מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מי שפיר - האם כואב???מיכל30/08/2010
שלום,
אני מתלבטת האם לעשות בדיקת מי שפיר אבל בגלל ההיסטריה שלי ממחטים אני מאד מאד מאד חוששת
רציתי לשמוע מבנות שעברו את זה האם זה כואב והאם הן יכולות לתאר את התחושה?
האם ניתן לבצע תחת הרדמה/טשטוש כלשהו?
רק המחשבה של זריקה בבטן עם מחט ענקית מרתיעה אותי מאאאדד
אשמח לשמוע תגובות
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מי שפיר
סיון30/08/2010הדקירה (לדעתי) בכלל לא כואבת ואין לך מה לחשוש. רופא טוב יודע את העבודה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נשאות לsmaאילן30/08/2010
בבדיקות שערכנו אני ואשתי, אשתי נמצאה נשאית לsma. ואי לכך נשלחתי אני לבצע בדיקה. בתשובות שהגיעו לגבי התבשרתי שאין לי חסר באקסון 8 ולגבי אקסון 7 בחלק מהמקרים זיהו 2 אקסון 7 ובחלק חסר באקסון 7 ולכן זימנו את ההורים שלי לבצע גם הם בדיקה.
אם בחלק מהמקרים זיהו אצלי חסר באקסון 7 זה לא אומר בוודאות שירשתי את זה מההורים שלי ואני גם כן נשא? הרי למה מזמנים את ההורים שלי אם בחלק נמצא חסר ב7? לא ברור שירשתי את זה מהם?
(חשוב לציין שהיועצת הגנטית אמרה לנו שברוב המקרים הנ"ל כאשר מתקבלות תוצאות כאלה מודיעים לבן הזוג השני שהוא לא נשא, אך מכיוון שאשתי נשאית ויש רקע במשפחה שלי לחשד לניוון שרירים ע"ש דושן רוצים לבדוק אתזה יותר לעומק. זה עדין לא מסביר לי את תוצאות הבדיקה שלי.)
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבקשה לענות, זה חשוב...
אילן31/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סטרפטוקוקוס אאטרוסנועה פלג30/08/2010
שלום רב, שבוע 37+4, ביצעתי בדיקה לגילוי GBS התוצאה שלילית אך נמצא סטרפטוקוקוס אאורוס. נמסר לי שעלי לקבל טיפול בפינצלין.
מהו החיידק הזה? האם לדווח על כך שמגיעים לחדר לידה? האם אהיה זקוקה לטיפל אנטביוטי בזמן הלידה והאם יש קשר לתינוקת?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח לתגובה
נועה פלג31/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנטיביוטיקה בהריון שבוע 27הדס30/08/2010
קיבלתי מרשם עבור אנטיביוטיקה NITROFURANTOIN בגלל דלקת בדרכי השתן.
המרשם הוא עבור שבוע ימים, שלוש פעמים ביום.
האם יכול להיגרם נזק לעובר במידה ואני לוקחת את התרופה? ובמידה ואני לא מטפלת באמצעים כאלו - מה הסיכון? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר להדס
ד''ר גדעון נגר30/08/2010יש לקחת את האנטיביוטיקה
במידה ולא תקחי עלול להתפתח זהום חמור יותר שיסכן אותך ואת ההריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עובר גדולהריונית30/08/2010
שלום, אני בשבוע 39, בשבוע 38 בתחילתו עשיתי הערכת משקל בקופת חולים ויצא שמשקל העובר 4,200 קילו, לכן הרופא שלח אותי לביה"ח עם המלצה לזירוז.
