מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אני בהריון מה לעשות?מירה29/08/2010
היום עשיתי בדיקת בטא ויצא 64 חיובי - האם זה תואם לשבוע 5 + 3 ימים?
שאלה שנייה האם ללכת כבר לרופא המשפחה לבקש בדיקות סקר גיניטי ובדיקות דם כלליות?
או לחכות לשבוע הבא לרופא הנשים ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למירה
ד''ר גדעון נגר30/08/2010הערך נמוך לגיל ההריון שציינת
ניתן לחכות לרופא ויש לחזור על הבדיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רמת גלוקוז "גבוהה"שרה29/08/2010
שלום,
אני בהריון שני, שבוע 10. עשיתי בדיקת דם שבו הגלוקוז שלי היה 100 לאחר צום של כ-15 שעות.
בבדיקה שניה הגלוקוז שלי היה 102 לאחר צום של כ-12 שעות... האם יש לי סיכון לסכרת הריון?
או ששוב הצום היה ארוך מידי? אשמח לתשובות ומידע כללי.
נ.ב- הריון ראשון היה תקין לחלוטין, למעט ירידת מים בשבוע 35.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשרה
ד''ר גדעון נגר30/08/2010יש סכוןלסכרת הריונית
לפנות לרופא הנשים לקבלת מידע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחרי קיסרישירי29/08/2010
שלום רב, מתי ניתן להתחיל כפיפות בטן אחרי קיסרי. אני חודשיים אחרי האם ניתן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשירי
ד''ר גדעון נגר30/08/2010בעוד חודש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום ד"רענת29/08/2010
אני בהריון שבוע 29
ביצעתי העמסת סוכר 50 ג"ר שיצאה 182.5 מ"ג/דציליטר
הרופא ביקש שאעשה העמסה של 100 גרם
התוצאות:
בצום:79
אחרי שעה ו-6 דקות (בגלל שלא מצאו וריד) 168
אחרי 2 שעות ו-7 דקות (בגלל שלא מצאו וריד שוב) 136
אחרי 3 שעות 94
1.איך יתכן שיצא בהעמסה של 100 כעבור שעה פחות מאשר ב-50?
2.האם יכול להיות שהערכים נמוכים בגלל 6 דקות נוספות.האם יש משמעות לעיכוב בלקיחת דם של 6 דקות?
3.אפשר להגיד שאין סכרת הריונית?
תודה רבה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לענת
ד''ר גדעון נגר30/08/2010העמסת סוכר הגדולה תקינה.
העמסת סוכר הקטנה פחות אמינה מהגדולה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת העמת סוכר-מתי?מיכל29/08/2010
שלום,
עשיתי היום בדיקת דם לחלבון עוברי
רציתי לדעת מתי מקובל לעשות בדיקת העמסת סוכר - באיזה שבוע?
אני כל הזמן מפחדת לפספס כל מיני בדיקות חשובות בדרך (כמו שקרה לי עם הPP13)
יש לי פגישה בטיפת חלב רק בעוד שבוע
האם יש מקום בו ניתן לקרוא על כל הבדיקות שיש לבצע לי שבועות ההריון כדי שלא אפספס אף אחת?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבקשה תשובתכם...
מיכל30/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כדור לקבלת מחזוראלה29/08/2010
שלום,
בעלי ואני מנסים חצי שנה להכנס להריון, באמצע פברואר הפסקתי גלולות לאחר נטילה של 7 שנים.
מהר מאוד המחזור הסתדר לי ועמד על טווח של 28-30 יום (בדר"כ 29). החודש יש לי איחור כבר של 12 יום - בדיקה ביתית היתה שלילית (לאחר איחור של 5 ימים) ובטא היה שלילי לאחר 8 ימים (היה 0)
ביום שישי הייתי אצל רופא שנתן לי כדור לקבלת מחזור (כמובן גם הפנייה לבדיקות דם להורמונים ואולטראסאונד) ואמר שאם עד היום לא אקבל שאתחיל לקחת את הכדורים ותוך 5 ימים אקבל מחזור.
שאלתי היא כזו - אולי אני עדיין מנסה להיות אופטימית אבל... האם יש סיכוי כל שהוא שעדיין יש הריון?... אני לא רוצה לקחת את הכדור שיגרום לי לקבל מחזור במידה ויש סיכוי להריון (למרות שבטא 0 לא משאיר הרבה מקום לתקווה).
