מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חיות והריוןשני25/07/2010
שלום
אני בשבוע 21
הסכמתי לשמור על כלבה של חברים למשך שבוע
היא טובה ועדינה ומכירה אותי
האם אין בעייה בריאותית עם כלבים בזמן הריון
חיידקים מסוימים שיכולים להזיק חלילה לעובר
אשמח לתשובתכם
בברכה שני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיות והריון
ד``ר אריה לידור27/07/2010שלום שני
בעקרון לא נשקפת סכנה להריון. יחד עם זאת הקפידי על היגיינה טובה לאחר מגע עם הכלב וכמובן להמנע ממגע עם צואת הכלבים.
בהצלחה
ד,ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופהקארין25/07/2010
שלום,
אני בשבוע 6 להריון שני, בבדיקות דם האחרונות שעשיתי לפני יומיים התגלו התוצאות הבאות-
cmv- igg 4.60 (התוצאה מסומנת באדום)
cmv- igm negative
מה התוצאה הזאת אומרת?
האם תקינה?
תודה מראש
קארין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר CMV
ד``ר אריה לידור27/07/2010שלום קארין.
ראשית הייתי ממליץ לחזור על הבדיקה ןלהתייעץ עם הרופא שלך. תוצאה זו יכולה לרמז על חשיפה חדשה לCMV/
בהצלחה
ד,"ר אריה לידור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שטיפה דנטליתמיצי25/07/2010
שלום,
האם במהלך ההריון מותר להשתמש בתכשירי השטיפות הדנטליות לשיניים המצויות בשוק?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שטיפה דנטלית
ד``ר אריה לידור27/07/2010שלום מיצי
אין כל חשש משומש בתכשירים אלו
בברכה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבוע 28מילה25/07/2010
אני בשבוע 28 בשבועיים האחרונים כאשר אני הולכת הרבה אני מרגישה מין כאב שורף באזור הבטן ממש למעטה קרוב למפשעה, כאשר אני מתיישבת כאילו לא היה כלום , מה זה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבוע 28
ד``ר אריה לידור27/07/2010שלום מילה
קשה לאבחן ללא בדיקה. אנא פני לרופא שלך לבדיקת העיניין.
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך...
מילה27/07/2010היתי אצל הרופאת נשים שלי, והיא אמרה שזה שום דבר, זה פשוט כאב של יתר מאמץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאמא לשלושה
אנונימוס27/07/2010גם לי זה קרה מפני ששרירים לא מפותחים לכן מומלץ חגורת הריון מיוחדת אלסטית ומאוד מאוד נוחה
אחרי שתרכשי תראי שתרגישי כל היום טוב. מוריד את הלחץ ועוזר עד סוף ההריון.
לפני הריון הבא מומלץ לפתח שרירי בטן כוללים. ישנם הרבה....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהLיצן קטן אחד25/07/2010
שלום לרופאים היקרים!
בימים האחרונים שמתי לב כי כאשר אני לוחצת קלות על הפטמות,יוצא מין נוזל לבנבן-צהבהב כזה
האם ייתכן ומדובר בטיפות של קולוסטרום?
האם טבעי ונורמלי?
***יש לציין כי אני בשבוע 31+4**** המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד``ר אריה לידור27/07/2010שלום שרי.
ההפרשה שאת מתארת תקינה להריון. מציע לא לבצע עיסויים עצמאיים של השד
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות חלבון עוברינעמי25/07/2010
שלום ,אני בת 28.09
אני בשבוע 21+ 1 בשבוע 17 עשיתי בדיקות חלבון עוברי והתוצאות שיצאו הם:
msafp :2.16 mom
ng/ml 85.10
hcg:
2.57mom
53.10iu/ml
ue3:
0.85mom
1.15ng/ml היה כתוב לי שהתוצאות בתחום הנורמה .בתוצאות של 2.01-2.49 מומלץ אולטרסאונד המתמקד בעמוד שדרה וחדרי המוח .סיכון לפי גיל -1:1007 לפי גיל ובדיקה 1:857
אני רוצה לציין שחמישה ימים לפני עשיתי סקירה מוקדמת שהייתה תקינה וגם בשקיפות יצא לי סיכון לפי הגיל 1:1005 ולפי גיל הבדיקה 1:6704 בעוד 3 ימים אני עושה סקירה מאוחרת. האם לדעתך יש צורך בעוד בדיקה מעבר ?ומה דעתך בכלל על התוצאות ?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות חלבון עוברי
ד``ר אריה לידור26/07/2010שלום נעמי
ערכי התבחין המשולש תקינים. אך היות וערך נחלבון העוברי בגבול העליון של התקין מומלץ לבצע אולטרהסאונד לסקירת מערכות מכוונת לעמוד השדרה ולמח החל משבוע 22 והילך
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא עניתם לי בבקשה אשמח לתגובהלי25/07/2010
שלום רב
אני בת 26 , מתחתנת עוד 3 חודשים ונוטלת גלולות באופן יומי ללא הפסקה כבר 10 שנים.