בביה"ח יצאה הערכת משקל של 4,000 קילו והמליצו לחכות עם הזירוז מאחר שבלידה הקודמת ילדתי עובר במשקל 4,500 בשבוע 41 בלידה רגילה וללא כליאת כתפיים ב"ה. הבעיה היא שאני מפחדת שהמשקל הפעם יהיה יותר גדול וגם למה לקחת סיכון שאולי הפעם חס וחלילה כן תיהיה כליאת כתפיים!!! האם לדעתך כדאי לעשות זירוז כעת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר להריונית
ד''ר גדעון נגר30/08/2010ממליץ על זרוז.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבוע 38+5אביטל30/08/2010
כאשר יולדים לפני התאריך המשוער, האם זה אומר שיש טעות בספירת השבועות, או שפשוט יולדים לפני הזמן.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאביטל
ד''ר גדעון נגר30/08/2010הלידה מתרחשת בדרך כלל בין שבוע37 ל40.לידה בין התאריכים האלו אינה אומרת כי יש טעות בתאריך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת בדרכי השתן בהריוןרונה30/08/2010
היי,
אני בהריון בשבוע 11 ובעקבות צריבה וכאב במתן שתן שנמשכו לי כשבוע, קיבלתי טיפול של אנטיביוטיקה מסוג זינט 250 מ"ג, למשך 10 ימים.
בבדיקת שתן כללית נמצא שיש לי-
LEUCOCYTES - 500
אך התרבית שתן יצאה שלילית.
מה זה אומר? האם יש לי דלקת בשלפוחית? יש לציין כי זהו היום הרביעי בו אני לוקחת אנטיביוטיקה ואני מרגישה שיפור בהרגשה ובצריבה.
וגם, האם זה בטוח בהריון בשלב זה לקחת אנטיביוטיקה כזו למשך מספר לא מבוטל של ימים?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לרונה
ד''ר גדעון נגר30/08/2010כשתרבית שלילית אין צורך באניביוטיקה
זאת בהנחה שלא בצעת את הבדיקה בעת לקיחת האנטיביוטיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהראשית תודה רבה לד"ר
רונה30/08/2010ושנית,
כדאי להפסיק על-אף שזה אכן עזר לי ואני כבר לא מרגישה את אותה צריבה שהרגשתי אז?
וגם, למה יצא לי בבדיקת השתן-
LEUCOCYTES - 500
האם זה לא מעיד על דלקת כלשהיא?
שוב רוב תודות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרונה- מנסיוני
אילנה31/08/2010היי רונה
גם לי יש LEUCOCYTES בשתן
הרופא הסביר לי שכל עוד התרבית יוצאת שלילית- אין דלקת.
LEUCOCYTES בשתן נובעים מהפרשות בצוואר הרחם. אם תשתפי את איבר המין בסבון לפני מתן השתן לבדיקה- לא יהיו LEUCOCYTES
בנוסף- חשוב לשתות הרבה, זה גם יכול לפתור את הבעיה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה אילנה!
רונה31/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוסר תחושב ברגל - נסיון שניאולגה30/08/2010
שלום,
אני בשבוע 20 להריוני הראשון. לאחרונה התחלתי להרגיש אלחוש בחלק עליון של רגל ימין (בקדמת הירך) ההרגשה לא כל כך נעימה, אבל לא מפריעה ללכת או להתיישב. מדי פעם יש לי כאב חזק באזור - כאילו שורף אבל עובר מהר
מה זה יכול להיות? האם זה קשור להריון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאולגה
ד''ר גדעון נגר30/08/2010בהריון לעיתים יש תופעות שלא תמיד ניתן להסבירן
אך מהתאור שלך איני רואה כל סיבה לדאגה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
אולגה30/08/2010תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אי הופעת מחזור לאחר לידהכרמית30/08/2010
שלום,
אני 4 חודשים לאחר לידה, מניקה באופן מלא, לפני כחודש וחצי הופיע דימום שנמשך מספר ימים,
חשבתי שזה המחזור אך לא קיבלתי מאז שוב.
יש לציין שנשלל הריון נוסף.
האם ההנקה גורמת לכך? ואם כן למה הופיע כבר מחזור אחד?
אודה לתשובה, יום טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לכרמית
ד''ר גדעון נגר30/08/2010לעיתים תחת הנקה יתכן לא לקבל מחזור אפילו כשנה
יש רק לשלול הריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
כרמית30/08/2010גם אם קיבלתי מחזור אחד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתלבטת - צריכה עצתכםמיכל30/08/2010
אני בשבוע 16 וארבעה ימים
בשבוע 14 ביצעתי סקירת מע' אצל ד"ר בורנשטיין והכל נמצא תקין
אני מתלבטת איפה לעשות את הסקירה השנייה - האם להזמין תור לרופא מומחה או לעשות דרך הקופה?
