מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- למה לא עונים לי?ל24/08/2010
שלום רב,
בעלי ואני מנסים להרות כבר 4 חודשים ללא הצלחה. קנינו ערכת ביוץ שגם לא הצליחה לעזור. אני בת 32, ימי המחזור שלי הם בין 26 ל28 ו7 ימי ווסת בערך.יש לנו תאומות בנות 4 בהריון ספונטני ורציתי לשאול: מתי אנחנו אמורים לקיים יחסי מין על מנת להיקלט? מתי הביוץ שלי? והאם שיטת יום כן יום לא מצליחה תמיד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לל
ד''ר גדעון נגר24/08/2010רצוי לקיים יחסים בין היום 12 ליום ה16
ניתן להסתפק ביום כן וביום לא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשדאהובה24/08/2010
אני בחורה צעירה אשר משתמשת בגלולות כבר 4 שנים. לעולם לא פיספסתי אף כדור. בשבוע האחרון יש לי בחילות. חשוב לי לציין שהייתי בהפסקה מהגלולות (ההפסה הרגילה) בשביל לקבל מחזור ונגמר לי המחזור לפני כשבוע. אני סובלת משלשולים אך הם תמיד כעבור 12 שעות מלקיחת הגלולה.
השאלה שלי האם יש סיכוי שנכנסתי להריון??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאהובה
ד''ר גדעון נגר24/08/2010הסבירות להריון קטנה
אך יש לבצע בדיקת דם להריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות חלבון עוברי דחוףמורן24/08/2010
שלום,
בת 29, הריון ראשון IVF שבוע 18+5
שקיפות עורפית 1:3200
חלבון עוברי:
AFP 0.98 MOM
HCG 1.33 MOM
UH3 1.31 MOM
סיכוי לפי גיל בלבד 1:909
סיכוי משוקלל עם הבדיקות 1:1333
האם עם תוצאה כזו מומלץ לבצע מי שפיר?האם תוצאה תקינה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למורן
ד''ר גדעון נגר24/08/2010הנתונים תקינים
אין הצדקה לדקור לאור הסכון להפלה.
אך מאחר והתוצאה היא סטטיסטית
ההחלטה לדקור לשקולך לאור כל הנתונים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון ובדיקות דילגו עלי..נטע24/08/2010
שלום,
בת35 בשבוע העשירי. לא עשיתי בדיקות, מכיוון שאני חרדית לא נהוג אצלנו לעשות אולטרסאונד בשלב זה לפחות .(עושים אולטרסאונד אחד בשבוע 20+) (אלא אם כן יש צורך חריג לעשות לפני).
שאלותי,
1. מאיזה שבוע ניתן לשמוע את דפיקות העובר בעזרת מכשיר הדופלר?
2. האם מלבד אולטרסאונד יש עוד דרך לדעת אם יש לי תאומים? או לפחות לשער...האם ניתן לדעת מדפיקות העובר/ים? או מערך של הבטא??
3. אילו בדיקות דם אני צריכה לעשות בשלב הזה? האם בודקים ויטמנים ומינרלים בבדיקות הדם?
ברזל וחוצמה פולית אני לוקחת..
4. איך אני יכולה לדעת שהכל תקין?
תודה מראש
מיטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למור
ד''ר גדעון נגר24/08/2010הרבה שאלות
לפנות לרופא הנשים שלך
הוא ישמח לענות לך על כל השאלות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבוע 40..........דיקלה23/08/2010
שלום,
אני בשבוע 40 + 3 ימים, אין שום סימן ללידה.. פקק הרירית לא יצא, אין צירים או ירידת מים..
התחיל להיות לי ממש קשה..
שאלתי היא האם יש דרך לזרז את הלידה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבקשה תשובה...
דיקלה24/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדקלה
ד''ר גדעון נגר24/08/2010יש מספר דרכים
יש להתייעץ עם הרופא המטפל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוסר שקט ואי נוחותשרית23/08/2010
שלום רב !
אני נמצאת בשבוע 11+2 להריון(הריון ראשון). בריאה בד"כ. החל מאתמול אני חשה במאין אי נוחות שאני לא ממש יודעת איך להסביר אותה, מין חוסר שקט עיקצוצים בכל מיני מקומות בגוף (רגליים, ידיים , בטן , ראש) החוסר שקט מתבטא בכך שלא נוח לי לא בשכיבה לא בעמידה לא בישיבה.... מעולם לא היה לי דבר כזה.
האם זה קשור להריון? מה עליי לעשות אני ממש משתגעת...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה.. למה לא עונים לי?
שרית29/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלצערי לא ניתן לאבחן זאת כאן
ד''ר עדי דוידסון29/08/2010ממליץ לפנות בהקדם לרופא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוגוסט הקשה........מייקי23/08/2010
שלום לכולם,
הייתי שמחה לקבל הסבר הגיוני / רפואי / מקצועי,
מדוע לנו הנשים בהריון חם יותר מכל אדם רגיל?