תחילה נטלתי מיליאן וב5 החודשים האחרונים נטלתי סרזט לאחר והתחילו לי כאבי מיגרנה ובחודשים הללו גם לא קיבלתי ווסת - דבר שנאמר לי שהוא בסדר גמור לסוג הנ"ל.
עוד שבוע אני מתחילה ליטול חומצה פולית 5 מ"ג במשך 3 חודשים במטרה להכנס להריון לאחר מכן.
האם מומלץ לי להפסיק כעת את הגלולות כדי לאפשר לגוף להתנקות ולהכנס מהר יותר להריון או שניתן לחכות ולהפסיק מיד לאחר 3 חודשים ? מה ינביע תוצאות של הריון מהיר יותר?
האם באמת אי קבלת ווסת כתוצאה מנטילת סרזט איננה מסוכנת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרזט
ד``ר אריה לידור26/07/2010שלום לי
את הסרזט את יכולה לקחת עד לרגע בו את רוצה להרות. אין צורך ב"התנקות"
לעתים מופיע דמום בלתי סדיר כתוצאה מנטילת הסרזט . אי קבלת וסת -בגלל אופי הסרזט- אינה מסוכנת כלל וכלל
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראש בהריוןמיצי החתול25/07/2010
שלום,
בת 37, בהריון שני, תיאומים, לאחר השבחה והזרעה. תחילת שבוע 17.
בשבוע האחרון, יש לי כימעט כל יום כאבי ראש - לא נוראים אבל בכ"ז מציקים - בעיקר בין העיינים, אמצע מצח וכיוב' - קצת דומה למיגרנות. האם תופעה מוכרת ו/או האם כדאי לבדוק משהו?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש בהריון
ד``ר אריה לידור26/07/2010שלום לך
כאבי ראש תמיד צריך לברר. הסיבה יכולה להיות תלויה בהריון או בלתי תלויה בהריון. צריך לבצע ברור מקיף לכאבי הראש
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביוץ והירוןשירי25/07/2010
שלום,
וסת ב-7/7/10 - התחלתי להשתמש בבדיקת ביוץ ביום ה-12,וגם מקיימים יום כן יום לא מיום זה.
אני יודעת שיש לי ביוץ מאוחר, מחזור בערך כל 28-30 יום.
ביום שישי (יום ה-17) היה קו חלש בבדיקת ביוץ. קיימנו יחסים ביום שלפני(יום ה-16), באותו היום ויום אחרי (יום ה-18 שהיה קו ברור).
ממה שקראתי הבנתי שהביוץ מתרחש 24 שעות לאחר תשובה חיובית של הבדיקה. האם נכון?
האם יכול להיות ש3 ימים רצופים של יחסי מין ערך הזרע יורד, או השפיכה יותר דלילה.
והאם כדאי לקיים גם היום (היום ה-19) ? גם אם הבדיקה תצא שלילית?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביוץ והיריון
ד``ר אריה לידור27/07/2010שלום לך
תזמון היחסים היה נכון. רצוי לקיים לסרוגין ולא כל יום ברצף. .קיום היחסים ביום ה 19שלך רחוק מהביוץ.
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות ביוץ ואיקקלומיןקרן25/07/2010
יש לי בבקשה שתי שאלות:
1) האם בדיקות ביוץ ביתיות אמינות לאחר טיפול באיקקלומין או שהכדורים משבשים את הבדיקה? לפי הבדיקות זיהיתי עלייה ב-LH בי"מ 13-14, אחר כך בימים 15-16 הבדיקה כבר יצאה שלילית.
2) האם ייתכן שהיה ביוץ למרות שאין נוזל בדוגלס. במעקב הזקיקים היום (י"מ 17) נאמר לי שנצפה רק קצת נוזל "סמוך לשחלות" אבל לא בדוגלס?
תודה רבה
קרן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביוץ
ד``ר איילון לחמן25/07/2010שלום..
מה לא מתאים בעלית ערכי ה-LH ביום ה-13?.מאיפה הידיעה על נוזל בדוגלס ההכרחי בביוץ??.