הרופא שלי אמר שבגלל שהכל היה תקין בסקירה הראשונה אין טעם שאלך שוב לפרטי - -אלא אם כן בא לי סתם לשלם עוד פעם 2000 ומשהו ש"ח.
אשמח לשמוע מה דעתכם בעניין
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למעין
ד''ר גדעון נגר30/08/2010מסכים איתו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התקצרות צוואר הרחםאילנה29/08/2010
שלום
כיצד ניתן לדעת אם ישנה התקצרות צוואר הרחם או פתיחת קשר צווארי ללא בדיקה גניקולוגית.
הרופא המטפל החליט לא לבצע בדיקה ידנית או אולטרסאונד גניקולוגי, רק בטני. "עדיף להתעסק שם כמה שפחות, לא לקחת סיכונים"
האם באמצעות אולטרסאונד ביטני בלבד ניתן לצפות בצוואר הרחם ובתפר הצווארי?
האם אולטרסאונד רגיל מספיק או שזה חייב להיות אולטרסאונד תלת מימד?
מה עושים במקרה של התקצרות? מנוחה מספיקה או שיש תרופות שיכולות להועיל?
תודה
מור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למור
ד''ר גדעון נגר30/08/2010התקצרות צוואר הרחם ניתן לזהות בבדיקה ידנית ובעזרת USנרתיקי או בטני.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- העמסת סוכרנעמה29/08/2010
שלום,
רציתי לדעת האם יש בעיה בביצוע בדיקת העמסת סוכר ובדיקות דם שגרתיות של ההריון בשבוע 23 להריוני.כלומר לפני המועד המומלץ שהינו משבוע 24 ואילך.
אודה על תשובה מהירה
נעמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנעמה
ד''ר גדעון נגר30/08/2010רצוי לעשות את העמסת הסוכר לאחר שבוע 24
אך לעיתים מסיבות שונות ניתן להקדים את הבדיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות שגרתיותרותם29/08/2010
שלום,
ברצוני לדעת מאיזה שנה בדיקת נוגדנים להיפטיטיס c הפכה להיות בדיקה שגרתית לאישה בהיריון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליוני
ד''ר גדעון נגר30/08/2010הפטיטיס Cאינה בדיקה שגרתיתבהריון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת GBSLיצן קטן אחד29/08/2010
VAGINAL-BACT STREPTOCOCCUS GROUP B
CANDIDA NEG
אלו התוצאות שקיבלתי-אשמח להסברי-האם זה אומר שאצטרך אנטיביוטיקה בלידה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשרי
ד''ר גדעון נגר30/08/2010במידה ותוצאה זו נערכה בחודשים המאוחרים של ההריון סביר שתקבלי אנטיביוטיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התגובה..ושאלה נוספת
Lיצן קטן אחד30/08/2010את הבדיקה עשיתי בתחילת השבוע הנוכחי בו אני נמצאת-
שבוע 36
האם התוצאה אומרת שאני נשאית?!
ומה זה אומר לגבי העובר שבבטן???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מי שפיר - תשובות לבדיקת חלבון עוברילואיז29/08/2010
קיבלתי היום תשובות לבדיקת חלבון עוברי שנערכה בשבוע 17.2.
אני מאוד מתלבטת אם לעשות בדיקת מי שפיר (אני בת 35 וחצי) ואני לא יודעת איך לפענח את התוצאות - אשמח לעזרה:
חלבון עוברי (AFP) - 2.25
HCG - 2.14
UF3 - 1.0
סיכון לתסמונת דאון לפי גיל 1:327
סיכון לתסמונת דאון לפי גיל + 3 בדיקות 1:1093
סיכון ל NTD - 1:275.
בסקירה המוקדמת לא עלו סימנים מחשידים למומים.
מה המשמעות של הסיכון ל- NTD? האם יש המלצה לבדיקת מי שפיר בסיכון של 1:275?
האם התוצאות המשוקללות מטות את כף לעריכת בדיקת מי שפיר?
אשמח לתשובה בהקדם האפשרי, כי אני בשבוע 20 כבר ואני ממש לחוצה.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ללואיז
ד''ר גדעון נגר30/08/2010במקרה שלך הייתי ממליץ לבצע סקירת מערכות מכוונת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)