תמיד שואלים איך את מרגישה בחום הזה? ובאמת אף פעם לא סבלתי מחום אלא מקור, מדוע זה בלתי נסבל בעליל??
תודה רבה....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנא תשובתכם, מאוד מסקרן אותי :)
מייקי23/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין ברירה אלא להמשיך ולהקפיץ...
מייקי24/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוף למה לא עונים, אנא מכם רופאים יק
מייקי26/08/2010יקרים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוגוסט
ד``ר איילון לחמן26/08/2010שלום.
בעקרון אנו אומרים שיש לך"עוד מנוע"בגוף המייצר אנרגיות וחום.כלומר בשפה מקצועית יותר ,חילוף החומרים בגוף משתנה בהריון.זאת הסיבה לעליה בחום הגוף.במקביל לבדוק גם תפקודי בלוטת התריס.בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בוקר טוב (חלבון עוברי)מאיה23/08/2010
הגיעו תוצאות חלבון העוברי ואני די מודאגת הבדיקות סטטיסטיקה האלו פשוט מטריפות.
תוצאות הבדיקות דם נראות על פניו בסדר אבל השקלול לא.
חלבון עוברי 0.76
גונדוטרופין שילייתי 1.62
אסטריול 0.71
הסיכון הסטטיסטי ללידת תינוק עם תסמונת דאון 1:964
הסיכון עם שילוב התוצאות 1:406
לאור הנתונים ולזה ששקיפות עורפית + אולטרסאונד יצאו תקינים האם יש מקום לדאגה?
אני בת 28* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא עניתם בבקשה זה דחוף
מאיה26/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחלבון עוברי.
ד``ר איילון לחמן26/08/2010שלום.
כדאי להתיעץ עם רופאך.העובדה שהתוצאה המשולבת של גיל ובדיקות היא סיכון כפול מהסיכון בגילך,מחייבת מחשבה בכוון בדיקת מי שפיר.שוב התיעצי עם רופאך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדוקטור שלום חייבת שוב את עזרתך הדחו
מאיה26/08/2010אז אם הלחץ של מה עושים וחששות לא הגיוניות מדוע הבדיקה יצאה ככה למרות שהבדיקות דם יצאו טוב....
הסתכלתי שוב על הניירת שקיבלתי וכתוב תאריך החזרת עוברים 17.5 זאת טעות ההחזרה הייתה ב 13.4 הגיוני שלכן הטעות? תודה רבה
מצרפת שוב את המייל הקודם
הגיעו תוצאות חלבון העוברי ואני די מודאגת הבדיקות סטטיסטיקה האלו פשוט מטריפות.
תוצאות הבדיקות דם נראות על פניו בסדר אבל השקלול לא.
חלבון עוברי 0.76
גונדוטרופין שילייתי 1.62
אסטריול 0.71
הסיכון הסטטיסטי ללידת תינוק עם תסמונת דאון 1:964
הסיכון עם שילוב התוצאות 1:406
לאור הנתונים ולזה ששקיפות עורפית + אולטרסאונד יצאו תקינים האם יש מקום לדאגה?
אני בת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעזרה
ד``ר איילון לחמן26/08/2010שלום.
אם מדובר בטעות בת חודש בגיל ההריון,יתכן וזה יסביר השוני. שוב התיעצי עם רופאך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צפורליעל23/08/2010
שלום,
אני ממש בתחילת הריון, בת 29.
בגלל שאני סובלת מדלקות חוזרות בשלפוחית השתן אני לוקחת קבוע צפורל 250 מ"ג כל פעם אחרי קיום יחסי מין למניעה. האם להמשיך כך במהלך ההריון או בכל זאת עדיף ללא התערבות אנטיביוטית(אני יודעת שזו אנטיביוטיקה מותרת בהיריון )* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כן ניתן להמשיך גם בהריון
ד''ר עדי דוידסון23/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משחת רדיאןלימור23/08/2010
שלום רב,
אני עם גב תפוס מזה כמה ימים. אינני יודעת עדיין אם אני בהריון או לא ורציתי לדעת , בהנחה שכן, האם מותר להשתמש במשחה רדיאן או בוולטרן להקלת הכאב. אני לא רוצה לעשות דבר שאולי יסכן כיוון שאני מנסה כבר זמן רב מאד להרות. מצד שני הכאב בלתי נסבל.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ראי את התשובה למיכל
ד''ר עדי דוידסון23/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אפידורלגיתית22/08/2010
שלום,
רציתי לדעת איזה חומר בידיוק מזריקים באפידורל? (אני יודעת שאפידורל זה החלל שאליו מזריקים אך מהו החומר שמזריקים?)
והם יש אפשרות שאפידורל לא ישפיע ולמה?
אשמח מאוד לתשובה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפידורל
ד''ר עדי דוידסון23/08/2010החומר המוזרק באפידורל הוא אותו החומר (בעיבוד חדש) שמוזרק בכל הרדמה מקומית כמו בטיפולי שיניים. אפידורל למעשה זה סוג של הרדמה מקומית לחוט השדרה.