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר .
אלה30/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאלה
ד''ר גדעון נגר30/08/2010לא תקבלי מחזור בעקבות הכדורים אם את בהריון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלתשובתך
אלה30/08/2010קודם כול תודה, תשובתך מרגיעה.
האם יש סיכוי שיהיה הריון למרות שבטא יצא 0?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חמוציותטלי29/08/2010
שלום
רציתי לשאול אם מותר לקחת חמוציות באופן קבוע בהריון האם זה מזיק לי או לתינוק
כרגע אני בשבוע 13 אני לא לוקחת באופן קבוע רק מידי פעם לקחתי בערך 10 או 15 כדורים מתחילת ההריון האם זה בסדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חמוציות
ד``ר איילון לחמן29/08/2010שלום.
הכתובת הרשמית לשאלות על תרופות בהריון היא במשרד הבריאות,טל-02-6243669.אגב בעקרון כדאי לשאול לפני נטילת תרופות ולא לאחר נטילתם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- למה לא עונים? בדיקת סוכר 50Gטלי29/08/2010
שלום רב,
עשיתי GLUCOSE1HR 50G התוצאה היא 133.00 MG/DL
האם זה גבולי וישלחו אותי להעמסת סוכר 100G?
תודה מראש.
אם זה לא קשור לפורום הזה למרות שאני חושבת שכן תוכלי בבקשה להפנות אותי לפורום המתאים. כי אף שאלה שלי עדיין לא נענתה פה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 50 גר.
ד``ר איילון לחמן29/08/2010שלום. הרמה התקינה של הבדיקה היא עד 140.תשובתך אכן מעט גבולית.בהתיעצות עם רופאך לגבי בדיקת ה-100 גר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התקשות הרחםעמית29/08/2010
שלום!
אני בשבוע 20+4 להריון הראשון שלי. כבר מהשבועות הראשונים להריון הייתי מתעוררת בבוקר ומגלה רחם תפוחה ונוקשה למגע, ולא ייחסתי לזה כל חשיבות. התופעה ממשיכה- כל בוקר אני מתעוררת עם התקשות ברורה של הרחם ובד"כ זה קורה גם בערב, כשאני שוכבת לפני השינה. אותה הרגשה ונוקשות כמו אחרי קיום יחסי מין, דרך אגב. האם יש סיבה לדאגה? אציין שבסקירה ראשונה שנערכה בשבוע 14 נמצא צוואר רחם ארוך וסגור. הביקור הבא שלי אצל רופא הנשים הוא רק בשבוע 23.
תודה מראש,
עמית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התקשות הרחם
עמית29/08/2010אולי חשוב לציין שמדובר בהריון ספונטני חד עוברי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתקשות
ד``ר איילון לחמן29/08/2010שלום.
רוב הסיכויים שמדובר בתופעה תקינה,אבל חייבים בדיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחרי קיסרי - שאלה דחופה!!שירי28/08/2010
שלום רב,
אני חודשיים אחרי קיסרי, אני לא יודעת אם יש קשר אבל לפני שעתיים התחילו לי כאבים שלא פוסים באיזור הבטן תחתונה גם עליונה וגב תחתון אלו לא כאבים חדים אלא כאבים עמומים שקשה לי מאוד לתאר, שמקשים עליי להתיישר בעיקר הכאבי גב.
האם יש קשר לניתוח, האם אחרי חודשיים עדיין עלולים להיות סיכונים עקב הניתוח?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מומלץ לפנות לרופא עוד היום לבדיקה
ד''ר עדי דוידסון29/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם אני בהריון?מישהי28/08/2010
אני מנסה להכנס להריון.
החזור סדיר, אני עדיין לא באיחור [יש לי עוד שבוע עד תאריך בלת מחזור] אבל אני מרגישה התכווציות [כאילו אני לפי מחזור], החזה שלי גדל טיפה, יש לי בחילות בבוקר. האם יש סיכוי שאני בהריון [אם סימפטומים כל כך מוקדם] או שאני סתם חולה עם דקלת כלשהי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תמיד יש סיכוי שאת בהריון
ד''ר עדי דוידסון29/08/2010אך הריון ניתן לאבחן רק כשיש איחור במחזור ולא לפני כן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת בטא אחרי הפלהדני28/08/2010
שלום רב,
לפני כחודשיים עברתי הפלה טבעית.
