוי לתאומים ?
אגב, זה טבעי ללא הורמונים וכו'
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בהחלט!
אילנה26/08/2010היי
אני בייצתי עם שני זקיקים, 18 מ"מ 20 מ"מ
כעת אני נושאת ברחמי שתי תאומות!
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יש סיכוי להריון?חגית26/08/2010
בתאריך 26.7 היה לי מחזור.אחר כך ב11.8 היה ביוץ.למחרת סימנים וורודים בניגוב.וב13.8 היה לי דימום קל עם הפרשות חומות שנפסק מיד וההפרשות נמשכו עד 15.8 ונפסקו לגמרי.הבנתי שזה יכול להיות תהליך השרשה. כל התקופה הזאת הרגשתי בחילות וגם כאבי בטן.אחר כך נפסקו התופעות חוץ מבחילות קצת בבוקר.וכאבי ראש חזקים לפעמים.אתמול ב25.8 באיחור של יום עשיתי בדיקת דם לבטא ויצא שלילי ההורמון >1.20 ובדיקות הורמונים התוצאות הן:פרוגסטרון 8.1 LH 10.7
ואסתרדיול 1337.רציתי לשאול אם יש סיכוי בכל זאת להריון.והאם ייתכן שלא רואים עדיין את ההריון בבדיקת בטא כי זה רק איחור של יום ואולי עוד שבוע כן יראו?אני במתח.אשמח לתשובה.תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיכוי
ד``ר איילון לחמן26/08/2010שלום.
חז"ל אמרו,מאז שחרב בית המקדש ניתנה הנבואה לשוטים.אין לכן לנחש מה יהיה.בדקי שוב לאחר מספר ימים אם לא יבוא המחזור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פס בהיר מאודעדי26/08/2010
ביצעתי בדיקה ביתית ביום שהייתי אמורה לקבל מחזור היה פס בהיר מאוד מאוד
ביצעתי היום אחרי 4 ימים של איחור הפס היה בהיר כם כן וכלתי אני ובעלי לבחון בו
הבחנתי במקלון בין 3- 10 דקות, כלומר אחרי שלוש דקות היה בהיר מאוד מאוד, אחרי 5 היה בהיר ונשאר אותו דבר עד 10 דקות .
מה לעשות מתי יש לבצע בדיקת דם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פס
ד``ר איילון לחמן26/08/2010שלום.
בדיקת הדם הופכת חיובית לפני בדיקת השתן.לכן תוכלי לבצעה מתי שתרצי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- cereb באחוזון נמוךאלה26/08/2010
שלום
אני בשבוע 15 +3 ימים.
עשיתי אתמול סקירה ראשונה והעובר גדול - אחוזון 90
ה CEREB באחוזון 43.
האם יכול להעיד על בעיה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אחוזון.
ד``ר איילון לחמן26/08/2010שלום.
הדבר מצריך המשך מעקב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מבולבלת לגבי השבוע שאני נמצאת בו...מאיה26/08/2010
היי,
הוסת האחרונה שלי היתה ב18.5 - לפי מחשבון הריון שמצאתי באינטרנט
זה אומר שאני בשבוע 14+2 - האם זה אומר שאני בשבוע 15? כי מקורות שונים
אומרים לי דברים סותרים לגבי זה...
באיזה תאריך אני יכולה לעשות בדיקת חלבון עוברי?
אני מאוד מבולבלת...
בתודה,
מאיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבועות הריון
לימור26/08/2010סיימת את שבוע 14 ואת ביום השני של שבוע 15..... בהתחלה זה מסובך את משתפשפים ככל שחולפים השבועות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאמת שזה לא מסובך בכלל ...
מאיה26/08/2010הבעיה היא שבכל מקום אומרים שאני בשבוע אחר... במחשבון ההריון
של הכללית יוצא שאני בשבוע 14 ואילו במחשבונים אחרים אני 14+2 (כלומר 15)
ואילו כשהתקשרתי למוקד ההריון של הכללית נאמר לי שאני בכלל בשבוע 14+5...
בקיצור - אני אשמח לתשובה חד משמעית...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשבועות הריון
רויטל26/08/2010בשבועות הריון סופרים את השבועות ומוסיפים כל יום בשבוע. כאשר את נכנסת לשבוע 14 אחרי זה 14+ 1.. וכו\' עד שמתחיל שבוע חדש ..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשבוע.
ד``ר איילון לחמן26/08/2010שלום.
אכן את בשבוע ה-15.כאשר הגעת לשבוע ה-14,סימת 14 שב.כמו מי שהגיע לגיל שנה כבר סיים שנה.בדיקת חלבון עוברי בן השבוע ה-16 ל-18.בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