אפידורל יכול לא לפעול אם לא מוזרק למקום הנכון או מוזרק למקום הנכון ויש שם משהוא שמונע מהחומר להתפזר ולהגיע לאיכן שצריך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפידורל
גיתית23/08/2010היי...
בהמשך לשאלתי.. יכול להיות שהחומר שמוזרק בזריקת האפידורל הוא פטידין?
בלידה הזריקו לי אפידורל ובכמויות גדולות אך זה לא השפיע.. רק קצת טישטש הכאבים עדיין הורגשו
שמעתי את המרדימה אומרת שהיא מזריקה פטידין, ככשאלתי אם זה לא חומר טישטוש היא אמרה שכשמזריקים את זה בחלל האפידורלי הוא מרדים לגמרי. האם זה נכון? האם זה מה שמזריקים בדרך כלל באפידורל?
בנוסף נאמר לי שהם קיבלו הוראה שהחומר שהוזרק עד לאחרונה לא יוזרק יותר ויש לשנות אותו. וכן מזריקים פטידין.
אני ממש מבולבלת ומנסה להבין מדוע זה השפיע כטשטוש ולא כהרדמה כמו שרוב הנשים מספרות?
אשמח מאוד לתשובה ועזרה בנושא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ באזור השלפוחיתLיצן קטן אחד22/08/2010
שלום רופאים יקרים!
אני בשבוע 35+4
בימים האחרונים מרגישה במעין "לחץ" באזור התחתון, כלומר בשלפוחית, לעיתים ללא צורך בגישה לשרותים.
האם לחץ זה הוא נורמלי?
האם זה מעיד על תחילתם של צירים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ באיזור השלפוחית
ד''ר עדי דוידסון23/08/2010צריך לבצע תרבית שתן ואם היא תקינה אז אין שום סכנה בלחץ
כשאין סכנה הרפואה לא מתעמקת ממה זה ולמה זה
תופעה זו גם לא מנבאת האם הלידה קרובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דרושה תשובה דחוףףףףףףמעין22/08/2010
איני מחוסנת לCMV
בעלי חזר הביתה מקורר והוא מתעטש ומשתעל
אני חוששת להיות בקרבתו
מה לעשות???
איך אוכל להמנע מהדבקות במחלה הזו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אודה לתשובתכם...
מיכל23/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחבל שלא עונים....
מיכל24/08/2010קצת מאבד מהעניין - ובכל זאת אשמח לתשובה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמעין
ד''ר גדעון נגר24/08/2010לא ציינת אם את בהריון
ואם כן ניתן לבצע בדיקת דם
אין חשש להמצא בקרבתו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני בהריון....
מיכל25/08/2010אחרת לא הייתי כל כך מודאגת
אני אמורה לעשות בדיקה נוספת בעוד שבוע - אבל האם בינתיים צריך להמנע מלהסתובב בקרבת אנשים מקוררים?
איך אפשר לדעת אם זה CMV או סתם התקררות?
אין לו חום...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התאום הנעלם?מיטל22/08/2010
לאחר IVF שבו הוחזרו 2 עוברים. בבדיקת אולטר' שביצעתי בשבוע 6+4 נצפה שק אחד, מתאים לגודלו כולל דופק.
היום, לראשונה אולטר' בקופת חולים, בשבוע 9+1 נצפה שק אחד מתאים בדיוק לגיל ההריון אולם נצפה שק נוסף כולל שק חלמון אך ללא דופק, המתאים לשבוע 5 ו 6 ימים.
כיצד יתכן שהשק השני לא נצפה בבדיקה קודמת? האם השק הלא תקין אמור ליפול? האם צפויים דימומים? האם עלול לפגוע בהתפתחות השק השני?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא נעניתי. מקפיצה
מיטל23/08/2010תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקפיצה שוב...
יעל26/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתאום.
ד``ר איילון לחמן26/08/2010שלום.
השק הקטן והלא מפותח לא משפיע על התפתחות השק המתפתח.רוב הסיכויים שיעלם ללא בעיה.לעיתים אכן כרוך בדמם קל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח קיסרימאיה22/08/2010
שלום רב,
כמה זמן אחרי ניתוח קיסרי מותר ללכת לים, לבריכה, לחזור לפעילות תקינה של הרמת דברים ?
כמובן לא משקולות אבל כמו הסל קל עם התינוק והתיק שלו ואת האחים של התינוק (גיל ארבע) וכו'?
תודה,
מאיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עלייה במשקל בהיריון
לימור22/08/2010היי,
אני בשבוע 16+5 גובהי 1.60 משקלי לפני ההיריון 74 קילו וכעת 76.7.
האם זה תקין לעלות 2.700 קילו בשבוע שאני נמצאת?
מכיוון שאני נמצאת בעודף משקל אינני רוצה לאבד שליטה ולעלות ללא הכרה, כמה אני אמורה להעלות עד סוף ההיריון?
תודה רבה,
לימור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)