אחרי ביקור במיון הומלץ לי ללכת לרופא הנשים שלי בתום הדימום. ואכן כעבור שבוע הייתי אצל רופא הנשים, הרופא לא בדק אותי, וביקש לחזור בתום המחזור הראשון יחד עם תוצאות בדיקות דם. הייתי בחו"ל ולא ביצעתי את הבדיקות ואף לא הלכתי להיבדק.
שאלתי היא האם העדר תוצאות הבדיקה יהווה סיבוך באם אני כרגע שוב בהריון? אודה מאוד לתשובתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בטא
ד``ר איילון לחמן29/08/2010שלום.
מצד אחד את לא ממלאת אחר הנחיות הרופאים ומצד שני את מבקשת עזרתם.בכל מקרה אם את בהריון תקין כרגע אין משמעות לעבר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת מי שפירקרן28/08/2010
אני בת 38 הריון 2 וברצוני לדעת האם עדיף לעשות בדיקת סיסי שליה או דיקור מי שפיר,יש לציין שאני מאוד מפחדת מהבדיקה ובהריו ןשהיה לי בעבר שנמצא לא תקין עברתי דיקור מי שפיר ולאחר הבדיקה צרחתי מכאבים במשך שעתיים ...האם בדיקת סיסי שליה עדינה יותר ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת מי שפיר עדיפה
ד''ר עדי דוידסון29/08/2010לדעתי, בדיקת מי שפיר הרבה יותר קלה והרבה יותר בטוחה מבדיקת סיסי שלייה.
מעולם לא ניתקלתי במישהיא שצועקת מכאבים לאחר הבדיקה כך שהמקרה שלך הוא נדיר ולבטח לא יחזור על עצמו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת ביוץ חיובית עשרה ימיםחגית28/08/2010
שלום רב
אני רופאה בת 29. לקראת רצוני להיכנס להריון עשיתי בדיקת ביוץ עם ערכה.
כשבועיים וחצי לאחר הוסת האחרונה הבדיקה היתה חיובית. קיימנו יחסי מין יומיים סביב הבדיקה החיובית הראשונה.
מאז למשך עשרה ימים אני מקבלת בדיקה חיובית - קו חזק בהרבה מקו הביקורת.
מה זה אומר?
האם יכול להיות שאני בהריון?
לא חושבת שיש לי בעיה (כמו שחלות פוליציסטיות) כי כל חיי היו לי מחזורים סדירים של 30 יום.
בתודה מראש על התשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביוץ
ד``ר איילון לחמן29/08/2010שלום.
בתנאי שאין ליקויי פריון לא ידועים,הסיכוי הינ טוב להריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- golfballמיטל28/08/2010
שלום רב,
אני בת 28.5 הריון ראשו שבוע 19, , בסקירה הראשונה התגלה golfball בחדר השמאלי,
אני יודעת כי מדובר בממצא שכיח שלא מעיד בהכרח על בעיה אני מעט מודאגת מכך שהרופא שביצע את האולטרסאונד דאג לציין כי הממצא קשור לדופן הלב והרופא שלי לא ידע לומר האם יש לכך משמעות ואם כן אז מהי.
הופנתי לייעוץ גנטי ולאקו לב , שאלתי היא האם ידוע על משמעות מיוחדת לחיבור לדופן הלב
האם מדובר בgolfball שאינו שגרתי?
תודה רבה
מיטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר GOLFBALL
ד''ר עדי דוידסון29/08/2010אין כל קשר בין הממצא הנ"ל למומי לב כך שאפילו האקו לב מיותר אך מאידך אקו לב זאת בדיקה טובה אז אם נתנו לך כדאי לבצע.
הממצא הנ"ל נקרא סמן רך לתסמונת דאון.
למה זה סמן רך? כי דרושים לפחות שני סמנים כדי שהסיכון לתסמונת דאון יהיה משמעותי. ואם מצאו לך רק סמן אחד (אם היו מוצאים יותר היו אומרים לך) אז תוספת הסיכון לתסמונת דאון קטנה מאד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)