שיהיה בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בדגדגן אחרי לידהאלי25/07/2010
שלום
ילדתי לפני כ 3 שבועות. עשו לי תפרים פנימים ותפר חיצוני אחד. מקום התפרים מחלים, לפחות כך אני מרגישה. כעת אני מרגישה תחושת אי נוחות באזור הדגדגן + נפיחות של השפתיים המקיפות אותו... יש לי מי הרגשה תמידית של קטטר...
יש לציין שהלידה ערכה זמן רב ולוותה בכמות גדולה של פיטוצין ואפידורל וכן הכנסת קטטר לריקון שתן פעמיים רבות.
זה נורמלי? הרגשת אי הנוחות מלווה בהרגשת גרד...
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים
ד``ר איילון לחמן25/07/2010שלום.
ממליץ שתגשי להיבדק.יתכן וקימת דלקת מקומית הדורשת טיפול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקות דם שבוע 15+1אילנה25/07/2010
שלום
הריון תאומים שבוע 15+1. לקראת תפר צווארי (שבוצע לפני 4 ימים) ביצעתי בדיקות דם. אני מבינה שיש פה 3 תוצאות לא תקינות, אשמח לקבל התיחסות לגבי ( WBC MCHC NEUT.abs )
13.7 K/ul WBC
4.85 M/ul RBC
13.4 g/dl HB
40.7 % HCT
27.6 pg MCH
32.9 g/dl MCHC
12.7 % RDW
83.9 fL MCV
67.0 % NEUT%
24.9 % LYM%
5.8 % MONO%
1.2 % EOS %
0.3 % BASO %
0.9 % LUC%
9.2 K/ul NEUT.abs
3.4 K/ul LYMP.abs
0.8 K/ul MONO.abs
0.2 K/ul EOS.abs
0.0 K/ul BASO abs
0.1 LUC abs
0.1 MACRO%
1.0 MICRO %
0.4 HYPER%
0.8 HYPO %
1.3 MICRO%/HYPO%
304 K/ul PLT
8.8 fL MPV
האם התוצאות מצביעות על זיהום או חשש לרעלת הריון?
מבקשת תשובה מפורטת ככול האפשר, אפגוש את הרופא רק בעוד שבוע וחצי..
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דם
ד``ר איילון לחמן25/07/2010שלום.
ערכי הנורמה בקופח,אינם מעודכניםלהריון.לכן אין הרבה מה לחשוש.דרוש מעקב רופאך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נטילת תרופה בשם salazopyrinגילי25/07/2010
בוקר טוב,
אודה לכם באם תוכלו לעזור לי,
אני נוטלת תרופה בשם salazopyrin האם מותר להיכנס להריון במצב זה?
בתודה נראש
\גלית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרופות בהריון
ד''ר עדי דוידסון25/07/2010כל מידע אמין ומעודכן לגבי תרופות בהריון יש לפנות ל
02-6243669 או 02-6243663
הם עונים בשמחה ואף שולחים מידע בכתב.
לפעמים אם ישנן תרופות מאד נחוצות שלא ניתן להפסיק אז ממשיכים אפילו אם יש בהן סיכון קל
כך שיש להתייעץ עם הרופא שרשם את התרופה לגבי נחיצותה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחזור?אור25/07/2010
לפני 6 שבועות בערך עברתי הפסקת הריון בשבוע 23 ע"י גרימת צירים שהובילו ללידה. אחרי הלידה לא היה צורך בגרידה . במשך 5 שבועות אחרי הלידה היה דימום קל והפרשות חומות עד להפסקה מוחלטת לפני שבוע ואז היום שוב דם טרי. האם זה מחזור או שעדיין זה דימום שקשור ללידה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא בטוח שזה מחזור
ד''ר עדי דוידסון25/07/2010עדיף להיבדק בהקדם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הערכת משקל וניתוח קיסרימורן25/07/2010
היי,
זהו הריוני השני.
בהריון ראשון התינוק נולד במשקל 4 ק"ג בשבוע 38 לידה רגילה, אך נגרם קרע בצוואר הרחם והתבצעה גם רביזיה. בהריון זה הערכת המשקל האחרונה היתה 4 ק"ג בשבוע 36+4.
אני מתלבטת קשות האם לנסות לידה רגילה שוב, או לקבוע מראש ניתוח קיסרי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עובר גדול
ד''ר עדי דוידסון25/07/2010קרוב לוודאי שהפעם התינוק יהיה עוד גדול מקודמו
אם אין סכרת אז אין מניעה ללידה רגילה.
עדיף לדון עם בית החולים בעת הקבלה ללידה מה הסיכונים של לידה רגילה לעומת יתרונות וחסרונות של ניתוח קיסרי לגבייך ולבחור באפשרות המתאימה לך ביותר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



